Една практика от щатско, която ми харесва: дават ти разрешително за обучаващ се (learner's permit), караш с придружител колкото часа искаш и накрая се явяваш на изпит. В момента плащаш пари на инструктора, късат те два пъти подред и ти казват, че за да не те скъсат трети път, трябва да бутнеш кинти и на изпитващия. Та дали ще си купиш книжка директно, дали ще наливаш по малко в изпити и изпитващи, все е тая. Някой си се е нагушил с твоите пари. И пак не можеш да караш.
Може ли някой да ми отговори на въпроса: Какво влияние оказват минимум 9.00м.кв. офис на тех.сътрудник върху самото обучени на кандидатите за водачи на МПС? Защо трябва да се заверяват копията на удостоверениата за допускане до теоретичен или практически изпит на кандидатите от ръководителя на Учебниа център - трите имена, варно с оригинала, подпис и свеж печат? Естествено , че офиса ще се носи в багажника, ако си инстуктор от Ботевград или от Копривщица и обучението се исвършва в София, документи естествено се внасят в И А ,,АА,, На г-н Иванов всико това му е много близко на инстукторите от провинцията това им коства още един ден разкарване.
Кабаета си е у нас инструкторите. Да се наложи строг контрол от страна на ДАИ , НАП контрол , санкции на всички еднакво. До сега на някой инструктор да са взели лиценза ????????????????????
Защо да откриваме топлата вода, след като по света, дори и в Европа има държави където обучението започва от 16, дори 14 годишна възраст ? Проблемът е другаде .Сегашните изпити по теория не отсяват склонните към агресия и нарушения каддидати, както се прави в други страни.Сега, не се проверява до колко кандидатът е готов да реагира на променящата се обстановка на пътя и дали разбира наученото. Достатъчно е да наизустят листовките, без да разбират цитатите от ЗДвП и да симулират безопасно управление на учебния автомобил, за да получат така желаната книжка ?!След това поради липса на вътрешна убеденост и разбиране на наученото допускат ПТП ?!За съжаление, същите хора от ИААА създали хаоса,са още на работа и пречат на фирмите да си вършат работата.
Трябваше отдавна да се върне традицията, когато един шофьор иска да започне работа, да бъде предварително проверен от специално назаначен инструктор във фирмата за която кандидатства.Отговорните родители, не допускат децата ми да седнат сами зад волана, ако не са проверили лично дали могат да управляват МПС-то безопасно. Трябва само да се узакони.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Bloodymirova
Рейтинг: 162 НеутралноЕдна практика от щатско, която ми харесва: дават ти разрешително за обучаващ се (learner's permit), караш с придружител колкото часа искаш и накрая се явяваш на изпит. В момента плащаш пари на инструктора, късат те два пъти подред и ти казват, че за да не те скъсат трети път, трябва да бутнеш кинти и на изпитващия. Та дали ще си купиш книжка директно, дали ще наливаш по малко в изпити и изпитващи, все е тая. Някой си се е нагушил с твоите пари. И пак не можеш да караш.
*****
НеутралноМоже ли някой да ми отговори на въпроса: Какво влияние оказват минимум 9.00м.кв. офис на тех.сътрудник върху самото обучени на кандидатите за водачи на МПС? Защо трябва да се заверяват копията на удостоверениата за допускане до теоретичен или практически изпит на кандидатите от ръководителя на Учебниа център - трите имена, варно с оригинала, подпис и свеж печат? Естествено , че офиса ще се носи в багажника, ако си инстуктор от Ботевград или от Копривщица и обучението се исвършва в София, документи естествено се внасят в И А ,,АА,, На г-н Иванов всико това му е много близко на инстукторите от провинцията това им коства още един ден разкарване.
*****
НеутралноКабаета си е у нас инструкторите. Да се наложи строг контрол от страна на ДАИ , НАП контрол , санкции на всички еднакво. До сега на някой инструктор да са взели лиценза ????????????????????
*****
ГневноЗащо да откриваме топлата вода, след като по света, дори и в Европа има държави където обучението започва от 16, дори 14 годишна възраст ? Проблемът е другаде .Сегашните изпити по теория не отсяват склонните към агресия и нарушения каддидати, както се прави в други страни.Сега, не се проверява до колко кандидатът е готов да реагира на променящата се обстановка на пътя и дали разбира наученото. Достатъчно е да наизустят листовките, без да разбират цитатите от ЗДвП и да симулират безопасно управление на учебния автомобил, за да получат така желаната книжка ?!След това поради липса на вътрешна убеденост и разбиране на наученото допускат ПТП ?!За съжаление, същите хора от ИААА създали хаоса,са още на работа и пречат на фирмите да си вършат работата.
Трябваше отдавна да се върне традицията, когато един шофьор иска да започне работа, да бъде предварително проверен от специално назаначен инструктор във фирмата за която кандидатства.Отговорните родители, не допускат децата ми да седнат сами зад волана, ако не са проверили лично дали могат да управляват МПС-то безопасно. Трябва само да се узакони.
*****
НеутралноМНОГО НАЧАЛСТВО-МАЛКО АКЪЛ!!!!!!965705