PR агенция Mmd става филиал на комуникационната компания Huntsworth

Мрежата от агенции за PR обслужване и корпоративни комуникации в Централна и Източна Европа Mmd обяви в края на миналата седмица, че става част от британската комуникационна компания Huntsworth.


Присъединяването й става факт след тристранно сливане между три PR групи – разполагащата с 20 офиса в 19 страни (включително и България) Mmd, специализираната в областта на Public Affairs агенция Grayling и западноевропейската PR мрежа Trimedia International, която присъства на 11 пазара. Обединението им ще се случи под шапката на бранда Grayling от януари 2010 г. Българският офис на агенция Mmd също ще претърпи тази трансформация от началото на следващата година.


Според официалното съобщение за обединението новообразуваната компания ще разполага с 44 офиса в целия свят и ще представлява 44% от общите приходи на Huntsworth на стойност 80 млн.евро. След сливането групата ще бъде третата по големина консултантска PR компания в света, която не е собственост на рекламна агенция. Главен изпълнителен директор на новосъздадената група ще бъде досегашният изпълнителен директор на Trimedia International Майкъл Мърфи.


"Дневник" се допита до изпълнителния директор на мрежата от агенции Mmd Крис Добсън за причините за обединението на трите PR мрежи, какво ще донесе тази промяна за българския офис на Mmd, както и за развитието на PR бизнеса в региона.

Ключови думи към статията:

Коментари (0)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK