Citibank трябва да върне скрити такси на свои клиенти

Citibank трябва да върне скрити такси на свои клиенти

© Reuters



Водещата американска банка Citibank е принудена намери начин да обезпечи такси в размер на десетки милиона долара, наложени на клиенти, които са останали с впечатлението, че си откриват "безплатни" разплащателни сметки.


Според Андрю Куомо, главният прокурор на Ню Йорк, от това ще пострадат повече от 1 милион клиенти и заяви, че Citibank никога не е заявявала, че може да промени безплатна услуга по собствено усмотрение. "Този случай трябва да послужи като пример за целия банков сектор. Ще продължим да следим отблизо всички клиентски такси, които банките използват", допълни прокурорът.


От Citibank съобщават, че "ще се радват да разрешат проблема в най-скоро време". Засега клиентите, които са открили разплащателните си сметки между януари и ноември миналата година, ще могат да използват безплатно услугата до края на годината.


Консултантите обаче предупреждават клиентите да очакват наказателни такси, ако държат сметките си без движение и с малки баланси, защото това е един от начините банките да компенсират нереализираните приходи заради новите рестрикции, които Конгресът прокара върху таксите за овърдрафт.

Ключови думи към статията:

Коментари (1)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Станко
    *****
    Неутрално

    Сега Ситибанк, утре всички български банки. Честито, да не повярваш.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK