"Евроком" и "Кейбълтел" се сливат в Blizoo

Новосформираният оператор ще има 23% дял на кабелния пазара на кабелните оператори по собствени данни, твърдят от компанията

Blizoo е търговското име, под което известните кабелни оператори "Евроком" и "Кейбълтел" вече ще предлагат своите услуги достъп - интернет, телевизия и фиксирана телефония. Миналата есен фондът за дялово инвестиране EQT V придоби двете компании в сделка на стойност над 200 млн. евро.


Подобни фондове задържат до 5 години своите дялове в компаниите, в които инвестират, коментира Ищван Полони, изпълнителен директор на Blizoo.


По данни на "Капитал" годишният оборот на "Кейбълтел" и "Евроком" за 2009 г. е 70 млн. евро, а техните абонати в страната са 500 хил. души. Преструктурирането на "Кейбълтел"  -"Евроком" включваше съкращаване на над 200 души миналия декември.




"Blizoo ще инвестира 50 млн. лева в своята инфраструктура през тази година", заяви още Ищван Полони. Компанията е собственик на опорна мрежа с капацитет от 3.2 терабайта. От септември компанията ще удвои броят на излъчваните HD канали, които днес са 10 (Discovery, "Планета", History, National Geographic, Eurosport, Fashion tv, БНТ и т.н.)


Отново от същия месец Blizoo ще разполага с денонощен контакт център за връзки с клиенти. След октомври скоростта на интернет ще бъде увеличена до 200 мегабита от 24 мегабита днес, заяви също Ищван Полони.


От ноември потребителите на Blizoo ще могат да излъчват свое съдържание върху телевизора чрез декодер (set-top box). През второто тримесечие на 2011 г. Blizoo ще предложи интерактивна услуга за видео по поръчка (video on demand). В следващите пет години компанията ще инвестира в полагане на фиброоптичен кабел на ниво квартали, но инсталацията до всеки отделен дом ще почака повече.


Ищван Полони не очаква изменение на пазарния дял на Blizoo през 2010 г. Компанията ще разчита на органичен растеж и придобивания. До няколко дни от Blizoo ще обявят покупката на тв оператор от Северозападна България, допълни Полони. Мениджърите на обединения оператор твърдят също така, че над 50% от пазара на кабелните доставчици в България е сив.

Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Слав Зиколов
    Слав Зиколов
    Рейтинг: 4 Разстроено

    За съжаление услугите предлагани от Кейбълтел и от Евроком все още не са еднакви след обединението в Blizoo!

  2. 2 Профил на KTPK
    KTPK
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Цялата истина за мизерниците от Близу:

    http://www.misho.eu/?p=43

    To argue over internet is like participating in special Olympics - even if you win, you will be still retarded. www.misho.eu
  3. 3 Профил на danielad
    danielad
    Рейтинг: Гневно

    Абсолютни мизерници,три дни им звъня че нямам кабелна и още не са ми я оправили,някаква заспала патка с отегчен глас само ми казва-записах ви ,ще дойде техник

  4. 4 Профил на helldesign
    helldesign
    Рейтинг: 5 Неутрално

    Тази фирма "cabletel" (кейбълтел), по настоящем "blizoo" - е пълна с абсурди! Бил съм техен клиент около 5 години на "трипъл плей" и чудесно съм запознат със "качеството" на всичките им услуги - интернет, телефон и кабелна. С една дума УЖАСНО е! Незнам дали се дължи на некадърния персонал или упражляващите мошенници (а може би комбинация от двете), но освен че не могат да предоставят услугите със що годе поносимо качество, за които подписвате обвързващ договор - на всичкото отгоре не си вдигат телефоните за поддръжка, които са обявили на сайта си. Крият се като мишки.
    Форума им е пълен с недоволни клиенти, общо взето той се обитава само от такива.
    Сега са си сменили името без много шум, като в сайта им не видях да се споменава някъде че са бившите КейбълТел и познайте какво - Няма форуум
    За да няма и недоволни клиенти.

    Вълка козината си мени, но нрава не!
    Всеки който прочете това, нека да го има впредвид и да не се лъже по новото им име "blizoo".

    П.П. В сайта им видях форма за обратна връзка с тях, на която беше указано че може да се задават всякакви въпроси. Попитах ги дали старото им име е КейбълТел, и дали имат форум в момента, за да видя някакви отзиви за тях. Така и не ми отговориха.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK