Комуникационни проекти преобладават в конкурса на Empower

Младите предприемачи, взели участие в конкурса за бизнес идеи на фондация Empower United, предпочитат проекти в в областта на информационните и комуникационни технологии. Това показва разбивка с подробните данни за участниците, предоставена от организаторите. Ден по-рано стана ясно, че 191 души са подали документи и бизнес планове за участие в конкурса за млади предприемaчи Empower.


Идеите на младежите гравитират най-вече в образователната, медийната или други подобни комуникационни дейности.


На второ място по брой подадени оферти са проектите в сектора на културата и изкуството. Идеите за развитие на бизнес в маркетинга, рекламата и продажбите са трети по интерес сред кандидатите
Младите предприемачи показват сериозен афинитет и към екосъобразни бизнеси. Над 40%, или 80, от проектите в конкурса се надпреварват за специалната награда за проект с екологична насоченост, става ясно от данните на Empower.




В края на юни изчете срокът за кандидатстване за наградата Empower. Подадените 191 бизнес плана коренспондират с интереса към конкурса по време на редовните обучителни срещи, организирани от Empower United и партньорите им в София и страната.


Средно на срещите присъстваха над 250 души.
Оттук нататък състезанието ще се проведе на три етапа, като финалният трети кръг ще бъде през есента. Кандидатите ще се борят за четири награди с общ награден фонд за първите три от 200 хил. лева и 5 хил. лв. за специална награда за проекта с най-екологична насоченост.


Победителят в конкурса ще получи 100 хил. лв. като финансова инжекция за реализацията на своята бизнес идея. Неговият подгласник ще получи 60 хил. лева, а младият предприемач на трета позиция - 40 хил. лева.
Журито на конкурса ще оценява участниците както по бизнес плановете им, така и по документите за кандидатстване.


В първата фаза на конкурса всеки от 191 бизнес плана ще бъде разгледан и оценен от двама независими съдии в рамките на месец и половина. Журито ще отсее 20-те най-добри идеи, които ще продължат във втория кръг. Там предстои повторна оценка от други двама съдии, които ще подберат от 6 до 10 предприемачи, които ще се борят във финалния кръг.


В последния етап всеки от класиралите се предприемачи ще представи своя бизнес пред финалното жури. След приключване на всичките презентации съдиите ще обявят кой ще бъде победителят в конкурса.

Коментари (1)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на oldsamples
    oldsamples
    Рейтинг: Неутрално

    русенска лодка и водна кула...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK