Софийският The Mall запълни изцяло търговските си площи

Софийският The Mall запълни изцяло търговските си площи

© Анелия Николова



Столичният The Mall постигна 100%" запълняемост на търговските площи, съобщиха от Colliers International, ексклузивен консултант по отдаването на магазините. 


Сред ключовите нови наематели е английската модна верига Next, която отвори днес своя първи магазин в България в The Mall. Изцяло новите марки за българския пазар включват още гръцката компания за дрехи Pink Woman и испанския магазин за бельо Oysho - част от Inditex, който вече присъства в мола с магазини на други свои марки като Zara, Bershka, Stradivarius, Pull & Bear и Massimo Dutti. През август врати отвориха и монобрандовите магазини на Colin’s и Levi’s, а през септември се очаква откриването на Esprit.


От октомври за първи път в София в The Mallще ще влезе и гръцката Public – верига за книги, мултимедия и електроника.




С новата концепция Baby Toria на площ от 1000 кв.м ще се предлагат бебешки и детски дрешки във възрастовата група от 0 до 5 години. В края на  август магазин за детски дрехи отвори и B&G, като това е първият магазин на турската компания в България. Сред новите наематели са още и френската марка за детски облекла Okaidi, както и мултибранд магазинът на McBaby.


"С новите магазини осигурихме пълна заетост в The Mall и разширихме продуктовия микс, като предложихме атрактивни магазини в сегмента на модата, детските стоки и мултимедията", коментира Иглика Йорданова, мениджър отдел "Търговски площи" в Colliers International.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK