Българският туризъм ще бъде рекламиран пред българи

Българският туризъм ще бъде рекламиран пред българи

© Дневник



През декември ще стартира мащабна реклама на българския туризъм в България, чиято цел е да убеди туристите да прекарат почивката си в страната. Кампанията ще се изпълнява чрез телевизии, радиа, печатни издания, популярни интернет сайтове. Отделно от това са предвидени средства и външна реклама в центровете на градове и по ключовите междуградски пътища. Това стана ясно по време на представяне на кампанията, чиито организатор е икономическото министерство.


Тя се финансира по проект от европейската програма "Регионално развитие". До момента по него са сключени договори за малко над 2,1 млн. лв, съобщи зам.-министърът на икономиката Иво Маринов. Рекламната кампания на туризма се организира от консорциума "Проивент бизнес груп партнерс 3". От консорциума съобщиха, че  в него влизат компаниите "Огилви",  "Реформа адвъртайзинг", "Метрополис" и "24/7", които са си разпределили отделните дейности по изпълнението на поръчката. Обществената поръчка за организацията на промоционалните събития пък бе спечелена от дружеството "Публисис".


Според плана през декември ще започне излъчването на клипове по националните телевизии БНТ, БТВ и Нова телевизия, както и по кабелните канали "Диема", "Диема 2" и "Диема фемили". Отделно от това рекламата ще върви и по радиата БНР и Дарик радио, както и в 11 интернет сайта. Предвидени са и 70 рекламни карета и 40 туристически публикации в печатни медии, както и поставянето на 80 билборда в централните части на петте най-големи града на страната и по магистралите "Тракия" и "Хемус" и други ключови междуградски пътища.




Отделно от това ще бъдат провеждани журналистически турове, пресконференции и дискусии за българския туризъм. Предстои в интернет да бъде създаден и събитиен календар, в който граждани ще могат да попълват информация за слабопопулярни туристически събития в страната, да изпращат свои снимки и др. Икономическото министерство ще участва и в туристическите борси в страната.


Според проекта рекламата трябва да стигне до 2 млн. телевизионни зрители, 2 млн. радио слушатели, 200 хил. читатели на пресата, както и 2 млн. потребители на интернет. Целта е да бъдат представени както и летния и зимния туризъм, така и алтернативните форми- спа, културно познавателен, селски и еко туризъм.


Подробности очаквайте по-късно на www.dnevnik.bg и утре във в. "Дневник"

Коментари (10)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1416 Весело

    ти да видиш? и Гергов не участва?

    low riders team
  2. 2 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1127 Неутрално

    Няма смисъл, защото всички в България знаят добре какви кочини са всички морски и голяма част от планинските курорти. Никакви реклами не са в състояние да ме убедят да ги посетя отново.

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  3. 3 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3730 Неутрално

    Големият смисъл на туризма не е да се наядеш и напиеш с кюфтета, кебапчета и бира Загорка далеч от града, а да видиш нещо ново и да прихванеш доброто от него. Т.е. рекламирането на туризъм близо до дома едно вътрешно противоречие

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  4. 4 Профил на DS
    DS
    Рейтинг: 729 Неутрално

    Welcome to.........:
    Ivaylovgrad

    Както „Дневник” се бори с БСП, така „Работническо дело” не се е борило с капитализма"
  5. 5 Профил на Hristo Velev
    Hristo Velev
    Рейтинг: 503 Неутрално

    С парите на данъкоплатеца ще го убеждават да иде да си даде другите пари еди къде си

  6. 6 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1416 Неутрално

    Отивайте, аз ей сега идвам :-)

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  7. 7 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2568 Весело

    Със всичкият бетон и мутро-барок - ако ще и 1 милиард да излеят в рекламна кампания - няма как да стане работата сори баце! Първо да се замислят как да вдигнат стандарта в държавата - само така може да очакват повече хора да посещават тн курорти

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  8. 8 Профил на Предраг Джукич
    Предраг Джукич
    Рейтинг: 627 Неутрално

    много ама много тъпа реклама

    тенкю пийпъл! Да живей масонската ложа
  9. 9 Профил на moreni
    moreni
    Рейтинг: 853 Неутрално

    Едно ви едно предложение за реклама: сринете Златна перла. Рекултивирайте мястото. Разтръбете чрез медиите, че всичко си е както преди, със все биоразнообразието. Българинът нЕма на повЕрва, че това се случва в България, и ще отиде да види с очите си.
    Или обратното: слоган от типа на "Елате да изкараме за последно лятото на Карадере, че РИОСВ Бургас разреши да се строи курорт и скоро природната красота на мястото ще е безвъзвратно загубена".
    Или изобщо: "Българи, посетете райските кътчета на България, защото такива скоро няма да има!"

    SOS Витоша! Не позволявай да унищожат 1000 дка от най-стария парк на Балканите!
  10. 10 Профил на rumenvl
    rumenvl
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Е голямо нещо е рекламата - като повтяряш че нещо е хубаво дори и да знаем за какво става дума (виж коментар 2)- току виж сме му повярвали.

    Аз мисля че тази кампания ще има чудотворен ефект.

    Все пак става дума за нас Българите а ние сме си доверчива нация. Щом след Живков повярвахме на Младенов а след него на Луканов и въпреки проблемите повярвахме на Виденов и въпреки хиперинфлацията и сбогом на спестяванията повярвахме и на Станишев - да не говориме че повервахме и на царя .... таз реклама ЩЕ Е ИМА СТРАХОТЕН ЕФЕКТ и ние ще и вярваме.
    Пък и е супер. Те хотелите са май на държавни чиновници и хубаво е малко да похарат пари и да ги рекламират били то европейски ли български пари.. ние сме свикнали.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK