Четиринайсет оферти са подадени за втория лот на магистрала "Марица"

С две оферти повече са подадени за участъка от Димитровград до Харманли, отколкото за Оризово - Димитровград, които бяха отворени на 18 февруари (на снимката).

© Надежда Чипева

С две оферти повече са подадени за участъка от Димитровград до Харманли, отколкото за Оризово - Димитровград, които бяха отворени на 18 февруари (на снимката).



Рекордният брой от 14 оферти бяха подадени днес от кандидати да строят отсечката от Димитровград до Харманли на магистрала "Марица". За първия лот от Оризово до Димитровград бяха подадени 12 оферти.


Втория участък от бъдещата магистрала  са готови да строят всички 12  компании и консорциуми, участвали в процедурата и за първия лот.


Новите  кандидати са: консорциумът между португалската "Лена" и българската "Иса 2000" и консорциумът  между контролираната от Васил Божков "Пътностроителна техника" и австрийската "Порр техновал". По време на царския кабинет "Лена" беше кандидат за концесионирането на магистрала "Тракия".




Предварителната стойност на 34-километровата отсечка е 200 млн. лева. Срокът за строителството е 27 месеца.


Ето и останалите кандидати:


- дружеството, регистрирано по закона за задълженията и договорите "Ингеар",  в което влизат варненската "Инжстрой инженеринг" и испанските "Конструкционе аранс асинас" и "Геа 21"


- италианската "Корпоративен муратори  Чи Ем Чи"


- консорциум между дъщерната фирма на "Трейс"  "Пи Ес Ай" и хърватската "Конструктор"


- "Джи Пи Авакс" - Гърция 


- Актор - Гърция


- "Терна" - Гърция


- консорциум "Марица 2" с участници италианската "Импреза" и българските "Главболгарстрой - Инфраструктурно строителство" и "Пътстрой 92"


- консорциум "Марица" между българската СК 13 и австрийската "Алпине".


- консорциум между испанската "Рубау" и българската  "Софстрой"


- турската "Мапа", която строи автомагистрала "Люлин"


- консорциум между италианските "Клаудио Салини" и "Салваторе Матарези".


- италианската "Пицароси" заедно с българската "Ингегрирани пътни системи"

Коментари (8)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Naschenec
    Naschenec
    Рейтинг: 434 Гневно

    Не бързайте да ръкопляскате !...
    Не става въпрос за пътища , не става въпрос за интересите на хората !...
    Става въпрос за ПЕРИ !
    Става въпрос за МНОГО ПАРИ, за НАШИТЕ ПАРИ, които ще потънат в джобовете на нЕкои специални хора или такива с , когото Слънцето рита топка …
    "И ако "Тракия" е пътят на българския туризъм, то "Струма" е пътят за българските стоки"... дърдореше преди време гъзолизецът Плевнелиев

    Аха-а-а , едва тогава разбрах ! "Тракия " я правят за английските и германските баби -пенсионерки !
    Че само те останаха като "прикачен инвентар" за българския туризъм! На някои много им се иска да добавят и израелските , ама едва ли ще им се отвори парашута...

    А "Струма " можете да си я сложите в рамка... Че то ГЕРБ "разказа играта " на бизнеса , хиляди фирми фалираха ,няма не само стоки, няма икономика , а тези ми дрънкат щуротийки !...-

    Изобщо "свършеното" от Боко Тъпото и компания си е талаш, талаш, боза, артистично подпръцване и едно голямо , ГОЛЯМО НИЩО !
    Но съчетано с огромни и претенциозни полюции. ..

    http://i1121.photobucket.com/albums/l516/poprangelov/66.jpg

    http://i1121.photobucket.com/albums/l516/poprangelov/2.jpg

    Ненавиждам цензурата , мразя цензурите !
  2. 2 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2487 Неутрално

    Tрайчоууу да взима тефтера, да гледа какво прави колегата му и да си води записки. Ще са му полезни при изпълнението на целите за ВЕИ. А там опашката не е 14 фирми, както тука, там бяха последно 14, ама хиляди! Трябва да се направят няколко сходни търга за ниска цена, за да се оползотвори този потенциал

  3. 3 Профил на rnerkel
    rnerkel
    Рейтинг: 507 Гневно

    Хроническите болести на недоразвитата българска демокрация - корупцията и злоупотребите с власт - се трансформират пред очите ни в единен и едноличен властови произвол, при който „Големият брат”-Слънце прибира всичко с двете си шепи и раздава според „заслугите”.
    На мястото на псевдодемократичния хаос, при който предприемчивото мошеничество се превърна в начин за оцеляване и забогатяване, сме свидетели на безпрецедентно ограбване на държавата от горе надолу, което на множество хора с ТВЪРДЕ ОГРАНИЧЕН ИНТЕЛЕКТУАЛЕН ПОТЕНЦИАЛ СЕ ПРИВИЖДА като въвеждане на желания справедлив обществен ред,
    Проблемът е , че това са само илюции , полюции и шизофренни халюцинации в името на който стъклените ценности на демокрацията - разните му там права и процедури - могат да бъдат счупени на прашинки.
    Видимите ефекти от случващото се при управлението на ГЕРБ ще са в нарастващото ОБЕДНЯВАНЕ и ОСКОТЯВАНЕ на хората. Обедняването и оскотяването обаче ги прави все по-зависими от тоталния контрол и все по-склонни послушно да се адаптират към него. Редом с избледняването на ефектите от двете основни алибита за икономическите провали на тази власт - Кризата и Наследството на предишните - ще се засилват репресиите срещу относително по-независимите социални и социопрофесионални групи. Естествената прицелна точка ще са класическите противници на всеки репресивен режим - интелектуалците, учените, хората със свободни професии. И в момента изборът пред тях е - послушание или обедняване.
    А това води до ТОТАЛИТАРИЗЪМ и ДИКТАТУРА от на мръсния и най-черния РЕТРОГРАДЕН тип
    Ситуацията в България допълнително се усложнява от пълното публично дискредитиране на съществуващите политически партии. Те не са в състояние да станат изразители на постепенно надигащото се отвращение от политиката на ГЕРБ. С много малки изключения членската им маса е съставена от долнопробни политически кариеристи, които могат да бъдат мотивирани за опозиционна дейност само и доколкото търсят пътища за собственото си политическо оцеляване., НЕЗАВИСИМО , че с тези характеристики особено се отличават членовете и привържениците на ГЕРБ , което ни води само по пътя на МУТРОКУЛТУРНОТО общество, Т.Е. КЪМ ПЪЛНО ПАДЕНИЕ И ДЕГРАДАЦИЯ както на държавността, така и на демократическите ценности , за които стремежът ни през последните 21 години е нещо повече дори и от собственото ни „ аз „ .…
    И като илюстрация е достатъчно да се спомене за корупционните хватки на ПСЕВДОпремиера с Мишо Бирата , както и за уреждсането на работно място на топсерсема от митницата на аерогарата , с когото ритат топка

    ИЗГОНЕТЕ БОЙКО -СПАСЕТЕ БЪЛГАРИЯ!
  4. 4 Профил на niakoi_si
    niakoi_si
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Пускайте търговете за магистралите докато вилнее кризата. Сега фирмите (вкл. чуждите) са гладни и могат да се постигнат най-добрите условия за държавата!

  5. 5 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2487 Неутрално

    До коментар [#4] от "niakoi_si":

    За ВЕИ важи същото. Сега е моментът вместо те да изработят данъкоплатеца, държавата да изработи тях

  6. 6 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 1704 Неутрално

    №1 и №3 - вие нормални ли сте? Вашата позиция е ненормална - ако се строи -защо, ако не се строи - пак защо? Дано по скоро да минат търговете и да започне строителството. А вие се упражнявайте в писане на пасквили.

  7. 7 Профил на mi6osp
    mi6osp
    Рейтинг: 1021 Неутрално

    Мдаа, епохална победа,така да се каже.14 кандидати за търг.
    О-б-а-ч-е, преди дни отличникът-министър даде едно крайно тревожно изявление. То гласеше, че се страхува, че магистралите ще се окажат балон.
    За да го даде, трябва да му е ясно вече, че МАГИСТРАЛИТЕ СА СЕ ОКАЗАЛИ БАЛОН.
    Сега остава да гръмне.
    Причините засега се пазят в строга тайна. Но се промъкват сведения, че проектирането буксува, че ЕС не одобрява проектите...
    Рано или късно ще ги видим.
    Защото вариантът "Мутрите правят магистралите на България" е с ясен край.


    Когато някой е глупав,то е за дълго!
  8. 8 Профил на antikommunist
    antikommunist
    Рейтинг: 648 Неутрално

    До коментар [#1] от "Naschenec":


    До коментар [#3] от "rnerkel":


    До коментар [#7] от "mi6osp":

    Тук виждаме в тези 3 коментара нагледно резултатите от успешното социалистическо възпитание: Да виждаме и в добрите новини нещо лошо, когато не ни пасват и обратно, да виждаме и в лошите новини нещо хубаво когато това изисква партийната линия...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK