Office 1 Superstore започва нова франчайзинг програма

Веригата за офис техника и консумативи планира да отвори още 20 магазина, управлявани от външни компании


166 обекта има компанията в цялата страна

Една от най-големите вериги за офис консумативи и техника в България, Office 1 Superstore, започва нова франчайзингова програма, в рамките на която планира да открие около 20 магазина в страната. В момента близо половината от обектите на  компанията се управляват от външни партньори, а целта в рамките на настоящата кампания общият брой собствени и управлявани от външни фирми представителства на веригата у нас да мине 180.


"Още с навлизането на Office 1 Superstore през 1997 г. започнахме да работим с франчайзъри", обясни пред "Дневник" Никола Рахнев, търговски директор на веригата. По думите му в момента компанията управлява 84 собствени магазина, а още  82 представителства се развиват на базата на франчайз. "Уверени сме, че пазарът България има още потенциал", коментира Рахнев.




Плановете на "Кооперация Панда", която държи правата за ползване и представяне на марката Office 1 Superstore в България, са да бъдат включени около 10 нови франчайзъра с общо около 20 нови обекта. "Имаме ограничение единствено на пазарен принцип, според реалната потребност на нашите клиенти и пазарен потенциал за обект в съответен регион", обясни Рахнев.


Новите обекти на Office 1 Superstore трябва да са "адекватни на целевите региони обекти, основно с площ от 40 до 100 кв.м", обясниха от компанията.


"Размерът на инвестицията е индивидуален и зависи от площта на магазина, местоположението, продуктовия микс и др. Обикновено тя достига до няколко десетки хиляди лева", добави Рахнев. Всеки франчайзър ще има правото да предлага продуктите и услугите на веригата, като според официалното прессъобщение на компанията те са над 10 хил.


През 2010 г. Office 1 Superstore отчита 6% ръст на приходите си спрямо предходната година. В момента клиентите на Office 1 Superstore у нас са над 50 хил.

Ключови думи към статията:

Коментари (4)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Константин
    Константин
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Честно казано малко се учудвам, че толкова време се задържаха на пазара. Последно гледахме детектор за банкноти за офиса на цена 45 лева. Открихме абсолютно същия модел на друго място за 20лв.
    Останал съм с впечатлението, че продават скъпо.

  2. 2 Профил на Marie_4
    Marie_4
    Рейтинг: 410 Неутрално

    Продават много скъпо, обикновено освен продавачките рядко можеш да видиш друг човек в магазина. Пазаруват главно фирми заради фактурите. И аз мисля, че са на изчезване.

  3. 3 Профил на 1984
    1984
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Продават скъпо и в по-малките обекти избора е доста ограничен. В Метро често има по-голям избор.

    "One-upmanship is the systematic and conscious practice of making one's associates feel inferior and thereby gaining the status of being "one-up" on them.
  4. 4 Профил на Петър Петров
    Петър Петров
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Аз да кажа моето мнение - никога не съм влизал там.Но доколкото знам,продават на големи фирми и държавни учреждения.Номера е че после си делят комисионните.

    Горд българин с три години стаж в Испания .




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK