Класация обяви Coca-Cola за най-силната марка

Класация обяви Coca-Cola за най-силната марка

© Анелия Николова



Марката "Кока-Кола" (Coca-Cola) беше обявена за най-силната в света за 2010 г. от американската компания CoreBrand. Класацията се прави на базата на анкета сред мениджърите на най-големите компании в САЩ. Основните критерии за оценка на марката са познаването й, репутацията, степента на одобрение, както и потенциала за бъдещи инвестиции.


Това е поредната класация, която поставя "Кока-Кола" начело на световните марки. Вече 11 години брандът оглавява подреждането на най-скъпите марки, правено от Interbrand. Последно марката беше оценена на 70.452 млрд. долара. След нея бяха IBM, която се оценява на 64.727 млрд. долара и "Майкрософт" (Microsoft), който струва 60.895 млрд. долара.


Класацията на CoreBrand не мери стойността на марката, а това колко е силна. За това на второ място се нарежда брандът шоколадови изделия Hershey, а на трето място са супите Campbell. И двата бранда се изкачват с по една позиция спрямо класацията за 2009 г. и изпреварват Johnson & Johnson, която в това издание на класацията пада от второ на четвърто място. Петицата се затваря от марката Harley-Davidson.


В подреждането на CoreBrand "Майкрософт" и IBM са извън първите десет и заемат съответно 35-о и 40-о място.

Ключови думи към статията:

Коментари (1)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на GM
    GM
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Така е - световна известност на КАКЪВТО И ДА Е ПРОДУКТ се постига с много пари. Огромни маркетингови бюджети, за да се поддържа тази известност... Тука малко офтопик си задайте въпроса, кое отличи facebook от другите десетки социални мрежи. $$ ? CIA? : )

    "Давайте БЪЛГАРИ, да се съберем и да строшим на ламята главата!!!Ма аз баш тогава не мога да дойда, че ми излезна една работа..."




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK