Елана: Може ли да се спечели от акции на автомобилни производители?

Елана: Може ли да се спечели от акции на автомобилни производители?

© Reuters



Американските,европейските и японските големи производители на автомобили  продължават да се възстановяват и да се насочват към нови целеви групи. Като интересен факт е, че ръстът в печалбите се дължи основно на продажби от клас "луксозни автомобили". Друг основен фактор кризата да остане зад гърба на автомобилната индустрия са скокът в търсенето на китайския пазар и активизирането на американското потребителско търсене.


Има обаче и редица факторите, които могат да доведат известно забавяне на печалбите, като не е изключен и спад. На първо място това е цената на петрола, която е оказала негативно влияние върху продажбите на автомобили. Възможно е през юли да наблюдаваме по-слаби корпоративни резултати, което не е изключено да предизвика понижение при акциите на основните производители. Това обаче може би ще окаже само временно влияние и последствията ще бъдат краткосрочни, предвид стабилизирането при цените на горивата през последния месец.


За отделните компании факторите които влияят на представянето им са различни, като ситуацията в

  • Viber
  • Ключови думи към статията:

    Коментари (0)




    За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
    С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK