Компанията за аутсорсинг "Софика груп" увеличи с 57% приходите си за полугодието

Компанията за аутсорсинг "Софика груп" увеличи с 57% приходите си за полугодието

© Надежда Чипева, Капитал




- За компанията в България работят над 650 души

Една от най-големите компании за аутсорсинг в България - "Софика груп", отчете 57% ръст на приходите си за първите 6 месеца на годината, съобщиха от дружеството.


От компанията обаче не уточняват в какъв размер са те, но коментират, че с най-голям принос за повишението са постъпленията от контактния й център, който отчита ръст от над 52% за периода януари - юни 2011 г. на годишна база. Спрямо второто полугодие на миналата година покачването на приходите е 29%.




"Софика груп" е сред най-големите компании, които предоставят аутсорсинг услуги на различно ниво. В момента за нея работят над 650 души, като само от началото на годината броят им се е увеличил с 80. В началото на 2010 г. за "Софика" работеха около 450 души, които обаче се увеличават паралелно с ръста на самата компания.


Сред клиентите й у нас са компании като Coca-Cola, Hewlett Packard, Oracle и др. През 2009 г. дружеството придоби тогавашния кол-център на "Виваком" - "БТК Контакт".


"През изминалите шест месеца разширихме обхвата на работа в ключови клиенти и сключихме нови стратегически договори, които обуславят високия ръст", коментират от компанията резултатите си за изминалите 6 месеца. Паралелно с това към портфолиото й са добавени и нови услуги, сред които ниво ИТ поддръжка на място при клиента и предоставяне на контактен център като услуга.


По данни на анализаторите от TPI регионът Европа, БлизкияиИзток и Африка е сред малкото на глобално ниво, в които аутсорсингът продължава да процъфтява като бизнес. Статистиката на компанията показва, че за второто тримесечие на годината оборотът на индустрията е 9.5 млрд. долара, което е ръст от 13% спрямо миналата година.


За полугодието приходите са 21.3 млрд. долара, или 10% повече спрямо първите 6 месеца на 2010 г. Най-бързо развиващият се регион в това отношение остава Азиатско-тихоокеанският, където пазарът се е увеличил с 57% за първото полугодие до 3.7 млрд. долара, твърдят анализаторите.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK