"Фолксваген" направи хибридно крос купе

 

© "Фолксваген"

 



Прототип, които събира в себе си силните черти на спортно купе и високопроходим автомобил, направи германската компания "Фолксваген". "Крос купе" е дълъг 4.34 метра, широк е 1.86 м. и висок 1.52 м.  Междуосието е 2.63 метра.


Прототипът тежи 1748 кг, а разпределението на масите е 58/42 в полза на предната ос. Колата е качена на лети 20-цолови джанти, на които са монтирани гуми с размер 265/45 R20.


Автомобилът е снабден с три двигателя - два електрически и един бензинов. Бензиновият е с мощност 150 к.с. и е свързан с предната ос, заедно с електромотор с мощност 55 к.с. Вторият двигател на ток разполага със 115 к.с. и задвижва задните колела. Максималната мощност на трите мотора е 265 к.с.




Само на електричество "Фолксваген крос купе" може да измине 45 километра. Автомобилът може да се шофира в три режима - "Сити", които е с минимална консумация на гориво, "Спорт" - за максимално динамично шофиране и "Офроуд" - с постоянно двойно предаване.


"Крос купе" може да се ускори до 100 км/ч за 7 секунди, а максималната скорост е 201 км/ч. Разходът на гориво в смесен цикъл е 2.7 л/100 км. В електрически режим максимална скорост е 120 км/ч.


Хибридът е снабден с литиево-йонни батерии. Те се зареждат от електрическата инсталация, при работата на бензиновия двигател и от трансформацията на кинетичната енергия, отделяща се при спиране, в ток. 


В салона има четири индивидуални седалки с интегрирани подглавници. Багажникът е с минимален обем от 380 литра. Капацитетът му може да достигне до 1230 литра, ако се сгънат облегалките на двете задни седалки.


Приборното табло променя визията си в три режима, според избрания стил на шофиране. В градски режим осветеността е в синьо, а на централния дисплей се показват данните от навигационната система.


В режим спорт илюминацията е червена, а на дисплея се появяват данни като време за една обиколка, например. В "Офроуд" режим осветеността е жълта и се визуилизират компас и топографска карта. 

Ключови думи към статията:

Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на оstavime
    оstavime
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Разхода на гориво в месен цикъл е 2.7 лтр.
    Това, ако е истина... печелят.

    Съсипахте коментарите в сайта с новата визия!
  2. 2 Профил на niko
    niko
    Рейтинг: 436 Любопитно

    Големиу голф е добре...

    I'm part of the problem...
  3. 3 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 3495 Неутрално

    Голуем гоУф !
    С т'ва в Перник ше ми завиждат !

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  4. 4 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#1] от "оstavime":

    това е заради поемането на спирчната енергия....

  5. 5 Профил на 'ΕΡΕΒΟΣ
    'ΕΡΕΒΟΣ
    Рейтинг: 3741 Неутрално

    Хем сериозно,хем красиво и за качеството май няма съмнения.

    Не се родих Грък по собствено желание.Просто имах късмет ! За един Грък граница е само Хоризонта !
  6. 6 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 941 Неутрално

    До коментар [#4] от "totilas":

    А и заради това също:

    "...Само на електричество "Фолксваген крос купе" може да измине 45 километра.."

  7. 7 Профил на totilas
    totilas
    Рейтинг: 793 Неутрално

    До коментар [#6] от "gianni":

    45 км за ходене до работа стигат...

  8. 8 Профил на kamm
    kamm
    Рейтинг: 479 Неутрално

    готин е. конкурент на ауди Кю3. много елегантен и хай-тек дизайн.

  9. 9 Профил на С Стоянов
    С Стоянов
    Рейтинг: 2606 Неутрално

    Много красива машина . И изключително икономична за размерите си - 1748 кг с разход 2,7 л/100 км звучи невероятно

    ВЯРНОСТ И ПОСТОЯНСТВО
  10. 10 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 530 Неутрално

    целиат свиат започна да прави коли и тогава германците се сетиха да правиат коли

  11. 11 Профил на mikereto
    mikereto
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#10] от "dearblue":
    германците когато правха автомобили другите не знаеха кво е автомобил

    Deutschland, Deutschland über alles,Über alles in der Welt,
  12. 12 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1324 Весело

    До коментар [#11] от "linux":

    А сега японците произвеждат (вече 15 години) бензинови хибриди, французите - дизелови хибриди, а германците - показват ПРОТОТИП, който някой ден, може би......
    Как се менят времената, а?
    То за какво ли да бързат, мераклии за ГоУф с газова уредба колкото щеш.

    Знанието е сила, информацията - власт
  13. 13 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1324 Неутрално

    До коментар [#9] от "crime_pays":

    Вероятно е, даже може и да е вярно, ама само първите 100 км. 45 км на батерии + после по 5-6/100 и готово - "среден разход на гориво 2.7 л/100".

    Знанието е сила, информацията - власт
  14. 14 Профил на Galata
    Galata
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Супер е!Само тия 20 цолови гуми не ми харесват,като функция понеже ходя на риба и лов...

    "Büyük şeyleri yalnız büyük milletler yapar." K.Atatürk
  15. 15 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 530 Неутрално

    До коментар [#11] от "linux":

    фердинанд поше е направил пьрвиа хибриден автомобил 1898 до 1906 работеики вьв виенската фирма на иакоб лохнер
    а фауве голф хибрид е направен през 1970те години

  16. 16 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Отпред на Дъстър ми мяза и у задното огледало би ми било трудно да ги различа.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  17. 17 Профил на vlad_m1
    vlad_m1
    Рейтинг: 531 Неутрално

    До коментар [#11] от "linux":

    първата кола е германска

  18. 18 Профил на DFGeneer
    DFGeneer
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#15] от "dearblue":

    Така е, но и двете разработки са блестящ пример как НЕ трябва да се прави хибрид. И имат изцяло негативно влияние върху възприятието за хибридите като технология.

  19. 19 Профил на dr_t
    dr_t
    Рейтинг: 426 Неутрално

    германска работа... просто перфектно...

  20. 20 Профил на Тъпата майна
    Тъпата майна
    Рейтинг: 1362 Неутрално

    За огромно съжаление предницата ужасно много напомня на едни много грозни Тойоти, дето се търкалят из САЩ. Като цяло последната линия на VW е доста стилна и красива, не ми е ясно защо са решили да я загрозят.

    Това мнение е дело на една тъпа майна
  21. 21 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 530 Неутрално

    До коментар [#18] от "DFGeneer":

    с прототипи не се прави добро впечатление а с масово производство
    петролните двигатели са се наложили щото петролните фирми така са искали
    електролизата на водата е открита преди 300 години от фарадеи ама никои не се е заел да добива водород за гориво по време на развиващата се индустриална револциа и да се използва водата заенергиен източник

  22. 22 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 530 Неутрално

    До коментар [#18] от "DFGeneer":

    с прототипи не се прави добро впечатление а с масово производство
    петролните двигатели са се наложили щото петролните фирми така са искали
    електролизата на водата е открита преди 300 години от фарадеи ама никои не се е заел да добива водород за гориво по време на развиващата се индустриална револциа и да се използва водата заенергиен източник
    представи си преди 100 години водород двигател с вьтрешно горене генериращ ток за хибрид

  23. 23 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#12] от "pag":

    няма закъде да бързат,сега засега хибридите са с минимален успех.единствения що годе добре продаван в комерсиалне мащаб е приус.А колата изглежда уникално.дай боже да стигне до серийно производство.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK