Starbucks прави Blondе дебют

Starbucks прави Blondе дебют

© Reuters



Американската кафе верига Starbucks започва да предлага и по-светли видове кафе, които първо ще пусне в супермаркетите на САЩ, съобщи "Чикаго трибюн".


Наричаните Blondе сортове кафета ще изправят международно представената верига лице в лице срещу брандовете за масова употреба на конкурентите в лицето на McDonald's и Dunkin Donut's, защото всяка от тях вече предложи на пазара по-светли видове кафе.


Проучване на компанията показва, че 40% от любителите на кафе в САЩ, или 45 млн. души, предпочитат по-слаби видове кафе. В същото време тези сортове изискват по-малко време за печене и в резултат са по-малко кисели и с по-мек вкус.




"Смятаме, че този нов продукт може да направи силно впечатление на потребителите", казва анализатор на пазара. Други негови колеги обаче смятат, че това може да доведе до отлив от традиционните за компанията напитки, приготвяни от по-тъмни сортове.


Последния път, в който компанията предложи напълно нов продукт, беше през 2008 година. Тогава тя представи на клиентите си Pike Place – средно изпечен сорт кафе, "за всеки ден".


Очакването е Blonde сортът да има успех най-вече в супермаркетите, където повечето кафеени продукти са такива. 


За изтеклата финансова година Starbucks отчита 11.7 млрд. долара приходи от продажби.

Ключови думи към статията:

С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK