Продажбите на дизелови автомобили в САЩ скочиха с 27%

Продажбите на дизелови автомобили в САЩ скочиха с 27%

© Reuters



Продажбите на нови дизелови автомобили в САЩ през миналата година са се повишили с 27.4% до 101 624 бройки, това съобщи сайтът hybridcars.com. За сравнение може да се посочи, че общо през 2011 г. в страната бяха купени 12 734 356 леки коли.


На пазара в САЩ се предлагат 14 модела с дизелови мотори от марките БМВ, "Ауди", "Мерцедес", "Фолксваген" и "Джип". На най-сериозно търсене се радва "Фолксваген Джета", намерил 51 530 купувачи. Това е повече от всички останали модели, взети заедно, като ръстът в продажбите е 15.5%.


Вторият по популярност дизелов автомобил в САЩ е БМВ Х5, купен от 7378 американци. Бронзът е за "Фолксваген Пасат". На дъното е единственият американски модел - "Джип Гранд Чероки" с едва 91 доставки.

Ключови думи към статията:

Коментари (44)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ARRI
    ARRI
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    ''________ Продажбите на нови дизелови автомобили в САЩ през миналата година са се повишили с 27.4% до 101 624 бройки, _______''

    На почти 300 000 000 население, 102 000 нови автомобила е нищо.

    Плащат ми от швейцарското посолство да пропагандирам ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ ! Признавам, че трол-я в тяхна полза с/у 5 франка на пост!
  2. 2 Профил на dragozow
    dragozow
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Нормално, кризата ги учи.

    Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
  3. 3 Профил на customize
    customize
    Рейтинг: 524 Неутрално

    раздвижване в пазарен сегмент под 0,8%

  4. 4 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Амче що да не си купуват дизеларки, дето сигурно са по-евтини от евро-версиите си? Комън-рейлките на цитираните марки теглят добре, ускоряват немного по-зле от бензинките, единствено не знам как им понася американската нафта в по-дългосрочен план...

  5. 5 Профил на BloodSport
    BloodSport
    Рейтинг: 536 Неутрално

    До коментар [#4] от "Twinston Myth":

    Със сигурност по-добре от българската!

  6. 6 Профил на Маргарит Пицов
    Маргарит Пицов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#1] от "ARRI":
    До коментар [#3] от "customize":

    Но за Дой4о това е добра новина.... ако трендът продължи с тези темпове (50% на година) ще има радост за акционерите.

    Все пак Дой4о е заложил на дизела, вместо на хибридните.... Нали знаете за Рудолф Дизел? Той сега гледа от небето и си засуква мустака....

    На спортни състезания с/у Германия не викайте "Бъъългари - юююююнаци" , защото Дойчо разбира "You , nazi!"
  7. 7 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5545 Неутрално

    Пазар от 12 млн. нови коли годишно. Звучи впечатляващо.

    Gunter glieben glauchen globen
  8. 8 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 694 Неутрално

    Ако им предложим цената на "Нефтохим" ще купуват, ама другия път.

  9. 9 Профил на P2
    P2
    Рейтинг: 352 Весело

    Тези не карат ли на шистов газ?

    De guerre entre les hommes, une nouvelle menace, bien plus grande encore.
  10. 10 Профил на Маргарит Пицов
    Маргарит Пицов
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#7] от "g_t":

    Впечатляващото на новината е как пазарът на дизелите в САЩ расте, а на хибридите пада... за това става дума.

    Просто си е 4удо да накараш грингосите да се ка4ат на нафтова пе4ка... и затова това не го нариат ,,дизел,, а блутек, екотек и темподобни.... маркетинг....

    На спортни състезания с/у Германия не викайте "Бъъългари - юююююнаци" , защото Дойчо разбира "You , nazi!"
  11. 11 Профил на Politemoose
    Politemoose
    Рейтинг: 492 Неутрално

    До коментар [#4] от "Twinston Myth":

    Даже при еднаква мощност в к.с. дизелите ускоряват по-добре, защото като правило дизеловите двигатели имат доста по-висок въртящ момент от бензиновите със същата мощност.

  12. 12 Профил на Вели
    Вели
    Рейтинг: 1449 Весело

    Първо свиха перките на колите си, сега ще им "замерише на нафта"... ще кацнат накрая на акъла на Европа!!!

  13. 13 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1454 Весело

    Мда, трудно се продават дизелови автомобили на пазар, който цени по-високо броя на поставките за чаши от разхода на гориво......

    Знанието е сила, информацията - власт
  14. 14 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    [quote#11:"Politemoose"]при еднаква мощност в к.с. дизелите ускоряват по-добре[/quote]
    Да, но при доускорението май поизостават, макар да не съм сигурен...
    Във всеки случай мисълта ми беше, че съвременните дизели - къде за добро, къде не - не са като ония дизели, дето Мерцедес е пробвал да зариби преди десетилетия американците с тях (неуспешно)! Въпросът е, че работещите под високо налягане съвременни нафтови дюзи искат и нафта с минимално съдържание на сяра, да речем, а за щатската не знам дали е такава - но пък може вече и да е, не съм се поинтересувал активно...

  15. 15 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1441 Неутрално
  16. 16 Профил на mrvip
    mrvip
    Рейтинг: 527 Неутрално

    До коментар [#14] от "Twinston Myth":

    Точно ДОускоряването е почти двойно по-бързо при дизел със аналогична мощност...

    "Защото много се оплакват от външен вид, ама никой, никога, не се е оплаквал от малко акъл."
  17. 17 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 903 Весело

    За далечно каране ,каквото е предимно в САЩ дизеларата е много по- удобна при еднаква кубатура.А и нивото на шума при по високи обороти вече е в полза на дизел.

  18. 18 Профил на Lemmy
    Lemmy
    Рейтинг: 2380 Неутрално

    Уха-ааа! 0.79% от продадените коли са дизели. Нема и осем на хиляда. Потресающ факт за еврупейската комън-рейл-публика. Прочие, много повече продадени дизели в Щатите са на тракторчета, косачки и елгенератори.

  19. 19 Профил на Рубиконан от Балъкимерия
    Рубиконан от Балъкимерия
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    До коментар [#16] от "mrvip":

    А, добре - благодаря... Ако греша и в другите си догадки, значи ние ще сме открили Америка, а Америка ще открие дизела

  20. 20 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5545 Неутрално

    [quote#10:"duduka"]Просто си е 4удо да накараш грингосите да се ка4ат на нафтова пе4ка... и затова това не го нариат ,,дизел,, а блутек, екотек и темподобни.... маркетинг.... [/quote]

    Както и да му казват, все за нафта става въпрос, което няма как да се скрие от потребителите. Затова наистина е впечатляващ резултат.

    Gunter glieben glauchen globen
  21. 21 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 5545 Неутрално

    До коментар [#16] от "mrvip":

    Точно така.

    Gunter glieben glauchen globen
  22. 22 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 638 Неутрално

    Вече в централен лондон не може да влезеш с дизел произведен преди 2001г. Глобата е към £100 на ден. Скоро никой няма да иска повече сажди да диша.
    Когато във Ф1 подкарат на наФта и аз ще си взема:))))
    Кога излиза първото ферари печка на пазара, някой знае ли?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  23. 23 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 925 Весело

    като минат на метан хамериканците тогава да се хвалят.... газ у тях колкото искаш, коли на газ, кот наплакал....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  24. 25 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1142 Весело

    нафтата по скъпа от най-скъпия бензин, затуй...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...
  25. 26 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 925 Весело

    До коментар [#24] от "Само Левски":В САЩ автобусите са капка в морето, добре би било леки коли, таксита, поне 25% от торолясниците да са на метан ..... при тях няма повече от газ...

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  26. 27 Профил на charlesdegaulle
    charlesdegaulle
    Рейтинг: 1194 Неутрално

    Ми дизела им е около 15% по-скъп от обикновения бензин! Да не говорим за шума на дизеловия двигател. Верно, харчи по-малко, ама тропосера американец не се интересува от това. И после, как се продава стар дизел...

  27. 28 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3438 Неутрално

    В САЩ 2.4% от продадените автомобили са хибриди и 0.79% дизели.

    До коментар [#26] от "boby1945":

    Градският транспорт в САЩ или е дизел-хибрид, или е на газ, поне по западното крайбрежие е така. Дизел Хибридите са основно на поделението на GM-Allison:

    http://www.hybridcar.com/index.php?option=com_content&task=view&id=568&Itemid=122

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  28. 29 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 925 Весело

    До коментар [#28] от "Realist": що не идеш на лекар? Аз ти говора за коли на метан, ти ми дуднеш дизел хибриди..... нерде Ямбол, нерди Стамбол твоята работа....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  29. 30 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 925 Весело

    До коментар [#27] от "charlesdegaulle": Проблемът не е само в дизела а че от 1 барел нефт можеш да произведеш определено количество бензин и определено количество дизелно гориво... Ако го удариш урболешката като в Европа, дайте да дадем "дизел" цената му изведнъж "скача" и тъповатото съсловия почва да "бие" тревога... В Америка още не са дорасли до метана, това епроблема, не че са тъпи, но просто условията там са други....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  30. 31 Профил на под чехъла
    под чехъла
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#22] от "angelboy8008":

    Незнам дали знаеш,но последните издания на "Льо Ман " ,се печелят само от дизелови автомобили.

    pink-floyd
  31. 32 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3438 Весело

    До коментар [#29] от "boby1945":

    Градските автобуси в САЩ са на метан, това е достатъчно. Хонда има Сивик на метан, тъй нареченият GX, който се търси най- много там където газа е безкрайно евтин, например $2 на резервоар, дори идват да си ги купуват от Калифорния, защото този модел не се продава навсякъде. Иначе разбирам твоят манталитет американците са глупави, само акъл да искат от Ганю като тебе:

    http://www.bing.com/images/search?q=Civik+GX&qpvt=Civik+GX&FORM=IGRE

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  32. 33 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 925 Весело

    До коментар [#32] от "Realist": ганьо е на майка ти момчето, колко процента от транспорта в САЩ е на метан? 24, или 42 или0.42,И не го усуквай по килифарски, за това се искат умения.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  33. 34 Профил на ivils
    ivils
    Рейтинг: 237 Неутрално

    от 12 000 000 годишно е близо 1% за една година не е зле 50 хил за Джета. VW

  34. 35 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3438 Весело

    До коментар [#33] от "boby1945":

    Чети:

    http://www.cngnow.com/vehicles/fleets/Pages/information.aspx

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  35. 36 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3438 Неутрално

    До коментар [#33] от "boby1945":

    В горната статия пише, че 1 от всеки 5 автобуса в Америка е на натурален газ.

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  36. 37 Профил на angelboy8008
    angelboy8008
    Рейтинг: 638 Неутрално

    До коментар [#31] от "pink-floyd":
    Знам, на Ауди.
    А ти нали знаеш, че ако налееш достатъчно пари в Льо Ман, ще спечелиш и с керодин например.
    Дизеловите сажди са много по вредни, от бензина.
    Затова и започнаха да ограничават дизеловите коли

  37. 38 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 925 Весело

    До коментар [#36] от "Realist":колвко автомобила има всичко в САЩ леки, товарни, бусове и колко от тях са на менат?, това проучи.... щом си заел с тази работа... само 254.4 million registered passenger vehicles in the United States 2007, Of these, 137,079,843 were classified as automobiles, while 101,234,849 were classified as "Other 2 axle, 4 tire vehicles," presumably SUVs and pick-up trucks. Yet another 6,790,882 were classified as vehicles with 2 axles and 6 tires and 2,215,856 were classified as "Truck, combination." There were approximately 7,752,926 motorcycles in the US in 2008. Колко от тях са на дизел, бензин и природен газ?

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  38. 39 Профил на demolisher
    demolisher
    Рейтинг: 432 Неутрално

    До коментар [#11] от "Politemoose":

    Въртящия момент и ускоряването са 2 различни неща, Не бъркай 2-та щата. Пообразовай се за въртящия момент преди да се изказваш.

    Замисли се какви двигатели ползват в Ф1 и ще видиш че не си прав !

  39. 40 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#14] от "Twinston Myth":

    Строгите норми за емисиите от двигателите са стриктно спазвани в Америка.Дизелите им отговарят на евро5 и EEV емисии.За това горивата и маслата ползвани за тези двигатели са без сяра./сярата в моторното масло задръства катализаторите/

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  40. 41 Профил на sandman
    sandman
    Рейтинг: 1317 Неутрално

    До коментар [#39] от "demolisher":

    Колко различни?Ускорението е резултат от мощността.Мощността е въртящ момент за еденица време.Та колко са различни?

    You always pay for what you get. Sometimes you get what you pay for.
  41. 42 Профил на Postmodern Reality
    Postmodern Reality
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    До коментар [#1] от "ARRI":
    На малко над 300 млн. Не разбирам обаче защо са им. Карат много на метан, той е страшно евтин.

    Ала, бала!
  42. 43 Профил на Дразнител
    Дразнител
    Рейтинг: 767 Неутрално

    До коментар [#25] от "tucker case":

    То и в Швейцария е така. Просто нафтата цапа повече и затова е с по-висок акциз. Крайно време е да направят HDI с бензин, а не с нафта. В смисъл масово, а не само отделни демонстрационни двигатели.

    Защо "Титаник", а не "Аврора" ?!
  43. 44 Профил на Politemoose
    Politemoose
    Рейтинг: 492 Неутрално

    До коментар [#39] от "demolisher":

    Пообразовал съм се, драги, но явно ти не си. Ускорението зависи точно от въртящия момент. А примерът ти с Ф1 е крайно неудачен (не ми се занимава да ти обяснявам защо). В тая връзка какво би казал за Льо Ман.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK