"Дунав турс" вложи 25 млн. лева в нов кораб

"Дунав турс" вложи 25 млн. лева в нов кораб

© Дунав турс



Дунав турс" инвестира 25 млн. лева в нов туристически кораб, съобщиха от русенското дружество.   Най-новото попълнение във флота на компанията е "Ариана", който бе осветен във Франкфурт на Майн. 


Инвестицията в новия плавателен съд е доказателство, че русенското дружество става неделима част от европейския туристически маркетинг, като успешно продължава традициите на българското пътническо корабоплаване, става ясно от изявление на Катя Стоянова, изпълнителен директор на "Дунав турс" АД.


Kорабът "Ариана" е построен в корабостроителница "Граве" в Холандия като луксозен туристически плавателен съд за вътрешни водни пътища по реките Рейн и Дунав и техните притоци. Има осемдесет и една кабини за 162 пътници. През тази година корабът ще плава по Дунав. Ще има дванайсет круиза до делтата на реката. Първото му посещение в Русе ще е на 6 април.




Чартьор на съда е немският туроператор "Фьоникс райзен", който чартира още два кораба на "Дунав турс" АД. Кетърингът, както на всички останали кораби на дружеството, ще бъде организиран от италианската фирма "Лигабуе".



"Дунав турс" притежава луксозните пасажерски кораби "София", "Русе", "Русе престиж", "Хайнрих Хайне" и "Елегант лейди". "Ариана" е шестият плавателен съд, собственост на компанията.

Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1291 Неутрално
  2. 2 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 710 Неутрално

    Добра новина и за Видин, ако корабите от круиза пак спират на неговия пристан. Оттук се повлича крак и за Белоградчик, и Магурата.

    malart.blog.bg
  3. 3 Профил на mitkobomb
    mitkobomb
    Рейтинг: 470 Неутрално
  4. 4 Профил на Comandante Marques
    Comandante Marques
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    супер новина за речния флот

    low riders team
  5. 5 Профил на Santa_Claus
    Santa_Claus
    Рейтинг: 522 Неутрално

    "Чартьор на съда е немският туроператор "Фьоникс райзен", който чартира още два кораба на "Дунав Турс" АД. Кетърингът, както на всички останали кораби на дружеството, ще бъде организиран от италианската фирма "Лигабуе"."

    И какво му е българското.... сигурен съм, че и персонала ще е от чужденци...

    Powerful you have become, the dark side I sense in you.
  6. 6 Профил на Quo Vadis
    Quo Vadis
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Как ще се движи този кораб и на какви цени !? Крайно време беше и ние да имаме един кораб по Дунава !

    Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?
  7. 7 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Някой по-горе говори за Видин. Не знам как е във Видин (не съм посещавал никога този град), но преди две седмици направихме пътешествие по Искърското дефиле. Понеже скоро бях на Амалфианското крайбрежие, очаквах едва ли не да има тераски като там за колите да спрат, да гледаш отгоре и т.н. Малиииий, ужас, ужас! Не дупки, а кратери по пътя! Трябва повечето път да караш с 30 км/ч, встрани има тук-там къде да отбиеш, за да погледнеш иначе хубавата гледка, но отбивката е кал, кал, кал, ти не можеш да излезеш от колата. Това ли е туризъм, бе, алооооу? Обаче Бг била турустическа страна. Най-красивото дефиле в Бг - отврат! Бягайте презглава всички от тая кочина, нищо не става от нея!

  8. 8 Профил на Jorro Jorrov
    Jorro Jorrov
    Рейтинг: 572 Любопитно

    Дунав турс не са национално отговорна компания и също така на местно русенско ниво. Защо не поръчаха кораба в Русенската корабостроителница, която няма работа и работниците са на улицата без заплати?
    КТБанка щеше да ги кредитира като собственик на РК.

  9. 9 Профил на Kidon
    Kidon
    Рейтинг: 367 Весело

    До коментар [#7] от "Красимир Кабакчиев":

    Ако ги няма дупките, ще караш много бързо и ще пропуснеш някоя гледка!

    Keep Walking!
  10. 10 Профил на Теодор
    Теодор
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#5] от "Santa_Claus":

    Е чартьорът е този, който намира пасажери за кораба. Кой български тур оператор може да го напълни?

    До коментар [#6] от "USSR":

    Кажи му столичанин и повече не го обиждай.

  11. 11 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 572 Весело

    След толкова години, най после нещо позитивно за корабоплаването и то пътническото

  12. 12 Профил на uchuden.
    uchuden.
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#2] от "malart":
    Ти ходил ли си скоро на Магурата? Пълен отврат мръсотия и мизерия. Който отиде сигурен съм че няма да повтори.

  13. 13 Профил на Жоро
    Жоро
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#7:"Красимир Кабакчиев"]Понеже скоро бях на Амалфианското крайбрежие, [/quote]

    Амалфийското крайбрежие - позволи ми да те поправя...

    "Най-богатите хора в света ползват и градят мрежи, а всички останали търсят работа..." Робърт Т. Кийосаки
  14. 14 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 572 Весело

    [quote#3:"mitkobomb"]Добра новина !!![/quote]

    даже много добра новина

  15. 15 Профил на Борислав Борисов
    Борислав Борисов
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#7] от "Красимир Кабакчиев":

    Така е искърското дефиле е зле в момента,но са спечелили проект и от Нови Искър до Лакатник всички табели са покрити с наелон и има табели за ремонт.Пролетта ще го започнат и пътя ще стане перфектен

  16. 16 Профил на teller
    teller
    Рейтинг: 407 Неутрално

    До коментар [#8] от "sewer70":

    В България никога не са се строили луксозни пътнически кораби.
    Това е нещо съвършено различно от строежа на танкери или контейнеровози. Просто в България няма кой да построи такъв кораб.

  17. 17 Профил на Jorro Jorrov
    Jorro Jorrov
    Рейтинг: 572 Любопитно

    До коментар [#16] от "teller":
    На неизпробвана корабостроителница не се пише веднага ДВОЙКА. Пробвай и ще видиш винаги има първи път. България е нация техническа с лоши менажери.
    А и един речен кораб е е поне 10 пъти по прост по изисквания от един морски и океански каквито се строят в РК.
    http://www.shipyard.rousse.bg/
    http://www.shipyard.rousse.bg/index.php?target=category
    Обзавеждането може изцяло да се извърши в Русе и по лукс няма да отстъпи на холандския. По цена също ще е по ниско предвид заплати там и тук.

  18. 18 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 778 Неутрално

    [quote#13:"Жоро"]Амалфийскто крайбрежие [/quote]
    Вярно, че е Амалфийско, от Амалфи ...
    Стана нещо като Бъъъгъс за Бургас.
    Аз го мислех, че е Costiera Amalfiana на италиански, а пък то било Costiera Amalfitana. Изобщо Бонджорно, мамма миа ...
    Обаче това не оправя Искърското дефиле. Много дупка, мамка му, и много кал.

  19. 19 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 778 Неутрално

    [quote#15:"Борислав Борисов"]искърското дефиле е зле в момента,но са спечелили проект и от Нови Искър до Лакатник[/quote]
    Само до Лакатник? Ами по-нагоре, на север? По-нагоре дупките май бяха повече.
    Какъв Бг туризъм, какви пет лева? Дунав мост май трябва да е готов до края на годината. Айде, от Мездра надолу по магистралата е добре. Ами до Мездра да не би да е добре? Кажете, аз не знам.

  20. 20 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 778 Неутрално

    По повод Русе. Ами, дявол да го вземе, не купувам българско - много отдавна, и през комунизма, и през демокрацията. Сто хиляди пъти съм се убедил, че каквото и да се направи в Бг, то е боклук. Няма оправия. Българинът, освен че е безхаберен и не му пука, освен това или ще открадне, или ще го домързи - или и двете заедно.
    Естествено, че и кораб да се прави в Бг, и лопата, и копче, и всичко останало, всеки холандски артикул ще е около 793874028937 пъти по-качествен. Това е тъжният и безспорен факт.

  21. 21 Профил на GHOST
    GHOST
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Екипажите на корабите са български. Нормално е кетъринга да е чужд, защото БГ фирми нямат опит в това отношение, а и обслужването трябва да е такова каквито са и туристите. По отношение на корабостроителя, наистина БГ корабостроителите нямат опит в строенето на пътнически кораби. Нормално е да го поръчаш на този който има опит в това. На един от предните коментари , че трябва да се опита преди да се пише двойка, ще кажа че има разлика - не си купуваш кофичка кисело мляко за да опиташ новия производител .... все пак купува се кораб .

  22. 22 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 1615 Неутрално

    До коментар [#7] от "Красимир Кабакчиев":

    кабакчиев, що не взе да скочиш от амалфийското крайбрежие, поне щеше да умреш далече от тая дупка както наричаш родината си?? И всъщност какво правиш тук? Който не му харесва, света е голям. Дай позитивна критика, или си замълчи. В твоят случай най-добре перманентно, капиш?

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  23. 23 Профил на Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
    Рейтинг: 778 Неутрално

    [quote#22:"Пешката"]кабакчев, що не взе да скочиш от амалфийското крайбрежие, поне щеше да умреш далече от тая дупка както наричаш родината си[/quote]
    Абе, какво е родина? Ако е мястото, където си се родил, то нищо не значи, когато това място - неговите институции, хората и пр. са се държали с теб свински.
    Това е маниер на комунистите - да се позовават на понятия като родина, за да прикриват собствената си мерзост.
    Да, има понятия като родина и лоялност към родина в страни като САЩ, Великобритания и други, но там това понятие има стойност, защото държавите и популациите - с всичките им проблеми, са стойностни. А това тук какво е? Ами кочина е - откъдето и да го погледнеш. Скапана популация, неморална, проста, неука, оттам и държавата е кочина.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK