"Чартьор на съда е немският туроператор "Фьоникс райзен", който чартира още два кораба на "Дунав Турс" АД. Кетърингът, както на всички останали кораби на дружеството, ще бъде организиран от италианската фирма "Лигабуе"."
И какво му е българското.... сигурен съм, че и персонала ще е от чужденци...
Powerful you have become, the dark side I sense in you.
Някой по-горе говори за Видин. Не знам как е във Видин (не съм посещавал никога този град), но преди две седмици направихме пътешествие по Искърското дефиле. Понеже скоро бях на Амалфианското крайбрежие, очаквах едва ли не да има тераски като там за колите да спрат, да гледаш отгоре и т.н. Малиииий, ужас, ужас! Не дупки, а кратери по пътя! Трябва повечето път да караш с 30 км/ч, встрани има тук-там къде да отбиеш, за да погледнеш иначе хубавата гледка, но отбивката е кал, кал, кал, ти не можеш да излезеш от колата. Това ли е туризъм, бе, алооооу? Обаче Бг била турустическа страна. Най-красивото дефиле в Бг - отврат! Бягайте презглава всички от тая кочина, нищо не става от нея!
Дунав турс не са национално отговорна компания и също така на местно русенско ниво. Защо не поръчаха кораба в Русенската корабостроителница, която няма работа и работниците са на улицата без заплати?
КТБанка щеше да ги кредитира като собственик на РК.
Така е искърското дефиле е зле в момента,но са спечелили проект и от Нови Искър до Лакатник всички табели са покрити с наелон и има табели за ремонт.Пролетта ще го започнат и пътя ще стане перфектен
В България никога не са се строили луксозни пътнически кораби.
Това е нещо съвършено различно от строежа на танкери или контейнеровози. Просто в България няма кой да построи такъв кораб.
До коментар [#16] от "teller":
На неизпробвана корабостроителница не се пише веднага ДВОЙКА. Пробвай и ще видиш винаги има първи път. България е нация техническа с лоши менажери.
А и един речен кораб е е поне 10 пъти по прост по изисквания от един морски и океански каквито се строят в РК. http://www.shipyard.rousse.bg/ http://www.shipyard.rousse.bg/index.php?target=category
Обзавеждането може изцяло да се извърши в Русе и по лукс няма да отстъпи на холандския. По цена също ще е по ниско предвид заплати там и тук.
[quote#13:"Жоро"]Амалфийскто крайбрежие [/quote]
Вярно, че е Амалфийско, от Амалфи ...
Стана нещо като Бъъъгъс за Бургас.
Аз го мислех, че е Costiera Amalfiana на италиански, а пък то било Costiera Amalfitana. Изобщо Бонджорно, мамма миа ...
Обаче това не оправя Искърското дефиле. Много дупка, мамка му, и много кал.
[quote#15:"Борислав Борисов"]искърското дефиле е зле в момента,но са спечелили проект и от Нови Искър до Лакатник[/quote]
Само до Лакатник? Ами по-нагоре, на север? По-нагоре дупките май бяха повече.
Какъв Бг туризъм, какви пет лева? Дунав мост май трябва да е готов до края на годината. Айде, от Мездра надолу по магистралата е добре. Ами до Мездра да не би да е добре? Кажете, аз не знам.
По повод Русе. Ами, дявол да го вземе, не купувам българско - много отдавна, и през комунизма, и през демокрацията. Сто хиляди пъти съм се убедил, че каквото и да се направи в Бг, то е боклук. Няма оправия. Българинът, освен че е безхаберен и не му пука, освен това или ще открадне, или ще го домързи - или и двете заедно.
Естествено, че и кораб да се прави в Бг, и лопата, и копче, и всичко останало, всеки холандски артикул ще е около 793874028937 пъти по-качествен. Това е тъжният и безспорен факт.
Екипажите на корабите са български. Нормално е кетъринга да е чужд, защото БГ фирми нямат опит в това отношение, а и обслужването трябва да е такова каквито са и туристите. По отношение на корабостроителя, наистина БГ корабостроителите нямат опит в строенето на пътнически кораби. Нормално е да го поръчаш на този който има опит в това. На един от предните коментари , че трябва да се опита преди да се пише двойка, ще кажа че има разлика - не си купуваш кофичка кисело мляко за да опиташ новия производител .... все пак купува се кораб .
кабакчиев, що не взе да скочиш от амалфийското крайбрежие, поне щеше да умреш далече от тая дупка както наричаш родината си?? И всъщност какво правиш тук? Който не му харесва, света е голям. Дай позитивна критика, или си замълчи. В твоят случай най-добре перманентно, капиш?
[quote#22:"Пешката"]кабакчев, що не взе да скочиш от амалфийското крайбрежие, поне щеше да умреш далече от тая дупка както наричаш родината си[/quote]
Абе, какво е родина? Ако е мястото, където си се родил, то нищо не значи, когато това място - неговите институции, хората и пр. са се държали с теб свински.
Това е маниер на комунистите - да се позовават на понятия като родина, за да прикриват собствената си мерзост.
Да, има понятия като родина и лоялност към родина в страни като САЩ, Великобритания и други, но там това понятие има стойност, защото държавите и популациите - с всичките им проблеми, са стойностни. А това тук какво е? Ами кочина е - откъдето и да го погледнеш. Скапана популация, неморална, проста, неука, оттам и държавата е кочина.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
bta
Рейтинг: 1416 НеутралноСупер.
malart
Рейтинг: 679 НеутралноДобра новина и за Видин, ако корабите от круиза пак спират на неговия пристан. Оттук се повлича крак и за Белоградчик, и Магурата.
malart.blog.bgmitkobomb
Рейтинг: 515 НеутралноДобра новина !!!
Comandante Marques
Рейтинг: 1416 Неутралносупер новина за речния флот
low riders teamSanta Claus
Рейтинг: 564 Неутрално"Чартьор на съда е немският туроператор "Фьоникс райзен", който чартира още два кораба на "Дунав Турс" АД. Кетърингът, както на всички останали кораби на дружеството, ще бъде организиран от италианската фирма "Лигабуе"."
Powerful you have become, the dark side I sense in you.И какво му е българското.... сигурен съм, че и персонала ще е от чужденци...
Quo Vadis
Рейтинг: 853 НеутралноКак ще се движи този кораб и на какви цени !? Крайно време беше и ние да имаме един кораб по Дунава !
Кога Европа ще стане НЕЗАВИСИМА ? (от американската политика )Кога европейските "независимите и свободни" медии ще станат действително свободни ?Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
Рейтинг: 853 НеутралноНякой по-горе говори за Видин. Не знам как е във Видин (не съм посещавал никога този град), но преди две седмици направихме пътешествие по Искърското дефиле. Понеже скоро бях на Амалфианското крайбрежие, очаквах едва ли не да има тераски като там за колите да спрат, да гледаш отгоре и т.н.
Малиииий, ужас, ужас! Не дупки, а кратери по пътя! Трябва повечето път да караш с 30 км/ч, встрани има тук-там къде да отбиеш, за да погледнеш иначе хубавата гледка, но отбивката е кал, кал, кал, ти не можеш да излезеш от колата. Това ли е туризъм, бе, алооооу? Обаче Бг била турустическа страна. Най-красивото дефиле в Бг - отврат! Бягайте презглава всички от тая кочина, нищо не става от нея!
Jorro Jorrov
Рейтинг: 627 ЛюбопитноДунав турс не са национално отговорна компания и също така на местно русенско ниво. Защо не поръчаха кораба в Русенската корабостроителница, която няма работа и работниците са на улицата без заплати?
КТБанка щеше да ги кредитира като собственик на РК.
Kidon
Рейтинг: 402 ВеселоДо коментар [#7] от "Красимир Кабакчиев":
Keep Walking!Ако ги няма дупките, ще караш много бързо и ще пропуснеш някоя гледка!
Теодор
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#5] от "Santa_Claus":
Е чартьорът е този, който намира пасажери за кораба. Кой български тур оператор може да го напълни?
До коментар [#6] от "USSR":
Кажи му столичанин и повече не го обиждай.
elevation04
Рейтинг: 627 ВеселоСлед толкова години, най после нещо позитивно за корабоплаването и то пътническото
uchuden.
Рейтинг: 571 НеутралноДо коментар [#2] от "malart":
Ти ходил ли си скоро на Магурата? Пълен отврат мръсотия и мизерия. Който отиде сигурен съм че няма да повтори.
Жоро
Рейтинг: 458 Неутрално[quote#7:"Красимир Кабакчиев"]Понеже скоро бях на Амалфианското крайбрежие, [/quote]
"Най-богатите хора в света ползват и градят мрежи, а всички останали търсят работа..." Робърт Т. КийосакиАмалфийското крайбрежие - позволи ми да те поправя...
Ристьо
Рейтинг: 627 Весело[quote#3:"mitkobomb"]Добра новина !!![/quote]
даже много добра новина
Борислав Борисов
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#7] от "Красимир Кабакчиев":
Така е искърското дефиле е зле в момента,но са спечелили проект и от Нови Искър до Лакатник всички табели са покрити с наелон и има табели за ремонт.Пролетта ще го започнат и пътя ще стане перфектен
teller
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#8] от "sewer70":
В България никога не са се строили луксозни пътнически кораби.
Това е нещо съвършено различно от строежа на танкери или контейнеровози. Просто в България няма кой да построи такъв кораб.
Jorro Jorrov
Рейтинг: 627 ЛюбопитноДо коментар [#16] от "teller": egory
На неизпробвана корабостроителница не се пише веднага ДВОЙКА. Пробвай и ще видиш винаги има първи път. България е нация техническа с лоши менажери.
А и един речен кораб е е поне 10 пъти по прост по изисквания от един морски и океански каквито се строят в РК.
http://www.shipyard.rousse.bg/
http://www.shipyard.rousse.bg/index.php?target=cat
Обзавеждането може изцяло да се извърши в Русе и по лукс няма да отстъпи на холандския. По цена също ще е по ниско предвид заплати там и тук.
Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
Рейтинг: 853 Неутрално[quote#13:"Жоро"]Амалфийск то крайбрежие [/quote]
Изобщо Бонджорно, мамма миа ...
Вярно, че е Амалфийско, от Амалфи ...
Стана нещо като Бъъъгъс за Бургас.
Аз го мислех, че е Costiera Amalfiana на италиански, а пък то било Costiera Amalfitana.
Обаче това не оправя Искърското дефиле. Много дупка, мамка му, и много кал.
Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
Рейтинг: 853 Неутрално[quote#15:"Борислав Борисов"]искърското дефиле е зле в момента,но са спечелили проект и от Нови Искър до Лакатник[/quote]
Само до Лакатник? Ами по-нагоре, на север? По-нагоре дупките май бяха повече.
Какъв Бг туризъм, какви пет лева? Дунав мост май трябва да е готов до края на годината. Айде, от Мездра надолу по магистралата е добре. Ами до Мездра да не би да е добре? Кажете, аз не знам.
Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
Рейтинг: 853 НеутралноПо повод Русе. Ами, дявол да го вземе, не купувам българско - много отдавна, и през комунизма, и през демокрацията. Сто хиляди пъти съм се убедил, че каквото и да се направи в Бг, то е боклук. Няма оправия. Българинът, освен че е безхаберен и не му пука, освен това или ще открадне, или ще го домързи - или и двете заедно.
Естествено, че и кораб да се прави в Бг, и лопата, и копче, и всичко останало, всеки холандски артикул ще е около 793874028937 пъти по-качествен. Това е тъжният и безспорен факт.
GHOST
Рейтинг: 8 НеутралноЕкипажите на корабите са български. Нормално е кетъринга да е чужд, защото БГ фирми нямат опит в това отношение, а и обслужването трябва да е такова каквито са и туристите. По отношение на корабостроителя, наистина БГ корабостроителите нямат опит в строенето на пътнически кораби. Нормално е да го поръчаш на този който има опит в това. На един от предните коментари , че трябва да се опита преди да се пише двойка, ще кажа че има разлика - не си купуваш кофичка кисело мляко за да опиташ новия производител .... все пак купува се кораб .
Пешката
Рейтинг: 1247 НеутралноДо коментар [#7] от "Красимир Кабакчиев":
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.кабакчиев, що не взе да скочиш от амалфийското крайбрежие, поне щеше да умреш далече от тая дупка както наричаш родината си?? И всъщност какво правиш тук? Който не му харесва, света е голям. Дай позитивна критика, или си замълчи. В твоят случай най-добре перманентно, капиш?
Сбогом, тъпаци от "Дневник"!
Рейтинг: 853 Неутрално[quote#22:"Пешката"]кабакч ев, що не взе да скочиш от амалфийското крайбрежие, поне щеше да умреш далече от тая дупка както наричаш родината си[/quote]
Абе, какво е родина? Ако е мястото, където си се родил, то нищо не значи, когато това място - неговите институции, хората и пр. са се държали с теб свински.
Това е маниер на комунистите - да се позовават на понятия като родина, за да прикриват собствената си мерзост.
Да, има понятия като родина и лоялност към родина в страни като САЩ, Великобритания и други, но там това понятие има стойност, защото държавите и популациите - с всичките им проблеми, са стойностни. А това тук какво е? Ами кочина е - откъдето и да го погледнеш. Скапана популация, неморална, проста, неука, оттам и държавата е кочина.