Собственикът на "Интертръст" Валентин Захариев беше обявен за Данъкоплатец №1 на Родината от г-жа Мургина.Впрочем,някой да знае какво става с делото на таз госпожа?
Ревизиите на тези огромни структури изискват висококвалифицирани специалисти и задълбочени познания за естеството и спецификата на работата им.
Представете си как се прави ревизия примерно на Вивател или Лукойл и колко време отнема?
Ревизиите на тези огромни структури изискват висококвалифицирани специалисти и задълбочени познания за естеството и спецификата на работата им.
Представете си как се прави ревизия примерно на Вивател или Лукойл и колко време отнема?
[/quote]
Мотивите за промяната са свързани с недостатъчно ефективната работа на структурата
за да може следващия да смъкне още от кожата на едрия данъкоплатец да съсипе всичко в ползу политику и слугинаж да си вземат премииките и бонусите за добре свършена работа
[quote#1:"Знам и Мога"]Защо ... дадена група данъкоплатци заслужава специално внимание?[/quote]
Защото плащат и специални рушвети за всички чадъри които получават.
[quote#6:"Лелка"]Собственикът на "Интертръст" Валентин Захариев беше обявен за Данъкоплатец №1 на Родината от г-жа Мургина.Впрочем,някой да знае какво става с делото на таз госпожа? [/quote]
Преедполагам, че става същото което става и с делото на Сашо Томов - Лупи...него уж го осъдиха на 9-10 и не се чу повече....а някой да знае какво става с делото срещу бившия шеф на БДЖ ?
"Големи Данъкоплатци" е една от най-важните институции в системата на НАП. Отстраняването на Койка Янева преди няколко години бе една от най-големите административни грешки на Симеон Дянков. Но, като че ли нещата бяха ясни, че така ще станат, още при назначаването на Красимир Стефанов.
Ами сега СД да си сърба попарата. Неизпълнението на приходната част на бюджета се дължи както на проблемите в икономиката, така и на забавянето на плащанията към бизнеса, но не на последно място и на калпавото ръководство на НАП.
[quote#10:"calimero"]Представее си как се прави ревизия примерно на Вивател или Лукойл и колко време отнема?
[/quote]
Направо може да не им се прави ревизия.... Не съм чул нещо да са ги глобили или наказали - явно са много изрядни, затова предлагам да се освободят от проверки!
"Голям данъкоплатец"е този който може да не плаща осигуровки по половин година( има и държавни такива ). А аз ако не платя един месец осигуровките на петимата ми служители.....ще ми отрежат топките ...
А кой ще опере пешкира закъдето в новата услуга с ПИК код за проверка на осигурителният доход в легендата отдолу има подвеждащо и объркващо в кодовете които не отговарят на Наредба № 8
която в първите дни беше така :
=========================
Легенда:
Вид осигурен
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени со-циални рискове при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове; от 01.01.1998 до 31.12.1999
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени со-циални рискове при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове; от 01.01.2000 до 31.12.2002
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени со-циални рискове при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове; от 01.01.2003 до 31.12.2003
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени со-циални рискове при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове; от 01.01.2004 до 31.12.2004
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени со-циални рискове при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове; от 01.01.2005 до 31.12.2005
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени социални рискове при един работодател, без обхванатите от следващите кодове от 01.01.2006 до 31.12.2006
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени социални рискове при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове от 01.01.2007 до 31.12.2007
01 - за работници или служители, осигурени по чл. 4, ал. 1, т. 1 КСО при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове от 01.01.2008 до 31.12.2008
01 - за работници или служители, осигурени по чл. 4, ал. 1, т. 1 КСО при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове от 01.01.2009 до 31.12.2009
01 - за работници или служители, осигурени по чл. 4, ал. 1, т. 1 КСО при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове от 01.01.2010 до 31.12.2010
01 - за работници или служители, осигурени по чл. 4, ал. 1, т. 1 КСО при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове от 01.01.2011 до 31.12.2011
03 - за работещи при условията на втора категория труд; от 01.01.1998 до 31.12.1999
11 - за лица, осигурени за инвалидност поради общо заболяване, за старост и за смърт, и за трудова злополука и професионална болест; от 01.01.1998 до 31.12.1999
15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица; от 01.01.1998 до 31.12.1999
15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица; от 01.01.2000 до 31.12.2002
15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица; от 01.01.2004 до 31.12.2004
15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица; от 01.01.2005 до 31.12.2005
15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица от 01.01.2010 до 31.12.2010
15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица от 01.01.2011 до 31.12.2011
18 - за лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през кое-то работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от компетентн от 01.01.2000 до 31.12.2002
18 - за лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през кое-то работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от компетентн от 01.01.2003 до 31.12.2003
18 - за лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през кое-то работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от компетентн от 01.01.2004 до 31.12.2004
18 - за лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през кое-то работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от компетентн от 01.01.2005 до 31.12.2005
18 - За лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през което работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от комп. отговори от 01.01.2006 до 31.12.2006
18 - за лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през което работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от компетентните органи от 01.01.2007 до 31.12.2007
18 - за лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през което работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от компетентните органи от 01.01.2008 до 31.12.2008
18 - за лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през което работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от компетентните органи от 01.01.2009 до 31.12.2009
27 - за лица, получаващи обезщетение за времето, през което са оста-нали без работа по Кодекса на труда, Закона за държавния служител и Закона за висшето образование; от 01.01.2004 до 31.12.2004
71 - за членове на секционни избирателни комисии по Закона за избиране на народни представители, Закона за местните избори, Закона за избиране на членове на Европейския парламент от Република България и Закона за избиране на президент и вицепрезидент на републиката от 01.01.2011 до 31.12.2011
Начислен месечен облагаем доход представлява трудовото възнаграждение и всички други плащания в пари и/или в натура от работодателя или за сметка на работодателя, начислени за съответния месец, с изключение на доходите посочени в чл.24, ал.2 ЗДДФЛ /стойността на безплатната храна, безплатното работно облекло, пътни, квартирни пари, дневните командировъчни пари и пр./.
Осигурителен доход е доходът, върху който се дължат осигурителни вноски и съдържа в себе си всички възнаграждения, включително начислените и неизплатени или неначислените и други доходи от трудова дейност /чл.6, ал.2 от КСО/. Той е месечен доход и е основата, върху която се изчисляват и правят осигурителните вноски.
===========================
След това стана така и сега е така :
===========================
Легенда:
Вид осигурен
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени со-циални рискове при един работодател без обхванатите от следващите кодове; от 01.01.2000 до 31.12.2002
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени со-циални рискове при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове; от 01.01.2003
01 - за работниците от 01.01.1998 до 31.12.1999
03 - за самоосигуряващите от 01.01.1998 до 31.12.1999
11 - за работниците от селското стопанство на акорд от 01.01.1998 до 31.12.1999
15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица; от 01.01.2002
15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица, върху което се дължат осигурителни вноски от фонд ПКБ; от 01.01.2000 до 31.12.2001
15 - за работещите при сумирано отчитане на работното време в рамките на един месец от 01.01.1998 до 31.12.1999
18 - за лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през кое-то работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от компетентните органи от 01.01.2001
27 - за лица, получаващи обезщетение за времето, през което са оста-нали без работа по Кодекса на труда, Закона за държавния служител и Закона за висшето образование; от 01.01.2003
71 - за членове на секционни избирателни комисии по Закона за избор на народни представители, Закона за местните избори, Закона за избиране на членове на Европейския парламент от Република България и Закона за избор на президент на Републиката; от 01.01.2008
Начислен месечен облагаем доход представлява трудовото възнаграждение и всички други плащания в пари и/или в натура от работодателя или за сметка на работодателя, начислени за съответния месец, с изключение на доходите посочени в чл.24, ал.2 ЗДДФЛ /стойността на безплатната храна, безплатното работно облекло, пътни, квартирни пари, дневните командировъчни пари и пр./.
Осигурителен доход е доходът, върху който се дължат осигурителни вноски и съдържа в себе си всички възнаграждения, включително начислените и неизплатени или неначислените и други доходи от трудова дейност /чл.6, ал.2 от КСО/. Той е месечен доход и е основата, върху която се изчисляват и правят осигурителните вноски.
==============================
А според самата Наредба № 8 трябва да е така :
==============================
12. Вид осигурен - попълва се в две позиции код, както следва:
- 01 - за работници или служители, осигурени по чл. 4, ал. 1, т. 1 КСО при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове;
- 02 - за работещи при условията на първа категория труд;
- 03 - за работещи при условията на втора категория труд;
- 04 - за работещи по втори или допълнителен трудов договор;
- 05 - за държавни служители, доброволците по Закона за защита при бедствия;
- 06 - за военнослужещи по ЗОВС на Република България, държавните служители по ЗМВР и по Закона за изпълнение на наказанията и задържането под стража;
- 07 - за следователи по Закона за съдебната власт;
- 08 - за лицата с учителски осигурителен стаж;
- 09 - за членове на кооперации, получаващи възнаграждение за работа без трудово правоотношение в кооперацията;
- 10 - за изпълнители по договори за управ-ление и контрол на търговски дружества, на еднолични търговци, на неперсонифицирани дружества, както и синдици и ликвидатори;
- 11 - за лица, осигурени за инвалидност поради общо заболяване, за старост и за смърт, и за трудова злополука и професионална болест;
- 12 - за самоосигуряващи се;
- 13 - за регистрирани земеделски производители и тютюнопроизводители;
- 14 - за работещи без трудови правоотношения;
- 15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица;
- 16 - за лица, работещи при сумирано отчитане на работното време за повече от един месец;
- 17 - за служители на Националната ра-зузнавателна служба и специалната куриерска служба на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията и служба "Военна информация" на Министерството на отбраната;
- 18 - за лицата по чл. 4, ал. 1, т. 1, 2, 3, 4 и 6; чл. 4, ал. 2 и чл. 4а от Кодекса за социално осигуряване, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през което не са работили поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или са били без работа поради уволнение, което е признато като незаконно от компетентните органи;
- 19 - за лица, на които за осигурителен стаж се зачита времето по чл. 9, ал. 3, т. 3 КСО;
- 20 - за трудоустроени лица, на които за осигурителен стаж се зачита времето, през което не работят, тъй като не е предоставена подходяща работа от работодателя;
- 21 - за лица, работещи по втори или допълнителен трудов договор, за които осигурителните вноски при основния работодател са внесени върху максималния осигурителен доход и осигурителният стаж се зачита на основание чл. 9, ал. 8 КСО;
- 22 - за самоосигуряващи се, осигурени за инвалидност поради общо заболяване, за старост и смърт, избрали да подават еднократно декларация;
- 23 - за самоосигуряващи се, осигурени за инвалидност поради общо заболяване, за старост и смърт, избрали да подават еднократно декларация и са осигурени върху максималния размер на осигурителния доход по трудово правоотношение, и осигурителният им стаж се зачита на основание чл. 9, ал. 8 КСО;
- 24 - за членове на Висшия съдебен съвет и инспектори към инспектората на Висшия съдебен съвет, съдии, прокурори, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписвания и съдебни служители с изключение на военните съдии и прокурори;
- 25 - за лицата, включени в програми за насърчаване на заетостта, които не се осигуряват за безработица;
- 26 - за инвалиди, работници и служители, които работят в специализирани предприятия, кооперации и цехове, съгласно Закона за интеграция на хората с увреждания;
- 27 - за лица, получаващи обезщетение за времето, през което са останали без работа по Кодекса на труда, Закона за държавния служител и Закона за висшето образование;
- 28 - за лица, които внасят само здравноосигурителни вноски;
- 29 - за други (попълва се само по изрично указание на НАП);
- 71 - за членове на избирателни комисии по Изборния кодекс;
- 72 - за лица, включени в програми за подкрепа на майчинството, които не се осигуряват за безработица;
- 82 - за лица, упражняващи трудова дейност и получаващи доходи на изборни длъжности, както и за служителите с духовно звание на Българската православна църква и други регистрирани вероизповедания по Закона за вероизповеданията с изключение на лицата по чл. 4, ал. 1, т. 1, 5 и 7 КСО;
- 83 - за офицери и сержанти от Националната разузнавателна служба, специалната куриерска служба на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията и служба "Военна информация" на Министерството на отбраната;
- 84 - за изпратените за участие в международни мисии по реда на ЗМВР, избрали да се осигуряват за своя сметка за фонд "Пенсии";
- 86 - за лица, работещи в международни органи и организации със съгласието на компетентните държавни органи, които са избрали да се осигуряват за своя сметка за фонд "Пенсии";
- 87 - за лица, изпратени на работа в чужбина от български посредник;
- 88 - за лица, получаващи обезщетение по чл. 230, ал. 1 ЗОВСРБ;
- 89 - за съпрузите на военнослужещи, участващи в международни операции и мисии, получаващи обезщетение по чл. 231, ал. 1 ЗОВСРБ;
- 90 - за лицата, получаващи доходи по § 1, т. 26, буква "и" от допълнителните разпоредби на Закона за данъците върху доходите на физическите лица, за които не се подават данни за държавното обществено осигуряване, допълнително задължително пенсионно осигуряване и здравно осигуряване (осигурителен доход, осигурителни вноски, дни в осигуряване и др.), но задължително се подава информация за данъка по чл. 42 от закона; за лицата, полагащи труда си на територията на Република България, за които се прилага осигурителното законодателство на друга държава, но се дължи данък по чл. 42 от Закона за данъците върху доходите на физическите лица:
За тези лица се попълват само данните за данъка в полетата на точки 31, 31а, 32 и 33;
- 91 - за съпругите/съпрузите на дългосрочно командированите служители в дипломатическа служба по време на задграничния им мандат;
- 92 - за морските лица;
- 93 - за специализантите, които получават възнаграждение по договор за обучение за придобиване на специалност от номенклатурата на специалностите, определена по реда на чл. 181, ал. 1 от Закона за здравето;
- 94 - за лица, подчинени на законодателството на друга държава съгласно международно споразумение в сферата на социалната сигурност, по което Република България е страна, и за които във връзка с материалния обхват на съответното споразумение се дължат задължителни осигурителни вноски и/или вноски за фонд "Гарантирани вземания на работниците и служителите";
- 95 - за лицата на длъжност балерина, балетист или танцьор в културни организации.
=========================
Кой е истинският код за '' Вид осигурен " през 1999 год. за Втора категория труд ?
Както сега го пише в легендата :
=============================
03 - за самоосигуряващите от 01.01.1998 до 31.12.1999
=============================
или както го пишеше в началото :
==============================
03 - за работещи при условията на втора категория труд; от 01.01.1998 до 31.12.1999
==============================
или както е в Наредба № 8 ?
==============================
- 03 - за работещи при условията на втора категория труд;
==============================
Ами защото в борда има по някой и друг бивш министър, както е при ОЦК и Горубсо Мадан.
Журналистите не смеят даже да ни го споменат, а ти искаш данъчните да ги обслужват по общия ред.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
"В дирекцията за големи данъкоплатци и осигурители са регистрирани близо 1600 компании, чийто принос към бюджета е 4.5 млрд. лв. за 2011 г., или 35.3% от всички приходи, събрани от НАП за миналата година, напомнят оттам."
На няколко пъти съм молил в този форум да не разкривате как не сте чели книжки като деца с неуместните си коментари върху форумното ми име.
Значи, казваш, малките и средни фирми ги обслужват неспециалисти. Хм, ама че хубава работа! Чудех се аз защо трябваше на последния данъчен, който ни посети, да посочваме текстове в законите, които не познаваше и плещеше врели и некипели! Сега всичко е ясно.
МИСЛЯ, ЧЕ ОПРЕДЕЛЕНО ГЕРБ НАПРАВИХА ФУНДАМЕНТАЛНА ГРЕШКА КАТО НЕ СМЕНИХА ВСИЧКИ ОТ РЪКОВОДСТВОТО НА НАП, КОГАТО ВЗЕХА ВЛАСТТА. КАКТО СЕ КАЗВА НОВ БАРДАК СЪС СТАРИ К. НЕ СЕ ПРАВИ.
естествено че има смисъл от такова звено; за принципа на Парето 80/20 някой да е чувал или чел?...
принципа гласи, че 80% от приходите ти идват от 20% от клиентите и е емпирично тестван в купища индустрии
така че, да трябва си по-специално внимание на тези 20% които ти докарват 80% от приходите и НАП в този макар и по-особен случай е в бизнес в който приходте = данъци, т.е. на теория НАП продава услугите на държавата (като почнеш от охрана на границите и стигнеш до любимите на ББ магистрали)
Като индивидуално плащане на една фирма -ДА! Но като плащане изобщо-Най-големият данъкоплатец би трябвало и все още са фирмите от дребният и среден бизнес. А и най-редовните платци пак са те! Ако не платят навреме познай какво им се случва, а големите никой не ги закача, защото не се знай кой какво дялово участие има там и на коя политическа групировка си плащат!
Голяма инерция набраха...толкова глави хвръкнаха,други сами биха отбой...Не е добре работата,колкото и Бойко да се прави на пич,че всичко е за доброто на народа...той и хората му губят избиратели
Явно парите наистина свършиха. А г-н Тричков вероятно не иска по ГЕРБ-ерски - "по команда, без значение има ли закон, няма ли, какво пише в него". Те они много не обичат да четат и без това. А да направиш директора ОУИ директор на ГДО, значи голям нож се точи. И дране ще пада. До кръв. Ама големите не са дават лесно и скоро очакваме и Дянков по бобслея. А след него ...
Наличието на такова звено е едно от постиженията на иначе доста остарялата българска администрация. Жалко, че 60 % от хората в този форум не го разбират.
Определено странни уволнения на финала на мандата. Тези хора са били "удобни" (или наред) през останалото време, но изведнъж Слънцето реши да им вземе главите. Въпросът е ЗАЩО!? Моят отговор е: край на мимикрията! В оставащото време ще се действа откровено. Говоря за действие "прибиране" (или препиране).
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
В такива компании ревизиите са тематични или по конкретен сигнал.
Ако трябва да се направи пълна ревизия на Лук Ойл сигурно всички големи данъкоплатци ще черпят, защото цялата служба ще е заета поне за година.
Любопитно - Валентин Захариев сигурно е голям данъкоплатец... Оказва се, че дължи много, много на държавата... за наетите от него в момента не говорим - и няма или не се използва механизъм, с помощта на който въпросът да се разреши! Къде е НАП в случая не разбирам...
Престъпна безстопанственост, реваншизъм ли е?!
Защо няма осъдени, ако не се е справял със задълженията си и е ощетил държавата с милиони, а може 'би с милиарди?!
Едно подобно уволнение без последствия е, като джакпот за потърпевшия, ако е в правова държава - в БГ обаче е нормално малоумие(пардон - снизхождение)!!!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankata
Тричков явно си е заделял повече, отколкото му се полага . Да видим кой ще е следващия на тази апетитна длъжност - големи данъкоплатци означава големи суми за проверяващите, освен за партийната каса...
Държавата беше толкова разкатана, че течеше като сито надупчено с пирон. То Дянков и малко дето позпуши тая и оная дупка и току виж минали през кризата барабар с магистралите и метрото построени. Представяте ли си какво крадене е падало щом сега и най-малкото потягане удържа положението.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Знам и Мога
Рейтинг: 796 ВеселоНапълно безсмислено звено. Защо, по дяволите, дадена група данъкоплатци заслужава специално внимание?
gsb
Рейтинг: 684 НеутралноБате Бойко яко пипа
шамаросва зад врата,
Всички бързо ще разрита
да докопа пак властта
Читател
Рейтинг: 1416 НеутралноВиж ти! Дали има връзка с акциите на НАП от предходната година?
До коментар [#1] от "Знам и Мога":
Както при банките - VIP обслужване.
gsb
Рейтинг: 684 НеутралноИма връзка с партийните каси според мен. Тази длъжност ми звучи като главен рекетьор на републиката
bati vi
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноОще един, който неиздържал на темпото ......
Меня постоянно преследуют умные мысли! .. Но я быстрее ....Лелка
Рейтинг: 1191 ВеселоСобственикът на "Интертръст" Валентин Захариев беше обявен за Данъкоплатец №1 на Родината от г-жа Мургина.Впрочем,някой да знае какво става с делото на таз госпожа?
ana_ni
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#4] от "gsb":
До коментар [#6] от "Лелка":
тази длъжност е едно от важните политически назначения
xm...
Рейтинг: 1426 Неутрално[quote#3:"Читател"]Виж ти! Дали има връзка с акциите на НАП от предходната година? [/quote]
По-скоро с празната хазна от тази година
Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
Рейтинг: 683 Неутрално[quote#7:"ana_ni"]тази длъжност е едно от важните политически назначения [/quote]
Политически назначен беше Тричков...
Сега са сложили това момиче да му оправя бакиите.
old27530804
Рейтинг: 796 НеутралноДо коментар [#1] от "Знам и Мога":
Нито знае, нито може, а се изказва?!
Ревизиите на тези огромни структури изискват висококвалифицирани специалисти и задълбочени познания за естеството и спецификата на работата им.
Представете си как се прави ревизия примерно на Вивател или Лукойл и колко време отнема?
DrAvalanche
Рейтинг: 1174 НеутралноТи да видиш. Явно човечецът не знае достатъчно фокуси, та хем да се угажда на монополите, хем да се пълни хазната.
Just get on stage AND FOOKING AVE ITЛукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
Рейтинг: 683 Неутрално[quote#10:"calimero"]
10
16:24
26 мар, 2012
Отговор
Прав си , а са една шепа хора...
До коментар [#1] от "Знам и Мога":
Нито знае, нито може, а се изказва?!
Ревизиите на тези огромни структури изискват висококвалифицирани специалисти и задълбочени познания за естеството и спецификата на работата им.
Представете си как се прави ревизия примерно на Вивател или Лукойл и колко време отнема?
[/quote]
Читател
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#9] от "moni56":
Вероятно е доста отговорна и тежка длъжност, предвид субектите, с които се налага комуникация относно събирането на данъците...
kirilrz
Рейтинг: 458 НеутралноМотивите за промяната са свързани с недостатъчно ефективната работа на структурата
за да може следващия да смъкне още от кожата на едрия данъкоплатец да съсипе всичко в ползу политику и слугинаж да си вземат премииките и бонусите за добре свършена работа
xm...
Рейтинг: 1426 ВеселоДо коментар [#13] от "Читател":
Имаш предвид Моню?
Десен
Рейтинг: 1416 Неутрално[quote#1:"Знам и Мога"]Защо ... дадена група данъкоплатци заслужава специално внимание?[/quote]
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Защото плащат и специални рушвети за всички чадъри които получават.
bviv
Рейтинг: 406 НеутралноДо коментар [#9] от "moni56":
първо не е момиче, а си е лелка и второ не виждам какви бакии е направил Тричков. А между впрочем Тричков е назначение на ББ
xm...
Рейтинг: 1426 Неутрално[quote#14:"kirilrz"]за да може следващия да смъкне още от кожата на едрия данъкоплатец да съсипе всичко в ползу политику и слугинаж [/quote]
Хм ...
Един пример - само в Горубсо-Мадан Захариев дължеше 8 милиона застраховки.
Съсипали са го "едрия данъкоплатец"
Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
Рейтинг: 683 НеутралноДо коментар [#17] от "bviv":
именно...
نجمة الصباح
Рейтинг: 402 Неутрално[quote#6:"Лелка"]Собствени кът на "Интертръст" Валентин Захариев беше обявен за Данъкоплатец №1 на Родината от г-жа Мургина.Впрочем,някой да знае какво става с делото на таз госпожа? [/quote]
Преедполагам, че става същото което става и с делото на Сашо Томов - Лупи...него уж го осъдиха на 9-10 и не се чу повече....а някой да знае какво става с делото срещу бившия шеф на БДЖ ?
Читател
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#15] от "xm...":
Кой е Моню?
xm...
Рейтинг: 1426 НеутралноДо коментар [#21] от "Читател":
Дянков
mitkaloto_
Рейтинг: 627 Неутрално"Големи Данъкоплатци" е една от най-важните институции в системата на НАП. Отстраняването на Койка Янева преди няколко години бе една от най-големите административни грешки на Симеон Дянков. Но, като че ли нещата бяха ясни, че така ще станат, още при назначаването на Красимир Стефанов.
Blade Runner (Ridley Scott)Ами сега СД да си сърба попарата. Неизпълнението на приходната част на бюджета се дължи както на проблемите в икономиката, така и на забавянето на плащанията към бизнеса, но не на последно място и на калпавото ръководство на НАП.
rosko1306
Рейтинг: 733 Неутрално[quote#10:"calimero"]Представе е си как се прави ревизия примерно на Вивател или Лукойл и колко време отнема?
[/quote]
Направо може да не им се прави ревизия.... Не съм чул нещо да са ги глобили или наказали - явно са много изрядни, затова предлагам да се освободят от проверки!
Читател
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#22] от "xm...":
Да, може и от тази гледна точка да се оцени като тежка длъжност.
mitkobomb
Рейтинг: 515 НеутралноСигурно е разсърдил Валю Златев или Оги на Софарма !!!!
forumer
Рейтинг: 571 НеутралноС тази дълга резервна скамейка правят смяна след смяна
elevation04
Рейтинг: 627 Весело"Голям данъкоплатец"е този който може да не плаща осигуровки по половин година( има и държавни такива ). А аз ако не платя един месец осигуровките на петимата ми служители.....ще ми отрежат топките ...
Танас
Рейтинг: 1416 ЛюбопитноА кой ще опере пешкира закъдето в новата услуга с ПИК код за проверка на осигурителният доход в легендата отдолу има подвеждащо и объркващо в кодовете които не отговарят на Наредба № 8
Цацарoff - Оставка ! >:-)която в първите дни беше така :
=========================
Легенда:
Вид осигурен
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени со-циални рискове при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове; от 01.01.1998 до 31.12.1999
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени со-циални рискове при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове; от 01.01.2000 до 31.12.2002
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени со-циални рискове при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове; от 01.01.2003 до 31.12.2003
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени со-циални рискове при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове; от 01.01.2004 до 31.12.2004
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени со-циални рискове при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове; от 01.01.2005 до 31.12.2005
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени социални рискове при един работодател, без обхванатите от следващите кодове от 01.01.2006 до 31.12.2006
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени социални рискове при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове от 01.01.2007 до 31.12.2007
01 - за работници или служители, осигурени по чл. 4, ал. 1, т. 1 КСО при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове от 01.01.2008 до 31.12.2008
01 - за работници или служители, осигурени по чл. 4, ал. 1, т. 1 КСО при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове от 01.01.2009 до 31.12.2009
01 - за работници или служители, осигурени по чл. 4, ал. 1, т. 1 КСО при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове от 01.01.2010 до 31.12.2010
01 - за работници или служители, осигурени по чл. 4, ал. 1, т. 1 КСО при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове от 01.01.2011 до 31.12.2011
03 - за работещи при условията на втора категория труд; от 01.01.1998 до 31.12.1999
11 - за лица, осигурени за инвалидност поради общо заболяване, за старост и за смърт, и за трудова злополука и професионална болест; от 01.01.1998 до 31.12.1999
15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица; от 01.01.1998 до 31.12.1999
15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица; от 01.01.2000 до 31.12.2002
15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица; от 01.01.2004 до 31.12.2004
15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица; от 01.01.2005 до 31.12.2005
15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица от 01.01.2010 до 31.12.2010
15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица от 01.01.2011 до 31.12.2011
18 - за лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през кое-то работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от компетентн от 01.01.2000 до 31.12.2002
18 - за лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през кое-то работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от компетентн от 01.01.2003 до 31.12.2003
18 - за лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през кое-то работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от компетентн от 01.01.2004 до 31.12.2004
18 - за лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през кое-то работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от компетентн от 01.01.2005 до 31.12.2005
18 - За лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през което работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от комп. отговори от 01.01.2006 до 31.12.2006
18 - за лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през което работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от компетентните органи от 01.01.2007 до 31.12.2007
18 - за лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през което работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от компетентните органи от 01.01.2008 до 31.12.2008
18 - за лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през което работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от компетентните органи от 01.01.2009 до 31.12.2009
27 - за лица, получаващи обезщетение за времето, през което са оста-нали без работа по Кодекса на труда, Закона за държавния служител и Закона за висшето образование; от 01.01.2004 до 31.12.2004
71 - за членове на секционни избирателни комисии по Закона за избиране на народни представители, Закона за местните избори, Закона за избиране на членове на Европейския парламент от Република България и Закона за избиране на президент и вицепрезидент на републиката от 01.01.2011 до 31.12.2011
Начислен месечен облагаем доход представлява трудовото възнаграждение и всички други плащания в пари и/или в натура от работодателя или за сметка на работодателя, начислени за съответния месец, с изключение на доходите посочени в чл.24, ал.2 ЗДДФЛ /стойността на безплатната храна, безплатното работно облекло, пътни, квартирни пари, дневните командировъчни пари и пр./.
Осигурителен доход е доходът, върху който се дължат осигурителни вноски и съдържа в себе си всички възнаграждения, включително начислените и неизплатени или неначислените и други доходи от трудова дейност /чл.6, ал.2 от КСО/. Той е месечен доход и е основата, върху която се изчисляват и правят осигурителните вноски.
===========================
След това стана така и сега е така :
===========================
Легенда:
Вид осигурен
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени со-циални рискове при един работодател без обхванатите от следващите кодове; от 01.01.2000 до 31.12.2002
01 - за работници или служители, осигурени за всички осигурени со-циални рискове при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове; от 01.01.2003
01 - за работниците от 01.01.1998 до 31.12.1999
03 - за самоосигуряващите от 01.01.1998 до 31.12.1999
11 - за работниците от селското стопанство на акорд от 01.01.1998 до 31.12.1999
15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица; от 01.01.2002
15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица, върху което се дължат осигурителни вноски от фонд ПКБ; от 01.01.2000 до 31.12.2001
15 - за работещите при сумирано отчитане на работното време в рамките на един месец от 01.01.1998 до 31.12.1999
18 - за лица, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през кое-то работникът или служителят не е работил поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или е бил без работа поради уволнение, което е признато за незаконно от компетентните органи от 01.01.2001
27 - за лица, получаващи обезщетение за времето, през което са оста-нали без работа по Кодекса на труда, Закона за държавния служител и Закона за висшето образование; от 01.01.2003
71 - за членове на секционни избирателни комисии по Закона за избор на народни представители, Закона за местните избори, Закона за избиране на членове на Европейския парламент от Република България и Закона за избор на президент на Републиката; от 01.01.2008
Начислен месечен облагаем доход представлява трудовото възнаграждение и всички други плащания в пари и/или в натура от работодателя или за сметка на работодателя, начислени за съответния месец, с изключение на доходите посочени в чл.24, ал.2 ЗДДФЛ /стойността на безплатната храна, безплатното работно облекло, пътни, квартирни пари, дневните командировъчни пари и пр./.
Осигурителен доход е доходът, върху който се дължат осигурителни вноски и съдържа в себе си всички възнаграждения, включително начислените и неизплатени или неначислените и други доходи от трудова дейност /чл.6, ал.2 от КСО/. Той е месечен доход и е основата, върху която се изчисляват и правят осигурителните вноски.
==============================
А според самата Наредба № 8 трябва да е така :
==============================
12. Вид осигурен - попълва се в две позиции код, както следва:
- 01 - за работници или служители, осигурени по чл. 4, ал. 1, т. 1 КСО при един работодател, включително и членове на кооперации, работещи по трудово правоотношение в кооперацията, без обхванатите от следващите кодове;
- 02 - за работещи при условията на първа категория труд;
- 03 - за работещи при условията на втора категория труд;
- 04 - за работещи по втори или допълнителен трудов договор;
- 05 - за държавни служители, доброволците по Закона за защита при бедствия;
- 06 - за военнослужещи по ЗОВС на Република България, държавните служители по ЗМВР и по Закона за изпълнение на наказанията и задържането под стража;
- 07 - за следователи по Закона за съдебната власт;
- 08 - за лицата с учителски осигурителен стаж;
- 09 - за членове на кооперации, получаващи възнаграждение за работа без трудово правоотношение в кооперацията;
- 10 - за изпълнители по договори за управ-ление и контрол на търговски дружества, на еднолични търговци, на неперсонифицирани дружества, както и синдици и ликвидатори;
- 11 - за лица, осигурени за инвалидност поради общо заболяване, за старост и за смърт, и за трудова злополука и професионална болест;
- 12 - за самоосигуряващи се;
- 13 - за регистрирани земеделски производители и тютюнопроизводители;
- 14 - за работещи без трудови правоотношения;
- 15 - за лицата, които получават парично обезщетение за безработица;
- 16 - за лица, работещи при сумирано отчитане на работното време за повече от един месец;
- 17 - за служители на Националната ра-зузнавателна служба и специалната куриерска служба на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията и служба "Военна информация" на Министерството на отбраната;
- 18 - за лицата по чл. 4, ал. 1, т. 1, 2, 3, 4 и 6; чл. 4, ал. 2 и чл. 4а от Кодекса за социално осигуряване, за които за осигурителен стаж се зачита времето, през което не са работили поради неправилно недопускане или отстраняване от работа или са били без работа поради уволнение, което е признато като незаконно от компетентните органи;
- 19 - за лица, на които за осигурителен стаж се зачита времето по чл. 9, ал. 3, т. 3 КСО;
- 20 - за трудоустроени лица, на които за осигурителен стаж се зачита времето, през което не работят, тъй като не е предоставена подходяща работа от работодателя;
- 21 - за лица, работещи по втори или допълнителен трудов договор, за които осигурителните вноски при основния работодател са внесени върху максималния осигурителен доход и осигурителният стаж се зачита на основание чл. 9, ал. 8 КСО;
- 22 - за самоосигуряващи се, осигурени за инвалидност поради общо заболяване, за старост и смърт, избрали да подават еднократно декларация;
- 23 - за самоосигуряващи се, осигурени за инвалидност поради общо заболяване, за старост и смърт, избрали да подават еднократно декларация и са осигурени върху максималния размер на осигурителния доход по трудово правоотношение, и осигурителният им стаж се зачита на основание чл. 9, ал. 8 КСО;
- 24 - за членове на Висшия съдебен съвет и инспектори към инспектората на Висшия съдебен съвет, съдии, прокурори, държавни съдебни изпълнители, съдии по вписвания и съдебни служители с изключение на военните съдии и прокурори;
- 25 - за лицата, включени в програми за насърчаване на заетостта, които не се осигуряват за безработица;
- 26 - за инвалиди, работници и служители, които работят в специализирани предприятия, кооперации и цехове, съгласно Закона за интеграция на хората с увреждания;
- 27 - за лица, получаващи обезщетение за времето, през което са останали без работа по Кодекса на труда, Закона за държавния служител и Закона за висшето образование;
- 28 - за лица, които внасят само здравноосигурителни вноски;
- 29 - за други (попълва се само по изрично указание на НАП);
- 71 - за членове на избирателни комисии по Изборния кодекс;
- 72 - за лица, включени в програми за подкрепа на майчинството, които не се осигуряват за безработица;
- 82 - за лица, упражняващи трудова дейност и получаващи доходи на изборни длъжности, както и за служителите с духовно звание на Българската православна църква и други регистрирани вероизповедания по Закона за вероизповеданията с изключение на лицата по чл. 4, ал. 1, т. 1, 5 и 7 КСО;
- 83 - за офицери и сержанти от Националната разузнавателна служба, специалната куриерска служба на Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията и служба "Военна информация" на Министерството на отбраната;
- 84 - за изпратените за участие в международни мисии по реда на ЗМВР, избрали да се осигуряват за своя сметка за фонд "Пенсии";
- 86 - за лица, работещи в международни органи и организации със съгласието на компетентните държавни органи, които са избрали да се осигуряват за своя сметка за фонд "Пенсии";
- 87 - за лица, изпратени на работа в чужбина от български посредник;
- 88 - за лица, получаващи обезщетение по чл. 230, ал. 1 ЗОВСРБ;
- 89 - за съпрузите на военнослужещи, участващи в международни операции и мисии, получаващи обезщетение по чл. 231, ал. 1 ЗОВСРБ;
- 90 - за лицата, получаващи доходи по § 1, т. 26, буква "и" от допълнителните разпоредби на Закона за данъците върху доходите на физическите лица, за които не се подават данни за държавното обществено осигуряване, допълнително задължително пенсионно осигуряване и здравно осигуряване (осигурителен доход, осигурителни вноски, дни в осигуряване и др.), но задължително се подава информация за данъка по чл. 42 от закона; за лицата, полагащи труда си на територията на Република България, за които се прилага осигурителното законодателство на друга държава, но се дължи данък по чл. 42 от Закона за данъците върху доходите на физическите лица:
За тези лица се попълват само данните за данъка в полетата на точки 31, 31а, 32 и 33;
- 91 - за съпругите/съпрузите на дългосрочно командированите служители в дипломатическа служба по време на задграничния им мандат;
- 92 - за морските лица;
- 93 - за специализантите, които получават възнаграждение по договор за обучение за придобиване на специалност от номенклатурата на специалностите, определена по реда на чл. 181, ал. 1 от Закона за здравето;
- 94 - за лица, подчинени на законодателството на друга държава съгласно международно споразумение в сферата на социалната сигурност, по което Република България е страна, и за които във връзка с материалния обхват на съответното споразумение се дължат задължителни осигурителни вноски и/или вноски за фонд "Гарантирани вземания на работниците и служителите";
- 95 - за лицата на длъжност балерина, балетист или танцьор в културни организации.
=========================
Кой е истинският код за '' Вид осигурен " през 1999 год. за Втора категория труд ?
Както сега го пише в легендата :
=============================
03 - за самоосигуряващите от 01.01.1998 до 31.12.1999
=============================
или както го пишеше в началото :
==============================
03 - за работещи при условията на втора категория труд; от 01.01.1998 до 31.12.1999
==============================
или както е в Наредба № 8 ?
==============================
- 03 - за работещи при условията на втора категория труд;
==============================
http://lex.bg/laws/ldoc/2135514771
tribiri
Рейтинг: 965 НеутралноДо коментар [#1] от "Знам и Мога":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Ами защото в борда има по някой и друг бивш министър, както е при ОЦК и Горубсо Мадан.
Журналистите не смеят даже да ни го споменат, а ти искаш данъчните да ги обслужват по общия ред.
Вели
Рейтинг: 1078 ЛюбопитноДо коментар [#1] от "Знам и Мога":
Защото трябва да внасят най-големите суми за данъи и осигуровки. На тях се крепи изпълнението на бюджета!
wsxdre
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#1] от "Знам и Мога":
"В дирекцията за големи данъкоплатци и осигурители са регистрирани близо 1600 компании, чийто принос към бюджета е 4.5 млрд. лв. за 2011 г., или 35.3% от всички приходи, събрани от НАП за миналата година, напомнят оттам."
Знам и Мога
Рейтинг: 796 ВеселоДо коментар [#10] от "calimero":
На няколко пъти съм молил в този форум да не разкривате как не сте чели книжки като деца с неуместните си коментари върху форумното ми име.
Значи, казваш, малките и средни фирми ги обслужват неспециалисти. Хм, ама че хубава работа! Чудех се аз защо трябваше на последния данъчен, който ни посети, да посочваме текстове в законите, които не познаваше и плещеше врели и некипели! Сега всичко е ясно.
bviv
Рейтинг: 406 НеутралноМИСЛЯ, ЧЕ ОПРЕДЕЛЕНО ГЕРБ НАПРАВИХА ФУНДАМЕНТАЛНА ГРЕШКА КАТО НЕ СМЕНИХА ВСИЧКИ ОТ РЪКОВОДСТВОТО НА НАП, КОГАТО ВЗЕХА ВЛАСТТА. КАКТО СЕ КАЗВА НОВ БАРДАК СЪС СТАРИ К. НЕ СЕ ПРАВИ.
dow_jones
Рейтинг: 627 НеутралноСезонът на оставките
Yomega
Рейтинг: 708 НеутралноДо коментар [#1] от "Знам и Мога":
естествено че има смисъл от такова звено; за принципа на Парето 80/20 някой да е чувал или чел?...
принципа гласи, че 80% от приходите ти идват от 20% от клиентите и е емпирично тестван в купища индустрии
така че, да трябва си по-специално внимание на тези 20% които ти докарват 80% от приходите и НАП в този макар и по-особен случай е в бизнес в който приходте = данъци, т.е. на теория НАП продава услугите на държавата (като почнеш от охрана на границите и стигнеш до любимите на ББ магистрали)
Горгона Медуза
Рейтинг: 515 НеутралноНе мога да повярвам, че изобщо има такъв директор и такова звено!
nulew
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#31] от "Вели":
Липсва Закон за защита на РАБОТОДАТЕЛЯКато индивидуално плащане на една фирма -ДА! Но като плащане изобщо-Най-големият данъкоплатец би трябвало и все още са фирмите от дребният и среден бизнес. А и най-редовните платци пак са те! Ако не платят навреме познай какво им се случва, а големите никой не ги закача, защото не се знай кой какво дялово участие има там и на коя политическа групировка си плащат!
bat_plamen
Рейтинг: 3898 ЛюбопитноСигурно не се е справил със своите професионални задължения !Или пък е объркал на някого сметките?!
zanzibar87
Рейтинг: 458 НеутралноЯвно не си върши както трябва работата.
Тервел
Рейтинг: 233 Неутралнода дойде следващия лапач...
tribiri
Рейтинг: 965 Неутрално[quote#38:"zlatco33"]защото не се знай кой какво дялово участие има там и на коя политическа групировка си плащат[/quote]
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Не го знаем ти и аз. Иначе те много добре си знаят и от време на време предприемат действия за преразпределяне на ресурса.
Знам и Мога
Рейтинг: 796 ВеселоДо коментар [#36] от "Yomega":
Интересно, как точно 20% от фирмите внасят 80% от данъците?
Amoravis
Рейтинг: 402 НеутралноГолеми, големи....
Колко да са големи
ramzes25
Рейтинг: 8 Веселои такъв ли пост имало, хаххаха, ще се кандидатирам за него
jenq.mavrikova
Рейтинг: 458 НеутралноГоляма инерция набраха...толкова глави хвръкнаха,други сами биха отбой...Не е добре работата,колкото и Бойко да се прави на пич,че всичко е за доброто на народа...той и хората му губят избиратели
_dan_
Рейтинг: 571 ВеселоДиректор "Големи данъкоплатци" в НАП е освободен от данъци!
lacunae
Рейтинг: 233 РазстроеноЯвно парите наистина свършиха. А г-н Тричков вероятно не иска по ГЕРБ-ерски - "по команда, без значение има ли закон, няма ли, какво пише в него". Те они много не обичат да четат и без това. А да направиш директора ОУИ директор на ГДО, значи голям нож се точи. И дране ще пада. До кръв. Ама големите не са дават лесно и скоро очакваме и Дянков по бобслея. А след него ...
nikoia
Рейтинг: 615 НеутралноДо коментар [#10] от "calimero":
nikoiaПрави се почти ежемесечно, защото има голям документооборот.
saseff
Рейтинг: 627 Неутрално"Мотивите за промяната са свързани с недостатъчно ефективната работа ..."
saseff....неефективно е крал,малко е било.
Публикувано през m.dnevnik.bg
PHARE
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#10] от "calimero":
Я кажи тогава какви заплати и т.н. ДМС получават в ТДД ГД! Имаш ли представа, че чистачките взимат по 3-4 хилки на тримесечие!?!
Joana Dermendjieva
Рейтинг: 405 НеутралноНаличието на такова звено е едно от постиженията на иначе доста остарялата българска администрация. Жалко, че 60 % от хората в този форум не го разбират.
arma
Рейтинг: 233 НеутралноПРОБЛЕМА НА АГЕНЦИЯТА ПО ПРИХОДИТЕ Е КРАСИМИР СТЕФАНОВ...!
Музар
Рейтинг: 1416 НеутралноДо коментар [#46] от "jenq.mavrikova":
Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд ФройдОпределено странни уволнения на финала на мандата. Тези хора са били "удобни" (или наред) през останалото време, но изведнъж Слънцето реши да им вземе главите. Въпросът е ЗАЩО!? Моят отговор е: край на мимикрията! В оставащото време ще се действа откровено. Говоря за действие "прибиране" (или препиране).
ПАСТОРА
Рейтинг: 694 НеутралноДо коментар [#10] от "calimero":
В такива компании ревизиите са тематични или по конкретен сигнал.
Ако трябва да се направи пълна ревизия на Лук Ойл сигурно всички големи данъкоплатци ще черпят, защото цялата служба ще е заета поне за година.
ПАСТОРА
Рейтинг: 694 НеутралноДо коментар [#24] от "rosko1306":
Ако държа с още двама 100% от пазара, няма проблем да се споразумея с тях и да си плащам всичко към държавата.
penkagk
Рейтинг: 458 ЛюбопитноЛюбопитно - Валентин Захариев сигурно е голям данъкоплатец... Оказва се, че дължи много, много на държавата... за наетите от него в момента не говорим - и няма или не се използва механизъм, с помощта на който въпросът да се разреши! Къде е НАП в случая не разбирам...
Ivan Petrov
Рейтинг: 789 НеутралноПрестъпна безстопанственост, реваншизъм ли е?!
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" VankataЗащо няма осъдени, ако не се е справял със задълженията си и е ощетил държавата с милиони, а може 'би с милиарди?!
Едно подобно уволнение без последствия е, като джакпот за потърпевшия, ако е в правова държава - в БГ обаче е нормално малоумие(пардон - снизхождение)!!!
Ivan Petrov
Рейтинг: 789 НеутралноСега е моментът да си зададем въпросът, който терзае тринайсетгодишните: "Да крадем или да траем"
da_traem_
"Ако истината, която съм казал, Ви изглежда шега, а всъщност Ви накърти - означава, че съм уцелил шегата - за непросветените: шегувал съм се!" Vankatahttp://www.webcafe.bg/id_1257693339_Da_kradem_ili_
kkk_20
Рейтинг: 1382 ВеселоТричков явно си е заделял повече, отколкото му се полага
. Да видим кой ще е следващия на тази апетитна длъжност - големи данъкоплатци означава големи суми за проверяващите, освен за партийната каса...
lisco
Рейтинг: 522 Неутралноа докога ще държат шефа на "Гамени данъкоплатци"
emil
Рейтинг: 4218 НеутралноДържавата беше толкова разкатана, че течеше като сито надупчено с пирон. То Дянков и малко дето позпуши тая и оная дупка и току виж минали през кризата барабар с магистралите и метрото построени. Представяте ли си какво крадене е падало щом сега и най-малкото потягане удържа положението.
ПРОКЛЕТА ДА Е РУСИЯ!bta
Рейтинг: 1416 НеутралноТея приходи са важни ,да не ги изпуснат.
bora bora
Рейтинг: 1081 ВеселоДо коментар [#6] от "Лелка":
Работата отива май- май на свиждане в затвора!
bora bora
Рейтинг: 1081 ЛюбопитноМи то май доста са го чакали този Стефан Тричков :
http://www.livebiz.bg/predpriema4/s/1217499858
Може ли, почти от половин година да се знаят проблемите и до сега никакви действия от страна на НАП