Иииихааааа:"...От бъдещият собственик ще се иска ...
.... и да се ангажира със социални въпроси. До три години след сделката броят на заварените работещи трябва да се запази както и размерът на заплатите им."
Надежда всяка тука остави да се повиши ефикасността на труда, и да се погнат оялите се търтеи
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!
"Трябва да имат разрешение и за боравене с класифицирана информация"
Мераклии бяха руснаци, турци. С тези финансови параметри на вероятния купувач, българска фирма няма шанс. Какво излиза, инфраструктура от значение на националната сигурност отива в чужди ръце. При това по всички разчети печелившата хапка от БДЖ. Това държава ли е? Гърците са фалирали и пак не си пускат собствеността, а ние всичко на масата. И пак най-бедните в ЕВропа. И пак най-лъскавите бентлита и най-много луксозни коли на глава от населението. Аз ли олевявам не знам, ама ми минават едни мисли, че почвам да се плаша.
Не разбирам защо държавата не може да оптимизира едно държавно дружество.
Явно Чехи,Французи и Германци са по прости от нас.
Горд съм че Лукоил плаща по малко данъци от мен ама все си мисля че има нещо сбъркано в тази схема.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
От това, което разбрах от статията, просто преминаваме от държавен към частен монопол...
А защо, вместо това, не се закрие дружеството и не се позволи на много частни компании да извършват товарни (а същото важи и за пътническите) превози срещу такса Х, която да отива за подобряване на жп инфраструктурата?! Много по-просто и смислено решение. Каква е разликата между жп мрежата и пътната мрежа, която също е държавна собственост, но по която се извършват частни товарни и пътнически превози?
[quote#6:"paolo51"]българска фирма няма шанс. Какво излиза, инфраструктура от значение на националната сигурност отива в чужди ръце. [/quote]
Остава и някой да каже ,че Бойко Борисов милее за националната сигурност !
Най-напред за Германците а след това за Руснаци , Турци и САЩ !
Така националната сигурност е гарантирана.
[quote#6:"paolo51"] С тези финансови параметри на вероятния купувач, българска фирма няма шанс[/quote]
И по-добре. Българските фирма надали имат нужния финансов и управленски капацитет да управляват ефективно.
[quote#6:"paolo51"]Какво излиза, инфраструктура от значение на националната сигурност отива в чужди ръце.[/quote]
Отива поделение "товарни превози", инфраструктурата си остава.
Високите изисквания (забележете забраната за офшорки) донякъде гарантират кандидати с нужния опит и финансов ресурс.
3-те години запазване на броя работни места е единствения проблем, но не мисля че е фателен - надали щата на товарни превози е чак толкова голям.
[quote#14:"Момчил Костов"]От това, което разбрах от статията, просто преминаваме от държавен към частен монопол... [/quote]
Няма монопол. Освен държавната "Товарни превози" вече има няколко частни превозвача. Между другото те се справят много добре и държавната компания постоянно губи клиенти.
От това, което разбрах от статията, просто преминаваме от държавен към частен монопол... - цитат на коментар #14 от “Момчил Костов”
Няма монопол. Освен държавната "Товарни превози" вече има няколко частни превозвача. Между другото те се справят много добре и държавната компания постоянно губи клиенти.[/quote]
Това съм го изпуснал. Хубаво е, че са се отворили превозите за частни превозвачи.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Darth Plagueis
Рейтинг: 1337 РазстроеноАшколсун Догане...
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКanzug
Рейтинг: 531 НеутралноТова е чудесно. Да видим на кого ще го продадат.
bat_plamen
Рейтинг: 4650 НеутралноСега да видим на каква цена ще го продадат!
Moi6e from Israel, с деактивиран акаунт
Рейтинг: 1249 НеутралноИииихааааа
:"...От бъдещият собственик ще се иска ...
I REFUSE TO JOIN ANY CLUB THAT WOULD'VE ME AS A MEMBER!.... и да се ангажира със социални въпроси. До три години след сделката броят на заварените работещи трябва да се запази както и размерът на заплатите им."
Надежда всяка тука остави да се повиши ефикасността на труда, и да се погнат оялите се търтеи
miron4o
Рейтинг: 531 НеутралноЕ ся някой ще набара келепира.
paolo51
Рейтинг: 479 Неутрално"Трябва да имат разрешение и за боравене с класифицирана информация"
Мераклии бяха руснаци, турци. С тези финансови параметри на вероятния купувач, българска фирма няма шанс. Какво излиза, инфраструктура от значение на националната сигурност отива в чужди ръце. При това по всички разчети печелившата хапка от БДЖ. Това държава ли е? Гърците са фалирали и пак не си пускат собствеността, а ние всичко на масата. И пак най-бедните в ЕВропа. И пак най-лъскавите бентлита и най-много луксозни коли на глава от населението. Аз ли олевявам не знам, ама ми минават едни мисли, че почвам да се плаша.
Цезар
Рейтинг: 540 НеутралноКакво стана със Далаверата от ... 100 вагона за ...СКРАП ... ИЗЧЕЗНАЛИ .... КОЙ ОЛИГАРХ МАФИОТ СЕ ... ОБЛАЖИ .... И ВСИЧКО СЕ ... ПОКРИ .... :
))))
Ало, Ваньо?
Рейтинг: 426 НеутралноВчера изтече информация, че ПИБ вдигат капитала си от първи ред с 20 млн евро, което ще им позволи да отпуснат кредит в размер на 320 млн лева.
Спечелилият поръчка за около 50 000 лв. за коментари във форумите е 25-годишният Антони Стоев, управител на дружеството "ЕМ ЕНД МАРК" ЕООД.pitanka_3
Рейтинг: 567 НеутралноМилен Велчев ще консултира бъдещият собственик (Руски инвеститор)
Без коз
Рейтинг: 845 НеутралноРазграбването продължава!
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !dedoliben
Рейтинг: 2522 НеутралноНе разбирам защо държавата не може да оптимизира едно държавно дружество.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIЯвно Чехи,Французи и Германци са по прости от нас.
Горд съм че Лукоил плаща по малко данъци от мен ама все си мисля че има нещо сбъркано в тази схема.
bgkurshum
Рейтинг: 734 НеутралноТри години гроб, три години грабене. Остана още една - грабене като за последно.
На 11.07. да изринем сикаджията и мутренската му шайка! Този път завинаги!kuku032
Рейтинг: 636 НеутралноСлед БДЖ май останаха само пощите. Разграбиха всичко за жълти стотинки.
Момчил Костов
Рейтинг: 426 НеутралноОт това, което разбрах от статията, просто преминаваме от държавен към частен монопол...
А защо, вместо това, не се закрие дружеството и не се позволи на много частни компании да извършват товарни (а същото важи и за пътническите) превози срещу такса Х, която да отива за подобряване на жп инфраструктурата?! Много по-просто и смислено решение. Каква е разликата между жп мрежата и пътната мрежа, която също е държавна собственост, но по която се извършват частни товарни и пътнически превози?
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 3816 Неутрално[quote#6:"paolo51"]българска фирма няма шанс. Какво излиза, инфраструктура от значение на националната сигурност отива в чужди ръце. [/quote]
Libertarianism is just anarchy for rich peopleОстава и някой да каже ,че Бойко Борисов милее за националната сигурност !
Най-напред за Германците а след това за Руснаци , Турци и САЩ !
Така националната сигурност е гарантирана.
ventsy
Рейтинг: 483 Неутрално[quote#6:"paolo51"] С тези финансови параметри на вероятния купувач, българска фирма няма шанс[/quote]
И по-добре. Българските фирма надали имат нужния финансов и управленски капацитет да управляват ефективно.
[quote#6:"paolo51"]Какво излиза, инфраструктура от значение на националната сигурност отива в чужди ръце.[/quote]
Отива поделение "товарни превози", инфраструктурата си остава.
Високите изисквания (забележете забраната за офшорки) донякъде гарантират кандидати с нужния опит и финансов ресурс.
3-те години запазване на броя работни места е единствения проблем, но не мисля че е фателен - надали щата на товарни превози е чак толкова голям.
ventsy
Рейтинг: 483 Неутрално[quote#14:"Момчил Костов"]От това, което разбрах от статията, просто преминаваме от държавен към частен монопол... [/quote]
Няма монопол. Освен държавната "Товарни превози" вече има няколко частни превозвача. Между другото те се справят много добре и държавната компания постоянно губи клиенти.
bta
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#10] от "Без коз":
то имали кво още да се краде от там
Без коз
Рейтинг: 845 НеутралноДо коментар [#18] от "bta":
Народ, който избира корумпирани, самозванци, крадци и предатели, не е жертва! Съучастник е !Нали четеш.
bta
Рейтинг: 1316 НеутралноДо коментар [#19] от "Без коз":
е то има 100 -на въгона само
Момчил Костов
Рейтинг: 426 Неутрално[quote#17:"ventsy"]
От това, което разбрах от статията, просто преминаваме от държавен към частен монопол... - цитат на коментар #14 от “Момчил Костов”
Няма монопол. Освен държавната "Товарни превози" вече има няколко частни превозвача. Между другото те се справят много добре и държавната компания постоянно губи клиенти.[/quote]
Това съм го изпуснал. Хубаво е, че са се отворили превозите за частни превозвачи.
Беренграбен
Рейтинг: 8 НеутралноАз съм против глупавата продажба на обществени активи, събирани с десетилетия!!!