Starbucks открива и чайна

Starbucks открива и чайна

© Reuters



Американсакта верига кафенета, популярна в цял свят - Starbucks Corp., планира да отвори през октомври първото заведение, в което ще се продава само чай, съобщи Bloomberg. То ще е под марката "Tazo" - собственост на компанията от 1999 г. Намира се близо до централата на компанията в Сиатъл.


Над 80 вида чай ще се предлагат там като клиентите ще могат сами да си създават комбинации. 


Така Starbucks продължава да навлиза на пазара на чай. Той се оценява на 95 млрд. долара. 


През този месец компанията купи Bay Bread LLC за 100 млн. долара, чрез която ще предлага сандвичи и сладкиши с по-добро качество. През миналата година Starbucks купи за 30 млн. долара и Evolution Fresh Inc., като след това отвори обект, в който се предлагат прясно пастьоризираните сокове на фирмата, а плановете й са да започне да ги продава и във веригите магазини. 

Ключови думи към статията:

Коментари (15)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на aris
    aris
    Рейтинг: 684 Весело

    Следващата логична стъпка е да отворят магазин, в който да продават само лимонада

  2. 2 Профил на Костянуга
    Костянуга
    Рейтинг: 475 Неутрално
  3. 3 Профил на madagaskar
    madagaskar
    Рейтинг: 893 Разстроено

    Ех кризо, кризо за някой си благодат, за други бреме! Едни купуват, други продават, едни пари правят, други едва оцеляват!
    Да са живи и здрави и все така да се развиват!

    Ако МЗ предупреждава, че „пушенето убива“, редно е и ние, пушачите, да предупреждаваме, че кражбите в Министерството на здравеопазването убиват повече
  4. 4 Профил на petar_333
    petar_333
    Рейтинг: 424 Неутрално
  5. 5 Профил на Косьо
    Косьо
    Рейтинг: 893 Неутрално

    Скъпо...не си заслужава!

  6. 6 Профил на purple_rain
    purple_rain
    Рейтинг: 422 Весело

    А след чайната следва минерална баня с включена консумация

  7. 7 Профил на Philip
    Philip
    Рейтинг: 920 Неутрално

    При тези смешници не стъпвам - скъпи бъркочи, в които кафето е само добро пожелание... Другото е пяна и канела...

    PHILIP
  8. 8 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2244 Разстроено

    До коментар [#7] от "Philip":

    За съжаление така е в България. Навън е страхотно място.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  9. 9 Профил на Xintu
    Xintu
    Рейтинг: 685 Весело

    Веднъж се обърках та влязох и си поръчах капучино (средно) и получих нещо като кофа с вряла течност, чиито единствени достойнства бяха, че е вряла и сладка... не мога да им разбера стандартите, а пък вкусовете ич...

    Close to the Edge
  10. 10 Профил на gallnare
    gallnare
    Рейтинг: 1435 Любопитно

    Интересно, още не съм попадала на лош Starbucks, но в България май трябва да пропусна?

  11. 11 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2244 Весело

    До коментар [#10] от "Мария":

    Задължително пропуснете! Единствената прилика с истинските Starbucks са сувенирите, пакетираното кафе и цените.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  12. 12 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5222 Неутрално

    Скъпо и тъпо.
    Айде нема нужда...

  13. 13 Профил на 17:50
    17:50
    Рейтинг: 526 Неутрално

    Обречени са на провал. Хората възприемат Старбъкс като кафе, дори понякога са синоними. Не е бранд за чай.

    Единственият успешен начин е като се разграничи новата марка от старата и то максимално много.

  14. 14 Профил на Доколянков
    Доколянков
    Рейтинг: 476 Неутрално

    Кафеинова ширпотреба...

    „Луната е обитаема, защото там свети."
  15. 15 Профил на tucker case
    tucker case
    Рейтинг: 1394 Весело

    ако в бг старбъкс е различен отколкото другаде по света, то е защото е гръцки франчайз...
    сктарбъкс корпорейшън е собственик на магазините си на повечето места по света... работещите там са служители на компанията... имат постоянна работа с добра заплата и осигуровки... доброто обслужване една от причините марката да толкоз популярна...
    франчайз дават само на места, където регулациите не позволяват компанията да оперира като собственик и работодател или където пазара е необещаващ, но присъствието е добро за имиджа на марката...

    Now what's a few miles between the beauty and the beast...




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK