Обявен е нов конкурс за продажбата на "БДЖ Товарни превози"

За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
Коментари (23)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Борко
    Борко
    Рейтинг: 388 Неутрално

    Дано този път БДЖ да попадне на добър собственик, който да подобри условията на пътуване в БДЖ, което в момента е под всякаква критика.

  2. 2 Профил на patladjan_1991
    patladjan_1991
    Рейтинг: 598 Неутрално

    [quote#1:"Борислав"]Дано този път БДЖ да попадне на добър собственик, който да подобри условията на пътуване в БДЖ, което в момента е под всякаква критика. [/quote]
    Да, ама не. Това е само за "Товарни превози".

  3. 3 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1350 Неутрално

    Който не може да управлява - продава.

  4. 4 Профил на niki2003
    niki2003
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Втори дубъл за продажбата на "БДЖ Товарни превози"!!!

  5. 5 Профил на moloko_
    moloko_
    Рейтинг: 585 Неутрално

    Втория опит за приватизация да се надяваме,че ще е по-успешен,защо и Товарните превози не са в много добро състояние,губят битката с частните си конкуренти и има нужда от инвестиции и добър мениджмънт определено.А и парите от приватизацията са много нужни на Пътническите превози за да не потънат тотално.

  6. 6 Профил на milena_82
    milena_82
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Струва ми се, че желаещи малко трудно ще се намерят,просто на никой не му се занимава с БДЖ-то и на никой не му се ще да се набута с нещо подобно!

  7. 7 Профил на kirsner
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  8. 8 Профил на Делян Делчев
    Делян Делчев
    Рейтинг: 1400 Неутрално

    До коментар [#6] от "milena_82":

    Не е само това. И НКЖИ ще затъне от следващата година, защото почнаха да и прехвърлят задълженията на БДЖ, и така индиректно направиха компанията кредитор на БДЖ.
    Давам пример - преди разделението на НКЖИ и БДЖ, те взимат заем от СБ, от който част се ползва за инфраструктура, част от БДЖ.
    След разделението, този заем се дължи от БДЖ, а НКЖИ приспада парите, които са и ко-задължения, от таксата за плащане за ползване на инфраструктурата, която и плаща БДЖ (тоест ко-задълженията на НКЖИ са по-малки от тази такса).
    Тъй като БДЖ не може да плаща тези пари, и станаха сакатлъци, те бяха прехвърлени на НКЖИ (не знам колко законно, и определено не стана публично, но е очевидно факт, вчера четох, че НКЖИ го е анонсирала в медиите).
    Сега БДЖ трябва да плаща цялата си инфраструктурна такса и допълнително своята си част от задълженията към НКЖИ а последните ще плащат директно задълженията към СБ.
    Обаче това означава, че НКЖИ става кредитор на БДЖ, понеже и преди БДЖ не си плащаше инфраструктурната такса (БДЖ няма пари не само за СБ), и в действителност формално просто дългът на БДЖ към СБ ще се конвертира като дълг на БДЖ към НКЖИ + огромната добавка от неплатени инфраструктурни такси, които сега ще нарастват с дори по-голяма скорост.
    Не съм сигурен, колко е легално това взаимоотношение, защото ако НКЖИ не завежда дела към БДЖ да бъдат обявени във фалит, това би означавало или държавна помощ, или неравноправно отношение спрямо останалите ползватели на инфраструктурата (на които не им се дава кредит и не им се поемат дълговете), което и в двата случая е нарушение на европейските норми.
    Но е безспорно, че така се опитват да дадат изключително кратка глътка въздух на БДЖ, преди пирамидата от карти да се срути окончателно там. Предполагам чакат чудо, с продажбите на транспортни превози, която да отпуши заемът от СБ (трябва и разрешение от ЕК, за което не сме чули още нищо, тъй като заемът от СБ ще е с държавни гаранции, това е държавна помощ и трябва нотификация от ЕК за това, и тя ще е последен патрон), който да консолидира дълговете на БДЖ (тъй като те няма да изчезнат, просто заемът е дори по-малък от сегашните дългове, просто ще рефинансира част от старите, и така ще намали за кратко дългодържателите)

  9. 9 Профил на azbeaz
    azbeaz
    Рейтинг: 650 Неутрално

    [quote#6:"milena_82"]просто на никой не му се занимава с БДЖ-то и на никой не му се ще да се набута с нещо подобно! [/quote]
    Всичко зависи от условията. Никому не се набутва с един куп стари, корумпирани, ненужни, и практически неуволняеми "началници" на най различни нива. Ама

  10. 10 Профил на petar_333
    petar_333
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Любопитно ми е сега да видим дали ще има и една оферта дори!

  11. 11 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    До коментар [#2] от "patladjan_1991":

    е пак ще е нещо

  12. 12 Профил на TED (moderator är en faggot)
    TED (moderator är en faggot)
    Рейтинг: 611 Весело

    Eeeeeee, този път ще го купя

  13. 13 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1051 Неутрално

    До коментар [#1] от "Борислав":

    Какво пътуване? Тук става дума за товари!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  14. 14 Профил на army
    army
    Рейтинг: 415 Весело

    България да стане страна на конкурсите направо! Всеки ден, конкурс за предприятие...

  15. 15 Профил на dinkost
    dinkost
    Рейтинг: 442 Разстроено

    Докато умните умиват, лудите ще се налудуват (разбирай - здраво крадене). След време това, което ще се продава, ще е "НЕТОВАРНИ БЕЗПРЕВОЗИ"....

  16. 16 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3769 Неутрално

    Сагата по приватизацията продължава .............и цената пада!

  17. 17 Профил на Radon
    Radon
    Рейтинг: 442 Любопитно

    Това е единствената структура на БДЖ, която е на печалба... и точно нея приватизират ... хммммм

    shake and rattle
  18. 18 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 660 Неутрално

    До коментар [#6] от "milena_82":

    Тъкмо напротив, Товарни превози е много апетитна хапка! С изграждащата се жп инфраструктура в момента това дружество след 2-3 години ще бъде много печелившо! Развалянето на първите процедури си беше пълен фарс за да се свали цената умишлено!

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  19. 19 Профил на Настрадин Ходжа
    Настрадин Ходжа
    Рейтинг: 1366 Неутрално

    Аре бе Цветане, аре бе Василев, стига се цигани - купувай, и без това евтино ти го дават.

    Не се стискай, че на тиквите им трябват пари за изборите, за да могат и другия мандат пак да ти услужват!

    #ДАНСwithme до #ОСТАВКА
  20. 20 Профил на BGman1
    BGman1
    Рейтинг: 660 Любопитно

    До коментар [#17] от "Radon":


    [quote#17:"Radon"]Това е единствената структура на БДЖ, която е на печалба.[/quote]
    Интересна логика имаш...ти би ли си купил губеща фирма?...освен ако не си алтруист...

    bigman
  21. 21 Профил на Bullet
    Bullet
    Рейтинг: 1505 Неутрално

    [quote#20:"BGman1"]Интересна логика имаш...ти би ли си купил губеща фирма?...освен ако не си алтруист...[/quote]


    Твоята е не по-малко интересна...ти би ли продал печеливша фирма?... освен ако не си .... и аз не знам какъв.

    Както каза Боко: " да затворим страницата с магистралите и да погледнем към жп инфраструктурата, за нея от ЕС сега се дава пара".

    Gor det idag, imorgon kan deta vara förbjudet.
  22. 22 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1402 Любопитно

    Я да видим кой ще е избранникът ....

    Предразсъдъците са за ограничените.
  23. 23 Профил на nodamncat
    nodamncat
    Рейтинг: 497 Неутрално

    До коментар [#20] от "BGman1":

    Много губещи фирми се продават всеки ден, с идеята новия собственик да ги преустрои, да ги управлява по-добре и в бъдеще да реализира печалби.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK