Руската РЖД обмисля участие в приватизацията на "БДЖ Товарни превози"

Руската РЖД обмисля участие в приватизацията на "БДЖ Товарни превози"

© Мария Съботинова



Руската държавна железопътна компания РЖД сериозно се е замислила за стъпването си на европейския пазар на товарните превози. Монополистът разглежда възможността да участва в приватизацията на най-големия товарен железопътен превозвач в България – "БДЖ Товарни превози", съобщи агенция "Фокус" като се позова на в. "Коммерсант".


Окончателното решение ще бъде взето след анализ на "международните перспективи" на актива. "БДЖ Товарни превози" още лятото се продаваше за 135 млн. долара, но желаещи не се намериха, и сега цената е намалена на половина. В случай на купуване на "БДЖ Товарни превози", може да бъде активизиран и интересът на РЖД към активи в съседна Гърция.


От отдела за международно сътрудничество на РЖД съобщават за вестник "Коммерсант", че компанията "анализира" възможността да купи "БДЖ Товарни превози". "В България ситуацията в областта на железопътния транспорт е противоречива – от една страна железопътната мрежа в страната се развива, а от друга подвижният състав се намира в доста износено състояние", поясняват от службата.


Към края на ноември в Агенцията за приватизация е заявен интерес от трима кандидати за приватизацията на "БДЖ - Товарни превози". Те са фирми от Чехия и Румъния и "инвеститор през "Ситибанк".

Ключови думи към статията:

Коментари (60)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sandanski
    sandanski
    Рейтинг: 374 Неутрално

    да я взимат .по добре от колкото прамод митал

  2. 2 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 636 Неутрално

    Какви потенциални купувачи само са се наредили... Язък за железницата ни!

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  3. 3 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Остана ли област без интерес от страна на руснаците

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  4. 4 Профил на Tademan
    Tademan
    Рейтинг: 771 Неутрално

    "Руската държавна железопътна компания РЖД сериозно се е замислила за стъпването си на европейския пазар на товарните превози" - самото изречение звучи абсурдно!
    Да се прекръстят на " Руска междудържавна железопътна компания" първо.
    И все пак е по-добър вариант от ръководството на БДЖ, зависи от цената, а тук пак няма да има виновни мениджъри и осъдени крадци.

  5. 5 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 175 Неутрално

    До коментар [#1] от "sandanski":

    Кажи "по-добре от Надин", защото твърде абстрактното не се разбира от всички.

    Ако руснаците искат да возят стока за Европа с фериботи от Новоросийск, БДЖ ще им върши добра работа. Сега и двата ферибота до Варна са претоварени, скоро ще тръгне трети - но и той бил резервиран като топъл хляб.

    Mутри, вън!
  6. 6 Профил на k@lcho
    [email protected]
    Рейтинг: 446 Неутрално

    ... товарните превози са по апетитна хапка и може да се намери някой купувач все пак, а пътническите?

    няма кой, значи – аз, няма кога, значи – сега! Control - C Control - V! DONT Control - ME! ... Просто е НАЛИ!
  7. 7 Профил на Finland
    Finland
    Рейтинг: 683 Неутрално

    [quote#6:"[email protected]"]... товарните превози са по апетитна хапка и може да се намери някой купувач все пак, а пътническите? [/quote]

    При тях единственият работещ сценарий накрая може би ще е, да се прехвърлят 51% на частен инвеститор само срещу апортирането на нова техника (вагони/локомотиви), но не и срещу пари...

  8. 8 Профил на nomer37
    nomer37
    Рейтинг: 479 Гневно

    Аве, как ще ги продавате точно, като се оправят линии и товарите те първа ще се увеличават, нали ще има линии чак до Китай, т.е. Прашките държат северната линия от Китай до Европа, а сега и южната. Какво стана с предишния шеф на БДЖ, как така всеки знае колко се знае крало и краде в БДЖ, а няма осъден нито един шеф, началник или политик.

    "Отдавна твърдя, че социализмът има нещо общо със СПИН. Предимно се предава по наследство и по полов път." Антон Кутев
  9. 9 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1331 Неутрално

    То има все още нещо печелившо и веднага гелдат да го продадат! Продайте пътническите превози!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  10. 10 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#7] от "Finland":

    Според мен няма как да стане това. Няма страна в света в която държавните пътнически железници да имат повече от 50% частен капитал. Някакъв процент да, но 51% не. По-скоро добро решение би било да отдават някои линии на частници. Например София-Бургас или София-Варна... Това със сигурност би подобрило услугата, но тези които управляват БДЖ в последните 20 години просто не искат да развиват този вид транспорт!

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  11. 11 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1148 Любопитно

    До коментар [#8] от "nomer37":

    И товарни превози не са на печалба по простата причина че има конкуренция аз знам за 3 оператора може и да са повече. Държавата не може да задължи частниците да превозват със БДЖ като имат и друга алтернатива. Превозват с този оператор който им предложи най ниска цена явно БДЖ не може да е конкурент

  12. 12 Профил на Thermobee
    Thermobee
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Пази Боже!!!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Не на ислямската инвазия в Европа!
  13. 13 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#8] от "nomer37":

    Ами в това се състои далаверата, за това е бързането с продажбата! На възможно най-ниска цена(купувача чрез СитиБанк) и след подобрена жп инфраструктура която в момента тече , след няколко години препродажба на истински играч в отрасъла. Но нищо не се говори за дълговете, там е заровено кучето...

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  14. 14 Профил на nomer37
    nomer37
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#11] от "1001":

    Как да предложи конкурентна цена една фирма, която има шеф на шефа и едно кило бюрократи? Просто трябва една оптимизация на персонала и премахване на синдикатите - забележи кога се сменят вождовете на синдикатите в КНСБ, ако не беше умрял Желязко Христов още щеше да е той, Тренчев ще бъде сменен като му дойде времето, а синдикатите трябва да са в крак с времето, с нови икономически условия и т.н.

    "Отдавна твърдя, че социализмът има нещо общо със СПИН. Предимно се предава по наследство и по полов път." Антон Кутев
  15. 15 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 597 Неутрално

    До коментар [#5] от "cinik

    През полша европа им е 1 х.растояние и това е най прекия и интензивен трафик за европа а също през Ст-Петербург, или балтииските страни или анклава им калининград(Кенигсберг) растоянието е наполовина и инфраструктурата е ннесравнима с балканската. В б-я други интереси и причини може да има.

  16. 16 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    БРАВО БОЙКООО, кви инвеститори само А !!! Не си спомням, но от продадените от теб кокошки, които снасят златни яйца, всичко при руснаци отиде. Не можа да докараш сериозен инвеститор в нито един сектор. Покупката на ТП от РЖД означава, че всичко ще си остане по старо му. Ако има по големи мундари от БДЖ, то това са РЖД.

  17. 17 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#11] от "1001":

    Извинявай, би ли ми казал кои са тези три оператора? Не съм сигурен, че цените на превозвача са проблема, по-скоро е качеството на услугата...

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  18. 18 Профил на nomer37
    nomer37
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#13] от "Gaetano Scirea":

    Тези уж големи банки трябва да ги обързват с пакети, т.е. купуват една печеливша фирма и една губеща фирма (която не могат да продават, ликвидират и т.н., докато не изправят на крака)

    "Отдавна твърдя, че социализмът има нещо общо със СПИН. Предимно се предава по наследство и по полов път." Антон Кутев
  19. 19 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1316 Гневно

    Ако Рашките вземат и пътнически превози на БДЖ нема се качим повече на влак нищо, че до сега съм им редовен клиент въпреки качеството.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  20. 20 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1148 Любопитно

    До коментар [#16] от "442":

    Ами те сериозните инвеститори са тук въпроса е какво да правим с товарни превози че никой не ги иска. От 10 години който иска може да си регистрира оператор за товарни и пътнически превози. Въпроса е защо само за товарни превози има кандидати и никой свестен не пусна един качествен пътнически влак

  21. 21 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1148 Неутрално

    С грешка съм 7 били
    Булмаркет ДМ;
    Българска Железопътна Компания;
    DB Schenker Rail Bulgaria;
    Rail Cargo Austria;
    Газтрейд АД;
    Експрес сервиз;
    Унитранском;

  22. 22 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#20] от "1001":

    Защото някой частник би могъл да отнеме пътници от автобусните превозвачи, които пък са собственост на интересни фигури. Така е от 20 години!

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  23. 23 Профил на zeer_streng
    zeer_streng
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Не на руснаците! Ние искаме да продадем железниците за скрап! Железничарите на борсата, а релсите за претопяване!

  24. 24 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 636 Неутрално

    До коментар [#21] от "1001":

    Едно е да регистрираш, друго е да развиваш дейност. Единствено австрийската компания която цитираш прави нещо, но по-скоро минават транзит тук. Прекарват през България онези огромните тръби(пръстени). Само това!

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  25. 25 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 771 Неутрално

    [quote#4:"tademan"]И все пак е по-добър вариант от ръководството на БДЖ, зависи от цената, а тук пак няма да има виновни мениджъри и осъдени крадци.[/quote]

    Сакън!Това би нарушило "джентълменските споразумения" между корумпирания Запад и КГБ.

  26. 26 Профил на liion44
    liion44
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Тези които я докараха до тука .с ясни намерения да я закупят на възможно най ниската цена ..няма да се откажат лесно ..

  27. 27 Профил на marquis
    marquis
    Рейтинг: 583 Неутрално

    както се твърди в гръцката документалистика "Катастройка" - група "местни политици", дошли на власт чрез изборни манипулации и измами, платени от едни "добри чичковци" с неизвестно от къде крадени пари ще вземат националните богатства на националните държави на безценица, ще теглят едни пари от банки и проекти, после ще пищят, че били на загуба и ще трябва националната държава да им дава субсидии за да правят бизнес...
    за ученолюбивите филмът тук http://www.youtube.com/watch?v=2gkDSsRbO58
    какъв е изводът - нещо направено с парите на поколения българи, които за да го има това не са имали 1,2 и повече български деца за сметка на държавните активи, армия или циганета ще бъде дарено на поредния чуждестранен калтак срещу комисионна...
    Докога, бе джанъм, ще им даваме на тези западни и източни сволочи нашето за да угояваме примати и мутри, а?

    "Vernunft wird unsinn, wohltat plage."
  28. 28 Профил на Poi Nhy
    Poi Nhy
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Ндааа, Нефтохима - руски, газЪт - руски, сега и БДЖ-то. Остава да купят оръжейните заводи и БТК-то и да си ставаме губерния и това е.
    А, Весела Коледа на всички!

  29. 29 Профил на Федор Езерский
    Федор Езерский
    Рейтинг: 848 Неутрално

    До коментар [#24] от "Gaetano Scirea":

    Я хвърли едно око ))
    http://www.lokforum.com/viewtopic.php?t=1178&postdays=0&postorder=asc&start=0
    Май и тези русенци си бачкат, че и ушите им плющят )))

  30. 30 Профил на hope
    hope
    Рейтинг: 3254 Любопитно

    Някой знае ли за връзка м/у бившите структури на Мултигруп и бдж?

    Любовта ще спаси света!!!
  31. 31 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2713 Неутрално

    Нека купуват щом искат. Не може да има политика в тази сделка, защото в България вече важат европейски правила.
    Добре дошли на всички купувачи.

    подпис
  32. 32 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2713 Неутрално

    До коментар [#28] от "e.lady":
    "Остава да купят оръжейните заводи"
    Де този късмет, да се нахранят хората там поне за кратко.

    подпис
  33. 33 Профил на El Chuncho
    El Chuncho
    Рейтинг: 1156 Неутрално

    До коментар [#19] от "Танас":
    Бисер Киров ще стане рекламно лице.

    Никъде по света борсите не са определящи за икономиката.- цитат на коментар #70 от “др. Иванов
  34. 34 Профил на Вячеслав Атанасов
    Вячеслав Атанасов
    Рейтинг: 771 Неутрално

    [quote#27:"marquis"]Докога, бе джанъм, ще им даваме на тези западни и източни сволочи нашето за да угояваме примати и мутри, а?[/quote]

    Такава е целта на конвергенцията на системата-червеният елит с подкрепата на Запада да престане да се грижи за това население,а да се погрижи само за себе си,на базата на това,което знае и може.А само той знаеше и можеше.
    Маскарад,наречен "смяна на системата",който маскарад е в ход и до днес.

  35. 35 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Една патка мислила, мислила па накрая се е удавила.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  36. 36 Профил на dimko
    dimko
    Рейтинг: 551 Весело

    Докато не са се отказали, немедлено да ги купят ведно с "пасажирското"...

  37. 37 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 1866 Неутрално

    [quote#31:"Иван К"]Нека купуват щом искат. Не може да има политика в тази сделка, защото в България вече важат европейски правила. [/quote]

    ГЕРБ и политика!? две несъвместими неща, когато се касае за преструктуриране на публичните разходи.

    Парите от продажбата Товарни превози ще стигнат за покриване на 1/3 от дълговете на Пътнически превози. Страната ни се лишава от актив, който ще носи пари на чужда държава и задълженията пътническите превози зависват отново на сметката на поданиците и.

  38. 38 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 1060 Неутрално

    Чакайте да пуснат железопътния тунел под Босфора и тогава ще видите за какви пари иде реч.

  39. 39 Профил на uiyuyoiyi
    uiyuyoiyi
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Името трябва да се смени на "Руски държавни железници" или "Чужди частни железници" - Товарни превози

  40. 40 Профил на 4i4e
    4i4e
    Рейтинг: 479 Неутрално

    мисля че това са некви врътки на флик,който ползува ,хватките на шефа си шлейфер,и връзките му,по руско направление

  41. 41 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4074 Неутрално

    Цената пада и мераците на компаниите се увеличават!Дано в крайна сметка се стигне до избора на подходяща сериозна фирма ,която ще купи нашите "Товарни превози"!

  42. 42 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Руската държавна железопътна компания РЖД - ще купува ами. Нали това беше целта на решението за приватизация на БДЖ. Предателят дето изпълнява ролята на транспортен министър на България, раздаде цялата ни инфраструктура на руснаци или техни партньори в България. Летища, пристанища, БРП, БМФ, БДЖ.

  43. 43 Профил на ПАСТОРА
    ПАСТОРА
    Рейтинг: 757 Неутрално

    До коментар [#17] от "Gaetano Scirea":

    Оператори има:
    http://www.iaja.government.bg/IAJI/wwwFWRAEA.nsf/jpcarter.htm?ReadForm
    Проблемът наистина е в качеството.
    В държавните железници е такава каша в организацията, че няма начин да не са на загуба, да не говорим за кражбите от нафтата до застраховките!

  44. 44 Профил на zul11696397
    zul11696397
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Точно това ни трябва. Руско ноу-хау. Добре поне че не възнамеряват да купят някоя авиокомпания.

    Мразим Гоце и Любо Гоцев
  45. 45 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1148 Весело

    До коментар [#44] от "rex":

    Какъв е проблема като не ти харесват руските оператори има други с тях се договори. Проблема е че пътнически превози имат само един БДЖ с лиценз

  46. 46 Профил на dalaver3
    dalaver3
    Рейтинг: 465 Неутрално

    До коментар [#5] от "cinik":

    Фериботите не са 2, a повече !

    2 са на УКРФЕРИ - "ГЕРОИ ПЛЕВНИ" и "ГЕРОИ ШИПКИ".

    2 са на БМФ - "ГЕРОИТЕ НА ОДЕСА" и "ГЕРОИТЕ НА СЕВАСТОПОЛ".

    Отделно оперират и 2 други - "АВАНГАРД" и още 1 (забравих името), те возят предимно LPG на цистерни.

    БМФ и БРП преоборудват едно фери - "ВАРНА" купено от ДУБАЙ миналата година, но то не е готово още.

    Такса смет (ТБО) - Варна е НЕЗАКОННА !!! НЕ Я ПЛАЩАЙТЕ !!!, http://bit.ly/1gVr8qA, http://bit.ly/1mZMw5b, Iniqua nunquam imperia retinentur diu.
  47. 47 Профил на valbi
    valbi
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Пък може и да ни оправят. Тези поне имат богат, ако не дълъг опит.

  48. 48 Профил на Десен
    Десен
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Всички знаят за какво става дума.
    Пътническите са в практически фалит.
    Товарните ги пудрят като за продажба, като реалния им актив е ограничителния режим който е вече в просрочие на либерализацията на железопътните оператори.
    Догодина България трябва да разреши на чужди жп оператори да ползват железопътната инфраструктура.
    Все едно летище София да обслужва само България еър.
    Ако обмислят и плащат пара за него - да слагат кинтите на масата. Ако само ще си мъдруват - кибиците по-настрана молим.

    Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.
  49. 49 Профил на ariel28
    ariel28
    Рейтинг: 531 Неутрално

    Айде, няма нужда... Аман от ролята ни на "предмостие" на мечката към Европа...

    'Let light surround you' Dream Theater
  50. 50 Профил на sushi
    sushi
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Продължава раздържавяването! Продължава отслабването на страната ни! По-малко държавни активи води до по-малко приходи от печалба от принадена стойност, а за да работи държавата се искат постоянни постъпления нараствашти всяка година. Като нямя печалба от производство, държавата ще събира парите от даници и такси т.е. от народа. И те ще нарастват до безкрай. Парите от продажбите са малко, взимат се на куп и запълват някоя дупка/ част отива за самия пороцес на продажба/. А после ?!
    Дайте средства да се оздрави предприятието, затегнете дисциплината.... Как така чехите, руснаците, американците.... могат да печелят от нашите железници, а ние дето правим правилата и законите в страната си не можем!!! Или ни управляват тотални идиоти, или ни управляват предатели!
    Всичко което се продаде до сега беше чиста загуба за обществото ни, а това общество е собственика на активите.

  51. 51 Профил на avatar
    avatar
    Рейтинг: 479 Весело

    [quote#50:"sushi"]Дайте средства[/quote]
    Е ха дай де... що ние да дадем? Като ти гледам правописа...
    [quote#50:"sushi"]нараствашти[/quote]
    няма начин да не приема "анализа" ти насериозно.
    [quote#50:"sushi"] могат да печелят от нашите железници, а ние дето правим правилата и законите в страната си не можем[/quote]
    Че от кога правилата и законите са източник на печалба? При едни и същи правила и закони едни предприятия просперират, а други фалират. Що не спрете да ни заливате с невежество, а непременно държите да творите простотии по форумите, си остава загадка за мен...

    ГЕРБ отново ще спаси България, РъБъ са проект на ДС
  52. 52 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 374 Неутрално

    От държавната българска компания та на държавната руска такава, от трън та на глог.

    chavo64
  53. 53 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#50] от "sushi":

    БДЖ освен локомотиви и вагони си има свои бази машини и съоръжения. Ако продават само локомотивите и вагоните и либерализират пазара - лошо няма. Ако монопола продължи - както при Лукойл, това ще е поредното предателство.

  54. 54 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 797 Любопитно

    [quote#50:"sushi"]Или ни управляват тотални идиоти, или ни управляват предатели! [/quote]

    -Не може ли без "или"-да са верни и двете тези?

  55. 55 Профил на proizvoditel
    proizvoditel
    Рейтинг: 778 Неутрално

    До коментар [#50] от "sushi":

    Раздържавяването изобщо не е нещо лошо. Раздържавяването на държавен монопол или раздържавяването чрез което се постига монопол е страшното. А то държавата може да си вземе парите като заплащане за ползване на инфраструктурата. И то без да поема каквито и да са рискове от фалит например.

  56. 56 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 797 Неутрално

    [quote#6:"[email protected]"]... товарните превози са по апетитна хапка и може да се намери някой купувач все пак, а пътническите? [/quote]

    -Българският патент за приватизация е бил и досега все още е:"Приватизация на печелившите предприятия,губещите остават за сметка на държавата".Тази "философия" е още от времето на СДС-икономистите/приватизатори от зората на неокапитализма в БГ-Илко Ешкенази,Ал.Божков/лека им пръст/ и много други позабравени вече.Аргументът им беше,че никой няма да иска да купи губещо предприятие.Лозунгът им беше:"Държавата е лош стопанин". Без да уточняват защо частниците,а не държавата могат да се изявяват като "добри стопани" само на печелившите предприятия,а на губещите не могат.

  57. 57 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1435 Неутрално

    [quote#55:"proizvoditel"]Раздържвяването изобщо не е нещо лошо. [/quote]Раздържавяването изобщо не е нещо лошо!?
    Фантастика или фентъзи -това е въпросът?
    Явно е фентъзи и го прави мъдър дракон
    Само, че далеч - през девет земи в десета...
    Защото тука не е така, въобще не е така!
    +ГОЛЯМ ВИЦ !!! Браво!...Весела коледа!

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  58. 58 Профил на papadok
    papadok
    Рейтинг: 583 Неутрално

    Що за приватизация е това държавно дружество на друга страна да купи наше държавно дружество?Тогава не използвайте термина "ПРИВАТИЗАЦИЯ".Навремто нали така купиха ТЕЦВарна,след което им се видя скъпо и се отказаха-при подписан договор даже.Не съм чувал руските железници да са сред водещите в света.А що се касае до БДЖ,пътувайки за първи път от много години насам поради лошото време-останах изумен от некадърността и корумпираността на ръководствата на фирмата:докъде може некадърното управление да докара една железница,при това получаваща и държавни субсидии.

  59. 59 Профил на Alexbg
    Alexbg
    Рейтинг: 374 Неутрално

    Руската фирма ще ни закопае още повече ,защото тяхната цел е да "притежават" колкото се може повече българско имущество,а не да се развива ипреуспява предприятието.Това "тяхното" е политика ,а не бизнес и икономика...!Те искат само да "обсебват" българска собственост и един ден, с имперска надменност да кажат :"Ето все наше! Резве не так?" И после иди се разправяй...!Цялата "обезценка" и "провал /умишлен / на българската икономика е именно стази цел правена..! Да бъдем "удобни" за усвояване от руските олигарси и бившите КГБ-ченгета! НЕКА БЪДЕМ ,РАЗУМНИ И БДИТЕЛНИ И ДА ДАДЕМ ОТПОР!

  60. 60 Профил на Dragoslava
    Dragoslava
    Рейтинг: 944 Любопитно

    Стана тя, каквато стана.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK