Колко тъжно, че вече почти стана нормално да четем как някой щял да съди България, или вече я осъдил, как еди кой си дълг не можем да си платим, как банки искат обявяване в несъстоятелност... Много тъжно.
Мом4ета и Моми4ета това е ПОРЕДНАТА врътка на БараБойко да обслужи ГОСПОДарите си, като им ОСИГУРИ конкурс с 1 у4àстник, и като за един да е и за БЕЗ пари!!!
Поздрави от Виена за ВАС от Гойко Митич и Со.(мпания)
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Пет европейски банки са внесли иск за обявяване в несъстоятелност на БДЖ
__________
Абе това банките били големи лешояди ! Ами нека в България да се задължат банките да започват всяка реклама с предупреждение:
" --------
кредите на водещите банки водят до несъстоятелност
------- !!!!"
Щом може да е задължително за цигарите защо не и за банките?
БДЖ и на вас да дължеше пари, и вие щяхте да искате да разпродаде каквото може и да си приберете парите преди държавното управление да е унищожило и последния ви шанс за това.
[quote#9:"rmarkov"]Това бе иронично или сериозно, за да Ви оценя правилно?[/quote]
Напълно сериозно! Никаква ирония! Оценете ме както искате, но примерите с източвани и фалирани държавни фирми са безброй! Не че частните не фалират, но тези кредити най-вероятно са държавно гарантирани и пак данъкоплатеца ще го отнесе!
[quote#7:"cockmeat"]Пари, пари ама не мога да повярвам, че има такива изроди като тези двамата които за пари да загробят толкова съдби[/quote]
Ти лично какво си видял лошо от Милен, примерно Едно нещо конкретно кажи, което е било негативно за теб лично Лихвата по кредит ли ти качиха? Повече държавен дълг ли ти се натрупа? Държавата ти фалира ли? Какво точно претърпя лошо от финансовия министър Велчев като гражданин Ама не да плачеш на чужд гроб, ти лично дай един пример за теб
Е нали това е целта на занятието.Продават товарни превози.Парите отиват в банките.Фалирват Пътнически превози и те се сливат с НКЖИ.От всичко това ще спечелят не служителите на БДЖ а ръководството на БДЖ ЕАД.И понеже това ще се отчете като много правилен ход от страна на управляващата партия току виж някой от ръководството на БДЖ отишъл да работи навънкааааа......И вълкът сит и агнето цяло и железничарите гладни.
Аз мога да ти отговоря с въпроси и с любопитство очаквам тоя коментар:
1. Какъв беше ефекта от превалутирането на дълга (Брейдитата)? Положителен финансов резултат или отрицателен?
2. Каква бе цената на Брейдитата преди да се заговори за преобразуването им и каква стана след започналото обсъждане?
3. Дори и това да бе правилен ход, трябваше ли да се обсъжда на всеослушание, че цената им да се покачи или трябваше да се направи тихомълком, за да излезе по-евтино?
[quote#20:"vladimirkarolev"]Ти лично какво си видял лошо от Милен, примерно Едно нещо конкретно кажи, което е било негативно за теб лично Лихвата по кредит ли ти качиха? [/quote]
Айде айде, нагруха се като свиня от сделката с дълга. И как докато беше министър, фирмата на брат му стана турбопросперираща, що хотели изпонастроиха...
След триглавата ламя на власт дойде празноглавата!
Каква драма, драги зрители. "Лошите" пак обраха обикновения данъкоплатец. Само дето този данъкоплатец иска да се вози за 5 (пет) евро на разстояние 150 км, и като му вдигнат цената на 6 (шест) евро, пропищява орталъка. И същият този "народ" краде като невидял от нафтата, щото била държавна.
БДЖ-то трябва да фалира, а всичките хрантутници там да отидат на трудовата борса, и да видят, че нищо не става от тях. Това е - фалит и уволнения трябват там - от чистачката, през машинистите до ръководството.
Тъй като нашите управляващи така и не събраха смелост да реформират БДЖ,да се надяваме,че под натиска на външните банки кредитори най-накрая нещата може да се получат.
[quote#3:"vassilun"] Всичко държавно да се приватизира веднага! Държавата не може и не трябва да прави бизнес.... Примерите с източвани и фалирани държавни фирми са безброй[/quote]
Точно така - вижте "Балкан", вижте "Кремиковци" как спря източването им след тяхната приватизация. Продавай, бързай, всичко, до край, не се спирай, нищичко да не остане. Мощно, бодро, още има, още може, давай...
[quote#10:"Imaginary Friend"]
БДЖ и на вас да дължеше пари[/quote]
Е, да, целокупната ни нация е консорциум от банки. Страшен пример. Ходи го кажи на работещите в БДЖ. Ти не се притеснявай винаги плащаме ние, приятелю. Не виждаш ли кой плаща приватизацията? Няма да спра да се потрисам от нечовешкото ниво на съпричастност към съгражданите си, които някои кресльовци като тия двамата показват. Срам за вас!
[quote#22:"glimov"]От всичко това ще спечелят не служителите на БДЖ а ръководството на БДЖ ЕАД.[/quote]
Аха, нищо ново. Само кресльовците си сменят никовете.
Така действат мутрите лихвари - дават ти заем, който знаят, че няма да можеш да върнеш, и после ти конфискуват залога.
Въпросната нашенска банка, която се кани да прилапа БДЖ играе на сигурно - ако не стане с приватизация ще стане с конфискация.
А за това длъжника да не може да си плати дълга има кой да се погрижи - управляващата БДЖ "най-способна" власт в новата ни история, невиждана сбирка от полуграмотни крадливи калинки!
[quote#27:"peaspiring"]БДЖ-то трябва да фалира, а всичките хрантутници там да отидат на трудовата борса, и да видят, че нищо не става от тях.[/quote]
Точно това казвам и аз! Кой трябва да спре кражбите? Работниците ли? Не - ръководството! Но те не го правят, защото не губят нищо, най-много да си загубят работата! Същото е и с цената на билетите! За това дадох пример и с Български Пощи преди време. Изпращам колет от около 1 кг. от София до Свищов и заедно с картонената опаковка (много хубава) цената бе около два лева! Това нормално ли е?
Що за нонсенс е това? Арбитражен съд не може да обяви несъстоятелност на компания. Дневник, консултирайте се първо с някой преди да пишете врели-некипели!
Кога ще дойде времето на добрите новини?!?!? Писна ми да слушам за убийства, спрени евро пари, конфликти и в случая - кой иска да източи България чрез БДЖ. Хайде ''глас народен-глас божи'' застъпи се най сетна за обикновения българин. Покажи, че поне малко ти пука! Ехооооо Парламента събуди се от тази летаргия!
Как може всеки петък, когато е време за парламентрарен контрол да присъстват само около 10 % (като това е оптимистично) от депутатите?!?
Вижте сега, Ние ще Ви траем ама вече Ни се изчерпва търпението!!! Незнам какви ще ги вършите, Хари Потър ли ще викате не ме интересува ама гледайте вече да се вземате в ръце, че да не Ви вземем Ние във Нашите!!!
Айде със здраве!!!
Държавата, това сме ние. Но държавниците, това не сме ние.
Не държавата, а държавниците са лошите стопани.
Много мърша, малко държава.
Върховенството на частния, над обществения интерес е подмяна на договора между гражданите и "държавата". Единственият изход е гражданите да си върнат държавата, която е узурпирана от частния интерес и креатурите му. Как? Според зависи.
[quote#27:"peaspiring"]БДЖ-то трябва да фалира, а всичките хрантутници там да отидат на трудовата борса[/quote]
И кой ще го плати това бе умен - трудовата борса и тя не е безплатна и там има обезщетения.Кажи ти дето ставаш сигурно за поста на Барак Обама. Не стават викаш хората за нищо. Ти за какво ставаш? Какъв си, я кажи? Каккъв си станал? Не тези, за които говориш за нищо не стават!
Каролев, тъкмо Ви чета коментара, и какво да кажа..? От Велчев, честно казано, нищо лошо като финансист. Ама като човек - много критики. Освен, че беше надут пуяк, нека да не припомняме къде отиде терена на ИУ-Варна за ново общежитие, например.. От друга страна, за колегата му Василев - не мога не да споделя, че някои негови идеи са били като акселератор на последващи мои действия.
Откога Лондонският арбитраж е компетентен по дела за несъстоятелност, касаещи български компании? Че на всичкото отгоре и публично предприятие? Или журналистите не са внимавали, или арбитрите са си повярвали, че сме част от доминиона, като залагам на първото.
Обаче ми прави невероятно впечатление с каква лекота някои пишещи тука решават чужди съдби. С какво удоволствие се хвърлят хора на борсите, обявяват се, че нищо не става от тях и пр. После се чудим на кампаниите срещу българи в Англия. Я вижте кампанията в самата България. Внимавайте смелчаци, че с какъвто аршин мериш с такъв ще ти се отмери.
Вероятно банките просто са завели иск, за да акселерират падежите на плащанията, защото се плашат от състоянието на БДЖ (това е в случай, че плащанията не са вече изискуеми). Като основен аргумент за акселерацията, ще посочат, че според тях междувременно компанията е изпаднала в несъстоятелност.
Адвокатите на БДЖ трябва да твърдят, че този въпрос е неарбитрируем защото предстявлява завоалиран иск за неплатежоспособност (като основание за несъстоятелност) използващ договорното право като Троянски кон. Несъстоятелнотстта на компания оперираща в България си остава въпрос от изключителната компетентност на български държавен съд и страните не са свободни да договарят друго.
Честно казано тази тактика от страна на банките е толкова плитка, че ако БДЖ си свърши работата добре при избирането на арбитражния състав може успешно да поиска санкции за фриволни искове от страна на кредиторите, което ще им плати и разноските и адвокатските хонорари. Разбира се, това означава да наемат компетентни адвокати.
Откакто има междинародно право, и от както тия пари се дължат на английски банки. Ако на теб един руснак те оебере в собствения ти дом, няма да ходиш да го съдиш в Русия.
Поредния пример, че държавата не може и не трябва да стопанисва предприятия, те винаги се оказват фалирали, било то умишлено или не. Когато са чатни, хем се гони каество, хем не се харчат парите на данъкоплатеца, хем се наливат пари в хазната.
Няма, няма да в вървя с наведена глава! Ще намеря смисъл да остана! Нали съм тук не съм избягал.
[quote#43:"Драгомир Димов"]От Велчев, честно казано, нищо лошо като финансист. Ама като човек - много критики.[/quote]
Тоест, не си загубил от това, че си го назначил като финансист, но си загубил от това, че си го назначил за телевизионер, да го гледаш в телевизора Това исках да чуя
До коментар [#56] от "vladimirkarolev":
И ние това се питаме, въпреки, че лично аз не съм го назначавал никъде.
Но човекът явно е решил, че амплоато на холивудска звезда по му отива. Което не го прави лош министър, просто го прави лош политик. Което автоматично означава- лош министър.
[quote#58:"earthquake"]Но човекът явно е решил, че амплоато на холивудска звезда по му отива. Което не го прави лош министър, просто го прави лош политик. Което автоматично означава- лош министър.
[/quote]
Сега си имаш кабинет пълен с перфектни политици. И благоденстваш както никога досега. Народът е мъдър и винаги прави най-добрия избор
[quote#10:"Imaginary Friend"]БДЖ и на вас да дължеше пари, и вие щяхте да искате да разпродаде каквото може и да си приберете парите преди държавното управление да е унищожило и последния ви шанс за това.[/quote]
================
Проблемът не е в това, че банките си искат парите - на тях това им е работата.
Проблемът е, че държавата и по конкретно МИЕТ е оставило ръководството на БДЖ да го докара до там.
БДЖ има проблеми от години и не са тайна.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
[quote#1:"krista_p"] почти стана нормално да четем как някой щял да съди България[/quote]
Не е съдебен иск, а иск за несъстоятелност. Самият иск за вземанията ще е по-късно, засега се цели преустановяване на разпоредителни действия. И по-важното - съдят БДЖ, а не Р България, което по мои сметки все още не е едно и също. Против съм желязното чудовище да бъде третирано като част от държавата, в полза на побеснели синдикати и крадливи машинисти, заедно с лумпенизирани комунета, дето се облажват от железниците и набутват бюджета всяка година с 400 милиона в тяхна полза. ЛИКВИДАЦИЯ!
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
[quote#17:"Нефертити"]да й обявим една неплатежоспособност на България и да оставим кредиторите с пръст в уста[/quote]
Има прецеденти. Нарича се омразен дълг. Има и други варианти - Гърция например. Лошото в тези случаи започва СЛЕД фалита. А и го правихме съвсем наскоро - 96та за последно, та изостанахме с 15 години от другите другарчета от източна Европа. Като че ли не е добър вариант Къде по-разумно е да затворим държавните железници и да оставим пазара да си свърши работата.
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
[quote#20:"vladimirkarolev"]Ти лично какво си видял лошо от Милен, примерно[/quote]
Каролев, всички знаем как се развиха събитията с НДСВ. В началото тръгна добре, но по стар обичай втората половина на мандата беше по-скоро провал. Добре - застой, от мен да мине. Какво лошо викаш - ами рестарта на Белене например беше лошо. Лошо беше и легитимирането на Доган за два поредни мандата, мисля сам можеш да оцениш зловредността на този акт. После Свинаров и Дедо НАГЛО излъгаха за коалицията с БСП, което за мен поне е лошо. Дори и да бяхме простили тази лъжа, остана въпросът защо в края на 2007-ма (след влизането в ЕС, което беше повода) не се разтури това триглаво чудовище. Та Милен е част от тази бозава каша, не че е главния виновник. Просто блесна на фона на Муравей, но по-късно се разбра че само това не стига. НДСВ (и Милен в т.ч.) яхна бума и това малко или много маскира проблемите, които в края на тройната избухнаха с пълната си сила. Предполагам всичко това си го даваш като оценка, така че по-добре подминавай темите за Милен и НДСВ като цяло. А защо оставихте БДЖ да диша (да, помня съкращенията), при положение че безработицата тогава спадаше си остава загадка за всеки наблюдател, като изключим корумпетата от втория ешалон. Които не пипнахте с пръст, в случай че решиш да се дистанцираш. В резюме - БДЖ е най-зловредното нещо в БГ икономика и може да се сравнява само с бомбардировка над София. Поне икономически е така. Особено ако добавим и астралния му близнак - Кремиковци, с които апропо тежаха и потъваха заедно. Но БДЖ още е факт, за мой ужас.
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
[quote#69:"misho73"]НДСВ (и Милен в т.ч.) яхна бума и това малко или много маскира проблемите, които в края на тройната избухнаха с пълната си сила.[/quote]
Кои проблеми? България не е стимулирала ипотечно кредитиране както САЩ, за какво ми е виновно правителството, че купих артамент на върха на цените?
Не са виновни нито банките, нито БДЖ. Виновна е държавата, която в продължение на 24 години прави социална политика чрез държавното БДЖ. Цени на билетите под пазарните. Екстри за работещите в ЖП-то и семействата им и т.н. и т.н.
Прав беше коментарът по-горе, че държавата не може да прави бизнес, защото от всеки бизнес прави политика.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Това е тема за кампанията на правителствените медии, че лошите англичани обиждат българите. Тази сутрин в Нова тв една проституираща водеща в полза на Герб развиваше такава теза. Пропусна удобно да съобщи новината за БДЖ, защото, както пише по-горе, министерството още не е измислило подробности..
Има нещо друго - изтеглен е кредит, но НЕ Е ОБСЛУЖВАН! Нарочно или от некадърност - министър Московски?!!!
някои казват ,че сме много богата държава ,но те не искат да кажат ,че сме богати в смисъл на природни ресурси или на нещо материално ...държавата ни е погата геополитически и в момента се продаваме много ефтино ...големите патриоти ! ..ако бяха такива нямаше да занемарят труда на предшествениците си ,които са се борили на нас да ни е добре ....в момента се рподаваме толкова евтино ,че просто нямам думи как да го опиша
Брей, неблагодарен народ! Ощипали го от трампата на дълга.
Всичката загуба досега е 1,2 милярда $ от лихви и 200 млн $ курсова загуба от главницата. Делено на 7 млн се падат по 200$ на калпак.
Що рев за некакви си 200 $ .
До коментар [#76] от "rss":
До коментар [#77] от "rss":
Кои са тези предшественици, които са мислили за нас? И как са мислили щом една година след тях Луканов обяви фалит на държавата и спря да обслужва задълженията й.
Т.е. 1990-та цялата държава беше едно БДЖ.
А това, че банките били правели ръст чрез фалита на БДЖ, чрез фалита на БТК, на Кремиковци, на ОЦК на Горубсо са смехории. Единственото което правят е да минимизират загубите си.
Именно в това е смисълът на фалита.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
Само дето не каза нищо по темата, че докато финансите ни ги управляваше Муравей със сметалото, държавата се финансираше на 8% лихва, а сега се финансира на 2-3%. При положение, че в момента лихвените разходи са 900 милиона на година, можеш да пресметнеш предполагам, колко бързо се избиват големите "загуби".
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
[quote#78:"dosetliv"]Всичката загуба досега е 1,2 милярда $ от лихви и 200 млн $ курсова загуба от главницата.[/quote]
Как може да си загубил нещо, което не си го имал? А дори и това да са загуби (а не са), я ги сравни с парите, които са се освободили от по-ниските лихви за гражданите и бизнеса Неслучайно питам кой е видял нещо лошо и дали са му се вдигнали лихвите Че май на всички са паднали, ама това се смята, че е дар от Бога
Ами държавата "така прави" бизнес. То само като погледнеш кои са вътре ти става ясно. Спомни си за думите на Доган, кой дърпа конците а народа е дойна крава. Няма съд, няма и справедливост.
Ха-ха-ха-ха....за обща култура - в същата тази Великобритания, поне два пъти приватизираха британските железници, "отговорните" собственици и фантома наречен "пазар" ги фалираха, но този път като частни предприятия, и отново трябваше да бъдат национализирани, защото това са предприятия от ОБЩЕСТВЕН И НАЦИОНАЛЕН ИНТЕРЕС. Големият въпрос е как да се намери баланса между обществения интерес и противоречивите пазарни отношения. Всяка страна в Европа търси свои решения според възможностите си. В конкретният случай, явно има неплащане на изискуемо задължение, и както по-горе колеги много адекватно и коректно посочиха, Лондонския арбитраж НЕ Е КОМПЕТЕНТЕН да взема решения за нещо друго , освен за изискуемостта на вземането и АБСОЛЮТНО НИЩО ДРУГО. Останалото са медийни фантасмагории. Остава и големият въпрос защо това задължение не се е погасявало или не се е разсрочило( а може и да се е разсрочило и да ир има погасителен план) и изобщо кой стои зад подобен опит за предрешаване приватизацията на "Товарни превози" в полза ан един или друг участник в търга. Вече прекалено много горчив и болезнен опит имаме в "приватизацията" на обществено важни дейности и предприятия и се оказа, че т.н. "частни собственици", системно разрушават икономиката ни и още по-системно разграбват страната ни и нас....
Един призрак броди из Европа, призрака на евроскептицизъма и много скоро той ще определя настоящето и бъдещето на германски ЕСсср.
Като не го продадоха ще го дадат сега за 2 лв на някой кредитор. Пощите са същите, като вляза в пощеския клон в квартала се връщам поне 30 години назад и лелката ми говори назидателно.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.
Тъй тъй )))
А какво стана с онова милиардче неустойка, които го искат РОССАТОМ? Съвсем се замлъкна по темата. Да не би Дянков толкова здраво да ги е напляскал, че да са се отказали?
Прави ми впечатление ,че нито един от изказващите се не е железничар или поне близък на такъв.Ако беше обратно повече от половината напълно безсмисленни или направо малоумни драсканици нямаше да ги има,нямаше да обиждате машинисти и други от експлоатационния персонал които работят десетки години тази изключително тежка и амортизираща здравето професия за месечна заплата от 630-700лв.В същото време армия от изключително крадлива и некомпетентна администрация и ръководство във всички иерархични нива на управление на БДЖ си имат буквално Държава в Държавата и никой не е в състояние да им потърси сметка за абсолютно нищо.
[quote#71:"vladimirkarolev"]Кои проблеми? България не е стимулирала ипотечно кредитиране както САЩ[/quote]
Правилно, дори БНБ от време на време вдигаше резервите. Но! Питаш кои проблеми - виж статията бе пич! БДЖ малък проблем ли е? ВМЗ и подобни? Субсидия + държавно-гарантирани кредити + хранилка за синдикати + хранилка за корумпета. Питам те сериозно и в упор - според теб БДЖ НЕ Е ЛИ ПРОБЛЕМ? Бързал си с отговора ...
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
[quote#92:"42"]Е как Рено във Франция не го приватизират?[/quote]
А дали ти прави впечатление че Франция е бивша (че и настояща) империя, а БГ - бивша (че и настояща) провинция, при това на пропаднали азиатски империи?
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
[quote#87:"appen 13"]защото това са предприятия от ОБЩЕСТВЕН И НАЦИОНАЛЕН ИНТЕРЕС[/quote]
Глупости. Обществения интерес на транспортните фирми се измерва с приходи. Другото са твърдения на хора, които обичат да организират ЗОП-ове, за да се обогатят, защото не умеят да изкарат пари по нормален и честен начин. Както и на хора, които искат шефа им да е аморфната държава, вместо напорист мениджър. А така искат, защото са леко тъпи и много мързеливи.
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk
[quote#87:"appen 13"]Ха-ха-ха-ха....за обща култура - в същата тази Великобритания, поне два пъти приватизираха британските железници, "отговорните" собственици и фантома наречен "пазар" ги фалираха, но този път като частни предприятия, и отново трябваше да бъдат национализирани, защото това са предприятия от ОБЩЕСТВЕН И НАЦИОНАЛЕН ИНТЕРЕС. Големият въпрос е как да се намери баланса между обществения интерес и противоречивите пазарни отношения.[/quote]
Още по-интересното е, че железниците и в Англия и в България (и в САЩ) са започнали като частни дружества, и са си изкарвали парите. После и в двете държави, политиците решават да правят политика на чужд гръб и без пазарно покритие и ...ето ни в блатото.
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
Проблем е, но никой в България не желае да се приватизира. И политиците не го приватизираха. Да получиш това, което искаш, неслучайно е китайско проклятие
[quote#55:"vladimirkarolev"]Как се отрази негативно върху теб самия, че Милен е бил на яхта с някой си?[/quote]
[quote#59:"vladimirkarolev"]Сега си имаш кабинет пълен с перфектни политици. И благоденстваш както никога досега.[/quote]
Велчев не е бил на яхта просто с "някой си". Част от участниците в снимката бяха отстреляни, като едни почтени бизнесмени.
Настоящият кабинет е функция от "експеримента" правителство на НДСВ. Ако Борисов не беше назначен от гавазин за главен секретар, кой щеше да се сети да гласува в последствие за него като кандидат за кмет и т.н.?
Как да изчислим личните негативи от управлението на Велчев(или кой да е политик) - за всеки е различно. Едва ли обаче Георги Велчев има основания да се оплаква от неговия мандат?
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
krista_p
Рейтинг: 512 РазстроеноКолко тъжно, че вече почти стана нормално да четем как някой щял да съди България, или вече я осъдил, как еди кой си дълг не можем да си платим, как банки искат обявяване в несъстоятелност... Много тъжно.
442
Рейтинг: 1350 НеутралноМалкия мук, и МиУен Велчев.
vassilun
Рейтинг: 5040 НеутралноНа опашката са Български Пощи! Всичко държавно да се приватизира веднага! Държавата не може и не трябва да прави бизнес!
Roger
Рейтинг: 225 ЛюбопитноМом4ета и Моми4ета това е ПОРЕДНАТА врътка на БараБойко да обслужи ГОСПОДарите си, като им ОСИГУРИ конкурс с 1 у4àстник, и като за един да е и за БЕЗ пари!!!
may the Power be with youПоздрави от Виена за ВАС от Гойко Митич и Со.(мпания)
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
lubenmark
Рейтинг: 442 НеутралноПродава се България. Ще се гледа минимална цена.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 4185 НеутралноПет европейски банки са внесли иск за обявяване в несъстоятелност на БДЖ
Libertarianism is just anarchy for rich people__________
Абе това банките били големи лешояди ! Ами нека в България да се задължат банките да започват всяка реклама с предупреждение:
" --------
кредите на водещите банки водят до несъстоятелност
------- !!!!"
Щом може да е задължително за цигарите защо не и за банките?
R VMarkov
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#3] от "vassilun":
Това бе иронично или сериозно, за да Ви оценя правилно?
http://bulgaria-mmt.blogspot.com/
Imaginary Friend
Рейтинг: 719 НеутралноБДЖ и на вас да дължеше пари, и вие щяхте да искате да разпродаде каквото може и да си приберете парите преди държавното управление да е унищожило и последния ви шанс за това.
Не цъкам плюсове и минуси.vassilun
Рейтинг: 5040 Неутрално[quote#9:"rmarkov"]Това бе иронично или сериозно, за да Ви оценя правилно?[/quote]
Напълно сериозно! Никаква ирония! Оценете ме както искате, но примерите с източвани и фалирани държавни фирми са безброй! Не че частните не фалират, но тези кредити най-вероятно са държавно гарантирани и пак данъкоплатеца ще го отнесе!
Колаборационист
Рейтинг: 923 ГневноТоя, далновидния, дето е изтеглил кредита е за присъда !?!
Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !А кой ли е ТОЙ ?
КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
Рейтинг: 768 ВеселоТия така ни оправиха, че не 800 а 18000 дни няма да си стъпиме на краката!
Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/952
Рейтинг: 609 Весело[quote#8:"comandante"]Щом може да е задължително за цигарите защо не и за банките? [/quote]
Колко жалко, че всички, които знаят как трябва да се управлява България, са заети да пишат разни неща по форумите...Виц:
Работник спира за кратка почивка, пали цигара и се заглежда в надписа на кутията:
"МНЗ предупреждава, че цигарите са вредни за Вашето здраве"...
Пали си пича цигарата, и си мърмори:
-А на лопатите нищо не пишат, мамицата им...
Ogiigo
Рейтинг: 1051 НеутралноДо коментар [#3] от "vassilun":
Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.С много лека ръка ги решавате тези съвсем не леки за решаване въпроси! Сигурно сте специалист в областта на управлението и мениджмънта!
peaspiring
Рейтинг: 598 ЛюбопитноА на някой хрумна ли му, че може просто да си търсят парите?
Нефертити
Рейтинг: 1402 ВеселоДа вземем да й обявим една неплатежоспособност на България и да оставим кредиторите с пръст в уста
Предразсъдъците са за ограничените.952
Рейтинг: 609 Весело[quote#17:"Нефертити"]Да вземем да й обявим една неплатежоспособност на България и да оставим кредиторите с пръст в уста[/quote]
Колко жалко, че всички, които знаят как трябва да се управлява България, са заети да пишат разни неща по форумите...Няма нужда да се "обявява" неплатежоспособност на България...
Това се вижда и с "просто око"... А очевидните неща са като аксиомите- не се доказват...
952
Рейтинг: 609 Разстроено[quote#13:"КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ"]Тия така ни оправиха, че не 800 а 18000 дни няма да си стъпиме на краката![/quote]
Колко жалко, че всички, които знаят как трябва да се управлява България, са заети да пишат разни неща по форумите...Всъщност няма "тия". Тези "тия" сме ние...
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#7:"cockmeat"]Пари, пари ама не мога да повярвам, че има такива изроди като тези двамата които за пари да загробят толкова съдби[/quote]
Едно нещо конкретно кажи, което е било негативно за теб лично
Лихвата по кредит ли ти качиха? Повече държавен дълг ли ти се натрупа? Държавата ти фалира ли? Какво точно претърпя лошо от финансовия министър Велчев като гражданин
Ама не да плачеш на чужд гроб, ти лично дай един пример за теб
Governments never learn. Only people learn.Ти лично какво си видял лошо от Милен, примерно
bat_plamen
Рейтинг: 3769 НеутралноМного лоша икономическа новина за нас!БДЖ едвам съществува и дано този иск да не е неговия трагичен край!
glimov
Рейтинг: 8 НеутралноЕ нали това е целта на занятието.Продават товарни превози.Парите отиват в банките.Фалирват Пътнически превози и те се сливат с НКЖИ.От всичко това ще спечелят не служителите на БДЖ а ръководството на БДЖ ЕАД.И понеже това ще се отчете като много правилен ход от страна на управляващата партия току виж някой от ръководството на БДЖ отишъл да работи навънкааааа......И вълкът сит и агнето цяло и железничарите гладни.
vassilun
Рейтинг: 5040 ЛюбопитноДо коментар [#20] от "vladimirkarolev":
Аз мога да ти отговоря с въпроси и с любопитство очаквам тоя коментар:
1. Какъв беше ефекта от превалутирането на дълга (Брейдитата)? Положителен финансов резултат или отрицателен?
2. Каква бе цената на Брейдитата преди да се заговори за преобразуването им и каква стана след започналото обсъждане?
3. Дори и това да бе правилен ход, трябваше ли да се обсъжда на всеослушание, че цената им да се покачи или трябваше да се направи тихомълком, за да излезе по-евтино?
el_komandante
Рейтинг: 442 Неутрално[quote#20:"vladimirkarolev"]Ти лично какво си видял лошо от Милен, примерно Едно нещо конкретно кажи, което е било негативно за теб лично Лихвата по кредит ли ти качиха? [/quote]
След триглавата ламя на власт дойде празноглавата!Айде айде, нагруха се като свиня от сделката с дълга. И как докато беше министър, фирмата на брат му стана турбопросперираща, що хотели изпонастроиха...
Boris Popov
Рейтинг: 660 НеутралноЛогичен завършек на историята.Чудно ми е само как чакаха толкова дълго.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
peaspiring
Рейтинг: 598 НеутралноДо коментар [#3] от "vassilun":
Каква драма, драги зрители. "Лошите" пак обраха обикновения данъкоплатец. Само дето този данъкоплатец иска да се вози за 5 (пет) евро на разстояние 150 км, и като му вдигнат цената на 6 (шест) евро, пропищява орталъка. И същият този "народ" краде като невидял от нафтата, щото била държавна.
БДЖ-то трябва да фалира, а всичките хрантутници там да отидат на трудовата борса, и да видят, че нищо не става от тях. Това е - фалит и уволнения трябват там - от чистачката, през машинистите до ръководството.
Boris Popov
Рейтинг: 660 НеутралноТъй като нашите управляващи така и не събраха смелост да реформират БДЖ,да се надяваме,че под натиска на външните банки кредитори най-накрая нещата може да се получат.
Колаборационист
Рейтинг: 923 ЛюбопитноЯ, Г-н Каролев да ни обясни с какви намерения взехте този кредит ?
Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
Рейтинг: 659 НеутралноЦеко го вкара гол на Боко. Губи целия народ обаче ...
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1442 Гневно[quote#3:"vassilun"] Всичко държавно да се приватизира веднага! Държавата не може и не трябва да прави бизнес.... Примерите с източвани и фалирани държавни фирми са безброй[/quote]
Точно така - вижте "Балкан", вижте "Кремиковци" как спря източването им след тяхната приватизация. Продавай, бързай, всичко, до край, не се спирай, нищичко да не остане. Мощно, бодро, още има, още може, давай...
[quote#10:"Imaginary Friend"]
БДЖ и на вас да дължеше пари[/quote]
Е, да, целокупната ни нация е консорциум от банки. Страшен пример. Ходи го кажи на работещите в БДЖ. Ти не се притеснявай винаги плащаме ние, приятелю. Не виждаш ли кой плаща приватизацията? Няма да спра да се потрисам от нечовешкото ниво на съпричастност към съгражданите си, които някои кресльовци като тия двамата показват. Срам за вас!
[quote#22:"glimov"]От всичко това ще спечелят не служителите на БДЖ а ръководството на БДЖ ЕАД.[/quote]
Аха, нищо ново. Само кресльовците си сменят никовете.
Настрадин Ходжа
Рейтинг: 1366 НеутралноТака действат мутрите лихвари - дават ти заем, който знаят, че няма да можеш да върнеш, и после ти конфискуват залога.
#ДАНСwithme до #ОСТАВКАВъпросната нашенска банка, която се кани да прилапа БДЖ играе на сигурно - ако не стане с приватизация ще стане с конфискация.
А за това длъжника да не може да си плати дълга има кой да се погрижи - управляващата БДЖ "най-способна" власт в новата ни история, невиждана сбирка от полуграмотни крадливи калинки!
vassilun
Рейтинг: 5040 Гневно[quote#27:"peaspiring"]БДЖ-то трябва да фалира, а всичките хрантутници там да отидат на трудовата борса, и да видят, че нищо не става от тях.[/quote]
Точно това казвам и аз! Кой трябва да спре кражбите? Работниците ли? Не - ръководството! Но те не го правят, защото не губят нищо, най-много да си загубят работата! Същото е и с цената на билетите! За това дадох пример и с Български Пощи преди време. Изпращам колет от около 1 кг. от София до Свищов и заедно с картонената опаковка (много хубава) цената бе около два лева! Това нормално ли е?
yupeee
Рейтинг: 388 ЛюбопитноЩо за нонсенс е това? Арбитражен съд не може да обяви несъстоятелност на компания. Дневник, консултирайте се първо с някой преди да пишете врели-некипели!
vassilun
Рейтинг: 5040 ЛюбопитноДо коментар [#20] от "vladimirkarolev":
Каролееев? Къде се изгуби? Отговаряй на въпросите от пост# 23!
R VMarkov
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#3] от "vassilun":
"Всичко държавно да се приватизира веднага!"
Пожарна, полиция, армия... Ха, защо не хванем направо гората?
Защо ли изобщо живеем в държава, ограничаваща личната ни свобода?!
vassilun
Рейтинг: 5040 Неутрално[quote#36:"rmarkov"]Пожарна, полиция, армия[/quote]
Чукча май писател, не - читател! Прочети поста ми отново! В него говоря, че държавата не трябва да се занимава с бизнес!
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#23:"vassilun"]1. Какъв беше ефекта от превалутирането на дълга (Брейдитата)? Положителен финансов резултат или отрицателен? [/quote]
Отнема доста по-малко време да го видиш, отколкото да ме питаш мен
Governments never learn. Only people learn.Има го в Евростат на 5 секунди в Гуугъл от теб
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#24:"el_komandante"]Айде айде, нагруха се като свиня от сделката с дълга.[/quote]
Governments never learn. Only people learn.Питах ти лично какво лошо видя, какви лоши последствия от негово действие понесе?
Nikolay Zagorchev
Рейтинг: 225 РазстроеноКога ще дойде времето на добрите новини?!?!? Писна ми да слушам за убийства, спрени евро пари, конфликти и в случая - кой иска да източи България чрез БДЖ. Хайде ''глас народен-глас божи'' застъпи се най сетна за обикновения българин. Покажи, че поне малко ти пука! Ехооооо Парламента събуди се от тази летаргия!
Как може всеки петък, когато е време за парламентрарен контрол да присъстват само около 10 % (като това е оптимистично) от депутатите?!?
Вижте сега, Ние ще Ви траем ама вече Ни се изчерпва търпението!!! Незнам какви ще ги вършите, Хари Потър ли ще викате не ме интересува ама гледайте вече да се вземате в ръце, че да не Ви вземем Ние във Нашите!!!
Айде със здраве!!!
РАМ
Рейтинг: 551 НеутралноДържавата, това сме ние. Но държавниците, това не сме ние.
Винаги може да сме по-зле. Значи сега сме добре.Не държавата, а държавниците са лошите стопани.
Много мърша, малко държава.
Върховенството на частния, над обществения интерес е подмяна на договора между гражданите и "държавата". Единственият изход е гражданите да си върнат държавата, която е узурпирана от частния интерес и креатурите му. Как? Според зависи.
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1442 Неутрално[quote#27:"peaspiring"]БДЖ-то трябва да фалира, а всичките хрантутници там да отидат на трудовата борса[/quote]
И кой ще го плати това бе умен - трудовата борса и тя не е безплатна и там има обезщетения.Кажи ти дето ставаш сигурно за поста на Барак Обама. Не стават викаш хората за нищо. Ти за какво ставаш? Какъв си, я кажи? Каккъв си станал? Не тези, за които говориш за нищо не стават!
Драгомир Димов
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#20] от "vladimirkarolev":
Каролев, тъкмо Ви чета коментара, и какво да кажа..? От Велчев, честно казано, нищо лошо като финансист. Ама като човек - много критики. Освен, че беше надут пуяк, нека да не припомняме къде отиде терена на ИУ-Варна за ново общежитие, например.. От друга страна, за колегата му Василев - не мога не да споделя, че някои негови идеи са били като акселератор на последващи мои действия.
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1442 Неутрално[quote#37:"vassilun"]В него говоря, че държавата не трябва да се занимава с бизнес! [/quote]
И във Франция така мислят, драги неЧукча.
vassilun
Рейтинг: 5040 Гневно[quote#38:"vladimirkarolev"]Има го в Евростат на 5 секунди в Гуугъл от теб[/quote]
Витиевато, а? Както Крадлив Симо ви е научил! Той също нямаше претенции към България (интервюто с Кеворкян го е гледал всеки), а после ...
vassilun
Рейтинг: 5040 Неутрално[quote#44:"Antonio Candreva"]И във Франция така мислят, драги неЧукча. [/quote]
Цоциалисти във Франция много! Дори си избраха такъв президент!
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1442 НеутралноДо коментар [#46] от "vassilun":
Въобще не са умни като нас.
Десен
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#39:"vladimirkarolev"]какво лошо видя[/quote]
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.ти как мислиш?
http://static.bnews.bg/16b0320b2b41.jpg
Десен
Рейтинг: 1366 НеутралноФалита е най-добрата опция за БДЖ.
Не цъфтиш ли като цвете, гниеш като бурен.Woland
Рейтинг: 497 НеутралноОткога Лондонският арбитраж е компетентен по дела за несъстоятелност, касаещи български компании? Че на всичкото отгоре и публично предприятие? Или журналистите не са внимавали, или арбитрите са си повярвали, че сме част от доминиона, като залагам на първото.
Paolo Di Canio
Рейтинг: 1442 НеутралноОбаче ми прави невероятно впечатление с каква лекота някои пишещи тука решават чужди съдби. С какво удоволствие се хвърлят хора на борсите, обявяват се, че нищо не става от тях и пр. После се чудим на кампаниите срещу българи в Англия. Я вижте кампанията в самата България. Внимавайте смелчаци, че с какъвто аршин мериш с такъв ще ти се отмери.
yupeee
Рейтинг: 388 НеутралноВероятно банките просто са завели иск, за да акселерират падежите на плащанията, защото се плашат от състоянието на БДЖ (това е в случай, че плащанията не са вече изискуеми). Като основен аргумент за акселерацията, ще посочат, че според тях междувременно компанията е изпаднала в несъстоятелност.
Адвокатите на БДЖ трябва да твърдят, че този въпрос е неарбитрируем защото предстявлява завоалиран иск за неплатежоспособност (като основание за несъстоятелност) използващ договорното право като Троянски кон. Несъстоятелнотстта на компания оперираща в България си остава въпрос от изключителната компетентност на български държавен съд и страните не са свободни да договарят друго.
Честно казано тази тактика от страна на банките е толкова плитка, че ако БДЖ си свърши работата добре при избирането на арбитражния състав може успешно да поиска санкции за фриволни искове от страна на кредиторите, което ще им плати и разноските и адвокатските хонорари. Разбира се, това означава да наемат компетентни адвокати.
Ivan Geshev
Рейтинг: 811 НеутралноДо коментар [#50] от "itoskov":
Няма, няма да в вървя с наведена глава! Ще намеря смисъл да остана! Нали съм тук не съм избягал.Откакто има междинародно право, и от както тия пари се дължат на английски банки. Ако на теб един руснак те оебере в собствения ти дом, няма да ходиш да го съдиш в Русия.
Поредния пример, че държавата не може и не трябва да стопанисва предприятия, те винаги се оказват фалирали, било то умишлено или не. Когато са чатни, хем се гони каество, хем не се харчат парите на данъкоплатеца, хем се наливат пари в хазната.
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#43:"Драгомир Димов"]От Велчев, честно казано, нищо лошо като финансист. Ама като човек - много критики.[/quote]
Това исках да чуя
Governments never learn. Only people learn.Тоест, не си загубил от това, че си го назначил като финансист, но си загубил от това, че си го назначил за телевизионер, да го гледаш в телевизора
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Весело[quote#48:"Десен"]ти как мислиш? [/quote]
Governments never learn. Only people learn.Да и какво? Как се отрази негативно върху теб самия, че Милен е бил на яхта с някой си? Какви последствия негативни, конкретни, имаше върху теб това?
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 ВеселоВие Милен Велчев за финансов министър ли сте го назначили или за Холивудска звезда?
Governments never learn. Only people learn.Apolon ot Tiana
Рейтинг: 804 НеутралноМайко Българийо, разказаха ни играта лещоядите и хиените!
apoloniy€arthquak€
Рейтинг: 634 НеутралноДо коментар [#56] от "vladimirkarolev":
☭= ☠И ние това се питаме, въпреки, че лично аз не съм го назначавал никъде.
Но човекът явно е решил, че амплоато на холивудска звезда по му отива. Което не го прави лош министър, просто го прави лош политик. Което автоматично означава- лош министър.
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#58:"earthquake"]Но човекът явно е решил, че амплоато на холивудска звезда по му отива. Което не го прави лош министър, просто го прави лош политик. Което автоматично означава- лош министър.
Governments never learn. Only people learn.[/quote]
Сега си имаш кабинет пълен с перфектни политици. И благоденстваш както никога досега. Народът е мъдър и винаги прави най-добрия избор
€arthquak€
Рейтинг: 634 НеутралноДо коментар [#59] от "vladimirkarolev":
☭= ☠Типично за политик без аргументи- сменя темата.
За Милен Велчев ставаше дума, ако си забравил.
ЛиБератор
Рейтинг: 444 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "Roger":
#СъдебнаРеформа Г-н Федерер, ти не четеш ли,че кредита е теглен по време на мандата на ТРОЙНАТА КОАЛИЦИЯ ???!!!
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#60:"earthquake"]Типично за политик без аргументи- сменя темата.
На мен ми е достатъчно
Governments never learn. Only people learn.За Милен Велчев ставаше дума, ако си забравил.[/quote]
Ами ти каза, че нищо лошо не си видял от него
widowmaker Всички сме парлеву франсе
Рейтинг: 660 НеутралноДо коментар [#10] от "Imaginary Friend":
"We're not gonna take it! Anymore."[quote#10:"Imaginary Friend"]БДЖ и на вас да дължеше пари, и вие щяхте да искате да разпродаде каквото може и да си приберете парите преди държавното управление да е унищожило и последния ви шанс за това.[/quote]
================
Проблемът не е в това, че банките си искат парите - на тях това им е работата.
Проблемът е, че държавата и по конкретно МИЕТ е оставило ръководството на БДЖ да го докара до там.
БДЖ има проблеми от години и не са тайна.
smehur_co
Рейтинг: 556 НеутралноБарета, Буда, БДЖ...
Вяра. Надежда. Любов.Доган, Петков, Първанов...
Организирана атака на задкулисието?
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Драгомир Димов
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#54] от "vladimirkarolev":
..твърде изкривена интерпретация. Да, признавам му - експерт във финансите е. Но не съм му фен.
До коментар [#62] от "vladimirkarolev":
това аз го казах.. с добавка: "като финансист" - различно е
misho73
Рейтинг: 1137 НеутралноДо коментар [#1] от "krista_p":
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#1:"krista_p"] почти стана нормално да четем как някой щял да съди България[/quote]
Не е съдебен иск, а иск за несъстоятелност. Самият иск за вземанията ще е по-късно, засега се цели преустановяване на разпоредителни действия. И по-важното - съдят БДЖ, а не Р България, което по мои сметки все още не е едно и също. Против съм желязното чудовище да бъде третирано като част от държавата, в полза на побеснели синдикати и крадливи машинисти, заедно с лумпенизирани комунета, дето се облажват от железниците и набутват бюджета всяка година с 400 милиона в тяхна полза. ЛИКВИДАЦИЯ!
misho73
Рейтинг: 1137 НеутралноДо коментар [#17] от "Нефертити":
Къде по-разумно е да затворим държавните железници и да оставим пазара да си свърши работата.
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#17:"Нефертити"]да й обявим една неплатежоспособност на България и да оставим кредиторите с пръст в уста[/quote]
Има прецеденти. Нарича се омразен дълг. Има и други варианти - Гърция например. Лошото в тези случаи започва СЛЕД фалита. А и го правихме съвсем наскоро - 96та за последно, та изостанахме с 15 години от другите другарчета от източна Европа. Като че ли не е добър вариант
misho73
Рейтинг: 1137 НеутралноДо коментар [#20] от "vladimirkarolev":
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#20:"vladimirkarolev"]Ти лично какво си видял лошо от Милен, примерно[/quote]
Каролев, всички знаем как се развиха събитията с НДСВ. В началото тръгна добре, но по стар обичай втората половина на мандата беше по-скоро провал. Добре - застой, от мен да мине. Какво лошо викаш - ами рестарта на Белене например беше лошо. Лошо беше и легитимирането на Доган за два поредни мандата, мисля сам можеш да оцениш зловредността на този акт. После Свинаров и Дедо НАГЛО излъгаха за коалицията с БСП, което за мен поне е лошо. Дори и да бяхме простили тази лъжа, остана въпросът защо в края на 2007-ма (след влизането в ЕС, което беше повода) не се разтури това триглаво чудовище. Та Милен е част от тази бозава каша, не че е главния виновник. Просто блесна на фона на Муравей, но по-късно се разбра че само това не стига. НДСВ (и Милен в т.ч.) яхна бума и това малко или много маскира проблемите, които в края на тройната избухнаха с пълната си сила. Предполагам всичко това си го даваш като оценка, така че по-добре подминавай темите за Милен и НДСВ като цяло. А защо оставихте БДЖ да диша (да, помня съкращенията), при положение че безработицата тогава спадаше си остава загадка за всеки наблюдател, като изключим корумпетата от втория ешалон. Които не пипнахте с пръст, в случай че решиш да се дистанцираш. В резюме - БДЖ е най-зловредното нещо в БГ икономика и може да се сравнява само с бомбардировка над София. Поне икономически е така. Особено ако добавим и астралния му близнак - Кремиковци, с които апропо тежаха и потъваха заедно. Но БДЖ още е факт, за мой ужас.
невеж
Рейтинг: 449 НеутралноДо коментар [#20] от "vladimirkarolev":
владо, очакваше ли да чуеш нещо по-различно от последвалите коментари - яхтата, външният дълг... same old story
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#69:"misho73"]НДСВ (и Милен в т.ч.) яхна бума и това малко или много маскира проблемите, които в края на тройната избухнаха с пълната си сила.[/quote]
Governments never learn. Only people learn.Кои проблеми? България не е стимулирала ипотечно кредитиране както САЩ, за какво ми е виновно правителството, че купих артамент на върха на цените?
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#70:"невеж"]владо, очакваше ли да чуеш нещо по-различно от последвалите коментари - яхтата, външният дълг... same old story[/quote]
Governments never learn. Only people learn.Явно Милен не става за Холивудска звезда
xflood
Рейтинг: 1044 НеутралноДа извикат сега господата от Тройната коалиция, за да дадат подробен отчет тези 120 милиона за какво точно са отишли!!
Fail with honour then succeed by fraudtribiri
Рейтинг: 931 НеутралноНе са виновни нито банките, нито БДЖ. Виновна е държавата, която в продължение на 24 години прави социална политика чрез държавното БДЖ. Цени на билетите под пазарните. Екстри за работещите в ЖП-то и семействата им и т.н. и т.н.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Прав беше коментарът по-горе, че държавата не може да прави бизнес, защото от всеки бизнес прави политика.
liksen
Рейтинг: 497 НеутралноТова е тема за кампанията на правителствените медии, че лошите англичани обиждат българите. Тази сутрин в Нова тв една проституираща водеща в полза на Герб развиваше такава теза. Пропусна удобно да съобщи новината за БДЖ, защото, както пише по-горе, министерството още не е измислило подробности..
Има нещо друго - изтеглен е кредит, но НЕ Е ОБСЛУЖВАН! Нарочно или от некадърност - министър Московски?!!!
wsxdre
Рейтинг: 442 Неутралнонякои казват ,че сме много богата държава ,но те не искат да кажат ,че сме богати в смисъл на природни ресурси или на нещо материално ...държавата ни е погата геополитически и в момента се продаваме много ефтино ...големите патриоти ! ..ако бяха такива нямаше да занемарят труда на предшествениците си ,които са се борили на нас да ни е добре ....в момента се рподаваме толкова евтино ,че просто нямам думи как да го опиша
wsxdre
Рейтинг: 442 Неутралнонащо банки ако по този начин отчитат ръст по време на криза ..по добнре да спрат да го правят
dosetliv
Рейтинг: 1503 НеутралноБрей, неблагодарен народ! Ощипали го от трампата на дълга.
Всичката загуба досега е 1,2 милярда $ от лихви и 200 млн $ курсова загуба от главницата. Делено на 7 млн се падат по 200$ на калпак.
Що рев за некакви си 200 $ .
tribiri
Рейтинг: 931 НеутралноДо коментар [#76] от "rss":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!До коментар [#77] от "rss":
Кои са тези предшественици, които са мислили за нас? И как са мислили щом една година след тях Луканов обяви фалит на държавата и спря да обслужва задълженията й.
Т.е. 1990-та цялата държава беше едно БДЖ.
А това, че банките били правели ръст чрез фалита на БДЖ, чрез фалита на БТК, на Кремиковци, на ОЦК на Горубсо са смехории. Единственото което правят е да минимизират загубите си.
Именно в това е смисълът на фалита.
tribiri
Рейтинг: 931 НеутралноДо коментар [#78] от "dosetliv":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Само дето не каза нищо по темата, че докато финансите ни ги управляваше Муравей със сметалото, държавата се финансираше на 8% лихва, а сега се финансира на 2-3%. При положение, че в момента лихвените разходи са 900 милиона на година, можеш да пресметнеш предполагам, колко бързо се избиват големите "загуби".
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Весело[quote#78:"dosetliv"]Всичката загуба досега е 1,2 милярда $ от лихви и 200 млн $ курсова загуба от главницата.[/quote]
А дори и това да са загуби (а не са), я ги сравни с парите, които са се освободили от по-ниските лихви за гражданите и бизнеса
Неслучайно питам кой е видял нещо лошо и дали са му се вдигнали лихвите
Че май на всички са паднали, ама това се смята, че е дар от Бога
Governments never learn. Only people learn.Как може да си загубил нещо, което не си го имал?
wsxdre
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#79] от "tribiri":
добре не предшествениците ...говоря за тези които са стоили железници и са изграждали пътни артерии в страната ..какъв Луканов какъв Живков ?!
TED (moderator är en faggot)
Рейтинг: 611 НеутралноДо коментар [#3] от "vassilun":
Ами държавата "така прави" бизнес. То само като погледнеш кои са вътре ти става ясно. Спомни си за думите на Доган, кой дърпа конците а народа е дойна крава. Няма съд, няма и справедливост.
Woland
Рейтинг: 497 НеутралноДо коментар [#53] от "Стефан А.":
Само глупости написа.
Finland
Рейтинг: 681 Неутрално[quote#3:"vassilun"]На опашката са Български Пощи![/quote]
В Напоителни системи поразиите са колосални.
peaspiring
Рейтинг: 598 НеутралноДо коментар [#41] от "РАМ":
Перефразирам Чърчил: "Демокрацията може и да не е най-съвършената система, но по-добра не е измислена"...
Бих те посъветвал да прочетеш и малко съвременна политическа икономия, не икономикс или ленински разсъждения.
appen 13
Рейтинг: 497 ВеселоДо коментар [#67] от "misho73":
Един призрак броди из Европа, призрака на евроскептицизъма и много скоро той ще определя настоящето и бъдещето на германски ЕСсср.Ха-ха-ха-ха....за обща култура - в същата тази Великобритания, поне два пъти приватизираха британските железници, "отговорните" собственици и фантома наречен "пазар" ги фалираха, но този път като частни предприятия, и отново трябваше да бъдат национализирани, защото това са предприятия от ОБЩЕСТВЕН И НАЦИОНАЛЕН ИНТЕРЕС. Големият въпрос е как да се намери баланса между обществения интерес и противоречивите пазарни отношения. Всяка страна в Европа търси свои решения според възможностите си. В конкретният случай, явно има неплащане на изискуемо задължение, и както по-горе колеги много адекватно и коректно посочиха, Лондонския арбитраж НЕ Е КОМПЕТЕНТЕН да взема решения за нещо друго , освен за изискуемостта на вземането и АБСОЛЮТНО НИЩО ДРУГО. Останалото са медийни фантасмагории. Остава и големият въпрос защо това задължение не се е погасявало или не се е разсрочило( а може и да се е разсрочило и да ир има погасителен план) и изобщо кой стои зад подобен опит за предрешаване приватизацията на "Товарни превози" в полза ан един или друг участник в търга. Вече прекалено много горчив и болезнен опит имаме в "приватизацията" на обществено важни дейности и предприятия и се оказа, че т.н. "частни собственици", системно разрушават икономиката ни и още по-системно разграбват страната ни и нас....
dragozow
Рейтинг: 787 НеутралноКато не го продадоха ще го дадат сега за 2 лв на някой кредитор. Пощите са същите, като вляза в пощеския клон в квартала се връщам поне 30 години назад и лелката ми говори назидателно.
Сложете бутон "редактирай" на собствените комeнтари.barabana
Рейтинг: 497 НеутралноСтарата схема, довеждане до умишлен фалит и продажба за един лев на наш човек, който редовно да се отчита в партийните каси.
Федор Езерский
Рейтинг: 910 ЛюбопитноТъй тъй
)))
А какво стана с онова милиардче неустойка, които го искат РОССАТОМ? Съвсем се замлъкна по темата. Да не би Дянков толкова здраво да ги е напляскал, че да са се отказали?
shampionka
Рейтинг: 8 НеутралноПрави ми впечатление ,че нито един от изказващите се не е железничар или поне близък на такъв.Ако беше обратно повече от половината напълно безсмисленни или направо малоумни драсканици нямаше да ги има,нямаше да обиждате машинисти и други от експлоатационния персонал които работят десетки години тази изключително тежка и амортизираща здравето професия за месечна заплата от 630-700лв.В същото време армия от изключително крадлива и некомпетентна администрация и ръководство във всички иерархични нива на управление на БДЖ си имат буквално Държава в Държавата и никой не е в състояние да им потърси сметка за абсолютно нищо.
42
Рейтинг: 442 НеутралноДо коментар [#3] от "vassilun":
След комунистите най-много мразя антикомунистите!Е как Рено във Франция не го приватизират?
misho73
Рейтинг: 1137 НеутралноДо коментар [#71] от "vladimirkarolev":
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#71:"vladimirkarolev"]Кои проблеми? България не е стимулирала ипотечно кредитиране както САЩ[/quote]
Правилно, дори БНБ от време на време вдигаше резервите. Но! Питаш кои проблеми - виж статията бе пич! БДЖ малък проблем ли е? ВМЗ и подобни? Субсидия + държавно-гарантирани кредити + хранилка за синдикати + хранилка за корумпета. Питам те сериозно и в упор - според теб БДЖ НЕ Е ЛИ ПРОБЛЕМ? Бързал си с отговора ...
misho73
Рейтинг: 1137 НеутралноДо коментар [#92] от "42":
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#92:"42"]Е как Рено във Франция не го приватизират?[/quote]
А дали ти прави впечатление че Франция е бивша (че и настояща) империя, а БГ - бивша (че и настояща) провинция, при това на пропаднали азиатски империи?
misho73
Рейтинг: 1137 НеутралноДо коментар [#87] от "appen 13":
Какво могат Балканите заедно: https://youtu.be/8yuxnj1AWFk[quote#87:"appen 13"]защото това са предприятия от ОБЩЕСТВЕН И НАЦИОНАЛЕН ИНТЕРЕС[/quote]
Глупости. Обществения интерес на транспортните фирми се измерва с приходи. Другото са твърдения на хора, които обичат да организират ЗОП-ове, за да се обогатят, защото не умеят да изкарат пари по нормален и честен начин. Както и на хора, които искат шефа им да е аморфната държава, вместо напорист мениджър. А така искат, защото са леко тъпи и много мързеливи.
gost22
Рейтинг: 1361 Неутрално[quote#87:"appen 13"]Ха-ха-ха-ха....за обща култура - в същата тази Великобритания, поне два пъти приватизираха британските железници, "отговорните" собственици и фантома наречен "пазар" ги фалираха, но този път като частни предприятия, и отново трябваше да бъдат национализирани, защото това са предприятия от ОБЩЕСТВЕН И НАЦИОНАЛЕН ИНТЕРЕС. Големият въпрос е как да се намери баланса между обществения интерес и противоречивите пазарни отношения.[/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Още по-интересното е, че железниците и в Англия и в България (и в САЩ) са започнали като частни дружества, и са си изкарвали парите. После и в двете държави, политиците решават да правят политика на чужд гръб и без пазарно покритие и ...ето ни в блатото.
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Весело[quote#93:"misho73"]БДЖ НЕ Е ЛИ ПРОБЛЕМ? [/quote]
Governments never learn. Only people learn.Проблем е, но никой в България не желае да се приватизира. И политиците не го приватизираха. Да получиш това, което искаш, неслучайно е китайско проклятие
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#95:"misho73"]Обществени я интерес на транспортните фирми се измерва с приходи. [/quote]
Governments never learn. Only people learn.Точно така.
2.5
Рейтинг: 1300 Весело[quote#55:"vladimirkarolev"]Как се отрази негативно върху теб самия, че Милен е бил на яхта с някой си?[/quote]
I Want To Believe[quote#59:"vladimirkarolev"]Сега си имаш кабинет пълен с перфектни политици. И благоденстваш както никога досега.[/quote]
Велчев не е бил на яхта просто с "някой си". Част от участниците в снимката бяха отстреляни, като едни почтени бизнесмени.
Настоящият кабинет е функция от "експеримента" правителство на НДСВ. Ако Борисов не беше назначен от гавазин за главен секретар, кой щеше да се сети да гласува в последствие за него като кандидат за кмет и т.н.?
Как да изчислим личните негативи от управлението на Велчев(или кой да е политик) - за всеки е различно. Едва ли обаче Георги Велчев има основания да се оплаква от неговия мандат?
Vladimir Karolev
Рейтинг: 1366 Неутрално[quote#99:"2.5"]Как да изчислим личните негативи от управлението на Велчев(или кой да е политик) - за всеки е различно[/quote]
За всеки си го виждам по макро данните
Governments never learn. Only people learn.Аз не питам за всеки, а за теб конкретно