Нова авиокомпания за евтини полети заработи в Европа

Нова авиокомпания за евтини полети заработи в Европа

© hop.fr



От 31 март в Западна Европа заработи нова нискоразходна авиокомпания. Hop! е създадена от френско-холандската група  Air France-KLM в опит да реагира на конкуренцията от превозвачи, предлагащи относително ниски цени за полетите си.


Регионалната авиокомпания ще започне с 530 полета дневно до 136 места в Европа (32 дестинации се обслужват от Air France), като еднопосочните билети започват от 55 евро (плюс такса за издаване).  Тази сума покрива само билета и ръчен багаж до 12 кг, за куфар с тегло до 23 кг се плащат 15 евро (при чекиране онлайн) или 30 евро (на аерогарата). Вторият чекиран багаж добавя сума, равна на тази на полета (44-55 евро).


Компанията притежава 98 самолета с капацитет от 48 до 100 места.




Нова авиокомпания за евтини полети заработи в Европа

© hop.fr


Hop! е резултат от сливането на три регионални превозвача - Brit Air, Regional Air и Airlinair - и е част от програмата за преструктуриране на бизнеса на  Air France-KLM в сегмента на късите и среднодългите полети, в който през 2011 г. загубата достигна 700 млн. евро.


Съгласно тригодишна програма за реформа на този бизнес до 2015 г. ще бъдат съкратени 5000 служители.


Нова авиокомпания за евтини полети заработи в Европа

© hop.fr

Коментари (35)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1817 Любопитно

    Чудесно, остава да предлага и желаните дестинации.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  2. 2 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5273 Неутрално

    чакаме ги и в БГ !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  3. 3 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 583 Весело

    Това е наместо трамвай.....ама пак е скъпичко.

  4. 4 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    От картата се вижда. че дестинациите покриват преимуществено вътрешни френски полети, което няма да промени европейския пазар.
    И ще се возим още дълго на калпавите Уизеър и Ийзиджет...

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  5. 5 Профил на Nikola Kasherov
    Nikola Kasherov
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Този първият самолет от снимката е турбопроп (с витла, а не реактивен), адски шумен, вибрации, дискомфорт... Дори на къси растояния е неприятно преживяване. Никога повече.

  6. 6 Профил на areta
    areta
    Рейтинг: 1532 Неутрално

    Не звучи особено нискотарифно.

  7. 7 Профил на Лукс  на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
    Рейтинг: 636 Неутрално

    [quote#3:"elevation04"]наместо [/quote]

    Зависи... в Швейцария влака е по–скъп.

  8. 8 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1316 Неутрално
  9. 9 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 2970 Неутрално

    До коментар [#5] от "UK graduate":

    АТР, френско производство. Долните са Ембраери.

    Gunter glieben glauchen globen
  10. 10 Профил на Virgin
    Virgin
    Рейтинг: 2127 Неутрално

    Най-долу е Bombardier CRJ.
    Не мога да си обясня полети като тези между Лион и Клермон Феран - разстоянието е малко.

  11. 11 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 531 Любопитно

    До коментар [#9] от "g_t_DimebagDarrell":

    E как позна, че са Ембраер? Средния ми прилича на 737-600, а долния на Fokker.
    Много ми е странна тази лоу-костализация на Европа, вярно че редовните авиокомпании са смотани, примерно Air Berlin са на границата, по-скоро ги причислявам към последните.
    Предстоят ми полети с Air Asia и не знам какво да очаквам.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  12. 12 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 2970 Неутрално

    До коментар [#11] от "Consumer":
    Познах ги, защото ги познавам. 737 е по-голям.

    Gunter glieben glauchen globen
  13. 13 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 2970 Неутрално

    [quote#10:"virgin"]Най-долу е Bombardier CRJ.[/quote]
    За този и аз се колебаех дали не е Бомбрадир. Май си прав. Ембраер 145 е по-къс.

    Gunter glieben glauchen globen
  14. 14 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 2970 Неутрално

    [quote#11:"Consumer"]а долния на Fokker. [/quote]
    Фокерът е с по-заоблен нос.

    Gunter glieben glauchen globen
  15. 15 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 531 Весело

    До коментар [#12] от "g_t_DimebagDarrell":

    Това е отговор от парламентарен контрол, а точно 737 имат малък модел, масово беше застъпен при Малев. На Ембраер крилете не завършваха ли като при Airbus?

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  16. 16 Профил на РАМ
    РАМ
    Рейтинг: 531 Неутрално

    По-възрастните помнят, че БГА Балкан беше класическа нискотарифна авиокомпания. А вътрешните полети бяха повече от достъпни и съпоставими с наземния транспорт.
    С включването на разни глезотии, тарифите нарастваха. Това е така, защото паралиите поискаха екстри , които вдигнаха цените и за останалите пасажери- храни, развлечения, запазени места, първа класа и т.н.. Особено за вътрешните полети.
    Но сметките показаха, че масовия пътник е онзи, който прави печалбите и "екстрите" започнаха да падат или се заплащат допълнително от този, който ги пожелае.
    Както е казано-интереса клати феса.

    Винаги може да сме по-зле. Значи сега сме добре.
  17. 17 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Засега полетите не стигат до София.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  18. 18 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1531 Неутрално

    Не ми се вижда чак толкова евтино - проста сметка
    55 € билет + ръчен
    + такса издаване (?)
    + куфар (15/30)
    + със сигурност още някакви летищни такси и кой знае какво.
    = поне 100 евро.

    И това в едната посока.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  19. 19 Профил на Ron
    Ron
    Рейтинг: 426 Неутрално
  20. 20 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 531 Весело

    След като се изясниха машините, мисля че това не е моята чаша чай, специално за АТР и Бомбардиери, от Луфтханза регионал ми писна да ме возят като чувал с картофи.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  21. 21 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 1471 Неутрално

    Колко е обеднял българина!Имах "щастието"(може да се нарече и авантюра) да пътувам с "Уизеър" по маршрута София Бергамо -летище до Милано.Първо пилотите са бивши военни пилоти от БА(българската армия).И следва!Тъй-като т.н. безпрепятствени коридорите за движение на самолетите се предоставят с предимство на другите компании(за което може би си плащат) ,нашия полет премина през такива вълнуващи перипетии ,че адреналина на някой от пасажерите изби във високи стойности на артериално налягане. То не бяха"въздушни ями" то не бяха "турболенции" а накрая за капак кацането бе като на истребител МИГ 21. А новият нискотарифен авиопревозвач бил нещо производно на Аир Франс ,което ме изпълва с надежди за добро пътуване.

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  22. 22 Профил на Мария
    Мария
    Рейтинг: 1428 Неутрално

    По принцип би трябвало да е в полза на нас, клиентите - нов превозвач, нов конкурент за старите играчи на пазара. Въпреки това не съм очарована, защото KLM бяха сравнително добри, но Air France са отврат, какво ли ще е "нискотарифното" им отроче? Освен това гледам, че полетите от Барселона например са основно до близки дестинации във Франция...

    Апропо, България не фигурира в намеренията и на Hop! Казано полунашега-полусериозно, тимаджиите са подплашили всички ли?

  23. 23 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1378 Любопитно

    До коментар [#16] от "РАМ":

    За екстрите не мога да доложа, но потвърждавам, че билетите бяха съпоставими с влак.
    През 1987 (когато последно съм летял с "Балкан" билета за деца излизаше по-евтино от влак.

  24. 24 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1378 Любопитно

    До коментар [#22] от "Мария":

    Като гледам картата, "Хоп" ще казват явно главно французи.
    Явно се очаква клиенти на авиокомпанията да са французи, пътуващи по кратки разстояния, които не носят много багаж със себе си.
    Иначе в България стъпи още една нискотарифна - Vueling, която се конкурира директно с БГ Еър до Барселона.

  25. 25 Профил на Мария
    Мария
    Рейтинг: 1428 Неутрално

    До коментар [#24] от "rainbou1":

    Конкуренция само през лятото. БГ Еър подновяват полетите си между Барселона и София от 29 юни, всяка събота. През останалите месеци "изборът" е Wizz Air...

  26. 26 Профил на The Shadow
    The Shadow
    Рейтинг: 1044 Любопитно

    Супер, желая им успех. И дано по някое време се появят и у нас - не бих имал нищо против да имаме най-сетне прилични цени за билет до Прага например.

    “In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.Merkel
  27. 27 Профил на Euronymous
    Euronymous
    Рейтинг: 845 Неутрално

    Френско - холандски Ryanair.

    From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !
  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  29. 29 Профил на deutschland
    deutschland
    Рейтинг: 860 Неутрално

    "заработи нова нискоразходна" ахахах
    Господа журналисти, никой не го интересуват разходите на авиокомпанията за това се казва "нискотарифна" идва от low-cost airline.

  30. 30 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 4038 Неутрално

    До коментар [#1] от "Нефертити":
    ++++++++++++++++++++++++++++
    Да живее конкуренцията!

  31. 31 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 531 Весело

    Да живеят компаниите от близкия изток, иначе спукана ни е работата, за лоу-коста - икономията е майка на мизерията.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  32. 32 Профил на Клюводървец
    Клюводървец
    Рейтинг: 883 Любопитно

    Бих задал един тъп въпрос.Защо полетите от Европа до България са най скъпи независимо от компанията която ги извършва.Пример София-Лондон директно -цените на нискобюджетни и уж нормални компании са едни и същи-високи.София Лондон през някое еврпейско летище излизат с около 100 евро по евтини?

    Ръй! Ръй!
  33. 33 Профил на драган
    драган
    Рейтинг: 973 Неутрално

    До коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА моди мерси за отЛИЧНОТО ти отношение":

    Колега ти хубаво ги чакаш, ама надали ще ги дочакаме. Нали знаеш коя групировчица държи летищата и има подобна компания.

  34. 34 Профил на dimitarcho
    dimitarcho
    Рейтинг: 374 Неутрално

    До коментар [#21] от "Чърчил":
    Бг пилотите са едни от най-добрите в света поне тези,които завършиха до 1992 год!Повярвай ми!

  35. 35 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2507 Любопитно

    Май не са чели какво се случи с Континетал когато опитаха да конкурират Саутуест в щатите със точно такава компания.

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK