
© hop.fr
От 31 март в Западна Европа заработи нова нискоразходна авиокомпания. Hop! е създадена от френско-холандската група Air France-KLM в опит да реагира на конкуренцията от превозвачи, предлагащи относително ниски цени за полетите си.
Регионалната авиокомпания ще започне с 530 полета дневно до 136 места в Европа (32 дестинации се обслужват от Air France), като еднопосочните билети започват от 55 евро (плюс такса за издаване). Тази сума покрива само билета и ръчен багаж до 12 кг, за куфар с тегло до 23 кг се плащат 15 евро (при чекиране онлайн) или 30 евро (на аерогарата). Вторият чекиран багаж добавя сума, равна на тази на полета (44-55 евро).
Компанията притежава 98 самолета с капацитет от 48 до 100 места.
© hop.fr
Hop! е резултат от сливането на три регионални превозвача - Brit Air, Regional Air и Airlinair - и е част от програмата за преструктуриране на бизнеса на Air France-KLM в сегмента на късите и среднодългите полети, в който през 2011 г. загубата достигна 700 млн. евро.
Съгласно тригодишна програма за реформа на този бизнес до 2015 г. ще бъдат съкратени 5000 служители.
© hop.fr
Нефертити
Рейтинг: 1510 ЛюбопитноЧудесно, остава да предлага и желаните дестинации.
Предразсъдъците са за ограничените.КМЕТ В СЯНКА
Рейтинг: 4395 Неутралночакаме ги и в БГ !
ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!elevation04
Рейтинг: 583 ВеселоТова е наместо трамвай.....ама пак е скъпичко.
Салмонела
Рейтинг: 1264 НеутралноОт картата се вижда. че дестинациите покриват преимуществено вътрешни френски полети, което няма да промени европейския пазар.
УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!И ще се возим още дълго на калпавите Уизеър и Ийзиджет...
dinko
Рейтинг: 554 НеутралноТози първият самолет от снимката е турбопроп (с витла, а не реактивен), адски шумен, вибрации, дискомфорт... Дори на къси растояния е неприятно преживяване. Никога повече.
areta
Рейтинг: 1181 НеутралноНе звучи особено нискотарифно.
Лукс на Прокопиеви и Плевнелиев в село Баня"
Рейтинг: 635 Неутрално[quote#3:"elevation04"]наместо [/quote]
Зависи... в Швейцария влака е по–скъп.
bta
Рейтинг: 1316 Неутралночестито
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4491 НеутралноДо коментар [#5] от "UK graduate":
Gunter glieben glauchen globenАТР, френско производство. Долните са Ембраери.
Virgin
Рейтинг: 688 НеутралноНай-долу е Bombardier CRJ.
Не мога да си обясня полети като тези между Лион и Клермон Феран - разстоянието е малко.
Consumer
Рейтинг: 587 ЛюбопитноДо коментар [#9] от "g_t_DimebagDarrell":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantE как позна, че са Ембраер? Средния ми прилича на 737-600, а долния на Fokker.
Много ми е странна тази лоу-костализация на Европа, вярно че редовните авиокомпании са смотани, примерно Air Berlin са на границата, по-скоро ги причислявам към последните.
Предстоят ми полети с Air Asia и не знам какво да очаквам.
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4491 НеутралноДо коментар [#11] от "Consumer":
Gunter glieben glauchen globenПознах ги, защото ги познавам. 737 е по-голям.
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4491 Неутрално[quote#10:"virgin"]Най-долу е Bombardier CRJ.[/quote]
Gunter glieben glauchen globenЗа този и аз се колебаех дали не е Бомбрадир. Май си прав. Ембраер 145 е по-къс.
Alarmstufe: Rot
Рейтинг: 4491 Неутрално[quote#11:"Consumer"]а долния на Fokker. [/quote]
Gunter glieben glauchen globenФокерът е с по-заоблен нос.
Consumer
Рейтинг: 587 ВеселоДо коментар [#12] от "g_t_DimebagDarrell":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantТова е отговор от парламентарен контрол, а точно 737 имат малък модел, масово беше застъпен при Малев. На Ембраер крилете не завършваха ли като при Airbus?
РАМ
Рейтинг: 531 НеутралноПо-възрастните помнят, че БГА Балкан беше класическа нискотарифна авиокомпания. А вътрешните полети бяха повече от достъпни и съпоставими с наземния транспорт.
Винаги може да сме по-зле. Значи сега сме добре.С включването на разни глезотии, тарифите нарастваха. Това е така, защото паралиите поискаха екстри , които вдигнаха цените и за останалите пасажери- храни, развлечения, запазени места, първа класа и т.н.. Особено за вътрешните полети.
Но сметките показаха, че масовия пътник е онзи, който прави печалбите и "екстрите" започнаха да падат или се заплащат допълнително от този, който ги пожелае.
Както е казано-интереса клати феса.
Lady Zeppelin
Рейтинг: 1316 НеутралноЗасега полетите не стигат до София.
Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.Jessika
Рейтинг: 1468 НеутралноНе ми се вижда чак толкова евтино - проста сметка
Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”55 € билет + ръчен
+ такса издаване (?)
+ куфар (15/30)
+ със сигурност още някакви летищни такси и кой знае какво.
= поне 100 евро.
И това в едната посока.
Ron
Рейтинг: 426 НеутралноЕто машините от снимката по-горе:
ila/Embraer170-Hop_01.jpg
ila/CRJ-Hop_01.jpg
Embraer170
http://corporate.airfrance.com/uploads/tx_templavo
ATR ATR-42-500
http://www.lemeilleurdulowcost.fr/hop3.jpg
Bombardier CRJ-1000
http://corporate.airfrance.com/uploads/tx_templavo
Consumer
Рейтинг: 587 ВеселоСлед като се изясниха машините, мисля че това не е моята чаша чай, специално за АТР и Бомбардиери, от Луфтханза регионал ми писна да ме возят като чувал с картофи.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantЧърчил
Рейтинг: 568 НеутралноКолко е обеднял българина!Имах "щастието"(може да се нарече и авантюра) да пътувам с "Уизеър" по маршрута София Бергамо -летище до Милано.Първо пилотите са бивши военни пилоти от БА(българската армия).И следва!Тъй-като т.н. безпрепятствени коридорите за движение на самолетите се предоставят с предимство на другите компании(за което може би си плащат) ,нашия полет премина през такива вълнуващи перипетии ,че адреналина на някой от пасажерите изби във високи стойности на артериално налягане. То не бяха"въздушни ями" то не бяха "турболенции" а накрая за капак кацането бе като на истребител МИГ 21. А новият нискотарифен авиопревозвач бил нещо производно на Аир Франс ,което ме изпълва с надежди за добро пътуване.
ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНОМария
Рейтинг: 1494 НеутралноПо принцип би трябвало да е в полза на нас, клиентите - нов превозвач, нов конкурент за старите играчи на пазара. Въпреки това не съм очарована, защото KLM бяха сравнително добри, но Air France са отврат, какво ли ще е "нискотарифното" им отроче? Освен това гледам, че полетите от Барселона например са основно до близки дестинации във Франция...
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)Апропо, България не фигурира в намеренията и на Hop! Казано полунашега-полусериозно, тимаджиите са подплашили всички ли?
rainbou1
Рейтинг: 1219 ЛюбопитноДо коментар [#16] от "РАМ":
билета за деца излизаше по-евтино от влак.
За екстрите не мога да доложа, но потвърждавам, че билетите бяха съпоставими с влак.
През 1987 (когато последно съм летял с "Балкан"
rainbou1
Рейтинг: 1219 ЛюбопитноДо коментар [#22] от "Мария":
Като гледам картата, "Хоп" ще казват явно главно французи.
Явно се очаква клиенти на авиокомпанията да са французи, пътуващи по кратки разстояния, които не носят много багаж със себе си.
Иначе в България стъпи още една нискотарифна - Vueling, която се конкурира директно с БГ Еър до Барселона.
Мария
Рейтинг: 1494 НеутралноДо коментар [#24] от "rainbou1":
”За мен България си остана един вечен мираж. В който и свят да съм, винаги ще я нося като ранена птица в сърцето си." (Никола Манев)Конкуренция само през лятото. БГ Еър подновяват полетите си между Барселона и София от 29 юни, всяка събота. През останалите месеци "изборът" е Wizz Air...
The Shadow
Рейтинг: 1276 ЛюбопитноСупер, желая им успех. И дано по някое време се появят и у нас - не бих имал нищо против да имаме най-сетне прилични цени за билет до Прага например.
“In a world of 7 billion people, we, 500 million Europeans, will have to stick together, or European prosperity and values will both go down the drain” A.MerkelEuronymous
Рейтинг: 845 НеутралноФренско - холандски Ryanair.
From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
deutschland
Рейтинг: 1049 Неутрално"заработи нова нискоразходна" ахахах
Господа журналисти, никой не го интересуват разходите на авиокомпанията за това се казва "нискотарифна" идва от low-cost airline.
bat_plamen
Рейтинг: 4074 НеутралноДо коментар [#1] от "Нефертити":
++++++++++++++++++++++++++++
Да живее конкуренцията!
Consumer
Рейтинг: 587 ВеселоДа живеят компаниите от близкия изток, иначе спукана ни е работата, за лоу-коста - икономията е майка на мизерията.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantКлюводървец
Рейтинг: 622 ЛюбопитноБих задал един тъп въпрос.Защо полетите от Европа до България са най скъпи независимо от компанията която ги извършва.Пример София-Лондон директно -цените на нискобюджетни и уж нормални компании са едни и същи-високи.София Лондон през някое еврпейско летище излизат с около 100 евро по евтини?
Ръй! Ръй!драган
Рейтинг: 583 НеутралноДо коментар [#2] от "КМЕТ В СЯНКА моди мерси за отЛИЧНОТО ти отношение":
Колега ти хубаво ги чакаш, ама надали ще ги дочакаме. Нали знаеш коя групировчица държи летищата и има подобна компания.
dimitarcho
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#21] от "Чърчил":
Бг пилотите са едни от най-добрите в света поне тези,които завършиха до 1992 год!Повярвай ми!
Пешката
Рейтинг: 1182 ЛюбопитноМай не са чели какво се случи с Континетал когато опитаха да конкурират Саутуест в щатите със точно такава компания.
Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.