Толкова дълга статия за 20 тира олио и 5 тира с наливно вино?
Ами че те тези количества не могат да задоволят една четвърт от Пекин дори и за един ден!
[quote#3:"dnk"]Много добра новина! Дай боже повечко такива.[/quote]
За да има икономически ефект за България (не говоря за Китай), трябва да изнасяме реално всеки ден такива количества.
А както се вижда от статията - това са само намерения, свързани с необозримото бъдеще...
[quote#2:"442"]Браво, но не ми се мисли какво ще се случи с цената на олиото по нашите магазини. [/quote]
края на 90те, имаше една фирма за производство на пилешки продукти. Благодарение на износа си, тази компания успяваше да поддържа много ниски цени на вътрешния пазар. Хората се редяха на опашки за тяхната продукция пред магазините.
цитирам по памет една статия от списание "ТЕМА" отпреди 10 години ... 1. "ако трябва да осигурим само клечките за зъби и за ядене на Китайците", ще трябва да изсечем всичките си гори /български/"...
2. Ако се спази "препоръката" на ЦК на ККП за ядене на поне 1 яйце на ден, всички кокошки по целия свят, ще трябва да "снасят" само за КНДР ... за изхранването на тези кокошки, ще "отива" цялата реколта на Австралия п.с. Внимавайте, какво си пожелавате
Дневник и какво лошо ще стане ако им напишете имената ?
Търговска тайна или ги пазите от данъчни и отвличания.
Няма ли да разберете най-после с Лозанов, че докато медиите се правите на темерути такава ще е и цялата ни държава.
Брендингът е естествен психологически процес, който дава сигнали и ориентири за потребителите , а те разчитат на медиите и очакват пиарите да си вършат работата, за да вземат решение за покупка на база натрупани впечатления.
Стига с тая ваша полицайщина и шпиономания.
Е, много черногледо, нали трябва да тестват хората как се харчи продукта, много ясно, че няма да заявят продукция за 50-100млн. Сега е много важно нашите производители да не осерат поръчките, най-вече откъм качество, та да отворят път и за други.
Пише, че са се договорили за износ на олио за 1,5 милиона евро. Това са 2 925 000 лв. Петъчната цена на Софийска стокова борса за олио в 20-тонни цистерни е 2150 лв. за тон. Или, горната сделка е за 1360 тона, които представляват 68 цистерни по 20 тона. Предвид обема, вероятно са повече цистерни. Съгласен съм, не е кой знае колко нито като количество, нито като пари. Но е начало.
[quote#13:"vesselushko"]Това е начало![/quote]
=======================
Най-съществената част е още в първото изречение на статията и май никой не й обръща внимание :
"" Две български компании подписаха с китайски партньори договори за намерения за износ в Китай на
слънчогледово олио и вино. """
------------------------
""" . . . договори за намерения за .. . ."""
Мили хора знаете добре ,
че не винаги такива НАМЕРЕНИЯ се
изпълняват
Знаете и поговорката за това че пътя към ада е постлан все с добри намерения
Дано не съм прав и да стане ,
но практиката сочи ,
че около 40% от такива договорености се осъществяват.
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
[quote#20:"savovjr"]Пише, че са се договорили за износ на [/quote]
=======================
Напротив , пише следното още в първото изречение :
""" Две български компании подписаха с китайски партньори договори за намерения за износ в Китай на
слънчогледово олио и вино.. . ."""
договори ЗА НАМЕРЕНИЯ за износ
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
500 000 евро са пари за семки ве? Т'ва на половин среден винпром капацитета не може да оползотвори. Да са 50 такива сделки да тупате тупаня ама за толкова....
[quote#17:"Count Grishnackh"] произведено в Китай [/quote]
Майтапа настрана...
Какво се предвижда за вноса от Китай?
Все пак търговските връзки са двустранни.
Не планират ли китайците да ни използват
за поредния плацдарм към пазарите на ЕС?
[quote#5:"Дедо Либен"]Китайският пазар е много по-необятен от съветския [/quote]
Какъв е този "съветски пазар"?
То верно, че си ..българин от старо време,
ама все пак коригирай терминологията
Трябва да посъветваш и грузинците да се
преориентират към платежоспособните
китайци и да не си губят времето в отчаяни
опити да си върнат вината на руския пазар,
след като ги отрязоха..главно поради
усложнените отношения между двете страни.
Грузинците се върнаха вече на руския пазар. Шестгодишното ембарго беше наложено със смехотворното обяснение за ниско качество на грузинските стоки.
На китайския пазар също се продават и са на трето място по потребление в страната.
[quote#33:"murttle"]смехотворното обяснение за ниско качество на грузинските стоки. [/quote]
Не е баш смехотворно, но определено главния
спец по надзора Онищенко изпълни и политическа
поръчка.Ама то така е в съвремения свят.
Политика и икономика са преплетени.
А ти спомняш ли си кой се противопоставяше
най дълго и упорито на приемането на Русия
в Световната търговска организация?
[quote#33:"murttle"]и са на трето място по потребление в страната. [/quote]
Откъде такива данни?
Ако е вярно, чудя им се на вкуса на
китайците.То и в нашия винен магазин
в щатите съм виждал грузински вина,
ама качеството им не отговаря на цената.
Българските са доста по добри, ама нямаме
лоби тук.
Спомних си, че четох наскоро някъде в медиите. Ето, например: http://www.blackseanews.net/read/60251.
За вкуса - за всеки влак си има пътници, пък и китайците тепърва прохождат в това изкуство. За руснаците също като цяло не може да се каже, че разбират от вино. Всъщност, важното е виното да е истинско, другото е въпрос на предпочитания. И аз харесвам някои от българските вина, но като цяло се отнасям с недоверие към индустрията у нас.
[quote#37:"murttle"]За вкуса - за всеки влак си има пътници[/quote]
Така е... Аз по скоро имах предвид съотношението
цена/качество.Да купиш Киндзмараули за 15$,
което подозрително сладни...
Пихме с един руснак тук в щатите това вино,
спомняйки си старите добри времена.Нещо
останахме разочаровани.
Предпочитам калифорнийските вина, макар и
си купуваме често с жената чилийски , аржентински
и испански.Френските са ...голямо име без покритие
в ценовия диапазон до 15$.
Да...Има и хубави немски бели вина .
Гервурст(?)Траминер например и някои други
елзаски вина.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
Федор Езерский
Рейтинг: 901 НеутралноТова е добра новина! Ако и някой земеделски производител се договори да им изнася ориз, ще избие рибата
442
Рейтинг: 1291 НеутралноБраво, но не ми се мисли какво ще се случи с цената на олиото по нашите магазини.
dnk
Рейтинг: 546 НеутралноМного добра новина! Дай боже повечко такива.
Моралът не е порок!Салмонела
Рейтинг: 1288 НеутралноТолкова дълга статия за 20 тира олио и 5 тира с наливно вино?
УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!Ами че те тези количества не могат да задоволят една четвърт от Пекин дори и за един ден!
Дедо Либен
Рейтинг: 1234 ЛюбопитноБраво! Китайският пазар е много по-необятен от съветския и на всичкото отгоре е платежоспособен!!!
Защотака?
Рейтинг: 328 НеутралноДо коментар [#4] от "Депутат 241":
Честита ви новата "1984"-таАма ако им хареса тия 2 милиона могат да станат 200.
Някой, ще гушка китайски парички, добре се е ориентирал.
Салмонела
Рейтинг: 1288 Неутрално[quote#3:"dnk"]Много добра новина! Дай боже повечко такива.[/quote]
УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!За да има икономически ефект за България (не говоря за Китай), трябва да изнасяме реално всеки ден такива количества.
А както се вижда от статията - това са само намерения, свързани с необозримото бъдеще...
****
Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.
mombo
Рейтинг: 221 Неутрално[quote#2:"442"]Браво, но не ми се мисли какво ще се случи с цената на олиото по нашите магазини. [/quote]
края на 90те, имаше една фирма за производство на пилешки продукти. Благодарение на износа си, тази компания успяваше да поддържа много ниски цени на вътрешния пазар. Хората се редяха на опашки за тяхната продукция пред магазините.
Dr.Jotker
Рейтинг: 434 Неутралноа то сега само мед(метал) изнасяме
Пламен Михайлов
Рейтинг: 436 Неутралноцитирам по памет една статия от списание "ТЕМА" отпреди 10 години ... 1. "ако трябва да осигурим само клечките за зъби и за ядене на Китайците", ще трябва да изсечем всичките си гори /български/"...
п.с. Внимавайте, какво си пожелавате
artmosphere2. Ако се спази "препоръката" на ЦК на ККП за ядене на поне 1 яйце на ден, всички кокошки по целия свят, ще трябва да "снасят" само за КНДР ... за изхранването на тези кокошки, ще "отива" цялата реколта на Австралия
Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
Рейтинг: 1128 НеутралноЕто една новина, която ме зарадва. Кокото повече износ, толкова по-добре !
"В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковскиthe.punisher
Рейтинг: 434 НеутралноТова е начало!
Schliwobeatz
Рейтинг: 434 НеутралноПак е нещо.
Димитър Димитров
Рейтинг: 1348 НеутралноНякой селски хоремаг в Поднебесната го е закъсал с доставките...
liabchev_p
Рейтинг: 8 НеутралноБТА имат грешка, 5 милиона долара са ...
Euronymous
Рейтинг: 861 НеутралноА от там ще ни го връщат с етикети - произведено в Китай
From the depths of Norway , take out your crop pain and feel the true evil !Публикувано през m.dnevnik.bg
kepler
Рейтинг: 434 НеутралноДневник и какво лошо ще стане ако им напишете имената ?
Търговска тайна или ги пазите от данъчни и отвличания.
Няма ли да разберете най-после с Лозанов, че докато медиите се правите на темерути такава ще е и цялата ни държава.
Брендингът е естествен психологически процес, който дава сигнали и ориентири за потребителите , а те разчитат на медиите и очакват пиарите да си вършат работата, за да вземат решение за покупка на база натрупани впечатления.
Стига с тая ваша полицайщина и шпиономания.
ugi
Рейтинг: 541 НеутралноДо коментар [#7] от "Депутат 241":
Е, много черногледо, нали трябва да тестват хората как се харчи продукта, много ясно, че няма да заявят продукция за 50-100млн. Сега е много важно нашите производители да не осерат поръчките, най-вече откъм качество, та да отворят път и за други.
savovjr
Рейтинг: 381 НеутралноДо коментар [#4] от "Депутат 241":
Пише, че са се договорили за износ на олио за 1,5 милиона евро. Това са 2 925 000 лв. Петъчната цена на Софийска стокова борса за олио в 20-тонни цистерни е 2150 лв. за тон. Или, горната сделка е за 1360 тона, които представляват 68 цистерни по 20 тона. Предвид обема, вероятно са повече цистерни. Съгласен съм, не е кой знае колко нито като количество, нито като пари. Но е начало.
Чардо
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноДо коментар [#13] от "vesselushko":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#13:"vesselushko"]Това е начало![/quote]
=======================
Най-съществената част е още в първото изречение на статията и май никой не й обръща внимание :
"" Две български компании подписаха с китайски партньори договори за намерения за износ в Китай на
слънчогледово олио и вино. """
------------------------
""" . . . договори за намерения за .. . ."""
Мили хора знаете добре ,
че не винаги такива НАМЕРЕНИЯ се
изпълняват
Знаете и поговорката за това че пътя към ада е постлан все с добри намерения
Дано не съм прав и да стане ,
но практиката сочи ,
че около 40% от такива договорености се осъществяват.
Чардо
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноДо коментар [#20] от "savovjr":
Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24[quote#20:"savovjr"]Пише, че са се договорили за износ на [/quote]
=======================
Напротив , пише следното още в първото изречение :
""" Две български компании подписаха с китайски партньори договори за намерения за износ в Китай на
слънчогледово олио и вино.. . ."""
договори ЗА НАМЕРЕНИЯ за износ
murttle
Рейтинг: 997 НеутралноДобра новина, дано не остане случайна.
the.punisher
Рейтинг: 434 НеутралноДо коментар [#21] от "Чардо":
Начало е. За да се стигне до договор и от тук трябва да се мине!
Kobra
Рейтинг: 434 Неутрално500 000 евро са пари за семки ве? Т'ва на половин среден винпром капацитета не може да оползотвори. Да са 50 такива сделки да тупате тупаня ама за толкова....
Noone needs the truth.тулса
Рейтинг: 2090 Неутрално[quote#17:"Count Grishnackh"] произведено в Китай [/quote]
"The glory of God is intelligence"Майтапа настрана...
Какво се предвижда за вноса от Китай?
Все пак търговските връзки са двустранни.
Не планират ли китайците да ни използват
за поредния плацдарм към пазарите на ЕС?
тулса
Рейтинг: 2090 Неутрално[quote#5:"Дедо Либен"]Китайският пазар е много по-необятен от съветския [/quote]
"The glory of God is intelligence"Какъв е този "съветски пазар"?
То верно, че си ..българин от старо време,
ама все пак коригирай терминологията
Трябва да посъветваш и грузинците да се
преориентират към платежоспособните
китайци и да не си губят времето в отчаяни
опити да си върнат вината на руския пазар,
след като ги отрязоха..главно поради
усложнените отношения между двете страни.
тулса
Рейтинг: 2090 Неутрално[quote#16:"liabchev_p"]5 милиона долара са ..[/quote]
"The glory of God is intelligence"Една нула повече, една по малко..
Това за един истински професионалист е
досадна подробност.
chicago514
Рейтинг: 1232 НеутралноСилно казано за Китай,като видим за какви суми става въпрос в договора най вероятно става въпрос за някоя по дълга улица в по голям град.
Boris Popov
Рейтинг: 648 НеутралноГоляма новина...Прилича ми на коментарите на Алеко Константинов за българския шанд в Чикаго...
Boris Popov
Рейтинг: 648 НеутралноДо коментар [#29] от "chicago514":
мен по ми мяза за павилиона в някое средно голямо китайско село...
bibian
Рейтинг: 709 Неутрално[quote#1:"Федор Венедиктович Езерский"]Ако и някой земеделски производител се договори да им изнася ориз, ще избие рибата[/quote]
以其终不自为大,故能成其大。~~ 老子Да бе, ние внасяме домати.
murttle
Рейтинг: 997 НеутралноДо коментар [#27] от "тулса":
Грузинците се върнаха вече на руския пазар. Шестгодишното ембарго беше наложено със смехотворното обяснение за ниско качество на грузинските стоки.
На китайския пазар също се продават и са на трето място по потребление в страната.
murttle
Рейтинг: 997 Неутрално[quote#33:"murttle"]се продават ... и са на трето място... [/quote]
...грузински вина...
тулса
Рейтинг: 2090 Неутрално[quote#33:"murttle"]смехотворн ото обяснение за ниско качество на грузинските стоки. [/quote]
"The glory of God is intelligence"Не е баш смехотворно, но определено главния
спец по надзора Онищенко изпълни и политическа
поръчка.Ама то така е в съвремения свят.
Политика и икономика са преплетени.
А ти спомняш ли си кой се противопоставяше
най дълго и упорито на приемането на Русия
в Световната търговска организация?
тулса
Рейтинг: 2090 Неутрално[quote#33:"murttle"]и са на трето място по потребление в страната. [/quote]
"The glory of God is intelligence"Откъде такива данни?
Ако е вярно, чудя им се на вкуса на
китайците.То и в нашия винен магазин
в щатите съм виждал грузински вина,
ама качеството им не отговаря на цената.
Българските са доста по добри, ама нямаме
лоби тук.
murttle
Рейтинг: 997 НеутралноДо коментар [#36] от "тулса":
Спомних си, че четох наскоро някъде в медиите. Ето, например: http://www.blackseanews.net/read/60251.
За вкуса - за всеки влак си има пътници, пък и китайците тепърва прохождат в това изкуство. За руснаците също като цяло не може да се каже, че разбират от вино. Всъщност, важното е виното да е истинско, другото е въпрос на предпочитания. И аз харесвам някои от българските вина, но като цяло се отнасям с недоверие към индустрията у нас.
тулса
Рейтинг: 2090 Неутрално[quote#37:"murttle"]За вкуса - за всеки влак си има пътници[/quote]
"The glory of God is intelligence"Така е... Аз по скоро имах предвид съотношението
цена/качество.Да купиш Киндзмараули за 15$,
което подозрително сладни...
Пихме с един руснак тук в щатите това вино,
спомняйки си старите добри времена.Нещо
останахме разочаровани.
Предпочитам калифорнийските вина, макар и
си купуваме често с жената чилийски , аржентински
и испански.Френските са ...голямо име без покритие
в ценовия диапазон до 15$.
Да...Има и хубави немски бели вина .
Гервурст(?)Траминер например и някои други
елзаски вина.