Прекратена е приватизацията на "БДЖ-Товарни превози"

Прекратена е приватизацията на "БДЖ-Товарни превози"

© Надежда Чипева



Агенцията за приватизация и следприватизационен контрол (АПСК) прекрати публично оповестения конкурс на един етап за продажбата на 2 325 087 дяла, представляващи 100 процента от капитала на "БДЖ-Товарни превози" EOOД, гр. София, собственост на "Холдинг БДЖ" ЕАД, гр. София.


Това съобщиха от пресслужбата на Агенцията за приватизация, цитирани от БТА.


Прекратяването е във връзка с получено писмо от "Холдинг БДЖ" ЕАД, собственик на "БДЖ-Товарни превози", с което ни уведомяват, че на този етап не могат да посочат кога ще бъде вдигнат запорът върху дяловете на приватизиращото се дружество.




Решението на АПСК е съгласувано с Министерството на транспорта, информационните технологии и съобщенията, посочват от агенцията.


Намерението да спре раздържавяването на компанията беше първото, което обяви при встъпването си в длъжност, министърът на транспорта Данаил Папазов.

Коментари (26)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Мадлен
    Мадлен
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Без приватизация скоро няма да има БДЖ Товарни превози.

  2. 2 Профил на moloko_
    moloko_
    Рейтинг: 565 Разстроено

    След като намериха гениална идея как да спасят ВМЗ,сега могат и с БДЖ да направят същото като ги обединят да речем с АЕЦ Козлодуй!!! Аз не виждам и една причина Товарните превози да не се приватизират,докато все още има такъв шанс,защото след години никой няма да ги иска и ще трябва да ги ликвидираме.

  3. 3 Профил на Distributed
    Distributed
    Рейтинг: 808 Разстроено

    Айдеее още няколко стотин милиона на година пари от данъци отиват в канализацията.

    Facebook: Възобновяеми енергийни източници - бъдещето на енергетиката на Земята! http://www.facebook.com/groups/172169062843817/
  4. 4 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1628 Неутрално

    червените се борят за държавната собственост понеже лесно се източва и е хранилка за паразитните синдикати.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  5. 5 Профил на chugunitz
    chugunitz
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Приватизацията на стратегически превозвач е предателство и престъпление.

  6. 6 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1461 Любопитно

    За да не банкрутира една фирма ще банкрутира държавта. Само това могат другарите комунисти, защото само така могат да крадат и да обяснява на всички, че това е най-добре.

    Оставка на Олигархски!

    Вън Долен от парламента!

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  7. 7 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1289 Неутрално

    Качете част от турския транзит на влакове и за БДЖ ще се спре да се говори в негативен план.

  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит по желание на неговия автор.

  9. 9 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1461 Весело

    [quote#8:"janso"]Да приватизираме цялата държава, да я продадем на чужди собственици с офшорки[/quote]

    Точно това иска Олигархски, АЕЦ БеляНЕ! с капитали от офшорки и гаранции от българските граждани...

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  10. 10 Профил на Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Гьонсурати на Едноличния Ръководител Борисов
    Рейтинг: 1128 Неутрално

    До коментар [#1] от "Мадлен":

    Но не и приватизация на всяка цена !

    "В сърцето на тирана,аз отворих такава люта рана, която никога няма да заздравее." Георги Бенковски
  11. 11 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1109 Неутрално

    Той новият транспортен министър го обяви, още при встъпването си в длъжност!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  12. 12 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1245 Неутрално

    До коментар [#1] от "Мадлен":


    Без приватизация скоро няма да има БДЖ Товарни превози."

    -Обясни ми,Мадлен,становището си,щом разбираш от железници,че ме интересува живо-цял живот съм бил ЖП-ец.

  13. 13 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 689 Неутрално

    Народе работи за плащаш за глупосите на комунистите.

  14. 14 Профил на zh Vulchev
    zh Vulchev
    Рейтинг: 381 Неутрално

    До коментар [#2] от "moloko_":

    То и сега никой не ги иска- втори опит без никакъв интерес, а цената е без коментар. Въпросът е защо никой не ги иска, въпреки че имат над 70% от пазара у нас!!! Явно трябваше да подарят компанията на някой, но не оцеляха до рожденния му ден, а новите не са рещили кому да я подарят

    zhv
  15. 15 Профил на _dan_
    _dan_
    Рейтинг: 593 Любопитно

    Време е, някой хора да си понесат отговорността за постоянно припомняната мантра "Държавата е лош стопанин" - като се почне от Костов, мине се през соросоидите от Отворено общество и се стигне до някой медии, чиито спонсор е фондация "Америка за България".
    Наскоро се наложи да ходя до пощата и виждам как Български Пощи умишлено се водят към фалит, за сметка на редица куриерски фирми и частни пощи. Но като няка кой да потърси ефективна отговорност от отговорните лица - така ще е!

  16. 16 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1495 Любопитно

    [quote#5:"chugunitz"]Приватизаията на стратегически превозвач е предателство и престъпление. [/quote]

    Моля те обясни ни защо мислиш така. Но с логични доводи, а не с лозунги, нали !

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  17. 17 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1495 Неутрално

    [quote#8:"janso"]Дайте по тая логика да приватизираме и МВР и МО, министерство на здравеопазване и т.н. , защото са толкова зле, че очевидно не се управляват ефективно! [/quote]

    Между другото, би било чудесно.

    Сега сериозно - сравняваш несравними неща - БДЖ е търговска компания, тоест тя би следвало да печели, да е рентабилна. Грубо казано приходите и следва да надхвърлят разходите и. Министерствата не са търговски дружества - от тях не се очаква да генерират приходи. След като не се очаква да генерират приходи, естествено няма как да се очаква те да са по-високи от разходите им.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  18. 18 Профил на papadok
    papadok
    Рейтинг: 594 Неутрално

    [quote#1:"Мадлен"]Без приватизация скоро няма да има БДЖ Товарни превози.

    Абсолютно верно!Следващата стъпка е фалит.

  19. 19 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1495 Неутрално

    [quote#10:"Велислав"]Но не и приватизация на всяка цена ! [/quote]

    Приватизация на всяка цена и веднага след като се намери някой който е готов да си тури главата в торбата с този закъсал бизнес.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  20. 20 Профил на smile
    smile
    Рейтинг: 488 Неутрално

    Айде стига вече, а?
    Правете го каквото искате, но стотинка от бюджета да не отиде там.

  21. 21 Профил на Bramasole
    Bramasole
    Рейтинг: 3675 Любопитно

    "Намерението да спре раздържавяването на компанията беше първото, което обяви при встъпването си в длъжност, министърът на транспорта Данаил Папазов."

    Остава плахата надежда, че няма да тръгнат на всеобща национализация?
    Не, че им остава време да направят каквото и да е...

    "Човек не се дави, като падне във водата, а като остане там” - Едуин Луис Коул
  22. 22 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1495 Неутрално

    [quote#15:"_dan_"]Време е, някой хора да си понесат отговорността за постоянно припомняната мантра "Държавата е лош стопанин" [/quote]

    Това не е мантра, а световно известен факт. Ако не беше вярно, социализма и до ден днешен щеше да е жив и да властва над света.
    Всъщност отговорност трябваше да понесат тези които по престъпен начин забавиха приватизацията която беше необходима не на живот, а на смърт. И я забавиха с цели седем години - от 1990 до 1997-а.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  23. 23 Профил на Ian Smith
    Ian Smith
    Рейтинг: 1495 Любопитно

    [quote#15:"_dan_"]Наскоро се наложи да ходя до пощата и виждам как Български Пощи умишлено се водят към фалит, за сметка на редица куриерски фирми и частни пощи. Но като няка кой да потърси ефективна отговорност от отговорните лица - така ще е! [/quote]

    Добре де, така случайно да се усещаш, че с това потвърждаваш това което наричаш мантра, а именно, че държавата е лош стопанин.

    В нормалните държави лудите са в психиатриите, а в Русия са в Кремъл.
  24. 24 Профил на seekingman
    seekingman
    Рейтинг: 460 Неутрално

    Напред другари смело! До пълна победа на комунизма и пълен фалит на държавата.

  25. 25 Профил на Пешката
    Пешката
    Рейтинг: 2599 Любопитно

    [quote#7:"442"]Качете част от турския транзит на влакове и за БДЖ ще се спре да се говори в негативен план.[/quote]

    и аз това го приказвам до посиняване, но как никой не си е мръднал пръста по въпроса още!?! А е толкова лесно! Един интермодален терминал на Кап Андреево, и още един на Сръбската граница или при Видин. Точка. Транзит, без изгорели газове, без убити хора по селата, без излишен трафик по възлови места!

    Някои изглежда има интерес това да не се случва...

    Ако го боли, както го мързи, отдавна да е умрел.
  26. 26 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1849 Неутрално

    Сега комунягите ще развият бизнеса...

    Предразсъдъците са за ограничените.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK