НЕК има дългове за 1.9 млрд. лева, ще плаща 9000 лева глоба на ден на ЕК

Министър Стойнев (вляво) изчисли, че месечно НЕК ще плаща глоби на ЕК в размер 2000 минимални пенсии

© Анелия Николова

Министър Стойнев (вляво) изчисли, че месечно НЕК ще плаща глоби на ЕК в размер 2000 минимални пенсии



Задълженията на Националната електрическа компания (НЕК) в момента са 1.9 млрд. лева и дружеството се намира в критично финансово състояние, обяви на пресконференция министърът на икономиката и енергетиката Драгомир Стойнев, цитиран от БТА. Най-големи са задълженията към Българския енергиен холдинг (755 млн. лв.), АЕЦ "Козлодуй" (320 млн. лв.) и ВЕИ производители (110 млн. лв.). 


Коментирайки изнесената информация, министърът на икономиката и енергетиката в правителството на ГЕРБ Делян Добрев каза, че НЕК е щяла да има депозити за 600 млн. лв., ако не са били похарчени общо 2.5 млрд. лв. за АЕЦ "Белене" и Цанков камък. "Когато се цитират цифри, е добре да се има предвид, откъде са дошли всички тези задължения", допълни той.


Енергийният министър обяви, че днес изтича срокът за разделяне на Енергийния системен оператор от НЕК, а това може да доведе до санкции от страна на ЕК. Според Стойнев има недопустими забавяния от страна на предишното ръководство, заради които разделянето е невъзможно.




Заради неизпълнения ангажимент НЕК ще плаща по 9000 лв. за всеки ден забавяне. Според министър Стойнев разделянето може да стане факт до три месеца. 
На тези констатации министърът на икономиката и енергетиката в служебния кабинет Асен Василев отговори, че процедурата за отделянето на Електроенергиен системен оператор от Националната електрическа компания работи повече от 12 месеца, има нает консултант още от предишното правителство, но процедурата е била заварена в доста забавено състояние. 


"Искам да обърна внимание на г-н Стойнев, че някои негови кадрови решения могат да доведат до сериозни проблеми с финансирането на Българския енергиен холдинг (БЕХ), по-точно назначаването на г-н Христозов, тъй като той е осъждан за валутни престъпление", каза още Василев, цитиран от агенция "Фокус".


Месец след встъпването си в длъжност новият министър обяви, че в АЕЦ "Козлодуй" са провеждани търгове без предварително обявена долна граница и така са договаряни цени от порядъка на 55 лв. за мВтч при реална стойност 67 лв. Така определени фирми търговци изнасяли нереално евтин ток от България, като са печелили на гърба на обикновения гражданин.


По разпореждане на Стойнев търгът е спрян. Министърът е разпоредил да бъде спрян и друг търг - на стойност 2 млн. лв. за избор на консултант за извършването на консултантски услуги по изготвянето на анализ на дългосрочни договори на НЕК за изкупуване на електроенергия от американските централи ТЕЦ "AES Гълъбово" и ТЕЦ "Контур Глобал Марица-изток 3".


Министърът на икономиката и енергетиката е възложил проверка на договора на строителния надзор на АЕЦ "Белене", който е в размер на 2 млн. евро. Договорът е сключен по време на служебния кабинет, при положение че строителството на АЕЦ "Белене" вече е било замразено, посочи Драгомир Стойнев.
Тези обвинения бяха коментирани от изпълнителния директор на централата Валентин Николов, който посочи, че по време на тройната коалиция никога не е имало търгове, а "сега има търгове, има специални правила на БЕХ, при които се казва, че не може да се продава под долна граница" Пред "Фокус" той допълва, че когато има конкуренция, се търси пазарната цена. "Освен това, всички търгове минават през борда на директорите на АЕЦ "Козлодуй" и се одобряват от него, т.е. няма еднолично решение на изпълнителния директор на АЕЦ "Козлодуй" за конкретните търгове. Не знам защо министър Стойнев се огледа в АЕЦ "Козлодуй". Трябваше да види какво се случва и в НЕК", добави Николов. 

Коментари (120)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Бойко Борисов, Цветан Цветанов, Фидосова и ГЕРБ са виновни!

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  2. 2 Профил на majormajor
    majormajor
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Как точно ще помогне преминаването на активите на НЕК към ЕСО?
    Значи, НЕК е в тежко финансово състояние - и дайте да и вземем активите (мрежата високо напрежение и подстанциите) и да ги подарим на ЕСО? Така ли бе, умници? Активи за милиарди - да отидат в ЕСО. А НЕК да остане куха структура без активи и със милиарди задължения. Заради някакви 9000 санкции на ден.

  3. 3 Профил на ministry09
    ministry09
    Рейтинг: 382 Неутрално

    Ей затова са " протестите" по софийските сокаци!Калинки и консултанти се борят за хляба си,надушвайки задаващата се безработица- няма да има какво да се източва!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Месеци бан заради обикновен въпрос- кога мисли Прокопиев да си плати данъците?
  4. 4 Профил на ministry09
    ministry09
    Рейтинг: 382 Неутрално

    Ей затова са " протестите" по софийските сокаци!Калинки и консултанти се борят за хляба си,надушвайки задаващата се безработица- няма да има какво да се източва!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Месеци бан заради обикновен въпрос- кога мисли Прокопиев да си плати данъците?
  5. 5 Профил на 4u4o
    4u4o
    Рейтинг: 787 Неутрално

    Наздраве! На тия от снимката. Скоро ще пийнат по една студена водичка!

  6. 6 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 764 Любопитно

    Заглавието ми звучи като: стегайте се за 30ст. за киловат.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  7. 7
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  8. 8 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3863 Неутрално

    Точно заради тези дългове ли искат да строят "Белене?

  9. 9 Профил на Ламбо
    Ламбо
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Вместо печалби, НЕК има 2 000 000 000 лв. задължения. Ха сега да видим кой кого?

    Fortuna favet fortibus.
  10. 10 Профил на Normalen
    Normalen
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Утре пак катарзис...

    Отговор от Асен Василев във връзка с
    пресконференцията на министър Драгомир Стойнев

    Във връзка с изнесената информация от министъра на икономиката и енергетиката Драгомир Стойнев информация, че по време на служебното правителство е подписан договор за строителен надзор на АЕЦ „Белене“ за 2 млн. евро, заявявам, че докато аз бях министър, такъв договор не е стигал до мен, не е влизал в БЕХ и затова не смятам, че е подписван. Единственото, което в рамките на моя мандат е направено около АЕЦ „Белене”, е аз и зам.-министър Стоянов да се срещнем с адвокатите и да подготвяме българската защита.
    Относно избора на консултант, който да предоговори дългосрочните договори с двете американски централи ТЕЦ „Марица Изток 1” и ТЕЦ „Марица Изток 3”, е вярно, че има пусната процедура. След много разговори с представители на двете централи, те изразиха готовност да предоговарят условията по техните дългосрочни договори, така че условията да могат да станат по-изгодни за българските граждани. Това трябва да се направи професионално и общата преценка беше, че е по-добре да ползваме услугите на външен консултант, специализиран в тази област.
    Що се отнася до отделянето на ЕСО от НЕК, което трябва да стане на 1 юли, ние заварихме процедурата в доста забавено състояние. Дванадесет месеца беше работено без конкретни резултати. Ние отделихме акциите, подготвихме всички активи за отделяне, направихме нов Надзорен съвет и нов борд, тъй като управлението трябва да е двустепенно, а не едностепенно. Не ги назначихме, защото бяха дошли изборите през месец май и оставихме на г-н Стойнев да прецени дали това трябва да са хората или не. Защо процедурата на този етап не е финализирана, не мога да кажа. Явно новото правителство е било заето с други кадрови промени и не е навлязло напълно в проблематиката за ЕСО.
    Искам да обърна внимание на министър Стойнев, че някои негови кадрови решения могат да доведат до сериозни проблеми с финансирането на БЕХ, по-точно назначаването на г-н Георги Христозов, тъй като той е осъждан за валутни престъпления. Това създава проблеми с правния преглед на документите и издаването на бонда на БЕХ – тоест след три месеца, когато изтече кредитът и той трябва да бъде платен с така издадения бонд, може да се окаже, че тези пари ги няма. И то не защото служебното правителство не си е свършило работата, а защото г-н Христозов, който не отговаря на условията на инвеститорите, е назначен в Управителния съвет на БЕХ. А доколко г-н Христозов може да борави с класифицирана информация – становището на прокуратурата беше категорично, че той заема постове в противоречие на закона.

    Асен Василев,
    служебен министър на
    икономиката, енергетика и туризма (март-май 2013 г.)

  11. 11 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1438 Неутрално

    "Искам да обърна внимание на г-н Стойнев, че някои негови кадрови решения могат да доведат до сериозни проблеми с финансирането на Българския енергиен холдинг (БЕХ), по-точно назначаването на г-н Христозов, тъй като той е осъждан за валутни престъпление", каза още Василев, цитиран от агенция "Фокус".

  12. 12 Профил на Ще върнем България в Европа
    Ще върнем България в Европа
    Рейтинг: 2092 Неутрално

    Новата схема за намаляване на тока ще създава допълнителни задължения към ВЕИ.

  13. 13 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4899 Гневно

    "Когато се цитират цифри, е добре да се има предвид, откъде са дошли всички тези задължения", допълни той.
    -------------------------------------------------------------

    Извинявайте,но ЗАЩО ПРАВИТЕ ЦЯЛ НАРОД НА ЛУД ?!?!?!

    ВСЯКО ЗАДЪЛЖЕНИЕ е дошло С ПОДПИСА НА КОНКРЕТЕН ЧОВЕК.

    Ако има ЖУРНАЛИСТИКА и МЕДИИ в територията "българия" нека кажат КОЙ КАКВИ ЗАДЪЛЖЕНИЯ Е ДОКАРАЛ С ПОДПИСА СИ.
    Всичко друго е ГНУС И БЕЗСРАМИЕ !!!!

  14. 14 Профил на 442
    442
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    Еми, няма страх и респект от закона, тва е и това вече е ясно и на дечицата от малкия коментар. Договаряш се с определени мафиози от високите етажи на властта и можеш да си правиш, каквито си искаш безобразия. И ония дето го докараха за служебен премиер, сключил договор за надзор на Беляне !!! И накрая го нацелуваха, като любовница и по живо по здраво на курорт в РИМ, че се е преработил.

  15. 15 Профил на nemeria
    nemeria
    Рейтинг: 582 Гневно

    Сега следват заплахи с режим на тока и как ще останем на свещи, ако падне правителството. И твърдения, че в най-добрия случай тока ще поскъпне само с еди-колко си, благодарение на неуморните им усилия и компетентност!

  16. 16 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1594 Гневно

    До коментар [#1] от "mtmvb":
    Виновни са, разбира се, защото за три години и половина единственото, което успяха да направят, е да унищожат енергийния сектор, вместо да го прочистят от енергийната мафия. От Мутра какво друго да очакваш!?

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  17. 17 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4899 Неутрално

    [quote#12:"Започваме фронтална война с мафията"]Новата схема за намаляване на тока ще създава допълнителни задължения към ВЕИ. [/quote]
    Не е ли по-лесто и по-логично ДА СЕ ПРЕМАХНЕ 20 % ДДС !!!!!
    ВЪРХУ ТОКА.
    Ето ти 20 % НАМАЛЕНИЕ НА ТОКА.

    Да стане за сметка на ПРЕМАХВАНЕ СУБСИДИИТЕ ЗА ПАРТИИТЕ

    И ПРЕМАХВАНЕ БЕЗОТЧЕТНИТЕ ПАРИ В ПЛИК ЗА ВСЕКИ ДЕПУТАТ

  18. 18
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  19. 19
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  20. 20
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  21. 21
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  22. 22 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1438 Неутрално

    [quote#15:"nemeria"]Сега следват заплахи с режим на тока и как ще останем на свещи, ако падне правителството.[/quote]
    И по таз причина незабавно се възстановява правото на военните да са пенсионират само със 27 г.стаж,20 заплати на изпроводяк и НИКАКВА изискуема възраст.Сега благодарната армия ще подържа правилния ред в държавата,а младите без работа - бързо да тичат да се набутат под фуражка.

  23. 23
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  24. 24 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 783 Гневно

    [quote#2:"majormajor"]Как точно ще помогне преминаването на активите на НЕК към ЕСО? [/quote]
    Няма да плащаме глоби към ЕС!? Поели сме задължение!?

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  26. 26 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4899 Неутрално

    [quote#23:"muppet show"]Долу ЧЕЗ, долу ЕВН, долу олигарсите фотоволтаици ! [/quote]
    Дотук добре !
    За ДДС-то на ТОКА нищо не казваш !
    Него "горе" ли ?
    Зер сега го прибира Партията и Правителството й

  27. 27 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Нек е държавна собственост, т.е. ще плаща означава НИЕ данъкопладците...

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  28. 28 Профил на cockmeat
    cockmeat
    Рейтинг: 470 Неутрално

    И да трябва и да плащат - няма да е от моите данъци.
    Всеки нормален човек в тази "държава" трябва да спре да плаща каквито и д е данъци и такси!

    Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!
  29. 29 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1495 Неутрално

    До коментар [#2] от "majormajor":
    А ти, душко, кво искаш. НЕК барабар с жиците и всичко подарено на руснаците.
    До догодина да са е обезкостили и на рашките ще им дадат една празна сграда и толкоз.

  30. 30 Профил на Тошо Корп.
    Тошо Корп.
    Рейтинг: 589 Весело

    Само нов АЕЦ ще оправи нещата! Питайте Болен и Станишев

    краен идеалист
  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  32. 32 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1291 Гневно

    Шапката БЕХ го създадоха тройната коалиция а наш Боце доналя още някой и друг милион и сега кой Костов ли е пак виновен ?
    Вече 4 - ти мандат комунисти управляват и те трябва да сърбат попарата която са ни я надробили.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  33. 33 Профил на sqrt
    sqrt
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Уродливата гейберистйка сган е карала и разсипвала не само в енергетиката. Простият бг матрял трябва даа разбере, че д!ржавата е пред пълен банкрут след който глдът ще е нещо нормлно у нас.

  34. 34 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1782 Гневно

    Понеже сме много богати, та затова да ги плащаме тези пари на халос заради някой недоклатен чиновник.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  35. 35 Профил на cockmeat
    cockmeat
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Значи според статията НЕК не дължи пари на фотоволтаиците или на вятърните перки, а дължи на АЕЦ и водните централи и на БЕХ (тея не ги знам какъв ток произвеждат и как, ама явно са голям производител щом най-много на тях дължат пари). Освен ако БЕХ не са именно фотоволтаиците и вятърните перки, тогава оставям с впечатлението че именно вятърните и слънчевите винаги си получават парите до стотинка без никакви забавяния. Явно е съвпадение, че са на 200% частно-мутро-бизнесменска собственост всичките..... Много странна работа - държава с АЕЦ, с води, дори и с вятър тука таме а пък НЕКа и така грозно да фалира.
    Ся аз съм виждал пробита кофа, виждал съм и пробит чувал, също и цистерна. Виждал съм и пробит язовир. Ама идея си нямам как се "губят" 1.9 милиарда!?!?!
    Интересно ако НЕК фалира дали АЕЦа, ВЕЦовете и всички други просто ще спрат да произвеждат ток?!?!?

    Политиците и памперсите трябва да се сменят често поради една и съща причина!
  36. 36 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 4899 Неутрално

    [quote#25:"muppet show"]ДДС трябва да има и то да се поема от фирмите.[/quote]
    Извинявай,но няма как да стане това,което предлагаш.
    Нали трябва да се измени данъчното законодателство в частта му относно ДДС.
    И да се измени с поправката "muppet show",например.
    Или нещо подобно.В смисъл.
    ДДС ще го плащат сега "фирмите".
    После "неблагонадеждните"....
    И така,за всяко правителство ще има опция кого да натовари.

    Вън от шегата.
    Твърде е късно България да се превръща в СЕВЕРНА КОРЕЯ на Европа.
    Със СЕВЕРОКОРЕЙСКИ закони.
    Достатъчно е да се КАЖЕ НА ВИСОК ГЛАС КОЙ И С КОЛКО МИЛИОНИ Е ОЩЕТИЛ НЕК И ДЪРЖАВАТА.
    Оттам да се види КОЙ Е НАМАЗАЛ за да мине това БЕЗНАКАЗАНО.
    Всичко друго е лъжа и измама.

  37. 37 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1628 Неутрално

    До коментар [#26] от "Hawaii":

    ДДС трябва да си стои както е сега. Не знам какво толкова му скачате. А като се намали ДДС кои данъци предлагате да се вдигнат?

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  38. 38 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1628 Неутрално

    До коментар [#35] от "cockmeat":

    Предполагам са заемите за Белене. И Цанков камък.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  39. 39 Профил на Пешо
    Пешо
    Рейтинг: 367 Любопитно

    имат задължения нек 1м за цанков камък и за 1.5м белене 2.5м общо -2м = 0.5м на + за нек ето от къде са задълженията сега да национализират на тези които са си слагали подписите и на всичките комунисти парите и нек няма да е с 2м загуба

    Промяна на системата ???
  40. 40 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1628 Неутрално

    А ще обясни ли как по точно ще свали цената на тока? Като се предполага и да не се минава на режим.
    Разбира се може да обясни и защо държавата съсипва собствените си Козлодуй и МИ-2 с изкуствено ниски цени. За отчисленията в ядрените фондове и за въглищата също.

    Истината е, че цената на тока трябва да се вдигне. Както и да се спре с безогледнато ограбване на работещите и да се увеличат доходите. Таман разходките до някои екзотични дестинации и някои луксозни стоки ще намалеят. Което ще се отрази и благотворно на платежния баланс.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  41. 41 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1181 Неутрално

    2 гьола - 2 милярда. Па добре че не беха 3 гьола.

  42. 42 Профил на bta
    bta
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Ха ха .
    Е тогава от къде намериха резерви да намалят тока???????????????
    то тея дългове сами няма да се платят.
    А и тоя срок да го удължат с някой адвокатски трик ,а не да ми мрънка.

  43. 43 Профил на Freedom of Speech
    Freedom of Speech
    Рейтинг: 624 Неутрално

    До коментар [#1] от "mtmvb":

    Не, младеж, виновни са правителството на НДСВ и в частност Меглена Пръмова.
    Само онзи, който се интересува от политика, може да я коментира.
    Чети повече. Съвет.

    Езикът е машина и не бива да се допуска пружините й да скърцат.
  44. 44 Профил на ND
    ND
    Рейтинг: 485 Неутрално

    Това вресливо комсомолче що не започне да си гледа работата, а само пропогандни пресконференции дава!
    "Харвард"/ексминистър Асен Василев/ всичко в енергийната сфера "му сдъфка" - подготви му анализ в енергийния сектор, промени в законите, правила за парите на държавните фирми...
    До тук за 5 стотинки работа не е свършил. Само представя свършеното от други за своя заслуга.
    И "надзорник" - Бобева му сложиха на този некадърник /"обучен" лично от Емилия Масларова /по нейните собствени думи/ за "експерт" в социалната сфера !/
    Това е поредния /но не и последен/ "експерт" на Орешарски!

  45. 45 Профил на majormajor
    majormajor
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#24] от "Geoimg*":
    Изобщо нищо няма да плащаме, докато не излезе съдебно решение на Court of Justice of the EU. И застрашени са още една камара страни, Чехия, Естония, Румъния, УК, Норвегия... мисля, че и Франция... Да подарим активи за милиарди, за да не загубим някакви си 9000 лв... Стига сте я цепили тази енергетика, бе. Кой-откъдето дойде и все реформи, все либерализиране, все цепене и раздробяване, бе! На вързано куче хляб не могат да дадат, с енергетиката се захванали.

  46. 46 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 588 Неутрално

    Тоя измислен министър Драгомир Стойнев надмина и Калина Илиева. Както се казва, винаги може още!

  47. 47 Профил на sisiliya6
    sisiliya6
    Рейтинг: 675 Неутрално

    ''НЕК има дългове за 1.9 млрд. лева, ще плаща 9000 лева глоба на ден на ЕК''

    Като ги гледам , не им пука..... пийват си по една чаша студена вода отгоре и каквото ще да става .....!

  48. 48 Профил на .
    .
    Рейтинг: 1584 Неутрално

    [quote#44:"ND"]Това вресливо комсомолче що не започне да си гледа работата, а само пропогандни пресконференции дава! [/quote]
    Прав си,трябва да ги дава на прокурора първо, после на медийте....

  49. 49 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 477 Неутрално

    Ха ,
    Те до това доведе февруарските протести. Всеки ден тогава беше важен. А тия се назландисваха по улиците да свалят Боко.Тогава дълга беше 1 милиард . Днес е 2 .
    Та някой казваше че смята с химикалката. Хайде да смята. Един милиард дълг донесе БСП за НЕК.Предния милиард пак е дело на БСП. Договорил е пак около един за циганските младежи - станаха 3 .
    Е кой ще плаща тези пари , а.? А тия се разправят един час в НС, излъгал ли е Борисов че някой иска да го гръмне.
    Айде , варненци със заплати за готвачките с по 2 хилки, хайде софиянци със заплати 3-4 хиляди , плащайте. И пак избирайте БСП и съдете Боко и Цецо. Халал да ви е акъла.

  50. 50 Профил на 2leva
    2leva
    Рейтинг: 470 Любопитно

    Къде се смотя Дянков - "отличника по финансовата дисциплина" и бивш вице премиер ? Защо не излезе малко да попротестира хайде да не е е 17 дни, но поне 2-3 дни да го чуем накъде го духат ветровете.

    Хайде сега отличника по бъркането в кацата да ни обясни малко как така по време неговия мандат всички външни инвеститори не протестират, а всички български фирми и държавни фирми са за пред-фалит ? И на протестиращите се плаща в брой на ден ? Там ли работи "отличника" ?

    На времето един съвсем обикновен българин каза, че ако така я караме след 10 години в България, няма да има какво да ядем, и прогнозата му сега излиза вярна.

  51. 51 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3550 Неутрално

    От НДСВ насам правителствата имат огромна вина, не знам чия е по-голяма. Ма така става като се избират комунисти или слугите им..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  52. 52
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  53. 53 Профил на konanvarvarina1
    konanvarvarina1
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#28] от "cockmeat":

    Напълно те подкрепям.Да обявим едногодишен мораториум върху плащането на данъци. Тогава да го видя "светилото" Орешарски.Тогава да ги видя "нобелистите" от ДПС и БСП. Тогава да видя,как ще плащате на циганите .Защото всичкото това се трупа на наш гръб.Малкото почтени хора,които си плащаме редовно данъците,таксите и налозите.

  54. 54 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1276 Неутрално

    [quote#34:"Нефертити"]плащме тези пари на халос заради някой недоклатен чиновник. [/quote]
    Е браво,намери се един да ни каже как се прави и тази работа.Иска им се ама не всички чиновници са (жени).

  55. 55 Профил на konanvarvarina1
    konanvarvarina1
    Рейтинг: 367 Весело

    До коментар [#35] от "cockmeat":
    Всичките тия дългове са виртуални,няма никакъв реален дълг.
    Нек да вземат да издадат един особен залог от някакви си там 1,9 млрд. лева в полза на Бех,Мех и останалата присмех.

  56. 56 Профил на dutch
    dutch
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Тия на снимката май почват свикват със студената вода, няма лошо.

  57. 57 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 477 Неутрално

    Какъв Дедо споменавате, какъв Дянков. Нали ти сметнах след като изгонихте Дянков 3 милиарда . А ще каже ли някой сега правителството как се разплаща , да предположим че тихомълком са взели 1 милиард от някъде заем . Станаха 4 милиарда от февруари насам. Тогава изядоха Дянков за 20 дена , да плаща на земеделците, което плащане трябваше да е юни месец и той взе заем и след 20 дни ЕС ги възстанови. Някой сега да ги пита какъв им кредитния рейтинг, вземали ли са заем , а? Тези протести определено бяха платени от БСП за да фалират НЕК и да го дадат на Русия. Протестите избухнаха 2-3 дни преди Борисов да иде при Путин и да се разберат да продадат обурудването заедно. Те това няма да им се размине от ЕС .

  58. 58 Профил на dutch
    dutch
    Рейтинг: 418 Неутрално

    "Най-големи са задълженията към Българския енергиен холдинг (755 млн. лв.), АЕЦ "Козлодуй" (320 млн. лв.)...."
    Аз си мислех, че Козлодуй на печалба, нещо пак съм се обръркал значи...

  59. 59 Профил на beto
    beto
    Рейтинг: 5 Гневно

    Този господин Драгомир Стойнев сега ми се наби в очите, а се оказа, че е втори мандат депутат и бивш съветник на Сергеймовър. Само това е достатъчно, но да кажа все пак какво мисля: това червен боклук да ти каже, че има проблеми в енергетиката, е все едно жаба да ти каже, че има блато. Те са измислили енер-гей-ната мафия, те са си я развили и крали чрез нея милиарди, какво се оплакват сега? Ясно е, че ще пропаднат безславно и ще отидат на бунището на историята, не е необходимо да реват толкова, знаем ги!

  60. 60 Профил на majormajor
    majormajor
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Виж това:
    http://www.euractiv.com/energy/internal-energy-market-doubt-18-news-508048
    Те почти всички членове на ЕС са застрашени от същите тези санкции: 18 страни... А ние - пак най-примерни... Като с делът на зелена енергия Трябваше да е 16% да до 2020 - а ние имаме къде 20% още през 2012 г.

  61. 61 Профил на Иван  К
    Иван К
    Рейтинг: 2890 Весело

    Класика - комунистичесто правителство не може без режим на тока. Дори и да подаде оставка, режимът на ток вече е заченат.

    подпис
  62. 62 Профил на adsumgm
    adsumgm
    Рейтинг: 367 Неутрално

    прокуратурата алооо спите ли?

    Жени и вино! Вино и жени!
  63. 63 Профил на popovski31
    popovski31
    Рейтинг: 2133 Неутрално

    Ами още 20-тина млрд. за "Белене" колко са - нищо работа

  64. 64 Профил на rorikabc
    rorikabc
    Рейтинг: 477 Неутрално

    [quote#60:"majormajor"]Трябваше да е 16% да до 2020 - а ние имаме къде 20% още през 2012 г. [/quote]
    Абе не разбрахте ли че не е проблема дали до 2012 или 2020 г. Проблем са доходите на хората. А те не искат да плащат заплати. Поне да беше дошъл някой западен инвеститор да плаща по 2 бона заплата , а наште олигарси кесят бизнеса си на бюджета и цицат и са некадърни и заплати да дават.ще дадат и НЕК на Русия и ония ще ги назначат за онбашии тук и ще започне пак съкращение на хората и ще плачат на ЕС да компенсира бедносста ни и паричките ще заминават за Русия. .

  65. 65 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2188 Неутрално

    е гн главния прокурор няма ли да се само сезира за далаверите на комунистите в енергетиката ,кво стана с количките с папки внесени от Яне Янев с далавери и доказателства за източване и кражби вкл и със СРС ,на които ясно си личат връзките на БКП БСП с далаверите в НЕК ,веднага след внасянето им започнаха метежите февруари месец и се оказа ,че прокуратурата от тогава насам се занимава изцяло с лидерите на ГЕРБ,а не с доказателствата за кражби и източване за милиарди направени от Р ОВЧ и сие ,които никак не са гербаджии .

  66. 66 Профил на ND
    ND
    Рейтинг: 485 Неутрално

    Първият казус, за който министър Стойнев говори на пресконференцията е това, че към 1 юли трябваше да бъде разделен ЕСО от НЕК. Това, което направихме е, че отделихме акциите, подготвихме всички активи за отделяне, направихме нов Надзорен съвет и нов борд, тъй като управлението трябва да е двустепенно, а не едностепенно. Не ги назначихме, защото бяха дошли изборите през месец май и оставихме на г-н Стойнев да прецени дали това да са хората или не”, обясни Василев. „Тази процедура е забавена, беше забавена като я заварихме и направихме всичко възможно. Единственото, което трябваше да се направи, е да се назначи новият Надзорен съвет и да се финализира отделянето на активите. Защо това не се е случило последният един месец, не мога да кажа. Явно новото правителство е било заето с други кадрови промени и не е навлязло напълно в проблематиката за ЕСО”, каза още Асен Василев

  67. 67 Профил на ND
    ND
    Рейтинг: 485 Неутрално

    Някои кадрови решения на Драгомир Стойнев могат да доведат до сериозни проблеми с финансирането на Българския енергиен холдинг (БЕХ), по-точно назначаването на г-н Христозов, тъй като той е осъждан за валутни престъпление. Това каза в интервю за Агенция „Фокус” Асен Василев, бивш служебен министър на икономиката, енергетика и туризма. По същия начин, по който на Ричард Брансън му забраниха да си купи банка в Англия, тъй като беше осъждан за контрабанда, по същия начин Георги Христозов, тъй като е осъждан за валутно престъпление. Независимо кога, независимо по какъв повод, независимо дали е реабилитиран, това създава проблеми с правния преглед на документите и издаването на бонда на БЕХ. Тоест след три месеца, когато изтече кредитът, който е взет и той трябва да бъде платен с така издадения бонд, може да се окаже, че тези пари ги няма, не защото служебното правителство не си е свършило работата, а защото г-н Христозов, който не отговаря на условията на инвеститорите, е назначен в Управителния съвет на БЕХ. Този процес в момента също е спрян, доколкото съм чул от консултантите, които го правят”, обясни Василев

  68. 68 Профил на ND
    ND
    Рейтинг: 485 Неутрално

    Стойнев, не се заяждай с Асен Василев - нито си му на акъла, нито си му на образованието !

  69. 69 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4232 Неутрално

    [quote#8:"yanne"]Точно заради тези дългове ли искат да строят "Белене?[/quote]
    Това са дълговете на Гоце, Станишев, Румен Овчаров и Петър Димитров. Тези са за затвора.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  70. 70 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4232 Неутрално

    [quote#58:"dutch"]Аз си мислех, че Козлодуй на печалба, нещо пак съм се обръркал значи...[/quote]
    Това не са дългове направени от Козлодуй. Тези са прехвърлени от червения експеримент АЕЦ "БелЯне". Този номер извъртяха Р. Овчаров и П.Димитров.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  71. 71 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 744 Неутрално

    До коментар [#13] от "Hawaii":

    Ти сигурен ли си за подписа?
    Доколкото знам, когато проверяваха Джевдет Чакъров се оказа, че всички важни решения са взимани с колективни решения, а съгласно закона колективна вина няма!?

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  72. 72 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3864 Гневно

    Поредният пример как се точи държавна компания!Не знам дали все пак някой ден у нас ще бъдат осъдени поне една малка част от тези хора,които са разграбвали години наред държавното имущество!

  73. 73 Профил на Приказки от Шипковия храст.
    Приказки от Шипковия храст.
    Рейтинг: 521 Весело

    "Договорът е сключен по време на служебния кабинет, при положение че строителството на АЕЦ "Белене" вече е било замразено, посочи Драгомир Стойнев.
    Тези обвинения бяха коментирани от изпълнителния директор на централата Валентин Николов, който посочи, че по време на..."
    Е, мислех ви за по-сериозни; кой директор, на какво директор, очевидно вече няма значение. Важни са единствено внушенията. Май и с вас ще приключваме, дневник. Мноо мразим да ме прайти на будълъ...

  74. 74 Профил на Captain Shakespeare
    Captain Shakespeare
    Рейтинг: 744 Неутрално

    Нещастника министър, много добре от парламентарната трибуна говореше за лошата социална политика на предишното правителство.
    И макар, че е завършил един от най-престижните университети за държавна администрация явно не става за управленец.
    Пречи му гена на социалист и нежеланието да признае, че енергийната мафия и неговата партия, в това число и Съсела загробиха енергетиката, т.е. участваха в краденето.

    Правильно говорил Гоголь "В России две беды — дураки и дороги" причём первых ну очень много!!
  75. 75 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 745 Неутрално

    Има ли някой, който да не е торил в тези Авгиеви обори, и ще се намери ли онзи, който да ги изчисти?

  76. 76 Профил на ПоБОЙКО
    ПоБОЙКО
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Бакълавър Делян Добрев. Застани мирно когато разговаряш с магистър Драгомир Стойнев !

    Внимавай на прелеза, защото може и да не е за влак.
  77. 77 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 997 Неутрално

    [quote#58:"dutch"]Аз си мислех, че Козлодуй на печалба, нещо пак съм се обръркал значи... [/quote]
    -АЕЦ-Козлодуй продаваше електриката под себестойността й досега,за да се поддържа изкуствено по-ниската цена на микса за потребителите.Как при това положение ще е на печалба.
    Ето какво обясняваше по този въпрос Шефът на АЕЦ "Козлодуй" Валентин Николов,назначен от ГЕРБ:„В момента 60 процента от произведената енергия на АЕЦ "Козлодуй" отиват за регулирания пазар на цена от 44 лева за киловатчас, останалите 40 на сто се продават на свободния пазар и за износ, обясни Николов. Той обаче посочи, че тази цена от 44 лв. не покрива себестойността на енергията. На свободния пазар енергията се продавала средно за около 71 лева.“/В-к „Дневник“, 20 фев 2013, „АЕЦ "Козлодуй" щяла да си влезе в социалните функции“/

  78. 78 Профил на Бенк-Бенк
    Бенк-Бенк
    Рейтинг: 997 Неутрално

    [quote#57:"rorikabc"]Тогава изядоха Дянков за 20 дена , да плаща на земеделците, което плащане трябваше да е юни месец [/quote]
    -Тези плащания на земеделците трябваше да са направени още през МИНАЛАТА 2012 година,през м.Октомври.Както бяха направени в другите страни от ЕС.Или поне да бяха планирани от Дянков и ГЕРБ в Бюджета за 2013 година и нямаше да има нужда да се тегли спешен кредит за тази цел.

  79. 79 Профил на ministry09
    ministry09
    Рейтинг: 382 Неутрално

    Добре де,тия хора,дето са забатачили така нещата и са направили това източване,айде да сме меки-вземали са и грешни решения-нямат ли си имена!? Нито Тройната,нито Герб,нито сега се изкарват някакви имена!А къде са "съвестните разследващи" журналисти,дето се обиждат на Сидеров,че им викал продажни п...тки?Само общи неща- Костов,Овчаря,бля,бля,бля...Фирмите,конкретните фирми,облажили се-кои са,нямат ли имена,собственици?Или пък директорите-направили фалове за милиони,гонят ги и тва е!-дела няма ли,присъди няма ли,така ли абсолютно всички са маскари,поне малко спортна злоба няма ли някой да го набутат в затвора,иначе всичките много възмутени,а?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Месеци бан заради обикновен въпрос- кога мисли Прокопиев да си плати данъците?
  80. 80 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3576 Неутрално

    страшен е борисов. въведе презумпцията за матриала и сега всички се позовават на прецедента.виновни са предните

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  81. 81 Профил на KP Schulze
    KP Schulze
    Рейтинг: 8 Любопитно

    [quote#1:"mtmvb"]Бойко Борисов, Цветан Цветанов, Фидосова и ГЕРБ са виновни! [/quote]

    Естествено. че да....но не само те - и сегашните ''нови'' са същите БКП-ДС исти !!

    а това тук не е ли същата работа,по времето на Боковеца,бе??
    http://www.segabg.com/article.php?id=633692

    със заглавие '' ЕК иска 16 896 евро глоба на ден за България''

    всички банди от над 20 в БГ са виновни и за гилотината!
    но вий си ги обичате и избирате!
    дерзайте и успех...ама без мен!!

  82. 82 Профил на bo44ko
    bo44ko
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Българските ел. централи с дългове, НЕК с дългове, а паразитните ЕРП-та трупат стрхотни печалби. И тез ЕРП-та са чужди изнасят парите навън. Кой ги доведе- оная гнида Овчаров. И между другото за другите не знам, но ЧЕЗ е собственост на чешката ком. партия, макар и тая собственост да е доста завоалирана от дружества преливани в други и т.н.

  83. 83 Профил на KP Schulze
    KP Schulze
    Рейтинг: 8 Неутрално

    [quote#79:"ministry09"]Нито Тройната,нито Герб,нито сега се изкарват някакви имена!А къде са "съвестните разследващи" журналисти[/quote]

    егати системата и държавата ви....грижа и защита за крадците на милиарди!!!!!
    и егати системата щом трябва някой журналист да лудне за да рови и открива?!
    абе съборете ги тия институции и Мутри,бе...ТЕ ВИ ОБИРАТ ЗА МИЛИАРДИ,бе!!
    НА КАКВИ ИЗБОРИ СИ ИГРАЕТЕ.....ДОКОГА ,СТРАХЛИВЦИ???!!!

  84. 84 Профил на muppet show
    muppet show
    Рейтинг: 213 Неутрално

    В графа "загуби" плащаме и всичкият откраднат от циганите ток. Предаде по-рано разследване на Нова.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  85. 85 Профил на svet23
    svet23
    Рейтинг: 418 Неутрално

    ето ви го истинското лице на БСП, трохички за майките и малко социални помощи и поредното ограбване на държавата...няма ли достоен Български генерал който да изправи престъпниците на съд

    НЕК е щяла да има депозити за 600 млн. лв., ако не са били похарчени общо 2.5 млрд. лв. за АЕЦ "Белене" и Цанков камък.

  86. 86 Профил на Приказки от Шипковия храст.
    Приказки от Шипковия храст.
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Настроение: европейско. Това е положението, момчета. Всички държави ще замръзнат на днешния си хал за десетилетия. Жалко, но ние не мръднахме и милиметър напред в гратисния период - преди да ни приемат в ЕС. Лично на мен ми предстоят още около 30 години свестен живот, но нямам никаква идея как ще се развива циганското племе. Засега поне тук ги няма, но чувам, че се появили вече наоколо.
    И като заговорих за цигани, я проверете как разни 20-23 годишни пикли стават депутатки от "Атака" - № 1 в списъка се отказва, и депутат става № 2 - пиклата от Бургос, пиклата от Добрич, пиклата от София... най-добрия политически ебач в България е Сидеров; едва ли има друт политик, който да е... опознал повече депутатки. Два пъти грешен глас, Волене, трети път няма да има!

  87. 87 Профил на Инспектор Стрезов
    Инспектор Стрезов
    Рейтинг: 545 Неутрално

    Трябва да си Мунчо от "Под игото", за да излизаш да тръбиш какви са дълговете на НЕК, без да видиш откога са и кой ги е направил.

    "Я з москалями не балакаю!"
  88. 88 Профил на Urkobozambo
    Urkobozambo
    Рейтинг: 418 Неутрално

    НЕК има дългове за 1.9 млрд. лева, ще плаща 9000 лева глоба на ден на ЕК...

    Стига сте се крили,
    зад колективната безотговорност...
    - Зад тези дългове,..стоят конкретните имена..
    на подписалите , не изгодните за България
    договори,...срещу комисионни и .. ползи.
    - БСП и ДПС , имат най голяма вина за това..
    - Тези пари, да ги търсят от тях,
    а , не отново.. да ги лепнат на гражданите..
    Защо получените .. комисионни и бонуси,
    са секретни, нали сте .".отговорни "..
    - хайде ,.. отворете .. тази страница,
    Нека да се види.. кои, за какво , и по колко..
    са щипнали..от сладките парички..

    urkobozambo
  89. 89 Профил на Инспектор Стрезов
    Инспектор Стрезов
    Рейтинг: 545 Неутрално

    Не мога да не кажа още няколко думи за топлата вода, открита от Драго, дето стана съветник на премиера Станишев без да има и ден трудов стаж, а сега - министър на икономиката и енергетиката, след като е бил 4 г. депутат, занимаващ се изцяло само със социални теми.

    Да беше си припомнил, как мълчаха като риби когато тези близо 2 млрд. бяха изтъквани като факт преди референдума за Белене.

    То бива малоумие, ама тия изпочупиха всички измерващи уреди. Ами що не каза откога и от какво са тези дългове бе, сополкьо?!

    http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=1553248

    "Я з москалями не балакаю!"
  90. 90 Профил на трафоПОСТ
    трафоПОСТ
    Рейтинг: 533 Неутрално

    ами това са дълговене на НЕК за Белене бе боклук комунистически....поредния миловиден министър в кабинета на магфията.

    „Ако целенасочено се опитате да се провалите и успеете, какво сте постигнали – успех или провал?“ Иво Иванов
  91. 91 Профил на k_
    k_
    Рейтинг: 1495 Неутрално

    До коментар [#86] от "Приказки от Шипковия храст.":
    [quote#86:"Приказки от Шипковия храст."]Всички държави ще замръзнат на днешния си хал за десетилетия.[/quote]
    Че кво му е лошото.
    Тоя дето чака на държавна ясла да му мисли.
    Който се усети накъде духа вятъра ще прави, ще струва, ще се понапъне малко да понаучи нещо, ще спести ако може да събере капиталец или имотец за стари години, ще поработи по-здраво, деце ще отгледа да се въртят около него като падне ама все ще се оправи.
    Хайлазите дето чакат и реват на празната фалирала държавна ясла може и целия им живот да мине в мучене.
    В София вече има заплати близки до европейските и доста по-високи от гръцките. Не са много засега - само за отличниците, ама тенденцията е ясна.
    Тие баламурници най-вероятно ще бутнат борда да прецакат матряла, щото се захлеби и му пораснаха претенциите, а червените барони от аверите на Дърева, хич не ги обичат тия работи, ама специалистите си знаят цената и за тях се плаща в твърдо.
    Дръжавата е ясна, и не само нашата - всичките гълтат вода.
    Защото социализма е антиприроден.
    Може да помогнеш и си солидарен с роднина, познат, колега комшия, ама ей така за общочовешкото благо да наринеш кош пари в скута на Гергов защото бил социалист и градски на Дърева, пъпк тя много хубаво говорела и да чакаш да ги даде на бедните - мерси. Тва няма как да стане.

  92. 92 Профил на blockhead
    blockhead
    Рейтинг: 367 Неутрално

    До коментар [#1] от "mtmvb":

    Глупости, основната част от задълженията са във връзка с договора за строителство на АЕЦ Белене, както и по-голямата част от кашата идва от там.

    Проблемите в енергийния сектор са натрупвани през последните 13 години.

  93. 93 Профил на dr_t
    dr_t
    Рейтинг: 418 Неутрално

    НЕК е на това дередже, заради комунетата дето източиха цялата енергетика на входа, изхода и средата...

  94. 94 Профил на ЧеГоБараш
    ЧеГоБараш
    Рейтинг: 455 Неутрално
  95. 95 Профил на Приказки от Шипковия храст.
    Приказки от Шипковия храст.
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#91] от "k_":
    Хмдаа... Настроение: уважително. Много точно и вярно. Всички претендиращи да са някакви десници, център-дясно, леко ляво от крайното дясно, в периферията на обществено приемливото дясно... да вземат да си го набучат на стените срещу масата за закуска... третата закуска, тази в 15.00.

  96. 96 Профил на Geoimg
    Geoimg
    Рейтинг: 783 Любопитно

    [quote#45:"majormajor"]Изобщо нищо няма да плащаме, докато не излезе съдебно решение [/quote]
    Задължението ни е от 01.07.2013г.!? Когато и да излезе решението, ще бъде от тази дата, докато го направим, а ще ни принудят да го направим!? Глобата е за ден!? Има една приказка за боя, солта и плащането, не е ли по-добре да го направим и да си спестим другите екстри!?

    *Лауреат на Нобелова награда! ГРАЖДАНИН! БЕЗПАРТИЕН!!!
  97. 97 Профил на stile libero
    stile libero
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Aлооо, герберюгите, последните 4 години кой беше нa влaст, a???

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  98. 98 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#97] от "kr":

    Управляваше не ГЕРБ, а един човек на име Дянков. Наложиха ми го, требеше си малча..Много ми беше трудно, но..за малко да стана жертва ас самият. Добре стана, че навреме го отсвирих. Иначе потъвахме нацяло. Сега сме спасени. Народът пак тръгна след свирката ми, даже да е гладен и жаден. Не сам ли най-великият, а? Кат зема сега наново властта, ще подложа българите на ново изпитание - двойна цена на тока и студ до побъркване през зимата. Можете да сте сигурни, че напролет отново ще викат :
    Бойко е велик! Гарантирано от ГЕРБ

  99. 99 Профил на 1_chrome.
    1_chrome.
    Рейтинг: 1240 Любопитно

    До коментар [#98] от "Култура ми Бойко":

    Ти изуит ли си, францисканец или само банкянец?

  100. 100 Профил на 212
    212
    Рейтинг: 470 Весело

    статията е доста объркана мисля кой какъв е само те си знаят но най важното което се подразбира е че обвиняват предишното правителство затова че тройната коалиция е похарчила парите и предишното правителство не ги е набавило и заради това този НЕК може и да фалира и тогава предишното правителство (герб) пак ще е виновно .
    така беше и комунистическата пропаганда едно време така си и остана.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK