Производители ще блокират Дунав мост 2 заради незаконен внос на зеленчуци от Румъния

Производители ще блокират Дунав мост 2 заради незаконен внос на зеленчуци от Румъния

© Надежда Чипева, Капитал



Зеленчукопроизводители от Видин и близките села смятат да блокират Дунав мост 2, ако в срок от една седмица властите не вземат мерки срещу нерегламентирания внос, съобщи "Фокус".


Направихме протест на зеленчукопроизводителите и овощарите в област Видин, защото след пускането на Дунав мост 2 нашите продажби свършиха, коментира Милена Димитрова, производител от село Гомотарци. Според нея по това време на годината цените на доматите никога не са били толкова ниски.


Производството е закъсняло заради лошото време, но производителите са очаквали да продадат продукцията си на реалната цена. "Това не стана. Нашите домати залежават, защото има безразборен внос на румънски плодове и зеленчуци по Дунав мост 2. Продават се на безценица от амбулантни търговци без регистрации, без осигуровки, без права да продават, без никакви данъци и такси", коментира Милена Димитрова.




Зеленчукопроизводителите от Видин и близките села Гомотарци, Капитановци и Кутово са изпратили жалби до 9 институции – РУП-Видин, РЗИ, ОДБХ, НАП, митницата, общината, областната администрация ДФ "Земеделие" и общинска дирекция "Земеделие". Писмо е изпратено до министъра на земеделието и храните. Направена е протестна подписка, в която са се включили около 100 души. На всяка маса на видинския пазар има табела с надпис "Протест на производителите".


В Румъния доматите на едро се продават за 20 стотинки. Цената е толкова ниска, защото субсидията на килограм е 65 евроцента, обясняват производителите. В България може да има субсидия, като на килограм домати евентуално ще се дават 18 стотинки, които според фермерите не покриват разходите за семена. 


Националната асоциация на тютюнопроизводителите в България също готви национален протест, който е насрочен за 11 юли в София и на три ГКПП. Според бранша правителство не е успяло да защити интересите на тютюнопроизводителите за европейско субсидиране. По този повод представители на асоциацията ще се срещнат с председателя на Комисията по земеделие в парламента проф. Светла Бъчварова.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (50)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Пазара решава......

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  2. 2 Профил на poijn
    poijn
    Рейтинг: 427 Неутрално

    Затичали са се властите. Колкото обръщат внимание на протестите.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  3. 3 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1423 Весело

    ХАХАХА - българският производител винаги е неоправдан, винаги на загуба, винаги ще коли животнити и край. И така 20 години...
    Интересно в Румъния колко повече са собсидиите за зеленчукопроизводителите?!?!

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  4. 4 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3092 Неутрално

    "Продават се на безценица от амбулантни търговци без регистрации, без осигуровки, без права да продават, без никакви данъци и такси"

    >>> хващайте се и вие по същия начин, вземайте техните домати от 20 стотинки и идвайте да ги продавате вв София - тук са 2 лева/кг. Чакам ви!

    На производителите на домати им пречат турците и румънците, на яйца - поляците, на пилешко - румънците и поляците, на свинско - французите и датчаните, на текстил - китайците, на тютюн - турците, на дървесина - украинците....

    Ако вземем всичките искания под внимание, трябва да изградим само едно министерство на субсидиите и другите да бъдат закрити. И сутрин - всички "производители" със шапката пред него!

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  5. 5 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 745 Гневно

    В Румъния субсидията е 65 евроцента на килограм домати, а при нас нищо!? Това е позор! Кой е позволил такава гавра с българските производители? Нека се кажат имената на хората, договаряли условията за нашето земеделие в ЕС. Да ги видим кои са тези нехранимайковци и да дадат обяснение защо е така!

  6. 6 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Внос от Румъния?????? Аман от неграмотници вече.

  7. 7 Профил на Deyan Yordanov
    Deyan Yordanov
    Рейтинг: 572 Весело

    Честито за първата блокада на Дунав мост 2. Хаирлия да е )

  8. 8 Профил на naskom44
    naskom44
    Рейтинг: 526 Неутрално

    Тези луди ли са ? Митничарите от кога стягат кесиите сега ще им спреме рушвета. Тези хора как ще погледнат колегите си от дугите митници в очите. Моля спрете този произвол!!!!!

  9. 9 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1423 Любопитно

    [quote#4:"cinik"]"Продават се на безценица от амбулантни търговци без регистрации, без осигуровки, без права да продават, без никакви данъци и такси" [/quote]

    За сметка на това, БГ производителят е винаги с регистрация, с право да продава, плаща си данъците до стотинка и се осигурява в/у реалния си доход

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  10. 10 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 745 Неутрално

    До коментар [#3] от "spas27":

    [quote#3:"spas27"]Интересно в Румъния колко повече са собсидиите за зеленчукопроизводителите[/quote]

    В статията го пише.

  11. 11 Профил на Ogiigo
    Ogiigo
    Рейтинг: 1071 Неутрално

    Още не са открили моста и спекулантите започаха да действат! Като са намерили стадо без кучета!

    Колкото един предмет е по-кух, толкова повече шум вдига.
  12. 12 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1423 Любопитно

    В България може да има субсидия, като на килограм домати евентуално ще се дават 18 стотинки, които според фермерите не покриват разходите за семена.

    ХАХАХА, ако са им толкова скъпи семената да си отглеждат само, а по-прдприемчивите ще станат милионери за година две.

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  13. 13 Профил на konrad
    konrad
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Мен ме устройва Румъния да плаща по 1,30 лв. за килограм домати и те да идват до мен за 30-40 ст., това ще означава че румънските данъкоплатци ми плащат салатата. Предпочитам да е така от колкото аз да плащам на някой по 1,30 лв. за кило домати които евентуално някой е произвал и после да ги подари за 10 ст. на еди кой си.

  14. 14 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3092 Неутрално

    [quote#13:"konrad"]Мен ме устройва Румъния да плаща по 1,30 лв. за килограм домати и те да идват до мен за 30-40 ст., това ще означава че румънските данъкоплатци ми плащат салатата. Предпочитам да е така от колкото аз да плащам на някой по 1,30 лв. за кило домати които евентуално някой е произвал и после да ги подари за 10 ст. на еди кой си.[/quote]

    Нещо подобно каза Лотар Шпет - един от индустриалците, възстановили икономиката на ГДР. Той казваше, че Германия не се притеснява от субсидираната бразилска стомана, защото я продава обратно на бразилците, с 4 колела отдолу и на реалната и цена (сиреч: накрая на деня субсидията остава в немския джоб)

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  15. 15 Профил на Станислав
    Станислав
    Рейтинг: 1284 Неутрално

    "производителите са очаквали да продадат продукцията си на реалната цена".... Коя е реалната цена - тази, на която на продавача му се иска да си продаде стоката или тази, която един платежоспособен купувач е склонен да заплати предвид предлагането и качеството на въпросната стока? Не търся отговора, нито пък се опитвам да преподавам уроци за основите на пазарните механизми, но се чудя как няма край безумието по родните земи, а и очевидно все още има хора, които смятата, че държавата, а не пазарните механизми трябва да определят цените.

    “Wine makes daily living easier, less hurried, with fewer tensions and more tolerance” B. Franklin
  16. 16 Профил на Цецо
    Цецо
    Рейтинг: 1628 Неутрално

    На родните селяни все някой им пречи.
    А как реват само за данъци. Що не им спретнат по една проверка? Баре да млъкнат малко.

    Дневник, разкарайте таз малоумна визия!
  17. 17 Профил на pump it!
    pump it!
    Рейтинг: 213 Неутрално

    Много интересно - в Румъния субсидията на килограм домати е 65 евроцента, а в България - ако благоволят да дадат - щяла да бъде ... 18 стотинки?!

    Кой трябва да отговори защо е така - може би Миро Мършата?

    Впрочем - първо трябва някой да го попита...

    pump it!
  18. 18 Профил на novak2010
    novak2010
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Няма такова нещо като незаконен внос и митница с Румъния.
    При строежа на моста - ура за ЕС, а сега защо така с вноса.
    Това само Дянков не беше вдянал, че няма мита такси и т.н. от страни в ЕС, както няма мита и такси при внос от Пазарджик.
    И не вярвайте толкова на бабите и те знаят за ЕС колкото Дянков. (Ако искате да не е партийно оцветен - колкото Орешарски, Делян Пеевски, Симеон Сакскобургготски)

  19. 19 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1423 Весело

    Производителите да пратят и няколко групи да блокират Дунав мост 1 и фериботите, а колегите им от другите краища на страната да блокират всички граници.
    Ще пускаме само туристи и няма да им даваме да си ходят, за да изкараме повече пари

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  20. 20 Профил на Крез
    Крез
    Рейтинг: 726 Неутрално

    Ох някой от по горните постове са направо идиотски,и си личи ,че са на хора които не са продали и една карфица през живота си.В статията ясно е написано .В Румъния има субсидия от
    0,65 Е на килограм .За какъв въобще свободен пазар и пазарна икономика говорим в ЕС .Това със субсидиите е крайно антипазарно и изкривяващо конкуренцията.Ако ще има субсидии
    то поне да са еднакви за целият ЕС иначе някой стават по-равни
    а този филм вече го гледахме.Айде някой от отворковците горе
    дето плюят БГ производителите да се хване да произвежда
    без дотации а конкурентите му да са дотирани с 1,2лв на килограм да го видя колко дълго ще издържи.

  21. 21 Профил на Георгий
    Георгий
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Каква митница, какъв незаконен внос между две страни членки на ЕС?! Това е свободен пазар, не е СИВ!

  22. 22 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1294 Неутрално

    То хубу производителите, че ще протесторат,
    ама аз пък като потребител много не съм съгласен.
    Да идат пред парламента и да ривът за субсиди,щот червените другари си строят вили с техните пари .

    nemo malus felix, minime corruptor.
  23. 23 Профил на novak2010
    novak2010
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#17] от "pump it!":

    Не забравяйте, че субсидийте се определят от географско положение и климатични особености. Ако няма внос от Румъния, при същите субсидии, ако има сносна магистрала до Видин, ще ги засипят с домати от Сандански (или от Гърция).
    Просто бизнес. И също така си задайте въпроса как се чувстват "непроизводителите" на домати след като не ги рекетират с нереално високи цени. Дали една баба с пенсийка от 130 лв ще се радва на "спрения внос" и цена от 2 лв за домати или ще предпочете 50 ст.
    А че Миро е за бой за бой е - надали някой е направил по-големи поразий и то все в "защита" на разни

  24. 24 Профил на alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    alex_ks- Обект на модерасистка дискриминация
    Рейтинг: 521 Неутрално

    До коментар [#8] от "naskom44":
    [quote#8:"naskom44"]Тези луди ли са ? Митничарите от кога стягат кесиите сега ще им спреме рушвета. Т[/quote]

    Какви митничари те гонят бе неграмотник?
    Каква митница има между България и Румъния бе неграмотник?
    От 2007 г. сме членове на ЕС, ти още не си го разбрал, бе НЕГРАМОТНИК????



  25. 25 Профил на Дневник,  я ме цункайте по дупето !
    Дневник, я ме цункайте по дупето !
    Рейтинг: 470 Любопитно

    [quote#13:"konrad"]това ще означава че румънските данъкоплатци ми плащат салатата. [/quote]

    Не румънските, а европейските !

    Albert Einstein : "Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber bei dem Universum bin ich mir noch nicht ganz sicher."
  26. 26 Профил на Крез
    Крез
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#13] от "konrad":

    Не знам какво работиш ,но устройва ли те да те уволнят а това да е единственият ти поминък ,щото някой е дошъл и е склонен да продава продукта който произвеждаш на дъмпингова цена щото е субсидиран а ти не можеш щото за теб субсидии няма?

  27. 27 Профил на malart
    malart
    Рейтинг: 700 Неутрално

    Сега като мина гратисния период и взимат по 6 евро на кола за минаване по моста ще свърши истерията. Освен ако не внасят доматите с рикши.

    malart.blog.bg
  28. 28 Профил на Крез
    Крез
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#23] от "novak2010":

    Не знам какво работиш ,но устройва ли те да те уволнят а това да е единственият ти поминък ,щото някой е дошъл и е склонен да продава продукта който произвеждаш на дъмпингова цена щото е субсидиран а ти не можеш щото за теб субсидии няма?

    и тебе те питам същото като "непроизводител" на домати.

  29. 29 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2458 Весело

    """ които според фермерите не покриват разходите за семена.
    """
    ===============================

    ФЕРМЕРИТЕ ? ? ?

    Не знаех че зеленчукопроизводителите са ФЕРМЕРИ

    Все си мислех че са ГРАДИНАРИ ,
    а фермерите са животновъди

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  30. 30 Профил на dr_t
    dr_t
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Много са нахални продавачите на плодове и зеленчуци във Видин. Не стига, че по-голямата част от стоката е вносна, но слагат и големи надценки. Нека сега разберат какво е, когато човек има право на избор....

  31. 31 Профил на mart.in
    mart.in
    Рейтинг: 422 Неутрално

    То да беше само от Румъния.... Всичко е въпрос на държавна политика - както за справянето с проблема, със санкции за нелегалния внос и подбиването на цените на родния пазар, така и за насърчаване на родните производители!

  32. 32 Профил на αлферац
    αлферац
    Рейтинг: 572 Неутрално

    До коментар [#8] от "naskom44":

    Там няма митница. Не могат да спрат вноса на домати от Румъния, освен по графа нерегистрирани търговци, вредни, развалени, замърсени и тн домати

  33. 33 Профил на Крез
    Крез
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#30] от "dr_t":

    Продавачите са друга тема ,тук се говори за реализация на продукция /на едро/от производители

  34. 34 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 624 Неутрално

    Не познавам производител на домати, който да е взел каквато и да е субсидия за тяхното производство....

  35. 35 Профил на Крез
    Крез
    Рейтинг: 726 Разстроено

    Като чета коментарите и гледам + и - за мненията и то в този сайт си отговарям защо в БГ нещата не се получават и защо ще сме все така бедни.Май тези предпочели терминал 1 или 2 ще се окажат най умни.

  36. 36 Профил на ДЗВЕР
    ДЗВЕР
    Рейтинг: 580 Весело

    До коментар [#3] от "spas27":

    ...весел си... щот само заглавието си прочел...или не мо'еш запомни к'во пише у такваз къса статия...На "умен" кат' теб ти казвам- изклан е дибитъка.Броят на едрия добитък в България през 1990 г. е бил 2 350 000 а към момента е 568 000. Спадът при козите и овцете е още по-голям - от 18 000 000 до около 1 000 000. От 1989 г. броят на свинете е намалял 7 пъти, а птиците са 2 пъти по-малко. Ша рупаш наилон и ГМО...

    опозиция на всяка власт, отпор на всяка тъпота...
  37. 37 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 1334 Любопитно

    Аз разбрах, че в Румъния доматите са по 20 ст., а в България 18 ст. субсидия не покриват даже семената. Тоест, ако т.н. земеделски производители са в час трябва да купуват доматите от Румъния, да ги продават в София за 2-3 лв. и да прибират печалбата. Какъв им е проблемът тогава?

    http://tickey.me
  38. 38 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1423 Любопитно

    [quote#36:"dzwer"]От 1989 г.[/quote]
    ... насам (изключвам Лукановата и Виденовата зима) няма проблем да си купиш каквото месо поискаш, а преди това магазините бяха празни и като "докарат стоката" всички на опашка, докато свърши.
    Може и 100 000 000 кози, офци и прасета да сме имали, ама не се забелязваха.

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  39. 39 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 2863 Неутрално

    Е това е върхът!

    Нашите производители и сами да са на пазара, пак конкуренцията ще им пречи!

    Добре, че държавата им направи мост, за да има какво да затварят!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  40. 40 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3092 Неутрално

    [quote#28:"Крез"]Не знам какво работиш ,но устройва ли те да те уволнят а това да е единственият ти поминък ,щото някой е дошъл и е склонен да продава продукта който произвеждаш на дъмпингова цена щото е субсидиран а ти не можеш щото за теб субсидии няма? [/quote]

    Излиза че в Сингапур не може да се прави бизнес, защото руснаците вадят по-евтин газ, а арабите - петрол.....

    Като са субсидирани доматите, ще засееш нещо друго. В нашия географски пояс растат няколкостотин селскостопански култури. Румъния не може да субсидира всичките, без да фалира за 2 години.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  41. 41 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1181 Любопитно

    Да не докат дебнем Дунав мост 2, тея да избиколят през Дунав мост 1, или да форсират със салове?

    Странно, че като потърсиш за субсидията, единственият източник за тия 65 цента са българските селяни. По принцип субсидията е за домати за преработка.

    Иначе пак дежурните интелегентски вайкания на селска тематика (селкор) . Нема ли некой грАмотен да спретне един матрял от рода на http://mca.gov.md/upload/documents/0521121337609432ACED%20Tomato%20Value%20Chain%20Study.pdf ?
    Да земеме данните от раздела Production Cost Benchmarking and Analysis на стр 34 и да караме нататъка.

  42. 42 Профил на gari
    gari
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Пълни измишльотини, не може да има такава субсидия. А аз съм от Русе, където отдавна си го има Дунав мост 1, но домати по 20 ст. видях последно някъде преди 15 г. И за румънско домати никой не е чувал.

  43. 43 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3092 Неутрално

    До коментар [#42] от "gari":

    Разбира се, че никой не им вярва. Един друг техен представител обясняваше сутринта по радиото, че Румъния била 30-милионна държава и не можело да се конкурираш с такава мощ. А 65 цента на кило домати, предвид че от декар машинна обработка се берат по 7-8 тона консервени домати, се досети за какво иде реч.

    За какво да ходят да им събират 20 стотинки чак във Видин, по-добре да си сложат париците в джоба, след кантара да ги хвърлят направо в Дунава и да си спестят бензина, наема за сергия и времето.

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  44. 44 Профил на murttle
    murttle
    Рейтинг: 745 Разстроено

    До коментар [#35] от "Крез":

    Подкрепям. Толкова некомпетентни и тенденциозни коментари рядко се срещат на едно място. Точна илюстрация на оня виц за българския казан. Как на никого не му направи впечатление, че румънците са се преборили за субсидиране на своите земеделци, а нашите безхаберници в управлението са оставили родните производители в неконкурентна ситуация! Акъл да даваме обаче сме царе!

  45. 45 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3092 Неутрално

    До коментар [#44] от "murttle":

    Сумите субсидии от ЕС са едни и същи за България и Румъния. Ако не сме договорили домати, значи има повече за зърно или нещо друго....

    Местни избори 27.10.2019. Коалиция "Гешев е радост" (ГЕРБ, ДПС, БСП, ВМРО, Атака)
  46. 46 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    Не знам какво в БГ е субсидирани и какво не е, но цените за краен клиент на повечето продукти са равни или по-високи от цените в Германия за краен клиент.
    В момента доматите в Лидъл в Германия са 0.69 Евро/кг. Млако 0.60 Е/л., Захар 0.89 Е/кг. Сирене бяло саламурено (хубаво гръцко, а не млечен продукт) е 4 .00 Е/кг. Кашкавал "Гауда" 4.50 Е/кг.
    А заплатите какви са?
    И българските "производители" да спрат да "плачат" а да се организират и да предлагат подходящи цени за продуктите си на добро качество. Аман от кожодери.

    И както по-горе колегата от Русе е казал:
    [quote#42:"gari"]Пълни измишльотини, не може да има такава субсидия. А аз съм от Русе, където отдавна си го има Дунав мост 1, но домати по 20 ст. видях последно някъде преди 15 г.[/quote]
    това май е някаква измислица на протестиращите виденчани.

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  47. 47 Профил на Крез
    Крез
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#46] от "д-р Замен":
    Ми виж ДДС за храни в Германия е 7% а в БГ 20% тоест само от налога имаме разлика в цената от 13%.
    А за твое сведение аз продавам истинско хубаво сирене в магазин
    крайна цена 3,7Е/кг ,домати 0,75Е/кг,захар 1,15Е/кг,Гаудата германска4,9Е/кг , е млякото е скъпо ,но все пак Германия е един от най големите производители в ЕС. Е махни 13% от моите цени
    и то в малък магазин и тогава сравнявай.

  48. 48 Профил на Крез
    Крез
    Рейтинг: 726 Неутрално

    До коментар [#46] от "д-р Замен":
    И още нещо заплатите.Германеца не прави средна сметка в супера
    от 12-13Е както е тука,а мисля че някъде четох за около 43-45Е
    а това е от голямо значение при разлика около 4 пъти в оборота
    търговеца е по-склонен да свали някой процент от надценката.
    Та такива работи .И в заключение щом мислиш ,че БГ производителите печелят зашеметяващо много и продават много скъпо стани и ти един производител ,ще станеш милионер за нула време.Само дето в БГ основната печалба остава във веригите маржа им е между 25-45% за различните стоки,а разходите по реклама ,промоции и други такси са за сметка на производителите.Тука е така в германия мисля ,че понеже фирмите са по равнопоставени като пазарна мощ нещата не са чак толкова извратени и в ущърб на производителите.

  49. 49 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 1980 Любопитно

    До коментар [#47] от "Крез":

    Бих ви отговорил с думите на един филмов герой:
    "Къде сме ние, къде са те?"
    Заплатите/доходите малко са не съразмерни.
    Но какво им пречеше на правителствата до сега да помислят по въпроса, но тогава % на крадено ДДС в хранителната промишленост щеше да стане неизгодно.

    Пожелавам ви успех в бизнеса най-искрено. За мое съжаление аз не успях да се справя с държавата и ниските доходи на клиентите ми и преди една година затворих бизнеса си за по-добри времена.

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)
  50. 50 Профил на д р Чарли Мишкин от ГРУ
    д р Чарли Мишкин от ГРУ
    Рейтинг: 1980 Неутрално

    До коментар [#48] от "Крез":

    Не мисля, че печелят "българските производители" но в Германия не видях БГ сирене, а само Гръцко.

    Путин kiss май ЕС! ----- wwww . ДЕНьГИ .ru.net :-)




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK