Красен Станчев: Целта на актуализацията е да се отвлече вниманието на обществото

Красен Станчев: Целта на актуализацията е да се отвлече вниманието на обществото

© Анелия Николова



Целта на актуализацията е да се отвлече вниманието на обществото от очевидни проблеми на сегашното мнозинство. Това коментира в интервю пред "Капитал daily" икономистът Красен Станчев.


Втората цел, по думите му, е управляващите да си купят доверие от различни обществени слоеве, на които актуализацията се представя като тяхно спасение.


"Смятам, че актуализацията е планиране по-скоро на Станишев, отколкото на премиера Орешарски и финансовия министър Чобанов, защото двамата много добре знаят как се развиваваше и каква е перспективата за бюджета тази година", посочва Станчев.




Апокалиптичните сценарии по повод актуализацията на бюджета имат двойно обяснение, смята още Станчев. От една страна, целта е да бъде принизен авторитетът на президента със създаване на фискални илюзии, които заблуждават населението, че става думи за социални разходи. И втората причина е, че мнозинството се съмнява, че може да събере в парламента 121 гласа заради летния сезон. Плюс това трябва да се разчита на партия, която е непредвидима. Според него няма да е изненада за никого подкрепата от "Атака", "въпросът е на каква цена".


В отговор на въпрос за това защо правителството реши да прави актуализация преди да опита да съкрати разходите, икономистът посочва: "В случая става дума за проблем с подобрението на приходите и отказ за преструктуриране на разходите. Защото другото, което може да направи всяко едно правителство, е да оптимизира разходите."


Според Станчев Петър Чобанов и Пламен Орешарски, "тези двама много добри икономисти" не контролират ситуацията, което личало от риториката на финансовия министър. "Той говори за динамичност на ситуацията, което означава "извинявайте, но аз не мога да ви кажа кой какво ще поиска от мен". В крайна сметка се получава непрозрачност, което предизвика тази риторика във ветото на президента и тя е обоснована."


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (200)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на danakoplatec
    danakoplatec
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Ха ха ха! Пълни фантасмагории! За мен авторитетът на президента просто няма накъде повече да се съсипва! Той сам се оплете като пате в кълчища с всички свои действия! За другия момент - актуализацията на бюджета била опит да се отклони вниманието от проблемите в мнозинството! Какво общо имат проблемите в партиите с политиката в държавата! За всеки случай Станишев не обикаля като селска оплаквачка да търси коалиции чрез медиите с този и онзи! А колкото до актуализацията всички знаем, че е необходима, поради некадърността на Дянков и относно заложените "фантастични" приходи, които са неизпълними, и относно разхищенията от ГЕРБ относно разходите, и относно събираемостта им! Писна ми от "професори" в тази държава!

  2. 2 Профил на mrtosh
    mrtosh
    Рейтинг: 561 Неутрално

    1 милиард не е чак толкова много, но лошото е че искат да плащат на фирми от обръчите на ДПС, и тези пари няма да се върнат обратно в икономиката, ами ще се използват за покупка на летяща чиния на Ах.Дгн.

  3. 3 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Да, налице е "Динамичност на ситуацията"!
    Но не, защото Станишев ще поиска нещо, а защото не се знае колко ще поиска Сидеров!

    И тази "Динамичност на ситуацията" ще съществува точно до оставката на това правителство и този парламент!

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  4. 4 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Цената на Атака е оставане в парламента. Те са безплатни, защото БСП и ДПС ще увеличат рязко електората си, Волен е под въпрос ако тръгне срещу правителството. Даже въпросът е комай с един отговор, защото 3/4 от неговите гласоподаватели са бивши на БСП.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  5. 5 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4029 Неутрално

    Нека - по изключение - цитирам нещо, което написах вчера:

    Е, сега вече се разбра от всички защо работите не вървят и защо народо е беден - защото кръгът "Капитал", соросоидите и лично Плевнелиев спряха актуализацията на бюджета.

    "Искаме си милиарда!" - отекна мощен вик от пивници и тотопунктове, от гаражни кафенета и аутлети за дрехи втора употреба (германски внос, прани).

    И сега, като се вдигне народо, па като фане по една гьостерица, па като подпука тази мръсна соросоидна пяна...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  6. 6 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    Ябаааа!

    Въртим, сучем и все до пустия му "авторитет на Президента" опираме.
    QED!

    Твърдо НЕ! на попълзновенията за Президентска република!
    Особено в този му вариант, под сурдинка и наложен през медиите.

  7. 7 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    [quote#1:"danakoplatec"]Писна ми от "професори" в тази държава![/quote]
    Другарко, и ти ли си плащаш данъците, като ти удържат от бюджетната заплата?

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  8. 8 Профил на Arcopix
    Arcopix
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Каквото и да си говорим малко е съмнителна демагогията, че ако не вземем заем ни чака апокалипсис по-страшен и от '97, но ако вземем някакъв си милиард - всички сме щели да цъфнем и да вържем. Обяснението "да имаме за зор за ман" не звучи убедително от икономисти, които са на кормилото на държавата.

    ...
  9. 9 Профил на Иван55
    Иван55
    Рейтинг: 395 Весело

    "Той /Петър Чобанов/ говори за динамичност на ситуацията, което означава "извинявайте, но аз не мога да ви кажа кой какво ще поиска от мен".

    Баш така си е.

    Към "Власт власт възпира" чрез пряка демокрация.
  10. 10 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Станишев няма печеливш ход. Ако Атака гласува за милиардната кражба, в ПЕС тутакси ще го подпукат, което моментално означава, че Гоце и Р. Петков ще му вземат главата.

    Сидеров ще гласува за бюджета само срещу ужасно много пари, защото му е пределно ясно, че след това никога няма да види парламент. Ако предизвика разтурянето на този парламент и правителство, гласувайки против, то тогава би имал шанс да консолидира избирателите си при предсрочните избори. Ако е умен политик, би направил второто, освен ако от Москва не са му съобщили, че ще му пратят наказателния отряд.

    ДПС излизат винаги сухи от водата, защото каквото и да се случи, те имат електорат, който винаги ще гласува за тях. Това е най-големия проблем на българската политическа сцена в момента. ДПС трябва да бъде обезвредена, чрез промяна на изборните правила, непозволяващи на стотици хиляди мъртви души в избирателните списъци да "гласуват" по няколко пъти, чрез много строги наказания за търговия с гласове, или чрез тотална мобилизация на българските граждани и активно участие в изборите.


    zenrus.ru
  11. 11 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#3] от "Депутат 241":

    Интересно колко пъти трябва да ти се обяснява, че Сидеров не е в позиция да иска пари от никого.

    Ако БСП тръгнат в момента на нови избори, това ще е от полза само за тях, ДПС и Герб, а всички останали ще са прецакани камилчета - особено Атака.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  12. 12 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2534 Неутрално

    в бюджета има огромни резерви ,които ще бъдат разграбени ,освен това се прави опит да се откраднат още 1 милиард лева, като за социални плащания ,ако не се лъжа са около 150-200 млн,останалите изобщо не е ясно за какво отиват , за плащане на ДДС ,на кого !!!!!

  13. 13 Профил на Michel
    Michel
    Рейтинг: 639 Неутрално

    Истината е тъжна, но прозаична: Дори и Орешарски и шайката му да НЕ ОТКРАДНАТ случайно този милиард, никой няма да им повярва! Защото почти никой вече им няма доверие! А правителство и държавна политика се гради с ДОВЕРИЕ, а не с популистки изказвания, бързи дъжравни заеми или заграждения и жандармерия около Народното събрание...

    Доверието беше изгубено на 14-ти юни тази година и НИКОГА няма да бъде върнато! Вече всички знаят, че това е правителство на мафията и олигарфията, а не на народа! Затова -- ОСТАВКА! След това нови демократични избори. И след това -- ще видим! Но трябва да се започне отнякъде. Оставката е единственото решение...

    #ДАНСwithme

  14. 14 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4029 Неутрално

    [quote#10:"SPQR"]Сидеров ще гласува за бюджета само срещу ужасно много пари, защото му е пределно ясно, че след това никога няма да види парламент. [/quote]

    Той би трябвало да е благодарен, ако собствените му шпицкоманди не го убият, защото е ясно, че парите ще отидат във фирми на ДПС, а в един момент тази проста истина няма как да не проникне и в най-затлачения атакистки мозък.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  15. 15 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Красен Станчев? Божееее, защо все едни и същи платени клакьори се изказват...Георги Ганев, този, утре ще е Георги Ангелов...Няма ли истински икономисти и финансисти в тази държава? Всеки който си мисли, че бюджета няма нужда от актулизация наистина е суперполитизиран тип. Как ще се върже годината като няма приходи!!! Няма приходи защото икономиката се е свила значително. Нещо повече, колкото и да е неприятно - на България ще й си налага още много години напред да взима заеми. Това естествено в резултат на управлението на комунисти и мафиоти. И от ляво и от дясно!

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  16. 16 Профил на Alice in Chains
    Alice in Chains
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Мисля, че на този етап Плевнелиев трудно може да направи още нещо, което да му съсипе репутацията още повече!

  17. 17 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 580 Неутрално

    До коментар [#10] от "SPQR":
    [quote#10:"SPQR"]ДПС излизат винаги сухи от водата, защото каквото и да се случи, те имат електорат, който винаги ще гласува за тях. [/quote]

    Това вече не е съвсем така. На последните избори имаше много ниска избирателна активност в "турските крепости". Резултата на ДПС беше с 200хил. гласа по-нисък от преди 4 години. Освен това с посещението преди дни на вицепремиера на Турция ясно се показа, че Ердоган не стой зад ДПС, а зад по-десните НПСД и ГЕРБ. Затова и ДПС искат да останат във властта - за да може отново да изнудват електората си чрез битовизми - няма дърва за не гласували, няма работа по социалните програми и т.н.


    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  18. 18 Профил на thorgrim
    thorgrim
    Рейтинг: 443 Весело

    До коментар [#1] от "danakoplatec":

    Интересно ми е плащаш ли данъци на парите, които ти дават за да спамиш тук или "danakoplatec" е за благозвучие?

  19. 19 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#11] от "tribiri":

    Няма как да им обясниш, при тях беше така и те друго освен плащането и заплахите не познават. Няма нормален човек който да смята, че от бюджета могат да се откраднат пари, но природата на крадеца е такава, той е сигурен, че всики са като него и единствената им мисъл е да крадат.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  20. 20 Профил на ivanko77
    ivanko77
    Рейтинг: 806 Неутрално

    До коментар [#12] от "tur671":

    В момента, в който могат да ви отгорят на кого ще плащат ДДС, всичко е отишло по дяволите! Не защото е трудно да се направи общия списък с 100-200-300 или там на колкото фирми се дължи ДДС, а защото изобщо се прави! Разплаща се на всички фирми, които са изрядни и има забавяне, без значение от това фирмата чия е, всичко друго е демагогия! Ако искаме да имаме правова държава, като начало няма да е лошо държавата да започне да спазва собствените си правила - да спазва договори, да спазва срокове, които и без това винаги са в нейна полза, да спазва законите!

  21. 21 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#14] от "Norman Granz":

    Прав си, не малка част от парите ще отидат във фирмите на ДПС и БСП, а тази порочна практика винаги е съществувала. Въпросът е защо през периода 1997-2001 г. тези обръчи и фирми не бяха ликвидирани? Тогава беше най-удачният момент. Всъщност хората тогава за това дадоха безгранична власт на лидера на протестите Иван Костов.

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  22. 22 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 975 Любопитно

    До коментар [#15] от "Gaetano Scirea":

    Да те питам нещо приятелски - защо не си коментираш футбола?

    Аз не зареждам в Лукойл.
  23. 23 Профил на Скакауец
    Скакауец
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#7:"Депутат 241"]Писна ми от "професори" в тази държава!- цитат на коментар #1 от “danakoplatec”
    ...............
    Другарко, и ти ли си плащаш данъците, като ти удържат от бюджетната заплата? [/quote]
    .........................
    Тя така и осигуровките си "плаща". Също като овенните и милиционерите. С нашите пари.

    Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
  24. 24 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 580 Любопитно

    До коментар [#14] от "Norman Granz":

    Риска да се заиграваш с крайните групи е, че ако те намразят няма да се размине само с псувни
    Плакатите на Сидеров с фес от първите дни на протеста бяха направени от членове на Атака, които си гориха членските книжки. Имам няколко приятеля, които са в партията от 2005, но псуват Волен и се молят да го мернат някъде.

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  25. 25 Профил на Gaetano Scirea
    Gaetano Scirea
    Рейтинг: 672 Весело

    До коментар [#22] от "simval":

    Ами да ти отговоря приятелски - от време на време се интересувам и от политика.

    Non ho un brutto carattere, e' la gente che mi rompe i coglioni:)
  26. 26 Профил на ЧеГоБараш
    ЧеГоБараш
    Рейтинг: 473 Неутрално

    До коментар [#1] от "danakoplatec":

    Ако се водим по комунистическата ви логика, то тогава правителството да изтегли 100 млрд. лв. дълг и всички проблеми ще се решат на мига. Не разбрахте, че икономически неоправдано е да се взема дълг и да се харчи за дейности които не носят възвръщаемост като раздаването на пари на пенсионерите, които веднага ще ги приберат под дюшека. Така не се решават проблеми, а само се отлагат и единственото което се случва е да се купуват настроенията на най-нуждаещите се социални групи! Незабавната ОСТАВКА на това правителство е единственото спасение за всички, в това число и на неговите поддръжници!

  27. 27 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#17:"brutester"]Това вече не е съвсем така. На последните избори имаше много ниска избирателна активност в "турските крепости". Резултата на ДПС беше с 200хил. гласа по-нисък от преди 4 години. Освен това с посещението преди дни на вицепремиера на Турция ясно се показа, че Ердоган не стой зад ДПС, а зад по-десните НПСД и ГЕРБ.[/quote]
    дано да е така....

    zenrus.ru
  28. 28 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3663 Неутрално

    [quote#0:"К.Станчев"]Втората цел, по думите му, е управляващите да си купят доверие от различни обществени слоеве.. [/quote]
    Е! Красен Станчев му казва купуване на доверие, а аз му казвах купуване на индулгенции....от народа. Разлика никаква.
    По-важното е че тези индулгенции/доверие се купуват пак с пари на народа и при заема който се гласят да вземат червените на народа ще му излезат доста по-скъпо всички сега прехвалени подаяния на БСП/ДПС.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  29. 29 Профил на batzdravo
    batzdravo
    Рейтинг: 2054 Неутрално

    Май някой много умно клати лодката: президент, "опозиция", БСП, протестиращи...Никой не прекалява, защото ако наистина вземе да се обърне?...Кой има полза от това статукво?!...
    Аз мисля, всички от този цирк!

  30. 30 Профил на danakoplatec
    danakoplatec
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#18] от "thorgrim":

    За разлика от повечето от вас, нямам нищо общо с платените драскачи! Това са си лично мои убеждения и никога няма да ги променя! Не мога да кажа, че харесвам т.н. президент като изобщо не го харесвам! Първо не съм гласувал за него, и второ - радвам се, че не съм го направил! По другата тема твърдо заставам зад думите си и всеки, който отрича некадърността на ГЕРБ и геноцидната им политика, е или глух, или сляп, или платен! Явно не можете да приемете, че много нормални хора подкрепят правителството и са против мижитурки като гореупоменатите!

  31. 31 Профил на S.P.Q.R.
    S.P.Q.R.
    Рейтинг: 395 Любопитно

    [quote#16:"geneva_1980"]Мисля, че на този етап Плевнелиев трудно може да направи още нещо, което да му съсипе репутацията още повече![/quote]
    Плевнелиев има по-висок рейтинг от всички останали български политици, взети заедно.
    Единственото, което би му съсипало репутацията би било да покани путин на посещение в България, например.

    zenrus.ru
  32. 32 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    [quote#11:"tribiri"]Ако БСП тръгнат в момента на нови избори, това ще е от полза само за тях, ДПС и Герб, а всички останали ще са прецакани камилчета - особено Атака.[/quote]
    И на мен ми е интересно колко пъти на теб трябва да ти се обяснява, че в момента точно БСП и ДПС не искат избори, защото им е ясно, че са за последно във властта.
    Защото само те са партиите с твърд, застаряващ, неграмотен и затова лесно манипулируем електорат. И този електорат, продукт на една отминала епоха, се топи по-бързо от очакванията им.

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  33. 33 Профил на Салмонела
    Салмонела
    Рейтинг: 1391 Весело

    [quote#31:"SPQR"]Единственото, което би му съсипало репутацията би било да покани путин на посещение в България, например.[/quote]
    Ще те разочаровам, но и това няма да му смъкне рейтинга, дори напротив! Тогава и червените ще го припознаят за свой...

    УСПЕШНА НОВА ГОДИНА!!!
  34. 34 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    И Гоце го имаше същия рейтинг, че и по-висок. Анкетьорите питат: Имате ли доверие на президента, а не на Плевнелиев, Желю или Първанов и затова всички са с висок рейтинг.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  35. 35 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    [quote#31:"SPQR"]Плевнелиев има по-висок рейтинг от всички останали български политици, взети заедно.[/quote]

    Това как се измерва?!

    Значи ако 10 политици имат рейтинг 12%, то този на Плевненлиев е 120%!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  36. 36 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3663 Неутрално

    [quote#11:"tribiri"]Ако БСП тръгнат в момента на нови избори, това ще е от полза само за тях, ДПС и Герб, а всички останали ще са прецакани камилчета - особено Атака. [/quote]
    Ми що се боят да тръгнат на избори тогава бе!? Нали били най-добре,
    Истината обаче е доста по-различна от тази, която платените агенции се опитват да представят (те горките съвсем се объркаха).
    С магершкия си инат, с простотиите дето натвориха със скорост, за която и герберите могат да им завидят, "управляващите" жестоко се изложиха пред очите на обществото. При избори резултатите им биха били значително по-ниски от вече проведените, защото хората видяха, че по нищо не се различават от ГЕРБ. Даже се оказаха по-опасни....
    Да не говорим за надигащата се опасност от страна на РБ, в който хората виждат единствената алтернатива за сриване на статуквото и подобряване на живота в родината ни.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  37. 37 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#32] от "Депутат 241":

    И така 23 години!

    И накрая вместо да се стопят те, се стопихме тези дето ги чакахме да се стопят.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  38. 38 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#36] от "Храбър":

    Защото искат преди това да вкарат няколко гербера в затвора и аз ги подкрепям в това им намерение!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  39. 39 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3663 Неутрално

    До коментар [#16] от "geneva_1980":
    Що си мислите, че като повтаряте едни безоснователни мантри ще ви повярват!?
    Ами вижте фактите и престанете да се вслушвате само във фантазиите на червените баячи!


    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  40. 40 Профил на mustak_dete
    mustak_dete
    Рейтинг: 513 Неутрално

    До коментар [#2] от "mrtosh":

    Че ахмед не е ли и той човек, няма ли право и той чиния да покара.

  41. 41 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2587 Неутрално

    До коментар [#39] от "Храбър":
    Кои "факти"?

    Единственият неоспорим факт е изборният му резултат.
    Който е твърде ниска база, та да избие баш в сегашната патаклама рейтинг като Еверест.
    Просто няма как.

  42. 42 Профил на joro4900
    joro4900
    Рейтинг: 875 Весело

    До коментар [#32] от "Депутат 241":
    Е то на такъв, който непрекъснато си сменя жълтите прашки с червени и обратно, колкото и да му обясняваш няма да вдене...

  43. 43 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    [quote#36:"Храбър"]Ми що се боят да тръгнат на избори тогава бе!? [/quote]

    Защото чистят администрацията и полицията! А основното е за да не се създаде прецедент. Какъв смисъл има да се съгласиш под натиск да правиш избори след като и да ги спечелиш пак ще почнат да те натискат. Правителството ще разчисти администрацията, ще даде да се разбере, че под никаква форма няма да се съобразява с протести и натиск и тогава ще отиде на избори.

    А резултатът освет агенциите ви го каза и Бойко - пълен погром върху пишман десните.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  44. 44 Профил на ministry09
    ministry09
    Рейтинг: 439 Неутрално

    Свиквайте,дотам ни докараха герб!Следващите 12 години тия ще ни управляват,няма кой да ги измести.Герб разбиха парламентаризма,народа няма доверие вече на никого.А опита за избутвНе на преден план на "спящия по паркинги" е тотален смях....Тоя човек няма жест или мимика,които да не са карикатурни!И е толкова зависим,толкова зависим....

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Месеци бан заради обикновен въпрос- кога мисли Прокопиев да си плати данъците?
  45. 45 Профил на http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    http://www.vbox7.com/play:84a74fb2e3
    Рейтинг: 672 Неутрално

    тоя не беше ли ей тоя с едни други хей другари в кюпа

    http://valentinfortunov.com/wordpress/wp-content/uploads/2010/04/GlobalBG_E.jpg


    мдааамм... засмяла се козата на овцата ,че няма вЪлна по ....

  46. 46 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3663 Весело

    [quote#41:"xm..."]Единственият неоспорим факт е изборният му резултат. Който е твърде ниска база....[/quote]

    Тогава го вземи за база в сравнение с другите политици. Те имат рейтинги високи "като Еверест". Хи-хи!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  47. 47 Профил на Черен Заек
    Черен Заек
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Te tiq dvama ''mnogo dobri ikonomisti" ako bqha I na polovina dobri kolkoto vsichki gi izkarvat shtqha da orejat razhodnata chast , a ne da darzat da vzimat krediti

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  48. 48 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2932 Неутрално

    До коментар [#12] от "tur671":


    [quote#12:"tur671"]изобщо не е ясно за какво отиват , за плащане на ДДС ,на кого ![/quote]За плащане на ДДС за тези,които професионално се занимават с това-източване на ДДС.

  49. 49 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 2932 Неутрално

    До коментар [#17] от "brutester":


    [quote#17:"brutester"] Резултата на ДПС беше с 200хил. гласа по-нисък от преди 4 години. [/quote]А на БСП беше с 200000 по-висок от оàкваното.Не е ли странно?!ДПС не изгуби гласове,а прехвърли на БСП циганските си гласоподаватели.

  50. 50 Профил на xm...
    xm...
    Рейтинг: 2587 Весело

    До коментар [#46] от "Храбър":
    Това, освен да си рекнеш старото "Ти па си мноо убав!" като "аргумент" - какво общо има?

  51. 51 Профил на brutester
    brutester
    Рейтинг: 580 Неутрално

    До коментар [#49] от "yanne":

    Ромския вот е 50%-50% ДПС-БСП, но БСП успя да привлече и малко периферия (колебаещи се). След фиаското последните месеци "БСП отблъсна поредно поколение потенциални гласоподаватели" (цитат по Кадиев/Р. Петков).

    <-- Пътен знак Г1: Движение само направо след знака
  52. 52 Профил на yoankata
    yoankata
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#36:"Храбър"]Да не говорим за надигащата се опасност от страна на РБ, в който хората виждат единствената алтернатива за сриване на статуквото и подобряване на живота в родината ни.[/quote]

    РБ кой е?

    До коментар [#36] от "Храбър":

  53. 53 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3663 Неутрално

    [quote#52:"yoankata"]РБ кой е?[/quote]
    Реформаторския блок разбира се.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  54. 54 Профил на kepler
    kepler
    Рейтинг: 509 Неутрално

    Поздрави за Дневник че публикуват точно това мнение на Красен Станчев.

  55. 55 Профил на Vassco
    Vassco
    Рейтинг: 574 Неутрално

    Абе хубаво - 40 млн. за социални помощи, 340 млн. - за разплащане на ДДС. А за какво ще отидат останалите 600 млн.?! Ето това да кажат комунягите, а не да ми шикалкавят за "социална цена" и прочее глупости! Хайде, да не говорим, че от тези социални програми пак най-много ще се облажат циганорите! Ей, нахални комунисти, трябва с гьостерица да бъдат изритани от България!

  56. 56 Профил на pcnikolova
    pcnikolova
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Проблемът не е в заема от 1 млрд. Проблемът е, че тези пари няма да бъдат ситуирани в икономиката с цел икономически растеж. Не е ясно как ще се харчи заема.

    Обясненията на правителството са несъстоятелни и пораждат основателни съмнения за целта на изразходване на средствата. Не може да плащаш социални разходи с кредити. Догодина пак ще трябва да ги платиш. За да обосноват финансово новите социални плащания, трябваше да преразгледат разходната част и бързо да наложат мерки за подобрение на събираемостта. Ако сега не могат да подобрят събираемостта, как ще го направят догодина?!

    Задълженията към фирмите първо бяха 160 млн лв, после включиха и ДДС-то (260-280 млн), което трябва да се върне в бизнеса, като основание за актуализацията. Вчера обаче зам.финасовата министърка каза, че връщането на ДДС-то по никакъв начин не зависи от този 1 млрд лв.

    Изобщо пълна какафония създадоха с тази актуализация. И умишлено влизат в риторика с президента. Явно целта им е съвсем да задълбочат настоящата криза.

  57. 57 Профил на pentuer
    pentuer
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#38] от "tribiri":

    Няколко десетки по-скоро...

  58. 58 Профил на ddemi
    ddemi
    Рейтинг: 554 Неутрално

    Олигархски работеше за Черепа; оттогава нищо не се е променило. Така че при Черепа ще отиде . Другите - при ТИМ. Двете групировки взеха на консеция правителството. Е, ще подхвърлят малко на социално слаби, че скоро нали пак ще има избори. Не съм привърженик на президента: 1. не се разграничи от политиката на подслушване като беше в кабинета на Бойко Борисов; 2. не може да си оправи собственото семейство, а тръгнал да оправя цяла нация. Но в сравнение с плевелите в сегашния министерски съвет и в парламента, той е класа над всички останали, без изключение. Кой друг? ПЕСа, феса и ЕсЕс-а? Или троянския кон на Черепа?

  59. 59 Профил на ali_ibn_isa
    ali_ibn_isa
    Рейтинг: 1411 Неутрално

    Другарки и другари!
    БСП направиха доста разходи за цялата кампания от началото на годината и трябва да връщат парите!
    Разбира се, чрез всички нас, които плащаме данъци!
    Нищо ново: цоциалистите са силни точно в това! Да правят помен с чужди пари!
    Относно подкрепата на Атака - предполагам, че струва пари! Не вярвам да държат другаря Сидеров с някой гей-скандал, примерно.Онези си имат ценоразпис: 'прегласуване на вето.. толкова и толкова', участие за кворум... и т.н.
    Питам иронично: защо другарите опряха до заеми?! Нали щяха да събират акцизи и мита?! Или това бяха само приказки, докато гладуваха в опозиция?
    А за Дянков: въпросният 'некадърник' връзваше бюджета в продължение на 3 години в период на огромни икономически сътресения! Цената я плати - беше тотално оплют.
    Не че на теория някой нямаше да се справят и по-добре..., ама май само на теория..
    Та така..

  60. 60 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    [quote#12:"tur671"]освен това се прави опит да се откраднат още 1 милиард лева, като за социални плащания ,ако не се лъжа са около 150-200 млн[/quote]

    Поредният "знаещ" дърдоко.
    Социалните плащания са за около 50 милиона, а прословутия милиард ще гарантира плащанията на лихви, а също така и на зърнари и други "земеделци" през януари 2014, така, че фискалния резерв да не остане на 2.3 милиарда, както го сътвори Дянков през 2011 г.

    Ecrasez l’infâme
  61. 61 Профил на blockhead
    blockhead
    Рейтинг: 415 Неутрално

    До коментар [#5] от "Norman Granz":

    Пак нищо не ти се разбира.

  62. 62 Профил на altarf
    altarf
    Рейтинг: 399 Неутрално

    Хаха, за да се отвлича внимание, има много по-евтини и прости методи. Могат да бъдат генерирани всякакви скандали. Защо трябва да си скъсват задника от работа и да правят нещо толкова сложно като актуализация на бюджета, само за да отвличат вниманието? Все едно да стреляш с базука по муха.

    А някои хора сигурно вярват в това. Божичко.

    Пилците се броят на избори.
  63. 63 Профил на Писна ми
    Писна ми
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Ето как може да бъде разбит монопола на чугунените глави, който бетонира Статуквото във всеки парламент. И ще продължи да го прави, ако не се предприемат следните прости, но изключително ефикасни мерки:
    1. МАНДАТНОСТ - най-много два мандата за всички изборни длъжности, включително и за народните представители; правилото важи и за участие в 42 НС и предходни.
    2. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ГЛАСУВАНЕ - включително парична санкция за всеки, който не участва в избори, в които трябва да вземе участие като гражданин на България
    3. ЗАБРАНА ЗА УЧАСТИЕ В ИЗБОРИ - на партии, чиито представители са уличени в купуване на гласове се отнема правото за участие в избори за десетгодишен период. Когато уличаването е факт след настъпване на избора, представителите на дадената партия се отстраняват, а освободените места се заемат с мандати на останалите участници в съответния избор.
    4. МЕХАНИЗЪМ ЗА ОТЗОВАВАНЕ - всеки гражданин на България, назначен на изборна длъжност, може да бъде отзован, ако за това са се произнесли не по-малко от 50% от избирателите на база съответната квота, с която е направен изборът.

  64. 64 Профил на Райт (цензуриран)
    Райт (цензуриран)
    Рейтинг: 395 Весело

    [quote#53:"Храбър"]Реформаторския блок разбира се.[/quote]

    Сега разбрах защо Иво Инджев си е кръстил така книгата.

  65. 65 Профил на altarf
    altarf
    Рейтинг: 399 Неутрално

    До коментар [#44] от "ministry09":

    Нелеп и неадекватен са думите, които най-точно описват недоразумението Плевнелиев.

    Пилците се броят на избори.
  66. 66 Профил на blockhead
    blockhead
    Рейтинг: 415 Неутрално

    До коментар [#45] от "Дива селянка":

    Доста "достоверна" изглежда тази информация. Я сега ми обясни какъв е интереса на Джордж Сорос да се занимава с бг мармалад?
    Какъв е интереса на илюзорно съществуващия кръг Капитал да саботира, т.нар. разплащания с бизнеса за 1 млрд. лв.?

    Стига приказвахте глупости, ами си гледайте работата, освен ако не сте платени драскачи.

  67. 67 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    [quote#4:"др. Иванов"]БСП и ДПС ще увеличат рязко електората си[/quote]

    Мокри сънища, а комунде

    The best way to predict the future is to invent it.
  68. 68 Профил на nekoj_ot_dale4e (дисидент za "Икономедиа" )
    nekoj_ot_dale4e (дисидент za "Икономедиа" )
    Рейтинг: 395 Неутрално

    [quote#55:"Vassco"]

    Абе хубаво - 40 млн. за социални помощи, 340 млн. - за разплащане на ДДС. А за какво ще отидат останалите 600 млн.?[/quote]

    Ами те го казаха ама кой да слуша? Важното е да се надуват свирките и до там. Потьрси на интернет и ще намериш как точно е разпределен бюджета.

  69. 69 Профил на Райт (цензуриран)
    Райт (цензуриран)
    Рейтинг: 395 Весело

    [quote#66:"blockhead"] Доста "достоверна" изглежда тази информация. Я сега ми обясни какъв е интереса на Джордж Сорос да се занимава с бг мармалад? [/quote]

    Точно това е задкулисието. Защо иначе ще дава толкова пари? Ти вярваш ли, че е "филантроп"?

  70. 70 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    [quote#16:"geneva_1980"]Мисля, че на този етап Плевнелиев трудно може да направи още нещо, което да му съсипе репутацията още повече![/quote]

    Не мисли, трудна е за теб тази дейност, трудна че чак невъзможна

    The best way to predict the future is to invent it.
  71. 71 Профил на Graf
    Graf
    Рейтинг: 1621 Неутрално

    [quote#59:"ali_ibn_isa"]А за Дянков: въпросният 'некадърник' връзваше бюджета в продължение на 3 години в период на огромни икономически сътресения! [/quote]

    Връзваше го с кредити и с оставения му резерв.
    Иначе, предвид "експертизата" му, вече трябваше да сме у ЕРМ2
    Така "връзваше" бюджетите си изцъкленото:
    2009: - 626,1
    2010: -2 822,8
    2011: -1 488,5
    2012: - 358,8
    Сборът на минусите е - 5296.2 милиона
    Ако добавим "успехите" и през януари и феврурари 2013...

    Ecrasez l’infâme
  72. 72 Профил на Райт (цензуриран)
    Райт (цензуриран)
    Рейтинг: 395 Весело

    [quote#66:"blockhead"]Доста "достоверна" изглежда тази информация.[/quote]

    Напълно "достоверна" е:

    http://www.capital.bg/politika_i_ikonomika/bulgaria/2002/11/16/218463_globalna_bulgariia_-_sdrujenie_za_cennostite/

  73. 73 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 782 Весело

    [quote#26:"poluivanov"]Ако се водим по комунистическата ви логика, то тогава правителството да изтегли 100 млрд. лв. дълг и всички проблеми ще се решат на мига.[/quote]

    хехе, добро наблюдение!

  74. 74 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#4] от "др. Иванов":

    Престанете да се правите на ударени, др. Иванов, публична тайна е колко много се е замогнал Болен, откакто ви даде гласа си......

  75. 75 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    [quote#17:"brutester"]Резултата на ДПС беше с 200хил. гласа по-нисък от преди 4 години.[/quote]

    А на БСП беше по-висок, което не е логично. Електоратът им намалява по естествен път, а те си вдигат резултата? Малко конспиративно - дали не е имало преливане на гласове (фалшиви, купени, инструктирани) от ДПС към БСП? Целта е ясна - БСП да спечели изборите, подпомогната от това и от манипулацията в деня за размисъл. С комундерите винаги трябва да имаме едно наум.

    The best way to predict the future is to invent it.
  76. 76 Профил на deathwalker
    deathwalker
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Нямало приходи!
    След такъв закон за хазарта, например, не виждам откъде биха могли да дойдат приходи.

    Beyond the horizon....
  77. 77 Профил на jeanne_dark
    jeanne_dark
    Рейтинг: 400 Неутрално

    Президентът има право на вето и го направи.Не виждам защо управляващите отново правят драма.Ще се съберат и ще го гласуват отново и ще ни натоварят всички нас с още един милиярд.Аз искам да знам за какво точно ще плащам.Г-да управляващи обяснете на мен,защотото не само Президента и аз не разбрах къде ще отидат тези пари.Ако не уважавате Президентската институция, уважете поне мен.

  78. 78 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#74] от "ultra_61":

    Колко?

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  79. 79 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#77] от "jeanne_dark":

    Тебе пък за какво да те уважават? Ти за кой гласува?

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  80. 80 Профил на kihano
    kihano
    Рейтинг: 727 Неутрално

    Обичайните глупости на Красю.

    Отричането и изкривяването на фактите - висша форма на демократичен реализъм!
  81. 81 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    [quote#38:"tribiri"]Защото искат преди това да вкарат няколко гербера в затвора и аз ги подкрепям в това им намерение![/quote]

    Вкарването в затвора е работа на ПРОКУРАТУРАТА, а не на БСП. Разбра ли комундер?

    The best way to predict the future is to invent it.
  82. 82 Профил на amanve4e
    amanve4e
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#30] от "danakoplatec":
    Очевидно имаш себе си за нормално мислещ, но кажи тогава кое е нормалното в назначенията, които прави това правителство. Хубаво, мрази си ГЕРБ, и на мен не са ми любими, но значи ли, че е нормално само заради това да търпим наглостта на БСП+ДПС+Атака ?! Ако да, извинявай, но такава нормалност ми се струва извратена. почти колкото тази на М.Кунева !

  83. 83 Профил на the_sceptic
    the_sceptic
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Този път не съм съвсем съгласен с г-н Станчев.

    Да, комуноидите са майстори на отвличащи пропагандни маневри. Но в случая парите не са малко, 1G все пак, и подземните босове ще си вземат лъвския дял. Та не е само отвличаща маневра: цецо галоша, черепа, тимаджиите, демир доган хидранта ще инкасират значителни приходи, ако пинизът с актуализацията мине.

  84. 84 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#16] от "geneva_1980":

    Генева, препоръчвам Ви да се кахърите повече за репутацията /ако още е останала някаква/, на своите любимци - САТАНИшевци и сие, които загубиха тотално всякакъв авторитет в очите на поне половината български граждани!!!

  85. 85 Профил на селянин
    селянин
    Рейтинг: 506 Неутрално

    абе всички изведнъж заплакаха като вдовици за "удоволствие", дори и министъра на вътрешните работи, въпреки че - какво му сече глевата на милиционера от актуализация?

  86. 86 Профил на bgkurshum
    bgkurshum
    Рейтинг: 771 Неутрално

    Хубаво се навиват гробарите, че Плевню прекарал Станишев, но не се вижда особена нужда от бързо прегласуване на върнатия закон.
    Ветото, разбира се, няма да спре социалните плащания. Това, което ще спре, е връщането на ДДС за гробарските фирми и виновен ще е Плевню.
    Вероятно върнатия закон изобщо няма да се прегласува, а наесен ще има нов за кредита и дефицита. Него Плевню няма да смее да върне, защото става въпрос за пари за земеделските плащания, а дефицита просто ще трябва да се узакони.
    Изобщо очертава се потърпевши да са спонсорите на "протеста", който впрочем съвсем се спихна въпреки напъните на "тамадите" Плевню и Боко рапоня.

    (Разбира се, остава и вероятността Плевню да е по-продажен и отколкото изглежда и наистина да се стреми към изчерпване на фискалния резерв и разклащане на борда, от което дружките му да поизчистят кредити.)

    Никога повече мутри начело на България.
  87. 87 Профил на amanve4e
    amanve4e
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#38] от "tribiri":
    Дрън-дрън , колкото герберите ги вкараха тях! Как е възможно хората да не виждат, че са едни и същи, че гарван гарвану око не вади, какъвто и театър да играят пред нас?!?!

  88. 88 Профил на stiga_be
    stiga_be
    Рейтинг: 403 Неутрално

    До коментар [#43] от "др. Иванов":

    Коментара ти е пълен нонсенс. Ако те имаха дори и най малка индикация, че могат да спечелят едни извънредни избори сега, отдавна да са разтурили парламента. Ама много добре знаят какво ще им се случи и затова ще стискат кокала до край.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  89. 89 Профил на Веселин
    Веселин
    Рейтинг: 727 Неутрално

    До коментар [#82] от "amanve4e":

    Начина ви на мислене определено ми допада, подкрепям ви.

  90. 90 Профил на amanve4e
    amanve4e
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#43] от "др. Иванов":

    Другарю, като гледам как са зачистили горите от най-кадърните хора, ясно ми е как чистят и на другите нива - връщат доказани крадци и криминалци. На това му се вика метат и после се.ат на метеното ! Не, мерси от такова чистене! ОСТАВКА!

  91. 91 Профил на stiga_be
    stiga_be
    Рейтинг: 403 Весело

    [quote#68:"nekoj_ot_dale4e (дисидент za "Икономедиа" )"]Потьрси на интернет и ще намериш как точно е разпределен бюджета.[/quote]

    В интернет не пише, ама на позитано има точен списък - кой колко ще получи.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  92. 92 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#87] от "amanve4e":

    Абе че са едни и същи, едни и същи са, ама герберите развалиха омертата и заграбиха прекалено много капии на остнанлите партийни касички, та май нещата този път няма да се разминат со кротце и со благо!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  93. 93 Профил на destroyer
    destroyer
    Рейтинг: 450 Гневно

    До коментар [#10] от "SPQR":

    Съгласен съм да се ограничи възможността за манипулация по време на изборите. На няколко пъти през последните месеци писах, че аз (независимо че се считам за човек с десни, демократични разбирания) бих приел една ТОТАЛНА забрана да се гласува на парламентарни избори в чужбина от хора, напуснали страната и постоянно живеещи там. Знам, че това ще се стори недемократично, но считам, че няма право да определя правилата, по които АЗ ще живея някой, който НЕ живее в България. Основно визирам родените (нарочно не казвам сънародници) в България и изселили се в Турция. Всички те не се считат за български граждани (или поне не го показват). Да, покрай тях ще пострадат и емигрантите ни в САЩ, Канада и Западна Европа, но считам, че те, основно симпатизанти на десните, сега няма кого да изберат, защото ДЕСНИ просто няма!
    Ако се добавят и други изисквания, за образование, платени данъци и т.н., нещата на изборите ще си дойдат на мястото. Преди да започнете да ми слагате минусчета, замислете се колко джипсита изхранвате всеки един от вас, работещите и плащащи данъци, заставяйки пред урните, а след вас стоят 4-5 индийци, дето ще гласуват за 20 лева. Вярно е, нали?

  94. 94 Профил на ultra_61
    ultra_61
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#21] от "Gaetano Scirea":
    "Въпросът е защо през периода 1997-2001 г. тези обръчи и фирми не бяха ликвидирани?"
    Отговорът е - за посоченият период се свърши не малък обем работа по въпроса, справка - изчезването на стикерите на ВИС, СИК и т.н. от витрините на магазините, войната на правителството на ОДС с "Мултигруп" /най-мощната икономическо-политическа формация на Мафията в БГ по онова време/ и ред други мерки, които бяха видими, разбира се, единствено за непредубените хора, сред които видимо Вие не сте. Съвсем друг въпрос е къде щеше да се намира днес България, ако планът на ДС и КГБ с довеждането на лицето от Мадрид, не беше успял и ОДС бе повторил мандатът си - е, тогава обръчите, цитирани от Вас, със сигурност нямаше да ги има, в предвид цялостната позиция на Иван Костов към Ахмед Доган и ДПС!

  95. 95 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#88] от "stiga_be":

    Щом казваш! Все пак нерде ти, нерде всички социолози барбар Бойко.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  96. 96 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 672 Неутрално

    До коментар [#90] от "amanve4e":

    Ти защо реши, че те разчистват администрацията и полицията за да ти се харесат? Разчистват я за да не вреди по време на изборите и за да назначат свои хора.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  97. 97 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    До коментар [#82] от "amanve4e":

    Ама тя вашата нормалност си е извратена!!!

    Извратеността й се състои в това, че мразите всички останали освен любимата си партия! По извратено може да бъде, ако мразите всички останали с изключение на любимия си партиен секретар.

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  98. 98 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1059 Весело

    До коментар [#2] от "mrtosh":

    точ в точ

    видял Доган, че на Бузлуджа ония си имат чиния и той барабар Ахмед с мъжете да излети в космоса с комунистите.

    РЕФОРМИ !
  99. 99 Профил на danakoplatec
    danakoplatec
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#82] от "amanve4e":

    Аз не мразя ГЕРБ, просто съм отвратен от тях и тяхното самоуправство последните години! Всеки има право да си прави своя избор и моят засега е този! Колкото до назначенията не мога да коментирам, тъй като нито съм наясно автобиографиите им, нито пък мога да преценя, тъй като се афишират за всяка личност /съмнително назначена, нали това имате предвид и компрометирана/ две различни мнения - за и против! Пример ще ви дам с областния управител мисля, че беше на Пловдив - протестиращите го изкараха, че е от ДПС, а човекът излезе и каза, че никога не е членувал в тази партия! Не вярвам на голословия и обвинения, но вярвам на що годе добри стъпки в политическия живот, каквито определено за момента виждам! Това е моето мнение!

  100. 100 Профил на omgguesswhat
    omgguesswhat
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Авторитет, авторитет, колко авторитет да му е останал на президента.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK