Управляващите търсят възможност отново да намалят цената на тока (видео)

Красимир Янков, БСП

© Юлия Лазарова

Красимир Янков, БСП



Управляващите търсят възможност да намалят още цената на тока през февруари или март. Това стана известно след заседанието на постоянната парламентарна комисия за наблюдение на ДКЕВР.


Според председателя й Красимир Янков имало политическо решение за търсене на резерви, като най-вероятно това щяло да стане през цените за нощната тарифа.


Обмисляното сваляне на цената на тока бе потвърдено и от члена на регулатора Еленко Божков, който напомни, че няма как намаление да влезе в сила от януари, тъй като ДКЕВР няма да има време за подробни разчети.




"Има политическа заявка за зимния период цената да бъде задържана на тези нива и включително да бъдат намерени резерви. Евентуално според мен - знаете, че има различни цени за дневна и нощна енергия, по-скоро евентуално могат да бъдат намерени резерви в нощната енергия", обясни Красимир Янков.


Последното намаление на тока влезе в сила от август и беше с около 5 на сто. Заради него допълнително се влошиха резултатите на НЕК. По оценки на бившия енергиен министър Делян Добрев само от това намаление, през този регулаторен период компанията ще загуби 620 млн. лв.


Той добави, че ще се направи всичко възможно, за да работят институциите без натиск и да не се повтарят протестите от февруари заради високите сметки.


На заседанието на комисията беше изслушан доклад за дейността на ДКЕВР.


В отговор на депутатски въпроси от регулатора заявиха, че не е имало основания за отнемане лицензията на ЧЕЗ, защото не е имало нарушаване на сигурността на снабдяване и опасност за потребителите, съобщи БТА.


Депутатът от "Атака" Магдалена Ташева запита защо лицензията не е отнета на основание, че ЧЕЗ превъзлага всички свои дейности на дъщерни дружества, които нямат лиценз за извършването на тези дейности. В отговор комисарите от ДКЕВР заявиха, че тече проверка по повод аутсорсинга на дейности на дружествата от групата на ЧЕЗ.


"Иззехме огромен брой материали за това от ЧЕЗ и предполагаме, че в най-скоро време ще имаме резултат", каза Илиян Илиев от ДКЕВР.


Колегата му Милена Миланова посочи, че може би трябва да се помисли за подобряване на нормативната база, свързана с преотстъпването на дейности и се ангажира, че ДКЕВР ще направи предложения за това в парламента.


Еленко Божков съобщи, че на ЧЕЗ са издадени няколко наказателни постановления и глоби, които компанията обжалва.


В отговор на въпрос за оператора на енергийната борса, Божков каза, че действително има подадено заявление от "Българска енергийна борса" и ДКЕВР проверява в момента доколко тази фирма разполага с компетенции да бъде борсов оператор.


Подаденото заявление от ЕСО за борсов оператор беше изтеглено от изпълнителния директор на дружеството, каза Божков. Експерт от ДКЕВР обаче уточни в отговор на въпрос, че според сега
действащото законодателство организатор на борсовия пазар може да бъде само независимия електропреносен оператор - в случая ЕСО.

Коментари (78)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на cnn
    cnn
    Рейтинг: 461 Неутрално

    Предлагам всички фотоволтаици да излязат на свободния пазар и да продават, на когото могат, а не НЕК да е задължена да изкупува свръхскъпия им ток.

    ariel28 -> http://www.youtube.com/watch?v=rUwr8zJczYs
  2. 2 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2419 Неутрално

    ам да го спрат бе ,ако го спрат на 1 януари и го пуснат на 31 в 24 часа и вот тебя 100% намаление на сметките ,да живей комунизъма

  3. 3 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1537 Весело

    100 години по-късно в главите на комунетата пак се мисли за "съвеЦка власт и електрификация", другите работи не са важни.

    БЕХ може и да тегли по 2 000 000 000 заем на година, но е важно пенсионерите да плащат по 3 лв/месец по-малко, а "социално слабите" да не плащат изобщо.

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  4. 4 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    Нов Фокушимски реактор ще я"намали" с 40% за 25 години напред

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  5. 5 Профил на Martin Boyadzhiev
    Martin Boyadzhiev
    Рейтинг: 244 Неутрално

    И при предишното намаление го казах и сега пак да напомня: Купете си свещи!

  6. 6
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  7. 7 Профил на emilm13
    emilm13
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Някой до сега усети ли намаляване на сметката - на дали! Всичко е груб популизъм, и за съжаление все още липса на алтернативни лидери да поведат премахването на тия!

  8. 8 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 729 Неутрално

    Нали тока го намалиха .Сега трябва да намалят напрежението.

  9. 9 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2197 Неутрално

    Левундерски мерки с една ясна цел: фалит на НЕК и изкупуване от мръсни руски ръчички.

    The best way to predict the future is to invent it.
  10. 10 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 2197 Неутрално

    [quote#7:"emilm13"]Някой до сега усети ли намаляване на сметката [/quote]

    Аз от "намалението" плащам все повече. Предполагам всички сме така.

    The best way to predict the future is to invent it.
  11. 11 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1212 Весело

    В Куба как определят цената,някой да знае?

  12. 12 Профил на 100 Рублей за Доллар
    100 Рублей за Доллар
    Рейтинг: 1537 Любопитно

    [quote#6:"cnn"]Защото шопа мисли, че Топлофикацията му е бащиния и не иска да плаща. [/quote]

    Колкото по-бързо топлофикация фалира, толкова по-добре. Но тогава нито съседите ще могат да се крадат, нито Вальо топловци да задигат милиони. И ще стане народно недоволство... за това ТЕЦ-София, БДЖ и още няколко фирмички в които потъват по 500-600 мил. годишно не се пипат.

    Жуеш нагло ть1 хамон... Ах, как видно что шпион...!
  13. 13 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1484 Неутрално

    Тия резерви, дето ги търсят сега за да намалят сметките с популистките 5 лв., ще ги стоварят в десеторен размер на плещите на редовия данъкоплатец. Ама какво ли да очакваш от партия, която винаги е действала на принципа- след нас и потоп!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  14. 14 Профил на calc
    calc
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Намалението е за богаташите. Баба пенсионерка не я топлят 50 стинки по-малко ток, щото и без т'ва сметката й е 15-20 лв.

  15. 15 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#1:"cnn"]Предлагам всички фотоволтаици да излязат на свободния пазар и да продават, на когото могат, а не НЕК да е задължена да изкупува свръхскъпия им ток.[/quote]
    Тогава няма да ги притеснява и новата такса от 20% и всичко ще е ок!

  16. 16 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#10:"virakocha"]Аз от "намалението" плащам все повече. Предполагам всички сме така.[/quote]
    Предполагаш грешно. Последната ми смекта е 100лв, за същия период миналата година плащах по 120.

  17. 17 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 1097 Неутрално

    До коментар [#8] от "deepblue":

    Е да, ама това зависи от съпротивлението.

  18. 18 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1218 Неутрално

    Голям страх от тези протести. И от сега се обещават намаления за февруари-март. Мислех, че Бойко е най-големия популист, но тези ще го надминат.
    Ако го намалят добре, но откъде резерви?

  19. 19 Профил на atropin
    atropin
    Рейтинг: 661 Неутрално

    Електората на бекапету ще излезе да ги бие със сопи като си види януарските сметки. Затова е цялата патардия.

  20. 20 Профил на kimba3
    kimba3
    Рейтинг: 1269 Неутрално

    Това е една добра новина за изтерзаните от 24 годишен преход българи!!!

  21. 21 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1953 Весело

    Ами нека да почерпят опита от братска Куба за намаляването на цената на тока и да приложат в България. Нали за това им плащаме да ходят до Куба - да обменят опит.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  22. 22 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    До коментар [#16] от "stefan111":

    Миналата година ноември беше по-студен/ако се отопляваш на ток/.

  23. 23 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 1953 Весело

    До коментар [#3] от "#оставка":

    Със "съвеЦката власт" го докараха, но с електирфикацията не могат. Все още дава на късо.

    Предразсъдъците са за ограничените.
  24. 24 Профил на Коте
    Коте
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    Тия като се ометат цената на тока ще ни излезе през носа.Изкуственото потискане на цената ще доведе до качествен скок, а популистите ще се хилят отстрана и ще разправят как при тях тока бил евтен.

  25. 25 Профил на Красимир Начев
    Красимир Начев
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#11] от "xmm":

    Освен да питаме Волен или Гаджева

  26. 26 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1212 Весело

    До коментар [#25] от "Красимир Начев":

    Не исках толкова лично,но да,да кажат

  27. 27 Профил на Firefly
    Firefly
    Рейтинг: 962 Неутрално

    Мале,тук е голяяямата ахилесова пета на управляващите. А скочи тока,а точно тия дето им ядат кебапчетата ще ги бутнат.
    Не ми се мисли,в какво ще ни вкарат само и само да останат на власт.

  28. 28 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#22:"xmm"]Миналата година ноември беше по-студен/ако се отопляваш на ток/.[/quote]
    Не е вярно, беше точно толкова студено колкото и сега. Освен това не съм включвам отопление преди 2рата половина на Ноември, понеже апартамента ми е топъл и нямам нужда от него. Същото важи и за Октомври, и за Септември, когато изобщо не съм се отоплявал.

  29. 29 Профил на deepblue
    deepblue
    Рейтинг: 729 Неутрално

    На следващото правителство дупе да му е яко.
    Ще има да вдига цената на тока ,да изплаща дългове ,потоци и реактори.

  30. 30 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#1] от "cnn":

    [quote#1:"cnn"]Предлагам всички фотоволтаици да излязат на свободния пазар и да продават, на когото могат, а не НЕК да е задължена да изкупува свръхскъпия им ток.[/quote]

    Съгласен, но ако една година, не получавате заплата, а сумата от нея отиде във фонд за капитализиране на НЕК.
    Какво като имате трудов договор !!!!!!!!!

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  31. 31 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#11:"xmm"]В Куба как определят цената,някой да знае?[/quote]
    Горе-долу като в Израел, но за разлика от евреите, в Куба си плащат, а не експлоатират половината свят. Питайте Бочката за Израел, той е авер с Биби.

  32. 32 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 1154 Неутрално

    До коментар [#5] от "boiata":

    Тъкмо научих магарето да не яде и оно умрЕ.....

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  33. 33 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#29] от "deepblue":

    Следващото правителство отново нищо няма да плаща. Ще плащаме тези, които плащаме данъци, с ..... повече данъци!

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  34. 34 Профил на koiot
    koiot
    Рейтинг: 581 Неутрално

    [quote#16:"stefan111"]Предполагаш грешно. Последната ми смекта е 100лв, за същия период миналата година плащах по 120.[/quote]
    Може ли да обясниш как от намаление 5% твойта сметка е паднала с 20% при еднакво потребление или май излъга.

    писнало ми е от левичари
  35. 35 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9474 Неутрално

    ДААА , КОЛКО ЩЕ Е ХУБАВО , АКО Е ИСТИНА . НО ДА НЕ ГО ВДИГАТ СЛЕД 5-6 МЕСЕЦА . ЩЕ ГО НАМАЛЯТ С ОЩЕ 3% , А ПОСЛЕ ЩЕ НИ ТРЕСНАТ ЕДНИ СМЕТКИ ТА СВЕТ ДА ВИ СЕ ЗАВИЕ . НЕ ИМ ВЯРВАМ . М А Ф И Я

  36. 36 Профил на Вальо
    Вальо
    Рейтинг: 581 Неутрално

    До коментар [#12] от "#оставка":

    Вальо е невинен! Краде се от нещо, което печели. Няма централен ТЕЦ в света, който да може да печели, освен, ако не бие една сонда в центъра на града и не извади петрол или газ. Топлофикация София получава субсидии - по около 200 милиона от когенерация на година от всички българи, които си плащат сметките за ток. 200 милиона над средната цена на тока, по която НЕК продава на ЕРП-тата. 200 милиона субсидии за електорат, дето си мисли, че парното може да струва 80 лева за двустайна панелка. На газ за същата площ плащат по 130-140 лева, котела им гори в апартамента, няма загуби 40-45% по трасето, няма трасета със скапана изолация по няколко километра, няма отопление на общи помещения.Затова никой не фалира ТЕЦ. Не заради Вальо, ами заради електората – да е щастлив и на топло. И всичко досега горе-долу се връзваше с печалбите на другите играчи в БЕХ, ама като измислиха тази простотия ВЕИ – и край на свободните парички. Кой от Европа е казал, че трябва да има 80% фотоволтаици(изкупна цена 700 лева) и 20% ветрогенератори(изкупна цена 180 лева) в общия микс на 20% ВЕИ от източниците на енергия? Само тъпите българи могат да си набутат подобни цени, които 30 години да плащат. Какво субсидираме на практика? Нова технология? Не, китайците правят панелите, а ни само ги забиваме в земята. Чиста енергия? ОК, ама за тия 1000 мегавата въведени нови мощности, кои мръсни производства затворихме? Нула. Значи мръсотията, която сме бълвали преди да направим ВЕИ си е пак същата.

  37. 37 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 854 Весело

    [quote#11:"xmm"]В Куба как определят цената,някой да знае? [/quote]
    Питай Воленчо. Той стана спец по кубинските въпроси.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  38. 38 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1212 Весело

    До коментар [#37] от "КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ":

    тцъ,Деничка ще ми се скара

  39. 39 Профил на Kalin
    Kalin
    Рейтинг: 524 Неутрално

    нови заеми и нови загуби за НЕК ...

    it comes from inside, just listen ...
  40. 40 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#34:"koiot"]Може ли да обясниш как от намаление 5% твойта сметка е паднала с 20% при еднакво потребление или май излъга.[/quote]
    Веднага ти обяснявам. Ще го направя като за малоумен, дано ме разбереш. Намалението не е 5% а е 2 пъти по ~5%, слънчице. А Потреблението е еднакво, но "на око". Естествено е да има минимални разлики. Тя и сумата не е точно 120лв, но не сметнах за необходимо да е изцяло точно. Факт е, че плащам по-малко от миналата година, за което няма как да лъжа, а ако го твърдиш явно си палав! Tака как ти звучи?

  41. 41 Профил на ivanchikk1991
    ivanchikk1991
    Рейтинг: 409 Неутрално

    С 5, 10 % намаление на тока икономика не се прави, трябват работа да има и високи дохди и данъци, които да се събират а не да отиват в партийните каси. На страната ни трябва работещи хора. Но тройната ламя няма нужда от тези хора на нея и трябват
    неграмотни и зависими които да чакат помощи от власт имащите.
    Справка митинга на Орлов мост и братската целувка.

  42. 42 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#34:"koiot"]Може ли да обясниш как от намаление 5% твойта сметка е паднала с 20%[/quote]
    И понеже си докачлив, в този ред на мисли, сметни колко е 20% от 120лв и се поправи! Нека те светна, не е 20.

  43. 43 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#41:"ivanchikk1991"]С 5, 10 % намаление на тока икономика не се прави, трябват работа да има и високи дохди и данъци, които да се събират а не да отиват в партийните каси. На страната ни трябва работещи хора. Но тройната ламя няма нужда от тези хора на нея и трябват
    неграмотни и зависими които да чакат помощи от власт имащите. [/quote]
    Пишеш за неграмотност, а в същото време поста ти е изключително неграмотен ... Но иначе си прав, намалението на тока е толкова минимално, че повечето хора не го усещат. От друга страна ако беше увеличение?

  44. 44 Профил на ivanchikk1991
    ivanchikk1991
    Рейтинг: 409 Неутрално

    До коментар [#43] от "stefan111":

    " От друга страна ако беше увеличение?" СтРаШШШШШШШнА грамотност

  45. 45 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#6:"cnn"]Защото шопа мисли, че Топлофикацията му е бащиния и не иска да плаща[/quote]

    Шшш ало шопите не се греят на централно парно ако въобще знаеш кои са шопи де.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  46. 46 Профил на Urkobozambo
    Urkobozambo
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Управляващите търсят възможност отново да намалят цената на тока...

    - Управляващите, да спират експериментите
    на наш гръб , и да подават ОСТАВКА ,
    до като, не са съсипали всичко !!!

    urkobozambo
  47. 47 Профил на gbj06554106
    gbj06554106
    Рейтинг: 590 Неутрално
  48. 48 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    [quote#1:"cnn"]Предлагам всички фотоволтаици да излязат на свободния пазар и да продават, на когото могат,[/quote]
    Царя може да иска , ама пъдаря не дава . Исках да кажа ЕК, не дава .

  49. 49 Профил на papуre
    papуre
    Рейтинг: 2079 Неутрално

    [quote#46:"Urkobozambo"]Управляващите, да спират експериментите
    на наш гръб , и да подават ОСТАВКА , [/quote]
    Ами не ги молете бе, накарайте ги . Докато треперят от акцията с книгите .

  50. 50 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#44:"ivanchikk1991"]СтРаШШШШШШШнА грамотност[/quote]
    пуберче, аз не правя забележки

  51. 51 Профил на glog
    glog
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#3] от "#оставка": ≪БЕХ може и да тегли по 2 000 000 000 заем на година, но е важно пенсионерите да плащат по 3 лв/месец по-малко, а "социално слабите" да не плащат изобщо≫

    Тоест, ти, дето си решил да си подаваш оставката и вместо където трябва си я записал тука, твърдиш, че правителството ще намали цената на тока само на пенсионерите? Така ли? Защото социално слабите отдавна не плащат.

    Съгласен съм, че е пълен кретенизъм да се намаляват цени с цената на неприемливо големи заеми и с опасност БЕХ да бъде доведен до фалит. Съгласен съм, че всеки трябва да си плаща това, което консумира. Съгласен съм, че повече от социално слабите сами са си виновни за това и не заслужават да получават нищо. Но не ми е ясно защо трябва да си миете задниците с пенсионерите. Ето, аз съм пенсионер. Пенсията ми е 260 лева. Но от 1942 година до сега не съм получил в пари или в нещо друго ни стотинка помощ от никого. Та можете ли да ми кажете какво съм ви виновен, че ме плюете като един от оплюваните от вас пенсионери?

  52. 52 Профил на emil
    emil
    Рейтинг: 1261 Неутрално

    Щом видите Еленко Божков значи вече има някаква яка далавера и трябва да си отваряте очите на четири.

    ДЕПУТАТИТЕ ГЛАСУВАЛИ ПРОТИВ ВОЛЯТА НА 2.5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ ГЛАСУВАЛИ С "ДА" НА РЕФЕРЕНДУМА СА ЕДНИ ПРЕВРАТАДЖИИ. ТЕ ВЕЧЕ ПРЕДСТАВЛЯВАТ САМО СЕБЕ СИ.
  53. 53 Профил на petyo_yonchev
    petyo_yonchev
    Рейтинг: 25 Неутрално

    Надуваите още малко балона, докато не рече : ПУК!

  54. 54 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4782 Весело

    [quote#0:"статията"]Според председателя й Красимир Янков имало политическо решение за търсене на резерви, като най-вероятно това щяло да стане през цените за нощната тарифа.[/quote]

    Е! Що има политическо решение, значи напремено ще стане.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  55. 55 Профил на tt60
    tt60
    Рейтинг: 458 Неутрално

    Към първия пост и другите му клакьори! А бе ей малоумници с малоумници Вие не разбрахте ли, че и с ВЕИ-та и без тях пак ще си останете същите мизерници или трябва да лянцате щото ви плащат или защото обичате да гълтате праха който Ви хвърлят в очите! Нещастници!

  56. 56 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4782 Неутрално

    До коментар [#55] от "tt60":
    Какво значи "лянцате"?

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  57. 57 Профил на sanlivko
    sanlivko
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Опасяват се, че високи сметки за ток и парно може да доведат до недоволство и нови протести. Как ще се финансира и плаща не е важно. Важно е да се държи властта за да няма страх. Всъщност страхът е да не паднат от власт и да изчезнат възможностите за крадене. Два поредни мандата без БСП и ДПС и другарите ще загубят тотално - полвината им симпатизанти ще се преселят в одвъдното, а другата половина ще се разбягат, защото няма възможност за крадене.

  58. 58 Профил на tt60
    tt60
    Рейтинг: 458 Неутрално

    до Смелчагата ,, Храбрец''. Значи, че ако не си ме разбрал, си пълен тъпанар!

  59. 59 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1017 Неутрално

    БСП винаги са въртяли страшни игри в енергетиката, но понеже сега малко или много нещата започнаха да изсветляват, се наложи да сменят схемата, идеята е да вкарат БЕХ в големи дългове, и някой да изкупи активите, електроцентрали, подстанции, далекопроводи, газопроводи, газохранилища.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  60. 60 Профил на БамБам
    БамБам
    Рейтинг: 524 Весело

    Ккаъв е тоя вЪлк бе баФи мамата! Главата му е като поле от жито !

  61. 61 Профил на Марко
    Марко
    Рейтинг: 589 Неутрално

    Управляващите търсят възможност отново да намалят цената на тока
    ................................
    Преведено: "Управляващите търсят възможност за спешен фалит на НЕК".
    Това е положението...

    Не съм магаре;-)
  62. 62 Профил на antonio_vivaldi
    antonio_vivaldi
    Рейтинг: 3563 Неутрално

    Видеото по горе не трябва да бъде пускано на малки деца, особено преди лягане. После ще сънуват кошмари с върколаци.

  63. 63 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 409 Весело

    До коментар [#16] от "stefan111":

    Разбрах, забогатял си.

    chavo64
  64. 64 Профил на stefan111
    stefan111
    Рейтинг: 352 Неутрално

    [quote#63:"chavo64"]Разбрах, забогатял си.[/quote]
    Добре ве, къде съм твърдял подобно нещо ? Чудно ми е, цената на тока се качва - недоволни сте, цената на тока пада, буквално, а вие сте даже по-недоволни. Каква е тази лудост? Лъжец ме изкарахте за това, че сметката ми за ток е по-малка? Ти пък ми подмяташ саркастичното "забогатял си", без да има абсолютно никаква връзка с казаното от мен. К'во си разбрал? Къде е връзката? Не съм забогатял, но не съм и обеднял, което не е лошо, нали ? За какво е целият вой тогава? Как очакваш някой да забогатее от намалена сметка за ток, за да го предполагаш ?!? По-щастлив ли щеше да си ако сметката ти беше по-висока? А знаейки, че е по-висока, за да могат шепа "олигарси", да са малко по-олигарси? Щеше ли да спиш по-спокойно? Неадекватно е!

  65. 65 Профил на Вальо
    Вальо
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Неадекватно е една държава да определя цена на пазарна стока, каквато е енергията. Неадекватни енергийни специалисти без един ден стаж в бранша и откровено глупави „експерти“ са членове на една комисия, която има съвсем друг смисъл, задачи и област на компетенции. Какво ли биха правили, ако не са членове на ДКЕВР? Абсолютно нищо, затова си налягат парцалите и слушкат тъпите политици за всичко. А неадекватната държава продължава да твори енергийни глупости. Някой немски министър да е ходил в САЩ или Русия да договаря енергиен проект в Германия? Някой депутат да си помисля дори, че може да предопределя решения на независим енергиен регулатор? Наистина има много неадекватни тъпанари в сектор енергетика и то все на отговорни длъжности, но последствията ще са за нас, дето ще плащаме сметките. В енергетиката отдавна всичко е глупост, политика, запълване на дупки и демагогия. Някои им вярват може би, но ако тези хора работеха в авиацията например, един самолет нямаше да хвърка досега. Въпрос на време е да лъснат глупостите на 3 поредни правителства в този бранш.

  66. 66 Профил на Вовка Вурдалак
    Вовка Вурдалак
    Рейтинг: 753 Разстроено

    Нема да чета статията, ама това личице от клипчето е персонаж от Вавилон-5...

    Praise the Lord and Pass the Ammunition! Ще не вмерла Україна!
  67. 67 Профил на goblenka
    goblenka
    Рейтинг: 696 Неутрално

    По-добре да търсят и да намерят начин за повишаване на доходите! И, не на отделни групи, а на целокупния народ! Защото пресата натиска все повече и повече и платежоспособността на народа заприлича на некачествена палачинка с балончета тук - там! Продължаването на натиска постепенно изчиства балончетата и следва тотален фалит!

    goblenka
  68. 68 Профил на gogo2011
    gogo2011
    Рейтинг: 535 Неутрално

    Това намаление ще трябва някой да го плаща. Реалната цена на тока на пазара е друга. Съмнявам се електроразпределителните дружества да извадят парите от джоба си. Няма да се изненадам и ако последните започнат да бойкотират като очаквам по-често да има светни-гасни.

  69. 69 Профил на sa6
    sa6
    Рейтинг: 849 Неутрално

    Това вече сме го виждали - 20% по-ниска цена, макар и с режим на тока.

    Евроатлантида
  70. 70 Профил на alteration
    alteration
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Стига бе хора,стига с тоя комунизъм!Държавата ще "намалява цени"?!Държавата може да намалява броя на чиновниците си,ток не може да намалява,защото не произвежда!Ако производители и доставчици нарушават някакви закони-да бъдат санкционирани от закона,но държавата административно да се намесва е чиста проба комунизъм-комунизъм който продължава в калта да ни държи.Цените са пазарни!Цената на труда също е пазарна!И следва саморегулация.Така е в богатия свят.Държавата разбира се има функции,но те не се изразяват в някакво "намаляване"на нещо си.Държавата да съсдава условия за развитие на бизнеса и да стимулира ВДИГАНЕТО НА ДОХОДИТЕ,а не да казва на баничаря по колко да си продава баничките.

  71. 71 Профил на nelva
    nelva
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Много хубави и евтини свещи продават на Илиянци.
    Запасете се за празниците.
    Спряхме си парното много блокове,дали ще издържи трафопоста ни ?

  72. 72 Профил на shawn philips
    shawn philips
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Здравейте
       Опитали ли сте да потърсите заем и сте били разочаровани от финансовата институция или имате нужда от истински заемодател сега, за да ви даде заем, свържете се с mcjonesloancompany@yahoo.com за незабавен заем.
    телефон: +17815611941
    WhatsApp: +2349022703318,
    късмет

  73. 73 Профил на shawn philips
    shawn philips
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Здравейте
       Опитали ли сте да потърсите заем и сте били разочаровани от финансовата институция или имате нужда от истински заемодател сега, за да ви даде заем, свържете се с mcjonesloancompany@yahoo.com за незабавен заем.
    телефон: +17815611941
    WhatsApp: +2349022703318,
    късмет

  74. 74 Профил на shawn philips
    shawn philips
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Здравейте
       Опитали ли сте да потърсите заем и сте били разочаровани от финансовата институция или имате нужда от истински заемодател сега, за да ви даде заем, свържете се с mcjonesloancompany@yahoo.com за незабавен заем.
    телефон: +17815611941
    WhatsApp: +2349022703318,
    късмет

  75. 75 Профил на shawn philips
    shawn philips
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Здравейте
       Опитали ли сте да потърсите заем и сте били разочаровани от финансовата институция или имате нужда от истински заемодател сега, за да ви даде заем, свържете се с mcjonesloancompany@yahoo.com за незабавен заем.
    телефон: +17815611941
    WhatsApp: +2349022703318,
    късмет

  76. 76 Профил на shawn philips
    shawn philips
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Здравейте
       Опитали ли сте да потърсите заем и сте били разочаровани от финансовата институция или имате нужда от истински заемодател сега, за да ви даде заем, свържете се с mcjonesloancompany@yahoo.com за незабавен заем.
    телефон: +17815611941
    WhatsApp: +2349022703318,
    късмет

  77. 77 Профил на shawn philips
    shawn philips
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Здравейте
       Опитали ли сте да потърсите заем и сте били разочаровани от финансовата институция или имате нужда от истински заемодател сега, за да ви даде заем, свържете се с mcjonesloancompany@yahoo.com за незабавен заем.
    телефон: +17815611941
    WhatsApp: +2349022703318,
    късмет

  78. 78 Профил на shawn philips
    shawn philips
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Здравейте
       Опитали ли сте да потърсите заем и сте били разочаровани от финансовата институция или имате нужда от истински заемодател сега, за да ви даде заем, свържете се с mcjonesloancompany@yahoo.com за незабавен заем.
    телефон: +17815611941
    WhatsApp: +2349022703318,
    късмет





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK