Започна изграждането на най-големия пътен възел в Южна България

Така ще изглежда съоръжението от въздуха

© АПИ

Така ще изглежда съоръжението от въздуха



Изграждането на най-големия пътен възел в Южна България започна, съобщиха от Агенция "Пътна инфраструктура". Съоръжението "Димитровград" е от лот 2 Димитровград – Харманли от автомагистрала "Марица".


Пътният възел се намира при километър 38 на новия аутобан и е в землището на с. Крепост. Проектът се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез оперативна програма "Транспорт" 2007 - 2013 г.


С построяването на пътния възел пресичането на автомагистралата с международен път Е-85 Димитровград – Хасково ще се осъществява безконфликтно на две нива. Във връзка с изграждане на съоръжението в средата на януари 2014 г. предстои да бъде въведена временна организация на движението по шосето между Димитровград и Хасково, за да се гарантира безопасността на преминаващите и работещите.


Изпълнител на лот 2 от автомагистрала "Марица" и новия пътен възел е сдружение "Марица Хайуей" с водещ партньор "ПСТ Холдинг" АД.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (36)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 469 Неутрално

    Това е част от магистралата. За всеки надлез ли ще съобщавате.Пусковия срок наближава през лятото, те още не го почнали.

  2. 2 Профил на Веселин
    Веселин
    Рейтинг: 688 Любопитно

    Проектът се съфинансира от Кохезионния фонд на Европейския съюз и националния бюджет чрез оперативна програма "Транспорт" 2007 - 2013 г.


    Защо не изчакахте ощр няколко дни за да изгубите и тези пари?

  3. 3 Профил на bbarak74
    *****
    Неутрално

    Международен път Е-79 от Ботевград до Видин за централна Европа не се започва,а правим удобни пътища на Ердоган .

  4. 4 Профил на due07477623
    due07477623
    Рейтинг: 422 Неутрално

    Бай Пешо от село Прънци прекара пътека от кочината до обора. Моля новината да се публикува на първа страница на всеки весник в България след като има статута на новина от национално значение като гореспомената.

  5. 5 Профил на simeonov_
    simeonov_
    Рейтинг: 479 Неутрално

    В срок или не,магистралите в Южна България се строят и ще се завършат.Сега е време да се обърне внимание основно на Северна България,която се обезлюдява и ако скоро не се вземат мерки,ще дойде момент в който процеса ще стане необратим.

  6. 6 Профил на Kalin
    Kalin
    Рейтинг: 479 Неутрално

    в нормалните държави подобни детелини има през 10-15 километра ...

    it comes from inside, just listen ...
  7. 7 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 751 Неутрално

    Всичко хубаво, ама докога този град ще носи името на Гошо Тарабата - виновник за изтреблението на стотици негови съмишленици по времето на Коминтерна, а най-вече за предаването на нещастната ни Родина в ръцете на руските окупатори през 1944 г.?

  8. 8 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 802 Неутрално

    Тези пътни тип "детелини" са изключително непрактични. В Западна Европа почти ги няма - убиват скоростта, при включване трябва да се направи почти пълен кръг, 270 градуса. Обикновено пътищата се вдигат на естакади или минават по тунели и автомобилите се включват в ускорителна лента без да се налага да намаляват скоростта. Нищо ново не научихме, караме си както си знаем.

  9. 9 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1324 Неутрално

    Изпълнител на лот 2 от автомагистрала "Марица" и новия пътен възел е сдружение "Марица Хайуей" с водещ партньор "ПСТ Холдинг" АД.
    ..............
    Паричките отиват при едни и същи другари, в случая при олигарсите Ивайло Мутафчиев- племеник на Тодор Живков,
    и Цеко Минев
    http://milionerite.com/index.php?option=com_content&task=view&id=62

    nemo malus felix, minime corruptor.
  10. 10 Профил на hinhril
    hinhril
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#3] от "bbarak74":

    Пътя не е за Ердоган, а за стотиците хиляди ТИР-ове със стока летящи към Гърция, Турция, Мала Азия и т.н. от Европа и обратно. Забравяш и факта, че това е пътя, по който минават и всички гаст арбайтери. Поради лошите условия на стария двупосочен път, загиват множество хора почти ежедневно. Пътят е част от два европейски транспортни коридора с изключително значение. По продължение на магистралата и в близост до нея са разположени редица големи и средни по големина градове в България- Пловдив, Първомай, Чирпан, Хасково, Димитровград, Стара Загора, Харманли, Свиленград. Региона е с доста развита икономика, земеделие и производство особено на фона на останалите част от България и подобна инфраструктура не е просто необходима, а има крещяща нужда от такава.

  11. 11 Профил на hinhril
    hinhril
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#8] от "teridan":

    Шосето, което пресича магистралата, в същност реално е също е магистрален път - 3 ленти във всяка посока. Там е необходим такъв пътен възел и трудно може да се проектира нещо, което да е едновременно по-евтино и по-ефективно.

  12. 12 Профил на paolo51
    paolo51
    Рейтинг: 479 Неутрално

    Доскоро тази фирма беше на не без известния Васил Божков. След продажбата и се коментира че трудно може да се проследи истинския нов (или стар) собственик поради регистрираната офшорна фирма в Кипър. При издънване на обекта, потърпевша ще е и държавата България защото има европейско финасиране. Така че да не се радваме много много зад това заглавие коментиращо най-големия пътен възел в южна българия.

  13. 13 Профил на hinhril
    hinhril
    Рейтинг: 479 Неутрално

    До коментар [#7] от "ppopov_67":

    В интерес на истината, в края на 90-те('98 или '99 не си спомням точно), имаше обществено допитване до жителите на града, след което общински съвет на Димитровград, взе решение да се смени името на града. Всяка смяна обаче става, след указ на президента на Републиката, в случая тогава бе Петър Стоянов, който и до ден днешен, няма да може да даде обяснение, защо не издаде указ.

  14. 14 Профил на nefpanta22
    nefpanta22
    Рейтинг: 426 Неутрално

    До коментар [#7] от "ppopov_67":

    Това си е тяхна работа, Ако искат да го кръстят Сталинград. И на мен не ми харесва Кърджали ама какво да ги правиш.

  15. 15 Профил на чобанмахала
    чобанмахала
    Рейтинг: 688 Неутрално

    [quote#13:"hinhril"]имаше обществено допитване до жителите на града,[/quote]
    Което май беше като "протестите"- 100 човека протистират, десетки хиляди са "за", обаче не са толкова нахални и гласовити. Затова и такъв е резултата.

  16. 16 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    Нека се строи,само че да е качествено.
    Паричките да са в асфалта,а не по джобчетата.

  17. 17 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 802 Неутрално
  18. 18 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 802 Неутрално

    До коментар [#11] от "hinhril":

    Виж радиуса на завоите във снимката, която съм постнал. Там може да се включиш в другия път със скорост от 80 - 100 км/ч.

  19. 19 Профил на teridan
    teridan
    Рейтинг: 802 Неутрално
  20. 20 Профил на pilis
    pilis
    Рейтинг: 441 Неутрално

    До коментар [#17] от "teridan":

    Пътния възел на твоята снимка е доста по-скъп,и е безмислен при тоя път Хасково-Димитровград,трафика не е чак толкова голям.Вярвай ми аз съм от тоя край.

  21. 21 Профил на magnas
    magnas
    Рейтинг: 851 Неутрално

    Не съм пристрастен , но пътища да се правят ,където има кой да ги ползва .
    В Южна България по магистрала Тракия минават 4 пъти повече коли . И преди изграждането беше така .
    Просто на юг има повече бизнес и активни хора .

  22. 22 Профил на TPOTOAP
    TPOTOAP
    Рейтинг: 512 Неутрално

    До коментар [#18] от "teridan":

    Няма никакъв проблем да се направи грандиозен пътен възел в включвания със 140 км/ч. Само трябва да извади някой парите за това разточителство.

    Виж тази снимка на пътен възел между две немски магистрали. Пълна детелина като нашия.

    http://www.constructionphotography.com/ImageThumbs/A049-00648/3/A049-00648_Motorway_junction_of_the_A1_and_A250_Maschen_Niedersachsen_Germany_aerial_view.jpg

  23. 23 Профил на rumsun
    rumsun
    Рейтинг: 8 Весело

    "От Аскоу до Арманли - хасфалт, хасфалт" :Д

  24. 24 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1711 Неутрално

    [quote#5:"simeonov_"]В срок или не,магистралите в Южна България се строят и ще се завършат.Сега е време да се обърне внимание основно на Северна България,която се обезлюдява и ако скоро не се вземат мерки,ще дойде момент в който процеса ще стане необратим.[/quote]Северо-западна България вече е обезлюдена. И 5 магистрали да се построят там - все тая. Това, което може все още да се спаси е Североизточна - Русе, Варна, Шумен, Добрич. За този регион най-важното са добрите връзки с основната пътна артерия на България - АМ Тракия. Такива връзки може да има чрез АМ Черно Море и чрез скоростен път под Шипка.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  25. 25 Профил на miho45
    miho45
    Рейтинг: 682 Весело

    Струва ми се,че това е някъде в Северна България,или нещо ми се е присънило.....

  26. 26 Профил на Iron Maiden
    Iron Maiden
    Рейтинг: 733 Неутрално

    — Имаше мост, построен над блатата. Киберструктурен хипермост, дълъг стотици мили, за да минават йонните бъгита и камиони през блатото.

    — Мост? — куърна дюшекът. — Тук в блатото?

    — Мост — потвърди Марвин, — тук в блатото. Трябваше да съживи икономиката на Скорншелската Система. Изтощиха цялата икономика на Скорншелската Система, за да го построят. Помолиха ме да го открия. Бедните глупаци.

    а също така и вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица
  27. 27 Профил на DareDebil
    DareDebil
    Рейтинг: 794 Неутрално

    До коментар [#18] от "teridan":

    аууу, сакън ако трябва да намалиш до 50 км/ч за една минута, докато се включиш на магистралата! На която между другото си има ускорителна лента така или иначе. Точно такива детелини има почти навсякъде в германия.

    Конкурсно начало не означава конкурсен край, другарки и другари.
  28. 28 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1791 Неутрално

    В северна България за кого да строят магистрали ? каква толкова икономика има ? С кого да ни свързва ? Основната ос не е пътят Москва - Атина, а древната via diagonalis (диагоналният път) от Константинопол за Лондон - като продължение на Копринения път. Така е има-няма от 2000 години насам и така ще е явно още дълго.

    E PLVRIBVS VNVM
  29. 29 Профил на bbarak74
    *****
    Неутрално

    Даааа,много любители на Анадола в сайта! Построен е мост по който за Европа,лелеяната з а повечето от вас мечта,а пътя е построен 60-те години на миналият век.Всичките тези за и от азия близкият исток минават по този път,ама на вас ви е по-важен пазара на турски парцали в Димитровград.Колкото до името на града Кръстете го Диарбекир щом по ви харесва. Докато дърпаме чергата към себе си все някой ще е на студа.

  30. 30 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1791 Неутрално

    До коментар [#29] от "bbarak74":

    Явно си русначе - какъв е тоя "исток" ? На български е "изток", и на стария език е така.
    Тогава е разбираемо защо не можеш да преживееш факта, че от хилядолетия главните пътища не са при вас.

    E PLVRIBVS VNVM
  31. 31 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 531 Весело

    Дано ги построят в срок, магистралите отделят белите хора от клоаките в близост на трасето, пример Харманли се заобикаля.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  32. 32 Профил на znaesht
    znaesht
    Рейтинг: 530 Весело

    До коментар [#30] от "PavelCZ":
    Въобще на руски Изток е восток....

  33. 33 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1791 Неутрално

    До коментар [#32] от "znaesht":

    Това знам, но имах предвид представката из-, която на руски е минала в ис-.
    Всъщност го подиграх по по-различен от лингвистичния довод - не може човек, който дори не е овладял родния си език на писмено ниво, да се пеняви какви любители на Анадола имало в сайта. Интересите на България не са към "Анадола", а към основните икономически пътища, независимо кой ги владее в дадения исторически момент. И колкото по-малко робуваме на идеологеми, толкова по-добре за България.

    E PLVRIBVS VNVM
  34. 34 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2414 Неутрално

    До коментар [#28] от "PavelCZ":

    40%от търговския трафик на югоизточна европа се пада на пътя Русе Бяла и Дунав мост ,всичко друго е лакърдии ,отдавна тировете от Турция за западна Европа не пътуват през България поради системния рекет и проблеми и катастрофи ,товарят ги на фериботи в Истанбул и ги разтоварват в Триест ,ако не знаеш има един български квартал в Истанбул -Авджилар ,там е ферибота и всеки ден километри камиони чакат да ги качат или разтоварят на фериботите ,явно има няколко дневно ,та нещата са разрешени ,но не във наша полза пак ,а какъв бил пътя на коприната ,ами бил ,ама ни заобикаля ,щото сме изостанали ,а са имаме за велики ,е да ,ама не

  35. 35 Профил на PavelCZ
    PavelCZ
    Рейтинг: 1791 Неутрално

    Лошото е, че си прав и го знам. Още по-лошото е, че историята се повтаря - Via diagonalis в отсечката си от Адрианопол (Едирне/Одрин) до Сирмиум (Сремска Митровица) престанала да се използва от началото на IХ век до края на Първото Българско Царство - поради несигурност по пътя. Трафикът бил обновен при Василий II Българоубиец. За около 200 години стоките от Копринения път, които не били пряко предназначени за България, се товарели в Константинопол на кораби и се разтоварвали във Венеция.

    E PLVRIBVS VNVM
  36. 36 Профил на bbarak74
    *****
    Неутрално




    До коментар [#35] от "PavelCZ":

    Даааа ,прав си за правописната грешка! Няма да ти се оправдавам със смяната на латиница с кирилица .Прави ми впечатление,че назначените клакъори (платени) на економедиа сте много грамотни.Особено тези,които списват статиите и непрекъснато са против всичко и всички.Всичките ви филосовски съждения за пътища на коприната и на турските парцалки сте ми ясни.Този поток от тирове минава през Видин вече и думата ми беше за съвсем друго,но чалмите и фереджетата ви пречат да четете написаното.Никога няма да се приближите до Европа винаги ще сте по-близо до Анадола.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK