Папазов заговори за съкращения в БДЖ

Папазов заговори за съкращения в БДЖ

© Красимир Юскеселиев



Трябва да се направи анализ кои са печелившите звена в БДЖ и само те да останат в рамките на компанията, а останалите да се  закрият или дейностите им да се отдадат на външни фирми. Това коментира в интервю пред в. "Преса" министърът на транспорта Данаил Папазов.


Това според него естествено ще доведе до съкращения, но нямало как да се поддържа армия от служители в отделните дейности, при което фондът за работни заплати да надхвърля приходите.


Това е първият път, в който Папазов споменава съкращения, след като през септември за пореден път конкретно заяви, че Министерството на транспорта засега не предвижда съкращения нито в БДЖ, нито в "Български пощи".




Железниците ще завършат 2013 г. със загуба от около 5 млн. лв. "Това е изключителен успех", обяснява Папазов, като сравнява резултатите с предходната 2012 г., когато компанията завършва с 30 млн. лв. загуба.


БДЖ е в много тежко състояние, но пред него все пак има някакви перспективи, докато "Български пощи" трябва драстично да променят дейността си, казва още министърът. "Електронизацията трудно може да бъде преборена с универсалната пощенска услуга". Търсели се нестандартни решения.


Пощите са вече оператор на ваучерите за социални помощи, откъдето се разчита на 600 - 700 хил. лв. допълнителни приходи.

Ключови думи към статията:

Коментари (16)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на galia66
    galia66
    Рейтинг: 418 Неутрално

    А ква стана тя нали каза че ще намерят 250000 работни места а сега нещо обратното става

  2. 2 Профил на Big Muzzy
    Big Muzzy
    Рейтинг: 1353 Неутрално
  3. 3 Профил на Грант мотивиран, правоверен либерал
    Грант мотивиран, правоверен либерал
    Рейтинг: 470 Неутрално

    [quote#1:"galia66"]А ква стана тя нали каза че ще намерят 250000 работни места а сега нещо обратното става[/quote]

    Работни места колега, другарят станишев отваря само на думи и само преди избори. След изборите отваря само... да не казвам какво

    Дневник - рупор на демократичната цензура. "Правилата" на форума - СПОРЕД ФИНАНСОВИЯ ИНТЕРЕС НА СОБСТВЕНИКА :)
  4. 4 Профил на nv
    nv
    Рейтинг: 990 Весело

    До коментар [#1] от "galia66":

    [quote#1:"galia66"]А ква стана тя нали каза че ще намерят 250000 работни места [/quote]

    Ми не успяха да премахнат забраната за пушене и затова...

    Автентичните десни cinik и niksan1 ще гласуват за Мая Манолова на балотажа.
  5. 5 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    Трябва да се направи анализ кои са печелившите звена в БДЖ и само те да останат в рамките на компанията, а останалите да се закрият или дейностите им да се отдадат на външни фирми. Това коментира министърът на транспорта Данаил Папазов.

    До сега защо не го направихте този анализ?!.

  6. 6 Профил на sss700431
    sss700431
    Рейтинг: 462 Неутрално

    "Български пощи" трябва драстично да променят дейността си, казва още министърът. "

    Абсолютно точно казано . Човек като посети някой от клоновете на пощите , не може да не се съгласи с тези думи.

  7. 7 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 367 Весело

    Въх, ко стана със социално - социалистическото правителство?! На здраве на избирателите...........

    chavo64
  8. 8 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    [quote#3:"mnmak"]Работни места колега, другарят станишев отваря само на думи [/quote]

    Лошото е, че и при другаря Борисов е така. В 2009 г. ни обещаваше запазване на старите и 400 000 нови работни места!?

  9. 9 Профил на julyanna
    julyanna
    Рейтинг: 418 Любопитно

    А да вземат да кацнат на една версия, че това вече е прекалено. Преди броени дни бяха едни хвалби, едни печалби, само дето всенародни тържества не направиха за това, че за първи път от години БДЖ щяло да завърши годината на печалба. Сега, 15 дни по-късно - 5 млн. загуба.......ти да видиш. Де отидоха печалбите бре Папазов? Кой ги лапна париците?

    "Очаква се дружеството БДЖ "Пътнически превози" да завърши 2013 г. на печалба. По оперативни отчети се очертава от порядъка на 3 милиона и половина лева печалба, заяви в интервю за "Фокус" Димитър Димитров, управител на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД." Ей го от 01.01.2014 г матРЯла :
    http://www.dnevnik.bg/biznes/companii/2014/01/01/2211882_ochakvalo_se_bdj_putnicheski_prevozi_da_zavurshi_2013/

    Книгата е като огледало. И ако в него гледа маймуна, от там не може да се види лик на апостол. Лихтенберг.
  10. 10 Профил на agata_kristi
    agata_kristi
    Рейтинг: 673 Неутрално

    Нищо, Папазов ще закрие дейности и ще съкрати хора, а Драго Стойнев ще ги национализира същите тези дейности и ще назначи съкратените от Папазов хора.

    Гарантирано последователно и компетентно от БСП икономическите титани. ОСТАВКА

  11. 11 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3161 Неутрално

    Световната банка беше поставила само едно условие,БДЖ ако не е на печалба,поне да не е на загуба! Но нито комунистите,нито Борисов не успяха и това да постигнат,въпреки че може...Предполагам разбирате защо?

  12. 12 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1538 Неутрално

    Заговори, щото скоро няма да е министър. Няма да е нужно да изпълнява "заговореното".

    Доброто е заразно
  13. 13 Профил на simeonov_
    simeonov_
    Рейтинг: 490 Любопитно

    Да си дойдем на думата БДЖ работи прекалено неефективно,натрупа огромни дългове и продължава да работи на загуба.Пощите също са доста зле,но те поне нямат големите дългове на БДЖ.Съкращения и реформи и в двете трябваше да има много отдавна,но синдикатите популисти спъваха всички опити досега.Като за начало на реформите трябва да се започне приватизация на товарните превози на БЖД.

  14. 14 Профил на dosetliv
    dosetliv
    Рейтинг: 1240 Неутрално

    [quote#9:"julyanna"]години БДЖ щяло да завърши годината на печалба. Сега, 15 дни по-късно - 5 млн. загуба...[/quote]

    Това е много просто.

    Като изходиме от позицията, че "фондът за работни заплати да надхвърля приходите. " , то се получава, че печалбата е колкото каже Партията.

  15. 15 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2218 Неутрално

    До коментар [#13] от "simeonov_":

    Само със съкращения няма да се мине. Трябва нов собственик от развита държава, който да пренесе от раз това ноу-хау, което липсва. Имаме натрупано 30-годишно изоставане, което не може да се навакса със собствени сили или с назначаване на "способни стопански и партийни ръководители"

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  16. 16 Профил на fras
    fras
    Рейтинг: 504 Любопитно

    Железниците ще завършат 2013 г. със загуба от около 5 млн. лв. "Това е изключителен успех", обяснява Папазов, като сравнява резултатите с предходната 2012 г., когато компанията завършва с 30 млн. лв. загуба.
    ------------------------------------
    Тези резултати са пряко свързани с действията на предходните управители на БДЖ - Недев и Владимиров.
    Които бяха тотално оплюти от новите управници.
    Сметката е проста:
    През 2012 г. онези уволниха към 2000 души. Но им платиха компенсации, тъй че пряк финансов резултат нямаше.
    той изва през 2013 г. и е грубо следния:
    2000х12 месецах1000лв(заплати и осигуровки)=24 млн. лв.
    Е ти разликата между 30 и 5 млн. загуба!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK