Goodyear и собственикът на Zara пускат съвместна модна колекция



Нова модна линия тениски и суитчъри с брандинга на Goodyear бе пусната в продажба този месец във всички търговски обекти на Pull & Bear и онлайн, като част от модната програма Goodyear Vintage, съобщиха от компанията. Pull&Bear заедно със Zara, Bershka и др. са част от испанския гигант Inditex.


Според сделката между IMG Licensing, една от най-популярните лицензиращите компании в света, и GoodyearCompany дрехите ще бъдат продавани в магазините на Pull&Bear в 62 страни по целия свят, както и в онлайн магазина на ритейлъра заедно с вече съществуващото облекло с марката Goodyear.


Доскоро лицензите на Goodyear бяха предимно в автомобилната индустрия.




Сега Goodyear освен дрехи за ежедневието предлага колекции от връхни дрехи, слънчеви очила, ученически чанти и спортни стоки.


Този ход на компанията за автомобилни гуми има за цел да превърне бранда в глобално разпознаваема лайфстайл марка, коментират от там.


Понастоящем има повече от 40 лицензи на Goodyear в Европа, Азия и Латинска Америка.

Ключови думи към статията:

Коментари (1)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на izabell
    izabell
    Рейтинг: 1380 Неутрално

    Дали ще има тениски без ръкав





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK