Хотелиерите: Еколозите започнаха да спират всичко в България

Карадере<br />

© Радослав Саров

Карадере



Еколозите започнаха да стопират всичко в България и да не позволяват изграждането на нови обекти в летните и зимните курорти. Същият е сега случаят с проекта за Карадере.


Това се казва в позицията на Българската хотелиерска и ресторантьорска асоциация (БХРА) по повод организирания тази вечер протест от екоактивисти срещу разрешеното от правителството строителство на хотелски комплекс в местността Карадере.


Трябва да се постигне баланс за природата, за хората и за инвеститорите, се посочва в позицията на организацията.




"Ако продължават еколозите да пречат за развитието на страната, ще изчезнем като нация и сме обречени на мизерия и глад", посочват хотелиерите.


Те допълват, че в момента няма чужди инвестиции в България. "Не може постоянно да гоним такива, които искат да идват в страната. Единствените сектори, които могат да извадят икономиката от кризата са туризма и земеделието", смятат още собственици на хотели и ресторанти.

Коментари (93)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Хриси
    Хриси
    Рейтинг: 1677 Гневно

    Хотелиерската идея за "баланс за природата, за хората и за инвеститорите" е бетон, асфалт и още бетон и още асфалт и, разбира се, ски писти докъдето поглед стига.

    Катили!

    If I had a tail, I'd swat the flies.
  2. 2 Профил на оuzo
    оuzo
    Рейтинг: 486 Неутрално
  3. 3 Профил на pavkata2010
    pavkata2010
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Супер ще бъде, ако наистина успеем да ви спрем!

  4. 4 Профил на laveol
    laveol
    Рейтинг: 632 Неутрално

    Няма ли да е малко еднообразно, ако всичко е само бетон от Емине до Резово? Чувал съм, че на туристите им харесва и малко разнообразие, ама може и да греша - все пак те са хотелиери и трябва да знаят най-добре.

  5. 5 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    Айде стига, ненаядохте се с бетон.

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  6. 6 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1963 Неутрално

    Не спират всичко, само мафията!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  7. 7 Профил на moriarti
    moriarti
    Рейтинг: 838 Весело

    "...Трябва да се постигне баланс за природата, за хората и за инвеститорите…". Култово, значи. Баланс означава - 95% бетонни чудовища, 23% паркинг, 7% кръчми, 12% чалготеки, 2% морга за туристите със слаби сърца и стомаси, 9% пЕсОк (с фасове и спринцовки). Останалото е за хората, значи...

    "ДУМА" + "Дневник" = "ДУМНИК"
  8. 8 Профил на agata_kristi
    agata_kristi
    Рейтинг: 725 Неутрално

    Асоциацията на Красимир Гергов и Георги Гергов - единият виден крайморски заменкаджия, другият бивш СДС-ар настоящ виден пловдивски кадър на БСП.

    Ако не знаят хотелиерите преди 1 месец имаше социологическо изследване, че 80% от българите НЕ одобряват строежите в курортите.

  9. 9
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  10. 10 Профил на s1lv3r
    s1lv3r
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Не може по цял свят да има курорти, които съчетават природа със строителството... Според мен е крайно време да се излезе от тази истерия... Типично по български сме в двете крайности... Не агитирам за строежи по морето,но когато може да се докаже строителство, което да е съобразено с екологичните норми, защо да не се инвестира в това, което дефакто храни държавата... Все пак трябва да има ред, за да не се превърне всеки следващ комплекс в нов Слънчев бряг.... Нека не забравяме, че България е особено известна вече с летните си курорти... Ако искаме да вдигнем качеството на клиентелата, трябва да предлагаме еко-курорти с много природа и красоти...

  11. 11 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1963 Неутрално

    Долу лапите от Карадере!

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  12. 12 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 1073 Любопитно

    Драги хотелиери, др. арх. Георгий Димитриевич ли ви пише позициите?

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  13. 13 Профил на Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Натътрузен десебар, слуга на БСП
    Рейтинг: 1099 Неутрално

    "Ако продължават еколозите да пречат за развитието на страната, ще изчезнем като нация и сме обречени на мизерия и глад", посочват хотелиерите.

    ВТФ??? Днес само дебилни декларации ли ще четем?

    Няма шики-мики.
  14. 14 Профил на nikidimi
    nikidimi
    Рейтинг: 529 Разстроено

    да, да не се строи върху защитени територии е вредно за България! Това сдружение включва ли нормални хора, не само червени "бизнесмени"?

  15. 15 Профил на clutch
    clutch
    Рейтинг: 672 Весело

    "Ако продължават еколозите да пречат за развитието на страната, ще изчезнем като нация и сме обречени на мизерия и глад", посочват хотелиерите.''
    Това няма начин да не го е писал Благой Рагин, корифея на туризЪма и хотелизЪма в България.
    Давайки нещо в ръцете на глупаци и крадци, можеш да очакваш само разруха и кал. Време е да изчезнат ведно с общежитията и котилата си от малоумници.

    Бил съм крайно груб към идиотите? Хъм, имам и разрешително за оръжие :)
  16. 16 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    Ако продължават еколозите да пречат за развитието на страната, ще изчезнем като нация и сме обречени на мизерия и глад", посочват хотелиерите

    Да ми кажат колко процента средно се запълват, щото съм на мнение, че има празни и неработещи хотелски сгради

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  17. 17 Профил на Вов
    Вов
    Рейтинг: 506 Гневно

    Какви са тия "хотелиери" - жалки анонимници, които се крият зад името на някаква си асоциация. Покажете се да ви огледаме .

    Мръсни жалки алчни копеленца, ако умираме като нация то е заради такива като вас - безочливи и арогантни нещастници , които знаят само да унищожават.

  18. 18 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2131 Неутрално

    До коментар [#9] от "Отнесен":

    "Обетоняването" на черноморието не е развиване на туризъм, а закриването му.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  19. 19 Профил на blaueaugen
    blaueaugen
    Рейтинг: 506 Неутрално

    [quote#12:"majorman Волен - в Сибир!"]Драги хотелиери, др. арх. Георгий Димитриевич ли ви пише позициите? [/quote]

    Сигурно снаха му.

    "Ако продължават еколозите да пречат за развитието на страната, ще изчезнем като нация и сме обречени на мизерия и глад", посочват хотелиерите.
    Точно обратното е, за съжаление. Докато законите не започнат да важат за всички, сме обречени на глад и мизерия.
    Протестираме не срещу инвестициите, а срещу безогледното нарушаване на българското и европейското законодателство.

  20. 20 Профил на Другари, дамските въшки са срам за комсомолките!
    Другари, дамските въшки са срам за комсомолките!
    Рейтинг: 586 Неутрално

    Заглавието да се чете така:

    ХОТЕЛИЕРИТЕ СПИРАТ ПРИРОДАТА В БЪЛГАРИЯ!

    "Единственото хубаво нещо, което идва от изток, е слънцето." - финландска поговорка.
  21. 21 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1068 Гневно

    Парите от контрабандата, политическата корупция и наркотиците тряя се перат! Къде? В хотелии.. По възможност грандомански! По възможност бетон! Парите за препиране -много, а места за строеж почти не останаха!
    Който не иска хотели и бетон, да протестира срещу контрабандата, политическата корупция! Те са източникът на "инвестици" в бетон!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  22. 22 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1963 Неутрално

    Еколозите, непушачите и възобновяемата енергия погубват България. Божееееее...

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  23. 23 Профил на Цветан К.
    Цветан К.
    Рейтинг: 395 Неутрално

    Майко мила, стана ми малко тъжно за хората, писали тази декларация... не ги мразя, жал ми е за тях...

    !!!
  24. 24 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    Не остана място на Черноморието, където можеш да отидеш на малко тишина и спокойствие. Непреминно трябва да е под чадъра на концесионера и на метър от теб да има непознат задник. От 5 години не съм им стъпвала, откакто плувах с едно ла*но (в буквалния смисъл). Да си направят пречиствателните и пак ще пробвам

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  25. 25 Профил на ambros
    ambros
    Рейтинг: 586 Неутрално

    Хотелиерите са прави. Не можем да превърнем България в хипарска държава с бурени и храсталаци заради вманячаването на разни псевдо природозащитници, които точат средства от чужди спонсори за дейността си. Хората трябва свободно да развиват туристически бизнес по морското крайбрежие и планините, за да печелят те и да се увеличава заетостта. А и почивката в облагородени курорти като Златни пясъци и Слънчев бряг е по-приятна, отколкото на гола пустош.

  26. 26 Профил на 4i4e
    4i4e
    Рейтинг: 506 Неутрално

    ПРИМЕР ВИТОША,ВСИЧКО Е В РАЗПАД ПОРАДИ ЕКОЛОГИЧНИ СЪОБРЪЖЕНИЯ,СЪОРЪЖЕНИЯТА СА В РАЗРУХА,НОВИ НЕ СЕ СТРОЯТ,СТАРИТЕ НЕ СЕ ПОДЪРЖАТ!!!примери, въжената в княжево,хотел щастливеца и почти всичко останало!!!НЕ НА ЕКОЛОГИЧНИЯ РЕКЕТ,толко от мене

  27. 27 Профил на yu22
    yu22
    Рейтинг: 1225 Гневно

    Преди по-малко от месец летувахме в една страна /южното полукълбо/, където е забранено ново строителство на 200 метра от водата...!!!

    Като гледам снимки от български курорти, май, май и във водата искат да првят хотели и хотелчета...!!! Осраха я тази държава, тия НЕНАЯДЕНИТЕ бе...!!!

    мнoгoниковият турист, имам 3-4 акаунта и 22 НИКА...
  28. 28 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 866 Неутрално

    [quote#18:"Тони!"]"Обетоняването&quot; на черноморието не е развиване на туризъм, а закриването му.[/quote]
    Ти виждал ли си колко туризъм има по застроените курорти и колко по девствената природа? Посещаемостта се различава 1000 пъти, доходността се различава 1000000 пъти.

  29. 29 Профил на Zdravko Z.
    Zdravko Z.
    Рейтинг: 561 Неутрално

    Ако всичко беше на пазарен принцип, без подкупи и други подобни, нямаше да се налага еколозите да ги спират.

  30. 30 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1068 Весело

    Вижте снимка на братът на шушумигата-голям смишник и той, с мустачки http://goo.gl/WL5GxO от пик бг е снимката

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  31. 31 Профил на tosho_toto
    tosho_toto
    Рейтинг: 840 Неутрално

    А защо не протестираха когато бившият кмет на Москва завзе половината от Камчия,изсекоха се хиляди декари гора и очевидно се нарушаваше екологичното равновесие.

  32. 32 Профил на Put in, put out
    Put in, put out
    Рейтинг: 280 Неутрално

    "Не може постоянно да гоним такива, които искат да идват в страната. Единствените сектори, които могат да извадят икономиката от кризата са туризма и земеделието"

    Брех...единствените сектори. Много тесногръдо и хамаво твърдение като по бай тошовски...ние сме малка държава, нямаме ресурси и само туризъм и земеделие ше ни оправят. Бе дееба таа крива нива...

  33. 33 Профил на Другари, дамските въшки са срам за комсомолките!
    Другари, дамските въшки са срам за комсомолките!
    Рейтинг: 586 Неутрално

    До коментар [#22] от "virtual brain":

    "Еколозите, непушачите и възобновяемата енергия погубват България. Божееееее... "

    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    "Единственото хубаво нещо, което идва от изток, е слънцето." - финландска поговорка.
  34. 34 Профил на опа
    опа
    Рейтинг: 450 Неутрално

    .... то тия "хотелиери" май нещо издишат ... после кой ще им бута хотелите ... пак данъкоплатеца

  35. 35 Профил на Александър Йорданов
    Александър Йорданов
    Рейтинг: 1078 Гневно

    Не се наядохте ве!

    Often plays a very angry brute character, who swears a lot at people he dislikes
  36. 36 Профил на Xumpomo name
    Xumpomo name
    Рейтинг: 671 Неутрално

    До коментар [#4] от "laveol":

    на тяхната клиентела природа не им трябва, само евтин алкохол

    Birds of a feather flock together.
  37. 37 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2131 Неутрално

    До коментар [#28] от "Отнесен":

    Виждал съм. Нещо си сбъркал данните драстично. Посещаемостта в бетонните курорти се ограничава в рамките на август, а посещаемостта в макото останала природа е сравнително постоянна от май до октомври. Бегай за това опорна точка.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  38. 38 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 1726 Гневно

    Хотелиерската патетика е просто покъртителна! Равна единствено на алчността им. Не съм еколог и съм професионално заинтересувана от развитието на туризма, но настоявам Карадере да бъде съхранено!

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  39. 39 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 866 Неутрално

    [quote#37:"Тони!"]Виждал съм. Нещо си сбъркал данните драстично. Посещаемостта в бетонните курорти се ограничава в рамките на август, а посещаемостта в макото останала природа е сравнително постоянна от май до октомври. Бегай за това опорна точка.[/quote]
    Изумен съм! Бас да хванем, да спчечеля някой лев?

  40. 40 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1424 Неутрално

    [quote#16:"Синята шапчица"]празни и неработещи хотелски сгради [/quote]

    Чакам да ги опаковат хубаво и да почнат да ги събарят като в Испания

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  41. 41 Профил на radan_lostov
    radan_lostov
    Рейтинг: 450 Неутрално

    КараДере не се яде г-н Георгий Димитриевич Станишев.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  42. 42 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 727 Гневно

    Виждаме докъде доведе хотелиерската пералня!Цяла България застроена,природата изядена.Стига толкова - направихте всичко на бетон,изядохте дюните и горите и планините,издълбахте морето,изгонихте истинските посетители на курортите.
    Само вижте Банско и Слънчев Бряг!
    Баста !

    Tony
  43. 43 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2443 Неутрално

    Комунистите са като възобновяемите източници - колкото и да ги гониш, все същите остават! ИЗЧЕЗНЕТЕБЕ!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  44. 44 Профил на ok
    ok
    Рейтинг: 672 Неутрално

    Наистина е хубаво да се постигне баланс между еколозите и хотелиерите. Но е било хубаво преди 10 години. Сега балансът е нарушен тотално в полза на вторите. Така че довечера всички в защита на Карадере!

  45. 45 Профил на Cherrie
    Cherrie
    Рейтинг: 1059 Неутрално

    "Не може постоянно да гоним такива, които искат да идват в страната. Единствените сектори, които могат да извадят икономиката от кризата са туризма и земеделието"

    И затуй дайте да залеем всичко с бетон.Живо стръкче да не остане.
    Строителния черноморски бум от времето на Тройната ламя,който превърна морето в бетонна грдаина ще ни е обица на ухото.
    В това отношение, подкрепям еколозите напълно.Аман от строежи на всяка педя по морето.

    Всеки път,в който отговоря на Norman Granz и Hawaii постовете ми се изтриват светкавично,дори да е късно следобяд,доста често и през почивните дни. Изводи? :D
  46. 46 Профил на БамБам
    БамБам
    Рейтинг: 506 Весело

    [quote#17:"Вов"]Мръсни жалки алчни [/quote]


    Е айде айде ти като че ли не си алчен? Утре ако ти предложат работа като мениджър на хотел на брега на морето със заплатка 2000-3000лв би ли отказал?

  47. 47 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 2131 Неутрално

    До коментар [#39] от "Отнесен":

    Поради липсата на такъв разрез на данните, ще трябва да спечелиш някой лев по обичайния ти начин - на тротоара.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  48. 48 Профил на veragena
    veragena
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#28] от "Отнесен":

    Да, това за съжаление е показателно колко малко са качествените хора напоследък... Продуктът се определя от профила на масовия търсещ го...Жалка картина на тъжно настояще и бъдеще...

  49. 49 Профил на karik
    karik
    Рейтинг: 229 Гневно

    До коментар [#28] от "Отнесен":
    Не знам от къде си вадиш изводи, но от 15 години съм в Туризма и мога да твърдя на 100%, че бъркаш за доста неща.
    А за това, че работя в този сектор вече ме е срам! Срам ме е от хора като продажника Благой Рагин, срам ме е от нашето Черноморие, гнус ме е от Банско, ненавиждам Съни бИч и подобни.

    хмммм....
  50. 50 Профил на Big_Villager
    Big_Villager
    Рейтинг: 634 Любопитно

    Интересно, но хотелиерите не би трябвало да се занимаватсъс своите хотели и да се натискат за повече конкуренция?
    Или пък са може би хотелиери-строители?
    Или пък хотели-строители-мафиоти?
    Или пък просто мафиоти?

  51. 51 Профил на aleko
    aleko
    Рейтинг: 687 Неутрално

    "Не може постоянно да гоним такива, които искат да идват в страната. Единствените сектори, които могат да извадят икономиката от кризата са туризма и земеделието"
    ------

    Единствените сектори, които могат да извадят икономиката от кризата са високо технологичните. Ако се създадат условия и зеленчукопроизводството и овощарството евентуално.

    До коментар [#9] от "Отнесен":

    вЕрно си отнесен, брато...

  52. 52 Профил на blaf
    blaf
    Рейтинг: 583 Неутрално

    ""Ако продължават еколозите да пречат за развитието на страната, ще изчезнем като нация и сме обречени на мизерия и глад", посочват хотелиерите."

    Нацията ни на хотелиерския бизнес ли се крепи или последно туризмът беше около 10% от БВП? И от тези 10% една част са си напълно естествен туризъм без бетон.

  53. 53 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3563 Неутрално

    НАХАЛНИЦИ! По Черноморието не може да се намери 500 метра брегова ивица, която да не е загрозена от някакви бетонни уродства!

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  54. 54 Профил на raz_2_tri
    raz_2_tri
    Рейтинг: 450 Неутрално

    Интересно, че в курортите в Австрия и Швейцария, примерно, на единица площ има много повече влекове, лифтове и ски-писти. Как го правят, може би нямат еколози? Американци и швейцарци качиха влакове на 4000 метра, в Колорадо правят автомобилни състезания до 4 700! За мен отговорът е в това, че при нас ако се даде малко, незаконно се взема още 3 пъти по толкова и накрая наистина всичко се бастисва! Проблемът е да се спазва наистина отделено място, да се облагородява, както и да се компенсира (ако си изсекъл 100 дървета, засади 200), не да направиш един хотел (с 2х позволени етажи) и около него да оставиш след това купища бетон и пепелища... В много национални паркове има специално определени места за минаване на хората, животните са свикнали и никой на никого на пречи. Как не можем да го направим при нас!

  55. 55 Профил на isa_brill
    isa_brill
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#46] от "БамБам":

    Мечти, мечти.... тези заплати са постижими в случай, че еврото стане 5 лева. Каква е принадената стойност в хотелиерстово? А какъв е данъкът за тази принадена стойност - ДДС? Крадени пари лесно се харчат, т.е. "инвестират", нали?

  56. 56 Профил на Психонавт
    Психонавт
    Рейтинг: 528 Неутрално

    То па едни хотелиери ум да ти зайде.Да отскочат до съседите от Турция и Гърция да се понаучат на занаят малко и тогава да са с претенции.

    ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192
  57. 57 Профил на След Герб и пустиня
    След Герб и пустиня
    Рейтинг: 1182 Неутрално

    ми що си не плащате рекета на тома белев и ко?

  58. 58 Профил на isa_brill
    isa_brill
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#51] от "aleko":
    "Единствените сектори, които могат да извадят икономиката от кризата са високо технологичните. " +++++
    Да, и устойчивият туризъм- целогодишен, екологичен, а не масов, качваш на "лентата" 5000 души и хоп, печалбата в кърпа вързана.
    Та съюзът на хотелиерите правило пищи... очакват анулации в масовите курорти и трябва спешно да компенсират очакваните загуби. Нещо не се говори за растеж от пазар Россия, Украина?

  59. 59 Профил на Чимиджимичамиджоми
    Чимиджимичамиджоми
    Рейтинг: 1088 Неутрално

    В случая не мога да не се съглася с хотелиерите за едно - "прекален светец и Богу не е драг". Еколозите също започнаха да прекаляват, както инвеститорите. Необходим е баланс... както и със всичко останало в тази държава.

    При главоболие не се дава Но-Шпа, въпреки че при много хора главата е кух орган с гладка мускулатура.
  60. 60 Профил на Ragnar Lodbrok
    Ragnar Lodbrok
    Рейтинг: 395 Неутрално

    "Ако продължават еколозите да пречат за развитието на страната, ще изчезнем като нация и сме обречени на мизерия и глад"
    Най-тъпото нещо, което съм чел тази седмица...
    България може да просперира само ако се инвестира в образование и високи технологии, а не в алкохолен туризъм. Но правителството не иска това, защото, ако хората са образовани, няма да се манипулират толкова лесно, а и няма да гласуват за тях. Аз съм сигурен, че над 90% от населението гласува против собствените си интереси.

  61. 62 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1145 Неутрално

    "Единствените сектори, които могат да извадят икономиката от кризата са туризма и земеделието"

    Отдавна не бях чел подобна глупост!
    Сигурно и Швейцария разчита само на туризъм и земеделие!

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  62. 63 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1145 Неутрално

    До коментар [#61] от "smart":

    ++++++++++++++

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  63. 64 Профил на Rage Against
    Rage Against
    Рейтинг: 1064 Неутрално

    ако оставиш всичко в ръцете на хотелиерите, то България ще стане бастион на бетона, чалгата и евтините СПА-алкохолни лайнарщини!

    който иска да строи, да ходи в Гърция и Турция, мутро-шибаняци такива

    РЕФОРМИ !
  64. 65 Профил на Realistka
    Realistka
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Собствениците на хотели са мутри.
    Не си ли ги спомняте - най-напред по анцузи, след това с копринени костюми, и сега вече се появиха с маркови облекла.
    За съжаление това не променя гънките на мозъка им...Това е.

    The best way out is always through Robert Frost
  65. 66 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 866 Неутрално

    До коментар [#49] от "karik":

    Ти работиш в туризма, но едва ли виждаш какво става. Варненската Първа алея (плажната ивица под Морската градина) е цигания от много много години. Ама истинска цигания. Но еколозите постоянно вряскат - "Да запазим циганията - никакво строителство, никаква промяна!". Не можело то току така да се построяват модерни туристически съоръжения. А Морската градина няма по никакъв начин да пострада от това строителство, даже напротив - ще се укрепят свлачищата, защото никой няма интерес да се свлече нещо върху новите постройки. Тази простотия на Зелените е потресаваща. Абсолютно цялото крайбрежие във Варна е цигания и разруха. Една картичка не може да се направи със снимка на което и да било място по варненското крайбрежие! Съвземете се малко и помислете реално!

  66. 67 Профил на galio
    galio
    Рейтинг: 723 Неутрално

    Пак, че се действа с протести, а не с камъни и молотовки по хотелиерите ...

    https://www.youtube.com/watch?v=-vMgXV26PQM
  67. 68 Профил на bushmaster
    bushmaster
    Рейтинг: 450 Неутрално

    България не може да развива качествен туризъм, заради умствената изостаналост на хората, които управляват тази дейност.

  68. 69 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#9] от "Отнесен":

    30лв?

  69. 70 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#25:"ambros"]А и почивката в облагородени курорти като Златни пясъци и Слънчев бряг е по-приятна, отколкото на гола пустош. [/quote]

    Златните и Слънчев ден ще имат нещо общо с думата "благороден" точно тогава, когато на дядо ми магарето получи "Грами"

  70. 71 Профил на eyewitness
    eyewitness
    Рейтинг: 450 Неутрално

    ... особено Слънчев бряг...

  71. 72 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1547 Гневно

    Ха стига бе, не стига че оакаха, пардон, застроиха, цялото Черноморие, ами сега искат и последните оазисчета на природата и спокойствието да омажат.

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  72. 73 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 686 Любопитно

    а "хотелиерите" с хотелите си направиха така че повечето българи да ходят на море в турция и гърция, а повечето скиори да ходят в австрия и италия !!!

    от асоциацията да дефинират "баланс" ???

  73. 74 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 686 Неутрално

    До коментар [#66] от "Отнесен":

    че защо в морската градина да е цигания след като варненци си плащат данъците, а общината по закон се грижи за градината ?

    защо престъплението на общината да трябва да се компенсира с друго престъпление отнемащо обществена собственост в частна полза ?

  74. 75 Профил на БамБам
    БамБам
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#55] от "isa_brill":

    Не разбрах какъв е отг ти? (честно) ако в момента получаваш 400 лв и получиш по-горното предложение.

    П.П +бонусите познавам и такива дето печелят и повече!

  75. 76 Профил на БамБам
    БамБам
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#66] от "Отнесен":

    Съгласен!

  76. 77 Профил на БамБам
    БамБам
    Рейтинг: 506 Неутрално

    До коментар [#49] от "karik":

    За 15г защо не събра куража да напуснеш!

  77. 78 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 866 Неутрално

    [quote#74:"dun"]че защо в морската градина да е цигания след като варненци си плащат данъците, а общината по закон се грижи за градината ?[/quote]
    Защото данъците които плащаме съответстват на нашите доходи. Това са най-малките данъци в ЕС. А ти искаш с най-малките данъци да направиш разход като на най-големите, примерно Париж. Айде опитай се, при същите цени на материалите и техниката и ако не успееш, ще се съгласиш да те обесят, щото си откраднал парите.

  78. 79 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 686 Неутрално

    До коментар [#62] от "grand funk railroad":

    аз подкрепям коцептуално че земеделието и туризма могат да осигурят сравнително добруване на нацията, най-вече поради факта è това са сектори с ниска здравна, социална и екологична цена т.е. разходи за разлика от мини, металургия и т.н.

    но е очевидно че точно тези "бизнесмени" точно със тези сектори както са си ги измислили и структурирали не могат да свършат тази национална задача !!!

  79. 80 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 686 Неутрално

    До коментар [#78] от "Отнесен":

    е какво - ниските данъци не стигат за метачи и нови кошчета и бордюри ли? та трябва да подаряваме най-скъпия терен във Варна на мутрите?

    освен това може данъците да са ниски, но са ниски и цената на труда и на материалите..

  80. 81 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 686 Неутрално

    До коментар [#57] от "просто бочко":

    за сметка на това очевидно са си платили на орешарски и станишев..

  81. 82 Профил на След Герб и пустиня
    След Герб и пустиня
    Рейтинг: 1182 Неутрално

    До коментар [#81] от "dun":
    може би са прибегнали до по-евтиният вариант

  82. 83 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 686 Неутрално

    До коментар [#82] от "просто бочко":

    тях евтиното не ги интересува защото целта е да изперат мръсните пари - колкото повече завъртят толкова по-добре

  83. 84 Профил на Отнесен
    Отнесен
    Рейтинг: 866 Неутрално

    [quote#80:"dun"]освен това може данъците да са ниски, но са ниски и цената на труда и на материалите.[/quote]
    Материалите и техниката са на същите цени както и в цяла Европа. Евтина работна ръка = ниска квалификация = лошо качество. Абсолютно и безусловно.

    [quote#80:"dun"]е какво - ниските данъци не стигат за метачи и нови кошчета и бордюри ли?[/quote]
    Ако оставиш цялата останала част на града и вложиш абсолютно всичко само и единствено в Морската градина, може и да направиш осмото чудо на света. Но трябва ли това да се направи? А чистачки си има, кошчета също. Не е чак така, както си представяш. Като казвам цигания имам предвид плажната ивица с дървените кръчми с чалгите и маанетата и преобладаващите роми, които отмарят там.

  84. 85 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 686 Неутрално

    До коментар [#84] от "Отнесен":

    дрън-дрън-дрън...дайте да дадем на ТИМ...

  85. 86 Профил на mart.in
    mart.in
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#84] от "Отнесен":

    Така е, всяко нещо си иска поддръжка, иска си време и средства, които да се влагат в по-добрия облик на един град. Всеки, който разполага с възможностите и желанието да направи това (било то като институция или под формата на частна инициатива) би следвало да среща уважение, а не сляпа злоба, но все пак живеем на Балканите и тук злобеенето е национална черта на характера...

  86. 87 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Морските и планински курорти са толкова застроени (със завършени сгради и със стърчащи недовършени скелети), че скоро ще пеем заупокойна молитва за туризма у нас.
    Лошо е, когато се убие кокошката, която снася златни яйца.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  87. 88 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1145 Неутрално

    До коментар [#79] от "dun":
    [quote#79:"dun"]аз подкрепям коцептуално че земеделието и туризма могат да осигурят сравнително добруване на нацията[/quote]

    Могат да спомогнат, но не и да осигурят трайни доходи, по простата причина, че са зависими от неуправляеми, от човека фактори, природни и регионални.
    Едно исландско вулканче като гръмне и туризмът е спрял. Да не говорим за природни бедствия и затопляне на климата.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  88. 89 Профил на yu22
    yu22
    Рейтинг: 1225 Неутрално

    До коментар [#73] от "dun":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++...!!!!

    мнoгoниковият турист, имам 3-4 акаунта и 22 НИКА...
  89. 90 Профил на Tata Mata
    Tata Mata
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#85] от "dun":

    Не знаех, че нещо е лично твое, че да го даваш. Ама пробвай, може да ти се получи.

  90. 91 Профил на Brickleberry
    Brickleberry
    Рейтинг: 782 Неутрално

    Да ви таковам у хотелиерите, дето целевата ви група клиенти е основно от Украйна и Русия. Ама щото са непретенциозни, и приемат мизерията в грозните ви коптори за нещо нормално. Въпреки, че някои от тях имат доста пари, пак си остават прошляци. Та работата е ясна - самите вие се знаете колко струвате и че продукта, дето предлагате е напълно непродаваем на нормални хора от останалите части на света. Та така, другари назначени хотелиери и всякаква друга подобна сган. НЕ СТАВАТЕ!

    "Не е важно какво е казал, все е вярно каквото и да е казал" by shileto @ 11:18; 18 ное, 2015
  91. 92 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 686 Неутрално

    До коментар [#90] от "tamaya":

    пфф аман - прочети си Конституцията на Републиката....

  92. 93 Профил на dun
    dun
    Рейтинг: 686 Неутрално

    До коментар [#88] от "grand funk railroad":

    е именно затова трябва всеки сектор да е силно разнообразен като продукти, класове, типове и т.н.

    освен това има едни стратегически документи, напр. за адаптация към промените в климата или рискове





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK