Не било ясно още колко ще са съкращенията в БДЖ

Не било ясно още колко ще са съкращенията в БДЖ

© Красимир Юскеселиев



Оптимизация не значи непременно съкращаване на служители, защото в БДЖ има звена, в които не достигат хора. Това обяви министърът на транспорта Данаил Папазов, цитиран от агенция "Фокус", по повод появилата се информация за съкращаването на 700 служители.


Все пак той потвърди, че най-сериозната необходимост от оптимизиране на служителите е в администрацията и вече са водени преговори със синдикатите. "Преди да е излязъл планът за оптимизацията, преди да се произнесат отделните звена на ръководството на БДЖ, не може да се говори за никаква бройка за съкращение и за никакви конкретни действия", каза още министърът на транспорта.


Тези действия щели да се предприемат едва след като се стигне до разбирателство с кредиторите.




"Общото събрание на кредиторите на БДЖ ще коментира оздравителния план, а не личния състав", допълни Папазов.


В оздравителния план влизат основно преструктуриране на ремонтната дейност и оптимизиране на администрацията на БДЖ, посочи министърът. Той съобщи, че в администрацията се въвежда електронна обработка на документи, която би трябвало значително да подобри дейността на дружеството.


През годините отчетността се е извършвала по доста труден вариант и е необходимо да се съкрати времето на постъпване на оперативните данни, за да се вземат адекватни решения, каза още Папазов. Това е един от главните елементи на тежките преговори с кредиторите, в които ще участват и вицепремиерът Даниела Бобева и експерти на финансовото министерство.


Вариантите за оздравителен план са над осем, но министър Папазов отказа да ги коментира, защото обявяването им преди провеждането на преговорите би било неадекватно.

Коментари (12)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на koiot
    koiot
    Рейтинг: 581 Весело

    Все пак той потвърди, че най-сериозната необходимост от оптимизиране на служителите е в администрацията и вече са водени преговори със синдикатите.

    Понякога се чудя кои са по опасни синдикатите или комунистите.

    писнало ми е от левичари
  2. 2 Профил на elevation04
    elevation04
    Рейтинг: 638 Весело

    "Общото събрание на кредиторите на БДЖ ще коментира оздравителния план, а не личния състав", допълни Папазов

    А бе пич, основата на озравителния план е да разкараш лежачите....

  3. 3 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 2462 Неутрално

    Наблюдаваме живото потвърждение на онзи еврейски виц, че ако не знаеш как да правиш пари, то вземи заем и кредиторът ще те научи.

    Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!
  4. 4 Профил на Колаборационист
    Колаборационист
    Рейтинг: 987 Весело

    Сутрешната добра новина се опитва да се преобрази в никаква ...

    Всички ТРЯБВА неумолимо да наказваме невежеството на администрацията и духовенството !
  5. 5 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    Аа-а-а-а...знаех си, че що зависи от министъра Папазов, няма да съкратят никого в БДЖ, даже напротив, нови места ще разкрият...но това, само за сега...до изборите...

    http://www.dnevnik.bg/biznes/companii/2014/05/12/2297560_bdj_se_gotvi_da_sukrati_700_chinovnici/?ref=id#comment-11

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  6. 6 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3977 Весело

    Не се знае колко ще бъдат съкратени докато минат изборите....
    После ще карат наред!
    Това е в следствие на "експертността" им!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  7. 7 Профил на Schliwobeatz
    Schliwobeatz
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Колкото повече, толкова по- добре.

  8. 8 Профил на SS
    SS
    Рейтинг: 3286 Весело

    В момента има ли държавни ТИР-ове и автобуси , които да катъркат по аутобаните ? Не !
    А защо да има тогава БДЖ и хиляди хрантутници обгрижвани синдикално ?

    Разпродажба , пълна !
    Ако никой не ще набутване - закриване и пълна либерализация , който иска да движи по ДЪРЖАВНАТА железопътна инфраструктора да отваря фирма ,да набира раб.ръка от съкратените жепейци ,да плаща железопътни винетки и данъци и да ПИЧЕЛИ !!!

  9. 9 Профил на 1001
    1001
    Рейтинг: 1881 Неутрално

    До коментар [#8] от "SS":

    еми не става има 6 частни за товарни превози, те персонал си имат. относно пътнически превози има само две печеливши линиии София-Варна и София - Бургас всички други са губещи

  10. 10 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 1115 Неутрално

    Трудна работа!Как да
    отсееш сеното от плявата.

    Има три вида истина-моята,твоята и ИСТИНАТА
  11. 11 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1441 Весело

    Ауууу сига дрОгарете на топли местенца дето не знаят за какво са назначени шъ трябва да идат на борсата.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  12. 12 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 7718 Неутрално

    да , администрацията е голяма , и трябват съкращения , но да започнат поне един път НЕ от чистачките и работниците , а от ...





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK