Цветан Василев: Аз се създадох сам, съвестта ми е чиста

Снимката е от лекция на Цветан Василев в УНСС

© Юлия Лазарова

Снимката е от лекция на Цветан Василев в УНСС



В България няма как да се създадеш сам, но аз се създадох сам, разбира се с помощта на определени обстоятелства. Използвал съм конюнктурата, кризата, която създаде много възможности.


Това заяви мажоритарният собственик на КТБ Цветан Василев в интерво за БиТиВи. То беше взето във Виена, където от известно време се намира банкерът, и преди БНБ да поеме контрола върху банката му. 


Не е задължително зад всеки човек от бизнеса да има партиен покровител, обяснява още кариерата си Василев като посочва, че все пак като представител на едрия бизнес е нормално да работи с държавата, но това не значи да имаш и да търсиш политически покровители.




С тази теза той призова политическата система да бъде променена.


"В основата на пирамидата сега е политическата класа, а би трябвало там да са обществото и бизнесът, за да е стабилна държавата", посочи банкерът.


Той допълни, че ще си изпие неговата "горчива чаша", но и държавата трябва да поеме ангажимент да изчисти своята къщичка.


Бизнесът трепери


Василев посочи още, че най-драматичното в момента е, че бизнесът трепери от политиците и треперенето се увеличавало при смяна на властта заради зависимостта на бизнеса от обществените поръчки."Знаете ли колко бизнес не смее е да излезе и да каже какво му се случва", попита риторично Василев.


Против съм политиците да показват кой кой е в бизнеса, допълни той.


За отношенията си с политиците


Аз имам интерес не да подкрепям която и да е партия, а да имам комуникация с партиите, посочи още банкерът.


Той посочи, че два или три пъти се е срещал с Ахмед Доган и "смея да твърдя, че е интересн събеседник". За кабинета "Борисов" Василев казва, че някои от решенията му не одобрява. Даде пример с политиката на крайни икономии, която е задълбочила кризата в българската икономика. На въпрос защо има такова мнение след като при управлението на ГЕРБ КТБ отбелязва сериозен растеж, Василев казва, че това е било така благодарение на използваните възможности, които дала кризата. 


Отношенията си със Сергей Станишев Василев определи като нормални. "Аз нямам скандал с нито един политик, но считам, че сегашното правителство  не отговори на моите очаквания за промяна в политиката".


"Съвестта ми е чиста"


Нямам от какво да се притеснявам, защото съвестта ми е чиста, но искам всички да знаят, че както аз съм отговорен към моите клиенти и тези на банката и държавата трябва да е отговорна към националната сигурност, част от която е финансовата стабилост на баноквата система, обяви още банкерът дни преди КТБ да поиска защита от централната банка. Тогава той предупреждава, че не бива с лека ръка да се праща държавата обратно в 1996 г. Василев има предвид банковата криза от този период.


КТБ беше една от малкото институции, която спечели търгове да обслужва държавни фирми, разказа още версията си Цветан Василев в отговор на въпрос за концентрацията на държавни бари в банката. Всички тези средства в преобладаващата си част са били краткосрочни, допълни той. Сутринта вицепремиерът Даниела Бобева съобщи, че в момента 130 млн. лв. на държавни дружества се намират на депозит в КТБ. 


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (198)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  2. 2 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8172 Неутрално

    Като си се създал сам,сега сам се оправяй.

  3. 3 Профил на blame
    blame
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Гледах интервюто много внимателно. Единственият ми коментар е: "Да, да! Другия път."

  4. 4 Профил на ivo
    ivo
    Рейтинг: 213 Неутрално

    то и аз, ама си нямам банка

  5. 5 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 602 Весело

    Той да беше внимавал повече за изчадията, които продуцира

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  6. 6 Профил на Zizu
    Zizu
    Рейтинг: 1035 Неутрално

    Навлизането на квестори в банката на Цветан Василев е отговорът на въпроса "Защо Орешарски не подава оставка"!

    Машини прости, народ неук.
  7. 7 Профил на balona
    balona
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Така е Цветане! Ти се създаде сам, пък след това 3 правителствата те надуха като голям, кафяв балон. И накрая Доган прати шопарчето с компромати да те смачка.

  8. 8 Профил на Darth Чебуратор
    Darth Чебуратор
    Рейтинг: 572 Весело

    "В България няма как да се създадеш сам, но аз се създадох сам"

    На кой да верваме, на Смийгол или на Амгъл?

    Отново в бан за "нарушение" на прогербаджийската агитпроп линия на "Дневник"
  9. 9 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1605 Неутрално

    Създал се сам - добре. Ама защо ти трябваше да създаваш Прас Прес, Лафка, BG WC и другите ГМО-та?

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  10. 10 Профил на 2last
    2last
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Къде забрави усмивката на Доган? Човекът изживява пълен катарзис, само не знам това състояние дали се харесва на Доган и дали ще му върнат изкарания с много пот и труд милион!

    Сега разбирате, че не може един крадлив цига*ин да се представя за честен и голям политик, като Стамболов." - Никола Филчев
  11. 11 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1291 Любопитно

    "Съвестта ми е чиста"

    Как се замърсява нещо, което нямаш...???

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  12. 12
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  13. 13 Профил на adam1966
    adam1966
    Рейтинг: 521 Неутрално

    Звучеше много напрегнат и объркан в интервюто , а е чак в Австрия...

  14. 14 Профил на lechevalier
    lechevalier
    Рейтинг: 784 Гневно

    Оксиморони са ни всичките политици, бизнесмени, банкери и ала-бала! И държавата ни е оксиморон!

  15. 15 Профил на mastikata
    mastikata
    Рейтинг: 656 Неутрално

    Да...душата човек си я продава абсолютно сам и доброволно - колекцията на Ахмед Доган за това е вече 2 одаи голяма....

    Граждани бият ПРАСЕТА брат!
  16. 16 Профил на Wizard
    Wizard
    Рейтинг: 624 Весело

    Създал се сам - затова инвестира в телевизия и партия, от които "инвестиции" съвкупно КТБ е назад поне със 100 млн. лева. Точно така правят всички частни инвеститори, които се създават сами. Да ги беше изшмъркал тия пари, по добре щеше да е за всички. Е така за каузата. Тия наистина се самозабравиха. Оляха се. Оакаха се. Мислят ни за овце - често с основание. Наповръщаха се. Изобщо - пълна програма с певица и оркестър.

    Never underestimate the power of stupid people in large groups!
  17. 17 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 1194 Весело

    Цветане, я сега докато си стоиш без работа във Виена да не ти е скучно вземи напиши един наръчник как човек може да се издигне сам в България до твоето ниво без контакти, " правилни " познанства, протекции, помощ и партийно галене по главичката от силните на деня, че да разберем най-накрая и ние от простолюдието как става това.

    " Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
  18. 18 Профил на БГА Балкан
    БГА Балкан
    Рейтинг: 514 Весело

    Чиста съвест с изцапани ръце.

    О, Музо, възпей оня гибелен гняв на Ахил ..........
  19. 19 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3959 Весело

    И той се е смаосъздал като Бареков.Само не знам кой пръв се есамосъздал-май Василев е пръв, и после самосъздава Бареков...

  20. 20 Профил на djb95
    djb95
    Рейтинг: 419 Неутрално

    Ахмед Доган в Шоуто на Слави преди години "Ако някой смята , че един политик има по-малки възможности от един банкер не е наясно с нещата ".Цветан Василев направи опит с ББЦ да измести Доган от политиката и веднага беше пляснат през пръстите. Наглостта на тази клика е толкова голяма , че са готови да жертват милиони левове на спестителите , за да запазят статуквото.Както се разбра и хора от БСП имат не малки суми в КТБ.

  21. 21 Профил на Къти
    Къти
    Рейтинг: 572 Неутрално

    Всички подлоги на Кремъл са се "създали" сами. Това е урок №1, който учат в школите на КГБ?

    Всичко, за пресъпленията на ядрената мафия единствено и само тук: http://gikotev.blog.bg
  22. 22 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3959 Неутрално

    До коментар [#6] от "Zizu":


    [quote#6:"Zizu"]Навлизането на квестори в банката на Цветан Василев е отговорът на въпроса "Защо Орешарски не подава оставка"! [/quote]Искаш да кажеш,че ДПС са овладяли напълно правителството и го използват за партийни цели,за да се разправят с новия враг-Василев?!Така ли да го разбирам-ако е това,което казваш-има логика...

  23. 23 Профил на schleimer
    schleimer
    Рейтинг: 929 Неутрално

    "В България няма как да се създадеш сам, но аз се създадох сам, разбира се с помощта на определени обстоятелства."

    Първо казва нещо, после го отрича и после обяснява, че всъщност не го отрича, щото без "определените обстоятелства", които да те допуснат до високото ниво, без да те рекетират или убият, няма как да се създадеш сам.

  24. 24 Профил на Doro_thee
    Doro_thee
    Рейтинг: 8 Неутрално

    .....перифразирано:бог е моя създател, а аз съм неговия месия!

  25. 25 Профил на mils5656
    mils5656
    Рейтинг: 418 Неутрално

    ТОЗИ САМ СИ Е АКУШИРАЛ !!! Боже, пази България от такива умници !!!

  26. 26 Профил на Чоко и Боко
    Чоко и Боко
    Рейтинг: 616 Весело

    Е надминал е дори Барон Мюнхаузен, който се вади сам от блатото, като се дърпа за косата. Бедно ми е въображението за това как се е създал сам.

    Левски до Каравелов: Дочувам, че сте решили да докарате миризливият казашки бутуш в Булгурско? Ако туй е тъй то аз с моите кунки ще ви отрежа чепките.“
  27. 27 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    Г-н Василев, моите уважения и респект към вас!
    Адмирации и към поведенето ви в момента
    Но все ние пак помним действията на банката от само преди година-две-три.
    Когато спонсорирахте покупки, в т.ч. и вражебни.
    С една единствена цел - свръх контрол и полседваща политическа кариера.
    Така, че не се правете на прекален светец!

  28. 28 Профил на !D !калпав е новия вид Дневник!
    !D !калпав е новия вид Дневник!
    Рейтинг: 1150 Любопитно

    Сега вече няма ли да даде ИСТИНСКОТО интервю,след като няма какво да губи,или ще пази още омертата с" интересния събеседник''?

  29. 29 Профил на kashpirovska
    kashpirovska
    Рейтинг: 731 Весело

    До коментар [#19] от "yanne":
    Ами банкерът разправя,че Дудуков бил негов проект,пък оня отрича! Ха сега,де! На кого да вярваш,то и двамата викат,че са си облекли белите ризи...

    Джордж Оруел-1984
  30. 30 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3959 Весело

    До коментар [#26] от "Чоко и Боко":


    [quote#26:"Чоко и Боко"]Е надминал е дори Барон Мюнхаузен, [/quote]Ами нали е във Виена-явно е на такава вълна...

  31. 31
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  32. 32 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3959 Неутрално

    До коментар [#29] от "kashpirovska":


    [quote#29:"kashpirovska"]Ами банкерът разправя,че Дудуков бил негов проект,пък оня отрича! Ха сега,де! На кого да вярваш,то и двамата викат,че са си облекли белите ризи...[/quote]Аз си спомням още през ранната пролет на 2013-та,когато Борисов каза на една журналистка от ТВ7 ,че ще правят партия и им "пожелавал успех" .Месец след това Бареков почна с гастролите.Това е...

  33. 33 Профил на kashpirovska
    kashpirovska
    Рейтинг: 731 Неутрално

    Помня,не особено точно,един много интересен диалог от "Адио,Рио",където Никола Рударов го упрекват: Абе ти съвест нямаш ли!?" и той отговаря: -Нямам,ъъъъ,имам,ама рядко я употребявам".
    Може би и на банкера съвестта е прибрана дълбоко в гардероба...

    Джордж Оруел-1984
  34. 34 Профил на Лаборанта ☺
    Лаборанта ☺
    Рейтинг: 470 Весело

    Тия двамата с Пеевски, всичко си казаха вече...

    Единствено чакам с нетърпение да чуя, кой пръв ще натопи другия за Костинбродската печатница.

    ”Аз съм толкова добър и мощен политик, че мога да обърна и най–върлите противници на една кауза, така, че те да работят за нея”- И. Костов
  35. 35 Профил на kashpirovska
    kashpirovska
    Рейтинг: 731 Неутрално

    До коментар [#32] от "yanne":Аз бойкотирам тая телевизия от много време,така,че не съм в час .

    Джордж Оруел-1984
  36. 36 Профил на yu22
    yu22
    Рейтинг: 1137 Любопитно

    "..........Снимката е от лекция на Цветан Василев в УНСС"....

    С тези ПРЕПЛЕТЕНИ ОЧИ....Дали съвеста му е "чиста"

    Моята - ДА - аз НЕ дължа пари никому, нито на физически, нито на юредически, въпреки, че съм на другия край на света....

    мнoгoниковият турист, имам 3-4 акаунта и 22 НИКА...
  37. 37 Профил на sonita_bonita
    sonita_bonita
    Рейтинг: 418 Весело

    Дааа, също като Кюлев, Илия Павлов и другите самосъздадени от т. нар. Преход . Приказки от 1001 нощ...

  38. 38 Профил на yu22
    yu22
    Рейтинг: 1137 Весело

    "Аз се създадох сам"...!!!???

    Да бе, заченат без грях......Създаден от великите "БОЛШЕВИКИ"....Точно онези, които после ти слагат ПРИМКАТА....,КОГАТО НЕ СИ ИМ НУЖЕН....!!!

    мнoгoниковият турист, имам 3-4 акаунта и 22 НИКА...
  39. 39 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3959 Неутрално

    До коментар [#35] от "kashpirovska":


    [quote#35:"kashpirovska"]Аз бойкотирам тая телевизия от много време,така,че не съм в час . [/quote]Не, това беше репортаж по друга телевизия.Само се чу репликата на Борисов към репортерката на Тв7.Те вече бяха обърнали големия ла..мет към ГЕРб тогава.

  40. 40 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#0:"Dnevnik"]Цветан Василев: Аз се създадох сам[/quote]

    А Пеевски e спестявал от закуски.

  41. 41 Профил на Peter Stoychev
    Peter Stoychev
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Лесно е риташ падналия.Замисли се на негово място какво би направил. Поел е риска и сега ще го плати.За оплакване са дребните вложите- може да загубят и малко,което имат.

  42. 42 Профил на Ivanski
    Ivanski
    Рейтинг: 470 Любопитно

    Прекаления светец и богу не е драг

    Ivanski
  43. 43 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 418 Неутрално

    На мен от цялата сага най ми е интересно дали само КТБ и Василев са мишени или се цели удар по цялата банкова система и валутния борд. Ако ВТБ използва събитията, за да придобие КТБ и да се намести в българския финансов сектор, то тогава не знам кое ще е по-лошо в дългосрочен план.

  44. 44 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1122 Любопитно

    Голям перач, браво! Переме, береме, переме, береме...чистник...

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  45. 45 Профил на Лаборанта ☺
    Лаборанта ☺
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#39] от "yanne":

    Датат е 5 юли 2013. Ето и точния цитат:

    Иван Костов прави десен проект, който се финансира от Цветан Василев, каза още Бойко Борисов. Според него задача на Бареков в този проект е да търси конфронтация с ГЕРБ и с него персонално и "да се яхнат протестите в момента".
    "Тези хора отиват пред нашата централа, застанат за една минута, докато множеството от протеста минава през паркинга и отива към централата на БСП", отбеляза той. Костов дирижира "своите десни". "Той доведе и направи изключително много БСП и ДПС да се върнат на власт и сега с Цветан Василев той прави десен проект", добави Борисов, като по думите му, между двамата има дългогодишно приятелство.

    ”Аз съм толкова добър и мощен политик, че мога да обърна и най–върлите противници на една кауза, така, че те да работят за нея”- И. Костов
  46. 46 Профил на Цензуриран от антибългари.
    Цензуриран от антибългари.
    Рейтинг: 517 Весело

    Направо се е самопроизвел. Интересно какво прави мармота със станиола...

  47. 47 Профил на amnesia_
    amnesia_
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Василев добре се изрази за Южен поток. Критиките му към правителството на ГЕРБ бяха на място. И правилно си го каза - че е бизнесмен и целта му във всеки бизнес проект е печалбата. Кой бизнесмен не търси именно това. Това с банката му е изкуствена шумотевица. Проблемът ще се оправи най-късно до две седмици, а сигурно хората ще разполагат с парите си до дни, няма да чакат три месеца.

    I never dreamed about success. I worked for it. – Estee Lauder
  48. 48 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#41] от "peter1946":

    Не мисля, че да се заиграваш с мафията и да точиш държавни пари е особено благороден и самоотвержен риск. Да не говорим за опита му да манипулира още повече политическия живот в България чрез проекта на Бареков и масовото купуване на гласове. Цветанов си е заслужил всички лоши неща, които му се случват и предстоят да му се случат.
    Лошото в случая е единствено това, че възмездието не произтича от закона и институциите, а от личната борба с един още по-противен типаж.

  49. 49 Профил на id5
    id5
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Да се самосъздадеш в тая кочина малко трудно ще ти помогне да кажеш, че си със чиста съвест ... Ама виж - човека щял да си пие чашата с готовност.

  50. 50 Профил на Wizard
    Wizard
    Рейтинг: 624 Весело

    Не забравяйте! Това е стара теза на всички отрочета на ДС - тезата със самосъздаването. Просто идеята е да не завлечат и мозъците на схемата, един вид рязане на опашката на гущера. Просто е. Не забравяйте и Бойко Методиев Борисов - и той имаше теза, през годините, че се е самосъздал. Помня му думите като бял ден. Всички така говорят, а практически са лакеи на ДС мафиоти. Както се казва, тоя дето говори цели нещо. Проблемът за тях е, че знаем какво целят. Рязане на опашката - това е сега процедурата на Мустака. Корабът пътува надолу и не иска да "изпее" тия над него. Просто е като пролетна роса. Дано не му се вържат много хора от овцете.

    Never underestimate the power of stupid people in large groups!
  51. 51 Профил на tolex
    tolex
    Рейтинг: 1191 Неутрално

    Абе нещо дудука бюреков спря да се появява ?
    Да не би и неговия кинтаж да е в КТБ ?
    Или му спрЕха финансииите Доган и Василев ?

  52. 52 Профил на bad_religioner
    bad_religioner
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#44:"калибър"]Голям перач[/quote]
    Е, как няма да пере, като са го "накиснали"? Само една петбуквена марка, дето не ми плаща да я рекламирам, пере без накисване

    [quote#0:"оня със скъпите клиенти"]...Ахмед Доган... е интересн събеседник...[/quote]
    Мно-о-о-го интересен събеседник, псолютно! Направо оперативно интересно лице, ама кога ли? Безбрадото пръчле от Дръндар дърпа конците и на мустакатия, и на дебелия, а кой ли дърпа неговите конци?...

  53. 53 Профил на heatseeker
    heatseeker
    Рейтинг: 1291 Весело

    Да се чете:

    Аз се продадох сам, генезисът ми е прозрачен.

    Свобода за Надежда Савченко!
  54. 54 Профил на Vili Jambov
    Vili Jambov
    Рейтинг: 1314 Весело

    Снимката и заглавието кефят.

  55. 55 Профил на Doro_thee
    Doro_thee
    Рейтинг: 8 Неутрално


    До коментар [#43] от "oos19355380":

    и двамата с пеевски,както и бареков,и сидеров и много други , са едни прости перачи на руски капитали,марионетки поставени там от кгб да прокарват руските интереси в европа-така,че да не се прави на много интересен.....нема кого да заблуждава. в момента тече в пълна сила сценария на русия за съсипване на българската държавност,за да ни изхвърлят от ес и нато и да могат да ни закрепостят в евразииския сюз.и са хвърлили за това руснаците яки пари.тези мафиоти горепосочените,а ,да не забравяме гоце и станишеф,че и борисов и дянков , са предатели и руски агенти,всичките до един за разстрел!

  56. 56 Профил на lone wolf
    lone wolf
    Рейтинг: 960 Неутрално

    До коментар [#40] от "oos19355380":


    [quote#40:"oos19355380"] Аз се създадох сам[/quote]

    Звучи ми като втора серия на "Кацнал на едно дърво" с Луи дьо Фюнес.

    И тоя няма добро мнение за интелекта на българите!

    Да разлая троловете!!
  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото не беше по темата на материала, за който се отнася.

  58. 58 Профил на xxxxx1
    xxxxx1
    Рейтинг: 367 Неутрално

    A self-made millionaire, верваме ти. Много такива видяхме през т.нар.преход. И всичките повтарят едно и също, а именно, че нямат нищо общо с партиите и че сами са постигнали всичко, с двете си ръце. Песента вече е стара, изтъркана и е време да смените плочата. А що се отнася до треперенето на бизнеса, нека треперят. Защото всичките са зависими от обществените поръчки и съответно от благоволението на политическата класа. Бизнес, който разчита само на държавни поръчки не е никакъв бизнес. Всичко в България е изкривено като в страната на кривите огледала.

  59. 59 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#55] от "Doro_thee":

    Да не забравяме и Милен Велчев и царя, който беше използван от ДПС да започне да се циментира във властта от 2001-ва до днес без прекъсване. Само абсолютни наивници може да считат, че ДПС не са били фактор в управлението и властта по времето на Борисов.

  60. 60 Профил на oos19355380
    oos19355380
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#56:"lone_wolf"]И тоя няма добро мнение за интелекта на българите![/quote]

    Мнението му изобщо не е добро, това обаче не го прави по-малко правилно.

  61. 61 Профил на haralanov
    haralanov
    Рейтинг: 367 Неутрално
  62. 62 Профил на Калибър
    Калибър
    Рейтинг: 1122 Любопитно

    До коментар [#57] от "blacksheepwall2":

    Защо не пишеш при симпатичните тогава?.... със симпатично мастило...

    Индикирам и калибрирам...за конкурс Мистър Магаре от 240 номинации.
  63. 63 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2512 Любопитно

    Създал се сам . . . .
    Как можеш да се създадеш сам ?
    Нямаш ли родители
    или си правен на 3Д принтер

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  64. 64 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4157 Неутрално

    Големите бизнесмени от преди 20 години отговаряха по същия начин ."Взех 10000марки на заем от приятели,така започнах бизнеса си".От тях остана май само Гриша Ганчев.Този и той ще се стопи и ще изчезне след година две.

    klimentm
  65. 65 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2512 Весело

    До коментар [#62] от "калибър":


    [quote#62:"калибър"]Защо не пишеш при симпатичните тогава?...[/quote]
    Те не му плащат да пише при тях !

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  66. 66 Профил на amnesia_
    amnesia_
    Рейтинг: 470 Неутрално

    А как ще коментирате това www.blitz.bg/index.php?news=274877#commentsform

    I never dreamed about success. I worked for it. – Estee Lauder
  67. 67 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3547 Неутрално

    Не бе. Всяко начало е трудно.

    Успешно самосъздал се веднъж,
    вторият път ще е по-лесно?

    До коментар [#21] от "Къти":

    Всички подлоги на Кремъл са се "създали" сами.
    Това е урок №1, който учат в школите на КГБ?

  68. 68 Профил на hmc12310991
    hmc12310991
    Рейтинг: 421 Неутрално

    Сега се сещам,че и агент Гоце преди време облъчваше агент Димитър,че и той милия бил ''самосъздал се''.Хайде,скъпи ДС креатури,скрийте се някъде,че съвсем се оплетохте в лъжите си,а и годинките напреднаха...

  69. 69 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 787 Неутрално

    абе много митове и легенди се носят в публичното пространство. хората са тотално манипулирани, факти не излизат, а когато излезе нещо никои не му обръща внимание и не коментира? - " 130 млн. лв. на държавни дружества се намират на депозит в КТБ" - това е нищо, какво излиза че държавните пари не са в КТБ?

  70. 70 Профил на bad_religioner
    bad_religioner
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#63] от "Чардо":

    [quote#63:"Чардо"]Как можеш да се създадеш сам ?[/quote]

    Горе-долу като Атина Палада от чутурата на Зевс С малката разлика, че тоя ускорително падащ полубог - и не само - се е родил от нечия чутура в ДС, или барем от някое куфарче с мангизи с обиколка колкото стените на Йерихон (те тия стени леко са се посрутили, но кой банкер да ти чете история?)...

  71. 71 Профил на bradshaw
    bradshaw
    Рейтинг: 579 Неутрално

    Ако на Цветан му е толкова мил националния интерес можеше да си изиграе картите без да оставя банката отворена за Внешторгбанк. Дано не се стигне до придобиване от тях - това е пряк път към енергетиката ни и към самия ЕС от страна на руснаците, заплаха за националната сигурност на страната, както и на ЕС. Дано в Брюксел и Вашингтон да гледат под лупа този процес. Тук ще се омаловажи картинката, защото вложители и политици ще са доволни на бързо решение, но това не е добре стратегически за държавата и Европа!

    Nobody is perfect. I am Nobody.
  72. 72 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 1194 Неутрално

    [quote#66:"amnesia_"]А как ще коментирате това[/quote]
    Като парцала на Пеевски.

    " Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
  73. 73 Профил на gl_avatar
    gl_avatar
    Рейтинг: 745 Неутрално

    Ъруин Шоу- "Богат - беден"
    Свобода Бъчварова -"Земя за прицел"

  74. 74 Профил на Kurti
    Kurti
    Рейтинг: 392 Неутрално

    Абе имам един приятел, ще му спестя името, защото не съм го питал. Баща му бил дървосекач навремето в Коми. Та той казва така:'
    роден съм в Сиктивкар, бяхме в една детска градина, ходихме в, и завършихме едно училище. Даже бегло се познаваме, Той почнал от нищо, казва, аз също, Той се казва Роман Абрамович, аз ..... Не, Той имал 20 млрд., аз нямам нищо. Къде сбърках?
    Вярвайте ми, моят приятел не е глупав, не му липсва предприемчивост, освен Руски, говори англииски и френски.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  75. 75 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1152 Неутрално

    "В България няма как да се създадеш сам, но аз се създадох сам, разбира се с помощта на определени обстоятелства"

    Тук има лекинко противоречие , май !
    Иначе съм съгласен, че "зорлем" се праща държавата в 1996 г., което си е пълен фарс

  76. 76 Профил на Paps
    Paps
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ама този и съвест ли имал?

    Paps
  77. 77 Профил на Инспектор Стрезов
    Инспектор Стрезов
    Рейтинг: 528 Неутрално

    Ох, чакайте да си избърша сълзите. Толкова се разчуствах.

    Така, сега: Много ми е кеф. Много ми е кеф, че Доган им ема байката на социалистите. Показа им кой кой е.
    И ме е много страх. Щото макар и от зад кулисите същият се държи и командва парада като български вариант на Путин. А това, както се вижда е опасно за държавата и трябва да бъде спряно. Някой някак трябва да го спре. Не съм сигурен, че политиците могат да го сторят.

    "Я з москалями не балакаю!"
  78. 78 Профил на aa1831
    aa1831
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Снимката къртиии или "мижи да те лъжем"...

  79. 79 Профил на Patsis
    Patsis
    Рейтинг: 1802 Весело

    До коментар [#25] от "mils5656":
    Самозародил се е! Акуширането е 9 месеца по-късно!

  80. 80 Профил на Музар
    Музар
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Хайде, холан! Аман от самоизмислили се "герои".

    Друм!

    Гласът на разума е тих, но не се успокоява, докато не бъде чут." Бъдещето на една илюзия" Зигмунд Фройд
  81. 81
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  82. 82 Профил на NYHC
    NYHC
    Рейтинг: 422 Неутрално

    Аз гледах и отговора на ДПС чрез Валерия Велева в Дикоф днес следобед. Има какво да се чуе, ако знаеш какво да слушаш. Каза между редовете няколко важни неща, едно от които - че един български банкер е поискал политическа власт в новата ни история и е бил застерян на бул. "България", т.е. публично предупреди Василев да не си играе с огъня повече. Освен това скръцна със зъби, че не може "партия като ДПС, с 1 млн избиратели, да остане извън властта", така че народа да не си прави илюзии (завършека е мой)

    Global Genocide Forget Heaven
  83. 83 Профил на bisera
    bisera
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Те всички са толкова чистички и неопетнени, да се чуди човек как така държавата ни е на тоя хал.

    bisera
  84. 84
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  85. 85
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  86. 86
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  87. 87 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Чудя се дали Цветан Василев си вярва на думите?!
    "Аз се създадох сам."

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  88. 88 Профил на today
    today
    Рейтинг: 1061 Весело

    вЕрвайте му

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  89. 89 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2444 Весело

    Браво на фотографа,казал е всичко с тази снимка.

  90. 90 Профил на Bramasole
    Bramasole
    Рейтинг: 3349 Неутрално

    До коментар [#87] от "Lady Zeppelin":

    Лейди, целта му не е да се автосугестира, а да покаже, че не му пука дали ще му повярваме.
    Мисля, че ще пребивава във Виена, докато се договори за бъдещето си. Буквално преди дни Василев закупи Креди агрикал банк България, ако му я оставят, ще им предаде КТБ... пък и фирмите му не са никак малко.

    "Човек не се дави, като падне във водата, а като остане там” - Едуин Луис Коул
  91. 91 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#90] от "Марина":
    "целта му не е да се автосугестира, а да покаже, че не му пука дали ще му повярваме. "
    Такъв е смисълът и на моя риторичен въпрос.

    Подписът ти е безпощадно верен.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  92. 92 Профил на Bramasole
    Bramasole
    Рейтинг: 3349 Неутрално

    До коментар [#91] от "Lady Zeppelin":

    Току-що изгледах видеото, което бипна - с изригналия вулкан.
    Впечетляващо проявление на природата!

    "Човек не се дави, като падне във водата, а като остане там” - Едуин Луис Коул
  93. 93 Профил на Lady  Zeppelin
    Lady Zeppelin
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    До коментар [#92] от "Марина":
    Понякога мисля, че хората могат да са по - опасни от природата.

    Je suis Charlie. Fluctuat nec mergitur.
  94. 94 Профил на bee
    bee
    Рейтинг: 1194 Любопитно

    [quote#82:"kopelsony"] Освен това скръцна със зъби, че не може "партия като ДПС, с 1 млн избиратели, да остане извън властта",[/quote]
    От кога ДПС има 1 млн. избиратели?

    http://results.cik.bg/pi2013/rezultati/index.html

    " Истинската мярка за човека е как се отнася към този, който не може да му бъде полезен. "
  95. 95 Профил на Наблюдател
    Наблюдател
    Рейтинг: 367 Неутрално

    Защо като опре шило до дупило всички от "самосъздали се" вкарват темата за чистата съвест? Питам аз и отговор не искам!

  96. 96 Профил на lynyrdskynyrd
    lynyrdskynyrd
    Рейтинг: 418 Неутрално

    "Аз се създадох сам, съвестта ми е чиста...."
    Аз пък съм собственик на КТБ, мога да плащам задълженията си и медицинското ми досие е чисто....
    Направо ми се скъса сърцето.

  97. 97 Профил на Граф Дракула  -SMS на 1466 за пострадалите
    *****
    Весело

    До коментар [#90] от "Марина":
    До коментар [#91] от "Lady Zeppelin":

    Радвам се да ви видя, Дами!
    Не го мислете толкова Цв.Василев - той ще се оправи!
    Добър или лош, но мисля, че е доста по-интелигентен от Пеевски!

    Лейди, подписът на Марина ми асоциира една мисъл на Шилер - сещаш ли се коя?
    Нали си падам малко ницшеанец?

    И за двете Вас - ...( :-& )10exp10...

  98. 98 Профил на Граф Дракула  -SMS на 1466 за пострадалите
    *****
    Неутрално

    [quote#97:"Граф Дракула -SMS на 1466 за пострадалите"] ...( :-& )10exp10... [/quote]
    Лапсус!!!
    Да се чете ...( )10exp10...


  99. 99 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 3802 Неутрално

    До коментар [#32] от "yanne":

    Надявам се да помниш и манипулацията, която направи Боце тогава.

    А Василев го създаде Царо, Боце го отгледа.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  100. 100 Профил на FvH
    FvH
    Рейтинг: 677 Неутрално

    [quote#7:"balona"]

    Така е Цветане! Ти се създаде сам, пък след това 3 правителствата те надуха като голям, кафяв балон. И накрая Доган прати шопарчето с компромати да те смачка. [/quote]

    Накрая стана прекалено голям, забрави от къде е тръгнал, започна да играе соло, създаде Бюрека и Доган реши да покаже, кой е шефа на държавата.

    One should be free to do whatever he wants, as longs this does not interfere with the equal right of everybody else to do the same.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK