Тунелът при Лъвов мост е отворен за движение

Тунелът при Лъвов мост е отворен за движение

© Столична община



От днес вече е отворен за движение новоизграденият пътен тунел по северното платно на бул. "Сливница", съобщават от общината. Той е част от проекта за кръстовище на две нива при площад "Лъвов мост", който се изгражда в момента.  


От общината допълват, че до 8 август движението по бул. "Сливница" между бул. "Христо Ботев" и ул. "Г. С. Раковски" ще се извършва двупосочно в новия тунел.  


Временната организация на движение от 23 юли до 8 август предвижда забрана за движение на превозни средства по:




- южното пътно платно на бул. "Сливница" между бул. "Христо Ботев" и ул. "Г. С. Раковски"; северния локал на бул. "Сливница" между бул. "Христо Ботев" и ул. "Г. С. Раковски";


- кръстовището на бул. "Сливница" - бул. "Княгиня Мария Луиза" (северна и южна страна).  


До 8 август се очаква да приключат строително–монтажните работи по северното локално платно на бул. "Сливница" между бул. "Христо Ботев" и ул. "Г. С. Раковски" и ще се пусне движението и по локалното пътно платно.


От днес започват строителните работи по южното платно на бул. "Сливница" между бул. "Христо Ботев" и ул. "Г.С.Раковски".  


Продължава изграждането на двата кръгови моста и работата по стария Лъвов мост, посочват от общината.

Ключови думи към статията:

Коментари (20)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3257 Неутрално

    На практика задръстването продължава

  2. 2 Профил на Sinite - завоят наляво забранен
    Sinite - завоят наляво забранен
    Рейтинг: 967 Неутрално

    браво

    Има два пътя - единият е десен, другият е грешен.
  3. 3 Профил на Anton Kartselyanski
    Anton Kartselyanski
    Рейтинг: 472 Неутрално

    Браво, колите трябва да минават под земята, не пешеходците.

  4. 4 Профил на Мамата
    Мамата
    Рейтинг: 237 Неутрално

    Абе тия нормални ли са двупосочно движение в тунел, те ще се избият преди да го пуснат още тоя мега обект.

  5. 5 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2275 Неутрално

    До коментар [#4] от "karamecanii":

    По тунелите на Хемус от 20 години се разминават тировете по една тръба пък не са се изтрепали. Надяваме се и тук да няма жертви в селдващите 20 дена докато отворят и другата тръба.

  6. 6 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2275 Неутрално

    До коментар [#1] от "Един телефонист в окопа":

    Е докато отгоре се строи кръговото, другата тръба още не е готова вие какво очаквате да става ?!?

  7. 7 Профил на Weingro
    Weingro
    Рейтинг: 852 Неутрално

    До коментар [#1] от "Един телефонист в окопа":

    До коментар [#4] от "karamecanii":

    Все пак там все още тече строителство и това е временна организация на движението. Алтернативата е да затворят участъка от Сливница изцяло, от което никой няма полза.

  8. 8 Профил на Tod
    Tod
    Рейтинг: 1441 Неутрално

    Честито столичани...и стига сте недоволствали...

    Истината няма пресечна точка с популизма на БСП
  9. 9 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3257 Неутрално

    До коментар [#6] от "m17":


    До коментар [#6] от "m17":

    Сигурно не живееш наблизо? 2г.стоиха метро ,а сега и това ...Можеше да стане много по-лесно,ако всичко се строеше заедно.Трябва малко акъл,ама навреме.

  10. 10 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2216 Неутрално

    Това е много добре. Дори и за вечно мрънкащите като №1.

  11. 11 Профил на srebroliubec
    srebroliubec
    Рейтинг: 438 Неутрално

    За да направиш нещо ново и хубаво винаги трябва време. Не е приятно наистина да се чакат строежи но няма как. Да се сърдят недоволните на 45годишното строене на комунизма и петилетка за три години,защото хората още тогава са си свършили работата в белите държави.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  12. 12 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2275 Неутрално

    До коментар [#9] от "Един телефонист в окопа":

    Точно така, когато почнем да си строим инфраструктурата със собствените ни данъци, ще си строим всичко накуп.
    Ама докато строим на аванта от европейски пари ще се налага да се съобразяваме как и кога ни ги дават.

  13. 13 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3257 Неутрално

    До коментар [#12] от "m17":

    Те затова ни спират парите,защото преливаме от пусто в празно

  14. 14 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2275 Неутрално

    До коментар [#13] от "Един телефонист в окопа":

    Напротив, спорад ни ги защото БсП и ДПС прекаляват с краденето. Когато пак дойде ББ и позакрепи нещата, може пак да ни ги пунат и да построим още малко инфраструктура.

  15. 15 Профил на hodounski
    hodounski
    Рейтинг: 3257 Неутрално

    До коментар [#14] от "m17":

    Част от констатациите са за боцево време.

  16. 16 Профил на limbize
    limbize
    Рейтинг: 1009 Неутрално

    До коментар [#8] от "Tod":

    Фандъкова почти направи Голям шлем на Цариградско тази година (3 от 4 моста). Ако беше почнала ремонта и на виадукта на алея Яворов, щеше да е 4 от 4. Изтърпяхме го криво-ляво.

  17. 17 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 838 Неутрално

    браво на ГБС, май те са единствените които могат да завършат нещо в срок и качествено.

  18. 18 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 745 Неутрално

    Задръстването е още по-голямо. Трябваше да затворят движението по южното платно след като направят и локалното на северното.

  19. 19 Профил на Chavo64
    Chavo64
    Рейтинг: 409 Неутрално

    Всъщност единственото хубаво нещо в България напоследък е по чиста София и с по малко задръствания. Е и посъбарянето на некоя и друго незаконно типи.

    chavo64
  20. 20 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2275 Неутрално

    До коментар [#15] от "Един телефонист в окопа":

    Е странно тогава защо за 3.5 години не ни ги спряха по боцево време. А всеки път когато БСП се докосне до управлението се стига или до фалит ( 97'ма) или поне до спиране на еврофондове ( 2001'ва, 2013'та).





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK