Пътят Владая - Перник ще става четирилентов

Пътят Владая - Перник ще става четирилентов

© Юлия Лазарова



Регионалният министър в оставка Десислава Терзиева заяви, че вече се работи по проектирането на рехабилитацията и разширяването на пътя Перник - София през Владая, който е един от най-натоварените в региона и през който ежедневно пътуват хиляди хора.  


"Предвидено е той да стане четирилентов, като обектът е заложен да се финансира по Оперативна програма "Региони в растеж", уточни тя и съобщи, че се очаква до октомври да има проектна готовност и още следващата година да започнат строителните дейности. "С разширяването на пътя не само ще се облекчи трафикът, но и ще се повиши безопасността на движението в този участък", подчерта министърът в оставка.


Тя разговаря в Перник с с областния управител на Перник Михаил Михайлов.




Тя съобщи още, че през следващата година трябва да започне и рехабилитацията на стената на язовир "Студена" и на пречиствателната станция за питейни води. В момента се работи по техническия проект, очаква се процедурата за избор на изпълнител да започне до края на годината. Срокът за изпълнението ще бъде две години. Индикативната стойност е 30 млн. лв. "Язовирът няма да се източва изцяло по време на рехабилитацията, защото Перник няма резервен източник на вода.


Следващите правителства трябва да продължат политиката за намаляване на различията между регионите и да заделят средства за инвестиции в регионален туризъм. Положихме основите за това и се надявам след нас да бъде продължена работата по подобряване на инфраструктурата и в по-малките населени места.


Това каза още Десислава Терзиева, цитирана от пресцентъра си.


Двамата са обсъдили възможностите за развитие на региона и перспективите за развитие на културния и историческия туризъм в тази част на страната, както и на инфраструктурата.


"Политиката на нашето правителство за възстановяване на малките пътища вече дава резултати и хората и бизнесът вече усещат ефекта", смята Терзиева. По нейна оценка проектите по Публичната инвестиционна програма на правителството са изпълнени над 70%.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (63)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 834 Весело

    Много добре - 4 ленти Гоуфуве !

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  3. 3 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3899 Неутрално

    Следвасщият кабинет трябва да стартира построяването на магистрала, свързваща Дунав мост 2 с Кулата.
    Това ще усигури най-бързата връзка между северозападна Европа и Гърция, с което ще се подготвят условията за създаване на нови работни места и търговия.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  4. 4 Профил на today
    today
    Рейтинг: 815 Неутрално

    Те трябва да са 4 ленти в едната посока, най-дясната е за VW Golf I, а останалите 3 са за Golf II. В двете най-леви ще е само за голфове с пернишка регистрация.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  5. 5 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    До коментар [#2] от "vladek":

    Коментарът ви е абсолютно на място.
    Ежедневния много висок трафик на хора по трасето предполага ЖП-превоз!

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  6. 6 Профил на Танас
    Танас
    Рейтинг: 1391 Весело

    Не четирилентов път а космодрум требе да им направят на Перничани за да са в унисон с Пернишкия Уневерситет по Технологии Компютъри и Архитектура.

    Цацарoff - Оставка ! >:-)
  7. 7 Профил на Коки
    Коки
    Рейтинг: 561 Неутрално

    "...трябва да продължат политиката за намаляване на различията между регионите и да заделят средства за инвестиции в регионален туризъм." - като правят нови скоростни пътища САМО край София...тъпи комуняги...

  8. 8 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    До коментар [#2] от "vladek":

    Коментарът е напълно уместен!
    Вместо да се мисли за разширяване на околовръстния път между магистрала Люлин и Бояна, парите ще отидат за паралелно трасе.

  9. 9 Профил на kpenkov
    kpenkov
    Рейтинг: 800 Неутрално

    До коментар [#2] от "vladek":

    И какво пречи едното на другото, нека се направят и двете, че даже да се ремонтира и бедежето, че преди години една електричка стигаше за 30 мин. до София, а сега е почти един час.
    И за гоуфовете, много май ви пречат на присадените кестени

  10. 10 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 568 Неутрално

    В залива на Сан Франциско са много по-богати, и все пак управляващите решиха да построят http://www.bart.gov. Но там са варвари и не разбират от цивилизация. Все пак да си паркираш гоУфа в градинката пред офиса си е друга бира...

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  11. 11 Профил на Dorian Gray
    Dorian Gray
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Аз без да съм от Перник минавам през Владая щото е по-пряк път.

    Лошо няма, нека да го направят. Ама май на герберите не им харесва някой друг да строи.

    МОЛЯ, ИЗИСКВАЙТЕ ФИСКАЛЕН БОН !!!
  12. 12 Профил на Γαλλα
    Γαλλα
    Рейтинг: 1391 Любопитно

    На Голфовете не им трябва лента с четири писти, а платформа за вертикално излитане и кацане...

    Писна ми от цирк, на път съм да умрЪ от смях...
  13. 13 Профил на АзКлавдия
    АзКлавдия
    Рейтинг: 1610 Неутрално

    През последната седмица като министър в оставка да говориш за бъдещи планове, които още са само в нечии глави, ми се струва несериозно. И съм съгласна, че е по-добре да се подобри обществения транспорт.

    Доброто е заразно
  14. 14 Профил на Станислав Генов
    Станислав Генов
    Рейтинг: 668 Разстроено
  15. 15 Профил на БМЗ
    БМЗ
    Рейтинг: 1291 Неутрално

    Добре де, а тая нова магистрала за какво е, а?!

    Мачкай климатичния чейндж!
  16. 16 Профил на невеж
    невеж
    Рейтинг: 509 Неутрално

    Последната идея за по-сериозен ремонт на това трасе пак беше по времето на конунягите - при тройната коалиция. Тогава от двте платна между черния кос и караулката на владая преасфалтираха по-здравото платно, а с другото, което беше и все още е в по-лошо състояние нищо не стана. Имаше скандал май с цената на ремонта и с избора на участъкът, който да се ремонтира, после герб спряха нещата и така си и остана. Четири лентов път от пк до владая нищо няма да помогне, щото на черния кос лентите са две, само ще засилят тапата там, а на княжевци жална им майка. Влак си требе, ж.п. транспорт

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  17. 17 Профил на Стеганография
    Стеганография
    Рейтинг: Неутрално

    Ето! Бойко още не се е заварнал- а магистралите вече започнаха сами да се строят!

    Браво!!!

    American beer is like sex in a canoe ~ a bit too close to water
  18. 18 Профил на Sioux
    Sioux
    Рейтинг: 789 Неутрално
  19. 19 Профил на conTXT
    conTXT
    Рейтинг: 782 Неутрално
  20. 20 Профил на globetrotter
    globetrotter
    Рейтинг: 500 Неутрално

    До коментар [#2] от "vladek":

    Ужасно скъпо ще излезе изграждането на още една ЖП линия и рехабилитацията на съществуващата, за да може да се осъществи идеята ти за скоростно трасе София-Перник в сравнение с разширяването с едно платно на пътя.
    Иначе връзката с метродиаметър 2 си я има - нарича се Метростанция Централна ЖП гара, а до МД1 връзката се осъществява след малко ходене при жп гара Захарна фабрика (и местростанция Вардар).

  21. 21 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#2:"vladek"]Идиотщините на Ганьо продължават. Вместо да се направи скоростен влак от Перник до София и да се върже с метрото с което ще се улесни всичко, се мисли само как Ганьо да си домъкне ГоУфа в София и да мърнка че няма паркинг..[/quote]
    Всъщност, двата проекта не са в колизия - трябва да се строят успоредно. И единият не пречи на другия, напразно си вдигнал децибелите!

  22. 22 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 721 Неутрално

    Тези уеви "експерти" са по-тъпи отколкото предполагах. Другарката не знае ли, че основният проблем на стария път ПК-СФ е Княжево. И 8 ленти в една посока да направят, като се стигне до Черния Кос стават 2 ленти и ще станат задръствания и (недай Боже!) и катастрофи. После ще обвинят ГЕРБ, ЦРУ и международното положение. Ама толкова си знаят и могат горките "експерти".

  23. 23 Профил на GRUBO
    GRUBO
    Рейтинг: 541 Неутрално

    Идеята за скоростен влак е сто пъти по-добра от четири ленти за Гоуфовете. Проблемът е че сега съществуващото ЖП трасе минава покрай гъсто населените Княжево, Горна Баня, Западен Парк, Гевгелийски и Захарна Фабрика и влакът не може да се движи с много голяма скорост. Освен това, в града линията е само една т.е. там не могат да се разминат два влака. Поради това считам, че ако е технически възможно, следва да се изгради паралелно железопътно трасе покрай досегашния път през Владая и Княжево. Оттам има възможност да се продължи покрай линията на петицата и да завърши в Овча купел, на стадион Славия, където ще има спирка на метрото.

  24. 24 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3377 Неутрално

    До коментар [#22] от "aralambi":

    При Княжево просто не виждам как ще стане?! Освен някаква гигантска естакада в небето...

    Между другото,пернишкият участък на пътя си е добре и лесно може да бъде разширен,но със софийският ще бъде доста трудно...

  25. 25 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#22:"aralambi"]Другарката не знае ли, че основният проблем на стария път ПК-СФ е Княжево. [/quote]
    А ти просто не знаеш какви щуротии стават по дъгата на трилентовия път над Владая. Понеже и не си ходил във Владая с кола - не си наясно и как се прави левият завой към селото при идване от София, да не говорим как се тръгва от Владая към Перник...

  26. 26 Профил на Александър Йорданов
    Александър Йорданов
    Рейтинг: 1177 Весело

    Аз съм тук за Голф коментарите

    Often plays a very angry brute character, who swears a lot at people he dislikes
  27. 27 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 896 Неутрално

    В интерес на истината проблемите са в отсечките
    -правата от завоя при гумаджийницата до Черния кос-сигурно 700-800 метра - там са 2 ленти но има ширина за 3 , а почти 4 ленти
    - караулката Владая до бензиностанция Лукойл на високото - там са 3 ленти
    - светофара на Драгичево - детелина на магистрала Люлин и Кулата - 600-700 метра /и там са 3 ленти/
    Има и 2-3 светофара ,които може да се се настроят с по-гъвкав режим .
    Не е чак толкова много ,не е само за гоуфовете , а и за тези които пътуват петък ,събота и неделя да поотморят и за другата /по-голема част/ която се връща при селските си корени да и замирише на тор и да не забрави овцете ,които доскоро е пасла.
    То и сега ако махнат караулката на Владая и дембелите, които мандахерцат палките ще се подобри пропускателната способност ,ама това е друг въпрос.

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  28. 28 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#23:"GRUBO"] Освен това, в града линията е само една т.е. там не могат да се разминат два влака. [/quote]
    Дори не знаеш, че ЦЯЛОТО трасе София-Перник е единично / до Захарна фабрика/, но ръсиш акъл на поразия?
    Класика!

  29. 29 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#24:"deaf"]Между другото,пернишкият участък на пътя си е добре и лесно може да бъде разширен,[/quote]
    Между другото - голямата част от пернишкия участък и сега е скоростен четирилентов път, така че няма никаква нужда да бъде уширяван, иде реч за няколкостотин метра през Драгичево и пътния възел там.
    Ако беше минавал с кола по участъка щеше да го знаеш, ама нали не си....

  30. 30 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#27:"navy"]-правата от завоя при гумаджийницата до Черния кос-сигурно 700-800 метра - там са 2 ленти но има ширина за 3 , а почти 4 ленти
    - караулката Владая до бензиностанция Лукойл на високото - там са 3 ленти
    - светофара на Драгичево - детелина на магистрала Люлин и Кулата - 600-700 метра /и там са 3 ленти/ [/quote]

    Добавям към това и безумно недостроения участък на скоростния път около Черния кос и липсата на безпасни заходи за влизане във Владая!

  31. 31 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    Край на катастрофите!
    Или?

  32. 32 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3377 Весело

    До коментар [#29] от "nenad":

    Айде бе,та аз тоя път го знам като джоба си!

    Къде видя четирилентов път?! Да,те са четири ленти,но и в ДВЕТЕ посоки,а онази комунистка говори,че иска да строи четири ленти само в едната посока!

    Между другото,карал ли си шофьорски курсове или си си купил книжката? И въобще,чел ли си Правилника за движение по пътищата? Когато се говори за "ленти",винаги става въпрос за ленти в едната посока!

  33. 33 Профил на intergalactic
    intergalactic
    Рейтинг: 535 Неутрално

    Защо не вържете магистрала Люлин по нормален начин с Южното Околовръстно? Или да построите северната тангента. Тогава тази отсечка става излишна, а освен това ще се облекчи ужасно и транзитния трафик.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    Коментарите ми са мои собствени и не отразяват непременно възгледите на Фондация Америка за България.
  34. 34 Профил на grand funk railroad
    grand funk railroad
    Рейтинг: 1153 Неутрално

    До коментар [#5] от "Dr. G.":
    [quote#5:"Dr. G."]Ежедневния много висок трафик на хора по трасето предполага ЖП-превоз![/quote]

    Напълно съм съгласен, само не съм сигурен, че перничани ще си оставят ГоУфУвете, за да вземат влак.

    Parmi ceux qui n'ont rien à dire les plus agréables sont ceux qui se taisent. Coluche
  35. 35 Профил на vladek
    vladek
    Рейтинг: 568 Неутрално

    До коментар [#21] от "nenad”: Ако искаме да опазим качеството на живот в един град тогава трябва да демотивираме населението да замърсява (освен ако не е достатъчно съвестно и да го е осъзнало без глоба, какъвто не е случая) и да направим скъпо удоволствието да замърсява (глоби, такси, неудобства)...

    Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
  36. 36 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#32:"deaf"]Айде бе,та аз тоя път го знам като джоба си! [/quote]
    И понеже знаеш, че и сега си е достатъчно широк, твърдиш, че "лесно може да бъде уширен"?
    Хе, хе

  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3377 Весело

    До коментар [#36] от "nenad":

    Написал съм "разширен". И не съм твърдял,че е достатъчно широк,напротив трябва да е с четири ленти в едното платно. Да мислим за бъдещето! Все някога София ще стане квартал на Перник! Да,правилно прочете...

  39. 39 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#38:"deaf"]Написал съм "разширен". И не съм твърдял,че е достатъчно широк,напротив трябва да е с четири ленти в едното платно.[/quote]
    Разликата между "уширен" и "разширен" е огромна, разбира се!
    И понеже всеки ден пътуваш по трасето - напълно сигурен си, че сегашният четирилентов ПЪТ, ще отеснее!
    Апропо - понеже си казал нещо милиционерско за лентите - ето ти цитатче от Закона:
    1. "Път" е всяка земна площ или съоръжение, предназначени или обикновено използвани за движение на пътни превозни средства или на пешеходци. Към пътищата се приравняват и улиците.
    2. "Пътна лента" е надлъжна част от пътя, очертана или не с маркировка и осигуряваща движението на недвуколесни пътни превозни средства в една посока едно след друго.
    ...................................

    Хайде сега пак поразсъждавай за това, какво означава "четирилентов ПЪТ"

  40. 40 Профил на globetrotter
    globetrotter
    Рейтинг: 500 Неутрално

    До коментар [#32] от "deaf":

    Ти добре ли си? 4 ленти в едното платно м/у Мордор и София?! Колкото е магистрала Люлин?! Естествено, че става въпрос за две платна за движение по две пътни ленти. Я се стегни.

  41. 41 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3545 Весело

    До коментар [#11] от "Dorian Gray":


    [quote#11:"Dorian Gray"] Ама май на герберите не им харесва някой друг да строи. [/quote]Въпросът е,че тоя "друг" не строи нищо,само обещава и е лесно,защото след няколко дни ще изчезне в историята.Серж ме разплака,като каза,че си събирал лентички на обекти,които така и не могъл да открие.

  42. 42 Профил на невеж
    невеж
    Рейтинг: 509 Неутрално

    Магистрала люлин няма четири ленти в едно платно. Проблемът на стария път през владая е теснотията по обхода на владая и ест. включването в княжево през което всеки минава транзит и на цар борис става карнавал, а и преди княжево, на черния кос, също.проблемът не е само за пк голфовете, а и за всичкото хиляди хора, които събота сутрин си ходят по родните места.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  43. 43 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3377 Весело

    До коментар [#39] от "nenad":

    Добре,ясно че искаш просто да се бъзикаш,но с какво?! Всичко е както съм го казал...Терминът "платно",който използвам,(а не "път",се използва за означаване на тази част от пътя,по която се движат МПС-та в една посока. А самото платно може да бъде с една или повече ЛЕНТИ.
    Няма такъв термин "четирилентов път".

    И да,този път все някога,(в смисъл след десет и повече години),ще отеснее. Трябва да мислим за това още отсега. Впрочем,този път е международен.
    В Холандия има платна и по десет,повтарям ДЕСЕТ ленти в едната посока. При най-голямото пристанище в света Ротердам,например.

  44. 44 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3377 Неутрално

    До коментар [#40] от "globetrotter":

    Виж пост #43.

  45. 45 Профил на yanne
    yanne
    Рейтинг: 3545 Весело

    До коментар [#14] от "Стан":


    [quote#14:"Стан"]

    когааааа? [/quote]Не сегааааа!!

  46. 46 Профил на globetrotter
    globetrotter
    Рейтинг: 500 Неутрално

    До коментар [#43] от "deaf":

    Този път няма да отеснее, защото идеята е основната част движението + транзитният трафик да се осъществяват през АМ Люлин. Разширяването на съществуващия трилентов път до 8 лентов, ако използваме терминологията на министърката, е нещо, което не се е обсъждало никога, което няма да се обсъжда никога и което съществува само в твоите и във фантазиите на само още двама-трима души в цялата страна. Това е.

  47. 47 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#8] от "mishokov":

    Тази отсечка се нужда е от разширение, но на практика се явява леко ненужна в момента, защото който идва от южната дъга и иска да излиза от София в посока Перник няма да пропътува допълнителни близо 20 км, за да иде до Люлин да се качи на магистралата. Същото важи и за идващите от Люлин - те ще си излязат директно по магистралата. Камионите вече се отбиват директно само по магистралата и нямат право да минават през Владая и Княжево (транзитните), а със завършването на северната тангента изцяло ще бъдат изведени оттам и към/ от магистралите. И тази отсечка ще остане нещо като междуквартален път и за жалост няма да я правят скоро (да не говорим колко ще струват само отчуждителните процедури).

  48. 48 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Весело

    [quote#43:"deaf"]Няма такъв термин "четирилентов път". [/quote]
    Вече си го забранил? Не знаех, извинявай...

  49. 49 Профил на ugi
    ugi
    Рейтинг: 561 Неутрално

    До коментар [#34] от "grand funk railroad":

    То ЖП превоз има и допълнително ще се прави - направи се една допълнителна спирка за връзка с метрото, а влаковете са доста често, а допълнително ще се прави и при строежа на третата линия на метрото. Така че и там се работи.
    Но това все пак е и единия от входовете на София за цяла Югозападна България, а не само за перничани и оттам си има доста трафик и няма как всичкия да се качи на влакове, а истината е, че тази отсечка там отдавна плаче за ремонт и разширения с още 1 платно, просто защото капацитетът й, особено в пиковите моменти е крайно недостатъчен.

  50. 50 Профил на primaxm
    primaxm
    Рейтинг: 450 Неутрално

    То и магистрала София-Варна ще има. Вервайте ми.

  51. 51 Профил на nenad
    nenad
    Рейтинг: 450 Неутрално

    [quote#47:"ugi"]И тази отсечка ще остане нещо като междуквартален път и за жалост няма да я правят скоро (да не говорим колко ще струват само отчуждителните процедури).[/quote]
    За цената няма спор - тези около 6 км ще са златни. Но няма как да се съглася с определението "междуквартален път" за отсечка, която ще развърже окончателно движението по Южната дъга+магистрала Люлин+връзката с Калотина и ще предостави съвременни възможности на квартали, като Княжево, Павлово, Горна Баня, ЖК Овча купел, Суходол, ЖК Люлин и др.
    Ако не ни мине черна котка път - това ще е следващият мегапроект на СО, наред със Северната скоростна тангента!

  52. 52 Профил на deaf
    deaf
    Рейтинг: 3377 Неутрално

    До коментар [#46] от "globetrotter":

    Дори и с две платна да е целият път Перник-София,пак ще се образуват задръствания. Да не говорим за след десет години...

  53. 53 Профил на navy
    navy
    Рейтинг: 896 Неутрално

    До коментар [#43] от "deaf":
    [quote#43:"deaf"]Терминът "платно",който използвам,(а не "път",се използва за означаване на тази част от пътя,по която се движат МПС-та в една посока. А самото платно може да бъде с една или повече ЛЕНТИ.
    Няма такъв термин "четирилентов път". [/quote]

    Абе не е важно що пише в ЗДП , а по е важно какво учат в строителния институт .
    Нека некой от тях каже ,ама си мисля ,че строят пътища , а не ленти.
    Пък и не чак толкова важно - за всички стана ясно че става дума за по 2 ленти в 2-те посоки.

    Шлосер от ВМЕИ "Ленин" ТМММ - 8-ми разряд
  54. 54 Профил на m17
    m17
    Рейтинг: 2173 Неутрално

    До коментар [#11] от "Dorian Gray":

    Айде нещо да построи министърката в оставка пък тогава да и завиждат герберите а ?

  55. 55 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1372 Весело

    В САЩ почти всички магистрали имат поне четири ленти (плюс две аварийни), в западна Европа новите магистрали имат поне три, а ние построихме "магистрала" Тракия само с две.
    Каква ирония е участък от пътя София-Перник да е първият в България, който ще бъде по модерен стандарт.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  56. 56 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 513 Неутрално

    До коментар [#55] от "deutschwagen":

    аз трилентови магистрали в посока съм виждал основно в Германия и това си има причина. В Германия се движат прекалено много тирове и при две ленти едната ще е постоянно запушена и движението за колите ще става в другите. Получават се задръствания. Така че германците просто решиха до 2015-та колкото се може от старите магистрали да бъдат обърнати на трилентови. То и затова сигурно 20% от техните магистрали са в процес на ремонт и уширяване, но трафикът е сравнително спокоен.

  57. 57 Профил на groznik90
    groznik90
    Рейтинг: 619 Неутрално

    Въпросът е един, единствен – кога?

  58. 58 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    До коментар [#56] от "alabalko":

    Според мен е задължително и Тракия да бъде трилентова. И там често има тирове, които дори понякога се изпреварват, или микробус почне да изпреварва тир и или бавна стара брица, докато някой приближава със 180-200 км/ч в лявата лента и няма къде да отиде за да избегнат инцидент.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  59. 59 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 513 Неутрално

    До коментар [#58] от "deutschwagen":

    мда, но все още в БГ няма такъв голям трафик. Може да се реши сравнително лесно като в Унгария, където на тировете денем им е забранено да изпреварват, т.е. да излизат от дясната лента и там трафикът не се запушва.

  60. 60 Профил на lager
    lager
    Рейтинг: 451 Неутрално

    Дано да се реализира проекта, пътя между Владая и Перник е достатъчно разбит и опасен!

  61. 61 Профил на deutschwagen
    deutschwagen
    Рейтинг: 1372 Неутрално

    До коментар [#59] от "alabalko":

    Така е, трафикът е цикличен като натоварване. Но аз искам три ленти от съображения за сигурност. Миналата пролет имаше доста голяма верижна катастрофа. Две платна си е просто опасно, дори всички бързи автомобили да спазват ограничение+толеранс и да карат със 150.

    In reality the World Championship was won and lost in the first four races, all won by Ayrton Senna. Won, moreover by a car which should not have been winning
  62. 62 Профил на мики маус
    мики маус
    Рейтинг: 1304 Неутрално

    До коментар [#47] от "ugi":

    Хубаво философствате, но явно не помислихте за Княжево - дори и сега без камиони трафикът е ненормален и опасен. В крайна сметка София трябва да има истински околовръстен път и да се развива публичния транспорт в града и до сателитните населени места. Така поне е в белите страни.

  63. 63 Профил на lowec
    lowec
    Рейтинг: 395 Гневно

    lowec

    37
    11:57
    29 юли, 2014



    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше вулгарни, нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

    Кликнете тук, за да видите оригиналното съдържание на коментара.

    Ленторезача точи ножицата в момента..........................................................................................тикви много,ама един реже ленти.
    ГОЛЯМАТА ЦЕНЗУРА В ДЕЙСТВИЕ.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK