"Експрес сервиз" започна строителството на нова площадка на завода си в Русе

"Експрес сервиз" започна строителството на нова площадка на завода си в Русе


Експрес Сервиз" ООД започва строителството на ново депо за ремонт на локомотиви в Русе. Новата инвестиция представлява разширение на съществуващите мощности, съобщи мениджърът на компанията Цветелин Колев за "Дневник".
Увеличението на капацитета за ремонт се налага поради засиленото търсене на качествени ремонтни услуги, допълни той.  Частните ЖП оператори се нуждаят от бърза, гъвкава и качествена услуга, която  системата на БДЖ не може да предложи в сферата на услугите, свързани с  ремонта на локомотиви.
Компаниите се обръщат все по-често към "Експрес Сервиз" ООД  за тези си нужди. Русенското дружество е единственото в страната, което се занимава с ремонт на локомотиви. 
"В новата база ще ремонтираме локомотивите на всички частни ЖП оператори, които разполагат с над 100 локомотива", обясни Цветелин Колев. Смисълът от изграждането на специализирано ремонтно депо за локомотиви е, че не всеки ЖП оператор трябва да разполага със собствена база и ремонтен персонал. Това е много специфична и отговорна дейност, за която дружеството "Експрес Сервиз", наследник на 150-годишната традиция, се е профилирало през годините.


Очаква се разкриването на 60 нови работни места, като това зависи единствено от наличието на качествени кадри.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (7)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на comandante  vs  либерални ентусиасти&корпократи
    comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
    Рейтинг: 4252 Весело

    Еха , в този град разрухата и безработицата са потресващи !
    Всяка строителна площадка е полезна въпреки ,че с обслужването на 100 локомотива едва ли ще вземат много р5аботен персонал.

    Libertarianism is just anarchy for rich people
  2. 2 Профил на Соколов
    Соколов
    Рейтинг: 384 Неутрално

    Ай сиктир ве, 150 годишна традиция. Тези на Осман Паша локомотива ли са ремонтирали бе?

  3. 3 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1376 Весело

    До коментар [#2] от "Соколов":

    От Англия са ги носили на ръце

  4. 4 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2368 Неутрално

    До коментар [#2] от "Соколов":

    има стар завод т нар ЛВЗ ,който е със всички комуникации и стои затворен ,не мога да разбера защо не го ползват има релси до там ,халета и всичко необходимо предполагам ,а сега всичко наново и на друго место в града ,малко ненормална ми се вижда цялата тази работа

  5. 5 Профил на titi46
    titi46
    Рейтинг: 379 Неутрално

    Какво ли е останало от ЛВЗ Русе, Божков го беше купил.

  6. 6 Профил на krustev
    krustev
    Рейтинг: 217 Неутрално

    До коментар [#4] от "tur671":

    Заради икономическата логика.

  7. 7 Профил на bgw01358180
    bgw01358180
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#2] от "Соколов":
    Толкова -- 150 години. Линията Русе-Варна започва да се строи 1864 г., откриват я 1866. Щом е имало влакове е имало и някой да ги поддържа/ремонтира.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK