Нима, очаквате да се намерят луди,които да налеят пари в КТБ,като се знае.че ще бъдат бламирани от БНБ и заинтересовани кръгове около грабежа на банката?
Този коментар е изтрит, защото съдържа информация, която може да бъде санкционирана по Закона за кредитните институции, предвиждащ глоби за разпространяване на невярна информация или обстоятелства за банка, с което се уронват доброто име на банката и доверието към нея.
Тия от БНБ защо не позамълчат?
Или ги ръчкат да си изпълняват поръчката, май ...
Това е мантра за идиоти!
Какви пари да налеят, когато в квесторският доклад се казва, че е капиталово адекватна банката?
И колко? Без да има окончателен доклад, защото самата БНБ връща квестори и одитори "да се пробват пак" и пак, и пак ...
Кой нормален "предлага да налее пари" ей тъй, по принцип?
Това е егати мутренската формулировка!
Същият стил като дадената му на Искров декларация за "оная" пресконференция", на която коскоджа ми ти гуверньор на Централна банка ръсеше лафове като "кеш", (добре, че не са му наредили да ръсне "кешовица", някакви чували с милиони по тъмни доби и подобни ...
[quote#3:"xm..."]Без да има окончателен доклад, защото самата БНБ връща квестори и одитори "да се пробват пак" и пак, и пак ... [/quote]
...
...и така докато квестори и одитори налучкат "правилния" доклад за състоянието на банката. Такъв какъвто го искат Кой и ортаците му!
Слушкаш Шорош, папкаш грантове!
(Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
[quote#7:"2last"]Питайте Иван Костов дали няма да налее някой лев или по-скоро щерка му! [/quote]Сега Цв.Василев не е в България и едва ли Щерка Костова го консултира в момента..
Мажоритарният собственик на КТБ - фирмата "Бромак" ЕООД досега не е заявявала пред БНБ никаква инициатива за подкрепа на поставената под специален надзор институция,
То мажоритарния собственик всеки знае къде е но не могат да го хванат.Нищо че Цацаров го издирва.
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
Мажоритарният собственик на КТБ - фирмата "Бромак" ЕООД досега не е заявявала пред БНБ никаква инициатива за подкрепа на поставената под специален надзор институция,
Някой да виждал крадец да връща доброволно открадното.
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.
Значи, БНБ се мота два месеца, след което изведнъж постави 5 дневен срок (толкова са работните дни до края на август) на акционерите да направят конкретни предложения. Въобще, професионализъм, адекватност...
Днес са били изпратени писма на "Бромак" и на Оманския фонд, в който се посочва, че до края на август в БНБ ще очакват техни конкретни предложения за ликвидна подкрепа на КТБ.
Защо точно днес?!?---малоумен съм и не мога да разбера защо точно на 22.08.2014
Аз още в началото казах, че няма да има такива луди.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.
До коментар [#5] от "Скакауец":
Какво има да налучкват квестори и одит?
Казано ли беше още преди да влязат за 3,4 милиарда?
Казано беше!
А тия квестори и одитори не вдяват и туй то!
Ще ни разправят те, че нямало такива работи!
Пък на Искров и компания им е наредено друго!
Та докато вденат - ще ги връщат!
Или докато не се озапти няКой, Кой то не престава да си иска каквото си е намислил ...
Тези от БНБ явно им хареса да се излагат.
Я какъв рейтинг имаха като не говореха с години, а сега само с две пресконференции и три писма успяха да вдигнат завесата пред своята некомпетентност.
Машала, Искров, машала Иване!
На 08.08.2014г. КТБ не плати на облигационерите си. Ако счетем, че срокът започва да тече от следващият работен ден, то най късно на 26.08.2014 г. (7+5 работни дни) БНБ трябва да отнема лиценза на КТБ. Оставям настрана въпросът за "собственият капитал на банката", за който има европейски Регламент, и отдавна трябваше да се знае дали е отрицателен или положителен.
Чл. 36.
(2) Българската народна банка задължително отнема издадения лиценз на банка поради неплатежоспособност, когато:
1. не изпълнява повече от 7 работни дни свое изискуемо парично задължение, ако това е пряко свързано с финансовото състояние на банката и по преценка на БНБ не може да се очаква изплащане на изискуемите парични задължения в приемлив период от време, или
2. собственият й капитал е отрицателна величина.
(3) Решението по ал. 2 се взема от БНБ до 5 работни дни от установяване на неплатежоспособността.
(4) Собственият капитал на банката се определя според Регламент (ЕС) № 575/2013.
След като стана ясно, че представители на ОМАНСКИЯ ФОНД предлагат сериозни мерки за оздравяване на Корпоративна търговска банка, някои вестници толкова се развълнуваха, че го удариха на чиста милиционерщина. Първо, това най-много умеят и второ - усетиха, че ще ТРЯБВА да ВРЪЩТАТ МИЛИОНИ, които са взели и похарчили.
The truth is like poetry - And most people fucking hate poetry
И ако си мислите, че главният прокурор или ВСС не виждат какви безобразия и изнасилвания на закона се вършат пред очите на всички - не се лъжете. Наистина не виждат, защото толкова са свикнали с подобна практика, че тя не ги впечатлява. Или са заети с броене. А може и да са зависими от някой. Не са много вариантите - сами си изберете.
The truth is like poetry - And most people fucking hate poetry
Някой може ли да ми обясни - след като банката НЕ работи, т.е. не могат да се теглят пари от нея, какво се случва с кредиторите й? Разбрахме, че за повечето от тях липсват документи (я липсват, я не - друга тема), но все пак от няколкостотин кредитора, все трябва да има някой, който да има възможност да си плаща вноските. Тази ликвидност влиза ли в употреба по някакъв начин?
Да, така е ... когато БНБ не действа, са й нужни много, ама много думи, за да се позакърпи и да замаже калпазанското си бездействие в началото на кризата.
Цитат: "До поставянето под специален надзор на КТБ и Търговска банка "Виктория" се стигна след масираното теглене на средства, довело до искането на техните ръководства да бъдат поставени под надзор, а това са причини "изцяло независещи от БНБ""
Ефективният надзор на банките "изцяло зависещ" от БНБ, поне по закон. Ако надзорът зависи от някой друг ще добре за обществото да обявят КОЙ е той.
"Покупките от Лафка вредят на вас и другите около вас, тъй като ви отнемат свободата да бъдете информирани от независими медии."
Гледах пресконференцията на Искров в БНБ и уверенията му как това е стабилна банка, четвърта по-големина, минала е всички одити, била е банка на годината и няма ликвидни проблеми.
Няколко месеца по късно, коренно противоположно становище.
Е как става така?
[quote#14:"swinging_pigs"]Защо точно днес?!?---малоумен съм и не мога да разбера защо точно на 22.08.2014 [/quote]
...
Не си малоумен надявам се, а само не си наблюдателен. Всичките действия, пресконференции, изявления и прочее на тема КТБ, ПИБ и т.н. от това лято все в петък ставаха. 22.08.2014 също е петък...
Слушкаш Шорош, папкаш грантове!
(Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
[quote#28:"emi1ian"]Няколко месеца по късно, коренно противоположно становище.
Е как става така? [/quote]
...
С мотивация.
Голяма!
Колкото е нужно, за да не може да откаже!!!
Слушкаш Шорош, папкаш грантове!
(Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
[quote#23:"Николай Рангелов"]от няколкостотин кредитора, все трябва да има някой, който да има възможност да си плаща вноските.[/quote]
...
нещо си объркал понятията. Кредитор е който дава, а не който е взел и плаща погасителни вноски. Такъв е кредитополучател т.е. длъжник на банката.
Слушкаш Шорош, папкаш грантове!
(Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)
нали уж нямаше проблеми в банката ? даже този каролев пише из фб че си била ОК атаките били само политчески. Тогава що акционерите не искат да налеят пари
Дрън, дрън, дрън и така до 21 декември. Вие трябва да сте фактор на стабилност, а внасяте единствено смут. Кой човек от тук нататък ще си остави парите в банка под атака, ако знае, че "специалният" надзор ще е 6 месеца + 20-30 дни при това работни? Това ли ви е гаранцията за депозитите? Всеки път ли ще се чака по толкова? Внесохте опасен прецедент. Никой в Европа не се чуди половин година, какво да прави с проблемна банка, никой. Хората си решават проблемите моментално, при доста по-големи и тежки случай. Вие една шепа кредитни досиета за два месеца не може да оправите. В банковата сфера репутацията и доверието са най-важните неща, а вие от БНБ тотално ги загубихте! Отпуските свършват, идва септември и подозирам, че и ЕК ще се задейства. Направо си просите наказателна процедура. Не се чудете при следваща банкова криза, защо хората не ви вярват.
[quote#32:"klimentm"]Какво стана с мощния фонд обещан от премиера?! [/quote]
И аз това щях да питам - може би още не е регистриран?
И второ - какво стана с МВФ - май е най-добре да дойдат.Не можете да се справите,специалисти от БНБ!
До коментар [#34] от "klimentm":Естествено няма нормален човек, дето ще пълни изтърбушена и ограбена банка! това би било лудост! Държавата да спази закона за гарантираните равнища на депозитите и да забрави тази банка без да забравя да търси за предварителния арест супермошеника-бандюга Борат и неговата шайка! Ако Борисов се опита да спаси парите на приятелите си и на Костов за наша сметка, ще бъде отсвирен от мен и останалите му избиратели завинаги!
При внимателен прочит на съобщението на БНБ се виждат прекалено много противоречия.
Първо, БНБ решили банката да бъде преструктурирана, ама правителството и парламент не се съгласили. Затова продължили с одита и сега оценявали активите. Добре де, като все още оценявате активите, защо в началото решихте да преструктурирате банката? Като още ги оценявате, как преценихте, че банката не заслужава ликвидна помощ, каквато ПИБ получи на мига? Като още нямате оценка, как решихте, че банката се нуждае от 6.3 милиарда? Та как е възможно да очаквате от банка да има налични ликвидни средства да покрие на мига всички свои депозити?
После, уж никога никакви акционери не се били свързвали с БНБ. Сега изведнъж били поискали ликвидна подкрепа. Е, кога?
Без да има още оценка на активите, ама чак след два месеца, БНБ се свързва с акционерите и иска подкрепа (ама каква, не става ясно, 6.3 милиарда ли) в пет дневен срок.
БНБ заявява, че носела отговорност за действията си, ама не казва каква.
В заключение, БНБ става личен говорител на Искров и неговото семейство.
Скакауец ме е преварил в отговорът, "Защо точно днес?"
Да, винаги в петък правят тъпотиите. Вероятно събоса и неделя се напиват и чаак петък изтрезнявят за малко. :D
[quote#3:"xm..."]Какви пари да налеят, когато в квесторският доклад се казва, че е капиталово адекватна банката?[/quote]
"Преди да се направи ясна оценка на качеството на активите и капиталовата адекватност на КТБ, не е възможно да бъдат взети никакви законово обосновани и обвързващи решения за бъдещето на банковата група, посочват още от БНБ. "
"Никой от акционерите в КТБ не предлага да налее пари в нея, обяви БНБ "
Мажоритарният "собственик" затова ли я източи, та да налива пари в нея. Целта е ние да наливаме пари от нашите данъци, а не подставеното лице Василев да налива.
не е проблема в чакането да се отвори банката ,а какво ще стане като отвори ,а то е ясно какво ще стане ,така ,че на първо време пари няма ,а няма и кой да покрие и задължителните суми за покриване ,там доколкото прочетох има липса на 1.6 милиарда ,та се пита като в америкарския филм ,какво става на другия ден .
Липсата на ликвидност се знае още след атаката. Нищо ново не ни казват. Та нали за това бе повикана БНБ. Колкото до второто: Съмнението в качеството на активите на КТБ е чисто субективно мнение на БНБ. За ПИБ при същете условия не се наложи надзор, защото в субективното мнение БНБ нямало съмнение. Именно в тази субективна оценка се крият криминално-политическите влияния в/у БНБ и конкретно на Искров и сега тази оценка позволява "тупане на топката". Странно е съвпадението на мислите и действията Искров и комплотаджийте, кредитните Олигарси, техните придворни политици и високопоставени служители в управлението на страната. Тази субективна оценка не позволявала одобрената от ЕК схема за ликвидна подкрепа. Къде е остатъка от 3.3 милярда лева. Позволете ми, след толкова много брутални лъжи, да не слагам вяра на БНБ и нейният гуверньор.
Нали уж Банката беше капиталово адекватна, също и според европейското законодателство, дори доста над границите, пак глупости говорят. И голям зор за ново законодателство, просто да си следват сегашното.
Искров е отдавна за разследване, от 2008 когато предостави
на ПИБ над милиард при никому неизвестни и до сега условия.
Неговата некомпетентност съчетана с престъпно бездействие са една от главните причини за ситуацията около КТБ, инициирана от тогавашния министър на енергетиката-
пелтека Стойнев, извършил редица други престъпления, най-очевадните и нагли свързни с енергетиката.
Стойнев изтегля от КТБ 320 мил лева с което в съчетание с прас-прес и прокуратурата се подема атаката срещу КТБ. Когато в историята влиза и Цеко Минев, то Искров предоставя на банката му ПИБ над милиард ликвидност но не прави това за КТБ. Тоест ПИБ е получавала вече 2 пъти подкрепа от над милиард лева, но такава не е оказана на КТБ дори еднократно. Не притежавам депозити или кредити в нито една от тези институции.
БНБ стигнаха до първа точка от правилата за спасяване на банка - да поканят акционерите. Гледам отстрани и се чудя, докъде може да стигне човешката наглост подплатена с пари и власт.
Само се чудя Искров как се гледа в огледалото при толкова много разбити съдби. Нека поне следващият Гуверньор на БНБ е човек с достойнство.
След още два месеца може и да започнат да мислят и за хората с пари в банката.
Създадоха много лош прецедент в банкирането, който ще има доста последствия във вземането на стратегически решения за инвестиции у нас. С подобни "врътки" във фондовата борса отвратиха хората и сега има 40 млрд. на влог и никакъв пазар или почти никакъв на акции.
Навремето е имаше един апологет - Вълчев , шеф на БНБ ..
Другарите и мутрите източваха банките - ТОЙ им наливаше "ликвидност " от БНБ ..и така - до краха на цялата банкова система ...
Сега , ако е още жив - е някъде в Швейцария - особено любима дестинация на някои апологети на банковото дело :)
[quote#35:"ghristov"]Кой човек от тук нататък ще си остави парите в банка под атака, ако знае, че "специалният" надзор ще е 6 месеца + 20-30 дни при това работни? [/quote]
Това е по-малкия проблем. Истинският идва след надзора, защото в закона са вписани срокове за започване на плащанията по гарантираните депозити, но няма краен срок, т.е. отиваме към безкрайност съвсем законно.
Държавните фирми има начини да получат , ПАК от държавата милиони ...
Другите - ще пият една студена вода -за над 100-те бона в евро..
Дано да не съм прав , ама надали ..))
Кога ще разберете , че банковата "теория " ТУК не помага ..
Няма ги мангизите и обезпеченията са ..въздух..
Щом са раздавани кредити - милионни - на охранители, чиновнички, лелки от банката , фирми на СОБСВЕНИКА и т.н..., положението е ясно ...
От БНБ пак вдигат пушилка за отклоняване на общественото внимание.
Нали първо одитът трябва да докаже има ли и ако има, колкото точно е капиталовата неадекватност, и едва след това да бъдат поканени акционерите да я попълнят? Последно квесторите казаха, че има капиталова адекватност над 10, при норма за ЕС над 8. Тоест има само липса на ликвидност поради големия брой желаещи да си изтеглят средствата.
Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явят
"... нямало друга възможност в момента освен да се спазва законодателството..."
–––––––––––––––
Аз ей това не го разбирам! БНБ дебне за момент, в който законодателството не трябва да се спазва?
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил
Кой луд сега ще се реши да инвестира в страна в която зари беззаконието и вилнее мафията на съдебната система.За всичко което се случва до сега от 1989 година е виновна тя.Ако имаше работеща съдебна система нямаше да стигнем до това положение което сме сега а много отдавна да сме излезли от кризата.Не напразно ни подсещат от ЕС да накараме тази система която работи за мафията да я поставим на мястото и но никой не се наема от досега управляващите защото знае че има досие в ДС и ако се напъне веднага ще излезе на яве какъв е в действителност.Затова и досега ни управляват двулични личности под властни на определени личности които дърпат конците на политиката така както си искат а не в полза на народа.
"В момента не можело да се направи категорично заключение, че КТБ отговаря на изискването за платежоспособност"
Това сериозно ли е, или е някакъв нов виц?БНБ ги твори с голяма скорост, такива бисери.
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
До коментар [#57] от "Депутат 241 - ИЗБИРАЙ УМНО!":
Ами пробва да промени законодателството в тяхна полза и не успя, сега чака нещо такова. Когато и да ги окошарят все ще е късно.
До коментар [#1] от "registriran":Прав си,кой ще налива пари в банка на страна с такава БНБ. Това залючение направо ме хвърли в тъча:
"В момента не можело да се направи категорично заключение, че КТБ отговаря на изискването за платежоспособност"
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
Хубаво критикуваме БНБ, ама политиците и медиите са основните виновници. Досега да сме забравили за ситуацията, ако всички в държавата реагираха адекватно. Ако бяха отворили одържавена банка на 21 юли, по първото предложение на Искров и всички политици, медии и експерти бяха застанали зад това досега да сме забравили за проблема. А то всеки дърпа чергата към себе си!
Като не предлагат акционерите, сега Искров и Цацаров да налеят. Нали те се постараха юнашки със специални медийни изяви "да се стигне до масираното теглене поради насаденото в обществото" недоверие и паника. И да обявят на тлъстия и свързаните му лица кредитите за предсрочно изискуеми. Също да подават оставки и да тръгват към затвора. А, да, може да се обадят и на Костов - той нали я искаше банката "да му я дадат да я спаси".
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - Шопенхауер
Много е забавно как една и съща новина изглежда коренно различно в Дневник и във всички останали - от заглавието надолу :D абе, ами ако върнат КТБ на Мустака, пак ли Прокопиев ще обикаля талавизиите да обяснява колко трябва да се фалира банката, ама да се вземе нов дълг (както иска приятеля Плевнелиев), щото държавата няма парици за тая операция? Ех, някои хора може и да се разминат с придобиване на фирмички на безценица поради неслучване на "голямата разпродажба"... Те тва е играта ;)
До коментар [#23] от "Николай Рангелов":
Може би имаш в предвид кредитополучатели? Ака е така,то предо 5-6 дни им РАЗРЕШИХА да си плащат.Поантибанков ход от спирането на вътрашният сетълмент, може да направи само прокОратурата.И тя не пропусна да даде първа залпа,като издирваше "доказателства" срещу "убийците" на Пеевски. Сега се вижда,че и това е скалъпено от Пеевски и Сава-Доган,за да даде повод на прокОратурата да се намеси.
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
До коментар [#25] от "ДДД":
Не бих казал,че бездейства.По-скоро предприема изключително вредни действия. Умишлено....Или Искров е пълен тъпак(което си е верно), или така му е наредено да действа.Или и двете.Мисля,че това е най-верният извод.
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ
и как на базата на непълен доклад и анализ решиха да правят ново законодателство, с което да я затворят не знам, освен това за КТБ не можели да решат толкова бързо, а за ПИБ става...
И как БНБ съгласува с Парламент и Правителство като е Независима?! Цялата тази история вече става много смешна, да си дадат на хората парите, пък после да ги вкарват един по един зад решетките един по един.
Човек, не е точно така. БНБ си изпълнява ангажимент по закон и конституция. Това, че се нагнетява постоянно на нашите глави, че не си вършат работата е повече от видимо. Погледни само как по американски целенасочено се дъвче едно и също.
Имам въпрос. При условие, че софийски градски съд освободи всички обвиняеми от КТБ, тъй като ония митични 206 млн лв. не били изчезнали, това не значи ли че и "европейската" заповед за задържането на Цв. Василев отпада, тъй като той е привлечен към същото обвинение??? Цацатурата, що мълчите, какво ви нареждат сега от сараите?
Мафията полека, бавно и настоятелно, чрез подопечните си структори опипва почвата. Изборите за сега са пречка. Но, след тях, вече няма кой да я спре. Ще плащаме дружно ограбената от нея КТБ. Хак ни е!
"БНБ остава гарант и носи своята отговорност с цел защита на обществените интереси" - така завършва прессъобщението!!!
А точно с това съобщение БНБ признава, че нието е гарант, нито иска да носи отговорност.
На няколко пъти се споменава за одобрената от ЕК на 29.06.2014 г. схема за ликвидна подкрепа и как тя не вършела работа за КТБ, ами просто можеше да бъде използвана одобрената на 20.06.2014 подкрепа
Споменава се, че нямало условия и за подкрепа по Закона за БНБ и Наредба 6. Трябва да се спомене че такива условия очевидно няма и за банката получила подкрепа по схемата, разрешена от ЕК, нали така?
Не разбирам какво искат да покажат с това си си действие другарите от БНБ. За всички е ясно, че те са най-виновни за създалата се ситуация. Твърдения от рода - вижте ние не сме виновни, никой не иска да инвестира в банки е супер непрофесионално, защото това, че никой не е изразил такъв интерес не означва, че няма интерес. Всичко е въпрос на преговори, а за да има такива трябва да се приключи с одита и оценката на активите. Реално само сградния фонд собственост на КТБ има огромна стойност. Какви са тия глупости никой не иска да инвестира. Ако пуснат активите на разпродажба на занижена стойност ще се изпродадат за нула време - иначе сега няма... Пълни спекулации... Ще прецакат цялата държава с безхаберието си!
БНБ действа като брънка от мафията в България и с това писмо доказва,че твърдо е решила да изпълни докрай мократа поръчка и да фалира КТБ.
1. Според квесторския доклад КТБ е КАПИТАЛОВО адекватна - следователно според закона Централната банка е длъжна да я подпре с ликвидна подкрепа. Още повече, че самата Централна банка "доизпипа" ликвидната криза.
2. Двойният стандарт към ПИБ и КТБ е повече от ясен - на каква лихва ПИБ ползват ресурса от 1,3 млрд и защо?
3. Дали "Професионалистите" от БНБ в лицето на Искров не са всъщност "заковани" от структурите, целящи фалита на КТБ, със снимков материал със "забавно" съдържание? Дали "топ банкерът" някога е имал съприкосновение с банковото дело извън аферата Кюлев?
В едно съм сигурна, търси се политик, на когото да му стиска да се опълчи срещу мафията, да покаже градивност, а не слугинаж към мафията, да припознае българите като народ, а не електорат.
Защото БНБ вече не е институция и всички ще излезем, независимо от изборните резултати.
БНБ, а сега, КОЙ ТЕ СТРАХУВА?
Ама чуйте ги какво пишат тия от БНБ - през последните месеци се стремяли да намерят бърз изход от кризата... Признай си, Искров, след като участва активно в предизвикването на кризата, сега господарите ти искат от теб единствено да доведеш докрай пъкленето дело за унищожението на банката. И това личи от всеки ред в това "съобщение". Господ може да се смили и да ти прости, но Василев - никога! И оманците, и руснаците също. Спукана ти е работата - нито депутатско място в турските редици, нито посланическия пост дето ти обещават ще те спаси....Ще те гонят и съдят до дупка!
Тези в БНБ сякаш се чудят как да поддържат огъня!
Все повече се убеждавам, че Искров и Гунев са в играта за разбиване на банковата ни система.
Ако това не е вярно, то те са неадекватни и веднага трябва да бъдат изхвърлени от банковата система.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
[quote#1:"registriran"]Нима, очаквате да се намерят луди,които да налеят пари в КТБ,като се знае.че ще бъдат бламирани от БНБ и заинтересовани кръгове около грабежа на банката? [/quote]
Близнашки каза, че фонд от Австрия иска да влезе с кеш пари в банката. Защо така се спекулира постоянно със състоянието на банката обаче не мога да разбера?!
Доклада на квесторите показа, че няма липса на капитал, а само но ликвидност, но Искров не обръща внимание на това и продължава да втълпява на обществото неговите "продължаващи съмнения в качеството на активите", което е чисто субективно преценка на Искров, странно съвпадаща с оценките на медийните олигарси Пеевски, Прокопиев, политиците зад тях и подчинените на тях две държавни институций. Тази тенденциозно-злонамерена неподкрепени с факти преценка позволява на Искров да откажа на КТБ, разрешената от ЕК, ликвидна подкрепа каквато безпроблемно бе дадена на ПИБ и то без проверка или спец. надзор. Искров на кого си поставил в услуга себе си и институцията която представляваш ? Чакаш изборите, за да можеш наново да бъдеш подкрепен от Доган, респективно Пеевски и Данчо Ментата. Общественният кредит на доверие свърши. Субективните ти внушения и мнения са пезпочвени. Единственният ти изход е да освободиш КТБ да работи на каквото мнение са всички специалисти и добронамерени общественни сили.
Обявавайте я в несъстоятелност и изплатете гарантираните по закон средства на вложителите! Останалите да пият по една студена вода, а тези ръководители на държавни и общински фирми и дружества, които са прибирали комисионни за престоя на паричните средства да бъдат изправени най-после пред съда!!! Стига вече крадци!!!
Правилата на ЕС допускат държавна помощ само към платежоспособни и икономически жизнеспособни банки... явно КТБ просто не е отговаряла на тези 2 прости изисквания.
А този комунистически и агентурен ДС престъпник ИСКРОВ си изтегли от КТБ крадените си собствени авоари един ден преди банката да затвори.Така писаха в БЛИЦ и ШОК.Истински бандит -агент на ДС.,според ПИК.
Два месеца държи КТБ под надзор, за да ни каже днес, че липсвала ликвидност и субективното си мнение за качеството на активите. Какво правите два месеца, освен да лапате огромните си заплати и да държите вложителите на ръба на отчаянието. Може би затова ви плащат. Даржавната власт е време да извади банката от ръцете на този очевидно обвързан с престъпните сили елемент. Време е г-н Близнашки да рабере, че "проблема" КТБ отдавна е надхвърлил банковата сфера и засяга цялата финансово-икономическа уредба на страната ни. Проблема е държавен и е време да се намеси, защото деградивната дейност на БНБ вкарва страната ни в голями проблеми за които ще плаща цялото общество. КТБ трябва да работи при определени ограничителни условия за теглене на средства и гаранция от държавата която бе съгласувано с ЕК на 29.06.14.. БНБ трябва бързо да бъде санирана и преструкторирана в съответствие на европейските правила и изисквания.
То дет са вика, може на първо време тея от Бромак да върнат 200- тях мильона където нали теглиха кредит в последния момент. Сигур още не са ги похарчили. Се е некаква помощ.
[quote#45:"lcj30372597"]Съмнението в качеството на активите на КТБ е чисто субективно мнение на БНБ. [/quote]
Жоао Соареш беше разнищил много добре нещата в едно интервю наскоро, че най-важното изискване е, че схемите за ликвидност са приложими само към платежоспособни банки (т.е. банки, чийто баланс е достатъчно капитализиран, за да издържи на загуби, дори и при неблагоприятни пазарни условия). С други думи, за да бъде една банка допустима за получаване на ликвидна помощ от държавата, не бива да има никакви притеснения относно нейната платежоспособност (капитал). Съгласно Съобщението относно банковия сектор от август 2013 г., ликвидна подкрепа може да продължи да бъде временно одобрявана при изключителни обстоятелства, което изисква представяне на План пред Европейската комисия.
До коментар [#84] от "abygale":Не си прав - и Господ няма да им прости. Но преди това целият бизнес, завлечен от ПЕЕВСКО-ДОГАН-ЦАЦА-ИСКРОВАТА мафия. Бизнесът с всеки служител и работник - държавен и частен. Тези хора си играят с огъня. Отново се питам - ще има ли 1 /един!/ политик, който да прояви разум и грижа. И да му стиска.
Искров, на това му се вика "активно мероприятие". Нищо гениално. Просто резултатно. До кога, обаче? Сега всичко е в ръцете на политиците - да видим колко милеят за страната и колко са купени от мафията. По делата им ще ги познаете.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
registriran
Рейтинг: 426 НеутралноНима, очаквате да се намерят луди,които да налеят пари в КТБ,като се знае.че ще бъдат бламирани от БНБ и заинтересовани кръгове около грабежа на банката?
****
Този коментар е изтрит, защото съдържа информация, която може да бъде санкционирана по Закона за кредитните институции, предвиждащ глоби за разпространяване на невярна информация или обстоятелства за банка, с което се уронват доброто име на банката и доверието към нея.
xm...
Рейтинг: 1326 ВеселоТия от БНБ защо не позамълчат?
, някакви чували с милиони по тъмни доби и подобни ...
Или ги ръчкат да си изпълняват поръчката, май ...
Това е мантра за идиоти!
Какви пари да налеят, когато в квесторският доклад се казва, че е капиталово адекватна банката?
И колко? Без да има окончателен доклад, защото самата БНБ връща квестори и одитори "да се пробват пак" и пак, и пак ...
Кой нормален "предлага да налее пари" ей тъй, по принцип?
Това е егати мутренската формулировка!
Същият стил като дадената му на Искров декларация за "оная" пресконференция", на която коскоджа ми ти гуверньор на Централна банка ръсеше лафове като "кеш", (добре, че не са му наредили да ръсне "кешовица"
hipo7777
Рейтинг: 374 ГневноЦелият борд на БНБ - незабавна оставка; Искров - в затвора за заговор и манипулация с космически размери; Гунев - в затвора за престъпно нехайство
Скакауец
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#3:"xm..."]Без да има окончателен доклад, защото самата БНБ връща квестори и одитори "да се пробват пак" и пак, и пак ... [/quote]
Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)...
...и така докато квестори и одитори налучкат "правилния" доклад за състоянието на банката. Такъв какъвто го искат Кой и ортаците му!
foxa5
Рейтинг: 527 НеутралноАкционерите вместо да наливат пари в К.Б, направо да ги дават на Пеевски, ефекта ще е същия.
2last
Рейтинг: 374 НеутралноПитайте Иван Костов дали няма да налее някой лев или по-скоро щерка му!
Сега разбирате, че не може един крадлив цига*ин да се представя за честен и голям политик, като Стамболов." - Никола Филчевhmc12310991
Рейтинг: 426 НеутралноГоляма изненада,няма що!
silent step
Рейтинг: 426 НеутралноДа не са луди да наливат пари в някаква крадлива институция.
wre501051215
Рейтинг: 3155 ВеселоДо коментар [#7] от "2last":
[quote#7:"2last"]Питайте Иван Костов дали няма да налее някой лев или по-скоро щерка му! [/quote]Сега Цв.Василев не е в България и едва ли Щерка Костова го консултира в момента..
DeepBlue
Рейтинг: 1280 НеутралноМажоритарният собственик на КТБ - фирмата "Бромак" ЕООД досега не е заявявала пред БНБ никаква инициатива за подкрепа на поставената под специален надзор институция,
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.То мажоритарния собственик всеки знае къде е но не могат да го хванат.Нищо че Цацаров го издирва.
DeepBlue
Рейтинг: 1280 НеутралноМажоритарният собственик на КТБ - фирмата "Бромак" ЕООД досега не е заявявала пред БНБ никаква инициатива за подкрепа на поставената под специален надзор институция,
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.Някой да виждал крадец да връща доброволно открадното.
Знам и Мога
Рейтинг: 740 ВеселоЗначи, БНБ се мота два месеца, след което изведнъж постави 5 дневен срок (толкова са работните дни до края на август) на акционерите да направят конкретни предложения. Въобще, професионализъм, адекватност...
Дали още някой вярва на БНБ?
swinging_pigs
Рейтинг: 380 ВеселоДнес са били изпратени писма на "Бромак" и на Оманския фонд, в който се посочва, че до края на август в БНБ ще очакват техни конкретни предложения за ликвидна подкрепа на КТБ.
Защо точно днес?!?---малоумен съм и не мога да разбера защо точно на 22.08.2014
today
Рейтинг: 1059 НеутралноАз още в началото казах, че няма да има такива луди.
Медведев, Дмитрий Анатольевич, очевАдно е решил след време като го съди международния трибунал в Хага да се обяви за НЕВМЕНЯЕМ, и затова в момента дрънка такива безумици, подготвя си защитата.xm...
Рейтинг: 1326 ВеселоДо коментар [#5] от "Скакауец":
Какво има да налучкват квестори и одит?
Казано ли беше още преди да влязат за 3,4 милиарда?
Казано беше!
А тия квестори и одитори не вдяват и туй то!
Ще ни разправят те, че нямало такива работи!
Пък на Искров и компания им е наредено друго!
Та докато вденат - ще ги връщат!
Или докато не се озапти няКой, Кой то не престава да си иска каквото си е намислил ...
xm...
Рейтинг: 1326 Весело[quote#13:"Знам и Мога"]Дали още някой вярва на БНБ? [/quote]
Със сигурност няКой.
Щом още ги ползва като служители, възлага им задачи ...
WC1
Рейтинг: 479 НеутралноГолям батак!
ATXWoodstock
Рейтинг: 217 ВеселоТези от БНБ явно им хареса да се излагат.
Я какъв рейтинг имаха като не говореха с години, а сега само с две пресконференции и три писма успяха да вдигнат завесата пред своята некомпетентност.
Машала, Искров, машала Иване!
hrnet
Рейтинг: 217 НеутралноЩЕ НАРУШИ ЛИ БНБ ЗАКОНА?
На 08.08.2014г. КТБ не плати на облигационерите си. Ако счетем, че срокът започва да тече от следващият работен ден, то най късно на 26.08.2014 г. (7+5 работни дни) БНБ трябва да отнема лиценза на КТБ. Оставям настрана въпросът за "собственият капитал на банката", за който има европейски Регламент, и отдавна трябваше да се знае дали е отрицателен или положителен.
Чл. 36.
(2) Българската народна банка задължително отнема издадения лиценз на банка поради неплатежоспособност, когато:
1. не изпълнява повече от 7 работни дни свое изискуемо парично задължение, ако това е пряко свързано с финансовото състояние на банката и по преценка на БНБ не може да се очаква изплащане на изискуемите парични задължения в приемлив период от време, или
2. собственият й капитал е отрицателна величина.
(3) Решението по ал. 2 се взема от БНБ до 5 работни дни от установяване на неплатежоспособността.
(4) Собственият капитал на банката се определя според Регламент (ЕС) № 575/2013.
ба'Йван
Рейтинг: 531 ЛюбопитноСлед като стана ясно, че представители на ОМАНСКИЯ ФОНД предлагат сериозни мерки за оздравяване на Корпоративна търговска банка, някои вестници толкова се развълнуваха, че го удариха на чиста милиционерщина. Първо, това най-много умеят и второ - усетиха, че ще ТРЯБВА да ВРЪЩТАТ МИЛИОНИ, които са взели и похарчили.
The truth is like poetry - And most people fucking hate poetryба'Йван
Рейтинг: 531 ЛюбопитноИ ако си мислите, че главният прокурор или ВСС не виждат какви безобразия и изнасилвания на закона се вършат пред очите на всички - не се лъжете. Наистина не виждат, защото толкова са свикнали с подобна практика, че тя не ги впечатлява. Или са заети с броене. А може и да са зависими от някой. Не са много вариантите - сами си изберете.
The truth is like poetry - And most people fucking hate poetryНиколай Рангелов
Рейтинг: 8 ЛюбопитноНякой може ли да ми обясни - след като банката НЕ работи, т.е. не могат да се теглят пари от нея, какво се случва с кредиторите й? Разбрахме, че за повечето от тях липсват документи (я липсват, я не - друга тема), но все пак от няколкостотин кредитора, все трябва да има някой, който да има възможност да си плаща вноските. Тази ликвидност влиза ли в употреба по някакъв начин?
DeepBlue
Рейтинг: 1280 НеутралноТука вече ситуацията е :
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.Со кротце ,со благо и со малко кютек.
Со кротцето и со благото вече мина .
ДДД
Рейтинг: 426 РазстроеноДа, така е ... когато БНБ не действа, са й нужни много, ама много думи, за да се позакърпи и да замаже калпазанското си бездействие в началото на кризата.
Жалко ...
haralampi
Рейтинг: 485 НеутралноЦитат: "До поставянето под специален надзор на КТБ и Търговска банка "Виктория" се стигна след масираното теглене на средства, довело до искането на техните ръководства да бъдат поставени под надзор, а това са причини "изцяло независещи от БНБ""
"Покупките от Лафка вредят на вас и другите около вас, тъй като ви отнемат свободата да бъдете информирани от независими медии."Ефективният надзор на банките "изцяло зависещ" от БНБ, поне по закон. Ако надзорът зависи от някой друг ще добре за обществото да обявят КОЙ е той.
DeepBlue
Рейтинг: 1280 НеутралноДо коментар [#18] от "ATX":
След всички решения които сте взели през живота си ,сте решили да ми прочетете коментара.Голям батак!
Ако народа трябва да дава 3,5 милиарда ,от батак става ....., без .......
emi1ian
Рейтинг: 374 НеутралноГледах пресконференцията на Искров в БНБ и уверенията му как това е стабилна банка, четвърта по-големина, минала е всички одити, била е банка на годината и няма ликвидни проблеми.
Няколко месеца по късно, коренно противоположно становище.
Е как става така?
Скакауец
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#14:"swinging_pigs"]Защо точно днес?!?---малоумен съм и не мога да разбера защо точно на 22.08.2014 [/quote]
Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)...
Не си малоумен надявам се, а само не си наблюдателен. Всичките действия, пресконференции, изявления и прочее на тема КТБ, ПИБ и т.н. от това лято все в петък ставаха. 22.08.2014 също е петък...
Скакауец
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#28:"emi1ian"]Няколко месеца по късно, коренно противоположно становище.
Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)Е как става така? [/quote]
...
С мотивация.
Голяма!
Колкото е нужно, за да не може да откаже!!!
Скакауец
Рейтинг: 636 Неутрално[quote#23:"Николай Рангелов"]от няколкостотин кредитора, все трябва да има някой, който да има възможност да си плаща вноските.[/quote]
Слушкаш Шорош, папкаш грантове! (Верую на Киселото, миризливо и кресливо, неолиберално-марксистко л@йно ...невник...)...
нещо си объркал понятията. Кредитор е който дава, а не който е взел и плаща погасителни вноски. Такъв е кредитополучател т.е. длъжник на банката.
klimentm
Рейтинг: 3858 НеутралноКакво стана с мощния фонд обещан от премиера?!
klimentmlele266
Рейтинг: 419 Неутралнонали уж нямаше проблеми в банката ? даже този каролев пише из фб че си била ОК атаките били само политчески. Тогава що акционерите не искат да налеят пари
klimentm
Рейтинг: 3858 НеутралноВсички приказки сега са излишни. Всички чакат изборите никой не иска да разбърка това блато .
klimentmghristov
Рейтинг: 8 НеутралноДрън, дрън, дрън и така до 21 декември. Вие трябва да сте фактор на стабилност, а внасяте единствено смут. Кой човек от тук нататък ще си остави парите в банка под атака, ако знае, че "специалният" надзор ще е 6 месеца + 20-30 дни при това работни? Това ли ви е гаранцията за депозитите? Всеки път ли ще се чака по толкова? Внесохте опасен прецедент. Никой в Европа не се чуди половин година, какво да прави с проблемна банка, никой. Хората си решават проблемите моментално, при доста по-големи и тежки случай. Вие една шепа кредитни досиета за два месеца не може да оправите. В банковата сфера репутацията и доверието са най-важните неща, а вие от БНБ тотално ги загубихте! Отпуските свършват, идва септември и подозирам, че и ЕК ще се задейства. Направо си просите наказателна процедура. Не се чудете при следваща банкова криза, защо хората не ви вярват.
xmm
Рейтинг: 1054 Неутрално[quote#32:"klimentm"]Какво стана с мощния фонд обещан от премиера?! [/quote]
И аз това щях да питам - може би още не е регистриран?
И второ - какво стана с МВФ - май е най-добре да дойдат.Не можете да се справите,специалисти от БНБ!
fec32306340
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#23] от "Николай Рангелов": Вероятно имате предвид кредитополучателите. Парите се трупат в банката.
putlernopassaran
Рейтинг: 504 НеутралноДо коментар [#34] от "klimentm":Естествено няма нормален човек, дето ще пълни изтърбушена и ограбена банка! това би било лудост! Държавата да спази закона за гарантираните равнища на депозитите и да забрави тази банка без да забравя да търси за предварителния арест супермошеника-бандюга Борат и неговата шайка! Ако Борисов се опита да спаси парите на приятелите си и на Костов за наша сметка, ще бъде отсвирен от мен и останалите му избиратели завинаги!
Знам и Мога
Рейтинг: 740 ГневноПри внимателен прочит на съобщението на БНБ се виждат прекалено много противоречия.
Първо, БНБ решили банката да бъде преструктурирана, ама правителството и парламент не се съгласили. Затова продължили с одита и сега оценявали активите. Добре де, като все още оценявате активите, защо в началото решихте да преструктурирате банката? Като още ги оценявате, как преценихте, че банката не заслужава ликвидна помощ, каквато ПИБ получи на мига? Като още нямате оценка, как решихте, че банката се нуждае от 6.3 милиарда? Та как е възможно да очаквате от банка да има налични ликвидни средства да покрие на мига всички свои депозити?
После, уж никога никакви акционери не се били свързвали с БНБ. Сега изведнъж били поискали ликвидна подкрепа. Е, кога?
Без да има още оценка на активите, ама чак след два месеца, БНБ се свързва с акционерите и иска подкрепа (ама каква, не става ясно, 6.3 милиарда ли) в пет дневен срок.
БНБ заявява, че носела отговорност за действията си, ама не казва каква.
В заключение, БНБ става личен говорител на Искров и неговото семейство.
Тъжна, грозна гледка.
mdaa
Рейтинг: 583 НеутралноСкакауец ме е преварил в отговорът, "Защо точно днес?"
Да, винаги в петък правят тъпотиите. Вероятно събоса и неделя се напиват и чаак петък изтрезнявят за малко. :D
Публикувано през m.dnevnik.bg
zlobar
Рейтинг: 426 Неутрално[quote#3:"xm..."]Какви пари да налеят, когато в квесторският доклад се казва, че е капиталово адекватна банката?[/quote]
"Преди да се направи ясна оценка на качеството на активите и капиталовата адекватност на КТБ, не е възможно да бъдат взети никакви законово обосновани и обвързващи решения за бъдещето на банковата група, посочват още от БНБ. "
stive.
Рейтинг: 374 НеутралноСтабилизацията на КТБ може да се осъществи като за начало трябва да има оставки от БНБ и прокуратурата.
proza
Рейтинг: 367 Неутрално"Никой от акционерите в КТБ не предлага да налее пари в нея, обяви БНБ "
Мажоритарният "собственик" затова ли я източи, та да налива пари в нея. Целта е ние да наливаме пари от нашите данъци, а не подставеното лице Василев да налива.
Nikoi
Рейтинг: 777 НеутралноДо коментар [#35] от "ghristov":
не е проблема в чакането да се отвори банката ,а какво ще стане като отвори ,а то е ясно какво ще стане ,така ,че на първо време пари няма ,а няма и кой да покрие и задължителните суми за покриване ,там доколкото прочетох има липса на 1.6 милиарда ,та се пита като в америкарския филм ,какво става на другия ден .
oanes
Рейтинг: 217 НеутралноЛипсата на ликвидност се знае още след атаката. Нищо ново не ни казват. Та нали за това бе повикана БНБ. Колкото до второто: Съмнението в качеството на активите на КТБ е чисто субективно мнение на БНБ. За ПИБ при същете условия не се наложи надзор, защото в субективното мнение БНБ нямало съмнение. Именно в тази субективна оценка се крият криминално-политическите влияния в/у БНБ и конкретно на Искров и сега тази оценка позволява "тупане на топката". Странно е съвпадението на мислите и действията Искров и комплотаджийте, кредитните Олигарси, техните придворни политици и високопоставени служители в управлението на страната. Тази субективна оценка не позволявала одобрената от ЕК схема за ликвидна подкрепа. Къде е остатъка от 3.3 милярда лева. Позволете ми, след толкова много брутални лъжи, да не слагам вяра на БНБ и нейният гуверньор.
pp90
Рейтинг: 217 НеутралноНали уж Банката беше капиталово адекватна, също и според европейското законодателство, дори доста над границите, пак глупости говорят. И голям зор за ново законодателство, просто да си следват сегашното.
pp90
Рейтинг: 217 НеутралноЕдва ли на някои все още не му е ясно какво върши БНБ...
just
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#28] от "emi1ian":
Искров е отдавна за разследване, от 2008 когато предостави
на ПИБ над милиард при никому неизвестни и до сега условия.
Неговата некомпетентност съчетана с престъпно бездействие са една от главните причини за ситуацията около КТБ, инициирана от тогавашния министър на енергетиката-
пелтека Стойнев, извършил редица други престъпления, най-очевадните и нагли свързни с енергетиката.
Стойнев изтегля от КТБ 320 мил лева с което в съчетание с прас-прес и прокуратурата се подема атаката срещу КТБ. Когато в историята влиза и Цеко Минев, то Искров предоставя на банката му ПИБ над милиард ликвидност но не прави това за КТБ. Тоест ПИБ е получавала вече 2 пъти подкрепа от над милиард лева, но такава не е оказана на КТБ дори еднократно. Не притежавам депозити или кредити в нито една от тези институции.
stoiank
Рейтинг: 1250 НеутралноБНБ стигнаха до първа точка от правилата за спасяване на банка - да поканят акционерите. Гледам отстрани и се чудя, докъде може да стигне човешката наглост подплатена с пари и власт.
Само се чудя Искров как се гледа в огледалото при толкова много разбити съдби. Нека поне следващият Гуверньор на БНБ е човек с достойнство.
След още два месеца може и да започнат да мислят и за хората с пари в банката.
Създадоха много лош прецедент в банкирането, който ще има доста последствия във вземането на стратегически решения за инвестиции у нас. С подобни "врътки" във фондовата борса отвратиха хората и сега има 40 млрд. на влог и никакъв пазар или почти никакъв на акции.
BIG AL
Рейтинг: 1316 НеутралноНавремето е имаше един апологет - Вълчев , шеф на БНБ ..
)
BIG ALДругарите и мутрите източваха банките - ТОЙ им наливаше "ликвидност " от БНБ ..и така - до краха на цялата банкова система ...
Сега , ако е още жив - е някъде в Швейцария - особено любима дестинация на някои апологети на банковото дело :
Dwight Schrute
Рейтинг: 448 Неутрално[quote#35:"ghristov"]Кой човек от тук нататък ще си остави парите в банка под атака, ако знае, че "специалният" надзор ще е 6 месеца + 20-30 дни при това работни? [/quote]
Това е по-малкия проблем. Истинският идва след надзора, защото в закона са вписани срокове за започване на плащанията по гарантираните депозити, но няма краен срок, т.е. отиваме към безкрайност съвсем законно.
BIG AL
Рейтинг: 1316 ВеселоА за активите ..>
)
)
BIG ALМутра или другар не оставят активи, когато източва банка ..
Е ,някой кокошарник - може ..
История, българска ...
BIG AL
Рейтинг: 1316 НеутралноДържавните фирми има начини да получат , ПАК от държавата милиони ...
))
BIG ALДругите - ще пият една студена вода -за над 100-те бона в евро..
Дано да не съм прав , ама надали ..
BIG AL
Рейтинг: 1316 НеутралноКога ще разберете , че банковата "теория " ТУК не помага ..
BIG ALНяма ги мангизите и обезпеченията са ..въздух..
Щом са раздавани кредити - милионни - на охранители, чиновнички, лелки от банката , фирми на СОБСВЕНИКА и т.н..., положението е ясно ...
На комунист доверие да нямаш
Рейтинг: 479 НеутралноОт БНБ пак вдигат пушилка за отклоняване на общественото внимание.
Безбожен народ иска морални политици, но такива няма да му се явятНали първо одитът трябва да докаже има ли и ако има, колкото точно е капиталовата неадекватност, и едва след това да бъдат поканени акционерите да я попълнят? Последно квесторите казаха, че има капиталова адекватност над 10, при норма за ЕС над 8. Тоест има само липса на ликвидност поради големия брой желаещи да си изтеглят средствата.
abygale
Рейтинг: 531 НеутралноА кога БНБ и говньора Искров ще дадат ясен и категоричен отговор ЗАЩО отказаха ликвидна подкрепа на КТБ, а подкрепиха Първа инвестиционна? ЗАЩО?
Deputat 241
Рейтинг: 2785 Неутрално"... нямало друга възможност в момента освен да се спазва законодателството..."
“Комунизмът е философия на провала, вяра в невежеството, евангелие на завистта.” сър Уинстън Чърчил–––––––––––––––
Аз ей това не го разбирам! БНБ дебне за момент, в който законодателството не трябва да се спазва?
jza49480915
Рейтинг: 426 НеутралноКой луд сега ще се реши да инвестира в страна в която зари беззаконието и вилнее мафията на съдебната система.За всичко което се случва до сега от 1989 година е виновна тя.Ако имаше работеща съдебна система нямаше да стигнем до това положение което сме сега а много отдавна да сме излезли от кризата.Не напразно ни подсещат от ЕС да накараме тази система която работи за мафията да я поставим на мястото и но никой не се наема от досега управляващите защото знае че има досие в ДС и ако се напъне веднага ще излезе на яве какъв е в действителност.Затова и досега ни управляват двулични личности под властни на определени личности които дърпат конците на политиката така както си искат а не в полза на народа.
д-р Петроff
Рейтинг: 479 Неутрално"В момента не можело да се направи категорично заключение, че КТБ отговаря на изискването за платежоспособност"
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТТова сериозно ли е, или е някакъв нов виц?БНБ ги твори с голяма скорост, такива бисери.
skiper
Рейтинг: 426 НеутралноПирамидкен!
stoiank
Рейтинг: 1250 НеутралноДо коментар [#57] от "Депутат 241 - ИЗБИРАЙ УМНО!":
Ами пробва да промени законодателството в тяхна полза и не успя, сега чака нещо такова. Когато и да ги окошарят все ще е късно.
д-р Петроff
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#1] от "registriran":Прав си,кой ще налива пари в банка на страна с такава БНБ. Това залючение направо ме хвърли в тъча:
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТ"В момента не можело да се направи категорично заключение, че КТБ отговаря на изискването за платежоспособност"
д-р Петроff
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#3] от "xm...": Мъчат се да се измъкнат от техните лайна в бяло и неоцапани.
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТirons
Рейтинг: 602 НеутралноАми то е като да си купиш фабрика след 9-ти септември.
tara2002
Рейтинг: 8 НеутралноХубаво критикуваме БНБ, ама политиците и медиите са основните виновници. Досега да сме забравили за ситуацията, ако всички в държавата реагираха адекватно. Ако бяха отворили одържавена банка на 21 юли, по първото предложение на Искров и всички политици, медии и експерти бяха застанали зад това досега да сме забравили за проблема. А то всеки дърпа чергата към себе си!
д-р Петроff
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#5] от "Скакауец":
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТМисля,че твоето е точното и аналитично обосновано мнение.
Яна
Рейтинг: 1004 НеутралноКато не предлагат акционерите, сега Искров и Цацаров да налеят. Нали те се постараха юнашки със специални медийни изяви "да се стигне до масираното теглене поради насаденото в обществото" недоверие и паника. И да обявят на тлъстия и свързаните му лица кредитите за предсрочно изискуеми. Също да подават оставки и да тръгват към затвора. А, да, може да се обадят и на Костов - той нали я искаше банката "да му я дадат да я спаси".
"Славата трябва да се извоюва, а честта просто не бива да се губи." - ШопенхауерStorm Of Change
Рейтинг: 1101 НеутралноМного е забавно как една и съща новина изглежда коренно различно в Дневник и във всички останали - от заглавието надолу :D абе, ами ако върнат КТБ на Мустака, пак ли Прокопиев ще обикаля талавизиите да обяснява колко трябва да се фалира банката, ама да се вземе нов дълг (както иска приятеля Плевнелиев), щото държавата няма парици за тая операция? Ех, някои хора може и да се разминат с придобиване на фирмички на безценица поради неслучване на "голямата разпродажба"... Те тва е играта ;)
Разни хора - разни алкохоли!Публикувано през m.dnevnik.bg
д-р Петроff
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#23] от "Николай Рангелов":
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТМоже би имаш в предвид кредитополучатели? Ака е така,то предо 5-6 дни им РАЗРЕШИХА да си плащат.Поантибанков ход от спирането на вътрашният сетълмент, може да направи само прокОратурата.И тя не пропусна да даде първа залпа,като издирваше "доказателства" срещу "убийците" на Пеевски. Сега се вижда,че и това е скалъпено от Пеевски и Сава-Доган,за да даде повод на прокОратурата да се намеси.
д-р Петроff
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#25] от "ДДД":
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТНе бих казал,че бездейства.По-скоро предприема изключително вредни действия. Умишлено....Или Искров е пълен тъпак(което си е верно), или така му е наредено да действа.Или и двете.Мисля,че това е най-верният извод.
pp90
Рейтинг: 217 Неутралнои как на базата на непълен доклад и анализ решиха да правят ново законодателство, с което да я затворят не знам, освен това за КТБ не можели да решат толкова бързо, а за ПИБ става...
д-р Петроff
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#27] от "deepblue":
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТНомера с народа за сега не минава.Всичко е от фонда за гарантиране.Но държавните предприятия ще гризат дръвца също.
д-р Петроff
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#29] от "Скакауец":
ПРАВИ КАКВОТО ТРЯБВА ЗА ДА НЕ СТАВА КАКВОТО СИ ИСКАТТова май е сакралната дата на БНБ
pp90
Рейтинг: 217 НеутралноИ как БНБ съгласува с Парламент и Правителство като е Независима?! Цялата тази история вече става много смешна, да си дадат на хората парите, пък после да ги вкарват един по един зад решетките един по един.
kama_start
Рейтинг: 428 НеутралноДо коментар [#39] от "Знам и Мога":
Човек, не е точно така. БНБ си изпълнява ангажимент по закон и конституция. Това, че се нагнетява постоянно на нашите глави, че не си вършат работата е повече от видимо. Погледни само как по американски целенасочено се дъвче едно и също.
abygale
Рейтинг: 531 НеутралноИмам въпрос. При условие, че софийски градски съд освободи всички обвиняеми от КТБ, тъй като ония митични 206 млн лв. не били изчезнали, това не значи ли че и "европейската" заповед за задържането на Цв. Василев отпада, тъй като той е привлечен към същото обвинение??? Цацатурата, що мълчите, какво ви нареждат сега от сараите?
dedo pepo
Рейтинг: 1200 НеутралноАкционери за източване,не за наливане.
yorddj
Рейтинг: 510 НеутралноМафията полека, бавно и настоятелно, чрез подопечните си структори опипва почвата. Изборите за сега са пречка. Но, след тях, вече няма кой да я спре. Ще плащаме дружно ограбената от нея КТБ. Хак ни е!
dan1
Рейтинг: 385 Неутрално"БНБ остава гарант и носи своята отговорност с цел защита на обществените интереси" - така завършва прессъобщението!!!
А точно с това съобщение БНБ признава, че нието е гарант, нито иска да носи отговорност.
На няколко пъти се споменава за одобрената от ЕК на 29.06.2014 г. схема за ликвидна подкрепа и как тя не вършела работа за КТБ, ами просто можеше да бъде използвана одобрената на 20.06.2014 подкрепа
Споменава се, че нямало условия и за подкрепа по Закона за БНБ и Наредба 6. Трябва да се спомене че такива условия очевидно няма и за банката получила подкрепа по схемата, разрешена от ЕК, нали така?
townboy
Рейтинг: 493 Весело"Човека взе парите, каза чакай малко. Дръжте му петите..." - откъс от стара чалга песен актуална днес.
Too much цензура Баце.black_recluse
Рейтинг: 539 НеутралноНе разбирам какво искат да покажат с това си си действие другарите от БНБ. За всички е ясно, че те са най-виновни за създалата се ситуация. Твърдения от рода - вижте ние не сме виновни, никой не иска да инвестира в банки е супер непрофесионално, защото това, че никой не е изразил такъв интерес не означва, че няма интерес. Всичко е въпрос на преговори, а за да има такива трябва да се приключи с одита и оценката на активите. Реално само сградния фонд собственост на КТБ има огромна стойност. Какви са тия глупости никой не иска да инвестира. Ако пуснат активите на разпродажба на занижена стойност ще се изпродадат за нула време - иначе сега няма... Пълни спекулации... Ще прецакат цялата държава с безхаберието си!
pixela
Рейтинг: 531 ЛюбопитноА Мойше разправя, че пари в КТБ има
freedom is another word for nothing else to losepetrova835
Рейтинг: 374 НеутралноБНБ действа като брънка от мафията в България и с това писмо доказва,че твърдо е решила да изпълни докрай мократа поръчка и да фалира КТБ.
1. Според квесторския доклад КТБ е КАПИТАЛОВО адекватна - следователно според закона Централната банка е длъжна да я подпре с ликвидна подкрепа. Още повече, че самата Централна банка "доизпипа" ликвидната криза.
2. Двойният стандарт към ПИБ и КТБ е повече от ясен - на каква лихва ПИБ ползват ресурса от 1,3 млрд и защо?
3. Дали "Професионалистите" от БНБ в лицето на Искров не са всъщност "заковани" от структурите, целящи фалита на КТБ, със снимков материал със "забавно" съдържание? Дали "топ банкерът" някога е имал съприкосновение с банковото дело извън аферата Кюлев?
В едно съм сигурна, търси се политик, на когото да му стиска да се опълчи срещу мафията, да покаже градивност, а не слугинаж към мафията, да припознае българите като народ, а не електорат.
Защото БНБ вече не е институция и всички ще излезем, независимо от изборните резултати.
БНБ, а сега, КОЙ ТЕ СТРАХУВА?
abygale
Рейтинг: 531 НеутралноАма чуйте ги какво пишат тия от БНБ - през последните месеци се стремяли да намерят бърз изход от кризата... Признай си, Искров, след като участва активно в предизвикването на кризата, сега господарите ти искат от теб единствено да доведеш докрай пъкленето дело за унищожението на банката. И това личи от всеки ред в това "съобщение". Господ може да се смили и да ти прости, но Василев - никога! И оманците, и руснаците също. Спукана ти е работата - нито депутатско място в турските редици, нито посланическия пост дето ти обещават ще те спаси....Ще те гонят и съдят до дупка!
Храбър
Рейтинг: 1815 НеутралноТези в БНБ сякаш се чудят как да поддържат огъня!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Все повече се убеждавам, че Искров и Гунев са в играта за разбиване на банковата ни система.
Ако това не е вярно, то те са неадекватни и веднага трябва да бъдат изхвърлени от банковата система.
gorodetski
Рейтинг: 577 Неутрално[quote#1:"registriran"]Нима, очаквате да се намерят луди,които да налеят пари в КТБ,като се знае.че ще бъдат бламирани от БНБ и заинтересовани кръгове около грабежа на банката? [/quote]
Близнашки каза, че фонд от Австрия иска да влезе с кеш пари в банката. Защо така се спекулира постоянно със състоянието на банката обаче не мога да разбера?!
oanes
Рейтинг: 217 НеутралноДоклада на квесторите показа, че няма липса на капитал, а само но ликвидност, но Искров не обръща внимание на това и продължава да втълпява на обществото неговите "продължаващи съмнения в качеството на активите", което е чисто субективно преценка на Искров, странно съвпадаща с оценките на медийните олигарси Пеевски, Прокопиев, политиците зад тях и подчинените на тях две държавни институций. Тази тенденциозно-злонамерена неподкрепени с факти преценка позволява на Искров да откажа на КТБ, разрешената от ЕК, ликвидна подкрепа каквато безпроблемно бе дадена на ПИБ и то без проверка или спец. надзор. Искров на кого си поставил в услуга себе си и институцията която представляваш ? Чакаш изборите, за да можеш наново да бъдеш подкрепен от Доган, респективно Пеевски и Данчо Ментата. Общественният кредит на доверие свърши. Субективните ти внушения и мнения са пезпочвени. Единственният ти изход е да освободиш КТБ да работи на каквото мнение са всички специалисти и добронамерени общественни сили.
mitis
Рейтинг: 217 НеутралноОбявавайте я в несъстоятелност и изплатете гарантираните по закон средства на вложителите! Останалите да пият по една студена вода, а тези ръководители на държавни и общински фирми и дружества, които са прибирали комисионни за престоя на паричните средства да бъдат изправени най-после пред съда!!! Стига вече крадци!!!
pixela
Рейтинг: 531 ЛюбопитноДо коментар [#24] от "deepblue":
freedom is another word for nothing else to loseДа разбираме ли, че си сложил нещичко и ти за глоемата лихва?
atreu
Рейтинг: 437 НеутралноПравилата на ЕС допускат държавна помощ само към платежоспособни и икономически жизнеспособни банки... явно КТБ просто не е отговаряла на тези 2 прости изисквания.
Приказка без крайadenauer
Рейтинг: 531 ГневноДо коментар [#28] от "emi1ian":
А този комунистически и агентурен ДС престъпник ИСКРОВ си изтегли от КТБ крадените си собствени авоари един ден преди банката да затвори.Така писаха в БЛИЦ и ШОК.Истински бандит -агент на ДС.,според ПИК.
oanes
Рейтинг: 217 НеутралноДва месеца държи КТБ под надзор, за да ни каже днес, че липсвала ликвидност и субективното си мнение за качеството на активите. Какво правите два месеца, освен да лапате огромните си заплати и да държите вложителите на ръба на отчаянието. Може би затова ви плащат. Даржавната власт е време да извади банката от ръцете на този очевидно обвързан с престъпните сили елемент. Време е г-н Близнашки да рабере, че "проблема" КТБ отдавна е надхвърлил банковата сфера и засяга цялата финансово-икономическа уредба на страната ни. Проблема е държавен и е време да се намеси, защото деградивната дейност на БНБ вкарва страната ни в голями проблеми за които ще плаща цялото общество. КТБ трябва да работи при определени ограничителни условия за теглене на средства и гаранция от държавата която бе съгласувано с ЕК на 29.06.14.. БНБ трябва бързо да бъде санирана и преструкторирана в съответствие на европейските правила и изисквания.
Роси
Рейтинг: 7361 НеутралноТе може да са фалирали,но не са луди.Лудите май ще се окажем ние.
dosetliv
Рейтинг: 1444 НеутралноТо дет са вика, може на първо време тея от Бромак да върнат 200- тях мильона където нали теглиха кредит в последния момент. Сигур още не са ги похарчили. Се е некаква помощ.
barefoot
Рейтинг: 480 Неутрално[quote#45:"lcj30372597"]Съмнението в качеството на активите на КТБ е чисто субективно мнение на БНБ. [/quote]
Жоао Соареш беше разнищил много добре нещата в едно интервю наскоро, че най-важното изискване е, че схемите за ликвидност са приложими само към платежоспособни банки (т.е. банки, чийто баланс е достатъчно капитализиран, за да издържи на загуби, дори и при неблагоприятни пазарни условия). С други думи, за да бъде една банка допустима за получаване на ликвидна помощ от държавата, не бива да има никакви притеснения относно нейната платежоспособност (капитал). Съгласно Съобщението относно банковия сектор от август 2013 г., ликвидна подкрепа може да продължи да бъде временно одобрявана при изключителни обстоятелства, което изисква представяне на План пред Европейската комисия.
petrova835
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#86] от "gorodetski":Защото целта е ФАЛИТ и кражба на активите.
Norie
Рейтинг: 433 НеутралноДо коментар [#48] от "just":
ти буквално живееш в свят на конспирациите!
petrova835
Рейтинг: 374 НеутралноДо коментар [#84] от "abygale":Не си прав - и Господ няма да им прости. Но преди това целият бизнес, завлечен от ПЕЕВСКО-ДОГАН-ЦАЦА-ИСКРОВАТА мафия. Бизнесът с всеки служител и работник - държавен и частен. Тези хора си играят с огъня. Отново се питам - ще има ли 1 /един!/ политик, който да прояви разум и грижа. И да му стиска.
bat_plamen
Рейтинг: 3590 НеутралноТази новина не е изненада,защото мълвата за това се върти от доста време в медийното пространство!Сега "топката" остава в БНБ и държавата!
petrova835
Рейтинг: 374 НеутралноИскров, на това му се вика "активно мероприятие". Нищо гениално. Просто резултатно. До кога, обаче? Сега всичко е в ръцете на политиците - да видим колко милеят за страната и колко са купени от мафията. По делата им ще ги познаете.