Под натиск кабинетът се отказа от пенсионната реформа, обявиха от БСК

Оперативното ръководство на БСК - от ляво на дясно: Димитър Бранков, Божидар Данев и Камен Колев

© Георги Кожухаров

Оперативното ръководство на БСК - от ляво на дясно: Димитър Бранков, Божидар Данев и Камен Колев



Правителството е било насилено да се откаже от това, заради което беше избрано - реформите. Това обявиха от Българската стопанска камара, след като по-рано кабинетът и двата синдиката подписаха меморандум за стъпките, по които ще се прави реформата. За начало не се предвижда вдигане на възрастта за пенсиониране от 2015 г.


"Научаваме, че днес, 14.12.2014 г., Правителството на Република България в условията на полунелегалност е сключило някакво споразумение със синдикатите", посочват от организацията.


От подписания меморандум се вижда, че под него не стоят имената на никой представител на работодателите.




Ние не сме запознати с какви аргументи е постигната тази капитулация, но недоумяваме какво може да бъде по-важно от волята на суверена, изразена в програмната декларация на избраното с подкрепата на четири от представените в парламента партии, възмущават се от БСК.


Според организацията вероятно документът е подписан под натиска на синдикатите, които са заплашили с нови протести.


"Може би синдикатите отново са размахвали заплахата от организиране на протести с участието на заети в отдавна доказалите своята безперспективност отрасли. Спорно е доколко синдикалната грижа е насочена към именно тези работници. Но безспорно е, че именно без тези отрасли, остатъци от социализма, българските синдикати ще загубят своята главна опора", допълват от камарата.


Оттам отказват да признаят легитимността на това споразумение. Те подкрепят криминализирането на неплащането на осигуровки, но само при условие че то се отнася с еднаква тежест до двете страни по трудовия договор, т.е. за работодателите и работниците.


Особено тревожен сигнал е потвърденото от правителството предложение на синдикатите родените след 1960 г. да избират дали да се осигуряват и в универсален пенсионен фонд (УПФ) или изцяло само в НОИ. В комбинация с появилите се през последните дни в публичното пространство идеи за национализиране на универсалните пенсионни фондове това предложение е повече от притеснително и създава предпоставки за допълнителни сътресения в осигурителната система, смятат в БСК.


"Принципно подкрепяме правото на избор, но то не трябва да нанася удар върху осигурителния сектор, а да е при гарантиране на категорична равнопоставеност между НОИ и тези фондове", се подчертава в позицията.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (53)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1212 Неутрално

    БСК,това нещо,в този вид не е реформа.

  2. 2 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2419 Неутрално

    ченгетата от БСК ,които лапкат от държавата по 800 лв пенсиики ,установили ,че ченгетата от другите партии нямало да правят пенсионна реформа ,що , ами щото и тез и на другите ченгета трябва да им паднат пенсиите до по 100 лв ,колкото трябва да са реално ,защото папкат пенсии без никога да са внасяли точно в този фонд парички за таккива високи пенсии ,значи става за сметка на други по прости ,дето не са били ченгета ,трудили са се неуморно и са им удържали парички за пенсии ,които сега тези ченгенца си ги слагат у джоба ,гледат ни честно от медиите и ни говорят как данъците трябвало задължително да се плащат и който криел ,веднага в затвора и що ,те кога са плащали данъци ,за да вземат сега по 40 години максимална пенсия ,никога , кой е за затвора ,а .

  3. 3 Профил на naiden_pravdev
    naiden_pravdev
    Рейтинг: 466 Неутрално

    По-слаб кабинет родината не е имала досега!

  4. 4 Профил на ostin22
    ostin22
    Рейтинг: 728 Весело

    Глей ги пък тези...та то само наивници се ловят на глупостите за реформи.. Единствените реформи и напъни на изборите в България са тези да вкараме наш'те хора на сладки държавни работи за сметка на ваш'те хора.. Сега Гръб и Реф блока вече си вкараха хората - така че освен потъване друго ни не чака...

    There is no way to happiness, happiness is the way!
  5. 5 Профил на Митко Василев
    Митко Василев
    Рейтинг: 681 Любопитно

    То това не е точно реформа, а и не виждам как са засегнати интересите на БСК, като организирана група, че се натискат да дават становища.

    това, че казваш даден факт, не означава, че непременно го харесваш. въпреки че за 95% от аудиторията значи точно това
  6. 6 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1103 Неутрално

    То не може всичко! И на мен ми се иска повече, и веднага в много области, но по-добре някой по-малко лош от Орешарски, БСП и най-вече ДПС!

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  7. 7 Профил на не на безразличието
    не на безразличието
    Рейтинг: 1280 Неутрално

    естествено че интересите на бск ще са засегнати ако криминализират невнасянето или непълното внасяне..сега това е поредната тъпотия и вълка сит и агнето цяло..ама кога ще избухне системата незнам,май ще е скоро

    'Българите сме малък но много прост народ.' М Вешим
  8. 8 Профил на BiGman1
    BiGman1
    Рейтинг: 3998 Неутрално

    То голяма реформа да увеличиш годините за пенция...ма в БСК сичките пенционери та не им пука...

  9. 9 Профил на Миша
    Миша
    Рейтинг: 868 Неутрално

    Това, че БСК (Българи - служители на КГБ) се обажда не е важно. Но наистина в най-кратък срок (31.03.2015 г.) трябва да се приключи с тази сага и най-накрая да се продължи пенсионната реформа, започната от правителството на СДС и след това непродължена. Все пак увеличаване на възрастта за пенсиониране за съжаление ще бъде една от основните страни на реформата.

    Миша
  10. 10 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 1169 Неутрално

    тая пенсионна реформа не я ли бутаме 25 години и все сме доникъде....

  11. 11 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 524 Неутрално

    Принципно подкрепяме правото на избор, но то не трябва да нанася удар върху осигурителния сектор, а да е при гарантиране на категорична равнопоставеност между НОИ и тези фондове.
    Абе, господа, демокрация сме - всеки трябва да има право на избор. Какви удари ви се привиждат?

  12. 12 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2081 Неутрално

    Борбата с пенсиите не е лесна... Вицепремиера има затруднения...
    http://www.dnevnik.bg/comix/099559/?ref=id&_ga=1.183876133.225870779.1410459687

  13. 13 Профил на дерибеев
    дерибеев
    Рейтинг: 3996 Неутрално

    правителството опитва да си удължи мандата до след зимата .

    всеки коментар може и ще бъде използван срещу вас
  14. 14 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 696 Неутрално

    Синдикатите са тумор ..И то злокачествен..

  15. 15 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#9] от "Миша":

    Едната страна на реформата очевидно е увеличение на възрастта. Другата страна е увеличение на стажа за пенсия. Може и 3-та страна да има - увеличение на пенсионната вноска. За друго май не се говори. Ако например пенсионната възраст стане 80 години с 60 годишен стаж - тогава няма да има проблеми с пенсиите и те могат значително да се покачат.

  16. 16 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#15] от "ivanalex2":
    Най-важното е да се намали значително броят на ранно пенсиониращите се.Там са най-големите резерви.Например в МВР право на ранно пенсиониране трябва да имат само действителните полицаи и следователи..Не и останалият административен персонал,който сигурно е над 50% от състава на МВР..

  17. 17 Профил на dedo pepo
    dedo pepo
    Рейтинг: 1342 Неутрално

    Ако и в другите сектори дългоочакваните и широко прокламирани реформи се окажат така ялови,тежко ни.

  18. 18 Профил на fortunes
    fortunes
    Рейтинг: 524 Неутрално

    рИформаторски кабинет, к'во да прайш. Ще фалират (този път истински) държавата, ще предизвикат етнически конфликт и ще се изсулят като сополи. И пак някой друг ще им е виновен. Защото са Добрите!

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  19. 19 Профил на evkalipt
    evkalipt
    Рейтинг: 514 Неутрално

    Душманите на България пак се наложиха.

  20. 20 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2081 Неутрално

    До коментар [#16] от "eurogi":

    Не, най-важно е да се премахнат фалшивите инвалидни пенсии. И да се криминализира невнасянето на осигуровки.

  21. 21 Профил на Ментор
    Ментор
    Рейтинг: 810 Неутрално

    всичко различно от създаването на лични пенсионни сметки на всеки, с които да не може да се разпорежда никой друг, е имитация на реформа и е напълно безсмислено. В момента донорите на системата нямат абсолютно никакъв интерес да хвърлят парите си на вятъра в каца без дъно, около която са се наредили камари от крадци, мързели и други неставащи за нищо. Докато това е така, пенсионната система ще мъждука на ръба на оцеляването - може би още 15-20 години най-много, след което ще престане да съществува. Разбира се, ако имаме нещастието да преживеем още едно "управление" на БСПДПС, пенсионната система ще прекрати съществуването си много по-рано.

  22. 22 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3927 Неутрално

    [quote#3:"naiden_pravdev"]По-слаб кабинет родината не е имала досега!
    [/quote]
    Ако някой искаше силен кабинт, никой нямаше да гласува за марди като ГЕРБ, БСП, АБВ и Атака.

  23. 23 Профил на Peni Nikol
    Peni Nikol
    Рейтинг: 9474 Неутрално

    Да се реформира пенсионната система засягаща военни, полицаи и жандармерия, всички които са на бюра от тези служби да си стоят на работа наравно с трета категория работници и служители, Също така и навършилите пенсионна възраст да освобождават местата си за младите хора.

  24. 24 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 854 Неутрално

    Правителството е било насилено да се откаже от това, заради което беше избрано - реформите
    ===================================
    Ако вдигането на пенсионната възраст е реформа, здраве му кажи. Вижте, та реформирайте като начало съдебна система, здравеопазване и образование. Ако работите по тези въпроси може и да оцелеете. Иначе след 6 месеца сте аут.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  25. 25 Профил на КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    КОТАРАКЪТ В ЧИЗМИ
    Рейтинг: 854 Неутрално

    [quote#16:"eurogi"]Не и останалият административен персонал,който сигурно е над 50% от състава на МВР.. [/quote]
    Ти знаеш ли, колко е трудоемко да висиш по цел ден пред компа и да играеш на солитър или да пишеш у фейсбуко. Аз предлагам такива да ги пенсионират на 40 години, обаче със 180 лева пенция.

    Глупостта е дар божи, но с него не трябва да се злоупотребява. /Ото фон Бисмарк/
  26. 26 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1285 Неутрално

    Истината, която никой политик не казва, е че в следващите 20-25 години не може да има високи (нормални за живот, като преди пенсионирането) пенсии. А реформа трябва да бъде извършена за да може пенсиите след тия години, които посочих (20-25) да са нормални.

  27. 27 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 2285 Неутрално

    Никой не се е отказал.Само с вдигане на възрастта за пенсиониране не става реформа.

  28. 28 Профил на Uprsport
    Uprsport
    Рейтинг: 1285 Неутрално

    До коментар [#5] от "Митко Василев":

    Интересите на БСК не са засегнати, но те дават становище, защото виждат, че нещата не отиват на добре. Тази идея на синдикатите да сринат граденото за 14 години никак не е добра.
    Синдикатите в България, както съм писал неведнъж никога не са допринасяли ползи за заетите. Единственото, което правят е да смучат ресурси от работниците (минимум по 3 лева от работещ месечно).

  29. 29 Профил на aircraft_carrier
    aircraft_carrier
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Айде БСК да си гледа работата.И да дава препоръки на онези свои членове които осигуряват на 350 кинта а под масата дават още 500.Затова затвор за такива работодатели.Не може работниците без зъби и дрипльовци а шефа с Бентли и купува апартамент в Монако на третата любовница.Такива бизнемесмени трябва директно в затвора.трябва да се криминализират и удължаването на работното време неплащането на извънреден и празничен труд.И да се даде право на избор на хората аз не искам да плащам на частни фондове и с удоволствие ще си прехвърля парите в НОИ.Който иска да се осигурява при мошеници негова воля но после да не се жалва и да не иска от НОИ.

  30. 30 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1848 Неутрално

    Така е с АБВ, какви реформи? А от ББ по голямо шубе и демагог няма

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  31. 31 Профил на eurogi
    eurogi
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#20] от "Доби ВЕЛКОВ":
    Да,и това също.
    като се замислиш,виждаш ,че никак не е трудно да се види в какво трябва да се състои реформата-намаляване на ранното пенсиониране,мерки срещу фалшивата инвалидизация и невнасянето на осигуровки..Това ,комбинирано с умерено покачване на общата пенсионна възраст с една две години според мен би решило до голяма степен проблема.Лошото е,че липсва политическа воля за прокарване на тези мерки..

  32. 32 Профил на FlyingDutch
    FlyingDutch
    Рейтинг: 524 Весело

    Другари и другарки, дЕсното правителство започна с реставрацията на социализЪма :p

  33. 33 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1441 Весело

    "Научаваме, че днес, 14.12.2014 г., Правителството на Република България в условията на полунелегалност е сключило някакво споразумение със синдикатите"
    ...
    Е, ..че кой му е помпиер на тва правителство?! ...Ко са чудите, .. то и Светиня Му Правешка си е бил полунелегален. ...У село Говедарци, ..дето Мара била докторица, ..а той люскал на табла в кръчмата местните компири.
    пп: Я му скръцнете по-сериозно, ..много е бъзливо тиквето.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  34. 34 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#30] от "РБ шапчица":
    "А от ББ по голямо шубе и демагог няма"
    ...
    Биби като чуе "синдикат" и исссссстръпва. ...Щото професионален ли е, ..работнически ли е, ..монополно обединение ли е, .. откровено такова ли е, ..разбираш де, ...с пишеща машина тип "Чикаго" под шлифера, ...думата е много стряскаща.

    Свобода за СЛАВЕНА!
  35. 35 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 979 Неутрално

    Бойко Борисов: Ще криминализираме осигурителните измами, които са свързани с укриване на вноски от осигурителите и самоосигуряващите се лица

    Това гласи първа точка от меморандума за разбирателство, под който днес се подписаха министър-председателят Бойко Борисов и представителите на синдикатите.

    По думите на премиера по време на срещата е станало ясно, че нямат никакво разминаване по нито една тема. „Приех стажът да продължи да се увеличава с четири месеца. До 31 март се надявам в парламента всички партии да не се правят на опозиция и управляващи, защото видяхте, че при БСП, ДПС и Атака нищо не се случи в пенсионната реформа. Сега да седнем заедно със синдикати и работодатели, така че да гарантираме на хората доходите и пенсиите, в противен случай какво се получава – 53 % с бюджетните пари от данъците плащаме пенсия, а имаме частни пенсионни фондове. Всичко е объркано с главата надолу”, посочи министър-председателят.

    Със следващите точки се приема от 2015 г. да се въведе принципа на свободен избор за осигурените лица относно режима на осигуряване за ранно пенсиониране – дали това да се случи чрез държавното обществено осигуряване или чрез професионалните пенсионни фондове; въвеждане на минимална възраст за пенсиониране при всички категории осигурени лица; въвеждане принципа на свободен избор за лицата, родени след 31 декември 1959 година, да се осигуряват задължително за допълнителна пенсия в универсален пенсионен фонд или изцяло за пожизнена пенсия в държавното обществено осигуряване. С последната точка пък се приема да не се увеличава възрастта за пенсиониране, като до 31 март 2015 г. се постигне дългосрочно решение на въпросите свързани с всички компоненти на пенсионната система.

    Според Борисов не може цял живот някой да се осигурява минимално за пенсия, а след това да предявява желания за висока такава. „Кой би бил против укриването на осигуровки? Освен това така създадената пенсионна система, тя е така кърпена, че не може да функционира. Затова се намесих в тези разговори, защото на практика, така както години наред банковата система, така сега пенсионните фондове и самата система, всички партии и политици политиканстват и си слагат главата като щрауса в пясъка. Пенсионните фондове да започнат да си плащат, могат или не - кой би бил против демокрацията. Какво е демокрацията - да те задължат някъде да си внасяш парите?”, реторично попита премиерът и допълни, че според него демокрация е всеки да може сам да избере това, което счита като най-правилно.

    Бойко Борисов продължи с думите, че нито държавата, нито съдбата на хората трябва да се реши от една или от няколко партии. „Аз поех ангажимент, както и г-н Константин Тренчев, и Пламен Димитров, лично да разговарям и с г-н Михаил Миков, и с г-н Лютви Местан, включително и с Волен Сидеров, и с БДЦ, защото повтарям - те само преди няколко месеца се провалиха в тази реформа. Тогава взеха най-лесното решение - да я замразят. Те не отмениха четирите месеца, те просто казаха, че така или иначе 2014 г. е празна за България, в историята, няма да я има тази година, все едно я няма. Те многократно заявиха от трибуната на парламента, че по теми, които са важни за държавата в дългосрочен план, ще бъдат градивна опозиция”, посочи премиерът. Борисов добави, че периодът от следващите месеци не е случаен, защото е „достъпно време за всички партии” да изразят пред синдикатите позицията си.

    По отношение на пенсионирането на служители в МВР и отбраната, министър-председателят обясни, че ще бъдат проведени разговори с представители на съответните синдикатите. „Доколкото разбрах от Пламен Димитров разговори са проведени вече с огнебореци и с други. Искам да разделим тези, които са на улицата - полицаи, жандармеристи, пожарникарите, които гасят пожарите и реално рискуват живота си, дишайки дима - те да имат едни условия на пенсиониране и тези, които са „с чантите”, както им казваме, да могат да работят по-дълго. Аз съм сигурен , че ако питаме колегите от ДАНС, ако и 70 г. им направим възрастта за пенсията, те няма да протестират при тези заплати, които имат. Ще кажат: „Да, силни сме, млади сме, можем още”. Така че ние не търсим нито политически актив, нито каквото и да било”, каза още Бойко Борисов.

  36. 36 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 2081 Неутрално

    До коментар [#31] от "eurogi":


    [quote#31:"eurogi"]Лошото е,че липсва политическа воля за прокарване на тези мерки..
    [/quote]
    Ще има воля...ще има.

  37. 37 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#35] от "Wornoxmaniak":
    "Бойко Борисов: Ще криминализираме осигурителните измами, които са свързани с укриване на вноски от осигурителите и самоосигуряващите се лица"
    ...
    А всъщност одържави професионални пенсионни фондове. За пръв път от 50-те на миналия век. Настаящий каммунист, ..так держать нада!


    Свобода за СЛАВЕНА!
  38. 38 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 979 Весело

    До коментар [#3] от "naiden_pravdev":


    [quote#3:"naiden_pravdev"]По-слаб кабинет родината не е имала досега![/quote]


    Верно че силата на кабинета Орешарски беше само временна, за неколко дни ама Делян Пеевски взе та си подаде оставката.

  39. 39 Профил на Wornoxmaniak
    Wornoxmaniak
    Рейтинг: 979 Неутрално

    До коментар [#37] от "Мани (опозиционер)":

    Ти нали си глупаво парче... пак почна да пишеш само щуротии, ама ние и друг не сме очаквали от теб.

  40. 40 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#38] от "Wornoxmaniak":
    Бойко, ..върни професионалните пенсионни фондове! ...Невдянков на подносче със синя лентичка да ги донесе!

    Свобода за СЛАВЕНА!
  41. 41 Профил на Мани (опозиционер)
    Мани (опозиционер)
    Рейтинг: 1441 Весело

    До коментар [#39] от "Wornoxmaniak":
    "В комбинация с появилите се през последните дни в публичното пространство идеи за национализиране на универсалните пенсионни фондове това предложение е повече от притеснително и създава предпоставки за допълнителни сътресения в осигурителната система, смятат в БСК."
    ...
    Ето, ..ето де е протегнал мазни кунки Бочко!

    Свобода за СЛАВЕНА!
  42. 42 Профил на Инспектор Стрезов
    Инспектор Стрезов
    Рейтинг: 599 Разстроено

    Социалната реформа ГЕРБ не я направи и миналия път. Уплаши се да не изгуби властта. И я изгуби. Като си тръгнал да правиш реформи режеш и знаеш, че ще има писъци, но не спираш.

    "Я з москалями не балакаю!"
  43. 43 Профил на сидер
    сидер
    Рейтинг: 4850 Весело

    До коментар [#3] от "naiden_pravdev":

    яяПо-слаб кабинет родината не е имала досега! яя

    Ме да викнем тогава БСП, ЕООД ДПС и оришарски на власт

  44. 44 Профил на dobrich
    dobrich
    Рейтинг: 1326 Гневно

    [quote#35:"Wornoxmaniak"]„Аз поех ангажимент лично да разговарям и с г-н Михаил Миков, и с г-н Лютви Местан, включително и с Волен Сидеров, и с БДЦ[/quote]
    Питай още Далай Лама и главния мюфтия и чакай да ти дадат съгласие...

  45. 45 Профил на ivanalex2
    ivanalex2
    Рейтинг: 524 Неутрално

    До коментар [#16] от "eurogi":

    Това за ранното пенсиониране е (почти) единственото, което може да се нарече реформа. Като добавим освен полицаи и военни, и правосъдни органи. Но за съжаление по този въпрос поне засега приказките са повече от действията.
    Основната цел на тази реформа според мен трябва да бъде да се стимулират хората да се осигуряват на реални доходи. Също така водещият принцип на определяне на пенсията трябва да бъде не месечната вноска, а общата сума, която човек е внесъл за целия живот. Защото ако човек се пенсионира след 20 години стаж, а друг се пенсионира след 40 години стаж, то приносът на 2-ия е много по-голям при равни вноски. Значи пенсионера с 20 години стаж трябва да прави в пъти по-големи месечни вноски от пенсионера с 40 години стаж.

  46. 46 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 9134 Неутрално

    Ех,Борисов,Борисов.Абе как не разбра,че не синдикатите управляват държавата.Така ако ще отстъпваш за всичко,като те заплашат,по-добре си стой в къщи.Да идва някой по-смел,дето ще прави каквото трябва,пък да става каквото ще.Не си ти за тази работа.

  47. 47 Профил на Mark Twain
    Mark Twain
    Рейтинг: 483 Весело

    Горкото правителство! Колко е младо, а вече е "насилено". Срам!

    "Мисленето е най-тежката работа и това, вероятно, е причината толкова малко хора да я вършат." Хенри Форд
  48. 48 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 466 Неутрално

    От това, че нямаме читави синдикати, не следва, че работодателите са цвете за мирисане.
    А пенсионният проблем няма адекватно решение в рамките на текущата система.
    Вдигането на възрастта нима означава удължена хайде не младост, но поне отложена старост?
    Какво става с автоматизирането на производството? Преди 1989 имаше ИТКР при БАН с две или три опитни бази, практически средни заводи за производство на роботи.


    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити
  49. 49 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 2024 Любопитно

    До коментар [#3] от "naiden_pravdev":
    Едва ли е имала по-силен, от 1944 г насам.
    Баланс на управляващите, вътрешно кабинетна опозиция играеща роля на самоконтролен орган, натикани в дълбок и глух коловоз виновниците за икономическият недъг на България - ДПС/БСП/Атака. Безалтернативност при евентуални предсрочни избори, което осигурява допълнителна сигурност, доказани механизми за незабавно изчистване на неработещите или провокативните елементи, в лицето на ГЕРБ и декларирано подобно поведение от лидера на РБ Кънев. Какво по-добро можете да си купите днес от политическата ни сергия?

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  50. 50 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 2024 Разстроено

    До коментар [#44] от "dobrich":
    Тук съм съгласен с теб, Добричлия...
    Безсмислена отстъпка пред лицемерни и безхаберни синдикати...

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  51. 51 Профил на Чичи (Ice Man's fan)
    Чичи (Ice Man's fan)
    Рейтинг: 2024 Неутрално

    До коментар [#30] от "РБ шапчица":
    Има. Казва се Иван Костов.
    Шубе и демагог.

    Πάντα χωρεῖ καὶ οὐδὲν μένει
  52. 52 Профил на Десен екстремист
    Десен екстремист
    Рейтинг: 1848 Неутрално

    [quote#51:"Чичи (Ice Man's fan)"]Има. Казва се Иван Костов.
    Шубе и демагог. [/quote]

    Да ти поясня, Иван Костов направи своите реформи и плати затова. Личността му не е предмет на тая тема.

    "Много съм във час! Осем години праим бюджети."- ББ ;)
  53. 53 Профил на naiden_pravdev
    naiden_pravdev
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#49] от "Чичи (Ice Man's fan)"
    Именно - сергии, панаири, цирк. Десни, център, леви, националисти - миш-маш от службогонци начело с нарцистично и личностно разстроена мутра.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK