През 2017 г. еврото ще достигне 85 цента, прогнозират експерти на Deutsche Bank

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (62)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на dmarev
    dmarev
    Рейтинг: 418 Любопитно

    Блъф! В един момент като им охъртеят дупетата на маерканците, пак ще почнат да печатат. Веднъж на хорото, там си!

  2. 2 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 880 Неутрално

    Чудех се кога най-накрая ще пуснете водещата новина за деня.Срива на еврото.Купувайте долари.Съвет от мен.

  3. 3 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5867 Весело

    В РУБЛИ това колко ще бъде

    В 17-та година.....

  4. 4 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    До коментар [#2] от "Само Левски":

    Трябваше да се купува когато беше по евтин и да се продава сега.

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  5. 5 Профил на xyha
    xyha
    Рейтинг: 440 Неутрално

    1 евро - 1 дм , така трябваше да е , а не да го надценяват .

  6. 6 Профил на yoankata
    yoankata
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Господи не звучи добре... Ф*к! Айде ЕЗ да се вземе в ръце и да намали комунизма за да тръгне икономиката, както и да спре с разни тъмни като ниски лихвени проценти - това няма да излекува големите лоун букс на европейските банки с лоши кредити. Време е да се спука балон ала американ стаъл сместо да се влачат с десетилетия така...

  7. 7 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 450 Неутрално

    В криза ли е Еврозоната?

    Every cradle is a grave.
  8. 8 Профил на majorman
    majorman
    Рейтинг: 699 Любопитно

    А рублата?

    We are just a war away from Amerikhastan/ When God versus God;the undoing of man
  9. 9 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 880 Неутрално

    До коментар [#4] от "angevins":

    Както виждаш анализаторите дават паритет на курс евро- долар до края на годината.А до 2017 год. 1 евро ще достигне 85 цента. При условия, че ЕЦБ всеки месец в продължение на година и половина ще печата по 60 милиарда евро, а ФЕД спря да печата пари и започва да вдига лихвите от средата на 2015 год. как въобще може да си мислите, че това е дъното за еврото. Еврото ще се срива още много.

  10. 10 Профил на InmoInvestments
    InmoInvestments
    Рейтинг: 778 Неутрално

    Това е единственият начин, износът за останалият свят да се стимулира !

    You can get much farther with a kind word and a gun than you can with a kind word alone. Al Capone
  11. 11 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#10] от "InmoInvestments":

    Кой е тоя останал свят?

    Every cradle is a grave.
  12. 12 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 880 Неутрално

    До коментар [#11] от "Light Side Jedi":

    ЕС изнася основно за САЩ.Да са живи и здрави американските потребители да купуват немските и китайските боклуци.

  13. 13 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 4481 Неутрално

    [quote#3:"Hawaii"]В РУБЛИ това колко ще бъде [/quote]

    Може и 1:1 да я докарат.

    Ако направят деноминация, като ние след Жан...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  14. 14 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1139 Неутрално

    До коментар [#3] от "Hawaii":

    ...важното е Вуте да е зле!
    Не ги мисли руснаците, енергоносителите се търгуват през долара.
    Въпросът е ние как ще уцеляваме?!

    I Want To Believe
  15. 15 Профил на chepokalipsis
    chepokalipsis
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Кажи ми 10 немски боклука
    До коментар [#12] от "Само Левски":

    Кажи ми 10 немски боклука?

  16. 16 Профил на Pontif
    Pontif
    Рейтинг: 2938 Неутрално

    Иска им се на Европейците ама не са се допитали до САЩ и Китай.

    California Über Alles
  17. 17 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 880 Неутрално

    До коментар [#15] от "chepokalipsis":

    Сещам се за една марка автомобили, чийто модел е масов за придвижване в Перник, но въобще не се котира зад океана, тъй като там хората трошки не карат.

  18. 18 Профил на alexsilver
    alexsilver
    Рейтинг: 820 Любопитно

    [quote#2:"Само Левски"]

    Чудех се кога най-накрая ще пуснете водещата новина за деня.Срива на еврото.Купувайте долари.Съвет от мен. [/quote]
    Късно е чадо, мандалото хлопна. Долари трябваше да се купуват през май 2014г. Щом като започнаха да се вайкат, ще минат няколко месеца, по-малко от година и еврото ще тръгне нагоре. Причината е много проста - евтиното евро започва да дава сериозни предимства на европейските износители. Това няма как да не се отрази благоприятно на икономическата ситуация и последващия ръст на европейската валута. Ако ЕС междувременно не се разпадне на съставните си части, разбира се...

  19. 19 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 983 Неутрално

    Дрън,дрън.Един от най-извесните и умни икономисти Кейнс след дълги упражнения на борсата достига до извода,че икономиката е непредвидима.Те и затова всички котировки се менят ежесекундно.Що се отнася до глобалните фактори -зад океана надуха голям балон.Който познае кога ще се спука направо става милиардер.

  20. 20 Профил на angevins
    angevins
    Рейтинг: 1067 Неутрално

    [quote#12:"Само Левски"]ЕС изнася основно за САЩ.Да са живи и здрави американските потребители да купуват немските и китайските боклуци.[/quote]

    Ами сърди се на американците че харесват парфюми, шоколадчета качествени вина и луксозни коли и дрехи... Чакай това са боклуци подобни на китайските !! Как може да ги искат?

    От 15 основни търговски партньора на САЩ само с Бразилия са на плюс с всички останали е налице дефицит вкл ЕС.

    ...ЕвОлЮцИЯ а Не РеВоЛюЦиЯ...
  21. 21 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 963 Неутрално

    едва ли, то ако току така се правеха валутни прогнози за 2 години напред....

  22. 22 Профил на blagoj
    blagoj
    Рейтинг: 547 Неутрално

    [quote#2:"Само Левски"]Купувайте долари.Съвет от мен.[/quote]
    Не. Трябваше вече да сте ги купили. Сега идва време да ги продавате.

  23. 23 Профил на redguy
    redguy
    Рейтинг: 871 Неутрално

    Уж все чакаме да се срине "измисления" долар, пък то какво стана?

  24. 24 Профил на Aldebaran De Tauro
    Aldebaran De Tauro
    Рейтинг: 213 Неутрално

    ... и затова Бъфет започва да купува акции..къде?? В Европа.


    http://www.reuters.com/article/2015/02/25/us-buffet-m-a-germany-idUSKBN0LT0UB20150225

  25. 25 Профил на kepler
    kepler
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Ало-о "икономическия екип" на Дневник !

    Става въпрос че до 2017 г курсът ще спадне до 85 доларови цента за 1 евро , а не 85 евроцента за 1 долар !!!

  26. 26 Профил на anona
    anona
    Рейтинг: 424 Неутрално

    [quote#17:"Само Левски"]въобще не се котира зад океана[/quote]

    Законовите регулации за автомобилите от двете страни на океана се различават значително, цената на горивото и стила на употреба също. Знаеш ли изобщо за какво пишеш или тролиш ей-така, да се заяждаш с логиката?

  27. 27 Профил на Само Левски
    Само Левски
    Рейтинг: 880 Неутрално

    До коментар [#26] от "anona":

    Не знам на японците и корейците да им пречат законовите регулация зад океана, за да продават автомобили там.Явно хората правят качествени и търсени автомобили за разлика от немците.

  28. 28
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  29. 29 Профил на Magen David
    Magen David
    Рейтинг: 726 Неутрално

    [quote#7:"Light Side Jedi"]В криза ли е Еврозоната?[/quote]
    От доста време. И без изгледи за скорошно излизане от нея.

    Не казвай не мога. Действай! За да успееш, първо трябва да поискаш.
  30. 30 Профил на raydenun
    raydenun
    Рейтинг: 0 Неутрално

    еврото беше 1.39$ през април 2014г
    днес се срина до 1.0607$ или какво прави това?
    срив от 35%
    май еврото гони рублата по срив.
    рублата след последното възтановяване е загубила само 23% спрямо еврото и 47% спрямо долара.
    преди нова година сривът на рублата гонеше 65% спрямо долара и 55% спрямо еврото. но рублата се възтанови , а еврото продължи да пада. и се стигна до положението от
    35% срив за еврото срещу долара. и само с 23% се представя по добре от рублата.
    освен това сривът на еврото към паунда е от порядъка на 17%
    срив на еврото се наблюдава и към юанът от 8.20 юана за евро до 6,20юана за евро или и там към 25%

  31. 31 Профил на kotrag
    kotrag
    Рейтинг: 470 Неутрално


    Еврото е в основата на продължаващата рецесия на континента. Това обаче евро-колективистите няма как да разберат. Рецесията на континента ще продължи, докато продължат и отчаяните опити за спасение на безсмисления и провален политически експеримент.



  32. 32 Профил на авгежзи
    авгежзи
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Има ли разлика между:
    1. "До 2017 г. курсът на еврото спрямо долара ще спадне до 85 цента за долар..."
    и
    2. "Смятаме, че до 2017 г. еврото ще поевтинее до 85 цента"

  33. 33 Профил на raydenun
    raydenun
    Рейтинг: 0 Неутрално

    а то какво стана? кой загуби от санкциите?
    чичо сам долара си вдига. еврото се срива.
    европа загуби руските пазари. ( последни данни европейските компании са загубили около 12 млрд евро от руското хранително ембарго) 50 млрд евро от срива на рублата. като най потъпевши са Бритиш петролиъм които имат дял в роснефт. датските пивовари които най голяма печалба имаха от руският пазар, а сега с най голямата загуба. райфайзен банк, дейчовците от сименс, фоксваген, франсетата с рено, военните кораби на които ще плащат неустойки, фермерите
    туристическият бизнес в европа( руснаците наливаха до 2014г 50 млрд $ с световната туристическа индустрия. ) последнни данни руските туристи в европа швейцария монако са намлели с 50%. и луксозните стоки отчитат двуцифрени спадове.
    така че руските санкции се връщат като бумеранг към европа и това съчетано със загубените пазари, печатането на еврото и сляпото следване на интересите на сащ а не на европа доведоха до срива на еврото.
    и чичо сам пак излиза сух от цялата тази ситуация. а европа за пореден път на колене.
    след като руснаците пострадаха сега е ред на европа да вкуси от собственото си лекарство. а имменно срив на еврото
    да европа ще стане по конкурентноспособна в света. но и ще обеднее
    защото не само руският БВП за 2015г ще се е свил в доларово изражение с 40%
    но и европейският бвп за 2015г ще се свие със 35% след срива на еврото.
    и икономически растеж от 2% няма да оправдяе обедняването на европа.
    така че франция от БВП от 2.8 трлн $ след като се ореже с 35% ще стане 2 трлн $. италия от 2 трлн $ ще се срине до 1.4 трлн $
    германия от 3.6трлн $ ще се срине с 35% до 2.4 трлн $
    българия от 55 млрд $ ще се срине с 35% щото сме вързани за еврото до 40 млрд $
    или като се раздели на калпак вместо 7500$ на човек в бГ-то ще стане с 35% по нисък. или 5000$ на човек. а това си е девалвация.
    да ни е честото обедняването.
    китай вече гони 7000$ на човек
    или вече китай ни мина по бвп на човек.
    срам китайците са по богати и живеят по добре от българите.

  34. 34 Профил на raydenun
    raydenun
    Рейтинг: 0 Неутрално

    българия от 55 млрд $ ще се срине с 35% щото сме вързани за еврото до 40 млрд $
    или като се раздели на калпак вместо 7500$ на човек в бГ-то ще стане с 35% по нисък. или 5000$ на човек. а това си е девалвация.
    да ни е честото обедняването.
    китай вече гони 7000$ на човек
    или вече китай ни мина по бвп на човек.
    срам китайците са по богати и живеят по добре от българите

  35. 35 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 371 Неутрално




    2017 зе едно евтино евро сигурно ще дават 1000 рубли.


  36. 36 Профил на Aldebaran De Tauro
    Aldebaran De Tauro
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#25] от "kepler":

    Ми да бе, прави си. Дека е проблемо?

    До 2017г. 1 € ще струва 0.85$

  37. 37 Профил на raydenun
    raydenun
    Рейтинг: 0 Неутрално

    а ЕС след тази девалвация с 35% на еврото къде ще стои в света?
    за 2014г ЕС БВП беше към 17 трлн $ за 2014г ще е със 35% по малко. 11.5 трлн $
    или като говорим с цифри това значи че всеки германец който е получавал 42000$ на човек от БВП за 2014г.
    ще има с 35% по малко в долари през 2015г
    или от 29000$ за германия
    за франция ще е 28000$
    гърция ще падне от 27000$ на 18000$
    българия от 7500$ на 5000$
    а китай от 7000$ с растеж 7% и стабилна валута ще е 8000$ за 2015г
    или предстоят големи размествания в света и много драма през 2015г

  38. 38 Профил на raydenun
    raydenun
    Рейтинг: 0 Неутрално

    [quote#35:"liubo...otdale4"]2017 зе едно евтино евро сигурно ще дават 1000 рубли. [/quote]


    в голяма грешка си.
    рублата не само че не се срива. ами и се възтановява.
    ако вместо да пишеш глупости от типа една циганка на пътя ми го предсказа или звездите ми го говорят.
    и най малкото беше си направил труда да погледнеш някакви икономически новини от последните два три месеца щеше да разбереш че рублата се възтановява и се качва и това се случва без руската банка да налива и един долар на пазара за да крепи рублата. чисто и просто петрола се установи в границите на 50-60$. спекулантите които сриваха рублата се изтеглиха. и рублата почна да си възвръща стойностите. Тези спекуланти сега са се насочили към верото. там сега те виждат големите печалби от курсовите разлики и играят срещу еврото.
    рублата от декември когато беше стигнала 80рубли за $ и 100 рубли за евро. сега в момента се търгува за 61рубли за $ и 66рубли за евро

    така че това дето си го писал е много невярно и подвеждащо. и най вероятно са твои мокри сънища. Но това какво ти се иска на тебе няма нищо общо с действителността

  39. 39 Профил на raydenun
    raydenun
    Рейтинг: 0 Неутрално

    скоро май апъл ще спре да продава айфон на европейските пазари докато не се спре спадът на еврото. както направи с рублата през декември.
    и ще обяви нови цени най вероятно с 35% по високи за европа.
    сега всички американски компании с бизнес в европа печалбите им се сриват с 35%
    като се прибави и това че американските компании загубиха доста средства миналато година заради срива на бразилският реал, рублата, индийската рупия, японската йена. само от китай американските печалби не са спаднали щото китайците държат юанът стабилен засега.
    или чИчО САМ НАЛОЖИ САНКЦИИ НА МНОГО ДЪРЖАВИ НА КОИТО НЕ ХАРЕСВА РЕЖИМИТЕ ИМ.
    НО СЕГА чРЕЗ ВАЛУТНИТЕ ВОЙНИ МАЙ ЦЕЛИЯТ СВЯТ НАЛАГА САНКЦИИ НА чИчО САМ. ИЛИ чИчО САМ Е САМ СРЕщУ СВЕТЪТ.
    май започва да му пари под лъжичката.
    и европейците след огромните загуби от търговията с бразилия, индия, и другите развиващи се пазари и русия. реши да си срине еврото за да е по конкурентен на обеднелите индийци, руснаци и бразилци и южно африканци.

  40. 40 Профил на alabalko
    alabalko
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#19] от "jelev_jelqzko":

    паритетът на еврото с доларът беше предвидим още преди 2-3 години. Достатъчен е един поглед на многогодишната графика на движение, за да се види, че от от 6-7 години еврото е в мечи пазар спрямо долара. $0,90 за евро не са нещо невиждано. Eврото е започнало да се котира на $0,89, като е стигало и до $0,85.
    В крайна сметка китайският внос ще спадне и ще се засили вътрешносъюзната търговия, тъй като тя ще е най-изгодна, пред вноса. Ще се увеличат и продажбите на немски стоки в съюза, защото те ще "поевтинеят" спрямо вноса.

  41. 41 Профил на raydenun
    raydenun
    Рейтинг: 0 Неутрално

    дожиявахме да видим цеият свят във валутна война срещу долара.
    дори и най верните слуги от япония, австралия, южна корея и европа започнаха да играят срещу господаря си от сащ.
    това са своего рода санкции на светът срещу сащ

  42. 42 Профил на Lisanova Lisanova
    Lisanova Lisanova
    Рейтинг: 983 Неутрално

    Търсете мнението на А.Г. за политиката на ФР последните няколко години и какво ще стане в крайна сметка.Мислех да го постна без да се позовавам на източника,но като събера всички минуси на дневник някои ще изпаднат в конфузно положение.Купувайте злато!

  43. 43 Профил на Кана Ювиги
    Кана Ювиги
    Рейтинг: 418 Весело

    До постинг №39
    Значи щом доларът поскъпвал спрямо дадена страна и някакъв си износ там търпи загуби, това вреди на самата щатска икономика, която е с БВП 8 трилиона силен долар!?

    Това е все едно да имаш апартамент, на който цената се е увеличила с 50% и да твърдиш, че собственика е на пълна загуба, защото наемателите плащат стария наем, без индексиране.

    Айде малко по-сериозно!
    Тия глупости ги разтягайте в забавачката на 5 годишните!
    Червени смешковци! Не е смешно, а е тъжно (за такива като вас)

  44. 44 Профил на kepler
    kepler
    Рейтинг: 418 Неутрално

    До коментар [#36] от "Aldebaran De Tauro":

    Точно така, но преди да направя забележката беше написано 85 цента за долар и видно след това Дневник са се коригирали !

    Впрочем, доста често им се случва да бъркат понятия и порядъци и да се оправят в движение .

  45. 45 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 450 Неутрално

    До коментар [#34] от "raydenun":

    Боже...ти се радвай, че сме вързани за нещо. Защото ако левът плаваше свободно, щеше да ходиш с една чанта левчета да обменяш за пачка долари...

    Every cradle is a grave.
  46. 46
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  47. 47 Профил на raydenun
    raydenun
    Рейтинг: 0 Неутрално

    [quote#45:"Light Side Jedi"]Боже...ти се радвай, че сме вързани за нещо. Защото ако левът плаваше свободно, щеше да ходиш с една чанта левчета да обменяш за пачка долари...[/quote]


    ти не знам какво четеш в коментарите ми . но грешно си ме разбрал.
    изобщо не искам левчето да се развързва от еврото.

    но еврото и европа трябва да направят повече да защитят нашите спестявания и нашият труд.
    защото кога българия за последно икономиката и беше 40 млрд $?
    миналата година 2014 беше 55млрд $ но ако еврото не се възтанови засега спадът е 35% ако стане паритет сривът на еверото вече ще е 40%
    какво оправдава ние да загубим 40% от бвп?
    след като толкова трудно в продължение на много години сме го постигнали.
    бих подкрепил спад на еврото от 10-15% до най много 1.20$ за евро а не паритет 40 % слад.
    35% засега от 55млрд се сриваме на 40 млрд или от 7500 на човек става 5000$ на човек
    но ако стане паритет сривът става 4700$ на човек или 36 млрд $
    ако стане 0.85$ за евро тогава сривът става над 50% или 3700$ на човек и 28 млрд $ БВП

    има си някакви граници на девалвация които са полезни за икономиката от порядъка на 10-15, най много 20% и са здравословни. но всичко което е повече от това 20% или 30, 40, 50%
    това вече не помага а почва да вреди на икономиката, създава паника. масово обеддняване, емиграция, инфлация, поскъпване на всичко що е вносно. и т.н.

    как ще идеш да обясниш на дойчо. срив на еврото до 0.85$ или 50% как ще му обясниш че от 44000$ през 2014г
    2015 ще раполага със 22000$ или няма да може да пътува по света. и ще се чувства като беден роднина на българина.
    това неминуемо ще удари по самочувствието на дойчо и меркел ще си иде. същото важи за франсетата, италианците и т.н.

  48. 48 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7414 Неутрално

    "фирмите ползват повишените си печалби, за да създават буфери и резерви, а не инвестиции, споделят анализаторите."
    А ние чакаме,някой да дойде в България да инвестира.

  49. 49 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 963 Неутрално

    [quote#39:"raydenun"]скоро май апъл ще спре да продава айфон на европейските пазари докато не се спре спадът на еврото. както направи с рублата през декември.[/quote]

    ъхъ, ъхъ, съвсем скоро

  50. 50 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 963 Неутрално

    [quote#40:"alabalko"]паритетът на еврото с доларът беше предвидим още преди 2-3 години.[/quote]

    oчаквам всеки който избълва подобна глупост да е направил поне няколко милиона щом е могъл да предвиди преди 3 години, вие колко милиона направихте ?

  51. 51 Профил на Кана Ювиги
    Кана Ювиги
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#46:"raydenun"]...[/quote]
    Всичко съм съгласен, докато не намеси Русия и Китай.
    Нерде Ябмбол, нерде Стамбол.

    Валутната война не е 'срещу', а 'за'.
    Т.е., всеки си лансира неговата си икономика.
    Как може да се твърди, че с манипулация на собствената валута (на една страна), може да се играе срещу точно определена валута на друга държава.
    Затова и руските мераци да са все 'срещу' някого са смешни и безплодни.
    На макро, а и на микро ниво, нещата се оправят като си гледаш и оправяш собствената паничка, а не да буташ тази на съседа.

    А и малко се слага каруцата пред коня.
    Икономиката на американците набра сили не заради износа, и от там щатският долар се вдигна не заради това, че е бил девалвиран преди това.
    Износът, разбира се, е важен, но далеч не е всичко.

  52. 52 Профил на Кана Ювиги
    Кана Ювиги
    Рейтинг: 418 Неутрално

    [quote#50:"carmello"]oчаквам всеки който избълва подобна глупост да е направил поне няколко милиона щом е могъл да предвиди преди 3 години, вие колко милиона направихте ?[/quote]
    Не само!
    Ами нали Еврото тепърва ще се девалвира още 20%!?
    На кой му стиска да инвестира в УСД и да продава масово евро!?
    Аз лично евро нямам ... иначе вероятно бих рискувал.

  53. 53 Профил на naonit
    naonit
    Рейтинг: 418 Неутрално

    логично слаба еврозона слабо евро

    никога да не се забравя , че комунизъм е равно на фашизъм .
  54. 54 Профил на raydenun
    raydenun
    Рейтинг: 0 Неутрално

    [quote#51:"Кана Ювиги"]Валутната война не е 'срещу', а 'за'.
    Т.е., всеки си лансира неговата си икономика.
    Как може да се твърди, че с манипулация на собствената валута (на една страна), може да се играе срещу точно определена валута на друга държава. [/quote]


    твърдението ти е вярно донякъде.
    през декември путин изглеждаше на колене, дори Обама обяви ние постигнахме своето икономиката на русия е в руини. и това щяло да ги принуди руснаците да се откажат от плановетеси.
    да ама не.
    тогава путиновата политика иглеждаше отвяна от времето. и сякаш властта му се срива заедно със срива на рублата. и всички чакахха аха след 2-3 месеца майдан в москва. да ама не.
    това всичко щеше да е вярно ако останалите страни не бяха започнали да си девалвират валутите.

    тогава само русия изглеждаше с девалвация от 50% и приличаше на провалена държава.
    само че в последните 3 месеца половината свят си девалвира валутите. това вече прави русия не толкова изостана и саморазрушаваща се. а я прави че е се качила на верният враг. и путин излиза победител от цялата тази работа.
    победи в украйна, диктува условията и на меркел и оланд които на крака му се молеха в москва. а не той да тича в берлин или париж.
    путин постигна своето украйна няма никога да влезе в нато. а европа е погълната от украинският проблем и налива едни милиарди в бездънна каца гърция и украйна. в краткосрочен план русия загуби милиарди. но в дългосрочен план ще спечели милиарди защото няма да дава безплатен газ на украйна, няма да налива милиарди в украинската пропаднала икономика. а това ще прави европа.
    освен това путин спечели светът да започне валутна война срещу сащ.
    освен това накара и най недоверчивите си съюзници да започнат да се превъоръжават от страх от сащ. и накара китай и други държави да почнат да изоставят долара и да търгуват със собствените си валути.
    така че не виждам какво е загубил путин. той спечели и всеки ден с новините от света това се потвървждава.
    а сащ спечелиха пирова победа над русия.
    наложиха санкции срещу русия. но с действията си накараха целият свят да се замисли как действат сащ и дали те няма да са следващите.
    така че вместо да си изпишат вежди те си изкараха очите.
    или настроиха половин свят против сащ.
    а валутната война срещу долара е само една брънка от това което се задава.
    дори и най слепите васали на сащ от япония европа, южна корея австралия прогледнаха и се опълчиха на сащ. и се включиха във валутната война.

    така тези държави казват на сащ, искаш санкции срещу тези и тези държави , но досега само ние губим. а ти сащ не ти пука нищо че сме съюзници.
    време е вие от сащ да споделите загубите с нас.
    а как по точно европа япония, индия, бразилия, южна африка си девалвираха валутите и на американските фирми им подпари под лъжичката.
    все пак след девалвацията на южно корейската валута самсунг ще струва пак 600евро а айфон от 680евро ще стане с 35% по скъп или 800евро
    да видим до края на годината дали това няма да им се отрази на компаниите от сащ. или ще трябва да си намалят печалбите и да отчетат загуби за да не загубят клиенти по света и в европа или ако вдигнат цените ще загубят клиенти и пак ще отчетат загуби.
    все са в губеща позиция.
    валсът за сащ свърши

  55. 55 Профил на Aldebaran De Tauro
    Aldebaran De Tauro
    Рейтинг: 213 Неутрално

    До коментар [#44] от "kepler":

    ясно, като оправят нещата поне могат да пишат един коментар, че са направили корекция, за да има яснота

  56. 56 Профил на wsxdre
    wsxdre
    Рейтинг: 418 Неутрално

    левела как ще е към 2и17та ..ще го има ли още или

  57. 57 Профил на Кана Ювиги
    Кана Ювиги
    Рейтинг: 418 Весело

    [quote#54:"raydenun"]...[/quote]
    Викаш Путин успешно прецака всички, като си девалвира рублата и постигна желязна конкурентноспособност на руските стоки на международните пазари.
    Путин само печели, а американците само губят.

    Викаш Путин спечелил, като пробутал Украйна на Европа, като в процеса загубил няколко стотици милиарда.
    Ми да ти напомня как започна всичко?
    Украйна сама тръгна да ходи в Европа, и би го направила и Путин да не похарчи и една стотинка!
    Що му е на Путин да харчи стотици милиарди $ и да я тика и бута да ходи още по-бързо!?
    Уж дълги тези и писане, а ти издишат на елементарни аргументи тезите. Що така?
    Да не ти плащат да пишеш?
    Сега с ниската рубла икономиката на Русия кърти тавана и ще наводни европа и САЩ с руските таблети и смартфони, произведени с руски памети, процесори и екрани, а също и с руски ОС, писан на руски компютърен език, на руска IDE платформа (от типа Visual Studio) и ползваща руска платформа за бази данни от типа (Ms SQL Server)
    ...
    Кой е най-краткия виц между 2ма евреи:
    "Моше, КОГА!?"
    Те си знаят за какво става въпрос.
    Та и аз да запитам.
    "Руска икономика, КОГА!?"
    Като речете да излизате от 19ти век, тогава пак ще си говорим.

  58. 58 Профил на Технолог
    Технолог
    Рейтинг: 523 Неутрално

    Това са добри новини за Южна Европа и за България в частност. Вярно, че поскъпнат доста китайските стоки (например електрониката), но това е златен шанс за Българските производители.

    Очаквам скоро да има вълна от европейски корпорации, които да търсят да търсят начин за сорсване от България. Първите птички вече долетяха.

    Моят съвет - не купувайте нито долари, нито франкове нито рубли. Инвестирайте в експортен продукт. Ако прогнозите на Deutsche Bank се сбъднат - ще си избиете инвестицията за 5 години. След това, друг такъв шанс може и да няма.

  59. 59 Профил на ijj
    ijj
    Рейтинг: 983 Неутрално

    "Според Уинклър и Саравелос до края на годината еврото ще достигне до паритет с долара, през 2016 г. курсът ще достигне 90 цента, а през 2017 г. - 85. В момента цената на европейската валута е 1.07 долара."

    Въпросът е до каква стойност Европейската централна банка би искала да се намалява курсът на еврото. Ако приемем, че паритетът с долара (или може би някакъв друг курс) се смята за оптимален, логично би било като се стигне до този курс ЕЦБ да промени лихвената си политика.

    А кой е оптималният курс е вече спорен въпрос. Очевидно е, че някои страни в ЕС са заинтересовани от по-нисък курс, а други - от по-висок. Нашата страна би трябвало да печели от снижаването на курса.

  60. 60 Профил на Neophyte Believer
    Neophyte Believer
    Рейтинг: 367 Весело

    До коментар [#2] от "Само Левски": едва ли точно сега

  61. 61 Профил на shumkar
    shumkar
    Рейтинг: 624 Неутрално

    [quote#50:"carmello"]щом е могъл да предвиди преди 3 години[/quote]
    Да прогнозираш, че една валута ще поскъпне спрямо друга не е трудно (особено когато доларът се смъкна до 65 евроцента). Трудното за прогнозата е КОГА това ще се случи?

  62. 62 Профил на petergriffin
    petergriffin
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#12] от "Само Левски":

    Немските боклуци ???? Що за оксиморон.

    The things you own end up owning you




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK