Дясното платно на "Марица" до Капитан Андреево заработи 35 години по-късно

Дясното платно на "Марица" до Капитан Андреево заработи 35 години по-късно

© Министерство на регионалното развитие



На България й трябваха 35 години, за да си завърши дясното платно на отсечката от автомагистрала "Марица" от Свиленград до граничния пункт Капитан Андреево. Това обяви министърът на регионалното развитие Лиляна Павлова, след като преряза лентата на новия пътен участък.


"Надявам се това да е краят и на прехода, който олицетворява това строителство", обяви тя, цитирана от пресцентъра й.


С тези почти 9 км общата дължина на готовата магистрала е 80 км. Новият обект е изграден със средства от републиканския бюджет на стойност 35 млн. лв. Последният участък от магистрала "Марица" - отсечката от Димитровград до връзката с магистрала "Тракия" – лот 1 ще е готов до 1 октомври, увери Лиляна Павлова.




В новия участък има 6 селскостопански подлеза, 2 надлеза и мост над река Канаклийска. Надлезът при км 102+550 осигурява безконфликтното пресичане на АМ "Марица" с пътя Свиленград – Пъстрогор, а съоръжението при км 103+832 – с пътя Свиленград – Левка.


Изпълнител на обекта е "ПСТ груп" ЕАД ("Пътни строежи", Пловдив и "ПСТ холдинг" ЕАД). Строителният надзор е осъществен от "Пътинвестинженеринг" ЕООД, а авторският от "Пътпроект" ЕООД.


АМ "Марица" е по протежението на Трансевропейската транспортна мрежа и ще свързва АМ "Тракия" при пътен възел Оризово с Капитан Андреево на българско-турската граница. Част е от европейския транспортен коридор №IV и от Трансевропейската автомагистрала "Север-Юг". Общата дължина на АМ "Марица" от връзката с АМ "Тракия" до ГКПП Капитан Андреево е около 117 км.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (32)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на citoplast
    citoplast
    Рейтинг: 1319 Неутрално

    Всичко е много хубаво, дано и да издържи толкова години, ама знае ли се!?

    Имало едно време ссср...
  2. 2 Профил на staska
    staska
    Рейтинг: 1107 Весело

    Еее, стига бе, тъкмо си бяхме свикнали със слаломите, дупките и другите пътни екстри. Но ... сигурно скоро пак ще им се радваме по трасето?

    "Този, който търси ангел и следи само за крилата, рискува да се прибере в къщи с гъска."
  3. 3 Профил на praseta_mezeta
    praseta_mezeta
    Рейтинг: 400 Неутрално

    Сега остава само за си мечтаем и за магистрала Черно море

  4. 4 Профил на john_3volta
    john_3volta
    Рейтинг: 632 Неутрално

    35 години, ама овациите ще обере ГЕРБ.

  5. 5 Профил на ppopov_67
    ppopov_67
    Рейтинг: 889 Неутрално

    Ние сме на всеки километър!
    С ножици и лентички в ръка.
    (За лъжиците да не говорим).

  6. 6 Профил на Free person
    Free person
    Рейтинг: 688 Неутрално

    За тези 35 год.забавяне вина носи и таткото на Министър Павлова донякъде.Сега Павлова наваксва.Дано да е качествено изпълнението,да има и паркинги с тоалетни,пейки и разбира се бензиностанции.

    Tony
  7. 7 Профил на Суджук Герберите
    Суджук Герберите
    Рейтинг: 1895 Неутрално

    На хубавото няма как да кажеш лошо.

    Голям апартамент купи, голяма сума не плащай!
  8. 8 Профил на tigervi
    tigervi
    Рейтинг: 1407 Неутрално

    "Надявам се това да е краят и на прехода, който олицетворява това строителство"

    А дано, ама ... докато има хора вярващи, че израз като "магистралите не се ядат" ще им носи популярност, преходът не е свършил.

    Eddie lives... somewhere in time!
  9. 9 Профил на дедо Андро
    дедо Андро
    Рейтинг: 469 Весело

    Честито! Сега остава и системата на митницата да не рухва като миналата седмица и ще бъде супер!

    Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.
  10. 10 Профил на vandi
    vandi
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Метаморфозата от Балканец в Европеец е много трудна. По пътя и има много партенки и колци за домати за ядене.

  11. 11 Профил на bilbotorbins
    bilbotorbins
    Рейтинг: 583 Неутрално

    "Надявам се това да е краят и на прехода, който олицетворява това строителство"
    За вас прехода може да е завършил (мама, тате, дядо и баба бяха на власт-сега сме ние), ама за редовия българин ще продължи още бая години.

  12. 12 Профил на today
    today
    Рейтинг: 942 Неутрално

    [quote#6:"Free person"]Дано да е качествено изпълнението[/quote]
    А дано, ама надали. В интерес на истината Плевнелиев докато беше министър започна да залага гаранционни срокове, изпълнителя да си оправя некачествените строежи, но после какво стана не се знае.

    Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!
  13. 13 Профил на Николов
    Николов
    Рейтинг: 1603 Неутрално

    [quote#3:"piggy_bank"]Сега остава само за си мечтаем и за магистрала Черно море [/quote]По-належаща е нуждата от магистрала между Русе и Търново. Как ще я кръстят е все едно, но всяка година в тази отсечка умират по над 30 души, а трафикът е съпоставим с този по АМ Тракия.

    “If you give people a good enough ‘why’, they will always figure out the ‘how’.” – J. Belfort
  14. 14 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 487 Неутрално

    Не е само Черно Море!
    Хемус до ВТ, ВТ-Русе, Ботевград -Видин, Калотина, Шипка, И всичките дъги на СОП са много по важни и спешни!

    АЗ НЕ ЗАРЕЖДАМ В БЕНЗИНОСТАНЦИИ ЛУКОЙЛ!
  15. 15 Профил на Читател
    Читател
    Рейтинг: 2467 Неутрално

    До коментар [#13] от "Николай Николов":

    Това е международен коридор и вероятно също ще има подобрения, подобно на тези в Прохода на Републиката.

  16. 16 Профил на Корки
    Корки
    Рейтинг: 2359 Неутрално

    Корумпираните митничари блокираха електронната система на митниците заради отнемането им на Капитан Андреево. Сага да видим какъв саботаж ще измислят корумпетата от КАТ и ДАи. Заложници сме на организирана корумпирана банда.

    Свободата е възможноста сам да си наложиш дисциплина, преди да са ти я наложили други.
  17. 17 Профил на FTA
    FTA
    Рейтинг: 374 Неутрално

    "Дясното платно на "Марица" до Капитан Андреево заработи 35 години по-късно"

    Сега е хубаво да се измисли метод за финансиране на поддръжката на аутобаните, щото иначе ще стане като с Тракия - 5 затворени участъка за спешен ремонт и влачене като свински черва.

    Социализъм - превръща паразитирането в държавна политика.
  18. 18 Профил на idiot_idiotov
    idiot_idiotov
    Рейтинг: 398 Неутрално

    Браво за магистралите! Хайде сега и да махнете Цацаров, цена няма да имате.

  19. 19 Профил на migo6
    migo6
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Много хубаво,след 100 тина години да очакваме Магистрала "Черно море" тъй като тя е около 100 км.Тя е най необходимата,туризмът който все още се мъчи да работи се спира от трудният път.Кога???Сега е началото на юни, а движението е толкова трудно ,какво ще бъде следващите месеци.
    Ако веднъж на годината или на няколко години изминавате пътя Варна -Бургас бързо ще забравите,но ако това ви е работата и трябва да пътувате няколко пъти на ден??? Закъсненията са с часове...а туристите чакат.ВСЕ ЕДНО ,ЧЕ СМЕ в минали векове.

  20. 20 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 744 Неутрално

    [quote#14:"acarid"]Хемус до ВТ, ВТ-Русе, Ботевград -Видин, Калотина, Шипка, И всичките дъги на СОП са много по важни и спешни![/quote]

    Вярно е, околовръстното от север е като междуселски път, така го направиха преди 40 години. София-Калотина отдавна трябваше да е магистрала, много е натоварен и стават често произшествия. Но има едни, дето само вият, че асфалта не се яде, включително и троловете им в този форум.

  21. 21 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 744 Неутрално

    [quote#17:"fta"]Сега е хубаво да се измисли метод за финансиране на поддръжката на аутобаните[/quote]

    Методът е измислен - тол такси, но трябва да има добър дублиращ път за тези, които не искат да плащат, а и мисля но не съм сигурен 100%), че магистрали, строени с европейски средства, не могат да имат тол такса.

  22. 22 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 531 Весело

    Поздравления и вместо да спасявате фалирали общини насочете повече средства за магистралите!

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  23. 23 Профил на инж. Филип
    инж. Филип
    Рейтинг: 426 Неутрално

    голям праз

    Гледам доста народ се ориентира към летищата днешно време. Пожелавам им успех!
  24. 24 Профил на Ritter 1
    Ritter 1
    Рейтинг: 426 Неутрално

    Време беше!

    Това е все пак трасето на най-важния транспортен коридор през Балканите!

  25. 25 Профил на Ritter 1
    Ritter 1
    Рейтинг: 426 Неутрално

    [quote#21:"aralambi"]но трябва да има добър дублиращ път[/quote]
    Това не е вярно!
    Няма подобно изискване по никоя директива.
    Имало е подобни текстове в проекта на настоящата директива, но са отпаднали при приемането.

    Иначе е вярно, че тол-таксите са правилния инструмент!

  26. 26 Профил на FTA
    FTA
    Рейтинг: 374 Неутрално

    [quote#21:"aralambi"]
    Методът е измислен - тол такси, но трябва да има добър дублиращ път за тези, които не искат да плащат, а и мисля но не съм сигурен 100%), че магистрали, строени с европейски средства, не могат да имат тол такса. [/quote]

    Ами, ако е така, значи не става с тол такси. Друго яче трябва да е. Примерно с винетка само за магистрала. А иначе дублиращ път имаш.

    Социализъм - превръща паразитирането в държавна политика.
  27. 27 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 217 Неутрално

    Турските тираджии ще направят тази дата свой професионален празник!

  28. 28 Профил на Мартин Akakka
    Мартин Akakka
    Рейтинг: 583 Неутрално

    До коментар [#3] от "piggy_bank":

    Първо да си помечтаем за магистрала Хемус , шопите си направиха магистрала тракия да стигат бързо до морето , направиха си и струма да ходят на гръцко а северна България да го духа ... ще се делим то е ясно да видим кога ще ни писне!!!

  29. 29 Профил на Ерих Хартман
    Ерих Хартман
    Рейтинг: 374 Весело

    " Дясното платно на "Марица" до Капитан Андреево заработило след 35 години...

    ???

    Е, щом лявото платно е заработило след 35 години, значи и дясното да очакваме да заработи след още толкова !

    Моите притеснения отпадат. Аз съм спокоен !

    ))

  30. 30 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 766 Неутрално
  31. 31 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 531 Весело

    До коментар [#28] от "Мартин Akakka":

    Сега и Марица за бърз шопинг в Истанбул БГ това са няколко големи града, за съжаление само един е в северна й част - Варна, останалото е див прованс.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  32. 32 Профил на historama
    historama
    Рейтинг: 3677 Неутрално

    [quote#28:"Мартин Akakka"]а северна България да го духа ... ще се делим то е ясно да видим кога ще ни писне!!! [/quote]
    Референдум, и да се присъединяваме към Люксембург, или да станем германска провинция!
    Само да не ни скроят някой номер живеещите руснаци там, и да станем руска губерния!





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK