"Боинг" и "Еърбъс" обявиха поръчки за десетки милиарди на изложението в Бурже

Кандската "Бомбардие" също присъства на Бурже с надеждата да продаде бройки от своя пътнически самолет CS300.

© Reuters

Кандската "Бомбардие" също присъства на Бурже с надеждата да продаде бройки от своя пътнически самолет CS300.



Самолетостроителните концерни "Боинг" (Boeing) и "Еърбъс" (Airbus) обявиха множество нови поръчки на стойност милиарди долари днес, през първия ден от авиоизложението в Бурже край Париж, информира ДПА. "Боинг" съобщи, че е получил поръчка от "Катар еъруейз" (Qatar Airways) за 10 широкофюзелажни самолета 777-8X и четири товарни 777 с каталожна цена 4.8 млрд. долара.


Тайванската авиокомпания ЕВА (EVA) също обяви, че планира да купи пет машини 777 с каталожна цена 1.5 млрд. долара. Каталожните цени често се предоговарят преди приключването на сделката, но са показател за стойността на поръчката, отбелязва ДПА.


От "Боинг" посочиха, че индонезийския авиопревозвач "Гаруда Индонижа" (Garuda Indonesia) е обявил намерение да купи 60 самолета - 30 от модела за полети на дълги разстояния 787-9 "Дриймлайнър" и 30 от по-малките 737 737 Max 8, при каталожна цена 10.9 млрд. долара. Като част от амбициозните си планове за разрастване авиокомпанията подписа и писмо за намерение да купи 30 самолета А350 A350 XWB от "Еърбъс" с каталожна цена минимум 8 млрд. долара. Моделът А350 е с два двигателя и широк корпус и се конкурира със 787 и 777 на "Боинг".




"Еърбъс", който изпревари "Боинг" по поръчки при предишното авиошоу в Бурже през 2013 година, обяви също така, че е продал 20 самолета А330-300 на "Сауди арейбиън еърлайнс" (Saudi Arabian Аirlines). Тя стана първата авиокомпания, закупила този модел самолети с една пътека и нисък разход на гориво.


"Сауди Арейбиън еърлайнс" е купила също така 30 машини А320, които общо са с каталожна цена близо 8 млрд. долара. "Еърбъс" е получил и поръчка на стойност 6 млрд. долара от "Джи И кепитъл авиейшън сървисиз" (GE Capital Aviation Services) за 60 машини А320нео.


Според годишната прогноза на "Еърбъс" през идните две десетилетия ще бъдат необходими 32 600 нови самолета на фона на увеличаването на въздушния трафик с 4.6%. 

Коментари (88)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3135 Неутрално

    Щях да се учудя ако бяха поръчали от Русия.

  2. 2 Профил на Never surrender
    Never surrender
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Туполев? Колко милиарда?

    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.
  3. 3 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2607 Неутрално

    Конкуренти на САЩ сме само ние европейците.

    подпис
  4. 4 Профил на тупая_обезьяна Горд представител на човешката раса
    тупая_обезьяна Горд представител на човешката раса
    Рейтинг: 551 Неутрално

    Сухой Суперджет-100 е самальота

    Останалите са само ефтини имитатори

    СЛУЖУ СОВЕТСКОМУ СОЮЗУ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ЗА РОДИНУ, ВПЕРЕД !!!
  5. 5 Профил на adam1966
    adam1966
    Рейтинг: 550 Неутрално

    До коментар [#1] от "chicago514":

    Ааа ,не така ..имат един Нероден Петко..МС -21..който щял да тръшне конкуренцията,но още не са готови изпитателните бройки..?!!!

  6. 6 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3468 Неутрално

    А Суперджета - за 1 милиард рубли (по курса от 2025 г.).

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  7. 7 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 434 Неутрално

    "Боинг" съобщи, че е получил поръчка от "Катар еъруейз" (Qatar Airways) за 10 широкофюзелажни самолета 777-8X и четири товарни 777
    ----
    Катар си купува индулгенциии за световното първенство 2022

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  8. 8 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#2:"Never surrender"]Туполев? Колко милиарда?[/quote]
    Той е за друг пазар

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  9. 9 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4825 Неутрално

    Сега другариата с такава сила ще се включи да хвали Еърбъс и да плюе Боинг, че на човек да му опротивее Еърбъс, които иначе са страхотни самолети. По липса на руски самолети, другариата е принуден да се хване като удавник за сламка за европейския производител, като по-малкото зло, само и само да се громи американския империализъм.

    Gunter glieben glauchen globen
  10. 10 Профил на Торбалан
    Торбалан
    Рейтинг: 698 Весело

    До коментар [#7] от "Ze Roberto":

    Да, то понеже опеди това не бяха виждали самолет...
    Абе как ти ги ражда главата тия съждение?

    Freedom is never more than one generation away from extinction. We didn't pass it to our children in the bloodstream. It must be fought for, protected, and handed on for them to do the same. Ronald Reagan
  11. 11 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3143 Весело

    [quote#9:"Blood Red Skies"]Сега другариата с такава сила ще се включи да хвали Еърбъс и да плюе Боинг, че на човек да му опротивее Еърбъс, които иначе са страхотни самолети.[/quote]

    Ти остави, че за ужас на ватниците и китайски няма! Китайският уж ще полети 2020-та (поне засега плана е такъв) с технология която Боинг и Еърбъс са ручали в далечната 2002-ра!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  12. 12 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#9:"Blood Red Skies"]Сега другариата с такава сила ще се включи да хвали Еърбъс и да плюе Боинг[/quote]
    Няма пък. Ние сме за "Бомбардиер"

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  13. 13 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2057 Весело

    До коментар [#8] от "Ze Roberto":

    За кой точно? Единствено се сещам за линиите Якутск - Владивосток и Магадан - Улан-Батор, ама и там едва ли държи голям процент.

    Та както питат и по-горе - "Суперджета" колко бройки продаде?

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  14. 14 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1429 Неутрално

    [quote#1:"chicago514"]Щях да се учудя ако бяха поръчали от Русия.[/quote]
    Е те били там с картонени макети. Наистина трябва да си луд да се появиш на такова изложение с картон.

  15. 15 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    [quote#4:"тупая_обезьяна Горд представител на човешката раса"]Сухой Суперджет-100 е самальота [/quote]

    Ъхъ. Само дето и Аерофлот не го ползва.

    The best way to predict the future is to invent it.
  16. 16 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    [quote#7:"Ze Roberto"]Катар си купува индулгенциии за световното първенство 2022[/quote]

    Е имат с какво. А Расия?

    The best way to predict the future is to invent it.
  17. 17 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3143 Неутрално

    [quote#12:"Ze Roberto"]Ние сме за "Бомбардиер" [/quote]

    Кой модел на Бомбардиер?

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  18. 18 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1429 Неутрално

    [quote#12:"Ze Roberto"]Ние сме за "Бомбардиер"[/quote]
    Това не беше ли канадаския конкурент на Боинг и Еърбъс?

  19. 19 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    [quote#8:"Ze Roberto"]Той е за друг пазар[/quote]

    A как ще си продавате самальотите? Маркетинг тип мутра - купи си самальот, да не те гръмна с Булава.

    The best way to predict the future is to invent it.
  20. 20 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 434 Весело

    [quote#10:"Торбалан"]Да, то понеже опеди това не бяха виждали самолет...[/quote]
    Друго си е, когато се колебаят и откровено им харесва повече Еэрбъса да изберат Боинга... Посланието е ясно....

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  21. 21 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#19:"EU defender"]A как ще си продавате самальотите? [/quote]
    На Ту-160 маркетинг не му трябва. Виж ако искат да пробутат Ту-95 ще трябва да се потрудят

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  22. 22 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#17:"Realist"]Кой модел на Бомбардиер? [/quote]


    Bombardier CRJ100/CRJ200

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  23. 23 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1429 Неутрално

    Не знам, обаче Еърбъс-а имат модел който лети от София до Милано без капка гориво

  24. 24 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#18:"stanislavdi"]Това не беше ли канадаския конкурент на Боинг и Еърбъс?[/quote]
    Ньет. Той е в сегмента на Сухой Суперджет

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  25. 25 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3143 Весело

    На практика Еърбъс и Боинг няма да имат никаква конкуренция следващите 10 години! Руският Сухой е пълна гавра, китайският Comac ще се доставя засега от 2020 нататък! Други значими конкуренти няма!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  26. 26 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3143 Весело

    [quote#22:"Ze Roberto"]Bombardier CRJ100/CRJ200 [/quote]

    Това са супер малки самолети! Харесвам Бомбардиер, но отговора ти показва голямо незнание, ушанка!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  27. 27 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3468 Неутрално

    [quote#7:"Ze Roberto"]Катар си купува индулгенциии за световното първенство 2022[/quote]

    Червената кратуна никога не може да раздели спорта от политиката от икономиката.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  28. 28 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2057 Весело

    [quote#20:"Ze Roberto"]Друго си е, когато се колебаят и откровено им харесва повече Еэрбъса да изберат Боинга... Посланието е ясно....[/quote]

    Аха - това предполагам ти го е казал СЕО-то на компанията докато сте играли голф, нали? Или някой тавариш от руската амбасада, докато лющите водка в някой хоремаг в ж.к. "Изток"...

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  29. 29 Профил на Тюфлекчия
    Тюфлекчия
    Рейтинг: 2057 Весело

    До коментар [#25] от "Realist":

    Да не говорим, че след санкциите силно се съмнявам да могат да произведат и една бройка - то всички модерни компоненти са западни...

    Браво демократи - станахте по-лоши от тези с които се борите!
  30. 30 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1429 Неутрално

    [quote#24:"Ze Roberto"]Ньет. Той е в сегмента на Сухой Суперджет [/quote]
    Сухой е в някакъв сегмент? Може, ако говорим за ВПК

  31. 31 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3468 Неутрално

    [quote#8:"Ze Roberto"]Той е за друг пазар [/quote]

    Марсианския?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  32. 32 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 434 Неутрално

    Канадският авиационен консорциум „Бомбардие“ ще направи едно от най-големите представяния на тазгодишното изложение със
    световната премиера на програмата си CSeries, която възлиза на 5,4 млрд. долара.
    Анализаторите отбелязват, че проектът е голям риск и разход за монреалската компания.
    Изложените CS100 и CS300 са тяснофюзелажни самолети, предназначени за превоз на 149 пътници. „Бомбардие“, който е третият по големина производител на граждански самолети, се надява да покрие половината от световния пазар на самолети със 100 до 149 места. Компанията посочва, че самолетите CSeries харчат с 20% по-малко гориво от съпоставимите А320 и на „Еърбъс“ и 737 на „Боинг“.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  33. 33 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3143 Весело

    [quote#22:"Ze Roberto"]CRJ100/CRJ200[/quote]

    В западните американски щати CRJ200 се експлоатира от Skywest, главно на по- малките летища където пътуват много малко пътници. С двигатели на General Electric! Средно 1 на около 10000 Boeng самолети от няколко серии!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  34. 34 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 434 Неутрално

    На обща площ от около 130 хиляди квадратни метра са разположени експозициите на 2260 участници от 60 държави, включително и Русия.
    Русия представя близо 40 различни компании. В Le Bourget клиентите се запознават с Су-30MK2, Су-35 М, МиГ-29M2 и МиГ-35, военнотранспортните самолети Ил-76MD-90A и учебно-бойният Як-130, както и BE- 200.
    От хеликоптерите Русия представя макет на Mi-8AMTSh, Ка-52, Ми-28N и Ми-35 млн, Ка-31 и Ми-26.
    Сред системите за ПВО са С-300PMU1 и С-300VM и зенитни ракетни системи Тор M2K.
    На статичната експозиция е изложен гражданският самолет Sukhoi Superjet 100.
    http://pan.bg/view_article-64-30726-AVIOSALON-BURZhE-BE-OTKRIT-SILNO-RUSKO-PRISYSTVIE-NA-AVIOShOUTO.html#sthash.ZFZWV9ag.dpuf

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  35. 35 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3143 Весело

    [quote#9:"Blood Red Skies"]Сега другариата с такава сила ще се включи да хвали Еърбъс и да плюе Боинг,[/quote]

    Смях, включиха се да хвалят "Бомардиер", канадска марка! Ватниците забравиха, че канадският президент отказа да се ръкува с Путин докато не изтегли зелените си гьонове от Украйна!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  36. 36 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3143 Неутрално

    [quote#35:"Realist"]канадският президент[/quote]

    Премиер, извинявайте!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  37. 37 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#35:"Realist"]Ватниците забравиха, че канадският президент отказа да се ръкува с Путин[/quote]
    Ама не се е отказал да строят заедно "Бомбардие"?

    Стойността на един канадски самолет ще възлезе на около 125 млн. долара. До сега компанията е произвела не повече от 1,000 такива самолети различна модификация. Откриване на производство в Русия може не само да намали разходите, но и да укрепи позициите на „Бомбардие” на световния пазар
    http://bulgarian.ruvr.ru/2012_11_05/93490247/

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  38. 38
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото е на чужд език

  39. 39 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#33] от "Realist": Бомбардие си има своята ниша в авиоиндустрията, където Боинг и Еърбъс нямат модели. Става въпрос за турбовитлови пътнически самолети и бизнесджетове.

  40. 40 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#38] от "Ze Roberto":

    Как си ги пишеш свободно. На това изложение Русия има само един самолет, всичко останало е каталози.

  41. 41 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3143 Неутрално

    До коментар [#39] от "Гарван":

    Така е, съгласен, Бомрадиер правят хубави самолети в тяхната ниша, винаги съм ги харесвал, дори 2 пъти съм пътувал на CRJ200!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  42. 42 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 764 Неутрално

    [quote#1:"chicago514"]Щях да се учудя ако бяха поръчали от Русия. [/quote]
    Русия има достатъчно научен, инженерен, суровинен и производствен потенциал да тръшне конкуренцията у земи. Но вместо да го прави, само тръби, че западът я задушавал и прави самолети годни само за война. Кой и е крив на Русия, при положение, че има гигантски авиозаводи, изпитателни лаборатории, центрове, произвежда цялата гама от най-съвременни авиационни материали (между другото основните материали в А-380 са руските алуминиево-литиеви сплави - 1420, 1424, 1468 и 1933, а както Ербъс, така и Бритиш Еърспейс широко използват най-якият дурал създаден досега - В93-Ц3), произвежда уникални реактивни двигатели и т.н. да излезе на световният пазар на цивилните самолети? Кой и е виновен? Пак западът ли?

  43. 43 Профил на Аксел
    Аксел
    Рейтинг: 652 Любопитно

    До коментар [#40] от "stoiank":Руснаците са пълно КАПО.Мижавата им авиоиндустрия се крепеше на двигатели от Украйна.Сега са световни аутсайдери.

    България има ЕДИН европейски политик-БОЙКО и ЕДНА европейска партия-ГЕРБ.Останалото е мафия!
  44. 44 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3143 Весело

    [quote#37:"Ze Roberto"]Откриване на производство в Русия може не само да намали разходите,[/quote]

    Ами, той и Боинг ушанка има развойно бюро в Русия. Еърбъс пък има цяла линия за сглобяване на А320 в Танджин, Китай!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  45. 45 Профил на ь
    ь
    Рейтинг: 1190 Весело

    А за "безаналоговите" опять ничего ... сигурно щото са 5-о поколение и са невидими

    простотията ходи по хората, затова обичам животните ...Цъкам само "+" ... но не на всеки!
  46. 46 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3698 Неутрално

    [quote#38:"Ze Roberto"]8 мая стало известно о том, что Россия и Китай подписали соглашение о создании....[/quote]
    化学 / プラスチック / 紙・パルプ
    職種
    営業、企画営業(法人向け / B2B)
    雇用形態
    正社員 / 中途・役職なし
    給料
    年収 300万円 ~ 420万円

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  47. 47 Профил на Аксел
    Аксел
    Рейтинг: 652 Любопитно

    До коментар [#42] от "petyo9":В пълна грешка си!Нищо нямат руснаците-само руини и технологии от 30 год.

    България има ЕДИН европейски политик-БОЙКО и ЕДНА европейска партия-ГЕРБ.Останалото е мафия!
  48. 48 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#40:"stoiank"]Как си ги пишеш свободно. На това изложение Русия има само един самолет, всичко останало е каталози.[/quote]
    Еми каталога не е ли представяне? Или си мислиш, че продавачите и купувачите като видят на Бурже истинските самолети ги завладява някаква моментна хрумка и водени от първичното впечатление още на изложението подписват сделки за десетки милиарди. Все пак прав си:

    Россия привезла в Ле Бурже один самолет - мексиканский "Суперджет"
    http://www.bbc.com/russian/international/2015/06/150615_russia_le_bourget

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  49. 49 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3468 Неутрално

    [quote#40:"stoiank"]... всичко останало е каталози.[/quote]

    Ама всичките се изкупиха!*
    _____________
    *За подложки за саксии...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  50. 50 Профил на Гарван
    Гарван
    Рейтинг: 830 Неутрално

    До коментар [#41] от "Realist": Не са лоши, но имат и доста кусури. Глобал Експрес е интересен пример за това как инжинерната мисъл изпреварва технологиите и това създава доста проблеми на техниците.

  51. 51 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3468 Неутрално

    [quote#48:"Ze Roberto"]Еми каталога не е ли представяне?[/quote]

    Тавариш, статията е за кой колко е ПРОДАЛ.

    Някакви данни колко Суперджета са се похарчили?

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  52. 52 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#4] от "тупая_обезьяна Горд представител на човешката раса":

    И къде се продава тази неземна технология? In your fucking dreams!

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  53. 53 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3143 Весело

    [quote#48:"Ze Roberto"]Россия привезла в Ле Бурже один самолет - мексиканский "Суперджет" [/quote]

    "Украина на этот раз привезла на авиасалон свой, новый лайнер - Ан-178."

    Ахахаха, и украинците ви удариха в земята! Русия представя на авиоизложението толкова самолета, колкото бедната, фалирала и унищожената от 2 години война Украйна!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  54. 54 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3468 Неутрално

    [quote#52:"Consumer"]И къде се продава тази неземна технология? In your fucking dreams![/quote]

    Там и никъде другаде.


    Айде, лека нощ на всички.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  55. 55 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#8] от "Ze Roberto":

    За кой пазар, севернокорейския и източноафриканския?

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  56. 56 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 434 Любопитно

    [quote#51:"Norman Granz"]Тавариш, статията е за кой колко е ПРОДАЛ.[/quote]
    Така ли?
    Самото заглавие е: "Боинг" и "Еърбъс" обявиха поръчки за десетки милиарди на изложението в Бурже"

    Обявената поръчка не е продажба все още... Щото поръчката може и да се оттегли.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  57. 57 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#55:"Consumer"]За кой пазар, севернокорейския и източноафриканския?[/quote]
    Виж пост № 38

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  58. 58 Профил на stoiank
    stoiank
    Рейтинг: 1132 Неутрално

    До коментар [#43] от "Аксел":

    Не знам дали са капо, защото вече има и много политика при тези договори но реално нямат нищо на това изложение, което е темата. Излагат един вертолет, един сухой и това е. Останалото са макети на космическа апарат и много каталози, а света е бизнес, ако те няма на тези места отиваш в историята. Ще видим дали ще продадат нещо на тяхното изложение за Египет, Индия и Китай, но ако не стане - закриваш. Така се развива света - искат или не искат.

  59. 59 Профил на stanislavdi
    stanislavdi
    Рейтинг: 1429 Неутрално

    [quote#34:"Ze Roberto"]Русия представя близо 40 различни компании. В Le Bourget клиентите се запознават с Су-30MK2, Су-35 М, МиГ-29M2 и МиГ-35, военнотранспортните самолети Ил-76MD-90A и учебно-бойният Як-130, както и BE- 200.
    От хеликоптерите Русия представя макет на Mi-8AMTSh, Ка-52, Ми-28N и Ми-35 млн, Ка-31 и Ми-26. [/quote]
    Российские производители гражданской техники в первый день Ле Бурже сообщили лишь об одном контракте: ЗАО «Гражданские самолеты Сухого» (ГСС, производитель Sukhoi Superjet 100) и авиакомпания «Якутия» подписали соглашение на поставку трех самолетов в версии с увеличенной дальностью полета. Воздушные суда начнут приходить в компанию в 2017 году. Сейчас «Якутия» эксплуатирует два SSJ-100. При этом лизинговая ставка будет фиксирована в рублях.

  60. 60 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#57] от "Ze Roberto":

    Явно са намерили частите му в индонезийската джунгла. Сега сериозно, ако разбера че сингапурците са поръчали подобен самолет, прати ми п.к. и ти пращам бутилка Макалън.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  61. 61 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 544 Неутрално

    като се разбишка климата и самолетите няма да могат да летят поради лоши метеорологични условия

  62. 62 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3468 Неутрално

    [quote#53:"Realist"]Ахахаха, и украинците ви удариха в земята! [/quote]

    Украйна в никакъв случай не бива да бъде подценявана като самолетостроителна сила. До ден днешен тя държи рекорда за най-голям транспортен самолет на всички времена: Антонов Ан-225 Мрия:
    http://avioners.net/wp-content/uploads/blogger/_ja676MG45Zg/TAhxlvlmXbI/AAAAAAAADls/7GLfRfft4DE/s1600/antonov-an-225-mriya-worlds-largest.jpg

    След десетина години аз си представям Украйна да е нещо като Полша, а Русия - нещо като ... както го рече Сергей Брин...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  63. 63 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 764 Неутрално

    [quote#47:"Аксел"]В пълна грешка си!Нищо нямат руснаците-само руини и технологии от 30 год. [/quote]
    Няма да споря. Няма да бъде честно. Та аз имам информация от първоизточниците. Бил съм в командировка в заводите на Ербъс в гр. Шпайер, Германия. Продължавай да вярваш в измислици! Не ми пречиш.

  64. 64 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3468 Неутрално

    [quote#59:"stanislavdi"]... авиакомпания «Якутия» ...[/quote]

    Едва ли ще летя скоро с тях. Айде, лека - този път наистина.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  65. 65 Профил на Realist
    Realist
    Рейтинг: 3143 Весело

    До коментар [#62] от "Norman Granz":

    Така е, скоро четох, че руските военни кораби разчитали на украински двигатели. Сега, заради ембаргото и украински двигатели няма! Корабни двигатели, електроника на ядрените бойни глави, ...., все неща които мАгучая сама не може да си произведе и разчита на бедна Украйна!

    Демокрацията е несъвършена, но никой не е измислил нещо по- добро.
  66. 66 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 764 Неутрално

    [quote#42:"petyo9"]а както Ербъс, така и Бритиш Еърспейс широко използват най-якият дурал създаден досега - В93-Ц3[/quote]
    Поправка: дуралът е В96-Ц3.

  67. 67 Профил на edin drugii
    edin drugii
    Рейтинг: 2674 Неутрално

    До коментар [#63] от "petyo9":

    е и кво ,да не ги правят с руски части или руски газ ,абе нищо не чух за летящи чинии бе ,нали наште шефове си търсеха летяща чиния ,някой да знае нещо по въпроса ....

  68. 68 Профил на Jessika
    Jessika
    Рейтинг: 1511 Неутрално

    Голямо пазаруване е паднало - 60 самолета от една компания , 30 от друга, като само една бройка струва милиарди!

    Виктор Юго: „Общество, което не иска да го критикуват, прилича на болен, който не разрешава да го лекуват.”
  69. 69 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7993 Неутрално

    Руснаците колко са поръчали?

  70. 70 Профил на Доналд Радев
    Доналд Радев
    Рейтинг: 434 Неутрално

    [quote#65:"Realist"]Така е, скоро четох, че руските военни кораби разчитали на украински двигатели. [/quote]
    Правилно е да се чете:

    Така е, скоро четох, че съветските военни кораби разчитали на съветски двигатели.

    "Америка преди всичко" означава "Майната му на останалия свят"
  71. 71 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 544 Неутрално

    всички сьвременни изтребители с делта крило и предкрилки като юрофаитер грипен и рафал са взаимствали това от Ту 144 само че за военни изтребители

  72. 72 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 544 Неутрално

    руснаците са теоретици
    в практиката са дървета не че не могат да го направят но просто е сделано

  73. 73 Профил на dearblue
    dearblue
    Рейтинг: 544 Неутрално

    До коментар [#68] от "Jessika":
    няколко броики от една поръчка струват милиарди

  74. 74 Профил на by85
    by85
    Рейтинг: 685 Весело

    [quote#33:"Realist"]В западните американски щати CRJ200 се експлоатира от Skywest[/quote]
    Летял съм с него в Германия. Чувството по време на излитане е уникално, но бях до двигателя и си беше много шумно. Аз се радвах защото ме радва звукът и тягата, но за средностатистическия пътник ...

    “Православието и славянството са две овчи кожи, с които отдавна се прикрива хитрият руски вълк” П.К.Яворов
  75. 75 Профил на angelthepep
    angelthepep
    Рейтинг: 225 Неутрално

    "...че е продал 20 самолета А330-300 на "Сауди арейбиън еърлайнс" (Saudi Arabian Аirlines). Тя стана първата авиокомпания, закупила този модел самолети с една пътека и нисък разход на гориво."

    Чак първата, при положение, че този модел се доставя от 1993 насам... И се една пътека?! Хайде Дневник, малко по сериозно!

  76. 76 Профил на mar_x
    mar_x
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Айде сега мурзилките да ни кажат как санкциите срещу дедо Пут пречели. Ми то толкова подем за последните 10 години на се е случвало. Руснака ке лъска бастоня само.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  77. 77 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1918 Неутрално

    Що така не виждам мераклии за А380?
    Да не се окаже, че разчетите на Боинг, в полза на Дриймлайнер са по-близки до реалността?!

    I Want To Believe
  78. 78 Профил на Димитър Димитров
    Димитър Димитров
    Рейтинг: 817 Неутрално

    [quote#30:"stanislavdi"]Сухой е в някакъв сегмент? Може, ако говорим за ВПК[/quote]

    И там гълтат вода сиромасите..."

  79. 79 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3468 Неутрално

    До коментар [#4] от "тупая_обезьяна Горд представител на човешката раса":

    Колко ли е обидно да се правиш на маймуна, и ПАК никой да не ти обръща внимание...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  80. 80 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 764 Неутрално

    [quote#71:"dearblue"]всички сьвременни изтребители с делта крило и предкрилки като юрофаитер грипен и рафал са взаимствали това от Ту 144 само че за военни изтребители [/quote]
    Да, бе! Всичките са почнали да правят колелата кръгли, като видели това от руснаците.

  81. 81 Профил на Ген. Колев
    Ген. Колев
    Рейтинг: 494 Весело

    До коментар [#29] от "Тюфлекчия":

    На пазара за десетилетия напред са само Боинг и Еърбъс. Само за масовите А330 при Еърбъс трябва да почакате 7 години, ако сега искате да заявите.....

    Е, ако искате да не чакате опитайте и с това.....

    https://en.wikipedia.org/wiki/Sukhoi_Superjet_100

    List of companies[edit]
    Project leader: United Aircraft Corporation
    Strategic partner: Alenia Aermacchi
    Risk-sharing partner: Snecma
    Main designer: Sukhoi
    Consultant: Boeing
    Aircraft Main System Suppliers: Thales (avionics),[53] Liebherr (with Teploobmennik OJSC and PMZ Voskhod JSC) (Flight Control Systems),[54] Messier-Dowty with OOO "Авиаагрегат", Ulyanovsk (landing gear), Vision Systems (IFE),[55] Intertechnique (Zodiac) (fuel system), BE Aerospace (interior), GEVEN SPA (seats), Curtiss-Wright Controls (fire protection system), Honeywell (APU), IPECO (crew seats), Parker Hannifin (hydraulic system), Hamilton Sundstrand (electrical system), Meggitt Vibro-Meter (engine vibration sensor), Saint-Gobain Sully (windows), Aircelle (engine nacelles and thrust reverser), SAMCO (passenger and cargo doors), Goodrich Corporation.
    Engines: PowerJet (NPO Saturn and Snecma)
    Mass production: KnAAPO, NAPO


    На 100% е събран само от компоненети и инжинеринг от вражески компании гледам, ама на колко самогона средно е сглобяващия го личен състав?!? Така че в момента се предлага само във вариант от сАвецка мукава (радар го не лови). Много изгодно излизал разправят пък и ТАСС е упъномощена да заяви, че имало голям интерес към тези отечествени самальоти, ама още никой не е посмял да си поръча такъв. Мужишки му работи....


  82. 82 Профил на zle_platen_trol
    zle_platen_trol
    Рейтинг: 635 Неутрално

    До коментар [#77] от "2.5":

    По същата причина поради , която не виждаш мераклии за 747 . Самолетната индустрия се насочва към модели с два двигателя , това е .

  83. 83 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 859 Весело

    До коментар [#42] от "petyo9":

    Просто Русия няма нужда
    [quote#42:"petyo9"] да излезе на световният пазар на цивилните самолети? [/quote]
    в момента. Когато му дойде времето ще излезе.....
    А в момента трябва да набие канчетата на хамериканските империалета дето си завират носовете на Изток, както им ги наби, например, преди време в Югоизточна Азия.. ....
    За целта трябват предимно военни самолети.....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  84. 84 Профил на Consumer
    Consumer
    Рейтинг: 551 Весело

    До коментар [#83] от "boby1945":

    Аз последно си спомням как Рейгън им го сложи напреки на шибаните унтерменши, прибраха се посрани от Афганистан, Германия се обедини, а СССР се разпадна!

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  85. 85 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 764 Неутрално

    [quote#83:"boby1945"]А в момента трябва да набие канчетата на хамериканските империалета[/quote]
    Да бе, ама докато им набива канчетата американците живеят все по-добре и по-добре, а руснаците все по-зле и по-зле. Доколкото си зпомням "загниващият капитализъм" щеше окончателно да рухне до 1980-та, а то дето не се случи, ами даже стана и по-зле - рухна савецкият блок. Що така?

  86. 86 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1918 Неутрално

    До коментар [#82] от "zle_platen_trol":

    747 е концепция на 50 години, заедно с всичките му вариации...
    А380 трябваше да продадат към 90 машини за да не са на загуба.
    Досега са доставили 162 при поръчани 317.
    Що се отнася до 747, там са заявени и доставени към 1500бр.
    Силно се съмнявам А380 да се окаже и бледа сянка на успеха на 747!

    I Want To Believe
  87. 87 Профил на boby1945
    boby1945
    Рейтинг: 859 Весело

    До коментар [#85] от "petyo9":

    Остави ги и едните и другите да си живеят както им се харесва.... не се пробвай да им пращаш самолетчета на Изток да нямаш проблеми....

    Don't worry, be happy now! Boby said. ЕС е вреден за вашето здраве, дръпнете сиджимката овреме, да не плачкате като 1944 година....
  88. 88 Профил на petyo9
    petyo9
    Рейтинг: 764 Неутрално

    [quote#87:"boby1945"]Остави ги и едните и другите да си живеят както им се харесва.... [/quote]
    Съгласен. Ще отбележа само, че американците си харесват живота, докато руснаците - не, но нокой никога не им е искал мнението.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK