"Емирейтс" пуска най-дългия граждански полет

"Емирейтс" пуска най-дългия граждански полет

© Associated Press



Дубайската авиокомпания "Емирейтс" (Emirates) се готви да пусне най-дългия в света граждански полет без прекъсване в началото на следващата година между Дубай и Панама, съобщи ДПА.


От 1 февруари "Емирейтс" ще използва Боинг 777-200 ЕлАр (Boeing 777-200 LR) с капацитет 266 пътници, който да лети на разстояние 13 821 километра, съобщи снощи компанията.


Полетът ще продължава 17 часа и 35 минути.




Разстоянието е със 17 километра повече в сравнение със сегашния най-дълъг полет без прекъсване, извършван от австралийската "Куонтас" (Qantas) по маршрута Сидни - Далас.


През 2013 година "Сингапур еърлайнс" (Singapore Airlines) отмени по финансови причини планирания полет от 15 344 километра между Сингапур и Нюарк в Ню Джърси.


Всичко, което трябва да знаете за:

Ключови думи към статията:

Коментари (64)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Чардо
    Чардо
    Рейтинг: 2744 Весело

    Мерат си ги като малки хашлакори . . .

    Вярвам, Господи, помогни на моето неверие! Марко гл.IХ,ст.24
  2. 2 Профил на Ghost
    Ghost
    Рейтинг: 1154 Любопитно

    Бе, да не им издирваме и техните самолети по година-две...или завинаги...

    Форумът е в будна кома...
  3. 3 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2554 Неутрално

    арабски мании за най големи неща

  4. 4 Профил на adam1966
    adam1966
    Рейтинг: 581 Неутрално

    Боинг е самолета...а не ТУ...

  5. 5 Профил на Mockingbird
    Mockingbird
    Рейтинг: 263 Неутрално

    Щом няма да лети над руски колонии - добре.

  6. 6 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 1231 Неутрално

    Трябва да отворят и бръснарница на борда.

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  7. 7 Профил на B52
    B52
    Рейтинг: 1572 Любопитно

    [quote#4:"adam1966"]Боинг е самолета...а не ТУ..[/quote]
    Изпуснах връзката - Емирати, Австралийци, Сингапур....
    Как се намеси тук типа самолет...?
    Да не говорим че снимката е на А380, а не В777....

    He had decided to live forever or die in the attempt, and his only mission each time he went up was to come down alive.
  8. 8 Профил на raven
    raven
    Рейтинг: 832 Весело

    Ще се накефят на седалкова терапия...хем си седят, хем си летят.

  9. 9 Профил на staska
    staska
    Рейтинг: 1212 Весело

    До коментар [#8] от "raven":

    Ако нема джакузи на борда, не се качвам.

    "Този, който търси ангел и следи само за крилата, рискува да се прибере в къщи с гъска."
  10. 10 Профил на foxa5
    foxa5
    Рейтинг: 1041 Неутрално

    17 часа и половина затворен в самолета - ужас. Иначе пък колко мили ще събереш с един двупосочен билет.

  11. 11 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3310 Неутрално

    От Сидни до Далас - разбирам.
    От Сингапур до Нюарк в Ню Джърси - би могло.
    Ама кого ще возите от Дубай до Панама?

  12. 12 Профил на venci4
    venci4
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    Където Панама там и САЩ, или долно мексико, както го нарича един форумен лумпен

    Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg
  13. 13 Профил на jalal_al_din
    jalal_al_din
    Рейтинг: 478 Весело

    До коментар [#11] от "Един препатил":

    Латиноси с прикачване до други съседни държави.

  14. 14 Профил на venci4
    venci4
    Рейтинг: 1620 Неутрално

    [quote#12:"venci4"] или долно мексико[/quote]
    Поправка- горно мексико с ракети

    Платени форумни тролчета, така ли ви възпитават на Позитано? http://prikachi.com/images/793/8000793h.jpg
  15. 15 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#11] от "Един препатил":

    Дубай и Панама са двете последни места, където лесно се перат пари.

    Имат интереси.

  16. 16 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4709 Любопитно

    [quote#7:"B52"]Как се намеси тук типа самолет...? [/quote]
    Съвсем естествено се повдига въпросът за типа самолет. Или според теб няма значение какъв е самолета, когато говорим за най-дългия граждански полет в света?

    Gunter glieben glauchen globen
  17. 17 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3310 Неутрално

    До коментар [#15] от "liubo...otdale4":
    [quote#15:"liubo...otdale4"]Дубай и Панама са двете последни места, където лесно се перат пари. [/quote]

    Благодаря Ви, изненадан съм да науча това.
    Аз винаги съм мислил, че пари най-лесно се перат в България.

  18. 18 Профил на др. Иванов
    др. Иванов
    Рейтинг: 696 Неутрално

    До коментар [#15] от "liubo...otdale4":

    Това не го разбрах! Наистина от 17 години не съм ходил в Дубай, но преди това съм летял натам над 200 пъти и мисля, че това беше едно от местата, където се правеше точно това.

    Комунист - реформатор, реформатор - милиционер, милиционер - агент, в един и същи строй!
  19. 19 Профил на liubo...otdale4
    liubo...otdale4
    Рейтинг: 466 Неутрално

    До коментар [#17] от "Един препатил":

    Не искам да засегна патриотизма Ви, но в България се перат жълти стотинки, по сравнение с Дубай и Панама.

    Знам го това от специалисти по въпроса.

    Естествено, поводът на такъв полет сигурно е друг, аз се пошегувах.

  20. 20 Профил на the социалиста
    the социалиста
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Аз при такива уморени пилоти не се качвам.

    Даже ТИР-аджиите ги карат да почиват на всеки 8 часа зад волана.

    Ако социализмът беше нещо хубаво, целия свят щеше да бъде социалистически. Не само една Северна Корея.
  21. 21 Профил на the социалиста
    the социалиста
    Рейтинг: 466 Неутрално

    Да не говорим, че това на снимката не е А380.

    В777 е 2 пъти по-малък.

    Ако социализмът беше нещо хубаво, целия свят щеше да бъде социалистически. Не само една Северна Корея.
  22. 22 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#8] от "raven": Седалкова терапия. Да не би да имат внедрени Shiatsu.

  23. 23 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#4] от "adam1966":

    Боинг 777 ,чиито основни стойки на колесника са проектирани и разработени в знаменитото авиоконструкторско бюро имени Туполева!

  24. 24 Профил на raven
    raven
    Рейтинг: 832 Любопитно

    До коментар [#23] от "rurade":

    Да бе, да!
    Рашките на Ford са разработили бъквата F, на Uno - U, на Ситроен - С и на Киа - К.
    Сега се опитай да обясниш по-подробно за колесника.
    Има нещо различно от колесниците на другите самолети.
    Давай по матроски...чакам!

  25. 25 Профил на raven
    raven
    Рейтинг: 832 Весело

    До коментар [#22] от "Nazlim S":
    [quote#22:"Nazlim S"]Да не би да имат внедрени Shiatsu. [/quote]

    Ти седни, пък като та започнат едни Shiatsu да та докосват навсякъде, ще разбереш...
    Седемнайсе часа ще минат като "Седемнадесет мига от..." летенето.

  26. 26 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#24] от "raven":
    При создании авиалайнера Boeing 777 американские инженеры столкнулись с проблемой заключавшейся в том что для настолько крупного самолёта уже не хватало стандартных двухосных тележек основных шасси чтобы обеспечить равномерное распределения веса машины на земную поверхность.
    Для решения этой проблемы необходимо было-бы либо сделать третью дополнительную стоку шасси под фюзеляжем в центроплане самолёта, либо сделать основные стойки большими, трёхосными. В итоге инженеры выбрали второй вариант, но и при создании трёхосных стоек не обошлось и без проблемы которая заключалась в полном отсутствии у американцев опыта создании подобных агрегатов.
    В её решении помогло начавшееся в конце 80-х начале 90-х сотрудничество сначала с СССР а потом и с Россией, когда американцы смогли договорится с КБ Туполева и получили документацию на основные стойки Ту-154, благодаря которой и появились на свет стоки Boeing 777.

  27. 27 Профил на raven
    raven
    Рейтинг: 832 Любопитно

    До коментар [#26] от "rurade":

    Това и аз мога да го напиша.
    Бойнгът е пуснат 1995-та.
    Дай доказателства! Няма официални документи.
    Пак ли някой е обрал рашките, а те дори не могат да произведат това, дето им откраднали?

  28. 28 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#27] от "raven":

    Перевод конструкторских работ в Россию Боинг начал еще в первой половине 1990-ых гг. В 1993 г. Боингом открыт Научно-технический центр в Москве, в 1998 г. — Московский Конструкторский центр (МКЦ). Сегодня это самый большой инженерный центр за пределами США — порядка 1.000 инженеров-конструкторов, не считая технического персонала.

    Конструкторский Центр “Боинг” в Москве принял активное участие в более чем 250 проектах, а с 2000 г. — во всех программах компании “Боинг — Гражданские самолеты”, включая такие крупномасштабные проекты, как 747 Boeing Converted Freighter, Boeing 737-900ER, Boeing 777-200LR/300ER, Boeing 777F, Boeing 767-200SF/300BCF, Boeing 747LCF, новый самолет семейства 747 Boeing 747-8 а также новейший авиалайнер – Boeing 787 Dreamliner.
    Любому москвичу прекрасно известно здание Московского КБ Боинга — Газетный переулок, д.17/9. Это — в 5 мин ходьбы от Кремля по Тверской, прямо напротив Центрального телеграфа (он стоит как раз на углу Тверской и Газетного). Собственно — вот здание Московского КБ Боинга:

  29. 29 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#27] от "raven":

    3. Производство Эйрбас в России
    Известно, что любой авиастроительный завод — включая и авиастроительные заводы Эйрбаса и Боинга, конечно — это предприятия отверточной сборки. Авиастроительные заводы Эйрбаса или Боинга — не производят ни авионики, ни двигателей, ни шасси, ни иллюминаторов, ни пассажирских кресел, ни обшивки, ни силовых конструкций, ни гидравлических систем — но собирают свои самолеты отверткой из готовых самолетокомплектов.
    Производство самолетокомплектов, которые потом отверткой собирают в аэробусы, в значительной степени находится в России. Данные с сайта Эйрбас, ссылка дана выше:
    Корпорация Иркут производит стойки переднего шасси, килевые балки и детали закрылков (flap track) для самого массового самолета Эйрбас — семейства А-320.
    Воронежское ВАСО производит компоненты пилонов двигателей для того же семейства.
    ВСМПО-Ависма производит стойки основных шасси самых современных аэробусов — семейств А-350 и 380 (который двухэтажный, самый большой пассажирский самолет в мире). Эта же компания производит 60% (!!!) титановых деталей для всех аэробусов.
    Нижегородский Гидромаш — блоки системы управления полетом, гидравлику и пневмоагрегаты. Гидромаш поставляет Эйрбасу, Либхерру, Мессье и Умбра Кусчинетти комплектующие для аэробусов А-320, А-340, А-380, эмбраеров Emb-135/145, Emb-170/175, Emb-190, Глобал Экспресс и вертолета Агуста АВ-139.
    Завод Хэмилтона-Науки в Кимрах, Тверская область — делает для аэробусов теплообменнники, системы кондиционирования

  30. 30 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#25] от "raven": Ако е Shiatsu-то, добре. Само да не са едни полузаспали пасанджери, че моментално ги събуждам.

    'Седемнадесетте мига', мигновенно ща отлетят.





  31. 31 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 425 Неутрално

    Eърбъс А380 е единственият с цял втори етаж, 747 има половинка, 787 няма въобще.

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  32. 32 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#31] от "fpyyh": Има 787 = A Dreamliner.

  33. 33 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#31] от "fpyyh": Забережка: Един етаж.

  34. 34 Профил на raven
    raven
    Рейтинг: 832 Весело

    До коментар [#33] от "Nazlim S":

    От бързо писане ще си прее@еш клавиатурата.

  35. 35 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#26] от "rurade": This is a big fat lie.

  36. 36 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#34] от "raven": Знам бре, знам! За една единствена буквичка, моите съграждани are trying to f***** m* up. Което в края на краищата даже не е моя грешка, а на "авт.комп.система".
    So, what the heck.


  37. 37 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4710 Весело

    До коментар [#29] от "rurade":

    Начи всички тея дето работят там в руския Боинг що не вземат да произведат саветски такъв?! Що си дават парите да купуват?!
    Щом ги изпращат готови като мебели"Ikea",секи може да си сглоби Боинг в двора!

    klimentm
  38. 38 Профил на klimentm
    klimentm
    Рейтинг: 4710 Неутрално

    До коментар [#35] от "Nazlim S":

    Нека се радва, какво му остава друго?

    klimentm
  39. 39 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#38] от "klimentm": Като си повтори лъжите по няколко пъти, ще започне да си вярва. Така, ще подведе и добронамерени душици. Затова, му го казвам право в очите, че лъже.

  40. 40 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1441 Любопитно

    [quote#1:"Чардо"]Мерат си ги като малки хашлакори [/quote]

    Чардо,
    има го и този елемент, но има голяма логика и последователност в желанието им да привлекат корабните магнати от цял Свят. Направили са им всичко: летища; пристанища; луксозни (кичозни) имоти и всичко за правенен на бизнес. Логично е и да има директни линии до възлови за корабоплаването места.

    !!!
    Построиха православана църква в Дубаи - с пари на Емира за да се подмажат на гръцките корабни олигарси !!!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  41. 41 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1441 Весело

    [quote#11:"Един препатил"]Ама кого ще возите от Дубай до Панама? [/quote]

    Изключително последователни са

    в желанието си да привлекат в Дубай

    корабните магнати от цял Свят.


    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  42. 42 Профил на Ivan Tsanev
    Ivan Tsanev
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#11] от "Един препатил":

    Шопинг тур за наркобарони?

  43. 43 Профил на Радослав Георгиев
    Радослав Георгиев
    Рейтинг: 25 Весело

    Аз едно време пътувах Кърджали - Русе 11 часа с БДЖ-то. 17 часа кво са?!

  44. 44 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#37] от "klimentm":
    Да инвестираш милиарди и да направиш организация за да проектираш,произведеш,продадеш ,а след това и да поддържаш с десетилетия модел самолет за търговски полети явно е доста трудна задача и непосилна задача и не е за всеки!
    Затова в света има само два големи концерна ,които произвеждат големи граждански самолети!
    Но даже те използват подизпълнители ,които са най-добри в областа си и както се вижда руските фирми са доста добре представени !



  45. 45 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#35] от "Nazlim S":
    Това го знаят всички ,които са в авиацията или се интересуват от нея още от както излезна В777!Явно ти не си от тези хора и за теб това е новина 20 години по-късно!
    И друг път съм ти казвал,че фактите не изискват твоето съгласие или одобрение -те са факти!
    Ако на теб не ти харесват по някаква причина-това не е проблем на този ,който ти ги съобщава ,а изцяло твой!

  46. 46 Профил на стафилокок
    стафилокок
    Рейтинг: 1231 Неутрално

    До коментар [#44] от "rurade":
    Но даже те използват подизпълнители ,които са най-добри в областа си и както се вижда руските фирми са доста добре представени !
    Ми да, като не могат да правят свестни пътнически самолети поне да произвеждат части. Желателно е да е само една, за да могат да се специализират на прилично ниво.

    Миналото се наследява, бъдещето се изгражда.
  47. 47 Профил на gonz0104
    gonz0104
    Рейтинг: 1048 Неутрално

    До коментар [#44] от "rurade"
    То и Конкорд бяха изпоползвали нещо от ТУ-144 по колесника и затова вече не летят)

  48. 48 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3983 Неутрално

    [quote#23:"rurade"]Боинг 777 ,чиито основни стойки на колесника са проектирани и разработени в знаменитото авиоконструкторско бюро имени Туполева![/quote]

    Хахааааа-ха-ха-ха!

    Това "знаменито" бюро от 30 години не произвежда нищо, освен усмивки от старите ленти, тавариш.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  49. 49 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3983 Неутрално

    [quote#24:"raven"]Рашките на Ford са разработили бъквата F, на Uno - U, на Ситроен - С и на Киа - К. [/quote]



    Рашките на Боинга могат да му произведат единствено керосина...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  50. 50 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#48] от "Norman Granz":

    Ти май не умееш да използваш Гуглето-там има много повече от това ,което съм цитирал!
    Ако искаш да го намериш,разбира се!

  51. 51 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#49] от "Norman Granz":

    Боинг 777 е известен и с това,че е единствения голям пътнически самолет на който заради конструктивен недостатък му замръзваше горивото при продължителни полети,например Пекин-Лондон и един собственост на Бритиш падна на метри от полосата преди летището!
    Ама сигурно и това не си спомняш!

  52. 52 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3983 Неутрално

    [quote#50:"rurade"]Ти май не умееш да използваш Гуглето-там има много повече от това ,което съм цитирал!
    Ако искаш да го намериш,разбира се![/quote]

    Има - дръжки.

    Произвеждат ФЮЗЕЛАЖИ, които окомплектоват с чужди двигатели и авионика, и които не могат да се видят на нито едно летище в цивилизования свят.

    Само за самолети не ми говори - прекарал съм МЕСЕЦИ във въздуха, бил съм на всички сериозни летища на пет континента, а за последен път съм виждал съветски самолет в Баку преди 7 години.

    Аерофлот не го пускат да лети с руските бракми до където и да било - оперират Боинги и Ербъси до летищата на първия свят.

    Суберджета им се заби като гвоздей в земята и сега го продават на вътрешните си линии.

    Знам, че за една мурзилка дори казанчето в клозета на някой Боинг да произведат - пак е епохално постижение, но ... прогресивният идеал е едно, а животът, уви - друго...

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  53. 53 Профил на rurade
    rurade
    Рейтинг: 237 Неутрално

    До коментар [#46] от "стафилокок":

    От цитатите се вижда ,че произвеждат много и най-различни части за почти всички граждански самолети от гамата на Боинг и EADS!
    За сведение България не може да произведе даже стомана за гвоздеи и я внася!

  54. 54 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3983 Неутрално

    [quote#53:"rurade"]От цитатите се вижда ,че произвеждат много и най-различни части за почти всички граждански самолети от гамата на Боинг и EADS! [/quote]

    България в няколко завода произвежда много и най-различни части за Мерцедес, Ауди, Рено, Пежо, Фолксваген и т.н., от което не следва, че произвежда Мерцедеси, Аудита, Рена, Пежа, Фолксвагени и пр.

    Произвежда схеми за чистачките им, тампони за ... нещо си там.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  55. 55 Профил на Norman Granz
    Norman Granz
    Рейтинг: 3983 Неутрално

    [quote#51:"rurade"]Боинг 777 е известен и с това,че е единствения голям пътнически самолет на който заради конструктивен недостатък му замръзваше горивото...[/quote]

    Ей, какви лъжци сте, бе!

    ЗАМРЪЗВАШЕ му горивото - значи на ВСЕКИ Боинг 777 ВСЕКИ път му е замръзвало. Аз съм пътувал 30-тина пъни с Трипъл Севън - можеш ли да ми обясниш как съм жив още?!

    Boeing identified the problem as specific to the Rolls-Royce engine fuel-oil heat exchangers, and Rolls-Royce subsequently developed a modification to its FOHE; the European Aviation Safety Agency (EASA) mandated that all affected aircraft were to be fitted with the modification before 1 January 2011. Boeing 777 aircraft powered by General Electric or Pratt & Whitney engines were not affected by the problem.

    НЯМАМ ВРЕМЕ ДА ОТГОВАРЯМ НА ВСЕКИ ИДИОТ.
  56. 56 Профил на Nazlim S
    Nazlim S
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#43] от "Радослав Георгиев": Като, влакът ща закъснее 120 минути. ))))

  57. 57 Профил на fpyyh
    fpyyh
    Рейтинг: 425 Неутрално

    До коментар [#32] от "Nazlim S":

    http://www.ausbt.com.au/photos/view/maxsize:640,480/51a743e51afc4559acc66e19767f2254-boeing-787-9-sizecomparo-1000.jpg

    787 не само няма втори етаж, но е и по-малък от 777 в повечето варианти

    за да разберете всичко за белодробния рак, продължавайте да пушите
  58. 58 Профил на Never surrender
    Never surrender
    Рейтинг: 294 Неутрално

    До коментар [#26] от "rurade":

    Тя и седалката на тоалетната е базирана на първата в света вътрешна тоалетна - руска безаналогова разработка, защо я пропускаш?

    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.
  59. 59 Профил на Never surrender
    Never surrender
    Рейтинг: 294 Неутрално

    [quote#49:"Norman Granz"]Рашките на Боинга могат да му произведат единствено керосина...[/quote]

    Няма да могат - под ембарго са разни технологии за рафиниране и аз чакам кога ще обявят, че започват да внасят бензин. Световната сила ... по мизерии.

    Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.
  60. 60 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 3310 Неутрално

    До коментар [#47] от "gonz0104":
    [quote#47:"gonz0104"]То и Конкорд бяха изпоползвали нещо от ТУ-144 по колесника и затова вече не летят[/quote]

    Извинете, че ще Ви поправя. Случи се точно обратното - конструкторите на ТУ-144 не успяваха да се справят с колесника и се наложи да откраднат чертежите на колесника на Конкорд. Всъщност цялата работа я свършиха агенти на чехското разузнаване във Франция и случаят вдигна много шум навремето.
    А това, че руски фирма произвеждат части за Еърбъс и Боинг според мен е нещо много добро.
    Така или иначе се разбра, че "Армата" няма да могат да произведат.

  61. 61 Профил на gonz0104
    gonz0104
    Рейтинг: 1048 Неутрално

    До коментар [#47] от "Един препатил"
    Знам бе пич.Просто бъзиках колегата rurade,според който без рашките нямало да има Боинг и Еърбус.

  62. 62 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 2556 Весело

    До коментар [#6] от "стафилокок":

    За бръснарница не знам, но може би повече тоалетни...

    I Want To Believe
  63. 63 Профил на etty1
    etty1
    Рейтинг: 2109 Неутрално

    Аз съм летяла почти толкова от Окланд, Нова Зеландия до Лондон, през Хонг Конг с 2 часа престой, а отсечката Хонг Конг - Лондон стана около 16 часа, защото по обичайния път имаше неблагоприятни метеорологични условия и Бритиш Еъруейз избраха по-дълъг (но безопасен) с близо 3000 мили маршрут над Сибир. Има доста развлечения - филми, игри, музика, храна, напитки, можеш да се разхождаш. Ако всичко с полета е наред, издържа се без проблем.

    “The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge.” ― Daniel J. Boorstin
  64. 64 Профил на Нефертити
    Нефертити
    Рейтинг: 2085 Весело

    Много ще ме накефи да летя 17 часа ...

    Предразсъдъците са за ограничените.




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK