Протест срещу цените на горивата се организира на 1 септември

Снимката е архивна

© Юлия Лазарова

Снимката е архивна



Граждани излизат на 1 септември на национален протест срещу високите цени на горивата. Протестът се организира в социалната мрежа "Фейсбук".


"Време е за национално обединение! Да кажем край на монопола! През 2011 година успяхме, ще успеем и сега!!! Всички трябва да бъдем там! Да покажем единна национална позиция!", се призовава в страницата на събитието за 10 часа на 1 септември пред сградата на Народното събрание. Депутатите тогава още няма да са се върнали на работа, първото им заседание ще е на 2 септември, сряда.


Според БГНЕС протестът ще се проведе и в други градове - в Бургас на магистралата под и над детелината при Българово, във Варна - магистралата при летище Варна подходите към Варна и София.




С призива: "Българи дойде време отново да сме задружни", групата призовава за протест през есента. В нея се казва още, че "в цяла Европа горивата са по-евтини отколкото в България. В цяла Европа доходите им са в пъти по - големи отколкото в България. Всички заедно можем да променим това".


"Не сме доволни от цената на горивата. Не сме доволни от качеството на горивата. Не сме доволни от борбата с монополи. Тя е неефективна. Високата цена на горивата пряко завишава цената на всички продукти от първа необходимост. Така се срива икономиката на страната ни. Свалете Цената на ГОРИВАТА!", призовават още в групата във "Фейсбук".

Ключови думи към статията:

Коментари (56)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 470 Неутрално

    Вижте нещо да се внушава : " Борисов е виновен за цените на горивата", та да бутнете кабинета тролчета. Помните ли и в предишния му мандат предприехте такава инициатива?

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  2. 2 Профил на mtmvb1111
    mtmvb1111
    Рейтинг: 418 Неутрално

    където започва фейсбук, свършва журналистиката....

    Руското влияние убива България! "Дневник" също....
  3. 3
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  4. 4 Профил на xmm
    xmm
    Рейтинг: 1086 Неутрално

    Кой е автора?Дори и във фейса има първи.

  5. 5 Профил на edin drug
    edin drug
    Рейтинг: 2210 Неутрално

    До коментар [#1] от "oporna_to4ka":

    винаги когато не управлява проруско правителство се получава така ,че горивата са скъпи ,а ЛУКОЙЛ и Русия ползват цената им за политическо влияние в страната , преди беше с цената на газта и тока ,сега газта падна ,защото руснаците не предполагаха връзката с цената на нефта и падането му да им поднесе такава изненада,та сега остава цената на горивата ,днес дори в Румъния цената на дизела беше 10 ст надолу пир все 24% ДДС ,това става винаги още от първото правителство на СДС насам ,затова в България демокрация няма вече над 70години .

  6. 6 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5135 Любопитно

    До коментар [#1] от "oporna_to4ka":

    нали знаеш ролята на Дянков за картела !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  7. 7 Профил на Sinergy
    Sinergy
    Рейтинг: 543 Гневно

    10 часа сутринта на ВТОРНИК и то когато нашите "народни представители" все още не са се прибрали ?!?!?! Все едно този протест НАРОЧНО не трябва да събере хора...

  8. 8 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5135 Неутрално

    А някой помни ли КОЙ съсипа ПЛАМА и КОЙ продаде Нефтохима на монополиста !?!?!?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  9. 9 Профил на oporna_to4ka
    oporna_to4ka
    Рейтинг: 470 Неутрално

    [quote#5:"edin drug"]винаги когато не управлява проруско правителство се получава така ,че горивата са скъпи[/quote]
    По принцип не вярвам на "световната конспирация", но ми се струва че руснаците се опитват да ни "наказват" че не сме послушни с цените на горивата.

    Добрата тролска практика повелява - Дявол трябва да играе в главите на гражданите на републиката, за да може крадците да олепят властта
  10. 10 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 572 Весело

    най-добре е да организират Автопротест..

    така и вълкът сит и агнето цяло


    нека си напълнят резервоарите със скъпо гориво...

    като се Напротестират , ще се уморят..

    и по български :

    по една псувня и на масата
    .........

    българинът никога няма да узрее , винаги ще налива вода в чужда мелница ..но има право да псува , на воля

  11. 11 Профил на Ристьо
    Ристьо
    Рейтинг: 572 Неутрално

    [quote#8:"КМЕТ В СЯНКА"]А някой помни ли КОЙ съсипа ПЛАМА и КОЙ продаде Нефтохима на монополиста !?!?!?[/quote]

    а някой опитал ли е да Прочете надписът над Парламента ??

    а да го осмисли , да го разбере ??

    цените са ниски....щом Купуват..значи е ОК

  12. 12 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1291 Весело

    Граждани? Комунетата ше излизат на протест срещу високите цени! Високи, друг път, това е политическа агитация! Гражданье са съвестните гербери, които самоотвержено ще излязат на контрапротест, с искане незабавно да бъдат вдигнати цените!

  13. 13 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 1254 Гневно

    "През 2011 година успяхме, ще успеем и сега!!!"

    Интересно, какво успяха през 2011 - свалиха правителството на Борисов, какво последва, паднаха ли цените на горива и ел. енергия ? Ама, после не протестираха !!! Дразнещо ? Дали ще се върже някой ?

  14. 14 Профил на oex13531876
    oex13531876
    Рейтинг: 418 Весело

    Ало, "СИЛА" ли е ? А от контрата ще се появят ли ?

  15. 15 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 633 Неутрално

    До коментар [#4] от "xmm":
    [quote#4:"xmm"]Кой е автора?Дори и във фейса има първи.[/quote]Вальо Златев се казва.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  16. 16 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 633 Неутрално

    [quote#13:"daam"]Интересно, какво успяха през 2011 - свалиха правителството на Борисов, какво последва, [/quote]
    Това не беше ли през 2013? А последва замяна на едни бивши комунисти с други. В общи линии само смениха физиономиите.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  17. 17 Профил на aralambi
    aralambi
    Рейтинг: 771 Неутрално

    Снимка от бъдещия митинг:
    http://clubz.bg/ckfinder/userfiles/images/%D0%9F%D0%9E%D0%9B%D0%98%D0%A2%D0%98%D0%9A%D0%90/%D0%9C%D0%B0%D1%8F%20%D0%9C%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%91%D0%A1%D0%9F%20%D0%90%D1%82%D0%B0%D0%BA%D0%B0%20Cropped.jpg
    После един реформатор ще напише във Фейсбук:
    "„Дамата е сърцат политик, който защитава упорито идеите си и внася малкото истинска политика в това НС, с което печели уважението на колегите и опонентите си. Освен това защитава социални каузи, винаги е отворена за болките на избирателите, взима присърце проблемите им и се бори за тях. И накрая, вярвам, че функцията на омбудсмана е такава, че е целесъобразно той да бъде с опозиционни убеждения, а не свързан с управляващите. Надявам се г-жа Манолова и нейната партия да бъдат в опозиция още дълги години.
    Към Мая - респект!"

  18. 18 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3370 Неутрално

    Най-ефективният протест срещу горивата е автомобилът да си стои в гаража. Никога няма да повярвам в искреността на протеста в град с 600 автомобила на 1000 жители, все едно сме някакъв фермерски район по долината на Мисисипи. Също набюдавайки битовите навици на населението, как ходи с колата да си вземе вестник от кръстовището, ще знам прекрасно, че дори да му сложа двойна цена, най-много детето да почне да яде филии вместо мюсли за закуска, нежели тюфлеците да си слезнат от колите.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  19. 19 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 4160 Весело

    [quote#3:"mtmvb"]След местните избори и пълния погром на аматьорите от РБ, Борисов трябва да ги изгони с шутове и псувни от Дондуков 2.... [/quote]
    Като гледам отзвука от посланието ти, по-скоро тебе ще те подгонят с шутове.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  20. 20 Профил на Николай Теллалов
    Николай Теллалов
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Протест, който моли монополистите и лобитата на монополистите "да вземат мерки", не е протест, а излагация.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

    властта ражда паразити
  21. 21 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3370 Неутрално

    ПС. жълтите павета от миналата година са паметник на културата и кандидат за световно културно наследство на ЮНЕСКО. Столична община има манталитета на Ислямска държава и в новия градоустройствен план за центъра отрежда на паветата функцията на "опорна комуникационна ос Калотина - Цариградско шосе". Ако трябва протест за нещо, то е всички пешеходци, майки с колички, велосипедисти, архитекти, археолози да излезнат и да поискат затваряне на паветата за автомобилно движение.

    Фактът, че вместо това сме свидетели на протест на същото място, но за евтина нафта, показва как общината се нагажда по ориентало-арабския манталитет на преобладаващата част от жителите на града.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  22. 22 Профил на Saint
    Saint
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Докато тия двамата на снимката "определят" цените на горивата по тоя начин, все ще е така. Коментарът е излишен.
    http://picbg.net/u/337/39928/533821.jpg

  23. 23 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1399 Любопитно

    [quote#8:"КМЕТ В СЯНКА"]А някой помни ли КОЙ съсипа ПЛАМА и КОЙ продаде Нефтохима на монополиста !?!?!?[/quote]
    Луканов фалира Плама и почти успя и с Нефтохим.
    Беше в списък за ликвидация заради огромни дългове/изготвен от Виденов/,ако до юли 1999 г. не се намери купувач.Единствен беше Лукойл.Продаде се САМО производствена база,после ДС-царят им даде монопола над митническите складове за горива и възможността за бензиностанции.Станишко ги затвърди в монопола,Борисов метка белот с В.Златев.Друго питане?

  24. 24 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5002 Неутрално

    Време е за национално обединение! Да кажем край на монопола!
    ----------------------------------------------------------
    Това "борене" на монопола
    БЕЗ ДА СЕ НАЗОВЕ ОТЧЕТЛИВО КОЙ е монопола
    и то при положение,че е
    ПОВЕЧЕ ОТ ОЧЕВИДНО КОЙ
    си е чиста проба отклоняване на недоволството
    на хората в празното
    неидентифицирано пространство
    И това "НАЦИОНАЛНО ОБЕДИНЕНИЕ"
    звучи повече от познато.
    Любимият похват на червените олигарси и ДС
    е НАЦИОНАЛНО ДА НИ ОБЕДИНЯВАТ.

  25. 25
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  26. 26 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1291 Любопитно


    ПОЗНАТ СЦЕНАРИЙ ...

    СИЛА > подкрепила Алексей Петров за Президент организираше такива сценки преди няколко лета и мèткаха стотинки по бензиностациите .... и зареждаха в бурканчета
    ДУДЕВ > мèткаше яйца по ВКЕВР и фъсна ..... ама основното беше да се въргаля на Орлов Мост съвместно със "Зелените" от Природата

    Разчита се най-вече на
    => първосигналните ДСБарки
    да започнат да цвъцкат Опорните Точки
    срещу Борисов ......
    (от времето на Синята Коалция)
    а Мутрите "изкарват агитките" от крайните квартали

    - Нещо неясно ...??!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  27. 27 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5135 Неутрално

    До коментар [#9] от "oporna_to4ka":

    нали знаеш В.З. с кого играе белот !

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  28. 28 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5135 Любопитно

    До коментар [#23] от "Лелка":

    Базата (целия Нефтохим) сама ли се продаде и КОЙ не им монтира измервателни уреди в складовете помниш ли ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  29. 29 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5002 Неутрално

    АНОНИМНОСТТА
    е тази,която разконспирира КОЙ организира
    този водевил
    АНОНИМНОСТТА
    толкова обичана и използвана
    от вехтите ченгета - ДС-ари
    НЯМА такъв от критиците на статуквото
    който досега да не е излязъл с името си.
    АНОНИМНОСТТА
    е търсена,защото,ако организаторите
    се афишират с имената си,ще лъсне
    безпощадно истината КОЙ им дърпа конците
    МИАЛ ШАМАРОВЦИТЕ
    ДОНЧО ДУДЕВЦИТЕ
    ЕМИЛ КОШЛУКОВЦИТЕ и останалите
    професионални "протестиращи"
    са безнадеждно дискредитирани
    а нови лица изглежда не се
    намират и отглеждат толкова лесно.
    Хубавото е,че колкото и да се крият
    АВТОРИТЕ И ИЗПЪЛНИТЕЛИТЕ
    на ТАЗИ ПИЕСКА скоро ЩЕ ЛЪСНАТ
    В ЦЕЛИЯ СИ "БЛЯСЪК"

  30. 30 Профил на КМЕТ В СЯНКА
    КМЕТ В СЯНКА
    Рейтинг: 5135 Неутрално

    До коментар [#11] от "стефанов":

    А имат ли алтернатива или има картел във вреда на потребителите ?

    ИСТИНАТА Е ПО-СИЛНА ОТ ВСЯКА ВЛАСТ !ДОБРИЯТ ДАНЪКОПЛАТЕЦ СЕ ОСИГУРЯВА 40 ГОДИНИ И СЕ ВЪЗНАСЯ 2 МЕСЕЦА ПРЕДИ ПЕНСИОНИРАНЕТО !!!
  31. 31 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1291 Гневно

    [quote#29:"Hawaii"]АНОНИМНОСТТА
    толкова обичана и използвана
    от вехтите ченгета - ДС-ари [/quote]Мъжки,
    да се беше запитал за
    АНОНИМНОСТТА НА ФЛАШКИТЕ !!!!
    - Запитали се КОЙ седи за "записите" Флашки ?

    Не си се запитал защото Цвъцкаше в несвяст Опорните Точки на Флашките, плюехте срещу Борисов, тиквочахте, банкяхте ... и докарахте Орешарската Мутра на власт > след Костинбродски преврат .....

    Та > така за Анонимността на ДСБерастията

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  32. 32 Профил на ojo72
    ojo72
    Рейтинг: 470 Неутрално

    До коментар [#9] от "oporna_to4ka":

    Ми зареждай от американското посолство,щом ги слушаш би трябвало да ти продават по-евтино

  33. 33 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3370 Неутрално

    До коментар [#25] от "cickata":

    Може ли да ми посочиш източник, че този протест е свикан от "Протестна мрежа"?

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  34. 34 Профил на sto67nes
    sto67nes
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    Протест срещу цените на горивата се организира на 1 септември............

    Много късно! "ТЕ" дотогава ще ги намалят...!

    Не питай управника,защо е простак,попитай себе си,защо е управник!
  35. 35
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  36. 36 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1291 Любопитно


    Знам следващият "протест" на Кой ще е ....

    на > "Зелените Тикви"
    ще се върдалят на Орлов Мост
    под зоркият поглед на "професор" Миндянски
    (изтъкнат десен еколог)

    в другия край на жълтите павета > Праси Каракач с байряци > ще бори "нашествениците" от Мала Азия и Близкия Изток

    Фикуса-журналист Сидеров > ще е в новото си амплоа > с православни хоругви ще прави шествия и бдения .....

    Мдааа ....
    затова Борисов => няма алтернатива !!!

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  37. 37
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  38. 38 Профил на mr.lottalove.
    mr.lottalove.
    Рейтинг: 1188 Неутрално

    "Според БГНЕС протестът ще се проведе и в други градове - в Бургас на магистралата под и над детелината при Българово, във Варна - магистралата при летище Варна подходите към Варна и София."

    Протестът трябва да се проведе пред портала на ЛУКойл в Бургас и пред централата на ЛУКойл в София.

    Всичко друго е бошлаф и повторение на филма от 2013 г.

    Да видим "Групата за национално обединение" дали ще посмее да протестира пред ЛУКойл.

    В моя чуден свят всеки сън е толкова реален!
  39. 39 Профил на Лелка
    Лелка
    Рейтинг: 1399 Любопитно

    [quote#28:"КМЕТ В СЯНКА"]КОЙ не им монтира измервателни уреди в складовете помниш ли ?[/quote]
    Изредих ги в последователност - Луканов съсипва,Виденов ги обявява в несъстоятерност за ликвидация,гадниявиновензовсичко Костов продава с над 350 млн.долара дългове на единствения кандидат,вонличеството им дава правото на митнически складове и бензиностанции,Станишко и Боко си другаруват с правешкия цар и правят база Росенец анклав.Избери си КОЙ какъв принос има в понопола и господстващото положение - вай не е тоя,който е дал право за производство,но не ги е направил господстващи в разпространението и търговията на горива.Питай пак.

  40. 40 Профил на barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    barcelonski-е-във-FAKTOR.BG
    Рейтинг: 1291 Весело

    [quote#38:"lottalove"]Протестът трябва да се проведе пред портала на ЛУКойл в Бургас и пред централата на ЛУКойл в София. [/quote]Така трябваше и на предните протести
    "срещу горивата" ... ама протестираха срещу Борисов ..... това беше целта.

    Никой не отиде пред централата на
    Правешката Мутра .... 'щото
    рашистите финансират тези "енергийни" и "екологични" протести ....

    Ще се включат футболни агитки, "психопати фронтоваци" и ще се разчита много на => първосигналните ДСБарки
    да започнат да цвъцкат традиционните
    Опорни Точки срещу Борисов ......

    => БАЙ ГЪЗЗЗ е ТÈХНОТО ЗНАМЕ и ГИ ДОВЕДЕ В => КЛОЗÈТА !!
  41. 41 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2290 Неутрално

    [quote#13:"daam"]Интересно, какво успяха през 2011[/quote]
    Точно това споменаване на 2011г ме навежда на мисълта за активно КГБ/ГРУ мероприятие. Надявам се сега след толкова време вече на мнозинството дори от участвалите тогава им е ясно за какво ги използваха.

    Ако протеста беше срещу монополите /Лукойл/ и картелите /бензиностанциите/ разбирам възмущението и го подкрепям. Но изкуственото прикачване на 2011г ме навежда на определени мисли и дълбоки съмнения кой стои зад всичко това. Препоръчвам по-внимателно да се гледа кои са организаторите и няма ли някои познати "герои" там.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  42. 42 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2290 Неутрално

    [quote#18:"cinik"]Също набюдавайки битовите навици на населението, как ходи с колата да си вземе вестник от кръстовището[/quote]
    Като пушачите са, знае че е безсмислено и вредно но не може да се откаже. А относно цената - тя е такава на каквато продавача успее да ти продаде. Щом купуваш на тази цена значи я приемаш, дори ще се опита още да я вдигне да пробва дали минава.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  43. 43 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2290 Неутрално

    [quote#17:"aralambi"]После един реформатор ще напише във Фейсбук:
    "„Дамата е сърцат политик, който защитава упорито идеите си и внася малкото истинска политика в това НС....[/quote]
    Заинтересува ме та пуснах едно търсене. За да не хабят време и останалите този панагерик за Мая Костинбродска е написан от депутатът от Реформаторския блок Борис Станимиров. Да го имат предвид тези които броят гласовете за новият ни омбудсман откъде са дошли.

    А наистина протестът срещу цените на горивата ще е добър тест а и добър повод за изява на Мая Костинбродска. Като я знам каква е като нищо ще се опита да застане начело. Прекрасен повод да се инсталира във фокуса на общественото внимание, много говорене без особен резултат но и удобен начин за атака срещу ББ/ГЕРБ. Ако така се получи, ако не я изритат с ритници от протестите вече на 100% ще съм сигурен кой стои зад тях.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  44. 44 Профил на stedim
    stedim
    Рейтинг: 2361 Неутрално

    Вярно е, че има високи цени и това е нетърпимо. Но никога няма да изляза на протест, организиран от тези манипулатори /доколкото помня Дудев, един, който се идентифицираше с Че Гевара и други подобни/, защото това е пореден опит за възстановяване на познатата форма на диктатура на монопола и усилване на руските позиции в България. С удоволствие бих наблюдавал как тези могат да организират съвместен процес с така наречените бизнесмени.

  45. 45 Профил на АмброзСП
    АмброзСП
    Рейтинг: 594 Весело

    Всички на протест,всеки си има причина
    да е недоволен от нещо!!!
    Защото нямам кола и не ме интересува цената.
    Ама и в къщи не ми се стои,на работа не ми се ходи,
    алкохола скъп,цигарите и те.Ето за какво ще се включа аз.

    Мисълта ражда действието.
  46. 46 Профил на pivoley
    pivoley
    Рейтинг: 418 Неутрално

    Най-добре да бъде обявен един ден, в който да се призове хората да не зареждат никакви горива.

    Pivoley
  47. 47 Профил на атанас
    атанас
    Рейтинг: 939 Неутрално

    Абе...

    "С призива: "Българи дойде време отново да сме задружни", групата призовава за протест през есента. В нея се казва още, че "в цяла Европа горивата са по-евтини отколкото в България. В цяла Европа доходите им са в пъти по - големи отколкото в България. Всички заедно можем да променим това"."

    Горивата са ни скъпи. Факт. Танов излезе с изказване за разлика поне 30-40ст на литър с реалната цена. Но пък чак призив, че у нас са най-скъпите горива в ЕС... Спрямо какво? Ако е крайна цена с акциз и ДДС, то е лъжа. Ако не, то кой ще съпостави цена без акциз?
    http://www.globalpetrolprices.com/gasoline_prices/Europe/
    Тук бензинът е 1.15 евро. Във Франция и Германия е 1.43 евро. Като цяло по официални данни сме горе-долу сред най-ниските цени в ЕС, т.е. страните с акциз на горивата.

    Та защо не протест с реално изказани причини, а такъв с лъжа в лозунга, с която участниците стават маймуни, дето всеки щи ги обори и ще им се смее, че не знаят кое как е, но реват и искат промени, които не знаят и те какви да са?

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  48. 48 Профил на Hawaii
    Hawaii
    Рейтинг: 5002 Любопитно

    [quote#31:"barcelonski"]и докарахте Орешарската Мутра на власт > след Костинбродски преврат ..... [/quote]
    Смеем ли да попитаме,
    по какво,аджеба да разберем,
    че вече не управлява
    "Орешарската Мутра" ?!?!
    Бензинът ли поевтиня ?!
    ДДС-то ли го намалиха
    Особено онова,душманското,
    Върху лекарствата....
    Впрочем,
    дори ЮЖНИЯ ПОТОК
    го спря ОРЕШАРСКИ

  49. 49 Профил на Fred
    Fred
    Рейтинг: 2290 Весело

    [quote#48:"Hawaii"]Впрочем,
    дори ЮЖНИЯ ПОТОК
    го спря ОРЕШАРСКИ[/quote]
    Още се смея като си спомням как го спря, като арестуван беше между двамата американски сенатори По-ясно послание към Путин "Омитай се, това ВЕЧЕ не ти е губерния!" не мога да си представя

    И скоро след това кафето и ДПС станаха първи евроатлантици... който може да чете между редовете всичко му е ясно. Май че някъде е имало новата Ялта/Малта и преначертаване на границите.

    Юда се продаде за 30 сребърника, ДБ за 8 районни кмета.
  50. 50 Профил на gost22
    gost22
    Рейтинг: 1900 Любопитно

    Единствената форма на протест, която може да стресне някого е да започнем да се возим в пълни автомобили. Качваш детето, качваш и съседа с неговото и с една кола на двете места. Утре той те качва в неговата. В общи линии, некупуването оправя нещата в такива ситуации с такива проблеми (тип монопол), а не плакати по площадите.
    Друг начин е, всички да се наредят на опашка във веригата дето цената е дори с 1 стотинка по-ниска от всички останали. И да си стоят там, докато другите не просто изравнят цената, а свалят тяхната поне с още 1 стотинка. Едно приложение за телефончетата и се знае коя верига първа е дала цената, както и дали някоя друга верига е свалила под досегашния фаворит.
    Каквито и държавни протекции да ползваш, каквито и шмекерии да въртиш, ако нямаш клиенти до колонката, нямаш нищо. От друга страна, се появява огромен пазар, и си струва да свалиш двете стотинки. Сега, ако решат да го играят комбина и днес един да сваля, а утре друг, то може да зареждаме по една седмица спрямо цената от Понеделник. Дори във Вторник друг да свали цената ще чака до следващият Понеделник, ама заплатите и плащанията му няма да чакат...

    "Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...
  51. 51 Профил на zo
    zo
    Рейтинг: 577 Неутрално

    До коментар [#18] от "cinik":

    Брилянта логика! Също така всички транспортни фирми да спрат, защото и те превозвайки стоки и хора допринасят за потреблението на скъпите горива.

    ITV: Saudi Arabia Uncovered https://www.youtube.com/watch?v=NLtLeK7YLGY
  52. 52 Профил на cinik
    cinik
    Рейтинг: 3370 Неутрално

    До коментар [#51] от "zo":

    Както виждаш, транспортните фирми не протестират. Ако се интересуващ, ще ти обясня и защо. Айде, казвам ти в аванс. Ваньо Танов вчера възмутено обясни, че бензиностанциите получавали литъра нафта на 1,80 лева. Цената на колонка е 2,29 лева. Обаче, дори такситата зареждат с карти за 8% отстъпка , пък за цяла транспортна фирма можем само да гадаем. Хайде сега си поиграй с трите цифри, които ти споделих и ще разбереш как се върти земята.

    ГЕРБ е ДПС-то на етническите българи.
  53. 53 Профил на rainbou1
    rainbou1
    Рейтинг: 1354 Неутрално

    До коментар [#18] от "cinik":

    Абсолютно. Както човек, като не му харесва заплатата, си сменя работата, така и като не му харесва цената на бензина - оставя си колата и маа с градския транспорт. Поне в България поне в големите градове е достатъчно добре развит.

  54. 54 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 8195 Неутрално

    Стара лисица е Борисов.Веднага усети накъде духа вятъра и побърза да почне с проверките.А защо чак сега.

  55. 55 Профил на Batezuzi
    Batezuzi
    Рейтинг: 490 Неутрално

    Какви протести за цени при положение, че сме пазарна икономика? И да се събират и да не се събират все тая. Цените ще паднат само ако трайно паднат продажбите, а това означава хората масово да слязат от колите и да минат на градски транспорт, но както всички знаем свикналите с личен автомобил няма да се откажат от колите и затова тези протести са чиста загуба на време.

    Публикувано през m.dnevnik.bg

  56. 56 Профил на man_un
    man_un
    Рейтинг: 1497 Неутрално

    Не става ясно каква е тая група, име има ли, кои са хората вътре. Искам да знам кой ще ме ръководи, да знам да подкрепям или не. Много байрактари се навъдиха във фейса, всеки зове за борба и справедливост.





За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK