Руснаците да са обеднели-абсурд! Това обаче са реалностите. А и те останаха по Бетономорието, българите след този фекален сезон едва ли ще се връщат там /останалите малко ходещи на море у нас/.
До коментар [#3] от "galapagas": [quote#3:"galapagas"]Редно е данък сгради за граждани извън ЕС да бъде увеличен поне 3-4 пъти. [/quote] Строителните предпиемачи и боркерите ХИЧ няма да са съгласни с теб!
Иначе-демокрацията иска пари, а Болгариа няма какво друго да изнася/предлага, освен недвижими имоти-факт! Едно време изнасяхме домати, плодове, земенчуци не само за СССР, но и за Западна €вропа! Сега не изнасяме, а ВНАСЯМЕ от Зап €вропа. Остава да почнем и руски ябълки, и домати да внасяме! Демокрацията е като чума! В Сахара да дойде деморацията-и пясъкът ще изчезне!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
[quote#1:"daskal1"]Доста глупаво и некоректно изказване на Романенко с "обособяването на етнично руски квартали".[/quote]
Защо се учудваш бе даскале? Руснаците формират колонии, те не желаят да се интегрират, а тези които учат тук български са археологически находки. Да не говорим, че повечето от тях си продават имотите и се насочват главно към С.И. България, за да образуват наистина колонии. С всичките последици от това.
[quote#2:"save_knforest"]Руснаците да са обеднели-абсурд! [/quote]
Обедняха, в Тайланд вече никакви ги няма.
Любопитното е друго. дори и в търговията с български недвижимости руснаците искат да са посредниците (др. Романенко), а не български фирми.
Защо ли братушките искат да ни изместят даже и у нас?
До коментар [#7] от "ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн":
Аха! Затова в магазините имаше само продавачки. Щото изнасяхме толкова много, че не оставаше за България, нали?
Нямате нито срам от хората нито грях от Бога! Винаги вие, комунягите, сте били лъжливо племе, но има една поговорка - "То бива, бива, ама бивол курбан не бива!
Добре бре, тарикат! Щом демокрацията е дефицит, от къде идва това, което твърдиш че сега внасяме от Европа? И защо в Русия са петимни за европейска храна? Или забравяш за тоновете унищожена?
Жалки сте, да знаеш!
Хаха!За обедняването им не съм убеден!
Един френд бачка за едни руснаци в Монако като шофер.През зимата ги нямало,три месеца били в Тайланд-дошли си като горди собственици на"къщичка" за 8млн евро в Тайланд..
Живот си живеят тези,даже си другаруват с украински милиардери и си пият заедно водчици😅!
И това ще стане. Засега спират с покупките, така както спряха англичаните. Трябваше им време за да разберат, че са ги пързулнали. Както писах преди време по повод сезона, освен посочените тогава неща ми направи и впечатление, че масово архитектите са си правили извращения. Такива отвратителни сгради има по южното Черноморие, че се учудвам, че все още има хора там.
[quote#9:"rex"] Ще се зарадвам като прочета че четири пъти повече руснаци отпреди са си продали имотите и то на българи. [/quote]
Българите са надиплили парите и ще се юрнат да купуват. Ако не са руснаците, повечето имоти по курортите щяха да пустеят. Едва ли има поводи за радост, когато губиш клиенти и пари.
дано следващата година да прочетем за руснаците, които продават имотите си в България. колкото по-малко от тях при нас, толкова по-добре. имаме си достатъчно български престъпници, не ни трябват и съветските.
Явно санкциите на работят. Щом в тази бетониада на морето вече не могат да купуват .... А може би купуват страшно много в Крим. Нали дребния стратег така им беше наредил.
[quote#19:"proza"]Едва ли има поводи за радост, когато губиш клиенти и пари.[/quote]
Някои тук първосигнално се радват, смесвайки руската политика с покупка на имоти от частни лица. Какво радостно има, когато продажбите не вървят?
Познавам доста руснаци и са си съвсем нормални хора.
Естествено и те си имат съмнителни бизнесмени, каквито има и в България. И все пак приходите от туризъм и от продажби на имоти са си чиста печалба за икономиката.
До коментар [#7] от "ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн":
Едно време износа на народната република по второ направление (термина използван за износ в долари и друга свободно конвертируема валута) беше невероятните 2 млрд. долара. В т.ч. и реекспорт от СССР.
Днес е над 10 пъти повече. Та толкоз не може България.
Една почти добра новина. Добрата ще е намаление на колонизаторите. Твърде опасно явление предвид особеностите на руската душа.
Няма как да отделиш руската политика от техните граждани. Първо идват колонистите. След това идват онези дет ще ги освобождават от местните. И докато Русия е агресивна империя и болшинството руснаци определено се кефи на това те за мен са крайно нежелателни. Поне в тези идиотски количества.
Сещаш ли се какво означава 400 хил. имота? та това е повече от Варна. Че и Бургас взети заедно.
А точно с тези продажби се презастрои морето и българите се изнасят за почивка в Турция и Гърция.
Оф, тука пак плямпате , единствено заслепени от путинофобия. Продажбата на имоти на руснаци е действие точно във ваша ползва. ВЗИМАМЕ ИМ ПАРИТЕ ЗА ВЪЗДУХ. Продаваме им гадни имоти в гадна държава за добри пари. Купуват най-долнопробни и непродаваеми апартаменти, които след 20-30 години ще са пак въздух. Не притежават земя ( може да бъде закупена само при покупка на къща и ТО само на името на българска фирма ). Не получават гражданство и нищо, което да ги улесни в пребиваването у нас. Само пенсионерите могат да живеят тук постоянно, ако пенсията им идва тук, но и те ще умрат след 10-20 години и пак ще има въздух. 400 000 имоти на руснаци са доста милиарди, които сме взели от продажба на апартаменти във въздуха. Защо сте недоволни?
Бургас.
Вчера.
Наложи се да преспя там.
Вечерта към 8. Слизам надолу по главната в посока новия център.
Чувам китара и руска песен. Наближаеам. Заведение, пълно с руснаци. Направили малка сцена. Гостува жена-китарист. Хубаво свири и хубаво пее.
Вече е късна есен. Сезона свърши.
Явно тези, дето са напълнили заведението, са постоянно пребиваващи. Очевидно са си решили битовите проблеми, и вече мислят за развлечения.
Това е добра новина. Руснаците са бели, православни християни.
Мисля си, че Черноморието най-бавно ще падне под мюсулманско-циганско управление, именно поради факта, че руснаците променят баланса в полза на белите хора. И се замислям за покупка на имот по Южното Черноморие, по възможност в квартал с компактно рускоезично население.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
До коментар [#34] от "Саранди Говедаров":
"И се замислям за покупка на имот по Южното Черноморие, по възможност в квартал с компактно рускоезично население. "
[quote#1:"daskal1"]"обособяването на етнично руски квартали"[/quote]Даскале, май си добавил това "етнично" ?Аз чета в текста: "..изцяло руски квартали".Склонността да се правят гета е присъща май повече на други етноси и народи, някои от които са руско(езични).
Каквото и да приказваме, там където се заселят руснаци, не могат да виреят .... хубави хора.....от различни от християнството вероизповедания и цветови нюанси на кожата, различни от бялото. Затова и цените на имотите, където има руснаци няма да падат. Заселят ли се хубавите хора, цената на имотите пада, криминогенната обстановка се влошава. Това са фактите.
А вие си приказвайте, лошо няма.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
Говедаров, кви са тия дет не виреят? Щот в самата масква има над 1 млн. не бели, по твоето определение. А криминогенната обстановка в чисто руските райони е далеч по-зле от тази у нас.
Та предателите си дрънкайте.
Руснаците държаха високи цените на имотите по морето. За такива пари се купуват имоти в Италия. Сега им е мъчно, но цените ще се нормализират надолу. Затова и Влашките братя забавят новите си проекти. Иначе са обезлесили балкана над Влас.
До коментар [#37] от "тулса":
В 5:30 сутрин "изцяло руски" ми звучеше като "етнично". Ще се съгласиш че най-малкото е недипломатично от страна на този реалтор дори да говори за подобен план. В Чикаго има подобно етнично групиране на имиграцията след ВСВ и създаване на собствени културни среди, което сега позачезва, но не съвсем, и не е най-доброто решение за градоустройство и съзнание ( ние срещу другите".
[quote#39:"Цецо"]Щот в самата масква има над 1 млн. не бели, по твоето определение[/quote]
И какви са тези етнически (.. небели) руснаци там? Сигурно са някакви роби от Африка, докарани насила да работят на памучените плантации в Подмосковието.
[quote#41:"daskal1"]Ще се съгласиш че най-малкото е недипломатично от страна на този реалтор дори да говори за подобен план.[/quote] Не виждам реалторът да говори за някакъв "план".В известния ни,прецизен стил, в инфото тук е спомената констатацията на някой си Романенко, че до момента( от кога се брои началото на руската..инвазия?) нямало тенденция за оформяне на руски квартали, но той не изключвал подобна възможност в бъдеще.Не знам как точно сега е в Чикаго, но в моето градче поне 1/3 са евреи и има едно 7 или 8 синагоги в близката околност.Съседите и местната управа са главно евреи и мога да те заверя,че сме си много добре и градоустройствено, и по отношение на безопасността.В Ню Йорк пък има корейски квартал в Манахатън ,пълен с техни заведения и магазинчета,а по улиците се тълпят корейци.
Цецо донякъде е прав.
Моя позната, московчанка, се оплаква, че Москва се е напълнила с кавказци и разни от бившите републики.
Но това е друго. Това е съдбата на всеки голям град по света.
Говоря за "анклави" от руснаци в други държави. Мързи ме да обяснявам за Брайтън Бийч в Бруклин и други места и за цените на имотите.
Дори и в едно Пиморие, в руския квартал - няма цигани.
Зарежете русофобските изцепки. Истината е, че като член на еврогейския съюз, и при нас ще се напълни с "небългари". И предпочитам да са руснаци, отколкото джихадисти.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!
Дори не подозираш колко си права. Мюсюлмани. От бившите колонии. В централна Азия. И като всички такива гастербайтери се занимават с непривлекателен (ма мнооо политкоректен термин) труд.
ТОВА вече е една добра новина.
юистински ще се зарадвам обаче, когато компактните руски квартали се проредят и изчезнат надписите на руски над магазините.
It is nice to be important, but it's more important to be nice!
До коментар [#44] от "тулса":
Малко различно от сърби и хървати, за мачове на които има дежурни линейки за сбиванията след мача, да не говорим за разделителната линия между бариото и гетото. Има го и класово-имущественото разделение по местожителство дори в рамките на един етнос. Това обаче е Америка, където практически всички са имигранти освен индианците. България не е такава страна и външният е субект на известно безпокойство.
е да де ама данъците в Италия са мххх една идея по кожодерски
ще ми се да вида как ще реагират в България на данък почистване на тротоар, което си е напълно естествено щом има данък за пътищата трябва да има и тротоарите
До коментар [#46] от "Цецо":Ти пък не подозираш,че съм живял и работил десетина години в Москва и Подмосковието..Доколко разните там Таджикистан и Узбекистан можеше да се смятат за колонии по съветско време е отделен въпрос,но бях в приятелски отношения с двама таджики аспиранти..Мога да те уверя,че нито научната им работа беше ...ноо непривлекателна,нито бяха единствените...Освен това,ако мислиш,че мнозинството мигранти в щатите от Мексико и други страни от региона са все лекари или
професори,малко се заблуждаваш.
п.п.Малка корекция.Не съм дама,та карай с по-мъжки аргументи.
Що бе, тавариш Тулса? аз съм съвестен гражданин на тая държава. плащам си данъците, работя здраво, гледам да не си хвърлям угарките по улицата, досега в живота си не съм давал подкуп, гласувам, следя политиката, доколкото мога. Аз ли съм проблемът на тая държава, приятелю Тулса?
"Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D
До коментар [#55] от "Цецо":Не си,но отклони темата за споменатото културно сходство и исторически връзки на руски собственици на имоти в България, към многото гастърбайтъри в Москва от средноазиатските републики...По този повод рекох да се пошегувам малко, а и косвено да опонирам на колеги тук,които често питат,защо никой не искал да ходи в Русия,а са натискали за щатите или Германия.
Признавам си,че не съм с непосредствени впечатления за това,
какви точно руснаци са накупили имоти в Б ългария последните 15 години,но не вярвам и да са основно от путиновото обкръжение и олигарсите.Последните пазаруват главно в демократични и по уредени страни като Англия например..
Когато са поединично стават. И когато не са нахални и с промити мозъци. Тогава са обидени на целия свят, че не разбира широката им душа на спасители и освободители.
Но когато са в група и , не дай боже, когато тази група има адресна регистрация на Кремъл, извинете, но не се траят....
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.
[quote#7:"ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн"] Едно време изнасяхме домати, плодове, земенчуци не само за СССР, но и за Западна €вропа! [/quote]
Ей тука си в голяма ашибка, Ушанке. Родното ти СеСеСеРе си взимаше тези неща почти без пари или по-точно за жълти стотинки, колкото в Масква преценят толкоз. Милиони тонове селскостопанска продукция годишно заминаваше бадева за вечно гладните мужици като колониален данък към Империята на злото. Всичко това минаваше през безплатния принудителен робски труд по събиране на реколтата на стотици хиляди ученици, войници, студенти, лекари, инжинери. Като резултат имахме почти празни магазини със скапани стоки и ограничен асортимент.
Понял, болшеве! Забранявам ти да плещиш повече подобни глупости. Пет денонощия арест!
До коментар [#3] от "galapagas":
Не, редно е данък сгради да бъде увеличен 10 пъти за всички и ще имаме най-после малко по-нормален имотен пазар...
Руснаците не са проблем,когато имаме нормален пазар и институции. Когато България ги няма са стратегически проблем, като брой ,статут и произход на парите им......
Може би бъркам?
Аз лично не съм против чужденци да могат да купуват имоти и земя в България. Но когато става дума за руснаци... Ами, че тия са по-отвратителни и от мароканските скакалци. Установяват се масово в чужда държава, в един даден момент започват да досаждат на местното население и когато то ги подгони се обаждат на Путин да им прати отпускари за защита. Нали много българи са против даването на автономия за българските турци именно по същите съображения. Тогава защо за рашистите да се допуска?
"Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaa
До коментар [#59] от "thepirineagle":
В случая се присъединявам. Има стари самотни хора живеещи в неподдържани и неотопляващи по липса на средства големи апартаменти, наводненията от които заливат новоремонтирани. Данъците могат да бъдат определяни допълнително и по общини, а средствата да се използват за саниране и облагородяване на зелени площи и други общи структури. Центърът на София има много сгради под всякаква критика, да не говорим за липса на асансьори.
До коментар [#31] от "ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн":
До коментар [#27] от "Цецо":
Една почти добра новина - цитат на коментар #27 от “Цецо”
,че руснаците ни изкупуват НА БЕЗЦЕНИЦА,
като африканска колония!
Само за девет месеца на 2010 - 2011-та са "инвестирани" 850 милиона евро във ВЕИ тролово производство на ток
"Такива отвратителни сгради има по южното Черноморие, че се учудвам, че все още има хора там."
Хора няма, само руснаци останаха.
"Социализмът е философия на провала, люлка на невежеството, евангелие на завистта; неговата основна добродетел е равенство в мизерията, нищетата и немотията."
[quote#33:"Дундурук"]400 000 имоти на руснаци са доста милиарди, които сме взели от продажба на апартаменти във въздуха. Защо сте недоволни? [/quote]
защото глупостта и зависта са повсеместни...
Колкото по-малко руснаци у нас, толкова по-малка опасност от вежливи зелени човечета без отличителни белзи. "Изцяло руски квартали в българските градове", звучи като заплаха.
Въпреки, че брат ми е учител в Бургас и в класа му има русначе, което е споделило, че са се преместили у нас защото не могат да живеят в тоталитарна Русия на Путин.
„Ако целенасочено се опитате да се провалите и успеете, какво сте постигнали – успех или провал?“ Иво Иванов
Важното е ватниците да бъдат подтиквани да продават копторите си и да се изнасят, дори и да не притежават 400 к жилища броят им е достатъчно голям, за да са заплаха за националната сигурност, както и че големият им брой прогонва всички останали туристи. Очистването на Черноморието от руснаци ще бъде здаравословно за туризма в дългосрочен аспект, след като си заминат, разчистване, всичко лека полека качествено наново и така. Една малка част, които желаят да се интегрират в българското общество разбира се би могла да остане.
[quote#69:"Ген. Колев"]Една малка част, които желаят да се интегрират в българското общество разбира се би могла да остане. [/quote]
Руснак много трудно се интегрира. В Щатите например, държава, където всичко, което мърда се интегрира (даже и мюсюлманите) руснаците си живеят като ....в Русия. Руски училища, руски болници, руски хосписи, руски старчески домове, руски застрахователни компании, руски зъболекарски практики, руски телевезии, руски вестници, руски магазини. Резултатът - поне половината от тях не знаят английски, а 90 процента са с със същият руски манталитет и самочувствие, а именно, че са повече от другите и най-вече от американците, които любезно са ги приели в техния дом.
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
72
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
73
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
74
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
"Броят на сделките за покупка на недвижими имоти в България от руснаци е намалял четири пъти за последната година".
"Сред основните причини за намаляването на броя на сделките е обедняването на руснаците около два и половина пъти за тази година".
"Към момента няма тенденция на обособяване на изцяло руски квартали в български градове, но Романенко не изключи и това да се случи. "
Изглежда, като, че ли руската експанзия за момента е овладяна! Бургас все още наш!
Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев.
Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
[quote#34:"Саранди Говедаров"]И се замислям за покупка на имот по Южното Черноморие, по възможност в квартал с компактно рускоезично население. [/quote]
Не се колебай да отпътуваш направо към метрополията-майка! Чамадан - самальот (по възможност на НЕруска аиокомпания )- Масква!
Предимства: Компактно руско население, много заведения, много китари и изключително руска музика в ефира.
Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев.
Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
[quote#45:"Саранди Говедаров"]И предпочитам да са руснаци, отколкото джихадисти. [/quote]
Ма те и много руснаци са джихадисти. Първо Путин каза там нещо за православието и исляма, колко близки били, после православни руснаци превземаха Дебалцово с викове "Аллах акбар".
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
80
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност.ОK
daskal1
Рейтинг: 3772 НеутралноДоста глупаво и некоректно изказване на Романенко с "обособяването на етнично руски квартали". Той не разбира ли опасността от подобни изявления ?
save_knforest
Рейтинг: 650 ЛюбопитноРуснаците да са обеднели-абсурд!
Това обаче са реалностите. А и те останаха по Бетономорието, българите след този фекален сезон едва ли ще се връщат там /останалите малко ходещи на море у нас/.
galapagas
Рейтинг: 930 НеутралноРедно е данък сгради за граждани извън ЕС да бъде увеличен поне 3-4 пъти.
chinaski
Рейтинг: 395 НеутралноХубава новина!Но то и какво ли остана да се купува тук.
lz2
Рейтинг: 2193 Неутрално"Броят на сделките за покупка на недвижими имоти в България от руснаци е намалял четири пъти за последната година"
ПравописА е поле за изява на неграмотните!Това е една хубава година за българската демокрация!
watts
Рейтинг: 8 НеутралноКонец фильма-закончились деньги.Бащицата ви разказа играта.
""Не бива да се дава подкрепа на глупци" - В.Левскиджендър NATO generals
Рейтинг: 1270 ВеселоДо коментар [#3] от "galapagas": [quote#3:"galapagas"]Редно е данък сгради за граждани извън ЕС да бъде увеличен поне 3-4 пъти. [/quote] Строителните предпиемачи и боркерите ХИЧ няма да са съгласни с теб!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токИначе-демокрацията иска пари, а Болгариа няма какво друго да изнася/предлага, освен недвижими имоти-факт! Едно време изнасяхме домати, плодове, земенчуци не само за СССР, но и за Западна €вропа! Сега не изнасяме, а ВНАСЯМЕ от Зап €вропа. Остава да почнем и руски ябълки, и домати да внасяме! Демокрацията е като чума! В Сахара да дойде деморацията-и пясъкът ще изчезне!
Радио Плутон
Рейтинг: 458 НеутралноАми позволете им да живеят целогодишно на имотите си, особено в слабо населени райони като Лудогорие, Родопите, СЗ България.
Иван Иванов
Рейтинг: 627 НеутралноНе е достатъчно. Ще се зарадвам като прочета че четири пъти повече руснаци отпреди са си продали имотите и то на българи.
chicago514
Рейтинг: 1312 НеутралноТова е добре.Отрицателната тенденция трябва да продължи.
historama
Рейтинг: 684 Неутрално[quote#1:"daskal1"]Доста глупаво и некоректно изказване на Романенко с "обособяването на етнично руски квартали".[/quote]
Защо се учудваш бе даскале? Руснаците формират колонии, те не желаят да се интегрират, а тези които учат тук български са археологически находки. Да не говорим, че повечето от тях си продават имотите и се насочват главно към С.И. България, за да образуват наистина колонии. С всичките последици от това.
[quote#2:"save_knforest"]Руснаците да са обеднели-абсурд! [/quote]
Обедняха, в Тайланд вече никакви ги няма.
Любопитното е друго. дори и в търговията с български недвижимости руснаците искат да са посредниците (др. Романенко), а не български фирми.
Защо ли братушките искат да ни изместят даже и у нас?
calypso
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#7] от "ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн":
Аха! Затова в магазините имаше само продавачки. Щото изнасяхме толкова много, че не оставаше за България, нали?
Нямате нито срам от хората нито грях от Бога! Винаги вие, комунягите, сте били лъжливо племе, но има една поговорка - "То бива, бива, ама бивол курбан не бива!
Добре бре, тарикат! Щом демокрацията е дефицит, от къде идва това, което твърдиш че сега внасяме от Европа? И защо в Русия са петимни за европейска храна? Или забравяш за тоновете унищожена?
Жалки сте, да знаеш!
seaker
Рейтинг: 279 НеутралноКак трябва да отнесем тази новина, спрямо съобщенията за стабилен ръст на сделките с имоти през 2015г? Предположения?
дедо Андро
Рейтинг: 2660 ВеселоПо-важното е колко са продали!
Пич Незнам Как Да Ти Обесна Че Несъжелявам За Недостика На Некой Уникални Изразни Сретства По Български.stanislavdi
Рейтинг: 1486 НеутралноДо коментар [#3] от "galapagas":
Абсолютно съм съгласен. Далеч съм от юридеческата обосновка как си купуват имоти у нас, преди беше с някаква заигравка с регистрация на фирми
BLACK MAN_77
Рейтинг: 233 НеутралноХаха!За обедняването им не съм убеден!
Един френд бачка за едни руснаци в Монако като шофер.През зимата ги нямало,три месеца били в Тайланд-дошли си като горди собственици на"къщичка" за 8млн евро в Тайланд..
Живот си живеят тези,даже си другаруват с украински милиардери и си пият заедно водчици😅!
Публикувано през m.dnevnik.bg
Uprsport
Рейтинг: 1228 НеутралноДо коментар [#9] от "rex":
И това ще стане. Засега спират с покупките, така както спряха англичаните. Трябваше им време за да разберат, че са ги пързулнали. Както писах преди време по повод сезона, освен посочените тогава неща ми направи и впечатление, че масово архитектите са си правили извращения. Такива отвратителни сгради има по южното Черноморие, че се учудвам, че все още има хора там.
ck2013
Рейтинг: 1514 Неутралноей най после добри новини
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascalproza
Рейтинг: 396 Неутрално[quote#9:"rex"] Ще се зарадвам като прочета че четири пъти повече руснаци отпреди са си продали имотите и то на българи. [/quote]
Българите са надиплили парите и ще се юрнат да купуват. Ако не са руснаците, повечето имоти по курортите щяха да пустеят. Едва ли има поводи за радост, когато губиш клиенти и пари.
aralambi
Рейтинг: 627 Весело[quote#7:"ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн"]Болгариа няма какво друго да изнася/предлага, освен недвижими имоти-факт![/quote]
Прав си, гледам на летището руснаци завили апартаменти в кашони и ги изнасят за Москва.
[quote#7:"ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн"]В Сахара да дойде деморацията-и пясъкът ще изчезне![/quote]
И за това си прав. САЩ, Германия, Япония направа са го закъсали с износа, а Северна Корея и Куба са № 1 износители.
focus_123
Рейтинг: 402 ВеселоНай-после някаква позитивна новина за деня!
полувишис
Рейтинг: 289 Неутралнопо-добре новина за тази година май не е имало
http://labs.capital.bg/201601/agentite-dnesдано следващата година да прочетем за руснаците, които продават имотите си в България. колкото по-малко от тях при нас, толкова по-добре. имаме си достатъчно български престъпници, не ни трябват и съветските.
Pontif New Dnevnik SUCK
Рейтинг: 1928 НеутралноЯвно санкциите на работят. Щом в тази бетониада на морето вече не могат да купуват .... А може би купуват страшно много в Крим. Нали дребния стратег така им беше наредил.
California Über AllesConsumer
Рейтинг: 2445 ВеселоДо коментар [#7] от "ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн":
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantА комунизмът е най-човеколюбивия и социално справедлив строй, където мине райска градина става и какви плодове се раждат само
vankata1
Рейтинг: 1955 Неутрално[quote#19:"proza"]Едва ли има поводи за радост, когато губиш клиенти и пари.[/quote]
Някои тук първосигнално се радват, смесвайки руската политика с покупка на имоти от частни лица. Какво радостно има, когато продажбите не вървят?
Познавам доста руснаци и са си съвсем нормални хора.
Естествено и те си имат съмнителни бизнесмени, каквито има и в България. И все пак приходите от туризъм и от продажби на имоти са си чиста печалба за икономиката.
гражданин
Рейтинг: 552 НеутралноПрекрасна новина!
Догодина да намалеят още 44 пъти!
Цецо
Рейтинг: 1576 НеутралноДо коментар [#7] от "ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн":
Covid live matter. Stop the genocide.Едно време износа на народната република по второ направление (термина използван за износ в долари и друга свободно конвертируема валута) беше невероятните 2 млрд. долара. В т.ч. и реекспорт от СССР.
Днес е над 10 пъти повече. Та толкоз не може България.
Една почти добра новина. Добрата ще е намаление на колонизаторите. Твърде опасно явление предвид особеностите на руската душа.
Цецо
Рейтинг: 1576 НеутралноДо коментар [#25] от "vankata1":
Covid live matter. Stop the genocide.Няма как да отделиш руската политика от техните граждани. Първо идват колонистите. След това идват онези дет ще ги освобождават от местните. И докато Русия е агресивна империя и болшинството руснаци определено се кефи на това те за мен са крайно нежелателни. Поне в тези идиотски количества.
Сещаш ли се какво означава 400 хил. имота? та това е повече от Варна. Че и Бургас взети заедно.
А точно с тези продажби се презастрои морето и българите се изнасят за почивка в Турция и Гърция.
Xumpomo name
Рейтинг: 627 НеутралноДо коментар [#3] от "galapagas":
Birds of a feather flock together.и данък смет поне 20 пъти. така де омръзна ми от руснаци
Пипера е много лют
Рейтинг: 740 НеутралноДокато не продадат поне 300 хиляди от тези имоти, само данъци и такси. А етнически руски квартали - гета? Малко ли са циганите, та сега и руснаци.
седеньето го зголемува задникотджендър NATO generals
Рейтинг: 1270 ВеселоДо коментар [#27] от "Цецо": [quote#27:"Цецо"] Една почти добра новина [/quote] ,че руснаците ни изкупуват НА БЕЗЦЕНИЦА, като африканска колония!
Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на токРоси
Рейтинг: 7720 НеутралноУтре да не се окаже,че ги застрашаваме и да дойдат да ги спасяват.
Дундурук
Рейтинг: 402 НеутралноОф, тука пак плямпате , единствено заслепени от путинофобия. Продажбата на имоти на руснаци е действие точно във ваша ползва. ВЗИМАМЕ ИМ ПАРИТЕ ЗА ВЪЗДУХ. Продаваме им гадни имоти в гадна държава за добри пари. Купуват най-долнопробни и непродаваеми апартаменти, които след 20-30 години ще са пак въздух. Не притежават земя ( може да бъде закупена само при покупка на къща и ТО само на името на българска фирма ). Не получават гражданство и нищо, което да ги улесни в пребиваването у нас. Само пенсионерите могат да живеят тук постоянно, ако пенсията им идва тук, но и те ще умрат след 10-20 години и пак ще има въздух. 400 000 имоти на руснаци са доста милиарди, които сме взели от продажба на апартаменти във въздуха. Защо сте недоволни?
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 1096 НеутралноБургас.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!Вчера.
Наложи се да преспя там.
Вечерта към 8. Слизам надолу по главната в посока новия център.
Чувам китара и руска песен. Наближаеам. Заведение, пълно с руснаци. Направили малка сцена. Гостува жена-китарист. Хубаво свири и хубаво пее.
Вече е късна есен. Сезона свърши.
Явно тези, дето са напълнили заведението, са постоянно пребиваващи. Очевидно са си решили битовите проблеми, и вече мислят за развлечения.
Това е добра новина. Руснаците са бели, православни християни.
Мисля си, че Черноморието най-бавно ще падне под мюсулманско-циганско управление, именно поради факта, че руснаците променят баланса в полза на белите хора. И се замислям за покупка на имот по Южното Черноморие, по възможност в квартал с компактно рускоезично население.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Иван K
Рейтинг: 2903 НеутралноДо коментар [#34] от "Саранди Говедаров":
подпис"И се замислям за покупка на имот по Южното Черноморие, по възможност в квартал с компактно рускоезично население. "
Върви направо в Москва.
klimentm
Рейтинг: 4689 Весело[quote#34:"Саранди Говедаров"]в квартал с компактно рускоезично население. [/quote]
klimentmНа Балшом каретном?
тулса
Рейтинг: 1966 Любопитно[quote#1:"daskal1"]"обособяването на етнично руски квартали"[/quote]Даскале, май си добавил това "етнично" ?Аз чета в текста: "..изцяло руски квартали".Склонността да се правят гета е присъща май повече на други етноси и народи, някои от които са руско(езични).
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 1096 НеутралноКаквото и да приказваме, там където се заселят руснаци, не могат да виреят .... хубави хора.....от различни от християнството вероизповедания и цветови нюанси на кожата, различни от бялото. Затова и цените на имотите, където има руснаци няма да падат. Заселят ли се хубавите хора, цената на имотите пада, криминогенната обстановка се влошава. Това са фактите.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!А вие си приказвайте, лошо няма.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Цецо
Рейтинг: 1576 ВеселоДо коментар [#38] от "Саранди Говедаров":
Covid live matter. Stop the genocide.Говедаров, кви са тия дет не виреят? Щот в самата масква има над 1 млн. не бели, по твоето определение. А криминогенната обстановка в чисто руските райони е далеч по-зле от тази у нас.
Та предателите си дрънкайте.
bawarec
Рейтинг: 458 НеутралноРуснаците държаха високи цените на имотите по морето. За такива пари се купуват имоти в Италия. Сега им е мъчно, но цените ще се нормализират надолу. Затова и Влашките братя забавят новите си проекти. Иначе са обезлесили балкана над Влас.
daskal1
Рейтинг: 3772 НеутралноДо коментар [#37] от "тулса":
.
В 5:30 сутрин "изцяло руски" ми звучеше като "етнично". Ще се съгласиш че най-малкото е недипломатично от страна на този реалтор дори да говори за подобен план. В Чикаго има подобно етнично групиране на имиграцията след ВСВ и създаване на собствени културни среди, което сега позачезва, но не съвсем, и не е най-доброто решение за градоустройство и съзнание ( ние срещу другите"
тулса
Рейтинг: 1966 Любопитно[quote#39:"Цецо"]Щот в самата масква има над 1 млн. не бели, по твоето определение[/quote]
И какви са тези етнически (.. небели) руснаци там? Сигурно са някакви роби от Африка, докарани насила да работят на памучените плантации в Подмосковието.
citoyen
Рейтинг: 1141 НеутралноОслушват се завалиите. В шах са от политиката на Кремъл.
тулса
Рейтинг: 1966 Неутрално[quote#41:"daskal1"]Ще се съгласиш че най-малкото е недипломатично от страна на този реалтор дори да говори за подобен план.[/quote] Не виждам реалторът да говори за някакъв "план".В известния ни,прецизен стил, в инфото тук е спомената констатацията на някой си Романенко, че до момента( от кога се брои началото на руската..инвазия?) нямало тенденция за оформяне на руски квартали, но той не изключвал подобна възможност в бъдеще.Не знам как точно сега е в Чикаго, но в моето градче поне 1/3 са евреи и има едно 7 или 8 синагоги в близката околност.Съседите и местната управа са главно евреи и мога да те заверя,че сме си много добре и градоустройствено, и по отношение на безопасността.В Ню Йорк пък има корейски квартал в Манахатън ,пълен с техни заведения и магазинчета,а по улиците се тълпят корейци.
г-н Саранди Говедаров
Рейтинг: 1096 НеутралноЦецо донякъде е прав.
Чрез глобализация и интеграция, към циганизация и всеобща кретенизация !!!Моя позната, московчанка, се оплаква, че Москва се е напълнила с кавказци и разни от бившите републики.
Но това е друго. Това е съдбата на всеки голям град по света.
Говоря за "анклави" от руснаци в други държави. Мързи ме да обяснявам за Брайтън Бийч в Бруклин и други места и за цените на имотите.
Дори и в едно Пиморие, в руския квартал - няма цигани.
Зарежете русофобските изцепки. Истината е, че като член на еврогейския съюз, и при нас ще се напълни с "небългари". И предпочитам да са руснаци, отколкото джихадисти.
Публикувано през m.dnevnik.bg
Цецо
Рейтинг: 1576 ВеселоДо коментар [#42] от "тулса":
Covid live matter. Stop the genocide.Дори не подозираш колко си права. Мюсюлмани. От бившите колонии. В централна Азия. И като всички такива гастербайтери се занимават с непривлекателен (ма мнооо политкоректен термин) труд.
rapidfire
Рейтинг: 1416 НеутралноТОВА вече е една добра новина.
It is nice to be important, but it's more important to be nice!юистински ще се зарадвам обаче, когато компактните руски квартали се проредят и изчезнат надписите на руски над магазините.
daskal1
Рейтинг: 3772 НеутралноДо коментар [#44] от "тулса":
Малко различно от сърби и хървати, за мачове на които има дежурни линейки за сбиванията след мача, да не говорим за разделителната линия между бариото и гетото. Има го и класово-имущественото разделение по местожителство дори в рамките на един етнос. Това обаче е Америка, където практически всички са имигранти освен индианците. България не е такава страна и външният е субект на известно безпокойство.
stupid_american
Рейтинг: 458 НеутралноСуоер новина. Всичко лошо за България идва от Русия.
"Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :D1001
Рейтинг: 1399 НеутралноДо коментар [#40] от "bawarec":
е да де ама данъците в Италия са мххх една идея по кожодерски
ще ми се да вида как ще реагират в България на данък почистване на тротоар, което си е напълно естествено щом има данък за пътищата трябва да има и тротоарите
bat_plamen
Рейтинг: 4646 НеутралноИ тази тенденция ще се запази.................!
тулса
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#46] от "Цецо":Ти пък не подозираш,че съм живял и работил десетина години в Москва и Подмосковието..Доколко разните там Таджикистан и Узбекистан можеше да се смятат за колонии по съветско време е отделен въпрос,но бях в приятелски отношения с двама таджики аспиранти..Мога да те уверя,че нито научната им работа беше ...ноо непривлекателна,нито бяха единствените...Освен това,ако мислиш,че мнозинството мигранти в щатите от Мексико и други страни от региона са все лекари или
професори,малко се заблуждаваш.
п.п.Малка корекция.Не съм дама,та карай с по-мъжки аргументи.
тулса
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#49] от "stupid_american":
Е,като прочета някой постинг като твоя,виждам че има и ..приятни изключения от общото правило.
stupid_american
Рейтинг: 458 НеутралноДо коментар [#53] от "тулса":
"Дясна Вена" през 2009: "Viva Chaves! Viva la revolución! Venceremos!" "Дясна Вена" през 2010: "Viva Fidel! Un gran, gran Hombre!" :D :D :DЩо бе, тавариш Тулса? аз съм съвестен гражданин на тая държава. плащам си данъците, работя здраво, гледам да не си хвърлям угарките по улицата, досега в живота си не съм давал подкуп, гласувам, следя политиката, доколкото мога. Аз ли съм проблемът на тая държава, приятелю Тулса?
Цецо
Рейтинг: 1576 НеутралноДо коментар [#52] от "тулса":
Covid live matter. Stop the genocide.Извинявам се за обръщението.Да съм твърдял, че някъде гастербайтерите се занимават с хай-тек?
тулса
Рейтинг: 1966 НеутралноДо коментар [#55] от "Цецо":Не си,но отклони темата за споменатото културно сходство и исторически връзки на руски собственици на имоти в България, към многото гастърбайтъри в Москва от средноазиатските републики...По този повод рекох да се пошегувам малко, а и косвено да опонирам на колеги тук,които често питат,защо никой не искал да ходи в Русия,а са натискали за щатите или Германия.
Признавам си,че не съм с непосредствени впечатления за това,
какви точно руснаци са накупили имоти в Б ългария последните 15 години,но не вярвам и да са основно от путиновото обкръжение и олигарсите.Последните пазаруват главно в демократични и по уредени страни като Англия например..
Алф
Рейтинг: 1243 ВеселоДо коментар [#25] от "vankata1":
Ако още ме помниш, значи си от последното поколение, което си играеше на двора.Когато са поединично стават. И когато не са нахални и с промити мозъци. Тогава са обидени на целия свят, че не разбира широката им душа на спасители и освободители.
Но когато са в група и , не дай боже, когато тази група има адресна регистрация на Кремъл, извинете, но не се траят....
Ген. Колев
Рейтинг: 541 Неутрално[quote#7:"ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн"] Едно време изнасяхме домати, плодове, земенчуци не само за СССР, но и за Западна €вропа! [/quote]
Ей тука си в голяма ашибка, Ушанке. Родното ти СеСеСеРе си взимаше тези неща почти без пари или по-точно за жълти стотинки, колкото в Масква преценят толкоз. Милиони тонове селскостопанска продукция годишно заминаваше бадева за вечно гладните мужици като колониален данък към Империята на злото. Всичко това минаваше през безплатния принудителен робски труд по събиране на реколтата на стотици хиляди ученици, войници, студенти, лекари, инжинери. Като резултат имахме почти празни магазини със скапани стоки и ограничен асортимент.
Понял, болшеве! Забранявам ти да плещиш повече подобни глупости. Пет денонощия арест!
thepirineagle
Рейтинг: 1044 ЛюбопитноДо коментар [#3] от "galapagas":
ThePirinEagleНе, редно е данък сгради да бъде увеличен 10 пъти за всички и ще имаме най-после малко по-нормален имотен пазар...
Руснаците не са проблем,когато имаме нормален пазар и институции. Когато България ги няма са стратегически проблем, като брой ,статут и произход на парите им......
Може би бъркам?
leon555
Рейтинг: 684 НеутралноАз лично не съм против чужденци да могат да купуват имоти и земя в България. Но когато става дума за руснаци... Ами, че тия са по-отвратителни и от мароканските скакалци. Установяват се масово в чужда държава, в един даден момент започват да досаждат на местното население и когато то ги подгони се обаждат на Путин да им прати отпускари за защита. Нали много българи са против даването на автономия за българските турци именно по същите съображения. Тогава защо за рашистите да се допуска?
"Не подозирайте зла умисъл там, където всичко може да се обясни просто с глупост." Бърнард Шaadaskal1
Рейтинг: 3772 НеутралноДо коментар [#59] от "thepirineagle":
В случая се присъединявам. Има стари самотни хора живеещи в неподдържани и неотопляващи по липса на средства големи апартаменти, наводненията от които заливат новоремонтирани. Данъците могат да бъдат определяни допълнително и по общини, а средствата да се използват за саниране и облагородяване на зелени площи и други общи структури. Центърът на София има много сгради под всякаква критика, да не говорим за липса на асансьори.
herr_flick
Рейтинг: 233 НеутралноКаква прекрасна новина - 75% по-малко северноазиатски маймуни са си купили жилища в България
dnevnikar
Рейтинг: 4208 Неутралноняма угодия...
Колко ти плащат за тролочас?
До коментар [#31] от "ДСБ+Москов фармацевтична МАФИЯ! Реекспорт-300 млн":
До коментар [#27] от "Цецо":
Една почти добра новина - цитат на коментар #27 от “Цецо”
,че руснаците ни изкупуват НА БЕЗЦЕНИЦА,
като африканска колония!
Само за девет месеца на 2010 - 2011-та са "инвестирани" 850 милиона евро във ВЕИ тролово производство на ток
samurai11
Рейтинг: 519 НеутралноДо коментар [#45] от "Саранди Говедаров":
Излиза, че на този Свят има две категории :руснаци и джихадисти?
tanazius
Рейтинг: 402 ВеселоДо коментар [#17] от "Uprsport":
"Социализмът е философия на провала, люлка на невежеството, евангелие на завистта; неговата основна добродетел е равенство в мизерията, нищетата и немотията.""Такива отвратителни сгради има по южното Черноморие, че се учудвам, че все още има хора там."
Хора няма, само руснаци останаха.
За да останат ХОРА в България.
Рейтинг: 740 Неутрално[quote#33:"Дундурук"]400 000 имоти на руснаци са доста милиарди, които сме взели от продажба на апартаменти във въздуха. Защо сте недоволни? [/quote]
защото глупостта и зависта са повсеместни...
today
Рейтинг: 927 НеутралноЩото санкциите хич не действат, нали?
Борбата с корупцията в България е като риболова по Discovery. Хващат ги, показват ги, и ги пускат!трафоПОСТ
Рейтинг: 571 НеутралноКолкото по-малко руснаци у нас, толкова по-малка опасност от вежливи зелени човечета без отличителни белзи. "Изцяло руски квартали в българските градове", звучи като заплаха.
„Ако целенасочено се опитате да се провалите и успеете, какво сте постигнали – успех или провал?“ Иво ИвановВъпреки, че брат ми е учител в Бургас и в класа му има русначе, което е споделило, че са се преместили у нас защото не могат да живеят в тоталитарна Русия на Путин.
Ген. Колев
Рейтинг: 541 НеутралноВажното е ватниците да бъдат подтиквани да продават копторите си и да се изнасят, дори и да не притежават 400 к жилища броят им е достатъчно голям, за да са заплаха за националната сигурност, както и че големият им брой прогонва всички останали туристи. Очистването на Черноморието от руснаци ще бъде здаравословно за туризма в дългосрочен аспект, след като си заминат, разчистване, всичко лека полека качествено наново и така. Една малка част, които желаят да се интегрират в българското общество разбира се би могла да остане.
Публикувано през m.dnevnik.bg
greeneyes
Рейтинг: 2054 Неутрално[quote#69:"Ген. Колев"]Една малка част, които желаят да се интегрират в българското общество разбира се би могла да остане. [/quote]
Пазете се от доносника vesolrРуснак много трудно се интегрира. В Щатите например, държава, където всичко, което мърда се интегрира (даже и мюсюлманите) руснаците си живеят като ....в Русия. Руски училища, руски болници, руски хосписи, руски старчески домове, руски застрахователни компании, руски зъболекарски практики, руски телевезии, руски вестници, руски магазини. Резултатът - поне половината от тях не знаят английски, а 90 процента са с със същият руски манталитет и самочувствие, а именно, че са повече от другите и най-вече от американците, които любезно са ги приели в техния дом.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
пустиняк
Рейтинг: 644 Неутрално"Броят на сделките за покупка на недвижими имоти в България от руснаци е намалял четири пъти за последната година".
Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!"Сред основните причини за намаляването на броя на сделките е обедняването на руснаците около два и половина пъти за тази година".
"Към момента няма тенденция на обособяване на изцяло руски квартали в български градове, но Романенко не изключи и това да се случи. "
Изглежда, като, че ли руската експанзия за момента е овладяна! Бургас все още наш!
пустиняк
Рейтинг: 644 Неутрално[quote#34:"Саранди Говедаров"]И се замислям за покупка на имот по Южното Черноморие, по възможност в квартал с компактно рускоезично население. [/quote]
Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!Не се колебай да отпътуваш направо към метрополията-майка! Чамадан - самальот (по възможност на НЕруска аиокомпания )- Масква!
Предимства: Компактно руско население, много заведения, много китари и изключително руска музика в ефира.
captainFill
Рейтинг: 845 Весело[quote#45:"Саранди Говедаров"]И предпочитам да са руснаци, отколкото джихадисти. [/quote]
Андрей Пионтковский: "Путинизм – это высшая и заключительная стадия бандитского капитализма в России".Ма те и много руснаци са джихадисти. Първо Путин каза там нещо за православието и исляма, колко близки били, после православни руснаци превземаха Дебалцово с викове "Аллах акбар".
stg
Рейтинг: 1308 Неутрално[quote#2:"save_knforest"]
"Ceterum censeo ГЕРБ esse delendam"Руснаците да са обеднели-абсурд![/quote]
не е абсурд спада в покупките на имоти в Испания, Гърция, Кипър, може да провериш дори е по голям
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
tenevski
Рейтинг: 458 НеутралноЗа съжаление не 4 , а 10 пъти намаляха сделките с руснаци .
Радостното обаче че това е само временно явление