
© Юлия Лазарова
Заседание на Народното събрание. Настимир Ананиев
Законовите промени, които засягат споделеното пътуване, имат за цел да ограничат търговския елемент в тези отношения, а не свободния избор на гражданите, обясни пред Би Ти Ви председателят на jранспортната комисия в Народното събрание Настимир Ананиев.
Предложението е да им се дадат правомощия при проверка да изясняват при какви условия пътуват присъстващите трети лица.
Няма да се забранява споделеното пътуване - всеки е ходил с приятели на море, даде пример Ананиев.
Той призова да се разделят нещата, защото действията на държавата са насочени само срещу хората, които превозват хора и товари като част от бизнес и с цел печалба.
"Дайте ни възможност да тормозим всички, а ние ще тормозим само лошите", илюстрира критикувания регламент той.
На това противопостави позицията на автобусния бранш Галя Топалова, председател на Националното сдружение на автобусните превозвачи. По думите й ситуацията граничи с анархия.
"Както ние си плащаме данъците, така и вие трябва да си ги плащате", заяви Топалова.
0b64a7
Рейтинг: ЛюбопитноНастимир Ананиев? Кой е тоа?
karabastun
Рейтинг: 8380 ЛюбопитноНародното събрание разбира се, не може да вникне в проблемите на хората, които ползват споделеното пътуване и естествено ражда поредния тъпизъм - ''автомобилните инспектори да спират превозните средства, които извършват търговска дейност, а не обикновени коли.''????!!!!
[email protected]Как ще определят ''обикновени коли''????!!!
0b64a7
Рейтинг: Неутрално[quote#1:"0b64a7"]Настимир Ананиев? Кой е тоа? [/quote]
ка+марка
https://duckduckgo.com/?q=Настимир+Ананиев+търговс
hodounski
Рейтинг: 3105 ВеселоКакво имаме като депутати/законотворци/? Обикновени гл-паци!
troi
Рейтинг: 602 Неутрално"Дайте ни възможност да тормозим всички, а ние ще тормозим само лошите", илюстрира критикувания регламент той.
забавление и приключениеТака е. Закона стана такъв, че всеки може да бъде санкциониран. Ако возиш вуйчо си или племенника, пак си за наказание. Това, че евентуално някой от ДАЙ няма да се заяде и да спази буквата от закона, не ме радва. Това не е свобода.
Пипера е много лют
Рейтинг: 740 Неутралноавтобусните превозвачи и такситата са една тотално корумпирана пасмина
седеньето го зголемува задникотvolrath
Рейтинг: 515 НеутралноЦялото събрание сте за "Надин".
Ал Бънди
Рейтинг: 534 НеутралноИма елемтарен начин да се прецени дейността търговска ли е или не е. Ако пътниците плащат повече от 100% от горивото плюс 20% амаортизация, значи превозът е с цел печалба, а не с цел споделяне на разходите.
mihail_p
Рейтинг: 1722 Неутралноаа борисов пак се е насрал
пред мутрите от бакшишите.
иска си той техните гласове и това е.
ако трябва ще забрани да се движат всички
с изключение на бакшишите.
жалък лакей на мафията.
ето това е борисов.
Ал Бънди
Рейтинг: 534 Неутрално[quote#2:"karabastun"]Как ще определят ''обикновени коли''????!!! [/quote]
На автобусните фирми най-много им пречат микробусите, коитоито пътуват редовно по най-натоварените отсекчи по схемата на “споделеното пътуване“ без да плащат ДДС, данък печалба, данък ощ доход, осигуровки и т.н.
С лична кола няма как да направиш голям бизнес като превозваш хората на цени по ниски от тези на автобусите. Дори да не плащаш данъци, пак си слабо конкурентен.
mihail_p
Рейтинг: 1722 Неутралнои пак да питам къде са реформаторите в този важен момент.
къде сте бе.
що няма никаква реакция от никого.
xmm
Рейтинг: 1134 ВеселоДо коментар [#5] от "troika":
Правиш си родословно дърво и го показваш...
gost22
Рейтинг: 1989 Весело[quote#8:"Ал Бънди"]Ако пътниците плащат повече от 100% от горивото плюс 20% [/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...А това как се установява? Реално, ще спрът микробус с 1+7 приятели и... ги пускат по живо по здраво, щото никой не си признава, че е платил... Ама ми се струва, че ще е обратното — ще спират всяка пълна кола, ван, микробус и ще искат шофьора да им "напише обяснение на китайски"...
gost22
Рейтинг: 1989 Любопитно[quote#10:"Ал Бънди"]На автобусните фирми най-много им пречат микробусите, коитоито пътуват редовно по най-натоварените отсекчи по схемата на “споделеното пътуване“ без да плащат ДДС, данък печалба, данък ощ доход, осигуровки и т.н. [/quote]
"Историята служи на българите, да не си взема поука от нея." ...Фра Дяволо. Жалко, но все още е факт...Ха, те с копърките по спирките на градския транспорт не могат да се справят, ще се справели с микробуси по извънградските пътища... ВЕрваш, а? Пак ще натискат да ограничават, и пак вместо ябълки ще се родят тикви, щото семето е тиквено. Няма как да бориш конкуренция с непазарни методи (забрани и специфични регулации), дори напротив — всяка забрана, ражда контрабанда. Контрабандата обаче, има свойството да се самозащитава, като просто нелегалните микробуси започнат да плащат на проверяващите. Върви после пискай с големите автобуси, да видиш дали някой ще ти обърне внимание, като всеки ден му се отчитат по десетина копърки на хранилката...
Тази милицЮнерска икономика дето ще забраниш всичко за да направиш монопол, не върви, щото милицЮнерите по-обичат рушвета от хранилките...
cinik
Рейтинг: 1793 Неутрално"Няма да се забранява споделеното пътуване - всеки е ходил с приятели на море, даде пример Ананиев."
За коалиция Анти-Пеевски: ДБ+Слави+Мая+БСПи когато журналистите извърнаха гръб, допълни:
"Уаче за фейсбуци, превозвалници и секкфффи други п*тки майни проверки ч' иъ яки, шшшшоттт онея со хафтобусите дзвонят през 5 минути, викат разпрахте ги тия 7 милиона педерунгели, 6 милиарда КТБ им набутАхте че им е*а майката, 2 милиона по чужбина разгонИхте, са кат треъ ъ кихарят едно хафтобусно билетче - ън луи ми се прайте!"
xmm
Рейтинг: 1134 ВеселоАвтостопа как ще се тълкува?