
© Цветелина Белутова, Капитал
Единици са несъгласните трасето на магистрала "Струма" да остане в Кресненското дефиле. Това се разбра от думите на министъра на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова в сутрешния блок на БНТ.
Тя се позова на среща, в която са участвали и представители на екоорганизациите, на която от 25 присъстващи само двама били против варианта, който сега предлага правителството – едната посока на магистралата да е по съществуващия път през дефилето, а другата да е изнесена на платото отгоре.
Павлова отново лансира тезата на управляващите, че ако продължава да има противници на този вариант, това ще струва "стотици милиони" на държавата без да има необходимост от това.
Тя обясни, че ако се завърши екооценката на трасето до края на годината, през следващата ще може да се обяви поръчка за единственият незапочнат участък от тази магистрала и да не се изгубят предвидените за целта европейски средства.
Министърът обори и тезата на еколози за изчезващи животински видове от дефилето заради трафика с това, че и обходен вариант би ги засегнал.
Почти е готов идейният проект за незавършения участък от Южната дъга на Околовръстния път в района на столичните квартали "Младост" и "Горубляне", съобщи още Павлова.
Тя уточни, че в района на тези квартали ще се направят съоръжения на няколко нива подобно на това в района на Семинарията.
За отсечката от Околовръстния път в другата посока след "Бояна" все още имало спорове между архитекти и проектанти. От думите на Павлова се разбра, че има предложение там да се направи тунел преди кръстовището с бул. "Цар Борис" и виадукт, но едва ли това ще е решението заради сложността и цената на такъв вариант.
Ivan Stoev
Рейтинг: 526 Неутралноhttp://clubz.bg/sites/default/files/userfiles/imag es/%D0%9F%D0%9E%D0%9B%D0%98%D0%A2%D0%98%D0%9A%D0%9 0/liljana%20pavlova(2).jpg
Ivan Stoev
Рейтинг: 526 НеутралноЯ напишете пак колко ни струва Струма да се посмеем..
Beyond
Рейтинг: 1054 НеутралноЕдиници са тези, които ги интересува, та затова.
TAKE THE RED PILL!Lemmy
Рейтинг: 2024 ВеселоЕ, то така е с малцинствата. Винаги са гласовити и несъгласни, но правата им требва да се пазят защото са деликатни и крехки. Нема ли кой да им удостои един проект за преброяване на трънките в дефилето та да млъкнат.
442
Рейтинг: 1376 НеутралноДо коментар [#1] от "umenn":
НЕ ДУМАЙ.
чобанмахала
Рейтинг: 688 НеутралноПочти е готов идейният проект за трасето от Околовръстния път в района на столичните квартали "Младост" и "Горубляне", съобщи още Павлова.-от статията
Проект има от много години. Сега пак искат да платят на едни хора, а след това виновни за нещата ще са ония от преди десетилетие.
ЕТ
Рейтинг: 569 Неутрално[quote#1:"umenn"]
[/quote]
И кво? Дори да е тя? Хайде стига!
cinik
Рейтинг: 2662 НеутралноДа, истина е. Повечето сме съгласни точно на този проект, вместо 6 платна през Пирин планина и още 2 долу, защото сегашният път няма да затвори.
Гяурбаджийски, червени и "патриотични" евнуси на Сараите, развейте бялото знаме! Ако нямате бял плат, събуйте си гащите! Под тях нямате нищо за криене!За гущерите, бръмбарите и жабите може да се направят подлези и надлези
virtual brain
Рейтинг: 971 ВеселоДай газ, Лиле, важното е Шиши и подобни да не останат гладни. Всички сме с вас и сме съгласни! Тези двамата са се объркали нещо.
АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".CINZANO - оправете си сайта!
Рейтинг: 1341 ЛюбопитноБаси, с'я станах и от малцинствата
Мома, връщай 12 и 12А!Ама не съм усетил някакви привилегии, явно съм си избрал грешно малцинство...
legio
Рейтинг: 374 Неутрално"Тя се позова на среща, в която са участвали и представители на екоорганизациите, на която от 25 присъстващи само двама били против варианта "
Who dares wins!Тази женица да не брои изборни бюлетини?! Или по стар соц. обичай се решава с единодушие?!
Има си процедури за оценка и там се пишат становища на експерти.
Gopeто
Рейтинг: 2212 НеутралноНай-доброто решение е голям тунел. Само че няма как фирмите на маминото и баце да краднат. А разумът поп тези земи винаги е в малцинство.
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровНаглостта на тази кака е гербаджийска, т.е. огромна. Екооценката може и да не мине. И това е по-вероятно, ако я правят отговорни хора. Министерството и пътната агенция работят единствено по вариант, че тя ще мине (даже оставам с впечатление, че е минала). Което говори за корупционни нагласи и за безотговорни служители и "експерти".
Darth Plagueis
Рейтинг: 1423 НеутралноДо коментар [#7] от "ЕТ":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКМи не, не е "и кво", напротив.
А идеята да има тунел под бул. Борис III е потресаваща.
tribiri
Рейтинг: 897 НеутралноАз смятам, че цялата магистрала трябва да се качи горе, а в дефилето трябва да се спретне един хубав язовир. В момента пропускаме към Гърция вода за половин милиард годишно пО най-ниските цени на МОСВ.
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!yanne
Рейтинг: 972 НеутралноДо коментар [#4] от "Lemmy":
[quote#4:"Lemmy"]Е, то така е с малцинствата. Винаги са гласовити и несъгласни, но правата им требва да се пазят защото са деликатни и крехки. Нема ли кой да им удостои един проект за преброяване на трънките в дефилето та да млъкнат. [/quote]
А то точно и затова става дума в случая.Една малка група се опитва да осъществи рекет,за да получи трохичка от стотиците милиони,които ще се вложат в строежа.Като видя гласовитите еколози да протестират и да правят протест срещу мръсния въздух(от който страдат стотици хиляди в България,а стотици умират) ,например мога и да повярвам,е поне в някаква степен защитават някакъв друг,освен финансов интерес.
tosho_toto
Рейтинг: 262 НеутралноЩом и екоталибаните са съгласни с този вариант го почвайте без да се офлянквате.
Consumer
Рейтинг: 531 ВеселоЕкоталибаните рекетират държавата за парче от баницата. Бийте им шута и я почвайте, че маса народ измря в това дефиле, а и за да се стига лесно и бързо до таверните.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantvaltoro
Рейтинг: 903 НеутралноКогато има несъгласни, обикновено
те не са в кацата с меда !!!
Nick F
Рейтинг: 1037 НеутралноДо коментар [#15] от "yanne":
Или платили сме на тия дето искаха пари и се съгласиха, останаха само някакви дето не можем да ги купим.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Prosevchomai
Рейтинг: 269 НеутралноДо коментар [#15] от "yanne":
Мръсният въздух е огромен проблем, наистина.
В София щом пуснат ТЕЦ-овете става нетърпимо. Би трябвало да им сложат качествени филтри.
Освен това трябва да спре унищожаването на зелени площи и растителност в града и да започне засаждане на дървета навсякъде, където това е възможно в града.
Като гледам предизборно разните украси с цветя (напр. по Евлоги Георгиев), се чудя на цялата мръсотия и мизерия какво са турили украса. Навсякъде клошари, цигани и мигранти, тревните площи изпотъпкани, криви плочки, в прескъпия градски транспорт луднали и пияни хора си говорят сами... Геноцид в пълно действие!
Darth Plagueis
Рейтинг: 1423 НеутралноДо коментар [#15] от "yanne":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕККак точно въпросните еколози монетизират този протест, да ни светнеш?
penetrating
Рейтинг: 5433 НеутралноЗначи г-жа КДС Павлова може да ги каже поименно
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertanarch
Рейтинг: 217 НеутралноНе съм запознат с детайлите на проекта, но като принцип определено две трасета в различни посоки там би бил най-добрият вариант според мен. Голям тунел в български условия...не, благодаря - не само, че не е ясно как ще бъде построен, ремонтиран, поддържан итн, ами освен всичко останало и с нашите джигити по магистралите ще е и доста по-опасен.
ai-noviiat_variant_za_magistralata_prez_kresnensko to/
Интересното е, че в началото, когато се обяви този проект, коментарите бяха масово позитивни:
http://www.dnevnik.bg/skorost/2016/08/25/2816820_n
а пък сега пак се почва с плюенето на обща основа. Говори доста за нагласата на българина като цяло.
dun
Рейтинг: 605 НеутралноДа - несъгласните с строителство в дефилето са малцинство - "само" Европейската комисия която дава парите и Бернската конвенция която отговаря за опазването на европейското природно наследство!
Иначе всички прасета подредени на държавната хранилка са твърдо за усвояването на чужди пари!!!
stonedridah1
Рейтинг: 502 Неутралноне обръщай внимание на безумните зелени, а почвайте да строите!
Ти за мен си Мики Маус!през ден умира човек на международния Е79!
е..л съм ти гущерите и костенурките!
итова лято изгоряха 40 000!!! декара гори по Странджа и как не видях един от тия зелени лицемери да излезе по телевизията и да каже, че отива доброволец да гаси. и да спасява гущери и смоци....
qwertqwert
Рейтинг: 897 НеутралноМалцинство били несъгласните с проекта на управляващите за Кресненското дефиле
След като мъж може да се жени за мъж, що пък двама братя да не се оженят?--------------
Не били, а са.
Колкото и на Дневник да му се иска обратното, все пак отвреме на време трябва да не се лъже.....
stef
Рейтинг: 463 ВеселоДо коментар [#14] от "tribiri":
StefСупер ще е ако те зазидат в стената на язовира - като негов идеолог
Petleshev
Рейтинг: 3100 НеутралноДо коментар [#24] от "anarch":
Бивш tww09306483.Според мен, двете разделени платна са добър и не-толкова скъп вариант, за изпълнение. Дълъг тунел струващ стотици милиони, че може и над милиард, в наши условия е абсурд!
Интересно ми е, къде например ще се отклони платното, което стига до Кресна, как ще я обиколи? Или ще направят заграждения и ще продължи да си минава през населеното място...?
Както и да е. Този участък е тежък, с много инциденти, даже първо него трябваше да почнат, ами не с лесното, през равното!
a4kataaa
Рейтинг: 291 НеутралноДо коментар [#12] от "Gopeто":
И аз преди си мислех, че тунел е най доброто, но да не забравяме, че става дума за България. Я си представи, че стане верижна катастрофа по средата на тунела. Тунел с дължина 14-15 километра. Сега се върни в реалността и се сети колко добре са обучени и обурдвани нашите спасителни служби и какъв богат опит имат при аварийни спасявания в такива ситуаций. Ти би ли искал ако се случи такова нещо, да разчиташ точно на нашите пожарникари, които ползват 30 годишни автомобили или на медиците от спешна помощ, на които не им работи кислорода в линейките?
enterfornone
Рейтинг: 627 НеутралноТова че си мнозинство, не означава че си прав.
С тъга се надяваме мнозинството да го загрее преди всеки избори, но не става...
Darth Plagueis
Рейтинг: 1423 НеутралноДо коментар [#14] от "tribiri":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКШшш, ше ми прецакаш рафтинга, ей!
Краси
Рейтинг: 580 НеутралноАми не знам дали живеещите в Симитли въобще са научили, че освен настоящия път за Банско, ще имат и магистрала на 20 метра от къщите си.
Да почистим България от агентурата на руската империя!!!tribiri
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#28] от "stef":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Защо? Не те кефят мнения различни от твоето ли! Типично за БГ "демократ"!
Краси
Рейтинг: 580 НеутралноАпропо един от началните варианти изнасяше и трафика за Банско извън населеното място.
Да почистим България от агентурата на руската империя!!!Сега магистралата минава директно през един от кварталите на Симитли.
Хи-хи
Рейтинг: 1475 НеутралноЗначи сме от малцинството. Таз герберка с комунст. минало и тайно настояще да не е прайла преброяване на тиквите
Flat Mars Society
Рейтинг: 507 Неутрално[quote#26:"stonedridah1"]че отива доброволец да гаси. [/quote]
ЗАКОН ЗА ОБЯВЯВАНЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКИЯ РЕЖИМ В БЪЛГАРИЯ ЗА ПРЕСТЪПЕН Обн. ДВ. бр.37 от 5 Май 2000г. - http://lex.bg/laws/ldoc/2134920192Ти да не би да отиде да гасиш, а?
ЕТ
Рейтинг: 569 Неутрално[quote#13:"Darth Plagueis"]Ми не, не е "и кво", напротив.
А идеята да има тунел под бул. Борис III е потресаваща.[/quote]
Нищо не съм казал за идеите. Казвам - и какво като е снимана като пионерче пред бай Тошо? Всички сме били пионерчета, като ни пратят да поднесем цветя някому - отиваме, какво сме разбирали тогава.
Това няма никакво отношение към днешната Лиляна Павлова, пишете за нея.
radoslavivanov
Рейтинг: 479 ВеселоНормално изказване за другарката павлова.Все пак е комунистка, а те са свикнали да броят овце
.Овцете както знаем тук се интересуват от ракия и салата
.Смисленост на проектите, качество, ефективност, това са непознати думи
.
.
Каквото и да си говорим, става въпрос за "присвояването" на мноогоо пари
papуre
Рейтинг: 1008 Неутрално"Единици са несъгласните трасето на магистрала "Струма" да остане в Кресненското дефиле. "
Преливане от пусто в празно и позиране пред микрофони и камери . На кого му пуща къде и как ще минава пътя ? На човек му пука колко БЕЗОПАСЕН Е ПЪТЯ при преминаването му със скорост , нормална за средно развита комуникационна мрежа . Нормална за нормалните държави . А не построяване на магистрали и превръщането им в гробищни алеи. Отговорността на правителствата се свежда до това , да обявят на народонаселението , включително и на разните НПО- та , какви са намеренията му , да приеме или не определени мнения и препоръки , и да предприеме изпълнение на това , което е решило . Недоволните - жалби до арменския поп . За това е правителство - да поеме и да носи отговорност за извършеното . А не да си гъне като червей при всяко покашляне на мизерни политиканстващи елементи . Не може всеки ТИКВЕНИК назубрил закони и нормативни актове ,при всяко решение на всяка държавна институция да бута прът в колелото . По това се познава доброто управление - по направеното , добро или зло , и поемането на отговорността за него . Всичко друго е суета и показност . Каквато е рязането на лентички при откриване на еднокилометрова "магистрала ".
tribiri
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#33] от "Краси":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Симитли оригинално е от другата страна на Струма. Всичко това около пътя Е79 са ниви, които някой целенасочено е застроил, защото са близо до пътя
Consumer
Рейтинг: 531 ВеселоИмам чувството, че този участък и екоталибаните са последни козове в ръцете на родните мутробетонофекалисти. Като стане готова Струма хептен ще се забрави за съществуването на фекаломорието и неговите "екстри"
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantDarth Plagueis
Рейтинг: 1423 НеутралноДо коментар [#38] от "ЕТ":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЗнаеш ли, докато ти си бил под дъжда на манифестацията след Чернобил, тя е била у дома си. Докато ти си се тъпкал с радиоактивни марули, тя е получавала специални доставки на чиста храна. Ти си се тъпкал с радиоактивни марули, защото не си знаел, че са такива. А не си знаел, че са такива, защото ДЯДО Й на въпросната сладурана е тоя, който издава заповедта аварията и радиационната ситуация да останат в тайна.
Изобщо не приемам да ми се казва, че няма значение, и точно тези да са строителите на съвременна България. Да, има значение, огромно.
Краси
Рейтинг: 580 НеутралноДо коментар [#41] от "tribiri":
Да почистим България от агентурата на руската империя!!!Това са парцели в регулация.
Преди 50 години голяма част от южните квартали на София също са били ниви.
papуre
Рейтинг: 1008 Неутрално[quote#2:"umenn"] напишете пак колко ни струва Струма да се посмеем.. [/quote]
Не е важно колко ще струва . Важно е колко ще донесе . Някъде да си прочел справка или анализ какво налага построяването на определен път , какви предимства ще донесе пред стария , какви разходи ще се направят , за колко време ще се изплатят от ПРИХОДИТЕ и откога инвестицията ще почне да носи печалба . Или с какво и колко ще се намалят вредните последици от експлоатацията на съоръжението . Сигурно не си , и няма и да чуеш или видиш. Всичко е парлама - харчене на едни незаработени пари , хвърлйна прах в очите , че нещо се строи, а ползата от него , каквато дойде . Е, , ползата е за Простия и Дебелобузото Лиле. Простия - "Аз построих... " Дебелобузото - министър отличник.
stef
Рейтинг: 463 ВеселоДо коментар [#34] от "tribiri":
StefНе бре - просто искам да те увековечат - знам, че си падате по паметници, дори при-живе
stef
Рейтинг: 463 ВеселоДо коментар [#34] от "tribiri":
moskva-pametnik-na-zhirinovski-za-70godishniya-mu- yubiley.html
Stef*приживе
Ей го на - твоя кумир:
http://www.faktor.bg/smotanyatzi/71370-vdignaha-v-
naskom44
Рейтинг: 537 НеутралноОт Солун до Игуменица по магистралата има 58 тунела със средна дължина може би 300 метра . Интерсено как гърците са ги построили а ние се чудим какво да направим с тези 30-тина километра. Вероятно не е изяснено кой ще прибере парите. А за това че ставт тежки ПТП в Кресненското дефиле вината е само и изключително на неразумните водачи на МПС. Жалко че гинат невинни хора
tribiri
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#44] от "Краси":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Има някаква разлика между Симитли и София и причините поради които се разрастват. Симитли расте в тази посока имено заради близоста до основен път. Следователно основният път не трябва да е проблем за тези, коиуто са се заселили там заради него. Иначе Симитли си е от другатас страна на реката!
tribiri
Рейтинг: 897 НеутралноДо коментар [#46] от "stef":
Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!Прочети ми подписа!
Краси
Рейтинг: 580 НеутралноДо коментар [#49] от "tribiri":
Да почистим България от агентурата на руската империя!!!Пишеш глупости, къщите са там преди пътят да стане основен.
Когато този квартал е построен от там са минавали не повече от 2-3 коли на ден.
stef
Рейтинг: 463 ВеселоДо коментар [#50] от "tribiri":
Stefясен си ми - като прочетена книга...
papуre
Рейтинг: 1008 НеутралноДо коментар [#1] от "umenn":
Нищо ново под слънцето . Какво очакваш при дядо , съпартизанин на Тато , при баба Лиляна - кадровик в отдел при ЦК на БКП . За баща да не говорим , знаейки за крушата и корена . По- интересно щеше да е , примерно 1снимка на Дончева пред същия с цигулка в ръка .
stedim
Рейтинг: 2057 НеутралноОт всичко написано излиза, че изобщо не трябва да има път през дефилето, защото безпокоят жабите. Който иска да пътува , да хваща влака. Или самолет. Изобщо да спрем да правим каквото и да е , за да бъдат спокойно тези, които се забавляват с еко занимания.
papуre
Рейтинг: 1008 Неутрално[quote#14:"tribiri"]а в дефилето трябва да се спретне един хубав язовир. В момента пропускаме към Гърция вода за половин милиард годишно пО най-ниските цени на МОСВ. [/quote
Като се построи язовира , след него ще трябва да се пропуска отток за Гърция , с такъв дебит , какъвто е бил и преди да се построи . Допълнителна грижа ще бъде да внимаваме при бедствия и аварии да не наводним гръцко , че ще следват санкции . По международни закони . Нали знаеш какво следва след неконтролирано изпускане на язовир ?
papуre
Рейтинг: 1008 Неутрално[quote#15:"yanne"]мога и да повярвам,е поне в някаква степен защитават някакъв друг,освен финансов интерес. [/quote]
Чак се га ли го разбра? Интереса клати феса - исконна българска поговорка . Когато е създавана , еколози изобщо не е имало . което иде да каже , че е валидна за всички , всякога и навсякъде . Най- паче за противниците на еколозите . Просто става въпрос за едни и същи пари , от които всеки гледа да отчекне по- голяв пай .
彼得。斯托亚诺夫
Рейтинг: 436 Неутралнона мен най-ми харесва мост над реката, но явно няма да го бъде. иначе е бързо и евтино, само дето не може да се краде много и няма как да се взимат едни пари от екоталибаните.
-- 子曰:[人能弘道,非道弘人]卫灵公15:28touchthis
Рейтинг: 293 НеутралноА не е ли по лесно двете платна да са едно върху друго.. така няма да има промяна и няма да има ново трасе
yanne
Рейтинг: 972 НеутралноДо коментар [#22] от "Darth Plagueis":
Имаш предвид как ще спечелят ли?! Като получат поръчка да правят някаква оценка или по някоя програма получат финансиране.Достатъчно е да се види бизнеса на такива като Тома Белев,например и какви милиони е получил до сега.А не е само той.
ЕТ
Рейтинг: 569 Неутрално[quote#43:"Darth Plagueis"]Изобщо не приемам да ми се казва, че няма значение, и точно тези да са строителите на съвременна България. Да, има значение, огромно.[/quote]
Изобщо не приемам някой да бъде обвиняван за решения, които не е вземал. Не ме интересува кой е дядо ѝ, знаеш на времето кой проверяваше родата до девето коляно, за да ти разреши това или онова.
Виж, за нейните си глупави решения и безгласност - нека да говорим.
yanne
Рейтинг: 972 НеутралноДо коментар [#33] от "Краси":
[quote#33:"Краси"]Ами не знам дали живеещите в Симитли въобще са научили, че освен настоящия път за Банско, ще имат и магистрала на 20 метра от къщите си. [/quote]
Викаш-предпочитат сегашния път,дето направо през градчето минава,а?!
yanne
Рейтинг: 972 НеутралноДо коментар [#40] от "papyre":
[quote#40:"papyre"]Не може всеки ТИКВЕНИК назубрил закони и нормативни актове ,при всяко решение на всяка държавна институция да бута прът в колелото . [/quote]
Напротив-може и не само го прави,но има цели НПО-та,които с това си изкарват хляба.
Храбър
Рейтинг: 3433 ГневноГереберите стават все по-големи болшевики!
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Как е възможно, когато въпросът опира до необходимостта за запазване на природните дадености на родината ни, той да се решава според мнението на болшинството.
ГЕРБ няма да се откажат от чертвените простотии!
Храбър
Рейтинг: 3433 Гневно[quote#60:"ЕТ"]Виж, за нейните си глупави решения и безгласност - нека да говорим.[/quote]
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Най-лошото е, че решенията се правят според интересите на отбрани герберски приятели, а с думите за болшинство и малцинство само се прикриват противонародните дела!
zfm52680934
Рейтинг: 479 НеутралноАко някой не е съгласен със строежа на нови пътища.От утре да се пробва да отиде на почивка пеша или със кон или магаре,по планинските пътища.И да си вземе 2 седмици по рано,че да отиде на 3 дневна почивка.
sdgКраси
Рейтинг: 580 НеутралноДо коментар [#61] от "yanne":
Да почистим България от агентурата на руската империя!!!И ще продължи да бъде както досега, като ще добавят и още една магистрала.
Мисля, че ясно съм го написал. Лесно е да се отвори картата и да се провери.
alabalko
Рейтинг: 490 НеутралноДо коментар [#30] от "a4kataaa":
специално ЕС ни купи бая нови пожарни коли. По същия начин в скоро време ЕС ще обнови и линейките. Останалото е, че при строежа на такъв дълъг тунел ще има и облусжващ тунел, отделно че ще има 2 тръби и връзка между тях. Което означава, че при катастрофа в едната тръба, която е еднопосочна, пожарните коли и линейките могат да влязат през другата и да преминават през свързващите тунелчета между тръбите.
В Гърция магистрала А2 от Солун за Игуменциа сигурно 30% е само в тунели. От 500м до 5км дълги. Има камери, има вентилация. Гърците карат над ограничението, но тунелите не са с остри завои и са почистени и не е проблемно. Ако в тунела се сложат едни камери за регистриране на скоростта може и да се спазват ограниченията или евентуално на входя и изхода. Със софтуера от тол системата ще е възможно. Дължината/времето не трябва да е повече от позволеното. Ако искаш спринтираш със 120 и после караш с 20, важна е средната скорост.
Целият проблем е, че в България няма фирма, която да го построи това и парите частично няма да бъдат поети от приятелите на Батко (Борисов).
Иначе в дефилето могат да минат и 4 ленти и да е скоростен път. Могат да изнесат 2 ленти върху водата върху пилони, дори да са по-високи от нивото на пътя сега. Пътят е проблемен сега, защото е еднолентов в посока. При двулентов в посока няма да има проблеми (дори и без аварийна лента), защото трафикът няма да напълни новия път. Българските магистрали в изключителни случаи са натоварени, в повечето случаи има по 1 кола, а лявата лента е само за изпреварване.
zfm52680934
Рейтинг: 479 НеутралноДо коментар [#67] от "alabalko":
sdgПри започването на последните празници(съединението),имаше катастрофа на автомагистрала Тракия (два големи камиона се бяха блъснали).Имаше задръстване от няколко часа.А и на всичко отгоре движението беше отбито през Нови Хан.А сега си представи това което ни обясняваш ти,и то без обходни маршрути?
Мисля че все пишат хора по теми които нищо неразбират от това за което пишат.
Darth Plagueis
Рейтинг: 1423 НеутралноДо коментар [#59] от "yanne":
Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕКЕколозите не правят оценки. Има си министерство за тая цел. Дай друго.
До коментар [#60] от "ЕТ":
Щеше да бъдеш прав, но пропускаш една важна подробност - Лилето е министърка щото е внучка на дядо си, а не щото е блеснала с някаква кадърност.
Мирослава Москова
Рейтинг: 8 НеутралноИдиотка!!!
papуre
Рейтинг: 1008 Неутрално[quote#62:"yanne"]Напротив-може и не само го прави,но има цели НПО-та,които с това си изкарват хляба. [/quote] :
Могат НПО-тата и другите тиквеници , защото правителствата не могат . Да бият през пръсти , когато се бута пръта.
Gopeто
Рейтинг: 2212 НеутралноДо коментар [#30] от "a4kataaa":
"За мен върхът е онова високо място, от което ясно съзирам следващата си цел" Боян ПетровДа, бих разчитал на спасителните ни служби, на пожарникари, лекари, полицаи и доброволци ако не дай боже се случи нещо лошо на пътя. Вероятността от катастрофи не е причина да не се строи тунел. До момента аз имам спомен за една тежка катастрофа в тунел на Витиня и то най-вероятно заради разливане на масло.