Инвеститори за АЕЦ "Белене" ще дойдат само от Кремъл, обяви Трайчо Трайков

Инвеститори за АЕЦ "Белене" ще дойдат само от Кремъл, обяви Трайчо Трайков

© Цветелина Белутова, Капитал



АЕЦ "Белене" категорично не трябва да се строи. Това смята кандидатът за президент на Реформаторите и бивш министър на икономиката и енергетиката в първия кабинет "Борисов" Трайчо Трайков.


Според него, ако се тръгне в тази посока, това ще доведе само до изтичането на милиони, които става милиарди. "Ако се тръгне към търсенето на инвеститор, което от финансова гледна точка е логична стъпка, ще дойдат само инвеститори от Кремъл. Никой друг", обяви още Трайков.


В хода на плащането на присъдената сума в полза на "Атомстройекспорт" трябва да се търси подкрепата на Русия да се намери купувач за готовото вече оборудване. Платим ли, изпуснали сме ги и трябва да търсим инвеститор, който няма да дойде ей така, заяви в сутрешния блок на Би Ти Ви Трайков.




Той изрази съчувствие към настоящия министър Теменужка Петкова за ситуацията, в която се намира, защото хем знаела действителното тежко положение около проекта, хем била принудена да държи на държавни постове хора, които носят вина за тази ситуация. Той има предвид началника на бившите директори на НЕК - Любомир Велков и Мардик Папазян, които бяха разследвани от прокуратурата за неизгодната продажба на реактора, произведен за първоначалния проект за строеж на АЕЦ Белене" от чешката компания "Шкода". Той стана част от сделката с "Атомстройекспорт" за строежа на българската АЕЦ по нова технология и вече е инсталиран в Калининската АЕЦ. Двамата бяха обвинени, че са продали реактора с 90 млн. евро по-евтино от експертната оценка за стойността му.


Тази сутрин министърът на енергетиката Теменужка Петкова изрази надежда в ефира на Би Ти Ви, че на двамата ще бъде потърсена отговорност.


Любомир Велков бе главен изпълнителен директор на НЕК, а Мардик Папазян - изпълнителен директор, от ноември 2005 до август 2009 г., когато бяха сменени от дошлата на власт ГЕРБ. По това време министър на икономиката и енергетиката беше Петър Димитров, който оглавява управителния съвет на Държавно предприятие "Радиоактивни отпадъци", което Трайков цитира. Той даде пример и с предишния енергиен министър - Румен Овчаров, който пък представлява държавата в "Лукойл".


"Явно сегашното правителство не намира нищо нередно в работата на предходните", обяви Трайков. Съчувствам на Петкова – да познаваш детайли и да ги държиш по неясно какви съображения, сигурно й е много трудно, предположи той.


В коментар за де факто двете български кандидатури за поста генерален секретар на ООН, след като правителството оттегли подкрепата си за директора на ЮНЕСКО Ирина Бокова и издигна еврокомисаря Кристалина Георгиева, но Бокова не се отказа от състезанието, Трайков посочи, че България е в доста конфузна ситуация.


"Жалко, че и на Моци (Козмин, защитник в "Лудогорец" - бел. ред.) не му дадоха снощи втори път да бие", илюстрира с ирония ситуацията Трайков. Той посочи, че въпреки резервите си към Бокова заради "флиртовете" й с Путин тя е качествен кандидат. Според него "резилът" на България, както БСП го определи вчера, не е в двамата кандидати, а в това, че правителството се е поддало преди време на бруталния натиск на Георги Първанов и тогавашния партньор на управляващите - неговата партия АБВ, и е потвърдило кандидатурата на Бокова.


Правомощията на президента са толкова големи колкото самия президент", коментира още Трайков. По думите му президентът трябва да бъде коректив на другите власти.


"Част от президентските правомощия, изрично изписани в конституцията, до ден днешен не са използвани", допълни Трайков.


Всичко, което трябва да знаете за:
Коментари (130)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на telqk
    telqk
    Рейтинг: 1938 Неутрално

    А може би това е целта на баце, след като зави на ляво и сънува газови хубове в нищото?

  2. 2 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    Все повече ми харесва как говори Трайков. Дано повече хора го чуват и да отиде на балотаж.

    The best way to predict the future is to invent it.
  3. 3 Профил на toffeetwr
    toffeetwr
    Рейтинг: 388 Любопитно

    Някой да го каже гласно...

    Ваша великорусская мечта, сидя по горло в дерьме, затащить туда всех остальных. Это и есть Русизм
  4. 4 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1204 Неутрално

    От Кремлье идват толька инкасатори.

  5. 5 Профил на 678
    678
    Рейтинг: 279 Неутрално

    Какво значение има мнението на господин Никой ?

  6. 6 Профил на chevyvolt
    chevyvolt
    Рейтинг: 1159 Неутрално

    Браво! ...и честита втора рожба!

  7. 7 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 334 Неутрално

    А бе всичко хубаво, ама какво общо има президента с АЕЦ Белене!? Това ще и го решава НС и правителствтото, президента няма нищо общо. Трайков да не кандидатства за министър на енергетиката!?

    А иначе г-н Трайков е ясно, че защитава интересите на олигарсите с ВЕИ-тата, по неговото време в министерството преизпълни квотата за ВЕИ и сега всички им пълним джобовете всеки месец. Точно по негово време гръмна скандала с фотоволтаиците, които работили по 24 в денонощието.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  8. 8
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  9. 9 Профил на Viva la Evolution
    Viva la Evolution
    Рейтинг: 1858 Неутрално

    Макар и само един, все-пак имаме подходящ кандидат за президент!

    Раковски: "Русите са били един най-див и най-варварски народ, както са си и досега останали такива в най-голямата си част. "
  10. 10 Профил на sashobal
    sashobal
    Рейтинг: 660 Неутрално

    "...Според него "резилът" на България, както БСП го определи вчера, не е в двамата кандидати, а в това, че правителството се е поддало преди време на бруталния натиск на Георги Първанов и тогавашния партньор на управляващите - неговата партия АБВ, и е потвърдило кандидатурата на Бокова...."

    Право куме в очи..!

    Вчера на пресконференцията се надявах някой да се гътне на живо,защото и Гоце и Фонтание изглеждаха пред инфаркт

    Никога повече комунисти и отрочетата им във властта!!!
  11. 11 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 551 Неутрално

    "Инвеститори " от Русия могат да дойдат само и единствено, ако има подходящо управление , което да осигури на този "инвеститор" държавна гаранция за връщането на инвестицията, било през цената на електричеството , било през цената на ядреното гориво, било през цената (лихвата) на инвестицията или най-вероятното комбинация от трите.
    Та те така, за свикналите да работят непазарно, при липса на конкуренцияи съпътствано с държавна логистична подкрепа, руски "инвеститори"

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  12. 12 Профил на soave
    soave
    Рейтинг: 1149 Неутрално

    Прав е, то Белене е само корупция и теч на пари. Няма разследване, няма виновни как и защо се подписват документи, които водят до плащания.

    "Лъжата е обиколила половината свят преди истината да има възможност да си обуе гащите." Уинстън Чърчил
  13. 13 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 841 Разстроено

    Тука е така , комунистическите мафиоти не се закачат помежду си. Докато си на власт крадеш , паднеш ли знаеш че никой няма да ти търси сметка .Единиците които се осмеляват да кажат истината биват разкъсвани по телевизии и вестници , знам че във България не са останали много мислещи хора но все пак се надявам че и тук все някога народът ще прогледне .

  14. 14 Профил на 1_bulgarin
    1_bulgarin
    Рейтинг: 489 Неутрално

    КАК СИ ПРЕДСТАВЯТЕ ПРЕЗИДЕНТ С ИМЕТО тРАЙЧО....

  15. 15 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1084 Весело

    Дядя ви Ваня Костов, от драгалеФци, продаде Петрол и Нефтохим на руснаците! Лично английския посланик е ходил на крака при Надежда Михайловна да я кандърдисва да не го продаваме на руснаците! Но без резултат! По времето на Костов М-тел-собственост на Чорни и руската мафия се разрастна неимоверно.
    Каквото са искали руснаците да го купят-са си го купили! И готиния десен и добър дядя Ваня Костов им го е ПРОДАЛ! Сега какво толкова се пенявите, ако същите, на които Иван Дгагалевски-Десний и Правоверни продаде Нефтохим, инвистират в Белене? Форд направи завод в Слвакия, даващ 20% от БВП там. А у нас? У нас офшорни Марица 1 и 3, плащащи данъи в САЩ, имат дългосрочно-ЗАРОБВАЩИ договори с НЕК! Руснаците-лоши, американците-"добри"! А ВЕИ-тата-ценово най-разбойнически, но собственост на мили, родни поУитици! И "малките" ВЕЦ-ове с ГОЛЕМИ цени!
    Ако онези дойдат БЕЗ ангажименти за изкупуване-защо пък не?

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  16. 16 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 2008 Неутрално

    Много добре казани неща и оценки и особено по казуса Белене, като човек който има достатъчно информация, мисля че може да му вярваме.
    Въобще, най-светсния кандидат до момента, а предполагам и въобще.

  17. 17 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    До коментар [#7] от "Зарзават":

    Верно ли? Като е кандидат за президент няма право на мнение?
    Впечатляващо.

    А ще ми кажеш ли как точно позицията против Белене е в полза на олигарсите с ВЕИтата, ако може с конкретика, че трудно се намира по-тъпа опорка?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  18. 18 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    [quote#14:"1_bulgarin"]КАК СИ ПРЕДСТАВЯТЕ ПРЕЗИДЕНТ С ИМЕТО тРАЙЧО....[/quote]

    Добре бе, ще се преименува на Румен. Комундетата си падате по това име.

    The best way to predict the future is to invent it.
  19. 19 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4825 Весело

    [quote#5:"678"]Какво значение има мнението на господин Никой ? [/quote]
    Колкото повече лаете, че е никой, толкова повече става някой.

    Gunter glieben glauchen globen
  20. 20 Профил на lout66
    lout66
    Рейтинг: 841 Неутрално

    До коментар [#14] от "1_bulgarin":
    Както не си представяхме президент с името Пу .. тин , но не името е най важното нали , а това какво вършиш.

  21. 21 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    До коментар [#14] от "1_bulgarin":

    Факт. Доста по-лесно ми е да си представя мутра с името Бойко.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  22. 22 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1084 Неутрално

    [quote#12:"soave"]Прав е, то Белене е само корупция и теч на пари. Няма разследване, няма виновни как и защо се подписват документи, които водят до плащания. [/quote] Д абеше само Белене! Щях да съм пръв и убеден демоКРАД! Но Белене НЕ Е единствения грабеж! ВСЯКА ПРОКЛЕТА Божа година над 2,2 млрд лв отиват за: над 1млрд лв за ВЕИ-та, 700млн за дългфосрочно изкупуване от офшорни МАрица 1 и 3, 300мл за ВИСОКОЕФЕКТИВНИ, 200 млн за "малки ВЕЦ". Отделно от това, ГЕРБ потороши над 3 млрд лв до сега за саниране на ЧАСТНИ сгради с държавни пари. И следващата година-още 1 млрд лв. Че така го била посъветвала Меркел. За НЕчестнитте ТЕЦ Марица 1 и 3 ще плащаме и нарастващи парникови емисии! Няма ли някой да попита защо няма наказани(дори символично, от избирателя) за останалото прахостничество в и около енергетиката? /до коментар [#12] от "soave":

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  23. 23 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    До коментар [#5] от "678":

    Това ще да е някакъв адски модерен и як лаф, а? Направо го заби в земята..

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  24. 24 Профил на Andrety
    Andrety
    Рейтинг: 225 Неутрално

    До коментар [#14] от "1_bulgarin":

    Първанката ли е твоя идол?

  25. 25 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    До коментар [#11] от "нуцо":

    Сегашното управление е точно такова, а и е стабилно. Баце гарантира лично видими резултати пред Путлер при досегашните си два доклада по телефона.

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  26. 26 Профил на Alarmstufe: Rot
    Alarmstufe: Rot
    Рейтинг: 4825 Неутрално

    Иначе, безмилостно точен коментар за Белене.

    Gunter glieben glauchen globen
  27. 27 Профил на джендър NATO generals
    джендър NATO generals
    Рейтинг: 1084 Весело

    [quote#19:"Blood Red Skies"]Колкото повече лаете, че е никой, толкова повече става някой. [/quote]

    До коментар [#19] от "Blood Red Skies"виждам,че ти е "весело" настроението! Аз пък ти обещавам,че Трайчо ще вземе ПО-малко гласове от Орешака! Защото при демоКРАДЦИята гласът на един млад, красив, успял, интеУегентен, и леко заблуден десен фен, тежи точно колото на последния селянин по турската граница! Ръиш?

    Само от 2009 - 2012-та са "инвестирани" 8 милиарда евро във ВЕИ тролово производство на ток
  28. 28 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1703 Весело

    До коментар [#14] от "1_bulgarin":

    Прав си. ЦЕЦКА звучи много по-достолепно.

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  29. 29 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 499 Неутрално

    Най-накрая един президент да посочи слонът в стаята. Всъщност забелязахте ли как вчера например по НИТО една национална телевизия в нито ендо от публицистичните им предавания, не се говори за доклада на холандците за сваления самолет? Голям страх ги тресе медии и политици да не кажат НЕЩО лошо за матушка рассссссия! Най-голямата прокоба за България и Източна Европа като цяло!

    Every cradle is a grave.
  30. 30 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 334 Весело

    До коментар [#17] от "Darth Plagueis":

    Да съм казал, че няма!? Може да има и мнение по смъртността при новородените, която в България е 2 пъти повече от средното за ЕС. Ама какво от това!?

    Апропо немският енергиен концерн RWE искаше да инвестира в Белене, но се оттегли точно по времето на Трайков като министър, така че още една лъжа изречена от този човек, ама за съжаление в България няма журналисти, които да помнят подобни неща и да го попитат защо най-нагло лъже.

    Линк: http://www.zeit.de/wirtschaft/unternehmen/2009-10/rwe-bulgarien-kernkraftwerk

    Апропо същият Трайков, каза за продажбата на Булгартабак на Пеевски, че било "не лоша сделка". Ай да ви е честит!

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  31. 31 Профил на Panda
    Panda
    Рейтинг: 437 Весело
  32. 32 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#25] от "BG Stability":

    Президентските избори ще са лакмуса на бъдещата конфигурация на това управление и даже бъдещето на същото.
    И в горният контекст и ще се движи и проекта Белене.

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  33. 33 Профил на Ватник
    Ватник
    Рейтинг: 499 Неутрално

    Така де, кандидат-президент исках да кажа.
    А и споменаването на холандският доклад в новините, чак след новината за пропусната дузпа на Лудогорец, НЕ СЕ БРОИ.

    Every cradle is a grave.
  34. 34 Профил на virtual brain
    virtual brain
    Рейтинг: 1203 Неутрално

    Право, право в целта!
    И няма да престана да припомням, КОЙ работи за идването на тези "инвеститори":

    17.08.2016 - премиерът Бойко Борисов.: Решението за "Белене" е да се строи от частници с държавна помощ.

    19.08.2016 - Първанов: Да се хванем и да си реализираме АЕЦ "Белене"

    АФтентично десен екоталибан, гей, толераст, платен грантаджия и соросоид-жълтопаветник от кръга "агнешки главички".
  35. 35 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    До коментар [#30] от "Зарзават":

    Нещо ми пълзиш в страни от въпроса. Как точно позицията против Белене помага на тия с ВЕИтата?

    Колкото до Трайчо и RWE викам да посмалиш малко, Трайчо принципно е против проекта и то още тогава.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  36. 36 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1257 Неутрално

    Парите не миришат, стига да дойдат!
    Едно време царя обеща инвестиции от арабските емиратства и Индия, но уви - нищо такова не се случи!

  37. 37 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1369 Любопитно

    До коментар [#8] от "Wizard":
    Бокова качествен кандидат?!? Абе, ти полуде ли бе?!?! До сега агитирах и прители за тебе, от сега - не! Палячо!
    ....................
    Бокова май ще е кандидатът на герб за президент.
    Качествен, в смисъл има качества на бюрократична фурия.
    Я виж колко години седи на удобни шефски кресла, без нищо да е свършила.
    В очите на много хора, това е една успешна кариера - хем седи, хем лапа, хем командва.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  38. 38 Профил на blurred
    blurred
    Рейтинг: 471 Неутрално

    Много добър!
    Трайчо Трайков няма никакъв аналог сред другите кандидати - Герб дори двама да сложат двама кандидати едновременно, пак няма да могат да му стъпят на малкия пръст.
    Ако България беше нормална държава с население преобладаващата част интелигентни и мислещи хора, този човек би станал президент с убедителна преднина още на първи тур...

    Гешев е ПОЗОР. Оставка и ЗАТВОР!
  39. 39 Профил на Cara Mia
    Cara Mia
    Рейтинг: 337 Неутрално

    За почти всичко е прав Тр.Трайков и не си трае,а вбесява червените,герберите,че и демокатите дори!

  40. 40
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  41. 41 Профил на simval
    simval
    Рейтинг: 854 Неутрално

    "Инвеститори за АЕЦ "Белене" ще дойдат само от Кремъл, обяви Трайчо Трайков"

    Трайчо е прав за Кремъл и греши за инвеститорите.
    Греши, защото те няма да са инвеститори, а стопански окупатори.

    Аз не зареждам в Лукойл.
  42. 42 Профил на BG Territory
    BG Territory
    Рейтинг: 1703 Неутрално

    До коментар [#32] от "нуцо":

    Напълно съгласен. Мисълта ми е, че в името на „стабилността” няма да бъдат допуснати каквито и да е „изненади” в конфигурацията на управлението, което към настоящия момент е доста благосклонно към Путин и енергийното колонизиране на Територията от негова страна.

    A lie can run round the world before the truth has got its boots on. Terry Pratchett
  43. 43 Профил на Роси
    Роси
    Рейтинг: 7993 Неутрално

    Трайков е най-добрият кандидат, но не е попаднал на избиратели, които да го оценят. Ние и затова си патим ,и сме все последни, защото ни мързи да мислим.

  44. 44 Профил на Дедо Либен
    Дедо Либен
    Рейтинг: 1257 Весело

    До коментар [#43] от "Роси":

    Защото шопите казват "най-мразим да мислим" и още "искам за съм змия - хем ще си лежим, хем ще си одим"!!!

  45. 45 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 334 Неутрално

    До коментар [#35] от "Darth Plagueis":

    Факт е, че RWE искаха да инвестират в Белене. Факт е че се отказаха когато Трайков беше министър. Факт е че Трайков днес е казал, че нямало други инвеститори освен руснаците. Факт е че това е лъжа.

    А защо Белене пречи на ВЕИ мафията, която ни продава десет пъти по-скъп ток от този от АЕЦ-а го оставям на теб да си блъскаш главата, не е сложно опитай!

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  46. 46 Профил на 2.5
    2.5
    Рейтинг: 1918 Неутрално

    “Явно сегашното правителство не намира нищо нередно в работата на предходните”, обяви Трайков"

    Трайков е напълно прав!
    За съжаление това е тъжна констатация за политическия елит у нас. Всички са се умотали като свински черва. На практика няма разлика между партийната машина на ГЕРБ, БСП, ДПС и дори РБ.
    Всичко в последна сметка опира до партийни назначения за свои хора!

    I Want To Believe
  47. 47 Профил на Зарзават
    Зарзават
    Рейтинг: 334 Весело

    До коментар [#43] от "Роси":

    Да така е не е попаднал на избиратели, я да иде в Германия и там направо канцлер ще го направят щом го видят, този мамин сладък гении.

    Христо Иванов за Народната Република: "жълтопаветната, самонарекла се демократична, общност, която сега сама драматично обявява, че не става за чеп за зеле".
  48. 48 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2607 Неутрално

    Ако няма интерес от листнати на борсата фирми със световна репутация, които са доказали, че могат да се издържат в условия на конкуренция то. Остава да се появят фирми със някакви други цели - дали с политически цели, дали като организирано престъпление ....

    подпис
  49. 49 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    До коментар [#45] от "Зарзават":

    RWE искаха да инвестират, докато си мислеха, че това е проект, а не черна дупка. После разбраха и си тръгнаха. Самият факт, че Трайчо винаги е бил против този проект доказва ясно, че той няма вина за това, напротив.

    И не е лъжа, че няма инвеститори - напротив, бих казал, че дори и руски инвеститори няма.

    А сега да ми отговориш на въпроса - ти някак си мислиш, че тая работа с тока е като на пазара - отиваш и казваш - дайте ми два мегавата от Белене моля? Ти усещаш ли се каква тъпота пишеш, и схаващ ли, че баш тия с ВЕИтата имат полза от Белене?

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  50. 50 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2607 Весело

    До коментар [#45] от "Зарзават":
    "Факт е, че RWE искаха да инвестират в Белене. Факт е че се отказаха когато Трайков беше министър. Факт е че Трайков днес е казал, че нямало други инвеститори освен руснаците. Факт е че това е лъжа. "

    Много си лесен с фактите. Щом толкова лесно доказваш факти, започни работа в БАН, където за някакъв ФАКТ се трепят с десетилетия да го доказват.

    подпис
  51. 51 Профил на EU defender
    EU defender
    Рейтинг: 1452 Неутрално

    Трайков днес има дъщеря. Да е жива и здрава!

    The best way to predict the future is to invent it.
  52. 52 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3791 Весело

    До коментар [#21] от "Darth Plagueis":..мутра с името Бойко
    ....Е па право казваш.Бойко -бие,Трайчо...ке трае.

  53. 53 Профил на Арон
    Арон
    Рейтинг: 1377 Неутрално

    И какво като са от Кремъл, ве, неразумен
    юроде? Да не би сегашната в Козлодуй да е от Марс? 40 кинта за мегават? Какво по-добро искаш? На каквато и цена да се построи Белене, ще е по-ниска от тази в Черна вода. Защото франсетата знаят как да лобират за интересите си. А ние гоним мухите.

  54. 54 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1353 Неутрално

    И тия "инвеститори" ще искат гаранция от държавата, че ще им изкупуваме скъпия ток. Иначе кой идиот ще дойде да строи АЕЦ, при положение, че и сегашните мощности не са натоварени на макс
    Това е същия корупционен проект, като Турски/Южен поток. Ще правят газопровод за Турция при положение, че в Турция има достатъчно газ, а "син поток" не е натоварен напълно

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  55. 55 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1353 Неутрално

    Хахахаххаа сред мурзилките ще има инфаркти. Те са за руската кандидатура Бокова, която след новия избор на правителството не иска да се оттегли Бокова ще се оттегли когато и нареди джуджето в Кремъл.
    Да не си мурзилка в днешно време
    1. Бокова седма от 8 кандидати
    2. Доказаха че по заповед на руското джудже е свален бойнга
    3. Петрола не може на мине 50 $
    4. руснаците затънаха в Сирия
    5. Клинтън разби Тръмп в дебатите

    .............................

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  56. 56 Профил на tribiri
    tribiri
    Рейтинг: 936 Весело

    До коментар [#38] от "blurred":

    От която и страна на оградата на лудницата да седиш, си убеден, че лудите са от другата!

    Какво ли сънува един идиот, че вечно е прав - пак, пак и пак! Започне ли да се държи като скот.. Какъв идиот!? Това е просто глупак!
  57. 57 Профил на chicago514
    chicago514
    Рейтинг: 3135 Неутрално

    Прав е господин Трайков.Това си е руски проект.Това,че ще гласувам за господин Трайков е вън от всякакво съмнение.

  58. 58 Профил на 4ort
    4ort
    Рейтинг: 1204 Гневно

    До коментар [#7] от "Зарзават":

    Много бързо забрави големия член.

  59. 59 Профил на пустиняк
    пустиняк
    Рейтинг: 534 Неутрално

    До скоро не мислех да гласувам но принципната позиция на Трайчо ме кефи все повече и май ще гласувам на тези избори.

    Чайка - вожд и учител на Цацаров & Гешев. Не съм ЗА пРезидента а ПРОТИВ мафията и беззаконието да управляват в България!
  60. 60 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3791 Неутрално

    До коментар [#48] от "Иван К":остават ба се появят други фирми,
    дали с политически...
    ...»Опасения за това винаги има.Основна причина англичаните да придъжат временно Хинкли Пойнт бяха именно подобни съображения.Една трета от инвестициите са китайски,а две трети на френски енергиен гигант..Финландците и те дълго умуваха с поредния си руски реактор,но като че ли напоследък дадоха зелена светлина.Където има отговорна политическа класа,не се плашат лесно от подобни рискове.

  61. 61 Профил на тулса
    тулса
    Рейтинг: 3791 Любопитно

    До коментар [#54] от "iak":....в Турция има достатъчно газ
    ...» А така ли е наистина? Май си сбъркал една гласна в газ с темниот вокал

  62. 62 Профил на Борис
    Борис
    Рейтинг: 1701 Весело

    Какво "Белене", какви арбитражи, какви пет лева, след като суверенът (Народното събрание) не е давало съгласие, изисквано от Конституцията (Основен закон). Никакви други закони и подзаконови нормативни актове не могат да служат за оправдание за неизпълнение на разпоредбите на Конституцията за задължителната ратификация (одобрение) при сключване на международни сделки с финансови задължения за бюджета или предвиждащи участие в арбитраж на държавата (какъвто de facto е случаят). Случаят "Белене" за парламента, правно, не съществува незвисимо от опитите за юридически хватки - Конституцията е кристално ясна и е върховен закон т.е. ако нещо ѝ противоречи то тя има предимство. От това, че някакви самозванци някога са подписвали неща, без съгласието на суверена, а след това и участвали в арбитажи (също без съгласие на парламента) сега, post factum, няма как да произтичат правни и финансови задължения за бюджета и за Народното събрание. Ако приемем, че обратното е вярно тогава къде ще му излезе краят?

  63. 63 Профил на iak
    iak
    Рейтинг: 1353 Неутрално

    [quote#61:"тулса"] така ли е наистина? Май си сбъркал една гласна в газ с темниот вокал [/quote]
    Ти кажи Ти по ги разбираш нещата. Аз само ще ти подскажа, че нито българският тръбопровод към Турция нито директния от русия към Турция "Син поток" са натоварени на макс.

    И най-глупавия руски трол не би заменил, най-бедната част от Европа, за което и да е място в Русия. И в същото време - несъзнателно, прави всичко възможно България да прилича на примитивната и деградирала Русия.
  64. 64 Профил на v.n.t.news
    v.n.t.news
    Рейтинг: 311 Неутрално

    [quote#9:"Георги"]Макар и само един, все-пак имаме подходящ кандидат за президент! [/quote]

    Така е .Остава само да го подкрепим с гласа си !

  65. 65 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5848 Неутрално

    Трайков посочи в прав текст целите на защитниците на проекта Белене. Оттук нататък няма място за шикалкавене. Корупционен проект, тип абонамент, за руски и български интереси.
    Браво на Тр. Трайков! Представя умерена добронамерена, но категорична позиция и ясно показва българския национален интерес.
    Къде по-различен от ветропоказателя Бойко Борисов.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  66. 66 Профил на v.n.t.news
    v.n.t.news
    Рейтинг: 311 Неутрално

    [quote#14:"1_bulgarin"]КАК СИ ПРЕДСТАВЯТЕ ПРЕЗИДЕНТ С ИМЕТО тРАЙЧО.... [/quote]

    До коментар [#14] от "1_bulgarin":

    Представям си го ясно и категорично , за разлика от тиквите с "нежни "имена .

  67. 67 Профил на lionguard
    lionguard
    Рейтинг: 225 Неутрално

    Инвеститори за АЕЦ "Белене" ще дойдат само от Кремъл...
    Е,и?
    Къде е написано,че инвеститора не може да е от там?
    Трайчо трай си да не се излагаш поне до изборите-после пак ще си си обикновен човек и никой няма да ти обръща внимание!

    stupid_american:черен гей травестит хермафродит съм, който мрази майка си.
  68. 68 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1296 Весело

    "Явно сегашното правителство не намира нищо нередно в работата на предходните", обяви Трайков

    Трайчо докато беше министър в едно от "предходните правителства" намерил ли е "нещо нередно"?
    Ако е намерил, защо нищо не е направил? Ако не е намерил, какво се прави на
    А, сетих се, бил е зает да получава приятен бронзов плажен загар, та се наложи Баце да го изрита.......
    Забавно е как отпадъците от управлението на Баце минават за много способни, кадърни и въобще.......

    Знанието е сила, информацията - власт
  69. 69 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    До коментар [#68] от "pag":

    Напротив, направи.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  70. 70 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1296 Любопитно

    [quote#62:"Борис"]Никакви други закони и подзаконови нормативни актове не могат да служат за оправдание за неизпълнение на разпоредбите на Конституцията за задължителната ратификация (одобрение) при сключване на международни сделки с финансови задължения за бюджета или предвиждащи участие в арбитраж на държавата (какъвто de facto е случаят).[/quote]

    Ма вие още ли не знаете, че страна по казуса не е държавата, а НЕК?
    Или смятате, че Конституцията задължава Народното събрание да ратифицира договорите на търговските дружества?
    Хех.........

    Знанието е сила, информацията - власт
  71. 71 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1296 Любопитно

    [quote#69:"Darth Plagueis"]Напротив, направи.[/quote]

    Какво направи?

    Знанието е сила, информацията - власт
  72. 72 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1686 Весело

    "Жалко, че и на Моци (Козмин, защитник в "Лудогорец" - бел. ред.) не му дадоха снощи втори път да бие", илюстрира с ирония ситуацията Трайков. Той посочи, че въпреки резервите си към Бокова заради "флиртовете" й с Путин тя е качествен кандидат. Според него "резилът" на България, както БСП го определи вчера, не е в двамата кандидати..."

    Дрън-дрън! Показа си рогцата, Трайчо! Значи да дадем Беляне на руснаците, за да не ги "изпуснем"; Бокова е "качествен кандидат", а България се е орезилила ТОЧНО както смятат от БСП?! И ти се пишеш умен, байно, а?! Ахахаха!

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  73. 73 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    До коментар [#45] от "Зарзават":
    Зарзаватчик, ри кажи, като е толко ефтин тока от АЕЦа, ся от де ще дойдат 4.5 милиарда, необходими за закриването на 1-4 блок? Ами след 30-40 години (дай Боже), още толкова за закриването на 5 и 6-ти?!?
    Цената на тока от АЕЦ не е никак евтина, защото умишлено или от глупост, в нея са калкулирани само теущите разходи, а не са включени парите за закриване и поддръжка и охраняване поне 300 години напред на хранилищата за РАО.
    Айде да не се самозалъгваме, моля!

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  74. 74 Профил на Индиана
    Индиана
    Рейтинг: 1102 Неутрално

    [quote#14:"1_bulgarin"]

    КАК СИ ПРЕДСТАВЯТЕ ПРЕЗИДЕНТ С ИМЕТО тРАЙЧО.... [/quote]

    Явно повече няма накъде и се хванахте за името на човека.

  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  76. 76 Профил на Чърчил
    Чърчил
    Рейтинг: 619 Неутрално

    И за Русия и за кандидатките за шеф на ООН Трайков бе на висота .Човек е на точните науки (инженер )и нещата ги казва в прав текст ,което е предимство .Все пак не е нито адвокат нито пък Бойко Борисов .

    ЗАВИСТТА ТРЯБВА ДА Я ЗАСЛУЖИШ.СЪЖАЛЕНИЕ ПОЛУЧАВАШ БЕЗПЛАТНО
  77. 77 Профил на Darth Plagueis
    Darth Plagueis
    Рейтинг: 1720 Неутрално

    До коментар [#71] от "pag":

    Ми отказа Анекс 12 да речем. На чиято база ни осъдиха.

    Евродепутати от ГЕРБ, БСП и ДПС искат отпадане на мониторинга от ЕК
  78. 78 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1446 Неутрално

    До коментар [#14] от "1_bulgarin":
    "КАК СИ ПРЕДСТАВЯТЕ ПРЕЗИДЕНТ С ИМЕТО тРАЙЧО...."
    Ми горе долу като президент с името Седефчов.

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  79. 79 Профил на shileto
    shileto
    Рейтинг: 1094 Неутрално

    Бре тоя Трайчо можел да говори, явно кандидатурата му отвори гърлото

  80. 80 Профил на pag
    pag
    Рейтинг: 1296 Весело

    [quote#77:"Darth Plagueis"]Ми отказа Анекс 12 да речем.[/quote]

    Трайчо? Самостоятелно, без нареждане от Баце, едва ли не - против волята му?
    Мухахахаха.....

    Знанието е сила, информацията - власт
  81. 81 Профил на Мултикултиджендър-Ариец
    Мултикултиджендър-Ариец
    Рейтинг: 1319 Неутрално

    СТАНОВИЩЕ НА WHITE AND СASE ОТНОСНО АРБИТРАЖНО ДЕЛО ICC CASE 18086/GZ/MHM:
    government.bg/cgi-bin/e-cms/vis/vis.pl?s=001&p=0212&n=3957&g=

    In a time of universal deceit telling the truth is a revolutionary act
  82. 82 Профил на K2
    K2
    Рейтинг: 1784 Неутрално

    Днес Трайчо,стана баща. Да му е жива и здрава дъщерята!Честито и Успех!

    SHADOWS of SOFIA
  83. 83 Профил на Свинчуга
    Свинчуга
    Рейтинг: 1451 Неутрално

    Айде да се маха управляващата коалиция от БСП-ГЕРБ-ДПС че ми писна от тая крадлива пасмина вече.

    Обичам да грухтя и плюскам.
  84. 84 Профил на СДС
    СДС
    Рейтинг: 1369 Неутрално

    До коментар [#76] от "Чърчил":
    Все пак не е нито адвокат нито пък Бойко Борисов
    ..................
    Не е бил и шофьор на Добри Джуров, а дядо му не се е криел в шумака от жандармерията.
    С други думи, нормален българин е.
    Затова, за него ще гласуват ние, нормалните хора.
    Малцинството в странта.

    nemo malus felix, minime corruptor.
  85. 85 Профил на Торбеш
    Торбеш
    Рейтинг: 1211 Неутрално

    ГЕРБ имат един печеливш ход в президентската надпревара - да подкрепят кандидатурата на г-н Трайчо Трайков.
    По метода на изключването, не виждам да имат нищо по-добро.
    Г-н Трайчо Трайков се представя изненадващо за мен, в най-добра светлина.
    Технократ, който не говори празни приказки!

    Като българин съм горд, че думата "неудачник" е незаменяема чуждица в българския език, заемка от руския език.
  86. 86 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1351 Любопитно

    "...Според него "резилът" на България, както БСП го определи вчера, не е в двамата кандидати, а в това, че правителството се е поддало преди време на бруталния натиск на Георги Първанов и тогавашния партньор на управляващите - неговата партия АБВ, и е потвърдило кандидатурата на Бокова..."

    абе, от вчера се каня да попитам - това животно "тогавашен партньор" нещо от рода на гербавите клептомани, които вече не са от Герб ли ще да е?

    гоценцата приключиха успешно прасовъдната реформа на г-н Барисич и вече не са от тук, м... ноо сладурско

  87. 87 Профил на меншевик
    меншевик
    Рейтинг: 344 Неутрално

    Много точно изказване на Трайков. Между другото работата с потвърждаването на кандидатурата на Бокова от баце има същия генезис като бързането да се плати на ватниците за реакторите и с нетърсене на отговорност от виновниците, съсипали България, а именно - руският корупционен натиск и политически рекет, на който платноходкаджията се поддава всеки път, просто защото е вожд на единия от клановете, които не желаят да воюват помежду си, а да си делкат.

    Сокурсник Путина, экс-разведчик КГБ: Вы серьезно думаете, что Путин, делающий подтяжку лица, развяжет ядерную войну? У него от страха ботокс потечет
  88. 88 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1469 Неутрално

    До коментар [#72] от "Непукистка":

    Ми умен е Трайчо. Повече от твоя...

  89. 89 Профил на basilicum
    basilicum
    Рейтинг: 777 Неутрално

    До коментар [#11] от "нуцо":

    като ТЕЦ-овете в Стара Загора ли ?

  90. 90 Профил на Time is on my side
    Time is on my side
    Рейтинг: 1686 Весело

    До коментар [#88] от "Добрин Велков":

    Казах ли да не ми се появяваш на таблото, Велков? Апропо, снимката ти с тези две черни черти направо на некролог ми прилича - що ли не си толкова умен да се сетиш... Твоя, моя... хахаа...

    “In an age in which the media broadcast countless pieces of foolishness, the educated man is defined not by what he knows, but by what he doesn't know.” ― Nicolas Gomez Davila
  91. 91 Профил на extraCACA
    extraCACA
    Рейтинг: 1351 Неутрално

    [quote#80:"pag"]Мухахахаха... [/quote]

    "...Борисов припомни, че съгласно ПОДПИСАНИЯ през 2006 година ДОГОВОР ???? с Русия през април България е трябвало да отиде в арбитражния съд в Париж, за да води дело с руснаците за "Белене"...
    ------------
    ...Икономическият министър Трайков е с последно предупреждение от премиера Бойко Борисов заради непремерените му приказки вчера, че уволнява шефа на НЕК.
    Борисов каза, че Красимир Първанов не е отстранен.
    Вчера, по думите на Борисов, в неговия кабинет Трайков и Симеон Дяков спорили чрез видео конферентна връзка (вицепремиерът е на посещение в САЩ, б.р.) за подписаното от Първанов споразумение с руската страна за АЕЦ "Белене".
    По думите на Борисов спорът бил на финансово-икономическа тематика и основно спорът между двамата министри бил за думата „парафирам" в Допълнение 12 и последиците произтичащи от нея.
    Стана ясно, че Бойко Борисов категорично застава зад Симеон Дянков, който е бил уведомен от Красимир Първанов за хода на преговорите.

    Първанов посочи още, че в подписаното от него споразумение 12, няма правнообвързващ текст.
    Първанов остава шеф на НЕК по настояване на Дянков.

    Според финансовия министър парафирането не носи абсолютно никакъв ангажимент по подписване на договор с руснаците след два месеца.
    На тъкмо противоположното мнение е бил Трайчо Трайков.

    Подробности за спора между двамата министри разкри Борисов.

    Финансовият министър казал на Трайков, че било груба грешка от страната на икономическия министър да говори пред медиите преди да е разговарял с него. Дянков попитал: Кое налагаше да го кажеш сега, а да не изчакаш утре, когато си дойда да излезем и да го изясним."
    Премиерът посочи още: „Дянков напоително му обясни как включително и в неделя ги е викал и руската страна, и Първанов, и НЕК, и лично е водил преговорите.
    За втори път и това ще е последен в който на министър Трайков му правя подобна забележка, трети път няма да има", закани се Бойко Борисов.

    На икономическия министър премиерът още вчера казал: „Много държа на теб. Сигурно много ти е приятно с Бербатов да те сравняват, но това е колективен спорт.
    Борисов обясни, че лично той е възложил на финансовия министър пряко да отговаря за преговорите по Белене, защото новата централа е основно финансов въпрос."

    https://news.bg/politics/traykov-pred-izgaryane.html

  92. 92 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 2607 Гневно

    До коментар [#60] от "тулса":
    "Където има отговорна политическа класа,не се плашат лесно от подобни рискове. "

    За какво да се плашат политиците? Никой не ги наказва. За тях остават комисионните за нас дълговете.
    Както в цялата история аристократите изпращали селяните на бой и когато пленят аристократ го обгрижват а пленените селяни под ножа.

    подпис
  93. 93 Профил на Велков
    Велков
    Рейтинг: 1469 Неутрално

    До коментар [#90] от "Непукистка":


    [quote#90:"Непукистка"]снимката ти с тези две черни черти [/quote]
    Това е ефект "кино". Ама е въпрос на познания.
    Как е работата с руснаците, Бойко пляска ли ги, или ги пляскаш ти в амбицията си да го оневиняваш? Трудна е твойта, а скоро и невъзможна ще стане...Съдба...

  94. 94 Профил на Индивидуален паметник на културата
    Индивидуален паметник на културата
    Рейтинг: 691 Неутрално

    В нормална държава Трайчо Трайков нямаше да има конкуренция сред досегашните кандидат президенти. В България материала най-вероятно ще гласува за магарето на герб, нищо, че то е неизвестно към момента. Тука е така.
    Дано да бъда опроверган.

    Мечтая за България, в която пожарникарите са просто пожарникари.
  95. 95 Профил на Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Дневник:Анкета за или против новият сайт
    Рейтинг: 551 Неутрално

    До коментар [#89] от "basilicum":

    Въпросът ви е основателен.
    При Русия , обаче , това е правило и по скоро задължително условие е , да има схема , в която да е намесена държавата , сиреч чиновници и политици, за да се прави бизнес някъде. Те така са ги и свикнали..

    Да мразиш е сериозно занимание. Имаш ли толкова време, да се "забавляваш" с това ?!?
  96. 96 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3698 Гневно

    [quote#7:"Зарзават"]А бе всичко хубаво, ама какво общо има президента с АЕЦ Белене!?[/quote]
    Българин е умнико.
    И за разлика от редица червени многознайковци и руски подлоги мисли за България!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  97. 97 Профил на Майндърбайндър
    Майндърбайндър
    Рейтинг: 1663 Неутрално

    Някой да пита потенциалните руски инвеститори,каква цена предлагат за "тока" от Белене.Да видим,как те си представят възвръщане на инвестиция от Е 6,3 милиарда(ако наистина е само толкова).Защото с изпростяването на населението,никой не се упражнява да смята с големи числа.Приключили са на аритметика за 3-ти клас.Ако е възможно,енергийно неграмотните да не споменават Козлодуй.

    СЛЕД ГЕРБ, ДЕЗИНФЕКЦИЯ НА ЦЯЛАТА ДЪРЖАВА.
  98. 98 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 3698 Неутрално

    [quote#67:"lionguard"]Къде е написано,че инвеститора не може да е от там? [/quote]
    Идва от наклонностите на руснаците да продват на монополно високи цени и да изнудват най-подло!
    Идва от стремежа на България най-сетне да се измъкне от единствено руската енергийна доставка!

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  99. 99 Профил на ahasver
    ahasver
    Рейтинг: 1884 Неутрално

    До коментар [#45] от "Зарзават":Белене пречи и на румънците, чиито интереси Трайчо бранеше като служител на ЕВН преди да стане министър.

  100. 100 Профил на heavymetal
    heavymetal
    Рейтинг: 442 Неутрално

    Трайков е един от малкото читави хора в политиката. За съжаление, много хора ще го забележат чак сега. Пак е нещо. То и как в България да забележиш някого, който говори умни неща, ама тихо и кротко? Ние забелязваме само тия, дето се бият в гърдите и реват като маймуни...

    Who Is John Galt?




За да коментирате, е нужно да влезете в профила си или да се регистрирате.
С използването на сайта вие приемате, че използваме „бисквитки" за подобряване на преживяването, персонализиране на съдържанието и рекламите, и анализиране на трафика. Вижте нашата политика за бисквитките и декларацията за поверителност. ОK